کمدی کودک و نوجوان رویداد آنلاین
چیدمان
تیوال سینما
S3 : 16:12:41 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
مابین سینمای کره و ژاپن تفاوت‌های عمده‌ای وجود دارد. اگر سینمای کره‌جنوبی نوکِ پیکانِ انتقادش را به ساختارهای معطوف به قدرت، سیاست، خانواده، جامعه و… می‌گیرد، ژاپن کمی نوکِ پیکانش را بالاتر گرفته و ذاتِ هستی‌شناسانه‌ی زندگی بشری را هدف می‌گیرد، فیلم اعترافات با تناقضی آشکار آغاز و با همین تناقض به اتمام میرسد، معلم با نوشتن کلمه "زندگی" روی تخته سیاه چالشی عجیب در جهت "نیستی" را به جریان میاندازد، و در انتها بعد از فرازونشیبهایی بینهایت پیچیده و دردناک با جمله" شوخی کردم" این تناقضات به اوج خود می رسند.
آیا کودکان قایم به ذات خود بیگناه هستند؟
آیا زندگی برای همه به یک مقدار ارزشمند است؟
انتقام یا بخشش؟
مادر حمایتگر یا در نقطه مقابل کودک طرد شده؟
نبوغ سازنده است ... دیدن ادامه ›› یا ویرانگر؟
فکر میکنم اعترافات یکی از خوش ساخترین فیلمهای ژانر روانشناسی - جامعه شناسی با فیلمنامه قوی و بازیهای یکدست و البته فیلمبرداری و رنگپردازی بینهایت جذاب میباشد که حتما باید دیده شود.

سپهر این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
سپهر
درباره فیلم هجوم i
این لکچر پرفورمنس هجوم به تفسیر رو از دست ندید
تو دو بخش آپلود شده تو اینستاگرام شهرام مکری



https://www.instagram.com/tv/CBBTAMLFnBM/?igshid=1xiuu6h18ikcf


https://www.instagram.com/tv/CBBUGINlnq_/?igshid=catt900tjeab
سپهر جان خیلی ممنونم ازت..بسیار لذت بخش و مفید...
۲۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
همیاری جان،
فروش این فیلم برای دانلود، در تیوال انجام‌میشه؟
پویا فلاح این را خواند
الهه الف و bahar این را دوست دارند
درود بر شما
این مورد توسط بخش سینما در حال پیگیری است.
۳ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
25 سکانس ماندگار سینمای جهان در سال 2019 ( بدون ترتیب )

سکانس شماره 16 از فیلم system crasher : کودکی عصیان گر اما مهربان، کاراکتریست که کمتر در سینما با آن مواجه شده ایم. کاراکتری از سینمای آلمان که هیچگاه تمایلی به سر خم کردن در مقابل اصول به ظاهر معقولانه انسانی ندارد و در سکانس پایانی با فرار از چنگال این سیستم انسانی لحظاتی متفاوت را خلق می کند.

سکانس شماره 17 از فیلم just mercy : لحظات اعدام یک عضو سابق ارتش شاید به هیچ رنگ و لعابی برای ماندگار شدن نیاز نداشته باشد.

سکانس شماره 18 از فیلم uncut gems : سکانس خوشحالی آدام سندلر به سبب یک پیروزی بزرگ و بلافاصله کشته شدن شوک آور او، تا ساعت ها پس از فیلم اجازه چشم برداشتن از نمایشگر را نمی دهد.

سکانس شماره 19 از فیلم platform : سکانس بالا رفتن کودک خیالی این فیلم از طبقات، همان اتفاقی بود که این اثر برای یک پایان ایده آل نیازمند ... دیدن ادامه ›› بود.

سکانس شماره 20 از فیلم parasite : سکانس خونین پایانی این اثر و قیامی که علیه طبقه بالا صورت می گیرد به قدری تکان دهنده و تلخ ترسیم می شود که حضور این لحظات را در این لیست اجباری می کند.

ادامه دارد ...
نیلوفر این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
آقا یه سوال؟
کی با کرونا صحبت میکنند تا همونطور که قول داده و تو رستورانها و کافی شاپ ها، یا مغازه های طبقات پایین مال ها نمیاد،
تو سینماها هم نیاد؟ و سینماها باز بشه.
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
آلبوم
از سریال هم گناه i
محمد عسگری، پویا فلاح، فهیمه تردست و سید حامد حسینیان این را دوست دارند
دلم تنگ شده بود برای گزارش‌های تصویریمون 👌
۵ روز پیش، دوشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
با سلام
میخوام این فیلم رو بخرم چطور میتونم از کیف پول که شارژ کردم استفاده کنم؟
پویا فلاح این را خواند
درود بر شما
به دلیل این‌که این فیلم‌ها در واقع بر پایه سرویس دیگری (بیرون از تیوال) عرضه می‌شود، امکان پرداخت از کیف پول برای آن‌ها وجود ندارد.
۵ روز پیش، دوشنبه
کیف پول برای چیه؟
۵ روز پیش، دوشنبه
سعیده بابائی
کیف پول برای چیه؟
اینجا در مورد کیف پول تیوال توضیح داده شده.
https://www.tiwall.com/p/wallet

۵ روز پیش، دوشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
جیاچینو در ساخت موسیقی از صدای سازهای ابداعی و نا متعارفی چون نواختن بر قطعات آویزان مخزن سوخت هواپیما استفاده کرده‌است.
آکادمی علوم و هنرهای سینما که به اختصار با نام اسکار شناخته می‌شود، اعلام کرد که نود و چهارمین دوره جوایز سالانه آکادمی، در تاریخ 27 فوریه 2022 (8 اسفند 1400) برگزار خواهد شد.


پیش از این آکادمی اعلام کرده بود اسکار سال 2021 نیز در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند 1399) برگزار می‌شود. اسکار سال آینده هم در 9 فوریه 2020 (20 بهمن) برگزار خواهد شد.


در کنفرانس خبری که برگزار شد آکادمی و شبکه ABC اعلام کردند که به دلیل برگزاری المپیک 2020، برگزاری مسابقات سالانه فوتبال آمریکایی و همچنین تعطیلات ملی اسکار 2021 و 2022 در آخرین یکشنبه فوریه برگزار خواهد شد.تاریخ‌های مراسم سال‌های آینده نیز در حال ارزیابی است.

گفتنی است؛ رئیس کمپانی ABC اینترتینمنت، کاری بروک، ... دیدن ادامه ›› ماه گذشته اعلام کرده بود که مراسم امسال می‌تواند همانند دوره گذشته بدون مجری برگزار شود :(

این آکادمی همچین روسای خود در بخش‌های مختلف را اعلام کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به انتخاب مجدد اسپیلبرگ در بخش کارگردانی اشاره کرد.

بخش‌های دیگر نیز عبارتند از: الن کوراس در بخش تصویربرداری، روت الین کارتر بخش طراح لباس، دونا گیگ لیوتی در بخش تهیه کننده اجرایی، هاوارد برگر در بخش گریم و آرایش مو، جنیفر یو نلسون در بخش فیلم کوتاه و انیمیشن بلند، اریک راث در بخش نویسندگان، لورا درن در بخش بازیگران، راجر راس برای بخش مستند. تنها بخشی که انتخابات آن انجام شد ولی به نتیجه نرسید، بخش تدوین بود که دوباره در تاریخ‌های 17 و 18 (27 و 28 خرداد) انتخابات آن انجام می‌شود.
خبر آنلاین
celine
درباره فیلم خانه پدری i
....
.
من امروزر یجا خوندم که گفته اگر فیلمم زودتر اکران می شد این اتفاق نمیفتاد. یکم تیتر بالا عجیبه
۰۹ خرداد
زهره مقدم
من امروزر یجا خوندم که گفته اگر فیلمم زودتر اکران می شد این اتفاق نمیفتاد. یکم تیتر بالا عجیبه
تیتر بالا رو به طعنه گفته
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
celine
درباره فیلم خانه پدری i
تو را چه سود از باغ و درخت
که با یاس‌ها
به داس سخن گفته‌ای


احمد شاملو...
تو را چه سود از باغ و درخت
که با یاس‌ها
به داس سخن گفته‌ای


احمد شاملو
این طرح هنرمندانه کار خانم ثنا حسین پور هست که چند روز پیش روی جلد روزنامه دنیای صنعت چاپ شده بود.
فرزاد جعفریان
این طرح هنرمندانه کار خانم ثنا حسین پور هست که چند روز پیش روی جلد روزنامه دنیای صنعت چاپ شده بود.
ممنون، نمیدونستم وگرنه حتما مینوشتم (در فضای مجازی عکسو دیدم و یاد اون روزهای اکران این فیلمو علت توقیف افتادم و دیدم به جاست در صفحه این فیلم به اشتراک بذارم).
celine
ممنون، نمیدونستم وگرنه حتما مینوشتم (در فضای مجازی عکسو دیدم و یاد اون روزهای اکران این فیلمو علت توقیف افتادم و دیدم به جاست در صفحه این فیلم به اشتراک بذارم).
بله ،کاملن درسته 👍 منم اتفاقی دیدم و توجه م بهش جلب شد گفتم بگم شاید براتون جالب باشه 🙋‍♂️
کار جالب و بسیار تلخی یه، ولی بدی داستان اینه که بازم عبرتی نمیشه که دوستان قیچی به دست درک کنن مسکوت نگه داشتن یک نقص باعث از بین رفتنش تو جامعه نمیشه :(
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
فیلم سینمایی خروج

همنظرم با نظرهای متداول آقای فراستی. 😑
پویا فلاح و امیر مسعود این را خواندند
امیرمسعود فدائی، جعفر میراحمدی و زهره مقدم این را دوست دارند
ندیدم و ندید موافقم
celine
منم نوشتم که نبییییننندآقا فرزاد. ( خودمو فدا کردم در روزهای قرنطینه).
دور از جون :)) من آخه دیگه اسم عصتاد هم میاد فرار رو بر قرار ترجیح میدم :)) دو سه تا کار آخرش و ندیدم دیگه، از بعد بادیگارد فکر کنم :))
۱۰ خرداد
فرزاد جعفریان
دور از جون :)) من آخه دیگه اسم عصتاد هم میاد فرار رو بر قرار ترجیح میدم :)) دو سه تا کار آخرش و ندیدم دیگه، از بعد بادیگارد فکر کنم :))
من تا بادیگارد با عصتاد :-) مشکلی نداشتم، به وقت شام هم باز به لحاظ موضوع و دغدغه فکریشون هرچند مشکل فنی زیاد داشت اما باز ازش میگذرم اما خروجو که دیدم واقعا نگران عصتاد شدم، زود بود برای رسیدن به این نقطه.
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
عالللللیییی
پویا فلاح این را خواند
واقعا فیلم خوبی بود؟
۰۶ خرداد
علی جباری
واقعا فیلم خوبی بود؟
من فقط بازی صابر ابرو دوست داشتم و لاغیر
۰۸ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
parisanov21
درباره مستند اسرار دریاچه i
یه بار دیگه انرژی دریاچه منو به منطقه کشوند. دیدن تخت سلیمان و زندان دیو از بالای کوه بلقیس تجربه بینظیریه. واقعا دوست دارم این مستند رو دوباره ببینم. مثل بزم رزم اگه کسی خبردار شد از انتشارش لطفا اطلاع بده.
مهسا حسینی
درباره سریال دل i
این آهنگ رضا بهرام https://bamiseda.ir/?p=10012
همونیه که تو دل خونده میشه؟؟؟؟؟
پویا فلاح این را خواند
آره، همونه
۰۱ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
سلام! بنده هزینه «دوباره زندگی» را پردات کرده اا نتوانستم آن را ذخیره کنم.دلطفا راهنمایی ام کنید
پویا فلاح این را خواند
درود بر شما
لطفا شماره پیگیری خریدتان (که برای شما پیامک هم شده) را در منوی بالای سایت بخش «پیگیری خرید» وارد نمایید. روی «جستجو» کلیک نمایید و سپس با استفاده از گزینه «دانلود فایل»، فیلم را دانلود نمایید. لطفا توجه نمایید مهلت دانلود تا ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ است.
۰۱ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
اون سریالی که یک نفر بتونه هفت بار ببینه و باز هم براش تموم نشه دکتر هاوس اقتباسی از شرلوک هولمز با بازی فوق العاده هیو لری هست که دو بار به خاطر این سریال اسمش توی گینس ثبت شده!
شاید براتون جالب باشه که ارادت سازندگان سریال به شرلوک هولمز باعث شده که اسم هاوس از هولمز و اسم رفیقش ویلسون از واتسون گرفته بشه و حتی اسم اولین مریض در اپیزود اول آدرین ادلر باشه و دوربین مستقیما از روی کتاب شرلوک هولمز توی کتابخونه این اقتباس جانانه رو به رخ بکشه.

یکی دیگه از اقتباس های خوب شرلوک هولمز در قرن 21 سریال المنتری cbs هست که اون در همون حوزه جرم و جنایت هست و این بار با هولمز با لهجه غلیط بریتیش طرفیم و به سادگی سریال شرلوک bbc رو به یک سوسک کوچولو تبدیل میکنه.

دکتر هاوس اما با درام فوق العاده قوی و ظریف به زیبایی داستان هر مریض رو در هر اپیزود در قصه پزشکانی که در حال دنبال کردن قصه شون هستیم پیوند میزنه و اطلاعات پزشکی و عمومی خیلی خوبی رو به بیننده اضافه میکنه.

https://www.aparat.com/v/JXrOB

پیشنهاد_میکنم House m.d
کپشن داشت خوب پیش میرفت که به فاجعه ی المنتری رسید
چی بود اخه این سریال زهره جان :)
شرلوک اونو میخوره و شرحه شرحه میکنه :)
اما دکتر هوس واقعا عالی بود
۳۰ اردیبهشت
فرزاد جعفریان
شرلوک و دکتر واتسون جاپونی هم اومده امسال 😬 ببینید بد نیست ☺️ https://www.imdb.com/title/tt7755494/reference/?mode=desktop&
وااااای :)))))))))))))
یاد دهه هفتاد انداختید منو کاملا.. قبلا یجا حرفش رو زده بودیم در مورد کارهای بهروز بقایی دهه هفتاد و تهیه کنندگی مهران رسام و بیژن و بیرنگ و ... این بار رفتم تو فضای سریال های فرنگی محشر و به روزی که میدیدیم. رکس ! اون یکی ‍‍پلیس کاناداییه که اونم سگ داشت هر روز خبر روزنامه فردا رو میخوند، پوآرو اورجینال با اون دوبله بی نطیر.. گاراگاه درک! ماجراهای دیدی! ای خودا چی بود و چی شد... نمونه محرز تر این تغییرات مزخرف و می شه تو کتاب های درسی دید. که سال بسال بدتر و بسته تر و بی ریخت تر و مصنوعی تر و ...تر و ... میشه... دلم گرفت :(
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
مدیرعامل تیوال: راهکار برای رعایت قانون متنوع است و سازمان سینمایی به جای جلوگیری از فروش، می بایست راهی دیگر را در نظر گیرد. | عکس
در ادامه توقیف فیلم‌تئاترها
مدیرعامل تیوال: راهکار برای رعایت قانون متنوع است و سازمان سینمایی به جای جلوگیری از فروش، می بایست راهی دیگر را در نظر گیرد.
به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، محمد عمروآبادی مدیرعامل سایت تیوال در پاسخ به سوال رادیو گفت وگو در رابطه با توقف انتشار فیلم-تئاترها طی هفته گذشته اظهار کرد: تیوال ۷ سال بر موضوع تئاتر، ...
دیدن ادامه ››

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، محمد عمروآبادی مدیرعامل سایت تیوال در پاسخ به سوال رادیو گفت وگو در رابطه با توقف انتشار فیلم-تئاترها طی هفته گذشته اظهار کرد: تیوال ۷ سال بر موضوع تئاتر، سینما و موسیقی متمرکز بود و در نیمه دوم سال گذشته، نسخه سوم سایت تیوال با شروع کرونا، پخش آنلاین و فروش فیلم آنلاین را شاهد بودیم.

به گفته این فعال عرصه فرهنگ و هنر بعد از ۱۰ روز که از استقبال هنرمندان و مخاطبان هنردوست گذشت، از سوی وزارت ارشاد تماسی گرفته شد که ریشه در سازمان محترم سینمایی داشت؛ بدین مضمون که فروش آثار فاقد مجوز نمایش خانگی، باید متوقف شود.

این مسئله شامل همه تولیدات فیلم-تئاتر است؛ چراکه در تئاتر به سان سینما، دریافت مجوز سینمای خانگی، مرسوم نیست. تئاتر از مرکز هنرهای نمایشی مجوز دریافت می کند که مجوزی تخصصی و مورد نظر کارشناسان بسیاری است.

مدیرعامل «تیوال» همچنین از حمایت ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) مبنی بر صدور مجوزهای تخصصی برای این سایت قدردانی کرد و گفت: قانون برای خدمت و کمک رسانی طراحی شده؛ خاصه در دوران کرونا که مردم به شادی و هنرمندان به درآمدزایی نیاز دارند.

راهکار برای رعایت قانون متنوع است و سازمان سینمایی به جای جلوگیری از فروش، می بایست راهی دیگر را در نظر گیرد و تنها به حذف یا توقف موردی خاص اقدام نکند.

عمروآبادی معتقد است سازمان سینمایی و مرکز هنرهای نمایشی می بایست هرچه سریعتر به تفاهم رسیده و مرکزی به نمایندگی از سازمان، مجوز این قبیل آثار را صادر کند. «تیوال» امروز با مخاطبی میلیونی روبرو است؛ هرچند این میزان مخاطب نسبت به جمعیت کشور اندک است اما اتفاقی مبارک رخ داده و اقدام جدید تیوال در پخش فیلم-تئاترها موجب شد این هنر علاوه بر تهران در سایر شهرها جای پایی برای خود پیدا کند.

عمروآبادی تصمیم سازمان سینمایی را به بستن پنجره هایی تشبیه کرد که رو به مخاطب باز شده و افزود: انتظار داشتیم مخاطب پله ای به بخش جدید فیلم-تئاتر جذب شود اما در پایان ماه نخست ترند قابل قبولی را شاهد بودیم. گاه بیش از سه هزار بازدید برای هر تئاتر ثبت می شد که شگفتی تازه ای برای نمایش کشور بود.

همچنین آرین رضایی، کارگردانی که آثار موفقی را در بخش آنلاین سایت "تیوال" تقدیم مخاطب کرد، با بیان اینکه فرایند تایید نمایشنامه و اجرا بسیار سخت است و در حین اجرا نیز دستورالعمل های بسیاری در نظر گرفته می شود، گفت: قصد نداریم قانون را دور بزنیم چراکه با رعایت ممیزی ها، تمام سانس های اجرا را با توجه به حساسیت های موجود پیش می بریم.

در شرایط دردناک بیکاری هنرمندان، مشکلات اقتصادی و ... یک مدیر به خود اجازه می دهد مقابل هنر بایستد و حتی پاسخگو نباشد. چنین مدیری کاملا حق به جانب سخن از بازبینی اثر می زند. مگر این مدیر کارشناس تئاتر و ممیزان این مرکز، متخصص نمایش هستند؟!

ارقام فیلم-تئاتر ها بسیار پایین بود و اکران آثار ما همچون سینما بازدید کننده بالایی نداشت؛ بنابراین تنها هدف هنرمندان این عرصه، حفظ ارتباط تئاتر با مخاطب بود. در این میان سایت "تیوال" پیشگام شد و متاسفانه مسئولان به جای حمایت و ارائه راهکار بعد از سه ماه تعطیلی، تنها روزنه موجود را کور کردند. 

تفاهم معاونت هنری و سینمایی در هفته جاری

در بخشی دیگر از این گفت وگوی رادیویی سید وحید فخر موسوی، مدیر شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی در مصاحبه تلفنی با برنامه «تقاطع فرهنگ» با اشاره به اینکه اداره کل در پی مشکل هنرمندان تئاتری است، افزود: آقای طباطبایی نژاد از سازمان سینمایی ادعا می کنند مسئولیت فیلم-تئاترها با این سازمان است و ما مطابق قانون مجوز اجراهای زنده را صادر کردیم.

در پردیس تئاتر تهران اجراها را به سرعت سر و سامان دادیم و در این باره از سازمان ساترا تشکر می کنم چراکه کارها را تسریع کردند. اما حوزه فیلم-تئاتر اندکی متفاوت است؛ گرچه همه این نهادها زیر نظر وزارت ارشاد هستند و معاونت هنری و سینمایی برادرند اما قوانین خاصِ خود را دارند.

به گفته فخر موسوی زمابندی و پیچیدگی مجوزهای آثار سینمایی سخت گیرانه تر است اما فیلم-تئاترها در وضعیت اورژانسی امروز نسخه ای قابل تامل است. بنابراین آقای قادر آشنا مکاتبه ای با سازمان سینمایی داشته و در هفته جاری احتمالا تفاهمی در این بخش میان دو معاونت منعقد شود.

- بدترین قسمت پیری چیه؟

- اونجاش که به جوونیات فکر می کنی
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
داستان سر راست؟؟؟!!!
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
چندتا پوستر معرکه فیلم

@caulfild
#نقد_اختصاصی
#پورحسین
#فیلم_capone_2020
#جنایی_بیوگرافی
#سینمای_آمریکا

ساخت آثار بیوگرافی همواره با اتکا به متن توانسته اند موفقیت های زیادی کسب کنند اما آنچه که فیلم "کاپون" کمتر به آن توجه داشته است متن است و صرفا به دنبال روایت آخرین سال زندگی بزرگ ترین تبهکار قرن بیستم در آمریکاست. به این دلیل نمی توان انتقادی از اثر کرد به آن جهت که اینگونه فیلمسازی به رسمیت شناخته شده و گونه ای بیوگرافی مدرن تلقی می شود. کاپون در آخرین سال زندگی علاوه بر مامورین با یک بیماری روانی نیز دست و پنجه نرم می کرد. تلفیق این دو مقوله پیش از تماشای فیلم یادآور ... دیدن ادامه ›› می شود که کاراکتری کاملا متفاوت و بسیار خاص را مشاهده خواهیم کرد. شخصیتی که اگر به دنبال کسب توفیق است باید ایفای نقش آن به بزرگان عرصه بازیگری سپرده شود. آنچه که پس از تماشای فیلم به ذهن خطور می کند و بیننده را بیش از هر چیز دیگری تحت تاثیر قرار می دهد زندگی تلخ کاپون در سال پایانی عمر و بازی تماشایی "تام هاردی" است. ایفای نقشی که علاوه بر تحسین به ما یادآوری می کند که تام هاردی همچنان با بهترین شدن فاصله زیادی دارد و در این عرصه حتی اجازه رقابت نیز ندارد.
فیلم، همچون کاراکتر کاپون کم حرف و رازآلود است و اطلاعات زیادی به بیننده نمی دهد و حجم زیادی از حرف های خود را بواسطه تصویر و میزانسن ارائه می دهد. میزانسن هایی که شخصیت های جاه طلب تاریخ را در دل قصه ی یکی از جاه طلب ترین شهروندان آمریکایی در ذهن تداعی می کند و پایان همه آن ها را یکسان می داند.
مولف در اثر دقیقا به دنبال به تصویر کشیدن همین پایان است. امری که به نظر می رسد خارج از حوصله مخاطبین باشد و با استقبال زیادی همراه نشود.

نمره 7.5 از 10
پویا فلاح این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید