تیوال نمایش قطار سانست لیمیتد
S3 : 16:23:59
کاری از گروه تیاتر برگ
  ۱۲ مهر تا ۰۳ آبان ۱۳۹۶
  ۲۱:۰۰
  ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
 بها: ۲۰,۰۰۰ تومان

: کورمک مک کارتی
: فرانک حیدریان
: احمد ساعتچیان (سفید)، مهدی بجستانی (سیاه)

: علی پازوکی
: زهرا کارگر
: گیتی جعفری
: فرزاد حیدریان
: نیما عاشوری
: علی پازوکی
: حامد رحیمی
: کیاوش ابطحی

اثری از نویسنده رمان‌های: جاده، نصف النهار خون و جایی برای پیرمردها نیست!



پروفسوری میانسال قصد دارد خود را جلوی قطار سانست لیمیتد که قطاری‌ سریع السیر است بیندازد که مردی سیاه پوست و مذهبی سر بزنگاه او را نجات می دهد و به خانه‌اش می‌برد و...
سبک:
درام
شهر:
تهران

مکان

خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان
تلفن:  ۸۸۳۱۰۴۵۷، ۸۸۳۱۰۴۵۸

گزارش تصویری تیوال از نمایش قطار سانست لیمیتد / عکاس:‌ رضا جاویدی

... دیدن همه عکس ها »

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
با سلام

به دلیل استقبال گسترده از نمایش سانست لیمیتد ، این اثر تا 30 آذر ماه در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می رود .
https://www.tiwall.com/theater/sunset-limited2
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک اجرای فوق العاده دیالوگ محور دیگر در کنار نوای اسرار آمیز, روال عادی و ...
بسیار عالی . موفق تر باشید.
به نقل از جناب دکتر مجید امرایی

( هنرمندانی خودساخته ، نمایشی خوش ساخت )
پیشنهاد می کنم فرصت دیدن نمایش زیبای قطار سانست لیمیتد را از دست ندهید.
احمد ساعتچیان را دوست دارم چون بازیگری شش دانگ و خود ساخته است و تئاتر را برای تئاتر می خواهد ، مهدی بجستانی را تایید می کنم چون بر روی صحنه نفس به نفس زندگی می کند و بازیگری خوب می فهمد و کار فرانک حیدریان را پسندیدم چون نمایشی حرفه ای بود .
از هم نسلان ما انگشت شمارند افرادی که حرفه ای در یک حوزه هنری کار کنند. عموما از این شاخه به آن شاخه می پرند (بازیگرند ، کارگردانند ، طراح اند ، مجری هستند ، مدیرند ، ...) و در واقع هیچ کدام اینها نیستند ، نادرند افرادی که هنر خود را بر یک حوزه حرفه ای متمرکز کنند و خوش بدرخشند ، گروه نمایش سانست لیمیتد که درس خوانده های کارگاه های استاد زنده یاد سمندریان هستند اجرای ... دیدن ادامه » حرفه ای از متن با ارزش کورک مک کارتی را در تالار استاد انتظامی به صحنه برده اند .
اثری خوش ساخت با بازی های روان ، حرفه ای و کارگردانی منسجم .
این نمایش داستان پروفسوری ورشکسته و به بن بست رسیده و سیاهی معتفد با باورهای دینی است .
سپاس از جناب امرایی به خاطر متن بسیار خوبشان
۲۹ مهر ۱۳۹۶
سپاس از این متن خوب.
۳۰ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت های تازه این نمایش با بازی احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی هم اکنون آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیشب این نمایش رو دیدم از دیدنش خوشحالم البته نقطه قوت اصلی نمایش انتخاب متنش بود و باید بگم که لحظه خروج فقط به این داشتم فکر می کردم که ای کاش کتاب این نمایشنامه موجود بود تا چند بار متنهاش رو با دقت مرور کنم. به نظر من بازیگری نمایش به خاطر دیالوگهای زیاد و سنگینش سخت بود و باید بگم خصوصا بازیگر سیاه اینقدر خوب بازی کرد که من کاملا اون آدم رو جلوی خودم دیدم. خسته نباشید میگم و باید بگم به نظرم این نمایش خیلی بهتر از خیلی نمایشهایی بود که تو سالنهای بهتر و با بازیگران معروف تر دیدم ولی متاسفانه حتی همون صندلیهای محدود سالن هم پر نشدند.
احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی از با سابقه ترین بازیگران تئاتر هستند. صحنه ی تئاتر لایق چنین کسانی است.
۲۲ مهر ۱۳۹۶
جزو تئاتر هایی است که بعد از پایان نمایش در ذهن مخاطب شروع می شود.
۲۲ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس های تازه این نمایش با بازی احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی از سه شنبه ۲۵ تا جمعه ۲۸ مهرماه همینک آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برادران لومیر صدو بیست سال پیش اولین تصاویر متحرک تاریخ رو ساختن که شامل نزدیک شدن قطار به ایستگاه هم بود و در اون زمان بشدت باعث جذب مخاطب و فروش بلیط می‌شد ، حال اطاق فکر این نمایش در یه حرکت بدیع و نوآورانه همون کلیپ رو عینا تکرار کرده تا باز هم شاهد جذب مخاطب و صف کشیدن ها باشیم...چنین خلاقیت‌هایی هست که هم اشک در چشم میارن و هم آدمی رو به آینده تاتر خوشبین میسازند...!!!
شما از تمامی ایرادات حرفه ای و ویژگی های این اثر ، فکرتان تا همین جا رسید ؟
با احترام راهنمایتون میکنم ،برای سنجش کیفیت آثار هنری ،به خود اثر مراجعه کنید ، این نمایش هم حتما ویژگی ها و ایراداتی دارد اما بنده به عنوان تماشاچی دائمی تاتر شما را به تحلیل ... دیدن ادامه » محتوا و عمق آثار ارجاع می دهم ، نه سطح اثر ، . دوست هنردوستم حتما میدانید انتخاب کتاب برای مطالعه از طرح روی جلد ، به جای شناخت اثر ، کتابخانه را تبدیل به دپوی کتابهایی با طرح روی جلدی با نقشهای زیبا اما محتوا و کیفیت هایی احتمالا ضعیف می نماید.
من خودم این نمایش رو دیدم ، نمایشی متوسط در برخی موارد قوی در برخی و ضعیف هم در برخی موارد بود اما بنده پسندیدم. سلامت و تاتری باشید، عمیقا
۱۹ مهر ۱۳۹۶
پاسخ های صریح لزوما درست نیستند....صداها و بلکه هزاران مثال در سینما و تاتر وجود داره که با وجود درخشان بودن آثار قبلیشون ، کارهای ضعیف و بدی ساختند ....لذا گزینه مطمئنی نیست از طرفی خیلی از شاهکارهای رو کسانی خلق کردند که کار اولشون بوده و سابقه ای نداشتن ... دیدن ادامه » که بخواد بررسی بشه....و در کشورهای صاحب سینما و تاتر یک قرن هست به این نتیجه رسیدند که تیزر بهترین وسیله برای معرفی کار هست و سابقه عوامل بعنوان مکمل میتونه مفید باشه....حالا یک گروهی هستند که ممکن هست کسی که آشنا به تدوین باشه رو نداشته باشند و نتونن تیزر بسازن اما این گروه وقت و هزینه گذاشتند و تیزری ساختند که کارایی خاصی نداره و نه مخاطب عام و نه خاص رو تشویق به دیدن کار نمیکنه
۲۰ مهر ۱۳۹۶
درست متوجه شدم؟ شما دارید این الگو رو تبیین میکنید، که در انتخاب نمایش الویت باتیزر جذابه؟ سابقه عوامل، نویسنده، بازیگران ، کارگردان اهمیتی کمتر از تیزر جذاب دارند ؟ خیر برادر این نگاه غیر تاتری به تاتر هست... جذابیت یک نمایش، هرگز با تیزر قابل معرفی ... دیدن ادامه » نیست. به هر حال این نوع نگرش شماست البته محترم، اما چرخیدن تووی تیوال و تیزر نمایش ها رو دیدن نظر غیر تاتری دادن ، علاقمند به تاتر شریف و بی ادعا رو وادار به پاسخگویی میکنه
۲۲ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پس از سالها از نمایش افسونگر " بازی استریندبرگ " دیدن بازی درخشان احمد ساعتچیان و بده بستان زیبا با " مهدی بجستانی" ارزش زیادی داشت. بازی ها روان و دو بازیگر در مدت زمان مناسب به دور حاشیه معنای نمایش را به خوبی منتقل کردند. بعد از مدت ها یک تاتر اصیل واقعی دیدم.
واقعا در عین سادگی تئاتر اصیلی بود.
۱۷ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
«قطار سانست لیمیتد» در خانه هنرمندان به حرکت در می‌آید:

( نوشته شده در خبرگزاری مهر به قلم آروین موذن زاده )

نمایش «قطار سانست لیمیتد» نوشته کورمک مک کارتی با ترجمه و کارگردانی فرانک حیدریان از ۱۲ مهرماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «قطار سانست لیمیتد» نوشته کورمک مک کارتی با ترجمه و کارگردانی فرانک حیدریان و نقش آفرینی احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی روی صحنه می رود.

فرانک حیدریان از دانش آموختگان کارگاه بازیگری امین تارخ است که اولین نمایش خود را در مقام کارگردان در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می برد.

کورمک مک کارتی نویسنده آثاری چون «جاده»، «جایی برای پیرمردها نیست»، «نصف النهار خون» و ... است.

«قطار سانست لیمیتد» از دوازدهم مهر تا سوم آبان ساعت ٢١ هر شب به جز شنبه ها در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می شود. امین تارخ بازیگر سینما و تلویزیون ایران اجرای این اثر نمایشی را افتتاح خواهد کرد.

http://www.mehrnews.com/news/4104405


شاهین تفرشی این را خواند
امین سالاری و behrooz abdi این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس های تازه این نمایش از یکشنبه ۱۶ تا چهارشنبه ۱۸ مهرماه همینک آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از ویژه گی های بسیار خوب این نمایش بازی های درخشان احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی است. این دو مفاهیم عمیق این اثر را با بازی روان، و حساب شده ایی ارائه می دهند.کارگردانی نمایش توسط خانم حیدریان نشان از درک صحیح ایشان از متن است و با توجه به ترجمه بسیار خوب ایشان جای تبریک فراوان دارد. ریتم نمایش، و کاربرد بجا از موسیقی و افکت از نکات مورد توجه این نمایش است. به نظرم می رسد این نمایش می تواند برای علاقمندان بازیگری نمونه ی درستی از یک اجرای حرفه ایی باشد.من بسیار لذت بردم و خسته نباشید میگویم به گروه این نمایش.
جناب عبدی سلام. به نظرم آنچه که در نمایش هایی که دیده ام کمبودش احساس می شود همین درک صحیح از متن است که شما اشاره کرده اید. گروه اجرایی این نمایش درک درستی از کاری به روی صحنه برده اند داشته اند و همین به من مخاطب نیز انتقال داده می شود.
۱۵ مهر ۱۳۹۶
جناب خانلری ممنونم از توجه شما به یادداشت من. بله نکته ایی هم که شما اشاره کرده اید در این اجرا کاملا مشهود بود.
۱۵ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید