تیوال فیلم بیست و یک روز بعد
S3 : 02:58:05
: محمدرضا خرمندان
: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی
: ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی
: حوزه هنری
: علیرضا برازنده
: محمدرضا مویینی، هدی مویینی
: محمد لطفعلی
: جلال موسوی
: کامیاب امین عشایری
: امیر نوبخت
: ابراهیم زاهدی فر
: سعید عباسی
: داریوش اسقایی
: رسول سیدحاتمی
: نوید سجادی حسینی
: محمد مهدی پور
: هادی فیروزمندی

 

 

 

همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ...
شهر:
تهران

گزارش تصویری تیوال از نشست فیلم بیست و یک روز بعد / عکاس: رضا جاویدی

... دیدن همه عکس ها »

عکس‌های پایه

فیلم بیست و یک روز بعد | عکس فیلم بیست و یک روز بعد | عکس

اخبار وابسته

» نشست «بیست و یک روز بعد» در برج‌میلاد / ملودرام اجتماعی به روایت یک نوجوان

» کارگردان «بیست و یک روز بعد»: این فیلم را بر اساس یک داستان واقعی ساختم


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
یه فیلم خوش ساخت و تاثیرگذار
یاسمن پورمهران این را خواند
farhad riazi، شکوه حدادی، LoRd_Zh و مهرداد شریعتی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"بیست و یک روزر بعد" بین فیلمهای کم نام و نشان، سورپرایز مهم جشنوراه است. واقعا بهت زده شدم وقتی متوجه شدم این فیلم فقط در رشته جلوه های بصری نامزد سیمرغ شده! نمونه ای چون داوری این فیلم، عمق فاجعه ناداوری جشنواره امسال را ثابت میکند اگر قرار بود یک فیلم اول همچون سیاق گذشته مورد توجه ویژه باشد این فیلم از هر نظر شایستگی اش را داشت نه فیلمی مانند تابستان داغ!
بیست و یک روز بعد موفق میشود بدون لکنت قصه تعریف کند در واقع روایتی پویا و پیش رونده را طرح ریزی میکند که در آن اجزا و عناصر روایت به خوبی بر روی هم چفت میشوند و همدیگر را و در کل قصه را پیش می برند و بیننده لحظه به لحظه بیشتر با فیلم و شخصیت اصلی که یک نوجوان است همراه میشود و به تدریح هر آنچه در اثر است از نام آن گرفته تا چیزهای دیگر هویت مند میشوند. .
به طور مثال دلمشغولی نوجوان فیلم ... دیدن ادامه » به تخیل بافی و عشق به فیلمسازی و مرعوب ساری اطرافیان که از شاخه های روایت است هم در زیبایی شناسی بافت بصری ویژه فیلم، هم در تکاپو و کنشهای نوجوان در برابر موانع بحران آفرین ناشی از پیرنگ اصلی( یعنی تهیه پول برای درمان بیماری مادر) و هم در تاویل ها و تفسیرهای زیر لایه اثر و همچنین پایان بندی رویاگون فیلم جریان می یابد و تناقضی که بین این دلمشغولی و واقعیت تلخ پیرامون نوجوان وجود دارد تلخی گزنده فیلم را بیش از واقع گرایی مرسوم دیگر فیلمهای اجتماعی این روزها در ذهن مخاطب حک میکند.
در ضمن فیلم ارجاع خوشایندی هم به دو فیلم مهم نوجوانانه ی سینمای ایران یعنی دونده امیر نادری و مسافر عباس کیارستمی دارد.
جناب باقری ارجمند ممنون از این نقد زیبا و موشکافانه تان
کاملا" با شما هم نظرم
من هم بسیار حیرت کردم و متاسف شدم که فقط در یک رشته نامزد سیمرغ شده .
داوری غیر منصفانه ای بود .

( تلخی گزنده ، فیلم را بیش از واقع گرایی مرسوم دیگر فیلمهای اجتماعی این ... دیدن ادامه » روز ها در ذهن مخاطب حک می کند)
بله ، دقیقا" همینطور است .
و در شگفتم از اینهمه نادیده شدن فیلمی بدین ارزشمندی
۲۰ بهمن ۱۳۹۵
ممنون واقعا سر این فیلم را بریدند.
۲۰ بهمن ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا دوسش داشتم
تنها فیلمهایی که تا به اینجا خیلی پسندیدم این فیلم و ماجرای نیمروز بوده
فیلم قصه و گره هایی داره که همراهت میکنه
بازیگر نوجوون فیلم خوب بازی میکنه
انتخاب اسم که برای من خیلی مهمه عالیه
کلا از دستش ندین
زهرا پوررضا، سپهر امیدوار و وحید مقدم این را خواندند
شکوه حدادی، ف کیوان و حنه میرا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلمی خوش ساخت، تاثیرگذار، دوست داشتنی و البته دردناک... برای بخش داوری متاسفم و کم رنگ بودن این فیلم در بخش نامزدها بسیار برام عجیبه...
سپهر امیدوار و وحید مقدم این را خواندند
شکوه حدادی، شاهین، ف کیوان، محمدرضا برقعی و بابک این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلمی با مضمون اراده و ایستادگی در برابر سختی ها که شاید کلیشه ای به نظر برسه..اما به شدت خوش ساخت و یک سر و گردن بالاتر از اونایی که نامزد بهترین فیلم شدند..!! فیلمنامه ی بدون نقص با داستانی تاثیر گذار..کارگردانی عالی..فیلم هیچ سکانس اضافی نداره و پشت تک تک سکانس ها تفکری وجود داره..استفاده از نماد های مناسب..قاب بندی خوب..بازی های هنر پیشه های نوجوان عالی..و پایان بندی مناسب.
فیلم از هر نظر خوب بود و تبریک به اقای خردمندان..منتظر کار های بعدی ایشون هستیم.
سپهر امیدوار این را خواند
شکوه حدادی، navidjahan و ف کیوان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
وقتی همه چی سر جاش باشه , میشه یه فیلمی که برات جذابیت داره , خسته نمیکنه و باهاش همراه میشی.
بیست و یک روز بعد داستان ساده و تکراری ای داره اما خوب روایت میشه , گره های داستانی که یکی بعد دیگری بوجود میاد و باعث میشه تماشاگر خودش رو با قهرمان داستان ببینه و جلو بره.
ریتم بسیار مناسب , بازی های خوب و ساده از یه سری بازیگر نوجوان , قاب های استاندارد فیلمبرداری ( و نه ویژه) و نکات دیگه که باعث میشه بیست و یک روز بعد فیلمی خوب باشه .
امتیاز: 3 از 5
توصیه میشود
حمید عظیمی، وحید مقدم و سپهر امیدوار این را خواندند
navidjahan این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
وقتی همه چی سر جاش باشه , میشه یه فیلمی که برات جذابیت داره , خسته نمیکنه و باهاش همراه میشی.
بیست و یک روز بعد داستان ساده و تکراری ای داره اما خوب روایت میشه , گره های داستانی که یکی بعد دیگری بوجود میاد و باعث میشه تماشاگر خودش رو با قهرمان داستان ببینه و جلو بره.
ریتم بسیار مناسب , بازی های خوب و ساده از یه سری بازیگر نوجوان , قاب های استاندارد فیلمبرداری ( و نه ویژه) و نکات دیگه که باعث میشه بیست و یک روز بعد فیلمی خوب باشه .
امتیاز: 3 از 5
توصیه میشود
نیلوفر ثانی این را خواند
شکوه حدادی و ف کیوان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بعضی وقتها بعضی فیلمها سخت در دل و جانت می نشیند . یک گیرایی ی خاصی دارند که تاثیرگذارشون می کنه و ذهنتو به خودش مشغول
حال ، بواسطه ی فیلمنامه ی خوبشان ، انتخاب درست بازیگر و نابازیگرانش ، خوب و درست و بجا بازی گرفتن از بازیگرانش ، فیلمبرداری مدبرانه اش و بعضا" طراحی مناسب لباس و گریم و صحنه و خیلی ریزه کاری های دیگرش ، مجذوبت می کند .
به اعتقاد من " بیست و یک روز بعد " اینچنین فیلمی ست .
فیلمی خوش ساخت که همه چیز در آن به قاعده است .
اغراق نشده
درشت نمایی نشده
و اثری ست ماندگار و دوست داشتنی
با وجودی که بسیار دردناک ست .
به به چه خوب بانوجان
یشنهادتون رو نمیشه گذشت ....
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
سلام بر نیلوفر بانو جانم
امیدوارم شما هم از دیدنش لذت ببرید .
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همه چی سرجای خودش درست و دقیق. در خلال فیلم چند تا سوال برات پیش میاد که فیلم به تدریج به همه سوالا جواب میده و تو رو سر کیف میاره. لذت بردم از فیلمتون آقای خردمندان با آرزوی موفقیت و کسب جوایز بسیار برای فیلم بیست و یک روز بعد.
سپهر امیدوار این را خواند
شکوه حدادی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چقدر انتخاب این نام « بیست و یک روز بعد » برای این فیلم بجا و هوشمندانه است .
از دیشب که این فیلم رو دیدم ، همچنان تک تک صحنه ها جلوی چشمم مجسم است
از آن دست فیلمهایی نبود که با ترک سالن به فراموشخانه ی ذهنم سپرده شود
بلکه همچنان با من است و با من خواهد بود .

با درود فراوان به سید محمدرضا خردمندان عزیز و گرامی
به به ... درود به شما ...با این حساب این فیلم در فوریت های تماشا باید قرار بگیرد..
چقدر حضورتان در تیوال مغتنم است..
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
ممنونم ابرشیر عزیز و بزرگوار
درود بر شما که هستید و می نویسید و ما را از دانش بس گسترده تان در زمینه ی تئاتر ، سینما ، موسیقی و ..... بهره مند می نمایید .
ابرشیرجان
من این فیلم را بسیار دوست داشتم . تاثیر ی عمیق بر روح و روانم گذاشت .
فکر نمیکنم از دیدنش ... دیدن ادامه » پشیمان شوی .

۱۸ بهمن ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امشب این فیلم رو دیدم و بسیار لذت بردم
فیلمنامه ، طراحی صحنه و بازی ها بسیار عالی بود ،
بازیهایی روان و دلنشین
خیلی دوستش داشتم
خیلی ذهنم را درگیر خودش کرد
و این بچه ها بچه ها بچه ها ...
این بچه های دوست داشتنی ، چه لحظاتی را برای من مخاطب پدید آوردند ، فراموش نشدنی
با سپاس از جناب خردمندان و جناب ثقفی برایتان آرزوی توفیق روزافزون دارم
و به انتظار دیدن آثار بعدیتان خواهم نشست .