تیوال نمایش تابوت عهد
S2 : 07:56:05
یه مشکلی وجود داره، حلقه‌ت!
  ۰۹ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
  ۲۱:۱۵
  ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
 بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

: نیل لبیوت
: فهمیه زاهدی
: عماد قلی‌پور
: مهدی کوشکی، بیتا معیریان
: عماد قلی‌پور

: دلارا نوشین
: حسین دیردار
: رضا حیدری
: الهام شعبانی
: منا رمضانی
: سروش سوخته‌سرایی
: سوگل بهرام‌پور
: محمودرضا انشایی
: بهار خالقی
: آوا فیاض
: محیا علی‌یاری، محمودرضا انشایی
: سعید جعفری
: فرزین طاهری

 

نمایشنامه «تابوت عهد» درباره‌ی دو نفر از اهالی نیویورک است که در صبحی تاریک و طولانی با خود و با یکدیگر مواجه می‌شوند.
لبیوت از نمایشنامه‌نویسان معاصر آمریکایی است و برای نخستین بار است که اثری از وی توسط فهمیه زاهدی به زبان فارسی ترجمه شده و روی صحنه می‌رود.

اگر شما قرار بود ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در برج‌های دوقلوی نیویورک باشید، اما به دلیلی که به هیچ‌وجه نمی‌تونید به خانوادتون بگید،اونجا نبودید، ترجیح می‌دادید اونا فکر کنن مُردید یا حقیقت رو می‌گفتید؟!

راه های ارتباطی با تئاتر باران: سایت اینستاگرام کانال تلگرام

مکان

خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲/۱
تلفن:  ۶۶۱۷۶۸۲۵، ۶۶۱۷۶۸۱۲

گزارش تصویری تیوال از نمایش تابوت عهد / عکاس: سید ضیا الدین صفویان

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» نمایش «تابوت عهد» به دانشجویان ۵۰% تخفیف می‌دهد

» کارگردان «رگ خواب» نمایش «تابوت عهد» را افتتاح می‌کند

» مهدی کوشکی به «تابوت عهد» پیوست

» بیتا معیریان بازیگر «تابوت عهد» شد

» بازیگر نمایش ترن برای نخستین بار «تابوت عهد» را روی صحنه می‌برد

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
بن : اَبی ، ما قهرمان نداریم !
قهرمان ها دویست ساله که مُردن !
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این متن
این نمایش
این بازی
این دکور
برای من عجیبه که چرا صندلی خالی توی سالن دیده میشد.

واقعا حیف میشه که مخاطب تئاتر این نمایش رو از دست بده.

این نمایش،کار خیلی خوبی بود و برعکس خیلی تئاتر ها توی این کار،بازیگر فقط گوینده دیالوگ نبود بلکه در نقش زندگی میکرد
به خصوص مهدی کوشکی.
پیچ و تاب داستان و دکور زیبا و فکر شده هم به جذابیت کار اضافه میکرد.

حتما ببینین.
ضمنا بر عکس اینستا اینجا چیزی از کد تخفیف ننوشته بودن
دوستان با کد vip50audience میتونین 50 درصد تخفیف بگیرید
۰۷ خرداد ۱۳۹۷
مشکل ساعت اجراهاست
۰۷ خرداد ۱۳۹۷
منم تعجب کردم از استقبال کم دوستان. کار بسیار خوبی هست..
۰۸ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مقدمه:
تابوت عهد نام صندوقچه ای بود که تماما از طلای خالص ساخته شده بود و داخل آن دو لوحی که در کوه به موسی داده شده بود و روی آنها ده فرمان توسط خود خدا نوشته شده بود به همراه عصای موسی که شکوفه آورده بود قرار داشت
این صندوقچه داخل معبد قرار داشت (قبل از ساختن معبد در خیمه ای قرار داشت)
داخل معبد اتاقی بود به نام قدس و داخل قدس اتاقکی بود به نام قدس الاقداس که تابوت عهد در قدس الاقداس قرار داشت
هیچ موجود زنده ای حق ورود به قدس الاقداس رو نداشت و هرکس وارد میشد بلافاصله باید کشته میشد حتی اگر حیوانی اتفاقی وارد میشد باید کشته میشد (حتی کاهن بدون قربانی و ریختن خون اگر وارد میشد میمرد)
سالی یک بار کاهن برای سوزاندن بخور و بجا آوردن رسوم به قدس الاقداس وارد میشد آنهم با طنابی بسته به کمر که سرش بیرون قرار داشت که اگر حضور خدا او رو کشت بتونن جسد رو بیرون بکشن!

و اما نمایش «تابوت عهد»
روز حادثه 11 سپتامبر خانه اَبی.
اَبی از بیرون وارد میشه و طی دیالوگ هایی متوجه میشیم که همان روز بن قرار بوده در یکی از برج های دوقلو باشه ولی بن در عوض به خانه اَبی میاد و از حادثه جان سالم بدر میبره ولی از زنده بودن بن هیچکس از جمله زن و بچه های بن خبر ندارن غیر از اَبی
بن اصرار داره که با اَبی به کوبا فرار کنن و اونجا یک زندگی جدید رو با هم شروع کنن ولی اَبی غرور زنانه اش این اجازه را به او نمیده و اصرار داره که بن اول با زنش تماس بگیره، زنده بودنش رو اطلاع بده، قضیه رابطه خودشونو به زنش بگه و بعد با هم به کوبا برن...
نویسنده نیل لبیوت بسیار زیبا و هوشمندانه از تمثیل ها استفاده کرده و یک داستانی که به ظاهر نخ نما میاد رو استادانه آنچنان با تمثیل ها آمیخته که تماشاچی انگشت به دهان میمونه
جایی از نمایش اَبی به بن میگه تو سالی یه بار قرار بوده توی اون برج باشی و همین یک بار هم از زیرش در رفتی
اینجا اشاره نویسنده به حضور سالی یک بار کاهن هست و بن همان کاهن هست که سالی یک بار باید به داخل قدس الاقداس میرفت و مناسک مذهبی رو به جا میاورد و اگر بدون قربانی و ریختن خون به داخل میرفت خشم خداوند اورا میکشت انگار خود بن از گناه خودش و کشته شدنش خبر داره، گناه خیانت به خانواده
در اینجا برج های دوقلو نماد قدس الاقداس گرفته شده و بن نماد کاهن که از کشته شدن بخاطر گناهکار بودن فرار کرده و...
نمایش ... دیدن ادامه » سرشار از تمثیل های اینچنینی و خیلی لذت بخش هست
بازی بازیگران بسیار عالی و روان هست هردو (بیتا معیریان و مهدی کوشکی) در متن حل شده و یکی شده اند
کارگردانی کار خیلی خوب و حساب شده بوده
دیدن این کار رو به همه عزیزان توصیه میکنم
سپاس از حضورتون و یادداشت خوبی که نوشتید.
۰۵ خرداد ۱۳۹۷
مرسی چه توضیحات خوبی
۰۶ خرداد ۱۳۹۷
جناب رحمتی من میدونم که شما خیلی تئاتر میبینید.لطف کنید ما رو با متن های این چنینی خودتون در تیوال خوشحال کنید تا ما از علم و اطلاعاتتون و البته نظرهای درست و به جاتون استفاده کنیم و لذت ببریم
۱۱ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت هفته پایانی نمایش، از یکشنبه ۶ تا جمعه ۱۱ خرداد، به نویسندگی: نیل لبیوت، ترجمه: فهمیه زاهدی، کارگردانی: عماد قلی‌پور، بازی: مهدی کوشکی، بیتا معیریان، آغاز شد.
خوب سانس ویژه تو ساعت مناسبم بزارید دیگه
۰۵ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
«رابطه های رو به انحطاط»

تابوت عهد که به عنوان نام متن این نمایش انتخاب گردیده مربوط می شود به اسم صندوقی در عهد عتیق که موسی؛ پیامبر بنی اسرائیل، ده فرمان مقدس را در آن قرار داده بود. تابوت عهد در طول چهل سالی که اسرائیلیان در بیابان سرگردان بودند توسط آنان حمل می شد و از تقدس ویژه ای برخوردار بود چنانکه در مقابل آن قربانی کرده و به گناهان خود اعتراف می کردند. بعدها زمانی که حضرت داوود به دلیل توطئه از اورشلیم فرار کرد، تابوت به همراه او بود تا زمانی که به یک کاهن فرمان داد که آن را دوباره به اورشلیم بازگرداند. در سال 597 قبل از میلاد مسیح بابلیان معبد اورشلیم را نابود کردند و تابوت را به همراه خود بردند و پس از آن تا کنون دیگر اثری از این تابوت به دست نیامده است. نمایش «تابوت عهد» از سه جهت با این مفهوم متصل شده و ارتباط برقرار می کند که عبارتند ... دیدن ادامه » از: قربانی، اعتراف و گمگشتگی.
متن نیل لبیوت؛ نمایشنامه نویس معاصر آمریکایی در جنب یک اتفاق مهم و حساس تاریخ معاصر شکل می گیرد؛ واقعۀ یازدهم سپتامبر که دو هواپیمای حامل تروریست ها به طور تعمدی به برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک کوبانده شدند و موجب تخریب کامل آنها گردیده که این حادثه قربانیان زیادی را نیز در بر داشت. اما موضوع نمایش هیچ ربط مستقیمی به این واقعه ندارد و ریشه های تروریست را نه در چنین حادثۀ بزرگ جهانی بلکه در درون تک تک هر یک از آدم ها بررسی می کند. تروری که می تواند از سوی یک انسان بر روی احساسات انسانی دیگر انجام گیرد، تروری که می تواند بنیاد یک خانواده را مانند برج های دوقلو منهدم کرده و از پایه نابود سازد. لبیوت با کنار هم قرار دادن یک رابطۀ عاشقانه و یک فاجعۀ تروریستی به شرح پیچیدگی های روابط انسانی و پرداختن به امیالی درونی و بیرونی بشری می پردازد و از عالم سیاست به جهان درونی آدمها کوچ می کند، جایی که نطفۀ تمامی اتفاقات بیرونی در این دنیا در آن بسته می شود و زادگاه هر خیر و شری به شمار می رود.
«بن» مردیست متأهل دارای دو دختر کوچک که در یکی از برج های تجارت جهانی مشغول به کار است. او با رئیس بخش خود «ابی» که زنی چهل و اندی ساله و جذاب است رابطۀ عاشقانه برقرار کرده و مدام به خانۀ او که در آپارتمانی کنار برج های دوقلو قرار دارد رفت و آمد کرده و با او معاشرت می کند. روزی بن هنگام کار به یاد معشوقه اش می افتد و به جای اینکه با او تماس تلفنی بگیرد، تصمیم می گیرد که به دلیل نزدیک بودن خانۀ او به محل کارشان، آنجا را ترک کرده و ملاقاتی حضوری داشته باشد. به محض اینکه برج را ترک می کند هواپیماهای تروریست ها به آن اصابت می کند و بن به طرزی معجزه آسا نجات می یابد. حال بن در مقابل یک دوراهی حساس قرار می گیرد؛ اینکه آیا اجازه دهد خانواده اش اینطور گمان کنند که او به همراه صدها تن دیگر در برج های دوقلو کشته شده و حتی از جسدش هم چیزی نمانده، آنگاه با دوست دخترش به کشوری دیگر کوچ کرده و زندگی عاشقانه ای را در پیش گیرد یا اینکه به نزد خانواده اش باز گردد و آنها را از نگرانی به در آورده و زندگی یکنواخت و خسته کنندۀ سابقش را دوباره از سر گیرد. دلیل جذب بن به ابی ضمن اینکه همکارند و مدام یکدیگر را می بینند تنها به دلیل علاقه هایی نظیر جذابیت جنسی یا عشق به او نیست، بلکه بن با ابی در محل کار رقیب بوده اند و هم اکنون این ابی است که با تکیه بر جاذبه های زنانۀ خود توانسته در مقامات مذکر بالاتر نفوذ کند و پست ریاست بخش را از چنگ بن برباید. بن در این رابطه گویی دارد با فتح ابی در بستر هم آغوشی، حقارت شکست خود را جبران می کند و می خواهد اگر نتوانسته او را در زمینۀ کار و زندگی بیرونی شکست دهد، دستکم در زندگی شخصی و در ساحتی دیگر به زیرش بکشد تا بتواند کمبودهای درونی اش را ارضا کند. اما بن با این حال نیز نمی تواند به آن هدفی که دارد به طور کامل دست یابد زیرا ابی ذاتاً یک رئیس است، حتی در بستر هم آغوشی نیز این ابی است که به بن می گوید چه انجام دهد و چه انجام ندهد و این موضوع بن را می آزارد. بن در اصل نه در رابطۀ زناشویی با همسرش توانسته به اقناع برسد و نه در رابطه با دوست دختر رئیسش می تواند به آن چیزی که مطلوبش می پندارد دست یابد و همواره این نارضایتی را در روان خود حمل می کند.
در نمایش هایی نظیر «تابوت عهد» که تنها دو بازیگر بر صحنه حضور دارند، اتفاقی شبیه بازی پینگ پنگ رخ می دهد، آن هم در متن هایی پر دیالوگ و با ریتم رگباری نظیر این نمایش. دیالوگ ها، نگاه ها، حس ها، واکنش ها و مقابله هایی که پشت سر هم در بین دو بازیگر شکل می گیرند، فضای نمایش های دو نفره را هم از نمایش های مونولوگ و هم از نمایش هایی که بیش از دو کاراکتر در آنها حضور دارد متفاوت می سازد. این تفاوت هم می تواند کمک کننده باشد و هم مشکل زا، یاری کننده از لحاظ تمرکز بر تنها یک پارتنر و سخت به لحاظ وابسته بودن همه چیز تنها به یک پایه دیگر و همانطور که اگر سقفی مثلاً بر چهار ستون قرار داشته باشد با خراب شدن یکی از پایه ها فرو نمی ریزد اما سقفی که بر دو ستون قرار دارد حتماَ با تخریب یکی از آنها ریزش خواهد کرد، بر همین مصداق نیز سقف بنای یک نمایش دو شخصیتی در صورت بروز ضعف و مشکل در یکی از پایه های آن آسیب پذیرتر خواهد بود. بازی مهدی کوشکی در این نمایش یک بازی فنی و شناسنامه دار است. شناسنامه دار از این لحاظ که بخش غالبی از فرامین سیستم استانیسلاوسکی را می توان در خلال بازی او به وضوح مشاهده کرد. استغراق در نقش و اینکه بازی کردن را نشان نمی دهد، گویی دارد زندگی خود را بر روی صحنه انجام می دهد در حالی که یک دیوار چهارم قطور و نفوذناپذیر ما بین او و تماشاگران قرار گرفته است. آنچه در این زمینه به کوشکی و معیریان برای بازی در این نمایش کمک کرده انجام یکی از اعمال ارگانیک بر صحنه است. اعمال طبیعی و ارگانیک عبارتند از کارهایی نظیر: خوابیدن، خوردن، همبستری، دفع کردن و ... که طبیعتاً از این میان تنها خوردن را می توان بر صحنۀ تئاتر به تصویر کشید. بسیاری از بازیگران عاشق صحنه هایی هستند که خوردن در آنها جزو دستور صحنه است، به این دلیل که اختصاصاً در نمایش هایی با رنگ و روی رئالیستی، انجام یک عمل طبیعی بر صحنه نظیر خوردن کمک بسیاری به بازیگر جهت تقویت و ایفای آسان تر بازی رئالیستی می نماید. در این نمایش نیز که با بیدار شدن دو دلداده در کنار یکدیگر در موعد یک صبح آغاز می شود، طبیعتاً درست کردن صبحانه و خوردن را در پی دارد که مقدمات همۀ این ها بخش اعظمی از اعمال صحنه ای بازیگر زن را به همراه اکت های گهگاهی مرد در رابطه با آن در بر دارد و ضمن کمک به مورد مذکور وضعیت میزانسن های دستکم یکی از بازیگران را نیز (ابی) به طور کامل تحت پوشش قرار می دهد. باید گفت معیریان نیز موفق شده تا در کنار بازی طبیعی و پر قوت کوشکی، قابل قبول ظاهر شود و مکمل او باشد به نحوی که تماشاگر نتواند ستونی را ضعیف تر و کم قطرتر از دیگری در بنای نمایش تشخیص دهد. رابطۀ بده بستان حسی و عاطفی بین دو بازیگر به خوبی شکل می گیرد ضمن اینکه به نمایش ضرب آهنگی مطلوب می بخشد و در نتیجه شاهد ریتمی یکدست و کم نقص در جریان نمایش هستیم که موجب می شود تا تماشاگر نتواند چشم از صحنه بردارد یا ذهنش به جای دیگری پرتاب شود.
کارگردان موفق شده تا در هماهنگ کردن بازیگران با یکدیگر، طرح میزانسن های هدف دار و با انگیزه، همپوشانی عواطف و مدیریت زمانی در انجام اکت ها قاطع عمل کند و ناگفته نماند که طراحی صحنه نیز به او در این زمینه کمکی شایان نموده است. منا رمضانی با قرار دادن سه دیواره بر صحنه، ایدۀ خود را طرح انداخته است. یک دیواره در سمت راست با پنجرۀ بزرگ شیشه ای که نشان دهندۀ اتاقی است که منفذی به بیرون دارد و بن می تواند از آنجا به منظرۀ برج های دوقلوی فروریخته یا خیابان هایی که همسرش حیران و سرگردان عکس های او را به در و دیوارش می چسباند بنگرد. یک دیواره در سمت چپ به نشانۀ اتاقی دیگر یا راهروی خروجی و یک دیواره در انتهای صحنه به علامت انتهای اتاق که یک تابلوی نقاشی از زنی که نوک انگشت خود را بر نوک کاردی قرار داده بر آن نصب شده و تختی دو نفره که در پای آن قرار دارد. رنگ های غالب صحنه از رنگ های گرم انتخاب شده اند. درصد غالب سطح صحنه با رنگ قرمز پوشانیده شده است؛ دیواره ها، فرش، لباس زن درون نقاشی، بالش و لحاف بستر همگی قرمزند که این می تواند تداعی کنندۀ فضایی مهوّس و با عناصر مرتبط به یک رابطۀ پرحرارت جنسی باشد. تصویر نقاشی خود تفسیر کننده ای است بر وضعیت کاراکتر زن نمایش، زنی که انگشت بر نوک تیز کاردی دارد، زنی که وارد به رابطه ای شده و انگشت بر زندگی مردی گذاشته که متأهل است و دو فرزند خردسال دارد که این خود وضعیتی ناپایدار و چه بسا آسیب زننده به خود او نیز می تواند باشد زیرا مرد در پایان اعتراف می کند که فرزندانش را بیشتر از او دوست دارد. مبل های سفید رنگی که در جلوی صحنه قرار گرفته اند با لامپهایی تعبیه شده در درون خود فضای بالای خود را روشن می کنند و هنگامی که بازیگران بر آنها می نشینند گویی روشن کنندۀ وضعیت و حال و روز آنها هستند، گویی به مثابۀ صندلی اعترافی در می آیند که فرد بر آن می نشیند و گذشتۀ عصیان آلود خود را در مقابل دیدگان دیگری روشن می سازد. با تکیه بر توصیفات فوق می توان گفت که طراح صحنه توانسته تا در ترسیم فضا هم با مدیریت در ایجاد فضای بازی و هم با بهره گیری از نمادها و سمبل ها در نقاشی، روانشناسی رنگ ها و ... موفق عمل کند و وظیفۀ خود را به انجام رساند.
کارگردان نسبت به نگاهی که از نظر اجرایی به متن افکنده و همچنین به دلیل ارتباط برقرار کردن بیشتر نمایش با مخاطب خود که در وضعیت زمانی و جغرافیایی فعلی قرار دارد، تغییراتی را در نمایشنامه اِعمال کرده است و ضمن اینکه برخی حذف و اضافه ها را در برداشته، به بار کمدی نمایش نیز افزوده است و این خصیصه در جنس بازی مهدی کوشکی پر رنگ تر به نظر می رسد. نحوه و شمایل ژست های جسمانی او بر صحنه، تغییرات ریزی که در زیر و بم صدای خود ایجاد می کند یا مثلاً آنجایی که حق را به تروریست ها می دهد و آنها را برای شجاعتشان لایق مدال افتخار می داند؛ همگی این تغییرات موجب پر رنگ تر شدن بار کمدی در نمایش حاضر نسبت به متن اصلی گردیده اند. می توان گفت که به دلیل وضعیت اجتماعی ما این پررنگ تر کردن چاشنی کمدی معمولاً در جذب مخاطبانِ بیشتر به تئاتر، امتحان خود را پس داده و موفق تر از سایر شیوه ها عمل کرده است. فارغ از صحیح یا غلط بودن چنین اقدامی، انتخابی که کارگردان این نمایش انجام داده نیز بر همین پاشنه می چرخد ضمن اینکه طنزی که به اثر تزریق شده محتاطانه و ظریف است به طوری که از قالب نمایش بیرون نزده و به طرزی آسیب زننده فوکوس نمی کشد، بلکه سکنجبینی است که با شرنگ تلخ حقیقت آمیخته شده تا بتواند ضمن رساندن مقصد و هدف اصلی نمایش، تسکینی هم بر روان تماشاگر خود باشد.

منتقد: وحید عمرانی (عضو کانون ملی منتقدان تئاتر ایران)
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ناهید مسلمی، مارال فرجاد، کیهان ملکی، علی اتحاد، ابراهیم عزیزی، مینووش رحیمیان، نیلوفر پارسا از جمله هنرمندانی هستند که در دوشب گذشته به تماشای «تابوت عهد» نشستند.
گروه اجرایی امکان زود ترشدن زمان اجراتان وجود ندارد با توجه به انکه اجرای قبلی جناب کوشکی درپاپیانش است ؟دوم بااز هفته اینده ماه رمضان است خدمتان عرض کردم.بعد مسول دعوت از هنرمندان واهالی رسانه با شما است ؟
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
سلام.
خیر متاسفانه امکان اجرای سانس زودتر وجود ندارد. ساعت قبل اجرای دیگری در سال باران روی صحنه است.
در مورد سوال دوم بله هم با ما هم کل گروه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه نمایش، از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت تا پنجشنبه ۳ خرداد، به نویسندگی: نیل لبیوت، ترجمه: فهمیه زاهدی، کارگردانی: عماد قلی‌پور، بازی: مهدی کوشکی، بیتا معیریان، سه شنبه (۲۵ اردیبهشت) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه نمایش، از سه شنبه ۲۵ تا جمعه ۲۸ اردیبهشت، به نویسندگی: نیل لبیوت، ترجمه: فهمیه زاهدی، کارگردانی: عماد قلی‌پور، بازی: مهدی کوشکی، بیتا معیریان، هم اکنون آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دانشجویان عزیز با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تئاتر باران روزهای یکشنبه تا سه شنبه می توانند از 50% تخفیف برخوردار گردند.
عاطفه گندم آبادی و محمد لهاک این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه نمایش، دوشنبه ۱۷ و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، به نویسندگی: نیل لبیوت، ترجمه: فهمیه زاهدی، کارگردانی: عماد قلی‌پور، بازی: مهدی کوشکی، بیتا معیریان، هم اکنون آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگر شما قرار بود ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در برج‌های دوقلوی نیویورک باشید، اما به دلیلی که به هیچ‌وجه نمی‌تونید به خانوادتون بگید،اونجا نبودید، ترجیح می‌دادید اونا فکر کنن مُردید یا حقیقت رو می‌گفتید؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حمید نعمت الله کارگردان فیلم سینمایی «رگ خواب» نمایش «تابوت عهد» به کارگردانی عماد قلی‌پور را یکشنبه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌کند.

به گزارش مدیر روابط عمومی گروه، حمید نعمت‍الله نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده برجسته ایران نمایش «تابوت عهد» به کارگردانی عماد قلی‌پور را افتتاح می‌کند. مراسم افتتاحیه «تابوت عهد» یکشنبه ۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تیاتر باران برگزار می‌شود.

حمید نعمت‌الله فعالیت سینمایی‌اش را با دستیاری مسعود کیمیایی آغاز و با ساخت «بوتیک» اولین فیلم سینمایی‌اش را در مقام کارگردان تجربه کرد. او در سال ۱۳۹۲ جایزه ویژه‌ی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «آرایش غلیظ» بدست آورد. از دیگر آثار او می‌توان به سریال «وضعیت سفید» و فیلم‌های سینمایی «بی‌پولی» و «رگ خواب» اشاره کرد
عاطفه گندم آبادی و محمد لهاک این را خواندند
جناب نماینده گروه اجرایی چرا انقدر دیر وقت است ؟اگر امکان دارد میشود برای روزهای آخر هفته ساعت ۸.۳۰اجرا یتان باشد ؟
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
عالی بود
دیالوگ ها خیلی خوب بود
بازی خانم معیریان و آقای کوشکی نمایش قشنگتر هم کرده بود.
متاسفانه برای معرفی نمایش ارتباط با حادثه 11 سپتامبر نوشته شده و این باعث جو منفی شده که تماشاچی قبل از دیدن نمایش نگران باز ی های سیاسی است
و خوشبختانه ارتباط مستقیمی ... دیدن ادامه » با حادثه نداشت.
به طور کلی اجرای زیبایی بود و جا داره به آقای قلی پور برای پکیج نمایشنامه و بازیگران خوب و کارگردانی خوبشون تبریک گفت.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
پیشنهاد میکنم حتما تابوت عهدُ ببینید. نمایشنامه، کارگردانی و بازیهای عالی بازیگران بسیار جذاب هستن، همچنین زمان نمایش بسیار مناسب است. تبریک به همه گروه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گوشی یک چیز خصوصیه! مسواکه! من نمی‌تونم گوشیمو بدم دست تو که نگاه کنی!
نماینده گروه اجرایی خدمتان یک تقاضا داشتم میشود مانند افتتاحیه نمایش اعلام کردید مهمان تان زا ازیک قبل میشود سایر عزیزان را درهمین تیوال یک قبل اعلام بفرمایید.با پوزش فراوان.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
بهترین و ساده‌ترین و موثرترین روش برای پرزنت کردن یه کار و جذب مخاطب استفاده از تجربه صدساله سینما در سبک تیزرسازی هست،... اگر از بخشهایی از نمایش(حتی تمرین که بعدا با اولین اجرا جایگزین میشه) یه ویدئوی یکی‌دو دقیقه‌ای منتشر کنین همه خواسته‌های مخاطبین ... دیدن ادامه » برآورده میشه!حتی میشه با دوربین موبایل فیلم گرفت و با اپ موبایلی تدوینش کرد
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
جناب دانش عزیز
حتمن مواردی که فرمودید بررسی می‌شود. ژانر نمایش و عکس به صفحه اشاقه شد. خلاصه داستان نیز اضافه خواهد شد.
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیش‌فروش نمایش «تابوت عهد» با 30% تخفیف ویژه 4 روز نخست از فردا دوشنبه ساعت 14 آغاز می‌شود
محمد لهاک این را خواند
مریم رودبارانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یه مشکلی وجود داره، حلقه‌ت !
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید