تیوال نمایش ضیافت پنالتی ها
S2 : 08:12:26
  ۱۴ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
  ۱۸:۰۰ و ۲۲:۴۵
  ۵۰ دقیقه
 بها: ۳۵,۰۰۰، ۳۰,۰۰۰ و ۲۵,۰۰۰ تومان

: پوریا کاکاوند
: امیر جعفری
: محمد قدس

: سعید زارعی
: آرمان کوچکی
: ایپک قشقایی، شیوا خدابخش
: امیر نجفی، یاس بختیاری
: علی پالیزدار
: هادی شیخ الاسلامی
: معین حیدری
: دلیار رسایل
: امیر قالیچی
: علی زندیه، نگار نیکخواه آزاد

راه‌های ارتباطی با تماشاخانه پالیز: اینستاگرام / کانال تلگرام


بخش اصلی دو ردیف اول: ۳۵.۰۰۰ تومان
بخش اصلی ( باکس وسط - ردیف دو به بعد): ۳۰.۰۰۰ تومان
بخش کناری: ۲۵.۰۰۰ تومان
بخش بیرون از ظرفیت: ۲۰.۰۰۰ تومان

مکان

تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹
تلفن:  ۸۶۰۳۷۵۱۰

گزارش تصویری تیوال از نمایش ضیافت پنالتی ها / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
یک نمایش فوق العاده روان، بی اندازه صمیمی و دلنشین، با بازی تحسین برانگیز امیر جعفری که مثل همیشه تاثیر گذار بود.
کاملا موافق
۱۱ خرداد ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ضیافت : میهمانی [دهخدا] ، پنالتی : جریمه ای که بر اثر خطای بازیکن به نفع حریف به او تعلق می گیرد [معین] ؛ میهمانی جریمه‌ها نمایش یک لحظه از کل لحظه‌هایی که یک انسان° کل گذشته‌‌ش را تعریف می‌کند است ؛ بازی‌گری که هیچ شباهتی به آن که خود را معرفی کرده نه‌دارد اما او آن فوتبالیستی که روی پرده‌ی روبه‌رو پشت آن توپ که گل شده ایستاده و حالا به دروازه‌یی نگاه می‌کند ، است ، نه ذهن او یا راوی زنده‌گی او اما حتا از نوع موی سر و نوع لباسی هم که پوشیده‌ند با هم فرق دارند .
مونولوگ : در تئاتر، قسمتی از نمایش که یک هنرپیشه به‌تنهایی در صحنه ظاهر شود و با خود حرف بزند [عمید] ؛ در یک لحظه‌ی 50 دقیقه‌یی هنرمندی که بزرگی خودش بیش‌تر از حرفی که می‌زند در ذهن ظاهر می‌شود داستان سرراستی را می‌گوید از کل جریان زنده‌گی‌ش پر از مرثیه‌گویی و قدری هم پای‌کوبی ... دیدن ادامه » ؛اما هزینه‌یی که داده‌یم تا داستانی را به‌شنویم که داستان جریمه‌های او ست از کل لحظات زنده‌گی‌ش برای ما که تماشاگر اثر هستیم چه می‌گذراند ؟
آیا قرار است ما استرسی را حس کنیم که آن فوتبالیست در آن لحظه‌ی متوقف شده حس می‌کرده ؟ نه . آیا قرار است ما شوری را حس کنیم که آن فوتبالیست در فینال آن لحظه‌ی متوقف شده حس کرده ؟ نه . آیا قرار است ما سکونی را حس کنیم که آن فوتبالیست در پشت توپی سرنوشت ساز در آن لحظه‌ی متوقف شده حس کرده ؟ نه . حتا پیش از شروع مونولوگ "امیر جعفری" عزیز ، صدای خاص مجری تلویزیون (آقای محمدحسین میثاقی ) اعلام کرده است که بعد از این توقف آن فوتبالیست توپ را به تور دروازه زده و گل کرده اما ما فقط داریم داستان زنده‌گی یک فوتبالیست را می‌شنویم که کارگردان اثر پوریا جان کاکاوند عزیز در آوای تیوال می‌گوید مهم نیست این داستان واقعی ست یا نه . اما برای ما که تماشاگر اثر هستیم چه تجربه‌یی را به ثمر می‌نشاند ؟
این نمایش را من تنها با پوچی یک گل می‌توانم معنی کنم و پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید حس کنید که 50 دقیقه از زنده‌گی چه قدر به پوچی یک لحظه از ایستادن پشت یک ضربه سرنوشت ساز پنالتی در فوتبالی است که کل جهان را به تماشا می‌نشاند ، این نمایش را به‌بینید .
الان دقیقا منظورتون از اینکه وقت گذاشتید معنی لغت از لغتنامه دهخدا گرفتید و... دقیقا چی بود؟به نظرمن این حکایت هرکسی از ظن خودیارمن در درون من نجست اسرارمن است ممکن است از دیدشما بدباشد ودیگری خوب پس به پوچی شاید خیلی ها نرسند درکل نمایش خوبی است و ... دیدن ادامه » امیرجعفری هم عالی بود در اولین تجربه
۰۶ خرداد ۱۳۹۶
بانو ، جناب آقای امیر جعفری اولین تجربه‌شان نیست .

و به پوچی در یک اثر هنری از دید منفی نظاره نه‌کنید

و این خاصیت یک اثر کنش‌گر هست که افراد با ظن خودشان از آن بهره به‌برند .
۱۰ خرداد ۱۳۹۶
آقای میثاقی عزیز با احترام به نظرشما این تجربه اولین تجربه مونولوگ برای امیرجعفری است . ایشان سالهاست در تئاتر فعال هستند .باسپاس فروان از شما موفق و مویدباشید
۱۱ خرداد ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگه قرار باشه لیستی از چیزهایی تهیه کنم که زندگی رو برام قابل تحمل تر میکنه قطعا یکیشون وجود مادرمه....
من حس واقعی غم رو اونجور که خودم تجربه کردم تو این نمایش هم با بازی امیر جعفری درک کردم....لحظه ای که باید خوشحال باشی و از ته دل بخندی ولی به خاطر وابستگی هایی که به عزیزانت داری و اتفاق های غم انگیز اطرافت فعلا وقت خوشحالی نیست....و انگیزه، هدف، تلاش بی وقفه برای رسیدن به موفقیت هست یا دوری از همین مسائل غم انگیز؟
من نمایش رو دوست داشتم با وجود تمام ناراحتی که از تاخیر یک ساعته ی نمایش داشتم البته مدیریت تماشاخانه ی پالیذ در چند اجرای اخیری که دیدم ضعیف هست و امیدوارم به وقت و صبر وحوصله ی مخاطب و تماشاچیها احترام بیشتری بزارن....
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید بلیت روزهای تازه فراهم شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظر من مونولوگ بسیار خوبی بود.
بازی امیر جعفری فوق العاده بود و من واقعا متوجه گذر زمان نشدم, و صحنه صحنه متن رو تو ذهنم تجسم می کردم.
دمش گرم!
فقط یک پیشنهاد داشتم برای صحبت ابتدایی نمایش...
شما که به این دقیقی و درستی, در مورد عدم استفاده از موبایل توضیح دادید, ای کاش یک جمله هم در مورد صحبت نکردن حین اجرا توضیح می دادید...باور کنید دیگه نه تنها این توضیح لازمه که واجب شده!
به تئاتر و اصالت آن کمک کنید!
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یکی از بهترین مونولوگ هایی بود که دیدم. البته زیاد به کار مونولوگ علاقه ندارم و خیلی با وسواس سعی میکنم اگر میخوام برم تماشای مونولوگ، اون نمایش رو انتخاب کنم. زیاد هم کار مونولوگ ندیدم. اما در بین اون ها میتونم بگم که کار بسیار قوی ای بود. گذشته از بازی بسیار عالی و تمرکز خیلی خوب آقای جعفری، انتخاب این مضمون و طرح برام خیلی جذاب و مبتکرانه بود. از طراحی این داستان و نمایش خیلی لذت بردم.
آره حق باشماست -ولی درک نمیکنم چرا بعضی دوستان سریع شروع به تخریب می کنند و یه جورایی باعث کاهش مخاطبین می شود خسته نباشید آقای جعفری همواره موفق و پیروز باشید
۰۶ خرداد ۱۳۹۶
انتقاد اگر سازنده باشد مشکلی ایجاد نمی کند ولی اگر یک طرفه باشد درست نیست انتقاد باید منصفانه باشد نه تخریبی نه اینکه 100درصد کلیت کار را زیر سوال ببرد و باعث احتمال افشا یا کاهش جذابیت شود این سلیقه ای است به هرحال باید این نکته را در نظ داشت که:
هرکسی ... دیدن ادامه » از ظن خودشدیارمن
دردرون من نجست اسرارمن
۰۸ خرداد ۱۳۹۶
دوستان از نظر بنده صحبت هر دوی شما دو بزرگوار صحیح هست، اگر هر فردی نظری مثبت و یا منفی داره، نه از جانب تخریب بلکه در جهت بهبود بخشیدن به آن کار و نمایش میتونه بیان کنه. قسمت نظرات گذاشته شده تا نظرات بیان بشه. البته با احترام و در جهت ارتقای کار.
۰۹ خرداد ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امیر جان، نمی دانم یادت هست بیست و پنج سال پیش هر روز برای من و بقیه همکلاسی ها و دوستانت در زنگهای تفریح مونولوگ می گفتی و ما با تمام وجود به هنرنمایی تو که ترکیبی از حقیقت و خالی بندی ناب بود گوش می کردیم؟ ولی مطمئنم یادت هست که در یکی از صبح های یکی از یکشنبه های سال 1370 که با بعضی از بچه ها قرار گذاشته بودی کاری کنی که آقای اکبر جان رادی (معلم فارسی آن روزهای ما و بزرگترین نمایشنامه نویس فقید این روزهای ایران) فرصت پرسش همیشگی درس از دانش آموزان را پیدا نکند و به محض اینکه ایشان خواست کسی را به جلوی کلاس برای شروع پرسش هدایت کند با آغاز بحثی جذاب درباره فیلم تازه به نمایش درآمده و مد روز "عروس" حدود بیست-بیست و پنج دقیقه ای توجه استاد را به خود و سوالهای چالش برانگیز و نظرات بامزه ات جلب کردی و وقت پرسش کلاسی را گذراندی و استاد را وادار کردی ... دیدن ادامه » تا به تو بگوید" جناب جعفری! شما بهتره به جای تلف کردن وقت خود و همکلاسیهاتون و بنده، کمی دروس هنرهای دراماتیک مطالعه بفرمایید تا این استعداد خدادادی و ذاتیتون هدر نره" و تو از همون موقع تصمیم گرفتی که در آینده بازیگر بشی چون یکی از مفاخر ادبیات و نمایش ایران تو را به این کار تشویق کرده بود و تو هم انگار از خدا خواسته!
امیر جان، نمایش "ضیافت پنالتی ها" را با هنرنمایی تو و به همراه همسر و یگانه دخترم دیدیم و مثل همیشه از بازی تو لذت بردیم بخصوص که به فوتبال هم مربوط میشد. اگر درحین اجرا که چند باری با من چشم در چشم شدی ، چهره شاید آشنایم باعث بر هم خوردن تمرکزت شد از تو پوزش میخواهم و اگر پس از نمایش اندکی نایستادم تا دمی با تو خلوت کنم و گپ بزنم به بزرگواری خودت ببخش که این روزگار همیشه آن طور که دلمان می خواهد با ما تا نمی کند و گاه زخم هایی عمیق و شخصی در دل می گذارد که حتی اندکی درنگ برای دیدن دوستی از سالهای بسیار دور را هم از آدم دریغ می کند.
برایت آرزوی تندرستی و شادکامی در کنار خانواده نازنینت سرکار ریما خانم رامین فر و آیین عزیز دارم. همکلاسی سال چهارم دبیرستان سعیدی، میر پرشا سعید واقفی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من شخصا مونولوگ رو خیلی دوست دارم ؛ چون حس بیننده به اجرا کننده نزدیک تر می شود.
موضوع اجرا را خیلی میپسندم چون یک موضوع کلی رو با یک حس و اجرای قوی روی صحنه نشان دادند.
در کل نمره مثبت رو به بالا به این اجرای آقای جعفری می دهم و پیشنهاد می کنم دوستانی که مونولوگ دوست دارند این اجرا رو ببینند.
یک نکته فقط احساس می کردم مدت زمان اجرا بسیار کوتاه است که این موضوع نشون میده چقدر آدم جذب اجرا و داستان میشه .
Yahya k، مهدی اشرافی و عاطفه جنابی این را خواندند
امیرمسعود فدائی، benitagol، شیوا الف و یاسمن این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همیشه یک نفر هست که روز آدم را خراب کند
البته اگر به قصد نابودی کل زندگی ات نیامده باشد

#چارلز_بوکفسکی

این جمله با کمی تغییر تو متن اومده بود
عالی
عالی
عالی
عالی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید بلیت روزهای تازه در روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ ظهر فراهم می‌شود.
مهدی اشرافی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یکی از بینظیر ترین مونولوگ هایی بود که دیدم....واقعا توانمندی جناب جعفری در بیان و بازی حسی جوری بود که حتی یک پچ پچ ساده از تماشاچیان شنیده نشد و قطع ب یقین اکثرا لذت بردیم و بنده جز اون دسته از کسانی بودم که آخر اجرا اشکم در اومد...خسته نباشید ب کل گروه اجرایی
با احتـــــرام به نظر جنابعالی .. آقای جعفری بسیار مستعد تر از این اجرا بود .. به نظر من آقای کاکاوند اگر این نمایش را به غیر از مونولوگ طراحی می کردند هم بازی آقای جعفری درخشان تر می نمود و هم رضایتمندی بالاتری از مخاطب را در بر داشت .
به نظر بنده که بسیار ... دیدن ادامه » کم مقدار می باشد ... آقای جعفری در این نمایش مانند کسی بود که یکی از خاطرات دوستانش را برای تماشاچیان تعریف می کرد و نشانی از آن بازیگر مونولوگ رویی را نداشت که یک تنه بار کاراکترهای داستان را به دوش بکشد .
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
بله درست میفرمایید اقا فرید...با فرمایش شما هم کاملا موافقم ولی خب بنده شخصا اجرا رو پسندیدم و ارتباط برقرار کردم.ممنون بابت نظرتون
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هیچ بازیگری به غیر از امیر جعفری نمی تونست این مونولوگ پراحساس و انقد خووووووب بازی کنه .
عاااالی بود.
دمتون گرم
باهاتون کاملا موافقم ...امیر جعفری عالی بود
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
من هم کاملا موافقم امیرجعفری فوق العاده بود
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
وقتی پنالتی میزنی هیچ چیز وجود نداره به جز تو ، دروازه بان و خدا
تو شوت میکنی ، دروازه بان میپره و این خداس که مشخص میکنه توپ کجا بره
دوست خوبم, ممنون از این اشتراک.
ابن جمله:
""این خداس که مشخص میکنه که توپ کجا بره""
خیلی شبیه به مضمونیه که بعد از دیدن فیلم آباجان توی ذهنم بالا و پایین میشد و ذهنم رو قلقلک میداد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
سپاس از شما خانم محمدی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با سلام
موضوع تاتر مربوط به فوتبال هست؟
benitagol و عاطفه جنابی این را خواندند
ماهرو رستمی این را دوست دارد
سلام در خصوص احساس یک انسان است. ظاهر ورزش است اما عشق و رویاپردازی یک شخصیت است.
البته آقای جعفری هیچ شباهتی به پیری گروسو هم نخواهد داشت. چون الان گروسو 39 سال سن دارد و البته کلی مو.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با وجود اینکه اجرای اول بود ولی تمرکز آقای جعفری و تاثیرگذاری روی مخاطب به درستی اتفاق افتاد. انتخاب سوژه هم جالب بود. پشت هر اتفاقی و هر لحظه ای یک عمر زندگی وجود داره
100درصد موافقم
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید فراوان به امیر جعفری برای بازی درخشانش ..
عالی بود رو صحنه عالی
shvin این را خواند
مهدی حسین مردی، Unforgiven(Farhad)، benitagol، pariya soltani و یاسمن این را دوست دارند
بازی امیرجعفری همچون همیشه عالی است و درخشان امیدوارم در ادامه اجراهم موفق باشند
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تا اطلاع ثانوی امکان خرید بلیت حضوری نیز برای تمام روزها فراهم است.
مهدی اشرافی این را خواند
pariya soltani این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید بلیت روزهای تازه، از جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ظهر فراهم می‌شود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید باتخفیف این نمایش، با بازی امیر جعفری از روز یکشنبه ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
benitagol، ستار محمودی و pariya soltani این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید