تیوال نمایش تنهایی پرهیاهو
S2 : 11:45:39
بیماران قلبی، تنفسی و افراد زیر ۱۸ سال از دیدن نمایش جداً پرهیز کنند!
  ۲۲ آبان تا ۲۴ آذر ۱۳۹۶
  ۲۰:۳۰
  ۱ ساعت
 بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

: حسین پاکدل
: امیرکاوه آهنین جان
: بانیپال شومون، آناهیتا همتی، السا فیروزآذر، روزبه اختری، ابوالفضل حاجی علیخانی، بابک قادری، شهاب ملک پور، بهداد قادری، میلاد تاجیک، بابک بینش، عسل هژبرپور، زکیه سیف، کاوه دوستی، نیما مظاهری، یوسف محوی، علی کیان، آرزو تاج نیا، مهسا اصغری، علی صحراگرد، نسترن ابراهیم زاده، نگین فیروزمنش، روژینا کلاه زری
: گروه هنری سولو

: رمان تنهایی پرهیاهو اثر بهومیل هرابال ترجمه پرویز دوایی

: نادیا حسام
: محمدمهدی سجادی
: دانیال چاووشی، معین سعیدی
: سوده شرحی
: نادیا حسام
: سپیده نقدی، سینا دشتی، آزاده مالمیر، معصومه جاوید
: علی کوزه گر
: سینا شیبانی، رضا صبوری، محمد عزیزی، محمد هاشمیان، مسعود حاتمی
: شهناز ممدی
: مریم رضوی
: مهدی حسنی‌
: سینا افشار
: پریچهر ژیان، شهریار اکبریه، وحید شریفیان
: منصوره بسمل
: علی ژیان
: علی ژیان
: گروه جارچی
: گروه هنری سولو

یاداشت کارگردان:

گروه تیاتر سولو متشکل از جوانان مستعد و متعهد آکادمی هنرهای نمایشی سولو است که راه ناهموار و تو در توی این حرفه هنر را برای پیمودن و آزمودن در عصر وارونه های فرهنگی انتخاب کرده اند. تنهایی پرهیاهو پس از نمایش پربیننده دربارانداز دومین قدم استوار و حرفه ای این گروه خوش نفس و جوان است که این بار در کنار بازیگران حرفه ای و کار آزموده کسب تجربه و معرفت می کنند. سولو تلاش دارد تا چه در انتخاب مضامین و دغدغه های انسان امروز و چه در شیوه ی اجرا دریچه های تازه و بدیعی را برای مخاطبان همدل و فرهیخته عرصه هنرهای نمایشی باز کند. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.
امیرکاوه آهنین جان آبان ۹۶

 شماره تماس و تلگرام آکادمی هنرهای نمایشی سولو: ۰۹۳۵۴۴۹۹۳۴۰

 

 

آنجا که کتاب می سوزانند، کارش به سوزاندن انسان ها هم خواهد رسید... "هانریش هاین"


- از همراه داشتن فرزندان زیر ۱۸ سال خودداری نمایید.

بخش خارج از ظرفیت: ۲۰،۰۰۰ تومان
سبک:
درام
شهر:
تهران

مکان

خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایران‌شهر
تلفن:  ۸۸۸۱۴۱۱۵_۸۸۸۱۴۱۱۶

گزارش تصویری تیوال از نمایش تنهایی پرهیاهو (سری دوم) / عکاس: پریچهر ژیان

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش تنهایی پرهیاهو (سری نخست) / عکاس: پریچهر ژیان

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» پوستر نمایش «تنهایی پرهیاهو» در آستانه شروع اجرا در تماشاخانه ایرانشهر رونمایی شد

» پوستر رسمی نمایش "تنهایی پرهیاهو" رونمایی شد.

» امیرکاوه آهنین جان «تنهایی پرهیاهو» را بروی صحنه می برد‎

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
جمعه هفدهم نمایش رو دیدم .

ممنون از دوستانی که توصیه کرده بودند کتاب رو بخونم بعد نمایش رو ببینم . بازی اقای بانیپال شومون ، روزبه اختری و حاجی علیخانی فوق العاده بود و صحنه ی آخر که شاهکار بود

از مرز بین بودن و هیچ بودن گذر خواهم کرد..........
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
در ابتدا باید بگم که یه نمایشی با کلی فاکتورهای عالی و تئاتری ، خصوصا که در دوره ای هستیم که ماهیت اصلی تئاتر فراموش شده و به حاشیه ها بیشتر توجه میشود تا به بطن خوده کار تئاتر . نمایش تنهایی پرهیاهو یکی از اون نمایش هایی است که آدم رو به سالهایی میبرد که رنج و تلاش و زحمت رکن اصلی تئاتر بوده است . نمایشی که به حاشیه ها توجه نکرده و به تئاتر خوب فکر کرده است . به دور از ظواهر عوام فریب به متن و ارائه یک کار شرافتمندانه و تئاتری پرداخته است . امیر کاوه آهنین جان با گروه نمایشی جوان و تلاشگر نشان داده که میشود بدون چهره و حتی تبلیغات غلط و عوام فریبانه و به دور از دروغ ، تماشاگر را به سالن های تئاتر بیاورد . کاری که میتوان گفت مجموع اش زیباست و کسی یکه تازی نمیکند و همگی هم پای هم می درخشند و پیش میروند و در جهت مفهوم اصلی و تئاتر واقعی تلاش میکنند . نمایشی ... دیدن ادامه » سراسر حرف و فکر که به مخاطب اجازه میدهد فکر کند ، تامل کند یک لقمه ی آماده را تحویل شما نمیدهد که بخورید و به تماشاگر اجازه میدهد فکر کند و خودش لقمه را بپیچد و نوش جان کند و برای لحظه لحظه اش فکر شده است . تنهایی پرهیاهو پر است از ایده های کارگردانی که متن نمایشی را از این رو به آن رو کرده و اینجاست که در می یابیم که یک کارگردان وظیفه اش چیست و کارش چه چیزی میتواند باشد و باید بگویم طراحی صحنه به جا و به دور از کلیشه های امروزی کمک بسزایی در این امر داشته . در روزهایی که تئاتر بی جان ، نفس های سختی میکشد ، تنهایی پر هیاهوی امیرکاوه آهنین جان و گروه سولو ، نفس تازه ای به صحنه داده است و به همگان نشان میدهد که فاکتورهای اصلی تئاتر جهان بینی است ، فکر است ، تلاش است و زحمت و میشود که کار خوب انجام داد . پیشنهاد میکنم حتما در این روزهای پایانی این نمایش رو ببینید و لذت ببرید ...
مریم راد و امیرمسعود فدائی این را خواندند
هاتف آزمونما و Sanaz Kaviani این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش برای آخرین بار، دو روز تمدید شد. خرید بلیت روزهای پایانی، پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذر، فردا (دوشنبه) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
بهزاد هندی و علی ژیان این را خواندند
این تمدیدی های روز به روز، باعث سر درگمی تماشاگران برای خرید بلیط میشه و انتخاب روز مناسب رو مشکل میکنه. اول روز پایانی 20 آذر اعلام شد. بعد 22 آذر و حالا دو روز دیگر.
۱۹ آذر ۱۳۹۶
آقای هندی کاملا با نظرتون موافقم، از اول تاریخ اخرین اجرارو مشخص کنند خیلی بهتر هستش.
۱۹ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک تئاتر با نمایشنامه سمبلیک، نمادگرایانه، جذاب، شلوغ و پر تحرک...

به نظرم یک تئاتر خوب بهتر از هر چیز دیگه ای میتونه به آدمی حس خوبی بده و مثله یه کتاب خوب تئاتری که ارزش دوبار دیدن نداشته باشه قطعا ارزش یک بار دیدن هم نخواهد داشت....پس این تئاتر را باید دو بار دید...

تنهایی پرهیاهو
یک تئاتر نمایشی و سمبلیک و پر مفهوم با نمایشنامه اقتباس شده از کتابی با همین اسم نوشته هرابال
کار کردن چنین اجراهایی با چنین مفهوم هایی توی این کشور خیلی کار راحتی نیست و امیرکاوه آهنین جان حرکتی کرده که در نوبه‌ خود قابل تقدیره...
تئاتر متشکل از ده صحنه با ابتدای قوی و انتهایی قدرتمند تر و البته ضعف در بعضی صحنه های میانی ...
امیرکاوه آهنین جان فردی که بایستی صرف نظر از کیفیت خروجی اجرا به خاطر استفاده از یک تیم نیمه حرفه ای و تلاش برای معرفی نابازیگرهای جدید مورد تقدیر قرار بگیرد. یک تازه کارگردان باهوش با شم تبلیغاتی زیاد کسی که توانست با وجود تمامی ممیزی هایی که ممکن بود به کار وارد بشه به خوبی یک ماه از پس هر چیزی بر بیاد و این مهم تنها نشان دهنده هوش زیاد آهنین جان و شناخت کافی او از اتمسفر حاکم بر فضای تئاتر جامعه امروز است.

اولین نقطه قوت کار وجود نمایشنامه بسیار پر مفهوم پاکدل است. متن قدرتمند و عالی نوشته شده هر چند در بسیاری از موارد حذف یا تغییر دیالوگ ها در طول کار کاملا به چشم میخوره چرا که احتمالا این تغییرات بدون مشاوره با یک نویسنده انجام شده و تناقض های ادامه کار پوشیده نگردیده است که البته این موضوع از کیفیت کار خیلی نمی کاهد.
نظم در تئاتر آهنین جان به خوبی قابل لمس بود ولی ضعفِ نابازیگرها در درک صحنه ها، دیالوگ ها و اکت های بازی به هیچ‌وجه توجیه پذیر نیست...اتفاقی که در تنهایی پر هیاهو حادث شده، کپی و تقلید نابازیگر هایی بود که به هیچ‌وجه نه نسبت به کار خود توجیه شده بودند و نه تلاشی برای درک کردن موضوع از خود نشان داده بودند و تنها تقلید هایی دیده میشد ک از قضای کار به خوبی هم در آمده بود. البته این مورد نیز احتمالا به توانایی کارگردان و هوش او برمیگردد یعنی بدون اینکه بازیگر بداند چرا کارگردان از او بازی گرفته است ولی نبایست فراموش کنیم که غالب این نابازیگرها شاگردان خود اهنین جان بوده اند و آهنین جان شاید لازم بود کمی نسبت به آگاهی بازیگرانش از آنچه انجام میدهند حساسیت بیشتری به خرج بدهد.

السا فیروزفر و آناهیتا همتی نشان دادند میان بازیگر تئاتر و تلویزیون تفاوت های بسیاری هست...چنین انسان هایی تنها حامل این پیام هستند که در جامعه مریض این روزهای هنر افرادی تنها با زور عمه و خاله دایی میتوانند بازیگر شوند بدون آنکه درکی از بازیگری و بازی زنده داشته باشند... برای مثال تفاوت بین دختر کولی و دختر لات بسیار زیاد است و عجیب از قضای روزگار بازیگرهای چهره کار نتوانسته بودند این تفاوت را درک‌کنند.
(شاید بهترین راه برای نجات این جامعه پرهیز از انجام کاری است که نسبت به آن هیچ‌توانایی ای نداریم...)

بابک ... دیدن ادامه » قادری تازه بازیگری که جدیدا به جامعه هنر معرفی شده و دارای توانایی بدنی و بازی بدن بسیار فوق العاده ایست. ولی آنچه از جانب بابک‌قادری به تماشاچی القا میشد یک بازی کاملا فانتزی و دور از مفهومیت داستان برای تماشاچی بود. لوده بازی شاید اصطلاح مناسبی نباشد ولی در واقعیت آنچه از بازی قادری به چشم میخورد تنها همین مورد است. دیالوگ ((عکس لخت لوکومویو )) بهترین جمله برای معرفی شخصیت دایی هانتا بود که قادری به هیچ‌وجه نتوانسته بود با استفاده از آن خودش را به تماشاچی معرفی کند...با همه این ها چیزی ک در اجرای بابک قادری نمایان بود توانایی بالای ایشان برای یک بازیگر قدرتمند تئاتری شدن بود....

بانیپال شومون به خوبی از پس کار برآمده بود. بازیگری که بخوبی از صدای خود استفاده میکرد، بازی داشت و در تمامی طول اجرا تماشاچی در عین شلوغی صحنه جذب خود میکرد، تجربه شاید پارامتر تاثیر گذاری در بازی بانیپال باشد ولی توانایی او برای درآوردن کار به خوبی قابل مشاهده بود. با همه این ها شاید لازم بود بانیپال بیش از یک بار متن کتاب را بخواند دیالوگ (سی و چند سال است کتاب میکوبم) بیانگر تمامیت مفهوم کار بود و بانیپال شاید اگر تنها می توانست این دیالوگ را بخوبی بیان کند برای کل کار وظیفه خود را انجام داده بود که البته نتوانست. از این موضوع بدتر آنچه در اجرا به چشم میخورد عدم درک صحنه آخر کار بود. بانیپال نسبت به صحنه آخر و مرگ هانتا هیچ درکی نداشته و نتوانسته بود یک مرگ سمبلیک را به نمایش در آورد. همه این ها البته تاثیر گذار بودن بانیپال در طول اجرا را زیر سوال نخواهد برد.

شاید تنها نقطه ضعف آهنین جان در طی این اجرا رودربایستی بوده که با بازیگران اصلی کار داشته و نتوانسته به خوبی آن ها را مدیریت کند. چرا که آنچه از بازی نابازیگرها مشهود است هوش سرشار آهنین جان و شناخت او نسبت به کار بوده که این دو پارامتر را نمیتوانیم به خوبی در بازی بازیگرهای اصلی ببینیم.

در میان همه چهره ها، تازه بازیگرها و نابازیگرهای تئاتر تنهایی پرهیاهو روزبه اختری درخشید. بازیگری ک برخلاف نقش بسیار کوتاه خود در مقایسه با سایر بازیگرهای اصلی، به خوبی از پس کار برآمده و به اصطلاح خودی نشان داد. بازیگری که به خوبی زنده بازی میکرد در لحظه حس خود را تغییر میداد و فوق العاده در مقابل بازیگر مقابل خود مسئولیت پذیر بود، دقیقا چیزی که در تمامی طول اجرای آهنین جان دیده نمی شد...
مقایسه اختری و فیروزفر به خوبی نشان میدهد تفاوت بازیگر با مطالعه و بی مطالعه چقدر است. کاملا مشخص میشود که توانایی بازیگری که خاک صحنه خورده با بازیگرانی ک هیچ‌وقت حتی رنگ صحنه تئاتر را ندیده است، چقدر میتواند باشد. روژبه اختری دقیقا همان کسی است که میتواند زنده بازی کند و درآن واحد چند حس متفاوت را به تماشاچی القا نماید افرادی که به آنها اصطلاحا تئاتری میگویند.... چنین افرادی بسیار قابل ستایش و احترام هستند و مستقل از حجم نقش می توانند به خوبی در هر اجرایی بدرخشند. دیدن یک تئاتری واقعی کسی ک اسم و رسم آنچنانی نداشته ولی نسبت به کار خود متعهد است بسیار ارزشمند و لذت بخش بود...

در انتها و به صورت کلی نمایش تنهایی پرهیاهو بسیار تجربه دلپذیری بود و تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود. هرچند در بسیاری از موارد ضعف هایی در ارائه موضوع دیده میشد. بعضی از صحنه ها کاملا از مفهوم اجرا دور بود و شاید بسیاری مشکلات دیگر. اما همه این ها به هبچ وجه نمی تواند جسارت، هوش و جذابیت این کار را زیر سوال ببرد. تئاتری که در مقایسه با تئاترهای هم رده خود دارای بازی، کارگردانی، گردش و هزاران پارامتر مثبت دیگری است که حتی در تئاترهای معتبرتر هم خیلی دیده نمی شود.
در انتها به نظرم برای دیدن یه تئاتر خوب برای گرفتن یه حس مثبت دیدن این تئاتر خالی از لطف نخواهد بود ... و الزاما دوبار دیدن کار توصیه می شود.
این نمایش فقط دو روز تمدید شد.خرید بلیت روزهای پایانی نمایش، سه شنبه ۲۱ و چهارشنبه ۲۲ آذر، امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
بهزاد هندی و صدف اسمعیل پور این را خواندند
علی ژیان این را دوست دارد
ای کاش روز پایانی دقیقا مشخص باشد. من همین دیروز برای شنبه بلیط خریدم که روز مناسبی برایم نبود. در حالی که اگر می دانستم تا چهارشنبه تمدید می شود برای این روز خرید می کردم.
۱۶ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من شب گذشته /سه شنبه شب/ به تماشای این نمایش نشستم.
احساس من اینه که این نمایش خیلی جلوتر از زمانه خودشه. و حتما خیلی از ماها اون رو دقیق و حتی به درستی درک نخواهیم کرد.
نمایشنامه خیلی خوب و موجزی رو آقای پاکدل از رمان اقتباس کرده بودند و آقای کارگردان محترم هم به طرز عجیب و خلاقانه ای اون رو به روی صحنه برده بودند. تجربه خاص و بی نظیری بود و مطمئنم که باید باز هم این نمایش رو ببینم تا متوجه خیلی نکات و ریزه کاریهای دیگه بشم. من رمان را حفظم اما دیشب دنیای شورانگیزتری را دیدم که من رو مجذوب خودش کرد.
طراحی صحنه فوق العاده بود و سهم بزرگی در موفقیت و زیبایی شناسی نمایش داشت. دستگاه کتاب خوار و همه چیز خوار که در آخر شخصیت اصلی داستان و خالقش را هم می بلعد و کود کاغذ تف می کند. به عینه سلاخی کتابها و آدمها در صحنه دیده میشد و درد عمیقی را در جانم احساس کردم.
خداقوت ... دیدن ادامه » میگم به گروه بازیگران جوان و آقای آهنین برای این زحمتی که کشیده اند و اندیشه زیبای خودشون رو به این زیبایی دیده ما رساندند.
در آخر هم اینکه از دیدن صحنه پایانی هنوز غرق لذت و دیوانگی ام.
ممنونم برای آفرینش نمایش تنهایی پرهیاهو
سلام یشنهاد میکنم حتما نمایش "این یک پیپ نیست" محمد مساوات و نمایش "پسران تاریخ" رو هم ببینید.
۱۵ آذر ۱۳۹۶
ممنونم جناب قریشی. اتفاقا هر دو نمایش رو دیدم و از هر دوی اونها هم لذت بردم. البته از پسران تاریخ بیشتر
۲۰ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اول از همه من اصلا آدم تئاتری نیستم و به خودم اجازه نقد نمیدم.
این نمایش به نظر من خیلی نمایش سنگینی از لحاظ دکور و حرکات بازیگران بود. و کاملا مشخص بود که کار نیاز به تمرین سنگین مخصوصا برای هماهنگی بین بازیگران برای حرکات جمعی داره و برای همین امر خسته نباشید ویژه و تبریک زیاد میگم به تیم اجرا.
ازطرفی هر پرده نمایش دکور متفاوتی داشت که باز اونم به بهترین شکل و با بیشترین سرعت عوض میشد.
ارتباط برقرار کردن بین پرده های نمایشن به نظرم یه مقدار کوچولو سخت بود. من حراقلسه پرده رو محو حرکات بازیگران و هماهنگی عالی اونا بودم. و از متن خوانی‌های بین هر پرده و انتخاب عالی موسیقی برای این گپ هم نباید به سادگی عبور کرد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کار بسیار پرمغزی بود و به نوبه خودم لذت بردم
در نظامهای توتالیتر(تمامیت خواه)،آگاهی به مثابه سمی می ماندکه نظم آن جامعه را مختل می کند.به همین علت در این نظامها،با هر نوع آگاهی و آزاداندیشی مبارزه می شود(دراین اجرا برای مقابله با آگاهی،کتابها نابود می شوند)
نظامهای توتالیتر به دنبال این هستند که جامعه راخرد و زبون کرده و تمامی جامعه را در یک چارچوب و قالب در آورند(جایی که متصدی از بین بردن کتابها،خود در دستگاه خرد کن قرار می گیرد)
درنظامهای توتالیتر انسانهای آگاه و ارزشمند در پستهای کم ارزش قرار می گیرند واین آدمهای پست و زبون و فرصت طلب هستند که پیشرفت می کنند و در واقع هیچ کس در جای خود نیست. حتی این نظامها،ظاهر انسانهای آگاه را برای بقیه جامعه غیر قابل تحمل می کنند(متصدی از بین بردن کتابها،که انسانی کتاب دوست و عاشق مطالعه است،دراین شغل گمارده ... دیدن ادامه » شده و به علت زندگی در زیرزمین،از نظر بقیه بوی مشمئزکننده ای دارد.از طرفی زنی که نقش آن را خانم همتی بازی می کند با فرصت طلبی و سوئ استفاده از بقیه،توانسته به ثروت و مکنت برسد)
در نظامهای توتالیتر،چون جامعه در یک قالب قرار می گیرند و شرایط برای پیشرفت آدمهای پست مهیاست،کسانی که در این نظامها به ثروت و مکنت می رسند،خود به کسانی تبدیل می شوند که به دنبال قالب سازی مطابق با نظام کلی هستند.به عبارتی همان طور که خشونت ،خشونت می آفریند،استبدادنیز دوباره خود را بازتولید می کند(مجسمه سازی پیر مرد برای زنی که خانم همتی نقش آن را بازی می کند)
نظام توتالیتر در یک جا بند نمی شود و هر چه بیشتر قدرت می گیرد،حتی در خصوصی ترین اجزائ زندگی جامعه نیز دخالت می کند(در چندین صحنه این اجرا این امر مشاهده می شد)
در نظامهای توتالیتر ..........
در خاتمه از میانگین سرانه مطالعه در کشورم،بسیار متاسفم
سلام خدمت شما هنرمندان و پرتلاشان در حوزه تئاتر که برای به روی صحنه بردن نمایش تنهایی پرهیاهو زحمات و تمرین های فراوان کشیده اید و به مرحله اجرا رسانده اید .بنده به عنوان یه تماشگر نه بیشتر چون در تراز شما بزرگواران نیستم ،٢بار نمایش رو دیدم ،روز یکشنبه اولین مرتبه بود که واقعا انسجام در هماهنگی و فضا سازی و دیالوگ های عالی نشان از کیفیت بالای کار بود و در مرحله دوم که چهارشنبه بود و کار رو دیدم و لذت بردم چند نکته لازم دونستم برای کمک به بهتر شدن کار در اینجا عنوان کنم :
١)در قسمتی که بدمینتون بازی صورت می گیرد تا بخش زیادی تماشاگر از دیالوگ و موضوع نمایش دور می شود و حس میکنم جایگزین کردن فرمی دیگر به جز بدمینتون بازی کردن یا کمرنگ کردن آن بهتر باشد
٢)در روز چهارشنبه که کار رو دیدم عنصر استرس و احتیاط به دلایل نامعلومی در کار حس می شد این ... دیدن ادامه » استرس و عدم آرامش شما سروران به گونه ای شد که در بخش بدمینتون بچه ها زود تر وارد صحنه شدند و سرعت کار پایین اومد
در انتها لازم هست که تشکر کنم از تک تک شما هنرمندان خوب کشورم که هر شب پر انرژی تر به روی صحنه می روید تا هدف والای خود را انجام دهید با تمام سختی ها و مشکلات بیرون از صحنه که با آن ها دست و پنجه نرم می کنید
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش زیبا و تامل برانگیزی بود تنهایی پرهیاهو
من همیشه کارهای آقای آهنین جان را دنبال کرده ام و الان معتقدم که ایشون هم در عرصه بازیگری و هم در عرصه کارگردانی صاحب سبک و اندیشه هستند. از محتوای بروشور و خصوصا یاداشت کارگردان متوجه اهداف مثبت و بزرگ ایشون شدم و نمود آن را هم در اثرشون دیدم. ایده ی طراحی صحنه یگانه و بی نظیر و جذاب بود. وقتی رسیدم منزل رفتم و بروشور نمایش دربارانداز رو پیدا کردم و متوجه شدم که طراح صحنه همان طراح نمایش دربارانداز هستند. میخواستم که برای اون نمایش هم ازشون تقدیر و تشکر کنم. احساس میکنم خانم نادیا حسام از گزینه هایی هستند که به زودی شناخته و معروف خواهند شد.
برای بازیگران جوان و همه عوامل آرزوی درخشش روزافزون دارم و امیدوارم که در اثر بعدی این گروه همچنان بازیگران جوان و جویای نام را ببینم و آقای آهنین جان هرگز از ... دیدن ادامه » این حمایت دور نشوند چون فضای تاتر ما پر شده از ستاره های عرصه های دیگر.
.
پ ن: دیالوگ آخر مانچا هنوز توی ذهنم تکرار میشه اونجا که گفت تو عاشق کتاب بودی و هیچ گ .. نشدی اما من به جایی رسیدم که درباره ام کتابها بنویسن و قصیده ها بگن و .... دقیقا واقعیت جامعه ماست.
اونهایی که انسان های با اندیشه ای هستند دارن زیر سایه ستاره های جلف و پوشالی مجازی گم میشن...
باتشکر
من بیشتر از اینکه از کلیت کار لذت ببرم از بازی درخشان و سخت جناب بابک قادری لذت بردم که البته فقط بازی ایشون در گالیله تونسته بود منو روی صندلی بنشونه.در این اجرا هم فوق العاده ماهرانه بازی کردند و من سپاس ویژه دارم از انتخاب این بازیگر هنرمند برای این کار خوب.هماهنگی کار رو هم خیلی دوست داشتم و همه چیز استاندارد بود.خسته نباشید عرض میکنم
میشه لطفا کمی راجع به نمایش توضیح بدین(متاسفانه خود گروه به وظیفش عمل نمیکنه) ژانرش چی هست؟ رئال هست ؟ ....
۰۲ آذر ۱۳۹۶
دوستان برای درک بهتر نمایش حتما کتاب رو پیش از اجرا بخونید متاسفانه من نیمی از این کتاب رو خونده بودم و اواسط اجرا کمی از موضوع پرت شدم
۰۴ آذر ۱۳۹۶
مرسی از توضیحتون
۰۴ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روز تازه نمایش "تنهایی پرهیاهو" با تخفیف دانشجویی همینک آغاز شد.
omid ahmadi این را خواند
علی ژیان و غزاله یوسفی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید میگم به همه عوامل و با تشکر ویژه ازجناب آقای آهنین جان
حقا که ( بعد از دربارانداز) مجددا گل کاشتین. همه چیز در نوع خودش جذاب و منحصر به فرد بود. یاداشتتون رو در بروشور خواندم و خیلی خوشحالم که کسانی مثل شما هستند که جوانان را حمایت کنند و اینچنین آنها را بالا ببرند و بها بدهند. حتی میتونم بگم که جوانان نوپای گروهتون در سرتاسر نمایش تنهایی پرهیاهو هم سطح بازیگران حرفه ای فوق العاده بودند. طراحی ها به جا و جذاب بود مخصوصا طراحی گریم و صحنه که به نظرم خیلی ویژه و عجیب و کاملا بالاتر ازاستانداردهای ایران بود.ایده صحنه فوق العاده و دیوانه کننده بود که تماشاگر را به جای اینکه به زیرزمین رمان ببرد به فضای قصابی برده بود..بازی بازیگران هم سطح و قابل قبول و خشونت شاعرانه ای که در کارگردانی بود حال من و همراهانمون رو دگرگون کرد. از گروه جوان و ... دیدن ادامه » با انرژی سولو خواهش میکنم که زود به زود کار کنند تا ما بیشترکیف کنیم و افتخار کنیم که چنین هنرمندان با ارزش و مهجوری در وطنتمون داریم.
باتشکر و خیلی خیلی دوستتون داریم
من طرفدار آقای آهنین جان و گروه تاترشون هستم و کاراشون رو دنبال میکنم . برای یکشنبه بلیط دارم و خوشحالم که قبل از دیدن نمایش توصیفات رضایت بخش شمارو خوندم. به غیر از این هم از گروه سولو انتظار نمیرفت. خاطره نمایش دربارانداز هنوز برای من تازه ست و با اشتیاق ... دیدن ادامه » منتظر تصاویر و صحنه های بدیع این نمایش هستم
۲۷ آبان ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، پنجشنبه ۲، جمعه ۳ و دوشنبه ۶ آذر، فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظر من نقطه قوت این نمایش بازیگران جوان و مستعدی بودن که کارگران به خوبی توانسته بود از آنها استفاده کند . این بازیگران جوان خصوصا خانم ها در این نمایش بسیار قوی و هماهنگ بودند و ضعف دکور را با بازی خود جبران کردند . اما نقطه ضعف این نمایش در متن نمایش آن بود که توسط آقا پاکدل نوشته شده بود . اگر کسی قبل از نمایش متن اصلی رمان را نخوانده باشد کلا در ابتدا سردرگم می شود و نمی داند چه خبر هست . نویسنده بدون هیچ مقدمه مخاطب را وسط داستان می اندازد و همانجا رها می کند . آقای پاکدل از رمان تنهایی پرهیاهو بهره گرفته اما به آن وفادار نبوده از طرفی انتظار داشته مخاطب از قبل با رمان آشنایی داشته باشد .نقطه شروع داستان در ابتدا از جای اشتباه و کنگ انتخاب شده بود . نویسنده اصلا در کار خود موفق نبود . دکور نمایش بسیار ضعیف بود و در حد تجربه دانشکده بود . اگر بازی ... دیدن ادامه » خوب تیم جوانان نبود و هنر کارگردان در بازیگری از آنها این نمایش بخاطر ضعف نویسنده و دکور شکست میخورد . ای کاش کارگردان نمایش که از قبل نشان داده کارگردان قابلی هست خودش متن رمان تنهایی پرهیاهو را جلو خودش می گذاشت و از روی آن نمایش را اجرا می کرد. ای کاش دکور نمایش حرفه ای بود . با همه اینها نقط قوت و برتری این نمایش از دیگر نمایش ها تیم جوان‌های پراستعداد خصوصا خانم‌ها در این نمایش بود امیدوارم کارگردان از همین تیم جوان در آینده استفاده کند .
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به آگاهی می رسد به دلیل عزای عمومی، اجرای امروز سه شنبه ۲۳ آبان نمایش "تنهایی پرهیاهو" لغو شد. بلیت های خریداران محترم با حفظ همان صندلی و کدپیگیری به روز سه شنبه ۳۰ آبان منتقل شد.
علی ژیان و omid ahmadi این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عرض سلام دارم خدمت عوامل این کار و همچنین بازیگران.
تبریک میگم به همتون و ممنون که بعد از مدت ها یه کار زیبا روی صحنه بردید و خوشحالم که شب اول تونستم کارتون رو ببینم.
نقص و عدم هماهنگی توی تمام کارها وجود داره و این خاصیت و جذابیت تیاتر هست که این هنر رو از بقیه هنرها جدا میکنه پس بنده
ترجیح میدم چند نکته کلی درباره این نمایش رو بررسی کنم و امیدوارم بتونم درصدی کمک کرده باشم و اینو مطمئن باشید کسی نمیتونه این زحمات شما رو تخریب کنه چون
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.
در ابتدا سپاس از شما که برای مردم ارزش قائل شده و از نوید محمد زاده دعوت به عمل آوردید.
و اما نمایش.ابتدای کار با ورود گروهی که شبیه قطار بود شوک خوبی به مخاطب دادین و نظم قابل قبولی بینشون برقرار بود.
بنده کنسرت نمایش سی رو دیدم که توش بانیپال شومون حضور داشت و نمایش فوق العاده ای بود و حضورش به عنوان نقش 1 این کار برای بنده جذابیت داشت
وقطعا بعد از چند شب اجرا،برداشت جدید و جذابش از متن رو میشه دید و به نظر بنده نمیشه شب اول درباره شناخت نقش صحبتی کرد.
بازیگر نقش دایی فانتزی خوبی داشت و بعد از یک صحنه پر جنب وجوش آرامش لحظه ای خوبی برقرار کرد.
در این میان صحنه ای وجود داشت که به خاطر بدمینتون بنده متاسفانه متوجه متن کار نشدم.
و همچنین پیر مردی که در صحنه بدمینتون میزد و در چند صحنه دیگر بود،تفاوت زیادی در نقش ها برقرار نکرده بود که قطعا به خاطر شب اول کار بود.
پیشنهاد میشه در لباسی که در صحنه یکی مانده به آخر طراحی شده تجدید نظر فرمایید چون فاصله بین صحنه زیاد بود.البته به نظر من.
یکی از مهمترین امتیاز کار این بود که محل صندلی مخاطب آن چنان فرقی در درک کار نداشت و تمامی افراد حتی خارج از ظرفیت ها هم در جریان کار قرار میگرفتند و این
میتواند درس خوبی برای نمایش های دیالوگ محور باشد.
بازیگر ... دیدن ادامه » نقش رییس بارها مردم را خنداند،دونفری که به یک زبان دیگر حرف میزدند فانتزی جالبی داشتند،آناهیتا همتی نشان داد که دود از کنده بلند میشه،نور خوب بود اما میتوانست بهتر باشد،انتهای کار به جای داد زدن میتوان موسیقی گذاشت،السا فیروز آذر خوب نقشو پیدا کرده بود.
ممنون از شما دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه در پناه خدا

من در جایگاهی نیستم که به عنوان منتقد اثر رو نقد کنم اما بنظرم هر چه بود در مدیوم تاتر عنوان شد و از ظرفیت های تاتری نهایت بهره رو برد ، بازی بازیگرها نقطه قوت اثر بود بخصوص بابک قادری عزیز و روزبه اختری گل،اگر دوست دارید کار متفاوت ببینید و خیلی هم دنبال سوپر استار بازی و حواشی نیستید این یک تاترٍ،حالا خوب یاربد قضاوت با شما،مسئله اینه که خیلی از کارهایی که اجرا میره اصلا تاتر نیست بیانیه،سخنرانی و....هر چه هست تاتر نیست
خرید بلیت سانس های تازه نمایش "تنهایی پرهیاهو" با تخفیف روزهای نخست آغاز شد.
مریم زارعی این را خواند
علی ژیان، hadis goudarzi و omid ahmadi این را دوست دارند
دوستان برای فردا سه شنبه یک بلیط در ردیف جایگاه B ردیف 2 صندلی 14 موجود است در صورت تمایل با شماره 09122090372 تماس بگیرید
۲۲ آبان ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت دو سانس تازه یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ آبان ماه با ۳۰% تخفیف ویژه، امروز چهارشنبه ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد.
فرزاد این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید