تیوال جشنواره فیلم فجر ۹۲
S2 : 07:01:14
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
ستاره (باران کوثری) : آخرش چی؟

نوید (نوید محمدزاده) : هیچی، تموم می شیم می میریم میره پی کارش ، ولی می دونی بعضی آدم ها هیچ وقت تموم نمی شن، مگه کیارستمی تموم می شه؟ چرا هر وقت اسم کیارستمی و شهیدثالث میاد من اشک تو چشام جمع می شه؟ اونا فکر کردن کیارستمی فراموش میشه ولی خانوادش هیچ وقت تنها نخواهند بود. خودشونن که فراموش خواهند شد. تا تاریخ هست کیارستمی با عینکش تو ذهن همه ما هست، یا اصلا همین جعفر پناهی؟ مگه میتونن این مردو تموم کنن؟

ستاره : من و تو چی؟

نوید : من و تو چی؟

ستاره : مام تموم می شیم؟

نوید : تمومِ هم می شیم. . .

__________________________________________

«عصبانى نیستم!»-رضا دُرمیشیان - [با اندکی تغییر]
(برای ثبت روی دیوار فیلم عصبانی نیستم! )
۲۹ مرداد ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من این فیلم رو ندیدم ولی واقعا اسم خیلی بد انتخاب شده ، حس من از این اسم ادای عاشقانه های روشنفکرانه و البته تاریخ مصرف گذشته ست .
باشد که تعریفهای دوستان غیر از این باشه و اشتیاق دیدن این فیلم رو ایجاد کنه
بهنام [شاهین] باقری این را خواند
علی ابراهیم این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فاجعه ای بود واسه خودش این فیلم
هنر خاصی که من ندیدم امیدوارم برای سازنده ش تجربه ای دربر داشته بوده باشه !!
جمله بندی ساختم درحد خود فیلم توپ !!!
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شاهو منبری
درباره فیلم قصه ها i
درود
به واقع بسیار زیبا بود. ترکیبی از یک متن بسیار خوب و بازی فوق العاده قوی و تاثیرگذار و صد البته کارگردانی بانو بنی اعتماد نتیجه ای جز این را به دنبال نخواهد داشت.
پیشنهاد می کنم حتمن تشریف ببرید و از دیدن یک فیلم خوب لذت ببرید

علی جعفریان این را خواند
mohsen miladi، شادی بهرامی، فهیمه تردست، سپیده و مهراد این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
mohsen miladi
درباره فیلم قصه ها i
قصه ها ساخته رخشان بنی اعتماد بانوی فرهیخته ، روشنفکر سینمای ایران
روایتی اپیزودی و تو در تو با قصه های جمع و جور از طبقه متوسط و زیر متوسط با چاشنی چالش های اجتماعی سیاسی سالهای اخیر
روایتی هولناک از آنچه بر خانواده ها ، ادارات و جامعه می گذرد فقر ، بیکاری ، بی عدالتی ، زنان سرپرست خانواده ، فساد اداری و اخلاقی جامعه ، رنج زنان و قربانی شدنشان ، اعتیاد ، دختران فراری و ..
بعد از چند ماه که هیچ فیلمی مرا ارضا نمی کرد نه قصه ایی بود نه حرف دقیق و درست اجتماعی سیاسی اما اینبار قصه ها مرا با خود همراه کرد همان حرف و دردی را می گویید که در درون توست و بغض در گلو مانده ایی که آرام فریاد می زند...
دو سکانس خیره کننده حضور مهدی هاشمی در اداره و ماشینی که کارگران در آن حضور داشتند
به امید فروش بالا و روسیاهی برای حوزه هنری و مدیرانش
آقا بالاخره اکران شد ... ))
حالا دیگه غیر از اکران عصبانی نیستم دیگه هیچ آرزویی ندارید
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
@ علی جعفریان
آقا "گس" رو از لیست خارج کنید. قراره تو "هنر و تجربه" اکران بشه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
"گس" کیارش اسدی زاده چند سال تو نوبت اما این دفعه احتمال اکرانش خیلی زیاده
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به طرز وحشتناکی بد بود .
یادمه یکی از دوستان اینجا نوشته بود چون اکثر نقدای این فیلم تو تیوال منفیه پس احتمالا فیلم خوبیه!خیلی دوست دارم ایشون هم اگه دیدن بیان نظرشونو بگن...
من تو جشنواره پارسال دیدم و به نظر منم فیلم خوبی نیست
۲۷ اسفند ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خوب نبود
عمو فرهاد قصه ها این را خواند
رضا قاسم پور این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سکانس سینما

نوید و ستاره روی صندلی سینما نشسته اند.
ستاره فیلم می بیند و نوید جای تماشای فیلم در صندلی اش فرورفته به سمت ستاره برگشته و محو تماشای ستاره است.
ستاره که متوجه نگاه نوید شده.لبخند زنان با لحنی آرام (نزدیک به زمزمه) می گوید.
ستاره_چرا فیلمو نمی بینی؟
نوید با لحن آرام جواب میدهد.
نوید-دوست دارم.
ستاره لبخند می زند.
نوید-دیونتم ... می میرم برات ...
ستاره-منم
نوید-تیکه تیکه میشم برات
ستاره-خدا نکنه ...
نوید-جان ... فدا مدا
ستاره نگاه از نوید گرفته و به پرده سینما نگاه میکند.نوید همچنان در حال خودش خیره به ستاره است.
نوید-جان ... دیدن ادامه » جانان ... قربون اون فیلم نگاه کردنت بشم من ... ستاره می خندد
نوید-نفس ... عاشقتم.عاشقتم ... ستاره به سمت نوید بر می گردد
ستاره-بسه دیگه این جوری من هیچی از فیلم نمی فهمم ... لحظه ای مکث
از چشمان نوید اشک جاری می شود.
ستاره-نوید؟
پس از مکثی نوید دوباره به سمت ستاره برگشته و با چشمان پر اشک می گوید.
نوید-نریا.می میرم ...
ستاره رو به نوید نگاه می کند.نوید اشک هایش را پاک می کند و به ستاره نگاه می کند.
نوید-خوبم ...
:((
۰۹ اسفند ۱۳۹۳
علی می تونم بپرسم عصبانی نیستم رو چه روزی و چه ساعتی تو کدوم سینما دیدی ؟
۲۱ اسفند ۱۳۹۳
سینما بهمن نمیدونم چه روزی
۲۱ اسفند ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چرا !! اصلاً باورم نمیشه، چرا اکرانش متوقف شد ، خوشا به حال کسانی که این فیلم و دیدن :(
مــتاســـفم .
خیلی دوست داشتم این فیلم رو ببینم، دوستان عزیزی که این فیلم رو دیدن میشه کمی دباره فیلم توضیح بدهند، چرا اکران فیلم متوقف شده!!!
۰۶ دی ۱۳۹۳
حتما سوال شما رو از عوامل می پرسم:-)
۰۸ بهمن ۱۳۹۳
باسانسور دیدید دیگه
۰۸ بهمن ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امروز دعوایی بود سر بلیت این فیلم که آنلاین هم فروش نداشت
ساعت ۶-۷ عصر رفتم برای بلیت ساعت ۱۱ که گفتن دو سانس شده ولی باز هم بلیت تمام شده
منم افسرده و خسته گفتم که حالا که اومدم ۲ نفر هم کشیدم با خودم یه فیلمم ببینم گفتم اشنایی برای لیلا رو بده ۳ تا گرفتم و ساعت ۱۰:۳۰ اومدیم تو سالن یکی اومد گفت کلا ۵ تا بلیت فروش رفته این سالن هم چون فیلم مربوطه نرسیده به دستمون باز کردیم برای اون یکی سانس جدید ساعت ۱۱ خانه پدری فیلم شما اکران نمیشه برید گیشه بگید بهتون خانه پدری بده
خلاصه رفتیم ۳ تا بلیت توی اون یکی سالن در بهترین قسمت وی آی پی سالن بهمون دادن و از خوش شانسی خود حیرت کردیم :دی
جای دوستان خالی
ممنون از کار خوبی که ساخته شده
و عرض تاسف بابت حواشی که بیجا و بی جهت اکرانش رو مورد حاشیه قرار داد
مریم عظیمی و وحید هوبخت این را خواندند
mohamad ab این را دوست دارد
واقعا خوش شانسید.خوش بحالتون.
۰۶ دی ۱۳۹۳
حالا هی بیاین دل آدمو بسوزونین :D
۰۶ دی ۱۳۹۳
خیلی حال میده :دی اصل کیف حلاله :دی
۰۶ دی ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فکر کنم خانه پدری رو برداشتن از اکران.چون توی سایت سینما تیکت هم نیست دیگه.مثل اینکه متوقف شد اکرانشششششش.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هر چی بدبختی تو زندگیم می کشم دو تا دلیل بیشتر نداره: اول بلیت نیم بهای سه شنبه ها دوم سینما سپیده و فردوسی که هر روز نیم بها هستند! آدم پیش خودش میگه دیگه فیلم هر چقدر هم بد باشه ارزش دو یا سه هزار تومن رو که داره! اما امان از وقتی که می بینی نه! فقط وقتت تلف شده.

به سیاق دوستان دیگه برای من هم چند تا سوال پیش اومد:

1. وقتی سناریو تا این حد سطحیه خب چرا ازش یه تله فیلم درست نمی کنید به تهیه کنندگی سیما فیلم؟! وقتی قرار نیست هچ کدوم از کنش ها بر اساس منطق خاصی باشه خب ظهر جمعه معمولا کانال یک به عنوان فیلم سینمایی یکی از همین تولیدات مشعشعانه رو پخش می کنه! چرا وقت مردمو تو سینما می گیرید؟

2. آقای حسین کیانی عزیز! لازم به توضیحه که خسرو شهراز عزیز هنرمند خوب تئاتر طبعا سرپرست خانوار هستند و باید خرج زندگی رو دربیارن بنابراین شاید با کمال تاسف مجبور شن ... دیدن ادامه » نه تنها در خواب زده، که حتی شاید یک روزی زبانم لال در شوی فیتیله ها هم حضور پیدا کنند!!! اما همسر شما خانم میر علمی احتمالا سرپرست خانوار نیست! لطفا به ایشون بفرمایید هر فیلمی رو قبول نکنند و اجازه بدن خاطره بازی های خوب ایشون در تئاتر در ذهن ما موندگار بشه

3. یعنی واقعا فکر می کنید این فیلم سه تا نکته داشته؟!! بفرمایید دوستان متفرق شید دیگه حرف خاصی نمونده!

همچنان مدت هاست که فیلم خوب روی پرده ندیدم!
شاهین عزیز!
عذرخواهی می کنم،
گمان کنم در آخرین بخش سوال دوم (2) در جمله "لطفا به ایشون بفرمایید هر فیلمی رو قبول کنند ..." اشتباه تایپی رخ داده. (احتمالا منظور "قبول نکنند" بوده.)
۱۳ مهر ۱۳۹۳
"ماهی و گربه" ام آرزوست...
۱۵ مهر ۱۳۹۳
خب پس بریم گز خوانسار بخوریم!! :-)))...بعد بگین این جناب جیرانی بده!!! واالااااا!!! این همه چیز راجع به خوردنی یاد گرفتیم!!
۱۷ آبان ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نماینده ی افغانستان در اسکار:

نماینده افغانستان در اسکار خارجی‌زبان امسال یک فیلم ایرانی است. «چند متر مکعب عشق» (جمشید محمودی) با بازی ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی و نادر فلاح، داستان عشق ممنوع میان یک پسر ایرانی و یک دختر افغانی مهاجر را روایت می‌کند. «چند متر مکعب عشق» سال گذشته هم در بخش فیلم‌های اول جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و با استقبال قابل قبولی روبه‌رو شد.

پوستر: http://bit.do/great_iran

منبع: سایت امیر قادری اینا(!)
پس امسال دو تا نماینده داریم...
من که چشمم از امروز آب نمیخوره
۰۲ مهر ۱۳۹۳
فیل خوبی نیست فرزام.فیلم خوبیه :)))
۰۳ مهر ۱۳۹۳
سایت امیر قادری اینا:)))))))))))))
۰۳ مهر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مهسا
درباره فیلم سیزده i
ببخشید،می خواستم ببینم فیلم 13 تو سینمای خانگی پخش شده یا نه؟؟
فرزان امیری، وحید هوبخت و اوا.ت این را خواندند
بعید میدونم. چون این فیلم منتظره اکرانه و میخواد که اکران بشه. طبیعتاً بعد از اکران شدن تو سینماها میاد تو نمایش خانگی...
۲۶ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" رو دوست داشتم
قبلنم گفتم و نظرمو در موردش نوشتم
سه‌شنبه توی اکران خصوصی توی سینما آزادی دوباره دیدمش
و فقط اسم کسانی که بودن رو می‌نویسم:
پیمان قاسم‌خانی، رضا عطاران، محسن کیایی، مصطفی کیایی، شبنم مقدمی، هومن سیدی، ساره بیات، مهناز افشار، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، ترلان پروانه، اشکان خطیبی، تورج اصلانی، لیندا کیانی، محسن امیریوسفی، روح‌الله حجازی، سامان مقدم، علی قربان‌زاده، چکامه چمن‌ماه، سامان سالور، ساسان سالور، محمدرضا غفاری و ..
همین‌جا از همه هنرمندایی که بودن و اسم‌شون جاافتاده عذرخواهی کرده
در صورتی که یادم بیاد
حتماً اضافه می‌کنم.

manimoon..
کیمیا TAV، عاطفه، اوا.ت، سارا نیکی و علی عبدالرحیم این را خواندند
محمدرضا دانش، M.akhavan و Henas این را دوست دارند
خب؟
۰۷ خرداد ۱۳۹۳
ببخشید اکران خصوصی مگه میشه رفت
اگه میشه چطور باید فهمید که کی هست
۳۰ مهر ۱۳۹۳
معمولاً نمی‌شه رفت
من یه آشنایی داشتم که شد برم داخل
یکی دو روز قبل از اکران عمومی هر فیلم
معمولاً توی سینمای سرگروه اکران می‌ذارن با حضور عوامل فیلم و یه سری هنرمندا که دعوت می‌شن.

manimoon..
۳۰ مهر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
manimoon
درباره فیلم طبقه حساس i
"طبقه حساس" رو دوست داشتم
امروز دوباره بعد از جشنواره دیدم
و تا جایی که یادم می آد
فقط در حد یه دیالوگ
اونم فقط یک کلمه نسبت به اکران جشنواره
فرق داشت
به نظرم موضوع پتانسیل طنز خیلی بیشتری داشت
البته نباید از سانسور و حدود 4 سال پشت در مونده این فیلم برای ساخته شدنش چشم پوشی کرد
اما به هر حال کاریه که ارزش یه بار و حتی دو بار دیدن رو داره.

manimoon..
چی بوده فرق داشت؟
۱۱ فروردین ۱۳۹۳
چه جالب. ممنون از توضیحت ریحان جان :)
۱۴ فروردین ۱۳۹۳
خواهش می کنم الهه ی گرامی
۱۴ فروردین ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

شاید هیچ زن یا دختری هرگز به این فکر نکند که روزی خانه پدری اش به خاطر تعصبات پوچ و کورکورانه تبدیل به قبرستانی پدری شود.این حرف خانه پدری کیانوش عیاری است. فیلمی که روایت گر زمان است. زمانی که با گذشتش نه تنها یک جنایت خانوادگی را پاک نمی کند بلکه نسل به نسل تاثیر آن را هولناک تر و شوم تر می نمایاند. شومی و هولناکی که سالیان سال ادامه دارد و فیلمساز پنج برهه زمانی آن را برای بیننده روایت می کند. خانه پدری شاهکاری است در ارائه تعصبات و طبیعت بدوی خشن مردان این سرزمین.هیچ کدام از مردان این روایت آرام نیستند. حتی جوان نسل سومی هم ، که شهاب حسینی ایفا گر نقش اوست ، گرچه در برخورد با نامزدش نشانه ای از خشونت دیده نمی شود اما هیچ ترسی از نبش قبر ندارد وعصبانیت خود را در غیاب نامزدش بر سر گوشی موبایلش خالی می کند که این خود نشانگر خلق و خوی ناآرامی است که ... دیدن ادامه » از پدرانش به ارث دارد.
این فیلم دارای پنج اپیزود است با المان هایی نسبتا ثابت که فقدان هرکدام از آن ها راوی حرفی است بزگ.در اپیزود دوم و سوم دختر بچه هایی وجود دارند که هر کدام در اپیزود بعد مورد هجوم تعصبات مردان روایت قرار می گیرند. دختربچه هایی که در پایان همان اپیزود ها از نقطه نظر همان مرد متعصب سوار بر تاپ از پنجره ی زیر زمین دیده می شوند. نگاهی که خود بر ارزش مقام زن و معصومیت کودکانه دختربچه ها دارد که مردان باید از پایین و از زیر زمین به آنها بنگرند. اما دیری نمیپاید که این فضای متزلزل که تکان هایی تاپ بازی نمادی از آن است به اپیزود بعدی سرایت کرده و همان دخترها زیر نگاهی از بالا به چنبره قدرت متعصب موجود درمی آیند. اما بر خلاف نگاه برخی صاحب نظران فیلم پر از امید است البته امیدی واهی. زیرا همان جوان نسل سومی وقتی از پنجره زیرزمین به همان تاپ نگاه می کند اثری از دختر بچه ای در این خانه پدری که حالا ویرانه ای بیش نیست وجود ندارد که این نویدبخش پایان سلطه و تعصب است. پایانی که نه در خلال اصلاح جامعه عصبی و مردانه به وجود آمده است بلکه آثار حذف زنان است!
خانه پدری یکی از بهترین‌های سینمای فمنیستی ایران در چند سال اخیر است. فمینیستی که این بار مانند آثار تهمینه میلانی و پوران درخشنده نگاهی از سر بغض و کینه ندارد بلکه در جایگاهی همراستا با آثار بنی اعتماد سراسر منصفانه و صادقانه روایت میکند که همین باعث می شود «عالی» صفت ناقصی برای توصیف خانه پدری کیانوش عیاری باشد...
فیلم را ندیده ام اما یادداشت زیبایی بود.
قلمتان سبز.
۰۷ فروردین ۱۳۹۳
من شما رو ارجاع میدم به جمله ای که محتشم بعد از سکته مغزی مدام تکرار می کرد...همون جمله مشخص میکنه که کامنت قبلب من کاملا در محتوای فیلم می گنجه...
۰۹ فروردین ۱۳۹۳
جسارتا این فیلم رو من فمنیستی! نمیدونم جناب اشرفی.
۰۶ دی ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مهسا
درباره فیلم چ i
اگر بخواهیم از نظر سینمایی این فیلم را برسی کنیم فیلم دوست داشتنی ای بود پر از اتفاق ها و بازی های خوب اما...
چیزی که برایم عجیب بود این روایت تاریخی فیلم است..که در قسمت هایی آزار دهنده میشد...
با تمام احترام و علاقه به جناب حاتمی کیا قسمت هایی که از فیلم حس میشد فیلم حتی سفارشی است...جایی که انگار تنها هدف ،نشان دادن اصغر وصالی و گروهی که نماینده ی ان بشمار می امد،بود!
و کمرنگ نشان دادن گروه دیگر... .
من از کله فیلم فقط 5 دقیقشو خوشم اومد اما فیلمه بدی نبود...
۲۰ اسفند ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
الف.
درباره فیلم چ i
«دکتر عنایتی» («مهدی سلطانی») [«مصطفی چمران» را بغل کرده است و زمزمه می‌کند]: من و تو بهشتِ آمریکا را ول کردیم آمدیم این‌جا که چی؟!

«چ» («ابراهیم حاتمی‌کیا» - 1392)
تحریفات تاریخی و اشکالات محتوایی فیلم چ غافلگیری ابراهیم حاتمی کیا و انتقادات شدید علی کشوری فرزند شهید احمد کشوری و حاشیه های فیلمهای فاخر به همراه حرفهای باز هم وقیحانه فرج الله سلحشور:

شهید کشوری، یکی از خلبانان هوانیروز بود که در نبرد پاوه نقش ایفا کرد. فرزند او، علی کشوری از طریق خبرگزاری کار (ایلنا) حاتمی‌کیا را به تحریف تاریخ و ندیده گرفتن نقش ارتش متهم کرده است: «افراد مهمی در آن بخش تاریخی حضور داشتند اما به نظر می‌رسد در هنگام ساخت فیلم تحقیقات درستی درباره این بخش تاریخی انجام نشده است

علی کشوری حتی گفته است که دکتر چمران نقش مهمی در نبرد پاوه نداشته و وقتی سررسیده که نبرد به پایان رسیده بوده است: «واقعیت پاوه این است که شهید کشوری و شهید شیرودی قبل از آنکه چمران و یارانش نجات پیدا کنند، با کمک دوستان خود در هوانیروز به پاوه رفتند و به غائله‌ پاوه خاتمه دادند.»

شهید علی اکبر شیرودی هم خلبان هوانیروز بود که همراه با احمد کشوری در عملیات پاوه نقش داشت. اهمیت او به حدی بود که هاشمی رفسنجانی درباره او گفته بود: « شیرودی حق بزرگی بر این کشور دارد

کشوری افزود: کارگردان فیلم می‌گوید فیلم درباره شهید چمران است؛ اما من می‌گویم این فیلم حتی درباره شهید چمران نیز نیست. وقتی این حرف را به حاتمی کیا گفتم؛ وی گفت من چمران خودم را روایت کردم درحالیکه شهید چمران یک شخصیت واقعی و مشخص است و کسی نمی‌تواند آن را به نفع خودش روایت کند.

ابراهیم حاتمی‌کیا هم که ظاهراً غافلگیر شده و به دشواری‌ها و چالش‌های موضوع پاوه پی برده است، در مراسمی که شامگاه چهارشنبه در خانه – موزه مصطفی چمران به افتخار او برگزار شد، با گوشه‌چشمی به سخنان علی لشکری به نقش ارتش در نبرد پاوه اشاره کرد: «سعی کردم بحث حضور ارتش را در فیلم باز کنم و تلاش کنم که حضور عزیزان هوانیروز که صادقانه هم هست را نشان بدهم و همانطور هم که در فیلم است، آنانی که در زیر آتش توپ‌ها حضور دارند، پرقدرت جلو می‌آیند.»

او همچنین به دشواری‌های یک روایت تاریخی – سینمایی اشاره کرد: «درباره‌ تاریخ صحبت کردن کار آسانی نیست به خصوص اینکه از این واقعه تاریخی، هنوز ناظرانی وجود دارند که ممکن است از زوایای مختلف این واقعه را دیده باشند و همین موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.»

پ ن:
حاشیه ... دیدن ادامه » های سه فیلم فاخر جشنواره فجر که جایزه های زیادی هم در کمال تعجب بردند تمومی نداره

این قضایا و تحریفات فیلم چ بود(البته با کمال احترام برای جناب آقای حاتمی کیا)...

قصه ی فیلم میلیاردی رستاخیز با هزینه های نجومی درست یا نادرست و تمام هیاهوش خورد به بن بست اشکال نشون دادن چهره حضرت عباس از طرف علما که گفتند:(( نشان دادن چهره امامان و معصومین جایز نیست )).
(تا جایی که من از خیل واحدهای پاس شده معارف و قران و دینی و ... یادمه امامان 12 نفر و معصومین 14 نفر هستن که همه میشناسن و راستش با همه بی علاقگیم به این همه هزینه برای ساخت چنین فیلمهایی که فقط در مصاحبه ها و مراسم خاص نه در واقعیت عنوان فاخر رُ یدک میکشن این اشکال خاص برام قابل هضم نیست چون در سریالها و فیلمهای دیگه در مورد شخصیتهای تقریبا مشابه، تصاویرشون نشون داده شده و مشکلی هم پیش نیومده!!)

معراجی های مسعود ده نمکی هم که بعد از داستان انفجار پشت صحنه و کشته شدن چند نفر این روزها در کمال آرامش طبق معمول همه فیلمهاش بهترین تایم اکران و بهترین سینماها در اختیارشه که میلیاردی بشه و دل دوستان شاد بشه!


اما آقای فرج الله سلحشور هم که توهم 4میلیارد بیننده واسه سریال یوزارسیفشون دارن باز در مصاحبه با هفته نامه وزیییین نه دی که لینکش موجوده افاضات فرمودن که: سینمای ایران یک فاضلاب است!!! و مشتی حرف پوچ دیگه که ارزش کپی پیست کردن و گرفتن وقت بنده و شما رو نداره
http://isna.ir/fa/news/92120905885/%D8%B3%D9%84%D8%AD%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
فقط نمی دونم اگه این سینما فاضلابه چرا انقد ایشون و امثال ایشون له له میزنن که تو این فضا کارهای میلیاردی بسازن....

این چیزا علاقمو به این سینما کم و کمتر میکنه... اگه شرافت آدمایی مثل رضا عطاران و فرامرز قریبیان و بزرگان و هنرمندان دیگه نبود که مصیبت بزرگی بود سینما
الهه الف و بردیا این را خواندند
مصطفی بیگ محمدی و آرزو این را دوست دارند
راس گفته اصلا به نقش ارتش اشاره نشده و دلیلشم لجبازی و عصبانیت حاتمی کیا بوده از ارتش که هلی کوپتر در اختیلرش نگذاشته... و در فیلم بطرز مضحکی پاوه بدون حضور اونها حفظ میشه
۱۱ اسفند ۱۳۹۲
توهم 4 میلیارد بیننده خیلی عالی بودD:D: فقط نمی دونم اگه این سینما فاضلابه چرا انقد ایشون و امثال ایشون له له میزنن که تو این فضا کارهای میلیاردی بسازن.... D:D:D:

کلا هیچی نگم فکر کنم بهتره...

:-/:-/:-/
۱۲ اسفند ۱۳۹۲
محمد رضا: تاریخسازی تو قرن ارتباطات اینجوریه...! وای به حال قدیمترها که تاریخ با کلی ابهام و انواع روایت و داستان ثبت و ضبط شده

سیاوش: آدم می مونه بخنده ،متاسف شه، شاخ در بیاره یا آتیش بگیره؟!!! جدی نگیریم هی از این اراجیف میگن ، جدی بگیریم فکر می کنن خیلی ... دیدن ادامه » مهمن و حرفاشون مخاطب داره!


آرزو: مرسی آرزو خانوم همه حیرون این پدیده ی عجیب و غریبن،یه روز دو روزم نیست چند ساله هی می خواد ابراز وجود کنه کسی تحویل نمیگیره میفته به حرف مفت و توهین که نشونه بارز ضعفه
۱۲ اسفند ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید