تیوال نمایش فالش خوانی در چهارراه فخرآباد
S2 : 21:30:04
خرید بلیت
۳۰,۰۰۰ و ۲۰,۰۰۰ تومان
از ٪۲۰ تا ٪۳۰ تخفیف
٪۴۰ تخفیف
  ۱۶ مرداد تا ۰۱ شهریور
  ۱۹:۱۵
  ۱ ساعت
 بها: ۳۰,۰۰۰ و ۲۰,۰۰۰ تومان

: هادی احمدی
: نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری، هادی احمدی
: مانفرد اسماعیلی

: سید رسول حسینی
: بهاره خالقی
: پرستو ایمانی، رادین الیاسی
گروه تبلیغات مجازی
: عباس براتی
: سامان مه‌آبادی
: اسکار حسینی، سعید سراجی
: هادی احمدی

- جایزه‌ی بهترین بازیگر زن
- جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد
- کاندید بهترین کار و کاندید بهترین نمایشنامه از ششمین جشنواره‌ی تیاتر شهر

یک حادثه در چهارراه فخرآباد که بوی انتقام می‌دهد. شادی دختری بیست و سه ساله پس از ماجرای تلخ جدایی پدر و مادرش روزهای سختی را سپری می‌کند و به فاصله‌ی زمانی کوتاهی مادرش را از دست می‌دهد. او یک زن را عامل اصلی تمام این اتفاق‌ها می‌داند و همین موضوع زمینه‌ساز انگیزه‌ای برای انتقام می‌شود. یک روز زمستانی، انتقام با اسید، حوالی چهارراه فخرآباد.

باکس‌های A,B,C,D با بهای ۳۰،۰۰۰ تومان

روزهای دوشنبه ۲۸ تا چهارشنبه ۳۰ مرداد:
باکس‌های A,B,C,D با بهای ۳۰،۰۰۰ تومان
باکس‌های E,H با بهای ۲۰،۰۰۰ تومان
شهر:
تهران

گزارش تصویری تیوال از نمایش فالش خوانی در چهارراه فخرآباد / عکاس: پریچهر ژیان

... دیدن همه عکس ها »

ویدیوهای وابسته

مکان

خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، سالن حافظ
تلفن:  ۶۶۷۵۶۰۴۳


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
انتقام با اسید در یک روز زمستانی حوالی چهارراه فخرآباد / روایت هادی احمدی از نمایش "فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد"

هادی احمدی گفت: مخاطب با دیدن نمایش "فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد" احساس می‌کند، مکان‌ها و رویدادهای قصه کاملاً واقعی است.
سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد" نوشته و کار هادی احمدی از 16 مردادماه ساعت 19:15 در تالار حافظ با بازی نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری و هادی احمدی روی صحنه است. این اثر نمایشی که سال گذشته در سالن انتظامی خانه هنرمندان به صحنه رفته است در ششمین جشنواره تئاترشهر موفق به دریافت جایزه  بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد و کاندید بهترین کار و بهترین نمایشنامه شده است.
هادی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ایده اولیه این نمایش و ... دیدن ادامه » روند شکل‌گیری آن گفت: سال ۹۵ در کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی محمد یعقوبی، ایده نگارش این اثر شکل گرفت و پس از گذشت دو ماه تبدیل به نمایش‌نامه شد. البته در طول این سه سال نیز نمایش‌نامه دست‌خوش تغییرات دیگری نیز شد.
او ضمن اشاره به اینکه نمایش "فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد" نخستین بار در سال ۹۶ و در جشنواره تئاترشهر روی صحنه رفت و جزء آثار برگزیده‌ این رویداد بود، خاطرنشان کرد: در ادامه، این اثر در تماشاخانه‌ استاد انتظامی خانه‌ هنرمندان به صحنه رفت و عنوان پرفروش‌ترین کار آن تماشاخانه را از آن خود کرد.
احمدی در ادامه افزود: از همان زمان بارها شنیدیم که خیلی از دوستان موفق به تماشای کار نشدند و حس کردم پتانسیل اجرای مجدد هم‌چنان وجود دارد. جدیدترین و آخرین تجربه‌ اجرایی نمایش" فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد" در تالار حافظ به نمایش در آمده است و تا ۳۰ مرداد هم ادامه خواهد داشت.
این کارگردان درباره طراحی نور، لباس، صحنه و المان‌های اجرایی این نمایش عنوان کرد: از همان ابتدای کار سعی شد تا یک نگاه مینی‌مال به عناصر صحنه وجود داشته باشد چر اکه متن نیز همین موضوع را به ما گوش‌زد می‌کرد و طبیعی‌ست که در طول اجراهای این نمایش هربار به جزئیات تازه‌ای رسیدیم که این جزئیات را بسته به سالن اجرا و حتی موقعیت زمانی اجرای نمایش لحاظ کردیم.
بازیگر نمایش "پس از برخورد جسم سخت" با بیان اینکه مخاطب با دیدن نمایش "فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد" احساس می‌کند، مکان‌ها و رویدادهای قصه کاملاً واقعی است، یادآور شد: این موضوع از همان ابتدای نگارش نمایش‌نامه مورد نظرم قرار گرفته بود. هر المانی در این نمایش در کنار بازی بازیگران باید واقعی به نظر می‌رسید. دیوارنویس‌های نمایش که به نوعی اطلاعاتی درخصوص زمان و موقعیت جغرافیایی و... می‌دهند در قالب یکی از المان‌های تئاتر مستند به شیوه‌ای عمل می‌کنند تا مخاطب بیش از پیش همه چیز را باور کند؛ یعنی تلاش ما در این راستا بوده است. اگر مخاطب هر آن‌چه روی صحنه‌ ما رخ می‌دهد را باور کند، توفیق موردنظر برای گروه اجرایی ما حاصل شده است که خوش‌بختانه تا امروز بازخوردهای بسیار مثبتی داشتیم که انرژی ما را چند برابر کرده است.
هادی احمدی درباره جذب مخاطب این نمایش بدون داشتن چهره سرشناس، اظهار کرد: ما در راستای جذب مخاطب خوب عمل کردیم و حس می‌کنم مهم‌ترین اتفاقی که در این اثر افتاد تبلیغ دهان به دهان بود. مخاطبینی که پس از تماشای کار بازخورد خوبی داشتند، در بسیاری موارد باعث ترغیب دوستان و آشنایان خود به تماشای نمایش شدند. موضوع بعد این‌که ما در حوزه‌ تبلیغات وقت و انرژی فراوانی صرف کردیم. چراکه اعتقاد داشتیم باید به مخاطب تئاتر در راستای اطلاع‌رسانی اثر، احترام گذاشت و این خود نیازمند وقت، انرژی و هزینه‌ مضاعفی است. اما مخاطب تئاتر امروز، در میان تعدد و تکثر آثاری که روزانه روی صحنه می‌رود، هزار بار سخت‌گیرانه‌تر انتخاب و عمل می‌کند. در مجموع فکر می‌کنم کیفیت اثر مهم‌ترین رکن جذب مخاطب برای تئاترهایی است که بدون چهره‌ سرشناس به صحنه می‌روند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: مانفرد اسماعیلی، مجری طرح: سید رسول حسینی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهاره خالقی، گروه کارگردانی: پرستو ایمانی و رادین الیاسی، عکاس تبلیغات: عباس براتی، طراح گریم عکس‌های تبلیغاتی: سامان مه‌آبادی، تصویربردار تیزرهای تبلیغاتی: اسکار حسینی و سعید سراجی و طراح پوستر، بروشور و ساخت تیزر: هادی احمدی.
علاقمندان می‌توانند بلیت ۲ روز پایانی این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.
 
سید رسول حسینی مفرد این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به دلیل استقبال تماشاگران و فروش کلیه‌ی بلیت‌های روزهای آخر نمایش فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد، این نمایش فقط به مدت دو شب و در قالب سه اجرا (*یک اجرای #ویژه ساعت ۱۷) تمدید شد.
❌❌شایان ذکر است به دلیل آغاز اجرای نمایش گروه بعدی (از روز یک‌شنبه سوم شهریور) امکان تمدید دوباره‌ی این اثر به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.❌❌
بلیت‌فروشی برای روزهای پایانی نمایش هم‌اکنون در سایت انجام می‌شود.
لیلا مظاهری و سید رسول حسینی مفرد این را دوست دارند
کاش اون باکس های کناری رو هم باز کنید ما با علم به اینکه اون جا دید کافی نداره بتونیم بیایم ببینیم.
۷ ساعت پیش
باکس های کناری را حضوری در گیشه می تونید خریداری کنید. و البته اون باکس ها هم دید مناسب دارند.
۶ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش برای آخرین بار تمدید شد و طبق اعلام گروه محترم اجرایی امکان تمدید دوباره‌ی این اثر به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
خرید بلیت سه اجرای پایانی، پنجشنبه ۳۱ مرداد (دو سانس ۱۷ و ۱۹:۱۵) و جمعه ۱ شهریور، به کارگردانی هادی احمدی و با باازی نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری، هادی احمدی آغاز شد.
سید رسول حسینی مفرد این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیروز به همراه جمعی از دوستان به تماشای این تئاتر نشستم. در یک کلام "فوق العاده".

"صحنه تاثیرگذار"
با وجود محدود بودن تعداد اکسسوار و المان ها، چیدمان بجا در صحنه، تاثیر گذار و متناسب با حال و هوای اجرا بود. مبل بلند و موقعیت نشستن کاراکترها زمان و مکان رو برای هر شخصیت جدا کرده بود که بسیار زیرکانه بود.

"پیوستگی و اشتیاق به دنبال کردن داستان"
از ابتدای داستان و بعد از معرفی کاراکترها، سیر تکامل قصه شروع شد به طوریکه هر قدر از زمان اجرا میگذشت، اشتیاق به دنبال کردن داستان بیشتر میشد. نکته جالب اینکه به دلیل وجود موقعیت و دیالوگ های طنز، هیچ موقع خستگی برای تماشاچی ایجاد نمی شد.

"تکه کلام ها"
موضوعی که جزء علایق بنده در تئاتر های با این سبک هست، وجود تکه کلام ها و تیک های رفتاری کاراکتر هاست. چندیدن و چند بار دست کشیدن روی شلوار برای صاف و صوف کردنش، خنده های به یکباره و نا متناسب، با فاصله نقطه اوج و فرود نزدیک و ... به باورپذیرتر بودن شخصیت ها کمک میکرد.

"انتخاب موسیقی"
نمیدونم انتخاب موسیقی اینکار توسط چه کسی انجام شده بود، اگر اینکار توسط کارگردان صورت گرفته، به ایشان به دلیل تسلط بر درک مفهوم هنر موسیقی تبریک میگویم. موسیقی حین اجرا، موسیقی میانی و پایانی بسیار متناسب با حال و هوای موضوع بود.

"روایت متنی"
نکته ... دیدن ادامه » جالب دیگه در این اجرا نحوه ارائه اطلاعات تکمیلی به مخاطب از طریق نمایش متن بر روی پرده انتهای صحنه بود. خط خوردگی روی اسم ها، عبارات و کلمه هایی که عنوان کردن آن ها به طور معمول در محافل عمومی جایز نیست، بسیار زیرکانه بود.

"انتهای بینظیر"
یکی از تاثیرگذارترین پایان ها. طنین صدای اعتراف "شادی"، موسیقی عالی با حجم صدای مناسب، نواختن ویولن که شخصیت "زن بابا" رو تداعی میکرد، همه و همه زیبا و تکان دهنده بود. بعد از تمام شدن اجرا و حتی در زمان رورانس من هنوز در فکر و مبهوت داستان و اتفاق های آن بودم.

در نهایت پیشنهاد میکنم حتی اگر طرفدار این سبک اجراها نیستین، حتما این کار رو ببینید.
خسته نباشید به تمامی اعضای گروه.
نمایش تلخ، واقعی و زیبایی بود...
زمانیکه از سالن بیرون اومدم ذهنم هنوز درگیر نمایش بود...
دکور مینیمال طراحی شده بود که من به شخصه دکورهای این سبک رو که المانهای کمی در اون هستند و هر کدوم جز مشخصی از داستانند و توضیحات نوشتاری روی پرده که اطلاعات تکمیلی رو نشون می داد، بشدت دوست داشتم.
این نمایش رو بخاطر رضایت از اجرای قبل آقای هادی احمدی (پس از برخورد جسم سخت به سر) رفتم که ببینیم و کاملا راضی از سالن بیرون اومدم ایشون و دو بازیگر دیگه انصافا خوب اجرا کردند.


موافقم. هم تلخ بود هم زیبا. به قولی دوستی که همراهم بود: نمایش لذت بخش زجرآوری بود :)
دیروز
دقیقا، خود من دیدن فیلم یا نمایش ها با این مدل موضوع اذیتم میکنه اما خوب متاسفانه واقعیت تلخ جامعه ی ما هست
امیدوارم دیگه هیچ وقت پیش نیاد و نمایش و فیلمی از این موضوع ساخته نشه...
دیروز
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خیلی خوب بود... خیلی. پایان بندی عالی. بازی ها خیلی واقعی و باورپذیر. من بعد از مدتی تئاتر دیدم و حسابی چسبید.
از منظر متن اگه بخوام بگم که فوق العاده بود. فوق العاده از این جهت که هیچ قسمتی از کار اضافه نبود. فضای مینیمال در صحنه و نور و کارگردانی به جا و درست بود. یک ربع از کار که گذشت دیگه نمی شد ازش چشم برداشت. لباس ها خوب بود ولی برای یکی از شخصیت ها زیادی شیک و امروزی بود که به نظرم می تونست دم دستی تر باشه. موسیقی های کار عالی بود. صحنه دیوانه شدن کاراکتر اصلی خیلی تاثیرگذار و البته غافل گیر کننده بود در فضای اجرای نمایش. تاریکی عجیب و ترسناکی تمام صحنه رو گرفته بود و دنیای این اثر در یه مستطیل نوری محدود خلاصه می شد که حالی شبیه یه فضای کنفرانس رو می داد. کنفرانسی مجازی که سه متهم اصلی در تلاش برای رفع اتهام از خودشون دست و پا می زدن.
هیچ ایرادی از ... دیدن ادامه » ریتم اجرا نمی تونم بگیرم چون نفس گیر بود و با تمپوی بالا. ضرب آهنگ کار آدم رو می ترسوند. جایی خوندم (نمی دونم چه قدر درست و واقعی باشه) که این ناهنجاری اجتماعی وحشتناک هنوز هم در تعداد خیلی بالایی در ماه در حال وقوعه در این مملکت.

نکته دیگه ای که می تونم به اون اشاره کنم طنز کلامی کار بود. این که در تئاتری با این فضای تراژیک و ترسناک ان قدر درست از شوخی ها استفاده شده برام جالب بود.
پیشنهاد می کنم ببینید کار رو.

بابت share کردن موسیقی های کار هم ممنون از گروه اجرایی
خیلی خوب بود
دیروز
جناب اشکان ظاهرا باکس های کناری رو خود گروه بسته که مخاطب دید خوبی رو تجربه کنه. فقط یکی از باکس های چپ و یکی از باکس های راست سالن باز بود که دید خوبی داشت، یعنی اوکی بود. من ردیف دوم یکی از همون باکس های کناری بودم و اوکی بودم. فقط صندلی های سالن کلن خیلی ... دیدن ادامه » راحت نیست اما خوبیش این بود که کار زیر یک ساعت بود.
دیروز
ممنون از توجه و پاسخگویی شما
دیروز
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

دوستان زیادی اسم موسیقی‌های کار رو درخواست کرده بودن که در ادامه ملاحظه می‌کنید:

- Dolls, Dark lunacy

- Intro - The gates of hell, Dawn of a dark age

- Mouvement Introductif, Yann Tiersen
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تبریک میگم به عوامل نمایش فالش خوانی
اولا: کار با کیفیت و زیبایی روی صحنه میبرید و تماشاگر را راضی از سالن بدرقه میکنید.
دوما: مثل خیلی از نمایش ها نیستند که فروش بالایی دارند و قیمت بلیطشون هم ۶۰ ۷۰ میرسه، نمایش فالش خوانی با بلیط ۲۰ تا ۳۰ تومنی اونم بدون تخفیف ! کاری که میتونست گرون تر باشه و بازم سول اوت کنه، ضمنا با تیوال پلاس صندلی ۳۰ تومنی ۱۸ تومن میشه و صندلی ۲۰ میشه ۱۲، تخیفی گروهی هم داره ، یدفعه رایگان میزدید خلااااص :)))
سوما: چند روز پیش سوال شد برام چرا باکسای کنار حافظ بسته هستند و چرا بلیط فروشی ندارند که از دوستی مطلع شدم کارگردان محترم گروه بخاطر دید ضعیف باکس کنار، اون جایگاهارو حذف کردند، چون دید روبرو مناسب برای تماشاگر بوده، امروز باز دیدم یه باکس کنار باز شده ، البته خبر داشتم که هر شب خیلیا بدون بلیط بودن و میخاستن بیان نمایشو ... دیدن ادامه » ببینن، این انعطاف پذیری بنظرم خیلی فوق العادس، که باز گروه برای تماشاگر احترام قائل است. حتی بر خلاف استاندارد خودشون که همون استاندارد هم احترام به مخاطبینش بوده است.

در پایان، عرایض بنده تبلیغات برای این نمایش نیست
فقط نکاتیه که علاقمند بودم سایر گروه ها و نمایش ها بهش توجه کنند
درسته که این روزا عوامل گروه ها با ضرر کار خودشونو به پایان می رسونند
اما بنظر شما بهتر نیست حداقل با سالن پر ضرر کنید تا با سالن خالی، دلسرد و بی انگیزه.
امیدوارم فرصت کنم دوباره به دیدن این نمایش بیام.

احترام به تماشاگر یعنی فالش خوانی در خیابان ( ایران نمایش ×) تیوال :))
میعود جان واقعا باعث افتخار هنوز هستند افرادی که دغدغه دیره شدن دارن نه کسب درآمد .بخاطر این موضوعم شده حتما به تماشای این نمایش خواهم رفت
۲ روز پیش، جمعه
سپاسگزارم از توجه شما
۲ روز پیش، جمعه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شادی:
مامانتو فقط به خاطر این دختره خودشو کشت؟
کمه این؟
بهرام
نه کم نیست خودکشی زیاده


#فالش_خوانی_در_چهارراه_فخرآباد
مواظب بطریهایتان باشید ...
در جامعه امروز ما که همه چیز را با دیده شک و تردید نگاه میکنیم من بعد بطری های اب را هم باید به آن اضافه کنیم
۴ روز پیش، چهارشنبه
⁦(ŏ﹏ŏ)⁩
۳ روز پیش، پنجشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این اثر یک طراحی صحنه بسیار ساده اما موثر در بیان داستان داشت ، عناصر صحنه با یک میزان سن دقیق ، توانسته بود که مخاطب را در تمام اجرا با خود همراه کند به طوری که یک لحظه چشم از روی سن برندارد. ضرب آهنگ داستان و دیالوگ‌ها روان است بازی‌ها بسیار قوی است حتی زمانیکه داستان در یک سمت صحنه در جریان است ، در سمت دیگر بازی هنوز ادامه دارد ،
نکته جالب دیگر نمایش بیان طراحی صحنه همانند فیلمهای صامت بود که هوشمندانه و ظریف صحنه هایی که امکان اجرا نداشت یا نیاز به اطلاعات بود روی صحنه نوشته می‌شد .
پایان اجرا هم بسیار محکم و قوی بود
در مجموع از همه جوانب کاری عالی و قابل اعتماد است
دیدن آن را پیشنهاد می دهم.
سپاس از نگاه و نظرتون.
۵ روز پیش، سه‌شنبه
صامت؟
با دریم لند اشتباه نگرفتید؟
البته من اینو هنوز ندیدم شاید جاهاییش صامت
۵ روز پیش، سه‌شنبه
همونطور که دوستمون گفتند جاهایی که امکان اجرا نداشت مانند فیلمهای صامت نوشته میشد
۵ روز پیش، سه‌شنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من دیروز رفتم این تئاتر رو دیدم
در زندگیم خیلی تئاتر در ژانرهای مختلف دیدم لذا می تونم بگم لااقل تئاتر بین خوبی هستم و نظرم رو به عنوان یک مخاطب آگاه بیان می کنم

این تئاتر در نوع خودش عالی بود واقعا
با توجه به اینکه میشه این تئاتر رو در دسته تئاترهای مستند قرار داد می تونم بگم از این زاویه هم بینظیر بود
حس یک تئاتر واقعی بهم دست داد
تسلط بازیگران، انتخاب موسیقی های بینظیری از یان تیرسن و ... که متناسب با مفهوم و فضای کار بود
متفاوت بودن روایت یک مستند از دیگر نقاط برجسته این کار بود به نظرم
دیالوگ های خوبی داشت
من ردیف جلو بودم و حس کاملی از این کار گرفتم
با توجه به بضاعتشون، از جلوه های خوب صوتی و تصوسری استفاده کرده بودن
موضوع کار یک روایت مستندگونه (و شاید کاملاً واقعی) بود که خیلی خوب تدوین شده بود
یه چیز جالبی که خیلی دوست داشتم این بود که این تئاتر به گونه ای بود که من باید با تعقل و تمرکز می دیدم
دلم نمی خواست حتی حواسم رو یک لحظه به جایی دیگری مثل گوشی موبایل و ... پرت کنم (خیلی از تماس هام و پیام های گوشیم رو آگاهانه میس کردم چون نمی تونستم یک لحظه از روند اجرای کار غافل بشم)

اگر ... دیدن ادامه » دنبال یک تئاتر خوب از یک گروه خودجوش و متعهد به کار هستید، از دستش ندید

قطعاً یک بار دیگر خواهم دید

در پایان اینم بگم، با دیدن این تئاتر متوجه شدم و یقین پیدا کردم که جوایزی که گرفته الکی نبوده

با تشکر
علیرضا اسلامی زاد
فصیح و سید احمدرضا جوادپور این را خواندند
بهاره خالقی و سید رسول حسینی مفرد این را دوست دارند
سپاسگزاریم از توجهتون و دقتتون. لطف کردید کار ما رو انتخاب کردید برای دیدن. خوشحالیم که دوست داشتید.
۵ روز پیش، سه‌شنبه
با پدیده جدیدی مواجه هستیم؟؟
"به عنوان یک مخاطب آگاه! (از ده ساعت پیش)، خیلی از تماس ها و پیام های گوشیتون رو آگاهانه میس کردید چون نمی تونستید یک لحظه از روند اجرای کار غافل بشید؟!"
۴ روز پیش، چهارشنبه
جناب مخاطب آگاه و تئاتربین، خاموش کردن گوشی در سالن تئاتر از بدیهیات هستش چون حتی اون تماسی که شما میس میکنی میتونه روی سیستم صوتی سالن نویز ایجاد کنه.
۴ روز پیش، چهارشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه، از دوشنبه ۲۸ تا چهارشنبه ۳۰ مرداد، به کارگردانی هادی احمدی و با بازی نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری، هادی احمدی آغاز شد.
فرزاد این را خواند
محمد لهاک ( آقای سوبژه ) این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
متن روان که به راحتی اختیار ذهن تماشاگر را در دست گرفته بود ... بازی های خوب و انتخاب موسیقی فوق العاده از دیگر نکات مثبت کار بود.
فقط نقد کوچکی که کمی برای من جلب توجه میکرد: شاید بهتر بود از کسی که واقعن نوازنده ویولن بود یا اشراف بیشتری به این ساز داشت برای نقش کوتاه انتهایی استفاده میشد تا حرکات واقعی تر بنظر می رسید...هرچند در مجموع به کل کار اصلا ضربه ای وارد نمیکنه اما فکر میکنم نوعی احترام گذاشتن به نوازنده(هنر موسیقی) محسوب میشه....

پ.ن. حُسنی که سالن حافظ داره، اینکه بیشتر کارهای تجربی یا کمتر سلبریتیزه شده را میشه اونجا تماشا کرد بنابراین معمولا خالی از تماشاگرانماهای دیگر سالنها است.... هرچند روزی که من به تماشای این کار رفتم مسئول محترم سالن اجازه دادن دو نفر وسط اجرا وارد سالن بشوند و یکی از این خانمهای نسبتا محترم!!!!! از بدو ورود مدام ... دیدن ادامه » در حال چک کردن گوشی بودن :(((

به امید دیدن کارهای بهتر و موفق تر از گروه اجرایی محترم


سپاسگزارم از توجه بسیار زیادتون و نظرهای خوبی که دادید.
نقش آخر نوازنده تخصصی ویالون هستند.
ما تاکید زیادی می کنیم که قبل از شروع نمایش حضور داشته باشند اما متاسفانه با تاخیر تشریف میاورند و وارد میشوند و چک کردن گوشی که متاسفانه مسئله مشخصی است.
۱۹ مرداد
خیلی ممنونم که نظراتتون رو میگید خیلی به ما در روند کار کمک میکنه،بله به دلیل ریتم بالا و مسائل سخت افزاری سالن نوازنده به این شکل دیده میشه.
باز هم ازتون تشکر میکنم که تشریف آوردید و نمایش ما رو انتخاب کردید برای دیدن و ممنون که نظراتتون و حستون رو با ... دیدن ادامه » ما به اشتراک گذاشتید.
۱۹ مرداد
@ نماینده گروه اجرایی

سپاس از شما و تیم محترمتون :))
۴ روز پیش، چهارشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
متن خلاقانه که از اول باید دقت کنی به توضیحات ، ممکنه در ظاهر سن ساده باشه ، ولی سادگیش معنا داره ، بررسی موضوع اجتماعی از منظر هنر و تئاتر کار آسونی نیست که تو این نمایش به نحو احسن انجام میشه . فراز وفرود های نمایش ادم و به فکر فرو میبره ، یه جا میخندی یه جا غمگین میشی ، در مجموع کار شسته رفته و تر تمیزی هست از بچه های جوون که نیاز داریم حمایتشون کنیم . به امید کارهای بیشتر .
حواستون به بطری هاتون باشه .
حواستون به بطری ها....
نحوه پرداخت کار قوی و نو است که باعث میشه درونمایه برای مخاطب جذاب بشه
فالش خوانی در کنار مدرن بودن، کلیه عناصر داستانی منجمله تعلیق نقطه اوج کشمکش گره گشایی رو داشت و دیالوگ ها ( که در نمایشنامه کل اثر را تشکیل میدهند ) بسیار بسیار قوی بودند 
از اونجایی میگم قوی چون من حتی یک خط اضافی در متن کار ندیدم و هر دیالوگ حاوی اطلاعاتی برای مخاطب بود تا بهتر با اثر یکی بشه و جز دیالوگ های مربوط به شخصیت پردازی بهرام و مهدی که برخی جاها اطناب داشت سایر بخش ها به جا بودند .
دکور ساده و کلاسیک بود که با متن نمایشنامه که شامل لوکیشن های زیادی نبود کاملا هماهنگ بود.
نورپرازی همزمان با حرکت ها بود. موسیقی های هر بخش متناسب با مضمون همان قسمت از متن انتخاب شده بود و قطعا  انتخاب موزیک یکی از پر کارترین بخش های این کار بوده. بازی ها بسیار قوی و با تسلط اجرا شدند ... دیدن ادامه » و در مجموع کارگردانی خوبی که کار داشت و انتخاب ژانر هایپررئال برای نمایشنامه باعث اثر پذیری بالای  کار در مخاطب میشد.
ضمنا از نظر من پایان بندی کار بسیار خوب بود. 
ریتم کار هم کلا تند بود و جایی برای حذف شدن نداشت.
هادى احمدى، اسمى که بعد از حدود یکماه منو به سالن تئاتر کشوند.
نمیدونم درباره نمایش چى بنویسم، فقط میدونم ارزش دیدن داره، ارزش فکر کردن در موردش رو داره، ارزش تشویق شدن داره. ارزش بلیط خریدن و کادو دادن به بعضى آدم ها رو داره.
اولِ نمایش به مایى که باکس کنارى بودیم پیشنهاد دادن که بریم و روى صندلى هاى تک و توک خالىِ باکس وسط بشینیم.
کلِ ردیف ما جا به جا شدن به جز من!
تک و تنها صندلى ٩ ردیف اف نشسته بودم و میلرزدیم... دلم میخواست یه نفر صندلى کنارم بود و بغلش میکردم ولى کسى نبود.
[شاید بهتر باشه تنهایى به دیدن این تئاتر نرید.]
ممنون از نظرتون و احساسی که در میون گذاشتید.
۱۷ مرداد
زنده باشید خانم خالقى.
۱۸ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش تمدید شد. خرید بلیت روزهای تازه، از پنجشنبه ۲۴ تا یکشنبه ۲۷ مرداد، به کارگردانی هادی احمدی و با بازی نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری، هادی احمدی آغاز شد.
NetHunter این را خواند
محمد لهاک ( آقای سوبژه ) این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سال پیش این اجرا رو دیده بودم. اجرای امسال به نظر روانتر و با تمپو بهتری به نظر میرسید. بازیهای یکدست و پایانبندی بسیار تاثیرگذار از نکات مهم کار بود. انتخاب موسیقیها هم عالی بود.
خرید بلیت روزهای جدید از فردا شروع می شود.
عرض سلام
چه ساعتی؟
۱۷ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید