تیوال فیلم ایتالیا ایتالیا
S2 : 12:17:09
 بها: ۱,۵۰۰، ۱,۸۰۰، ۲,۰۰۰ و ۲,۵۰۰ تومان
: کاوه صباغ زاده
: حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فایزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد و با حضور علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوزی، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر
: مهدی صباغ زاده
: معین رضا مطلبی
: میثم میرزایی
: جهانگیر میرشکاری
: علی علویان
: علی بهرامی فر
: ناصر مقدس
: مهدی معزی
: زیبا موسوی
: مهدی صباغ زاده
: رضا سخایی
: مهدی فهیمی
: مژگان تمجیدی
: کاوه صباغ زاده
: سعید کشی پور
: نادر محمدی
: حلیمه قشقایی، کامیار عاشورنیا
: ناصر سجادی حسینی
: آیدا اورنگ
من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره...

کیفیت ۴۸۰: ۱.۵۰۰ تومان
کیفیت ۷۲۰: ۱.۸۰۰ تومان
کیفیت ۱۰۸۰: ۲.۰۰۰ تومان
کیفیت ۱۰۸۰ (HQکیفیت بالا): ۲.۵۰۰ تومان
شهر:
تهران

گزارش تصویری تیوال از اکران خصوصی فیلم ایتالیا ایتالیا / عکاس:‌ حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نشست فیلم ایتالیا ایتالیا / عکاس: رضا جاویدی

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» نشست «ایتالیا ایتالیا» در برج میلاد / ریسک بزرگ یک تجربه جدید


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
نادر ما فقط داریم اداى زندگى رو درمیاریم...
این چیزى بود که بخاطرش شروع کردیم؟
نادر ما دنیامونو عوض نکردیم ، خودمون عوض شدیم ، من عوض شدم
من دیگه نمیتونم رو پاهام وایستم
دیگه به هیچى اعتماد ندارم
نادر، من دارم فرو میرم...........
فیلم دوس داشتنی بود
سوژه خاص و جالبی داشت
بازی سارا بهرامی هم فوق العاده بود
وحید مقدم و سپهر امیدوار این را خواندند
مرتضا این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیشب دیدمش ، اعتراف می کنم خیلی بهتر از حد انتظارم بود . حامد کمیلی خوش تیپ بهترین بازیش رو انجام داد و سارا بهرامی نازنین عااالی بود . روند یکنواخت شدن عشق و زندگی پس از ازدواج ... و اینکه ، کسی که همه چیز رو خراب کرد اینبار یک زن بود . کار نسبتا خوبی که برای کارنامه ی کارگردان جوان کشورم نتیجه ی میتونه باشه . همه یا بخش بزرگی از درد و دل هاش رو گفت ، چیزی که حرف دل خیلی هاست .

" زندگی پر از دروغ های ریز و درشته "
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم فاجعه هست . کارگردانی در نیومده . بازی ها همینطور . قصه پر از بداهه هست . عشق فیلم در نیومده . فیلمی که قرار بود موزیکال باشه از وسطاش تبدیل میشه به یه فیلم اجتماعی ساده . در کل اون چیزی نیست که انتظار داشتم . 3 از 10
افرا. این را پاسخ داده‌است
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ایتالیا ایتالیا فیلمی است که جدا از بازیگوشی روایی و ساختاری از این جهت برای من جذاب بود که بعد از مدتها در یک فیلم ایرانی رابطه ی پر فراز و نشیب یک زوج جوان را با گستردگی قابل توجه ای می بینیم و درک میکنیم. شیمی زوج کمیلی و بهرامی هر کدام با خصوصیتهای خودشان به خوبی در آمده بود. اما به نطر من گره فیلمنامه (مرگ جنین در هنگام زایمان) برای از هم پاشیدن رابطه این زوج جوان و سرحال که فرصت دیگری برای بچه دار شدن دارند چندان قانع کننده نبود. افسوس دیگر فیلم برای من این بود که ای کاش به شخصیت برفا بیشتر نزدیک می شدیم چون کاراکتری جذاب تری از شخصیت نادر بودبه خصوص در قسمتهای میانی فیلم.. اما مهمترین ایراد فیلم ناشی از عدم توازن بین انواع و اقسام انباشتهایی روایی و ساختاری است گویی کارگردان برای اولین و آخرین بار فرصت پیدا کرده فیلم بسازد و میخواهد تمام ایده ... دیدن ادامه » های ذهنی اش را در فیلمنامه بگنجاند.و در نهایت شاهد یک جور شلختگی و گم کردن اندازه در روایت هستیم و برخی محورهای روایی اضافی هستند(مثل آمدن پدر نادر) و یا برخی به درستی بسط پیدا نمیکنند( مثل دلبستگی نادر به ایتالیا که در اواسط فیلم برای مدتی رها میشود.) یا برخی زیاد از حد کش مییاند( ایده اعتراف در تاریکی اگرچه جذابترین ایده روایت است و در پایان تاثیر قابل توجه ای دارد اما میتوانست در فواصل مختلف فیلم موجزتر باشد) اما در مجموع سکانس های جذاب در فیلم به اندازه ای هست که فیلم را به ورطه ی عقیم ماندن نیاندازد و با فیلمی سرحال و گرمی طرفیم. البته بزرگترین نقطه قوت فیلم از نطر من بازی خیره کننده سارا بهرامی در نقش برفا است اگر داورها منصف باشند مطمئنا سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در دستان بهرامی قرار میگیرد.
فیلم دوست داشتنی ای بود
لحظه های کمیک خوب در اومده بود
موسیقی ها گوش نواز بود
بازی ها خوب بود
. از همه مهمتر در پایان بندی موفق عمل کرده بود
امتیاز 7.5 از 10
سپهر امیدوار این را خواند
رومینا خلج هدایتی، روح اله و مرتضا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ریسک یزرگ یک تجربه جدید..!! این عنوان جذاب از نشست خبری این فیلم در برج میلاد..گفتم باید دیدنی باشه.
ژانر موزیکال...!! رفتم تو مایه های اشک ها و لبخند ها و لالالند و مولن روژ...!
ژانر ملودرام موزیکال...!! گفتم الان با یک رقصنده در تاریکیِ ایرانی و حتی یهbody language طرفم..حتی در بضاعت سینمای ایران..
و اما دیشب این فیلم رو دیدم..نه ریسک دیدم..نه موزیکال..! چند تا ترانه ی ایتالیایی در طول فیلم پخش میشه و اقای کمیلی ثانیه ای اون رو لب میزنه..و نهایت 1 دقیقه ای روی موتور اواز ایتالیایی رو همراهی میکنه..!! و با دو سه حرکت دست و ناگهان از فکر در اومدن و... مثلا جنبه ی فانتزی به فیلم میده..!!بازی خانم بهرامی و اقای کمیلی قابل قبول بود.ولی فیلمنامه ضعف داشت و اصلا با یه ملودرام موزیکال فانتزی روبرو نیستید...
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فاجعه . 4 از 10

فیلمی که میخواست ملو درام و موزیکال باشه مثل لا لا لند ولی هیچ گونه نتونست به هدف خودش برسه . پر از ضعف های زیر و درشت فیلمنامه ای هست. سکانس های عاشقانه فیلم به هیچ وجه در نیومده شوخی های فیلم هم به همچنین . فیلمنامه فیلم هم کشش کافی نداره برای یه فیلم بلند و بیشتر در حد یه فیلم کوتاه هست . برای همین کارگردان مجبور شده دست به کلیشه های سنیمایی ما بزنه و به موضوعات کلیشه ای مثل اقازاده ها و اختلاس و ... بپردازه تا بلکن فیلمنامش یکم پر تر بشه . بازی کمیلی هم بد نبود ولی بازی سارا بهرامی به هیچ وجه در نیومده بود. در حالی که این دو قبلا در سریال تلویزیونی پروانه هم همبازی بودند . در کل اون فیلم ملودرام موزیکالی که فکر میکنید نیست و با یه فیلم اجتماعی نسبتا تلخ و بی محتوا طرفید . خود کارگردان هم فکر نمیکنم هدفش از ساخت این فیلم چی بوده !!
بازی سارا بهرامی در نیومده بود جوک سال بود :))))
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#فجر_35
سلام ایتالیا
ایتالیا ایتالیا، طنز فانتزی است که نیمه اول آن بالیوود و نیمه دوم آن با رئالیسم سیاه ترکیب شده بود. خوش باشی، دردِ بی‌دردی و حضور در یک خلسه فانتزی از ویژگی‌های نیمه اول ایتالیا ایتالیاست که مشابهت فراوانی با سلام بمبئی دارد منتها با این تفاوت که کارگردان توانسته با بهره‌گیری از عناصر فرهنگی ایتالیا و نوستالژی‌هایش فیلم خوش آب و رنگی از آب در آورد. نوستالژی‌هایی که البته برای جامعه ایرانی تا حدی غریب ولی جذاب است. اما در ابتدای نیمه دوم فیلم می‌توانستیم به صورت باورپذیر سرمای زندگی جامعه مدرن ایرانی را در میانه ازدواج ببینیم. کشوری که آغاز ازدواج‌هایش فیلم هندی‌است و میانه (و شاید انتهای زودرس) آن تبدیل به ژانر نوآر می‌شود. درست در جایی که فیلم می‌توانست یک راه جدیدی را در ترکیب کمدی و درام رقم بزند و با زبان شیرین ... دیدن ادامه » تلخی واقعیت را به مخاطب بچشاند، نشان داد که از همه عناصر برای سرگرم کردن مخاطب استفاده کرده و با افتادن در ورطه لودگی و به جریان انداختن کنایه‌های جنسی از مد افتاده تلاش می‌کند تا مخاطب از صندلی جدا نشود. از سویی در این فیلم شاهد به کار بردن اسامی و اصطلاحاتی هستیم که صرفا مخاطب خاص و اهالی سینما متوجه آن خواهند شد. از سوی دیگر موضوعات و مطالبی در فیلم مطرح می‌شود که پرواضح است ربطی به ساختار فیلم نداشته و کارگردان تلاش کرده تا برخی از حرف‌های شخصی خود را در آن بگنجاند. از اساس این خاص‌گرایی برای فیلمی که به گیشه تمایل دارد مناسب نبوده و بازار استقبال از فیلم را کساد خواهد کرد اما فارغ از تمامی انتقادات، ایتالیا ایتالیا یک وجه مثبت قابل تامل داشت؛ تغییر نقش زن و مرد در زندگی که زن مسؤول کار در بیرون از منزل است و از سر صبح تا انتهای شب در حال فعالیت بوده. در حالی که مرد به دلیل مشغله خاص خود همیشه در منزل است، غذا می‌پزد، خانه را مرتب می‌کند و هر شب منتظر آمدن همسرش از سرکار است. اگرچه این اتفاق در خانواده نادر بدیهی انگاشته شد اما عمده مشکلات آنها دقیقاً از همین موضوع شروع می‌شود، جایی که نقش زن و مرد تغییر کرده و «رکود» زندگی آنها هیچگاه به پایان نمی‌رسد، هرچند تغییر نقش همسران در جامعه مدرن می توانست دستمایه‌ی خلق اثری طنز اما با نقدی جدی باشد، نقدی که شاید پیش از این حجازی در زندگی خصوصی آقای محمودی و بانو و همچنین فیلم سابقش بخوبی اشاره کرده بود. اگرچه ایتالیا ایتالیا قصه منسجمی نداشته و به قول منتقدان به فیلم تبدیل نشده است اما با برخی حذفیات و کوتاه کردن فیلم 110 دقیقه‌ای خود می‌تواند به یک سلام بمبئی دسته دوم اما عمیق‌تر تبدیل شود.
http://b2n.ir/62257
farhad riazi و بیتا نجاتی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حدود امتیاز: ۵.۵-۷
موزیکالی که ملودرام می‌شود و از آن همه ایده‌های خوب اولیه، آب باریکه‌ای باقی می‌ماند.
در جایی خواندم که کارگردان فیلم گفته بود که می‌خواسته از آن فیلم کوتاه بسازد که بعد دیده ظرفیت فیلم بلندسازی را دارد.
که نتوانسته بود.
اما فیلم اولی خوب و سرگرم‌کننده‌ای است
برخی سکانس‌ها در نیامده و برخی واقعا معرکه هستند.
بیتا نجاتی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید