تیوال نمایش الیور توییست
S3 : 21:47:59
بر اساس رمان چارلز دیکنز
  از آذر ۱۳۹۶
 بها: ۴۰,۰۰۰ تا ۱۴۰,۰۰۰ تومان

: محمد رضا کوهستانی
: حسین پارسایی
: (به ترتیب حروف الفبا): امیرکاوه آهنین‌جان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا، داریوش موفق، نوید محمدزاده و با همراهی بیش از ۱۰۰ بازیگر و هنرجوی نوجوان

: سهیل دانش اشراقی
: سارا اسکندری
: شیما میرحمیدی
: علی براتی
: مرتضی نجفی
: لیونل بارت
: بردیا کیارس
: هادی قضات
با همراهی ارکستر بادی کارا
: لیلا افشار
: احمد سلیمانی، اشکان خیل‌نژاد، بابک چمن‌آرا، نادر رجب‌پور
: محمد قدس
: میثم احمدی
: موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق

 

توجه: سعید چنگیزیان و نوید محمدزاده به صورت مشترک نقش بیل سایکس را بازی می کنند که به دلیل حضور نوید محمدزاده نامزد بازیگری مرد فیلم "بدون تاریخ بدون امضا "در جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک اجراهای نخست این نمایش با حضور سعید چنگیزیان خواهد بود.



» فروش اینترنتی بلیت در دیگر سایت‌های محترم انجام می‌شود

مکان

خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار وحدت
تلفن:  ۶۶۷۳۱۴۱۹، ۶۶۷۰۵۱۰۱

اخبار وابسته

» «الیورتوئیست» به روزهای پایینی نزدیک می‌شود

» آغاز اجرای مجدد نمایش موزیکال الیورتوئیست با دو  "نانسی"


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
دیشب این کار رو دیدم . کار رو به شدت دوست داشتم با همه ضعف هاش. بازی بازیگران خوب بود به خصوص بچه ها که تونسته بودن اینقدر قشنگ ازشون بازی بگیرن و طبیعی واقعا کار راحتی نیست و هوتن شکیبا که به نظرم یک تنه درخشید اینقدر که بی نظیر و فوق العاده این نقش رو بازی کرده بود خانم افشار و آقای محمدزاده در مجموع قابل قبول بودن هرچند که فکر میکنم در صورتی که جای این عزیزان از بازیگرانی که توانایی خواندن به صورت تکی رو داشتن اگر استفاده میشد به مراتب شاهد اثر فوق العاده تری بودیم دقیقا مثل اتفاقی که توی نمایش اشک ها و لبخندهای آقای قضات افتاد و یک تاتر اپرای مثال زدنی بود . در خصوص گروه موزیک کارشون خوب بود فقط بعضی جاها موسیقی بلندتر از صدای کر میشد که این باعث میشد خیلی واضح نشه صدای کر رو شنید . در کل به همه پیشنهاد میکنم که برید و ببینید با توجه به اینکه از ... دیدن ادامه » این تیپ کار توی کشور ما خیلی خیلی کم اجرا میره براتون یک شب به یاد ماندنی میشه .
فقط دوتا نکنه خیلی ناراحت کننده : با توجه به فروش و درآمدی که این کار داره و از اون مهم تر عواملی که در این کار حضور دارن انتظار نمیرفت که پیش پا افتاده ترین کاری که در تاتر های دسته چندم همه جای دنیا انجام میشه رو فراموش کنن اونم گذاشتن بروشور برای این کار بود این همه عوامل و دریغ از یک بروشور ساده که حداقل توش اسامی افراد ذکر شده باشد به شدت این مورد تو ذوق من خورد . مورد بعد بیشتر پیشنهاد هست اونم اینکه متاسفانه چون گویا تذکر اینکه گوشی رو خاموش کنید و چیزی میل نکنید رو دوستان متوجه نمیشن جلوی در گیت بزارید همه گوشی ها برو بگیرید یه نفر هم بزارید همه رو بگرده که خوراکی نبرن تو چون به شدت با اعصاب و روان آدم بازی میکنه این قضیه دیشب ردیف جلویی انگار اومدن سیرک از اول تا آخر با هم صحبت کردن چراغ قوه گوشی رو روشن کردن اینستا و تلگرام رو چک کردن و در اوج ناباوری شروع کردن به پخش خوراکی بین اعضای خانواده و در وسط تاتر صدای خش خش ور رفتن با بسته بادوم زمینی که باز کنن و در نهایت بعد از کلی تولید صدا که باز شد و بوی ناراحت کننده ای که پخش شد بازم اکتفا نکردن و شروع کردن به دست به دست کردن بسته که این باز خودش صدا تولید میکرد واقعا فقط می تونم بگم متاسفم که هنوز یک سری از افراد اینقدر بی شعورن که هرچی هم تذکر میدی باز کار خودشون رو میکنن. در پایان به عوامل خسته نباشید میگم چون مجموعه ای بسیار قوی و خوبی در کنار هم قرار گرفتن که شاهد این اثر دوست داشتنی هستیم .
واقعا اشک ها و لبخندها یک استثنا در دنیای موسیقی و اپرا بود و فکر نمیکنم دیگه نظیرشو شاهد باشیم ..
۰۲ دی ۱۳۹۶
خانم عابدین واقعا باورش سخت است که چنین مخاطبانی در تئاتر وجود دارند و از همه مهمتر که باید احترام گذاشت به دیگر مخاطبان،ولی اینطوری که شما دارید میگید واقعا متاسفم برای تک تک مسئولین سالن که اصلا تذکر ندادند،امیدوارم یا فرهنگ بعضی ها در تئاتر دیدن ... دیدن ادامه » بالا برود یا اینکه مسئولین سالن بیشتر سخت گیری کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم
۲۴ اسفند ۱۳۹۶
جناب جوان . واقعا همینطوره . من هیچ وقت اعتقاد نداشتم که باید فقط یه قشر خاصی از تاتر استفاده کنن ولی همیشه معتقدم باید قوانین رعایت بشه اگر برامون خیلی سخته میتونیم استفاده نکنیم و در عوض به حقوق بقیه هم تعرض نکنیم متاسفانه در حال حاضر اعتقاد راسخی وجود ... دیدن ادامه » داره در بین بعضی از افراد که پول دادم هر کاری دوست دارم میکنم که این واقعا ناراحت کننده است . امیدوارم واقعا یک فرهنگ سازی بشه و یا به نوعی این مشکل حل بشه چون خیلی آزاردهندس . ممنون از اینکه نظرتون رو ثبت کردید
۲۵ اسفند ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درود به همه ی دوستان
دیشب این نمایشو دیدم و باید بگم واقعن تیم قوی پشت این کار بوده و کار نوینی در تیاتر ایران. البته در نقدها خوندم که متاسفانه کپی برداری از نسخه ی دیگه ای ازین کار بوده.
در کل تماشای تیاترو پیشنهاد می کنم . قطعن دوساعت سرگرم کننده با صحنه آرایی زیبا و حرکات نمایشی زیبا و بازی های خوب خواهید داشت.
اما و اما من از طرفداران بازی های آقای محمد زاده در تیاتر بودم و در این تیاتر بدترین بازی که تا به حال میشد دید ازیشون رو دیدم. به قول دوستی که با هم تیاترو دیدیم گویا پول بازیو به ایشون ندادن در نتیجه لج کرده و بد بازی می کنه. بیشتر یاد تیاترای دوران دبیرستان افتادم. متاسفانه باید بگم بازی بسیار ضعیف خانم مهناز افشار که بیشتر لوندی و رقص ناشیانه بود از بازی آقای محمد زاده بهتر بود. که البته به نظرم این ضعف کارگردانی هم هست قطعن.
به نظرم ... دیدن ادامه » این کار به حدی معقول و خوب بود که بدون این بازیگرها هم بتونه مخاطب جمع کنه.
و سپاس ویژه از بازی بسیار خوب آقایان هوتن شکیبا و داریوش موفق. و بازیگر کودک نقش راجر(اگر اشتباه نگفته باشم) که متاسفانه اسمشونو نمیدونم.
و سپاس ازین که نمایش سرساعت و بدون تاخیر آغاز شد. گرچه این یک بایده اما به هرحال با وضعیت حال حاضر سالن ها بایید اگر شکایتی هست خوبی ها هم گفته بشه و تحسین بشه.
سپاس از دوستانی که وقت گذاشتن و مطلبو مطالعه کردن.
"رشد شخصیت، حق همه افراد جامعه است"
(بند دوم قانون اساسی آلمان)
--------------------
ما، در کانون تئاتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، نزدیک به سه سال است که حرکتی را با عنوان "تماشای گروهی نمایش" شروع کرده ایم. اسم این برنامه را "با هم، برای هم" گذاشتیم که از سال گذشته به دلیل فشار بخش های تندرویی از دانشگاه که چرا شما می خواهید با هم باشید و برای هم، اسم این برنامه به "تئاتر برای همه" تغییر پیدا کرده است. در همین هفته، برنامه شصتم خود را با تماشای نمایش مستقل «گلن گری، گلن راس» برگزار کردیم. در مجموع این 60 برنامه، سعی مان بر این بود که بتوانیم هم به تئاترهای پرمخاطب و پربحث توجه کنیم و هم به تئاترهای مهجور و مستقل و جوان. ما در برنامه هایی صرفا 2 مخاطب داشتیم(خودم و یکی از دوستانِ کادر اجرایی برنامه) و در برنامه نمایش "ترن" در ... دیدن ادامه » اسفند95 به عدد غیرمنتظره 219 مخاطب رسیدیم.
من متولد شهر اهوازم و در سیزده سالگی به تهران مهاجرت کردیم. ما به تهران کوچانده شدیم چون من سینما دوست داشتم، ولی شهر من، سینمایی خوب نداشت من تئاتر دوست داشتم ولی شهر من سالن تئاتر نداشت و...ما به شهری مهاجرت کردیم که متاسفانه، تقریبا تمام امکانات هنرهای نمایشی کشور در آن خلاصه شده است. در تمام این برنامه های "با هم، برای هم" مان، بسیاری از دانشجویانِ عزیزِ خوابگاهی دانشگاه مان حضور داشتند. من همیشه در چهره آن ها، جوانی و گذشته خود را می دیدم که چقدر عطش و اشتیاق داشتم برای تماشای تئاتری از مثلا آتیلا پسیانی("قهوه قجری") و یا استاد بیضایی("مجلس شبیه در ذکر مصائب..."). من در چشمان این عزیزان می دیدم که چقدر دوست دارند رشد کنند و بهتر بشوند با جادوی "تئاتر". من خودم را در چشمان آن ها می دیدم.
به لطف همراهی گروه های نمایشی و همکاری دانشگاه(با دادن مقداری سوبسید بلیط) ما توانستم مثلا امکان تماشایِ نمایش «هملت»(آرش دادگر) را در همین فروردین 96 با مبلغ 10 هزار تومان برای عزیزان دانشگاه مان که بزرگترین سرمایه ما بودند، فراهیم کنیم. آن برنامه 157 دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر حضور داشتند. جای شما خالی چه صحنه ای معرکه ای بود که یک جمع فرهنگی سالم با این تعداد عضو، ساعت 9:30 شب در پارک دانشجو با هم حرف بزنند و از خوبی ها و ضعف های آن تئاتر برای هم بگویند.
حالا "تئاتر" با سرعتی غیرقابل باور به سمتی می رود که عزیزان دانشگاه ما، از تماشای بسیاری از نمایش های مورد علاقه خود محروم می شوند چرا که ما توانایی تامین هزینه های این برنامه ها رو نداریم. خود من هم توانایی پرداخت هزینه های این نمایش ها رو ندارم. تئاتری با متوسط بلیط 100 هزار تومان و تئاتری دیگر در یک سالن دولتی که نمی دانم به چه علت(شاید حضور خانم شاکردوست) قیمتش یکدفعه به 50 هزار تومان برسد. کنسرت موسیقی که سال هاست دیگر متعلق به یک طبقه خاص اجتماعی شده، تئاتر هم با سرعت به این سمت پیش می رود و فقط "سینما" می ماند و....
تا چایی که می دانم در هیچ کچای دنیا به خاطر حضور یک چهره، به خاطر پرهزینه بودن یک کار، قیمت مرسوم آن اثر هنری تغییر نمی کند. یعنی مثلا قیمت بلیط فیلم "دانکرک" با قیمت بلیط یک فیلم مستقل هالیوودی یکسان است(صرفا در صورت استفاده از تکنولوژی سه بعدی، این مورد تغییر می کند). این افزایش هزینه تولید را اسپانسرها تامین می کنند تا بشود تعداد مخاطبین بیشتری(و گستره وسیع تری از مخاطب) با آن همراه شوند و ارتقای سلیقه و دانش پیدا کنند.
در روزهایی که پیش فروش بلیط "الیور توئیست" شروع شد، بسیاری از عوامل محترم آن با عبارت "بلیط های چند روز اول در سه ساعت به اتمام رسید" این خبر را به اطلاع خیل مخاطبین اینستاگرام خود رساندند. ولی من غمگین شدم. غمگین شدم و غمگین ماندم که چرا کسی به انسان هایی مثل دانشجویانِ خوابگاهی دانشگاه ما نگاه نمی کند که به همین راحتی و سرعت از تماشای چیزی که حق خود هست محروم می شوند. خداوند به کسانی که بلیط نمایش را تهیه کرده اند روزی بیشتر انشاالله بدهد ولی چرا کسی سراغی از این مخاطبینِ در سایه نمی گیرد که با همه وجود، عطش تماشای چیزی را دارند که متاسفانه دیگر متعلق به طبقه آن ها نیست و دیگر توانایی پرداخت هزینه های آن را ندارند.؟ حق این مخاطبین که "رشد شخصیت" است چه می شود؟
من غمگین ام من دوست دارم مثل سِلما در فیلم محبوبم «رقصنده در تاریکی»، این دردها را به غم، آواز بخوانم. من دوست دارم با اشک هایی بر چشمانم بگویم، مساله یک تئاتر و تماشا یا عدم تماشای آن(با احترام به مخاطبین و عوامل این نمایش) نیست، مساله دور و دورتر شدن مان از هم است. مساله، دل هایی است که می شکند....
جناب ریاضی (همشهری گرامی)! کار شما بسیار ارزشمند هست. من سالهای سال هست که تاتر می بینم ولی هرگز چنین همتی نداشتم که بیش از سه چهار نفر رو تشویق به تماشای تاتر بکنم و از اون مهمتر برای تماشای تاتر برای ایشان هماهنگی انجام دهم!
مطمئنم علیرغم دردسرهای زیادی ... دیدن ادامه » که این کار داره، لذتی رو برای آدم ایجاد میکنه که کمتر میشه تجربه کرده.
بنده اهل پیش داوری نیستم ولی فکر نمیکنم کاری که پایه و اساس اون بر مبنای مسائل تجاری طراحی شده، چندان به لحاظ هنری بشه روی اون حساب کرد. فکر نمیکنم هیچ کدام از ما با ندیدن نمایش الیور توئیست چیز مهمی رو از دست داده باشیم.
قطعا شما هم بارها در تماشاخانه های کوچک و گمنام شاهد هنرنمایی جوانانی بودین که مهجور و بدون تبلیغات مشغول آفرینش شاهکارهایی بودند که هرگز فراموش نخواهند شد.
۱۷ آبان ۱۳۹۶
یک عدد بلیط برای روزشنبه 5 اسفند 96 ساعت 18(جایگاه : همکف ردیف : 15 صندلی : 26 ) موجود است.برای خرید با این شماره تماس بگیرید (در ساعات اداری ترجیحا با تلگرام تماس گرفته شود): 09122389146
۰۴ اسفند ۱۳۹۶
دو عدد بلیط، روز جمعه 25 اسفند سانس 15، ردیف 3 به قیمت اصلی موجود است. در صورت تمایل با شماره 09134106022 تماس بگیرید
۲۴ اسفند ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید