تیوال موسیقی
S1 : 01:37:46
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
نشست خبری دومین دوره جشنواره بداهه‌نوازی برگزار شد | عکس
هنرمندانی از ایران، اطریش، مجارستان، آلمان، ترکیه، نروژ، سوییس، سوئد، هلند و فرانسه مهمان این جشنواره هستند.
» نشست خبری دومین دوره جشنواره بداهه‌نوازی برگزار شد
... دیدن متن »

دومین دوره جشنواره بین المللی بداهه نوازی این بار با محوریت تکنوازی سازهای زهی و زخمه ای برگزار می‌شود. هنرمندانی از ایران، اطریش، مجارستان، آلمان، ترکیه، نروژ، سوییس، سوئد، هلند و فرانسه طی ۶ شب در فستیوال «Show of Hands» به هنرنمایی خواهند پرداخت.

در این فستیوال؛ هر روز دو هنرمند روی صحنه خواهند رفت و پیش از آن نیز یک استعداد جوان ایرانی به مدت 10 دقیقه به اجرا خواهد پرداخت. جشنواره علاوه بر اجراها، بخش های دیگری از جمله اکران فیلم های مستند، ملاقات با هنرمندان و کارگاه های آموزشی دارد.

نشست خبری این جشنواره امروز صبح در فرهنگسرای نیاوران با حضور رامین صدیقی (مدیر نشر هرمس)، علی بوستان (نوازنده و آهنگساز)، حسام اینانلو (نوازنده و آهنگساز) ، احمد نوروزی (مدیر شرکت کلیک) و سید عباس سجادی (مدیرعامل بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران) برگزار شد.
رامین صدیقی درابتدای نشست درباره برگزاری دومین دوره فستیوال «Show of Hands» گفت: در دومین دوره ریسک های بیشتری نسبت به دوره اول جشنواره داشتیم. ما اولین دوره را به تکنوازی ساز پیانو اختصاص دادیم و الان مطمئنم که بهترین انتخاب برای اولین دوره جشنواره بود. اساسا دو دوره اول رویدادهای ادواری اینچنینی همیشه بسیار سخت هستند، چون در دوره اول شما ایده ای دارید که تا به حال اجرا نشده و از نتیجه اش بی خبر هستید و در دوره دوم باید نشان دهید که موفقیت دوره اول اتفاقی نبوده است.
او ادامه داد:  من برای «Show of Hands» برنامه ای ده ساله دارم و دوست دارم در دهمین دوره به  ایده آل ترین ترکیب بداهه نوازی یعنی تریو ی ازاد را بر روی صحنه ببریم اما برای رسیدن به آن مسیری نه ساله وجود دارد که باید از آن عبور کنیم. از تکنوازی به دونوازی و سپس سه نوازی های قالب دار برسیم و در نهایت دوره دهم را آماده کنیم . طبق بدعت سال گذشته  ما اجرای سورپرایزمان به نوعی هم جمع بندی اجراهای قبلی است و و هم اینکه نوازنده مهمان، موضوع سال آینده را معرفی می کند. مهمان ویژه امسال ما هم تا آخر مرداد معرفی خواهد شد و موضوع سال آینده را با ساز خودش در اجرای پایانی معرفی خواهد کرد.
مدیر نشر هرمس درمورد ورکشاپ ها و ملاقات با هنرمندان فستیوال نیز توضیح داد: در ورکشاپ سال گذشته ما بازدهی خیلی خوبی داشتیم اما سعی کردیم امسال بهره وری ورکشاپ ها را بالاتر ببریم و ریسک سوالات کم ارتباط با موضوع کارگاه ها یا شخصی را که گاه خیلی از وقت کارگاه را به خود اختصاص میدهد، کم کنیم. برای همین ملاقات روزانه با هنرمندان را خواهیم داشت که هر شخص ده دقیقه فرصت دیدار با هنرمندان را دارد. زوفیا بوروس، بیورن مه یر،متس آیلرتسن، گلفام خیام و آنیا لکنر کسانی هستند که ورکشاپ برگزار می کنند. و البته ورکشاپ دیگر هم برگزار خواهد شد که توسط مهمان اجرای ویژه برگزار میشود و بزودی اعلام خواهیم کرد.
او ادامه داد: مثل سال گذشته ما امسال برنامه اکران فیلم برای عموم را داریم.  در اولین روز مستند تهیه شده از فستیوال سال گذشته را نشان می دهیم. مستند دوم با عنوان شاید صدا کمی زیاد شود درمورد سه نوازنده گیتار الکتریک است. روز سوم فیلم  سرزمین آزاد را نمایش خواهیم داد که درباره ملاقات با جان آبرکومبی است. در روز آخر هم فیلم همه چیز گذراست با موضوع اوج تا سقوط شرکت معظم تاور ریکوردز اکران خواهد شد. 

صدیقی همچنین درباره بخش استعدادهای جوان (وارم آپ) که در این دوره به جشنواره اضافه شده است گفت: ما پیش از هر کنسرت یک اجرای وارم آپ داریم که این اجراهای هر شب را برایمان باز می کنند. ما نوازنده ها را بر اساس فراخوان انتخاب نکردیم و خودمان مستقیم و از طریق دوستان مدرس مان به شناسایی آنها پرداختیم که همگی نوازنده هایی مستعد هستند که ساز تخصصی شان هم به موضوع امسال جشنواره نزدیک است.
او در پاسخ به اینکه چرا این روند را برای انتخاب موضوع سازهای هر دوره پیش گرفته است و به سراغ سازهای بادی نرفته است توضیح داد:  سازهای بادی و بداهه نوازی با یک ساز بادی شاید برای مخاطبان کمی سخت قابل پذیرش باشد.  فکر میکنم مخاطبان راحت ترین مواجهه را با ساز پیانو دارند و به همین دلیل هم آنرا برای ور اول برگزیدیم. و در این دوره نیز ما با احتیاط عمل کردیم و بداهه نوازی ساز بادی را در اولویت قرار ندادیم. در این جا یک محفل صمیمی اتفاق می افتد که ما همه در کنار هم بزرگ می شویم پس احساس کردیم با توجه خاص بودن فستیوال شاید بهتر باشد، عادت این نوع اجراها را نیز بتدریج در سلیقه مخاطب جا بیاندازیم. اما امیدوارم که این مسیر همانطور که ما برگزارکنندگان را با تجربه تر می کند؛ در مخاطبان هم تاثیر بگذارد.
مدیرعامل فرهنگسرای نیاوران نیز درباره همکاری مجموعه نیاوران با فستیوال گفت: کار تاثیر گذار، کاریست که ادامه دار است. نشر موسیقی هرمس و تیم خوبی که دارد واقعا توانایی این تاثیر گذاری را دارد. ما بسیار خوشحالیم که کار را به کاردان سپردیم و البته تلاش کردیم که صرفا سالن را به فستیوال ندهیم و در سایر کارهایی که تواناییمان است با دوستان مشارکت داشته باشیم. قطعا استرسی که رامین صدیقی به دلیل گرانی ها و مسائل گرفتن ویزا و سفر داشت غیر قابل تصور است و این کار صرفا با عشق به حرفه اش پیش می رود.
احمد نوروزی در ادامه این نشست درباره کارهای تصویرسازی و اسپانسرینگ جشنواره گفت: ما در فستیوال سعی می کنیم تصویرسازی منحصر به فردی داشته باشیم. شما امسال قطعا تفاوت هایی را در فضای فستیوال خواهید دید. متاسفانه در بحث اسپانسرینگ از سمت برندهای داخلی، نتیجه ای نگرفتیم و درواقع تمام اسپانسرهایمان خارجی هستند. اسپانسرها در داخل وقتی متوجه می شوند که یک فستیوال هر شب دویست و پنجاه نفر مخاطب دارد، فارغ از ابعاد هنری آن و کیفیت مخاطبانش، هیچ علاقه ای به سرمایه گذاری نشان نمیدهند اما ما در مواجهه با برندهای خارجی این درک مشترک را بهتر مشاهده می کنیم.
علی بوستان نیز که در این فستیوال به روی صحنه خواهد رفت درباره «Show of Hands» گفت: وقتی در چنین جامعه ی مشوشی اتفاقاتی مثل هرمس شکل میگیرد قطعا انگیزه های گرمی پشت آن است که هیچگاه از بین نمی رود. دوستی من و رامین زمانی شکل گرفت که ما در یک قحطی فرهنگی بودیم. ما واقعا تلاش داریم تا در سخت ترین شرایط مثل امروز هم نشان بدهیم که می شود کار انجام داد و نیاز به شلوغ کاری نیست. باید تلاش کرد و انگیزه داشت و مهمتر از همه به این فکر کرد که نخستین درآمد یک کار لذت آن است. رامین صدیقی دوست دارد که برای هرمس تلاش کند و این لیبل را مطرح کند اما درواقع هرمس خود رامین است. باید بابت فعالیت او شکرگزار بود. من امیدوارم این کار که دوستانه شکل گرفته تا پایان همینطور دوستانه پیش برود و ما شاهد استمرار ده سال فعالیت این فستیوال هم باشیم.
او درمورد اجرای خود در جشنواره نیز توضیح داد: تم این جشنواره بداهه نوازی است و بداهه از تمام درونیات ما شکل می گیرد. طبیعی است که من از ریشه هایم جدا نیستم.  نمیتوان برای این اجرا عنوان مشخصی گذاشت که لزوما دستگاهی هست یا نیست.
حسام اینانلو با بیان اینکه از برگزاری این فستیوال متعجب است گفت: رامین صدیقی جزو آدم هاییست که با خودش مسابقه می دهد. اساسا این آدم به لحاظ کیفیت و روحیه کاری، کاملا بی رقیب است. دی و بهمن سال گذشته که رامین برای این فستیوال با من تماس گرفت وضعیت مثل امروز نبود. شرایط به قدری سخت شد که مطمئن بودم حتی آدمی با این انگیزه های شخصی هم باید فستیوال را کنسل مند اما او نکرد.
او درباره اجرای خود توضیح داد: در این اجرا قرار است از دیدگاه ردیفی دور باشم چون مخاطبان به دنبال چیز دیگری خواهد آمد. من سعی کردم جغرافیای موسیقایم را وسیع تر ببینم و قطعا از ردیف میرزا عبدالله دور شوم. گونه های مختلفی در بداهه نوازی  وجود دارد. بداهه نوازی مترادف با خلق الساعه نیست و حتما فکری از قبل در آن وجود دارد و درواقع بیشتر استقبال از اکنون
 است.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۲ روز پیش، دوشنبه
محمد لهاک، پرند محمدی و Alireza Ghafari این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۲ روز پیش، دوشنبه
پرند محمدی و Alireza Ghafari این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازتاب شرایط اجتماعی امروز در اجرای «یورش» | عکس
نشست خبری کنسرت یورش برگزار شد.
» بازتاب شرایط اجتماعی امروز در اجرای «یورش»
... دیدن متن »

سیامک آقایی نوازنده و آهنگساز شناخته شده سنتور در آستانه برگزاری تازه ترین کنسرتش طی یک نشست خبری که روز شنبه بیستم مرداد ماه در سالن کنفرانس تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد. از جزییات این برنامه و فعالیت های پیش روی خود سخن گفت.

آقایی در ابتدای این نشست رسانه ای با اشاره به جزییات کنسرت «یورش» توضیح داد: من طی این سال ها آثار زیادی داشتم که هنوز به مخاطبان معرفی نشده است و این نقطه ضعف من بوده که نتوانستم این کارها را به علاقه مندان ارائه دهم. به هر ترتیب اگر نسل ما می توانست کمی فعال تر حرکت کند قطعا ارتباط بهتری میان نسل ما و نسل چاوش برقرار می شد. به عبارتی ما می توانستیم پلی میان این ۲ نسل باشیم. من واقعا انگیزه چندانی برای برگزاری کنسرت ندارم اما فکر می کنم این اجراها می تواند انگیزه ای باشد تا موسیقی نسلی که به آن عشق می ورزیدیم را به مخاطبان امروزی معرفی کنیم.

وی درباره ترکیب نوازندگان کنسرت «یورش» نیز اظهار کرد: برای ترکیب نوازندگان کنسرت تلاش شده تا از گروه سنی با میانگین ۳۰ سال استفاده شود که هم توانایی های زیادی در عرصه نوازندگی دارند و هم شرایطی را داشتند که می توانستیم بهتر از نوازندگان نسل قدیمی از آنها در کنسرت استفاده کنیم زیرا فراهم کردن شرایط حضور نوازندگان نسل قدیمی به دلیل دستمزد و شرایط دیگر کار سختی است. شاید یکی از تفاوت های اصلی این اجرا این نکته است که نوازندگان کنسرت جملگی از افراد برگزیده موسیقی کشورمان هستند اما هنوز نتوانسته اند آن طور که باید خود را به جامعه موسیقی معرفی کنند. البته در این میان شروین مهاجر از همکاران بسیار خوب من حضور دارد که طی سال های گذشته توانمندی های خود را به مخاطبان ارائه داده است. البته این نکته را هم بگویم که در کنسرت پیش رو قرار است یکی از سنتورهای استاد فرامرز پایور را استفاده کنم که فکر می کنم می تواند برای من دربرگیرنده فضای جالب توجهی باشد.

آقایی درباره قطعات در نظر گرفته شده این کنسرت نیز گفت: یکی از نقاط قابل توجه کنسرت پرداختن به ماجرای ساز و آواز است. ما در این کنسرت از فرم های مختلف استفاده کردیم که برخی از آنها پیش از این اجرا شده اما این بار با تنظیم جدید پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. یکی از قطعات کنسرت غزلی به شکل مرکب خوانی است که در قالب یک قطعه ۲۵ دقیقه ای با شعر عراقی اجرا می شود و شما متوجه می شوید برای هر کدام از بیت ها ملودی های جدیدی طراحی شده که در کنار سایر قطعات می تواند دربرگیرنده کنسرت متفاوتی برای مخاطبان باشد، گرچه من ادعایی در حوزه متفاوت بودن ندارم.

مشکلات اقتصادی را در کنسرت «یورش» بشنوید

آقایی با انتقاد از شرایط معرفی نوازندگان ایرانی به مخاطبان تصریح کرد: متاسفانه شرایط اجراهای زنده ما به سمتی رفته که استعدادهای درجه یک موسیقی اصیل ایرانی فقط در کنار خوانندگان مشهور توانسته اند عرض اندام کنند. این موضوع بسیار مهمی است که باید روی آن تمرکز بیشتری کرد. به هر حال من امیدوارم در کنسرت پیش رو که با سختی ها و مشکلات بسیاری برگزار می شود فرصتی برای معرفی این استعدادهای ناب موسیقی کشورمان باشند. ما تلاش می کنیم که در یک فضای مردم پسند موسیقایی بتوانیم یکی از مهم ترین و اساسی ترین جامعه امروز خودمان را از طریق موسیقی نمایش دهیم. این انگیزه اصلی من برای اجرای «یورش» است که امیدوارم موفق باشم.

متاسفانه شرایط اجراهای زنده ما به سمتی رفته که استعدادهای درجه یک موسیقی اصیل ایرانی فقط در کنار خوانندگان مشهور توانسته اند عرض اندام کنند
این نوازنده سنتور در ادامه با اشاره نحوه ارتباط مخاطبان جامعه امروز ایرانی با موسیقی ایرانی گفت: این کنسرت آن چیزی نیست که تا به امروز به نام کنسرت ارائه شده. این اجرا در نتیجه انگیزه و شرایطی پیش آمده که مفهوم اجتماعی در آن نهفته است. به عبارتی می توان گفت که ما به صرف برگزاری کنسرت اقدام به اجرای برنامه نکردیم. من پیش از این نیز آثاری را تولید کردیم که پیرامون موضوعات مختلفی چون زلزله زرند کرمان، برخی از وقایع اجتماعی وماجراهای دیگر بوده است. من بر این باورم شان نزول موسیقی برگرفته  اتفاقاتی است که در یک جامعه می افتد. ما در این چند وقت درگیر مشکلات اقتصادی هستیم که شاید مفهوم کنسرت بی ارتباط آن نیست و می توان گفت بازتاب شرایط امروزماست که اجازه بدهید بیش از این درباره آن توضیح ندهم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه در موسیقی ایرانی فقط چند گروه محدود خوراک شنیداری مخاطبان را فراهم می کنند، اظهار کرد: من یکسری مسائلی را درجشنواره ها و رویدادهای مختلف موسیقی دیدم و پیش آمده یکسری از این استعدادهای موسیقی ایران نمی دانند چگونه خود را به موسیقی معرفی کنند. البته من چند سالی است که در جریان حضور استعدادهای موسیقی در جشنواره موسیقی جوان هستم و می بینیم که این افراد با مشکلات زیادی در زمینه معرفی خود روبه رو هستند پس باید فعالیت ها و اقداماتی در این زمینه صورت گیرد که هنرمندان بتوانند کارهای خلاقانه خود را به گوش شنیداری موسیقی ایرانی برسانند. من خیلی دوست داشتم که در کنسرت پیش رو از این هنرمندان استفاده کنم اما هراس از اینکه در شرایط سنی فعلی آنها اجرای حرفه ای چندان مطلوب آنها نباشد سعی کردم ماجرا به وقت دیگری موکول کنم.

آقایی درباره قابلیت ها و زوایای پنهان موسیقی ایرانی توضیح داد: من دوست دارم در موسیقی ایرانی کارهای سختی انجام دهیم که بتواند رنگ و بوی ملی تری به خود بگیرد. به هر حال امروزه در دنیا از موسیقی کلاسیک غربی و دستاوردهای آن استفاده زیادی می شوئ. اما من دوست دارم با یک خود باوری از ارزش های موسیقی ایرانی فضایی را ایجاد کنم که بتواند حس ملی و ایرانی را به مخاطب القا کند.

تالار وحدت دیگر جای بزرگان موسیقی نیست

این هنرمند درباره انگیزه های خود برای اجرای کنسرت یورش در تالار اندیشه حوزه هنری گفت: تمامی گروه های حرفه ای تمام تلاش خود را انجام می دهند که در تالار وحدت کنسرت برگزار کنند. اما از وقتی که یارانه ها و سوبسیدها برداشته شده ماجرا به سمت خودگردانی رفته و کار برای حضور در این صحنه را سخت تر کرده است. کما اینکه در این تالار روزی چند برنامه برگزار می شود که مباحث فنی قبل از کنسرت را دچار چالش می کند. به هر حال فکر می کنم اینجا در تالار اندیشه کار راحت تر است و ما در زمینه برگزاری کنسرت مشکلی نداریم. این نکته را هم بگویم که اخیرا تالار وحدت دیگر فضای قدیم را ندارد و ما می بینیم این تالار که زمانی جای بزرگان موسیقی کشور بود جای خود را به اجراهایی داده که لزوما قرار نیست ماوای اصلی هنرمندان ما در طراز بالا باشد.

متاسفانه در همین تالار وحدت ورود مسائل مالی باعث این شده که برخی از اجراهای بی کیفیت و غیر همخوان با وضعیت فیزیکی کار را برای هنرمندان سخت کند. بنابراین من صلاح می بینیم ۲ چهارراه تغییر مکان بدهم و در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت بدهم
وی ادامه داد: متاسفانه در همین تالار وحدت ورود مسائل مالی باعث این شده که برخی از اجراهای بی کیفیت و غیر همخوان با وضعیت فیزیکی کار را برای هنرمندان سخت کند. بنابراین من صلاح می بینیم ۲ چهارراه تغییر مکان بدهم و در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت بدهم. زیرا احساس می کنم ساختمان و معماری این مجموعه سنخیت بیشتری به موسیقی اصیل ایرانی دارد. بنابراین حضور در این تالار قطعا برای حضور در تالار وحدت ترجیح دارد. متاسفانه در تالار وحدت یک سری مسائل را اجبار می کنند . به عنوان نمونه در کنسرت قبلی دوستان به ما اعلام می کنند که ردیف اول تا سوم باید از سهمیه گروه اجرایی برداشته شود و ما دیدیم که هنگام فیلمبرداری کنسرت خالی بودن همین ردیف ها واقعا برایم ناراحت کننده بود. 

آقایی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر توجه خود به طرح مباحث تئوریک دانشگاهی در حوزه موسیقی ایرانی تصریح کرد: متاسفانه موسیقی ایرانی در حال حذف شدن از سبد خرید کالاهای فرهنگی مردم است. بنابراین ما باید آگاه باشیم که حضور در این عرصه فقط نباید محدود به اجرای زنده و تولید آلبوم باشیم. ما باید به سمت کارهای دیگری برویم که لزوم توجه به آن کاملا ضروری است. شاید اصلا در این مورد هم از خیلی کارها عقب بمانیم اما با توجه به اینکه آنچنان متولی و مدیریتی در این زمینه وجود ندارد بنابراین باید به این سمت رفت که کارهایی را انجام داد. البته در حوزه ردیف موسیقی ایرانی برنامه های پژوهشی ویژه ای را با تعدادی از دوستان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران اجرا کنیم که بتوانیم همه در خدمت ردیف موسیقی ایرانی باشیم.

سیامک آقایی آهنگساز و نوازنده سنتور روزهای هشتم و نهم شهریورماه سال ۹۷ کنسرت «یورش» را در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می کند. این نوازنده در کنسرت پیش رو، قطعات جدیدی را در قالب گروه نوازی با همراهی یک خواننده جوان به مخاطبان ارایه خواهد کرد.

سیامک آقایی آهنگساز و سرپرست گروه، دانیال معمارنژاد خواننده، شروین مهاجر نوازنده کمانچه، مهرزاد اعظمی کیا نوازنده کمانچه آلتو، میثم ملکی نوازنده تار، پیام جوانی نوازنده تارباس، نیما جوزی نوازنده نی و همایون جهانشاهی نوازنده تمبک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

۳ روز پیش، یکشنبه
محمد لهاک و majid akbari این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نکات مهمی برای خریداران اپرای حلاج، کنسرت پرواز همای و گروه مستان | عکس
» نکات مهمی برای خریداران اپرای حلاج، کنسرت پرواز همای و گروه مستان
... دیدن متن »

خریداران محترم «اپرای حلاج، کنسرت پرواز همای» لطفا جهت بهتر برگزار شدن این کنسرت به نکات زیر توجه فرمایید:

۱- حتما بلیت دیجیتال (بر روی موبایل) یا بلیت کاغذی خود را به همراه داشته باشید.
۲- با توجه به فرآیند چک بلیت و جایابی حتما نیم ساعت قبل از شروع برنامه در سالن ایوان عطار حضور داشته باشید.
۳- حتما ترافیک منطقه در آن ساعت و زمان رسیدن از درب ورودی کاخ تا سالن ایوان عطار را در نظر داشته باشید.
۴- بلیت‌ شما تا ساعت ۲۱ معتبر بوده و پس از آن اعتباری نخواهد داشت.
۵- مجموعه سعدآباد دو ورودی دارد:

  • ورودی زعفرانیه
  • داری پارکینگ است.
  • آدرس این ورودی:  خیابان ولیعصر، خ شهید فلاحی (زعفرانیه)، انتهای خیابان شهید کمال طاهری، مجموعه کاخ سعد آباد
  • ورودی دربند
  • پارکینگ ندارد.
  • آدرس این ورودی: میدان تجریش، خیابان فناخسرو، خیابان دربند، میدان دربند، مجموعه کاخ سعدآباد

 

۴ روز پیش، شنبه
سعید همتی، پرنده آبی، SaharLead، m.kh و ali abbasi این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ روز پیش، شنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ روز پیش، شنبه
محمد لهاک و میترا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بخش‌هایی از تمرین اپرای حلاج
» اپرای حلاج،کنسرت پرواز همای و گروه مستان در کاخ سعدآباد
... دیدن اطلاعات »
کنسرت نمایش جدید همای با نام اپرای حلاج از ۲۱ مرداد در مجموعه کاخ سعدآباد به روی صحنه می رود. در این اثر مجموعه ای از ۲۰ بلزیگر و ۱۵ نوازنده همای را همراهی می کنند. در خلاصه داستان اپرای حلاج آمده است: اواخر قرن دوم، ادیب و سراینده‌ای بزرگ به نام حسین منصور حلاج مبارزه‌ای ملی و ایدئولوژیک و عارفانه را علیه خرافه ها و تندروی‌ها و فساد و نابرابری‌ها آغاز می‌کند که با خشم صوفیان و خلفای آن زمان بغداد دستگیر و هشت سال او را از زندانی به زندان دیگر انتقال و در پایان او را به اتهام دروغین ربوبیت محاکمه‌اش کردند و نخست دست هایش را بریدند و سپس پاهایش را و بعد زبانش را و در آخر او را به دار آویختند و پیکرش را سوزاندند و خاکسترش را بر باد دادند. خرید اینترنتی بلیت از سایت تیوال: www.tiwall.com
فرزاد، سید حامد حسینیان، زهره مقدم، احمد رئیسی و Alireza Ghafari این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
زهره مقدم این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
» وارث دوتار حاج قربان در تهران
... دیدن اطلاعات »
علیرضا سلیمانی بخشی موسیقی شمال خراسان و نوازندهٔ ساز دوتار سوم شهریور در تالار رودکی تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت. در حاشیهٔ این اجرا قرار است نشان درجه یک هنر ایران به این هنرمند قوچانی اهدا شود. به همین بهانه نگاهی داشتیم به مسیر زندگی هنری این هنرمند نام آشنای موسیقی مقامی ایران. تهیه بلیت:www.tiwall.com 
Prudence و سید حامد حسینیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره اشتراک تیوال+ i
۲۰٪ تخفیف کافه دومیم ویژه مشترکان تیوال‌پلاس | عکس
تیوال‌پلاس
» ۲۰٪ تخفیف کافه دومیم ویژه مشترکان تیوال‌پلاس
... دیدن متن »

کافه دومیم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، پلاک ٢٦٧، روبروی تماشاخانه باران یکی دیگر از کافه‌هایی‌ست که مشترکان تیوال‌پلاس می‌توانند بصورت حضوری و با ارائه‌ی کد اشتراک خود از ۲۰٪ تخفیف بهره مند بشن.
ساعت سرویس دهی:
شنبه تا جمعه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه دومیم رو می‌تونید از طریق لینک‌های زیر دنبال کنید:
کانال تلگرام | اینستاگرام

از دیگر خدمات تیوال‌پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلیمو
اسنپ
دلیون
شهر کتاب آنلاین
اسنپ فود
مدیسه
نوار
فروشگاه بازی و اندیشه
کافه گرامافون
کافه گالری ایرانشهر
کافه گالری شنفدیدارجای
کافه رستوران لبیسترو پاپ

 

محمد لهاک این را خواند
امین مهدوی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک، پرند محمدی و پریچهر ژیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
» اپرت نمایشی مشهور آرشین مال آلان در تالار وحدت
... دیدن اطلاعات »
کنسرت گروه موسیقی آواز ملل و گروه نمایشی شیفتگان دل ۲۶ مرداد در تالار وحدت روی صحنه می رود. در این ویدیو با شهلا میلانی، سرپرست گروه موسیقی و خواننده و همچنین هایده کیشی پور درباره این کنسرت و جذابیت های اپرای آذربایجانی آرشین مال آلان گفتگو شده است. خرید اینترنتی بلیت: www.tiwall.com
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره اشتراک تیوال+ i
تخفیف خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس از مستر بلیط | عکس
تیوال پلاس
» تخفیف خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس از مستر بلیط
... دیدن متن »

همونطور که می‌دونید، اشتراک تیوال‌ْپلاس به معنی بهره‌مندی از همه خدمات آشنا و رایگان تیوال هست به اضافه مزایا و خدماتی که می‌‌تونه برای یک مخاطب فعال‌تر برنامه‌های هنری و گردشی خیلی مفید باشه.

پیش از این بخشی از خدمات تیوال‌پلاس رو بهتون معرفی کردیم. همراهی‌ها و هدیه‌های فیلیمو، اسنپ، دلیون، شهر کتاب آنلاین، اسنپ فود، مدیسه ، نوار، فروشگاه بازی و اندیشه، کافه گرامافون، کافه گالری ایرانشهر ، کافه گالری شنفدیدارجای و کافه رستوران لبیستروپاپ رو که یادتون هست؟ امکان ویژه دیگه‌ای که در تیوال‌پلاس داریم ۱۵،۰۰۰ تومان تخفیف خرید بلیت هواپیما، ۱۲،۰۰۰ تومان تخفیف خرید بلیت قطار  و ۵،۰۰۰ تومان تخفیف خرید بلیت اتوبوس از سایت مستر بلیط هست.

مستر بلیط سامانه فروش آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس است که امکان خرید سریع و راحت بلیت این وسایل نقیله رو در هر ساعتی ازشبانه روز فراهم کرده.
علاوه بر سایت، خرید بلیت از طریق اپلیکیشن‌ آیفون و اندروید هم امکان‌ پذیر است.

همچنین پشتیبانی سایت مستر بلیط ۲۴ ساعته است.

مستر بلیط رو رو می‌تونید از طریق لینک‌های زیر دنبال کنید:

کانال تلگرام | اینستاگراماپلیکیشن آیفون | اپلیکیشن اندروید

امین مهدوی، محمد لهاک، سهیل جمشیدی و نغمه این را خواندند
میلاد مجرد این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره اشتراک تیوال+ i
۲۰٪ تخفیف کافه رستوران لبیسترو پاپ ویژه مشترکان تیوال‌پلاس | عکس
تیوال‌پلاس
» ۲۰٪ تخفیف کافه رستوران لبیسترو پاپ ویژه مشترکان تیوال‌پلاس
... دیدن متن »

کافه رستوران لبیسترو پاپ واقع در خیابان سمیه، بعد از سپهبد قرنی، نرسیده به نجات اللهی، داخل کوچه افشار، پلاک ۲۱۴ یکی دیگر از کافه‌هایی‌ست که مشترکان تیوال‌پلاس می‌توانند بصورت حضوری و با ارائه‌ی کد اشتراک خود از ۲۰٪ تخفیف بهره مند بشن.
ساعت سرویس دهی:
شنبه تا جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰

کافه رستوران لبیسترو پاپ رو می‌تونید از طریق لینک‌های زیر دنبال کنید:
کانال تلگرام | اینستاگرام

از دیگر خدمات تیوال‌پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلیمو
اسنپ
دلیون
شهر کتاب آنلاین
اسنپ فود
مدیسه
نوار
فروشگاه بازی و اندیشه
کافه گرامافون
کافه گالری ایرانشهر
کافه گالری شنفدیدارجای

 

محمد لهاک این را خواند
سارا صادقیان و پرستو اسدی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید