:  ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
:  نا مشخص

:  مهرداد فرید و مرجان علیزاده (بر اساس طرحی از مهرداد فرید)
:  مهرداد فرید
:  حامد بهداد، الهه حصاری، فریبا کوثری، مجید مشیری، ذبیح افشار، نگار حسن زاده، شیوا خنیاگر، مانا عمویی، بهزاد جعفری، بهزاد اشکان، علیرضا احتسابی، اعظم حکانی، امان رحیمی، عصمت الملوک قجر، غلامرضا عسکری، مجید نجاتی، سارا فتحی، سعید بالاخانی، لاله حمزه پور، سهیلا فلاح پور، مژده لباسچی، رضا خرسندی فر، پریا طاهری، سارینا فولادشکن (مسوول هنروران: امین رحمتی)

: مهرداد فرید





: مرتضی غفوری

: ابراهیم سعیدی

: علی مردانه

منشی صحنه: الهام راد

دستیار دوم کارگردان: علی رضا فولادشکن.

: فرهاد خمسه، سایر دستیاران؛ آرش سیفی، حمید مرادی، مهدی شیردل؛ احسان خدارحمی و علی آقایی

موسیقی:: حامد بهداد

جلوه های ویژه رایانه و رنگ آرا: محمد استاد

گروه صدا: صدا برداری، صداگذاری و ترکیب صداها؛ بهمن اردلان، دستیار صدا بردار؛مهدی یگانه

: بهمن

: طراح چهره پردازی؛ محسن ملکی، مجریان گریم؛ مهرداد حیدر خانی، سولماز صدرالاشرافی، صبا موسوی

: طراح صحنه و لباس؛ سحر شهامت، دستیار اول صحنه و لباس؛ مهدیه اعظمی، مدیر صحنه؛ سعید بالاخانی، دستیار صحنه؛ محسن یزدان دوست

: مژده لباسچی

: مدیر تولید؛ هومن رضوانی، مدیر تدارکات؛ کاظم نامنی، دستیاران تدارکات؛ رسول کجوری، مجید نامنی

لابراتوار: استودیو فیلمساز

: استودیو بهمن

مشاور امور حقوقی: بهزاد عبدالله زاده

سرمایه گذاران: مهرداد فرید، هومن رضوانی، نوید سید صفوی

:  ١٣۹٠، محصول کارگاه فیلمسازی فرید، ۸٠ دقیقه، رنگی


خلاصه داستان: بیتا دختری است جوان که به تازگی در یک مطب دندانپزشکی به عنوان منشی، مشغول به کار شده است. همه چیز وفق مراد اوست تا این که برخی ازبیماران به او تهمتهای ناروایی می زنند. امیر که به عنوان دستیار دندانپزشک دل به بیتا بسته نمی تواند این تهمتها را تحمل کند تا این که...

سایت رسمی فیلم "بیتابی بیتا": http://bitabi.ir
تیوال فیلم بیتابی بیتا | تیوال سینما
بخش «برجسته» مهم‌ترین و اصولی‌ترین نوشته‌های کاربران را نمایش می‌دهد. برای دیدن همه نوشته‌ها بخش «همه» را باز نمایید. اطلاعات بیشتر »
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گقت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی محصولات و برنامه‌های جالب هر زمینه به هم‌دیگر و پیش نهادن دیدگاه و آثار خود برای دیگران. برای نوشتن و فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
مارلون براندو در خاطراته خود آورده است برای تمامی کارگردانهایی که با آنها کار کرده ام ارزش قائل هستم
به غیر از "الیا کازان" و "برناردو برتولوچی"، بهترین کارگردانی که با او کار کرده‌ام "جیلو پونته کورو" است اما همه ی کارگردانها خوبند.... این اسطوره ی بازیگری جهان است او یکی از تاثیرگزارترین بازیگران تاریخ سینما است. بسیاری بهترین نقش او را پدر خوانده می‌دانند. این بازیگر آمریکایی در بین بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و منتقدان به عنوان «بهترین بازیگر تاریخ سینما» شناخته می‌شود جالب اینجاست که آقای بهداد الگوی خود را مارلون براندو معرفی کرده در آخرین درگیری بهداد به آقای کاظم راست گفتار بیشرین بی ادبی هارو کرد و به او کارگردان سخیف نام داد که برای از سر باز کردن او دستمزد بالایی را طلب کرده از همین جا متاسفم برای بازیگری که در ذهن خود الگویی ... دیدن ادامه » به این بزرگی دارد اما در واقعیت جز بازیگران درجه چهارم و پنجم است آقای بهداد اولین ضلع بازیگری ادب و رعایت اخلاق است...
متاسفانه تعریف درستی از هنر وجود ندارد وگرنه هر فردی نام هنرمند را روی خودش نمی گذارد.
۰۹ دى
آقا مهدی متاسفانه آقای بهداد تنها بی ادبیهای مارلون براندو را یاد گرفته است. با حرفتان در مورد ادب و اخلاق موافقم ولی براندو برای کارگردانها ارزش قائل است؟ درست است که این جمله را از قول ایشان نوشتید ولی بیشتر شبیه به شوخی است؟ براندو تقریبا برای هیچ ... دیدن ادامه » کارگردانی ارزش و احترام قائل نبود حتی فرانسیس فورد کاپولا! تا جاییکه اذیتها و تحقیرهای کارگردانها را در فیلم آخرش امتیاز به اوج خود رساند.
۰۹ دى
برمی گردم به کتاب "آوازهایی که کادرم به من آموخت" نوشته بری کیت گرانت- خاطرات مارلون براندو- 7جولای عزیز درست میگی رفتار مارلون همیشه پر بوده از شیطنتها و بازیگوشیهای خاص خودش اما نکته مهم در مورد بهترین بازیگر تاریخ اینه که به خاطر بازی خوبه خودش سعی ... دیدن ادامه » نکرد هیچ وقت کارگردانهارو سخیف نام گذاری کنه ولی از روزی که حامد بهداد الگوی خودشو مارلون براندو معرفی کرد بیشتر فیلماشو زیر نظر گرفتم به قول استاد سمندریان بازیگرو باید از بازیش شناخت نه از اسمش....
۱۵ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به عشق حامد بهداد رفتم فیلمو دیدم و بعد از تموم شدن فیلم واقعا پشیمون شدم!

سوژه واقعا تکراری بود،فیلم ساده بود و بازی ها هم ساده بودن! دوست نداشتم فیلمو
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اصلا بازی ها خوب نبود مخصوصا نقش اول زن که خیلی خیلی تصنعی بازی میکرد
حدیثی ، شکوه حدادی و سروش حائری این را خواندند
مهدی حمام دار و شیوا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مهرداد فرید آدم با دانشی ِ ... حداقل این رو تو فیلمنامه هاش نشون داده.. بی تابی بیتا رو دیدم و واقعا سوپرایز شدم اما از نوع بد.. حتی یک اس ام اس بلند بالا هم نوشتم که برای مهرداد خان بفرستم که دوستم گفت بی خیال.. بی تابی بیتا از لحاظ موضوعی خوب بود اما از لحاظ پرداختن بهش افتضاع..! انگار کل فیلم تحت تاثیر بازی اسفناک الهه حصاری که اتفاقا بازیگر مورد علاقه ی مهرداده "بنا به دلایل خاصی..!!" قرار گرفته بود.. حامد بهداد سردگم بود.. انگار تو چاله ای افتاده که نمی تونست ازش دربیاد.. مجید مشیری بد و فریبا کوثری بدتر... فیلمنامه اشکال بسیار بزرگی داشت.. یادمه تو پشت صحنه ی "میم مثل مادر" عمو رسول خدابیامرز ، گلشیفته ناخودآگاه زد شیشه رو شکست و رسول خان خیلی شاکی شد و طوری سر گلی داد زد که گلی ترسیده بود.. یادمه گلی گفت عمو خوب اگه من ببینم بچه م داره می میره با دست که هیچ ... دیدن ادامه » با کله می رم تو شیشه...! ولی تو این فیلم خیلی جالب بود.. بعد از اینکه بیتا میاد خونه و با مادرش و بقال سر محل روبرو می شه و از خونه می زنه بیرون و می ره دو تا گنده بار مجید مشیری می کنه ، مادر جای اینکه نصفه شبی بره دنبال دختری که تو بحران سرقت و ایناس ، با خنده می ره پیش مجید مشیری و با هم می رن خونه...! (...!) و همچین اتفاقهایی که بسیار تو فیلم افتاد.. بزرگترین ضعف کار که تدوین ش بود.. کات شدن یهویی سکانسها و لوکیشن ها ، قرار دادن تصاویر فقط وقت پر کن بیتا تو مترو ، نشون دادن بیش از حد انتظار کشیدن بیتا (که فک کنم سه چهار باری بود)... فیلم برداری افتضاح بود.. اتفاقای فیلم کاملا مسخره بود و درمورد الهه حصاری... نمی دونم چرا مهرداد از این خانم بازی می گیره یا بهتر بگم می زاره تو کاراش باشه.. تو بحرانی ترین سکانس حتی یک قطره اشک هم نمی تونه بریزه و کل بازی ش نفس زدن های الکی و تو مخ برو ِ... حتی جایی تابلو بود حامد بهداد ادای بازی اون رو درآورد...! در کل تنها چیزی که می شه بهش فک کرد بازی دختر نقش بد فیلم ِ که البت آخرش کلا چهره ش عوض می شه (فکر کنم نگار حسن زاده بود) و موضوع کلی فیلم که می شد خیلی بهتر روش کار کرد.. مهرداد ِ فرید تو همخونه هم موضوع خوبی داشت اما خوب به کار نپرداخت.. امیدوارم این مشکل برای فیلم های بعدی ش از بین بره..

سپاس
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این فیلم تا لحظه ی آخرش خوب پیش می رفت ولی وقتی تموم شد مخاطب احساس خوبی نسبت به فیلم نداشت. شاید زیادی ساده تموم شد. میتونست open end باشه یا هرجور دیگه. بازی الهه حصاری و حامد بهداد عالی بود. من که احساس کردم قسمتی از فیلم سانسور شده بود.
سلام.. می شه خواهش کنم یک نمونه از عالی بودن بازی حامد بهداد و الهه حصاری تو این کار مثال بزنید؟
۲۹ تير ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با درود به تمام دوستان تیوال
به نظر من فیلم بیتا بی بیتا جالب بود. فیلمنامه خوب و رئال داشت. به جرات میتونم بگم فیلمی بود که به جامعه امروز ما خیلی نزدیک بود. برای والدین خیلی خوبه که این فیلم و ببینند...
به نظرم آقای حامد بهداد خیلی خوب ایفای نقش کردند و خانم الهه حصاری باید بیشتر تلاش کنند.