تیوال تئاتر
S3 : 14:48:29
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال

 

پنجاه پنجاه:

نمایش پر زحمتی بود. بازیها خوب بود و مشخص بود چقدر براش زحمت کشیده بودن. ولی تلخیش آزار دهنده بود به نظر من، شکل یه کابوس که لحظه شماری میکردم تموم شه....
امیرمسعود فدائی این را خواند
خانم افشاری اینها رو در خود برگهٔ نمایش‌ها بنویسید.
۵ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شازده احتجاب:

لذت بردم از دیدن اش.
امیرمسعود فدائی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بیگانه در خانه

هر چقدر بیشتر از دیدن اش میگذشت بیشتر دوسش داشتم! نمایش ساده ای نبود. انگار مجبورت میکرد به مرور لحظات و آدما تا از لایه های پنهانش سردربیاری.
امیرمسعود فدائی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازم یه نمایش دیگه از گروه مورد علاقم.
نمی دونم چرا عنقدر کامنت ها و حتی تعداد اجراها کمه. من بعضی وقتا ماهها صبر میکنم که نمایشی به با کیفیتی و با احساس بودن این نمایش ببینم. کاش تمدید شه و بازم بتونم ببینم.
استفاده از زبان جذاب فرانسه تو اجرا خیلی ایده خوبی بود. بازی خانم قهرمانی و آقای محمدی طبق انتظارم بسیار عالی بود مخصوصا لحظه عصبی شدنشون.
در یک کلام بخوام بگم نمایش کوتاه و باکیفیت بود.
مرسی از جناب رشادت و خانم مجلسی که همیشه کارهای به یاد موندنی میسازن.
امیرمسعود فدائی و نورا احمدی این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

«قهوه قجری» آتیلا پسیانی با نوید محمدزاده و هوتن شکیبا....

خدا خودش بخیر کند!!

انتظارات تورمی که میگن همینه ها
امیرمسعود فدائی این را خواند
محمد حسن موسوی کیانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴۶ دقیقه پیش
محمد عسگری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لباس جدید پادشاه یکی از کارهای خوبی بود که دیدم اما با توجه به این که پس از این اثر به عضویت تیوال درامدم و البته همزمان با دیدن نمایش سوگولی تصمیم گرفتم که برای این کار نیز مطلبی بنویسم، متن خوبی داشت،‌ بازی ها خوب و اثر گذار بود و از همه مهمتر به نظرم محتوای عمیق نمایشنامه بود. از کار لذت بردم به ویژه گره زدن پایان کار به همان صحنه آغازین اثر بسیار متفاوت و خوب بود. ضمن این که استقبال جناب لهاک گرانقدر از میهمان و برخورد بزرگوارانه ایشان بسیار خوشایند بود. چقدر زمان ما به آن دوران شباهت دارد!
امیرمسعود فدائی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۵۳ دقیقه پیش
محمد عسگری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش توپ طلا i
۵۷ دقیقه پیش
محمد عسگری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش آنامورفیک i
۱ ساعت پیش
محمد عسگری، فرزاد جعفریان و امیرمسعود فدائی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش جنگ و صلح i
۱ ساعت پیش
محمد عسگری و فرزاد جعفریان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
ببخشید امکانش هست مجددا تخفیف دانشجویی بذارید؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۱ ساعت پیش
محمد عسگری و فرزاد جعفریان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سه کاراکتر میتوانستند از این بهتر باشند، نادر اما در این میان به اندازه بازی کرد، به اندازه انرژی گذاشت، به اندازه درخشید، دختر داستان هیچ شباهتی به دختر 15ساله نداشت حتی میمیک، حتی صدا، حتی بدن، مادر خوانواده استاندارد بود اما ناظم بودن در او نمیدیدم، بازی با نور خیلی کم بود... و شاید موسیقی نیاز داشت، کارگردان عزیز برای اولین بار بود از شما کار دیدم، دوست دارم باز هم از شما کارهای قوی تری ببینم و شاید با متن گیراتری با فینال بهتری یا با ساختار جذابتری. پیروز باشید همگی، و اگر پاسخ میدهید به نظرات در مورد اسم کار توضیح مختصری بفرمایید متشکرم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نوید آغاز
درباره نمایش مادر نزاییده i
نمایش مادر نزاییده تا ۱۵ بهمن تمدید شد

خرید بلیت سانس های تازه در تیوال آغاز شد
لینک خرید: https://tiw.al/e3Nu

اجرای سانس ویژه امروز شنبه ۵ بهمن (ساعت ۱۹) در تماشاخانه شانو
همراه با جلسه ی نقد و بررسی با حضور {دکتر رفیق نصرتی} در پایان نمایش

(۵۰٪ تخفیف ویژه دانشجویان به صورت اینترنتی و حضوری)
فرزاد جعفریان و امیرمسعود فدائی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش به کارگردانی مرصاد صفایی و بازی مهناز کرباسچیان، نورا کاظمی، حمید رشید، شهاب نظام دوست با تخفیف روزهای نخست همینک آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش خوبی بود، روان و به اندازه. خانم پرور که مثل همیشه عالی هستن. بقیه تیم معرفی شده از طرف آقای جوان هم خوب بودن و تونستن غم این روزها رو برای ساعتی از دلمون ببرن
آقامیلاد طیبی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به کارگردان خلاق و کلیه همکارانش بابت این نمایش عالی تبریک عرض می کنم.
بازی هایی قابل ستایش از هنرمندانی جوان با سورپرایزهای پشت سر هم و درگیری ذهنی تماشاگر تا پایان نمایش، ساعات خوبی را برای بیننده به دنبال دارد.
این همه تسلظ در ایفای نقش، باز ی های طبیعی، نگاه های واقعاً نگران، در گیری های کاملاً منطقی و طبیعی و خط باور پذیر روایت ... همه و همه از نکات قوت این تئاتر زیبا است
دیدن آن را به همه علاقمندان به تئاتر توصیه می کنم.
آقامیلاد طیبی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چرا هیچ‌کس دقت نکرد اون سرباز آخری که hint داد به شایگان، اهل رمان آگاتا کریستی و ... بود فامیلی‌ش سعیدی بود؟
:))))
پویا سعیدی نبود، ولی محمد سعیدی بود.
دقت کنید آقا. دقت کنید.
سپهر و امیرمسعود فدائی این را خواندند
آقامیلاد طیبی این را دوست دارد
مثل فیلم های نولان حالا هی ازش نکته در بیارین
۲ ساعت پیش
:))))
پویا سعیدی‌اینا چه کم از کریستفر نولان دارن؟
اونم بلاخره از یه جایی شروع کرده دیگه.
۵۰ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شایگان: یه سئوالی می‌خوام ازت بپرسم ببینم چقدر دقت داری آقای صادقی.
صادقی: بله
شایگان : دقت کردی همه‌ی کسایی که میان توی این اتاق در مورد حداد و بویراحمدی یه حرفو می‌زنن.
صادقی: تقریبا
شایگان: تقریبا نه آقا، دقیقا. مشکل کجاست؟
صادقی: کمالی!
شایگان:‌کمالی که توی دست خودمونه. دقت کن آقا ! مشکل تابانه. سیاوش تابان. دقت کردی به واکنششون وقتی دارن از تابان حرف می‌زنن؟
امیرمسعود فدائی این را خواند
سپهر، آقامیلاد طیبی، محسن جوانی و نورا احمدی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چقدر سید مهدی حسام‌الذاکرین بازیگر خوبیه...
به به به... لذت بردم از بازی خوبش.
اما در خصوص کلیت اجرا، از وقتی که مینا اومد جلوی در خونه‌ی سمیرا و توضیح داد که بحث سر چی بوده واقعا دیگه داستانش چیزی نداشت برای روایت کردن. شیوه‌ی روایت رو هم به شخصه زیاد دوست نداشتم.
اما اصل داستان، داستانی بود که من توی زندگی خودم بارها و بارها باهاش برخورد کردم و تصمیمی که نگار گرفته بود رو خیلی از دوست‌های خودم گرفتند و همیشه من برای خودم سئوال بوده که من اگر در چنین موقعیتی بودم چه می‌کردم؟
فشارهای اجتماعی ناشی از نبودن مرد توی خونه، اونقدر زیاده که حتی زنی مثل نگار که موقعیت اجتماعی خوبی هم داره گزینه‌ی جدایی آخرین گزینه‌اش باشه، درست مثل تمام زن‌هایی که یک نسل قبل از ما بودن و تو شرایطی که حقشون ترک کردن بوده، ترک شدن.

در خصوص تماشاچی‌ها هم که ری‌اکشنشنون ... دیدن ادامه » برای من جالب بود که روی صحنه‌ای که نادر با کت به نگار می‌زنه عصبی می‌شدن، اما توی نمایش‌های دیگه که مردها سیلی می‌خورن این واکنش رو ندارن.
خوبه که نسبت به خشونت علیه زنان حساس شدیم، ولی نسبت به خشونت علیه مردان هم باید واکنش داشته باشیم و برامون «عادی» نشه.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام فقط میتونم بگم متاسقم واسه این شیوه بلیت فروشی برای چندمین بار تا سایت باز شد خواستم بلیت بگیرم برای نمایش لانچر که روز جدید با نصف سالن پر شده باز شد این بی احترامی به اعضای تیوال عجیبه واقعا ...
امیرمسعود فدائی این را خواند
زهره الف این را دوست دارد
این نمایش به قدری قویه که صدها نفر به محض باز شدن قصد خرید میکنند
بنابراین اگر همون 10 دقیقه اول خرید نکنید بلیط گیرتون نمیاد.
۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به آکاهی می‌‌رسد این نمایش به کارگردانی مرتضی نوری و بازی حسن برجکی و سینا طباطبایی، امروز شنبه ۵ بهمن‌ماه سانس ویژه با تخفیف ۳۰٪ خواهد داشت.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کاش نمایش رو تمدید کنید ، تا بتونیم ببینیم هنوز فرصت نکردیم ! و این هفته هم که بلیطی باقی نمونده :(
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ژاله میتونست من باشه، میتونست ازدواج کنه و طعم شیرینِ مادر شدن رو بچشه و کلاس اول ابتدایی مقنعه سر دختر کوچولوش کنه
ژاله میتونست میترا باشه، میتونست تجربی بخونه و دندونپزشک بشه و یه روز تو خیابون ولیعصر به خاطر کشف حجاب تو اتومبیل شخصیش جریمه بشه و ماشینش رو بخوابونن
ژاله میتونست ستاره باشه، دانشجوی ستاره دار بشه و بعد از چند سال محرومیت از تحصیل، سرِ آخر انتخاب کنه با کلی دنگ و فنگ بره اروپا زندگیشو ادامه بده
ژاله میتونست آرزو باشه، میتونست علوم سیاسی بخونه تو انتخابات شورای شهر نامزد بشه و به دلایلی که هیچوقت نمیفهمید رد صلاحیتش کنن و برگرده سرکار قبلیش و روزمرگی رو ادامه بده
ژاله میتونست آمنه باشه، میتونست نوازنده پیانو باشه و وسط نواختن وقتی شالش شل میشه و در حال افتادن از سرش هست، بین فشردن کلاویه و نگه داشتنِ شالش انتخاب کنه...
ژاله ... دیدن ادامه » اما انتخاب کرد طعم شیرینِ رهایی رو بچشه
ژاله میتونستم من باشم...

ممنونم از شما که نمایش ما رو به تماشا نشستید
و ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید
۳ ساعت پیش
چه غمی داشت این متن...
۲ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش خوبی بود این روزها پرداختن به احمدشاه باب شده است که این شاید به دلیل خاصیت آن دوران و شرایط کنونی جامعه باشد که جای پرداختن به آن عصر و عبرت اندوزی را به خوبی دارد.
نمایشنامه قوی بود و نویسنده به خوبی از عهده بیان مقصود خود برآمده بود ضمن این که قدرت تاثیر گذاری عاطفی خوبی داشت.
بازی بازیگران خیلی خوب بود ، علاوه بر بیان روان، کنش چهره و بدن خوب و تاثیر گذار بود ، به خصوص بازیگر آقا در نقش وزیر اتابک که بسیار تاثیرگذار بازی کرد و انقدر با احساس قوی بازی می کرد که در این احساس خواه ناخواه مخاطب نیز همراه شد و می توانست به دنبال خنده های متاثر از بازی سایر بازیگران،‌تحت تاثیر بازی وزیر اشک بریزد. از بازیگر نقش احمد شاه نمی توان گذاشت که واقعا خوش درخشید و نیز بازیگران خانم.
کارگردان نیز که خودشان نقش یکی از سوگلی های شاه را داشتند بازی بسیار ... دیدن ادامه » خوب و موثری داشتند و می توان گفت کارگردانی اثر نیز خوب بود. با این حال ،‌اشاره به یک نکته اخلاقی را نا به جا نمی دانم، در پایان در زمان معرفی عوامل وقتی برای یکی از بازیگران خانم هورا کشیده شد، ایشان بلافاصله و بی مقدمه گفتند که اینها دوستانش هستند!؟این تیپ بی اخلاقی ها از هنرمندان پذیرفته نیست!
درخصوص، مسئول روابط عمومی اثر نیز جناب سیادت نبودند و مسئول روابط عمومی فرد دیگری بودند که نامشان را از خاطر برده ام، اما نکته این جاست که یک تیپ رفتار عجیب در میان روابط عمومی ها مد شده است و ان رفتار ضد روابط عمومی است،‌روابط عمومی باید اکتیو،‌ خوش رو و خوش انرژی باشد لزومی به رفتارهای مغرورانه نیست که این نکته در میان روابط عمومی های تئاتر بسیار رایج است!
و نکته مهمتر ،‌مخاطب است،‌اگر چه نمایشنامه و بازی ها، خوب توانستند خنده واشک را با هم بیامیزند و مفهوم و مقصود نمایش را با لحنی طنز بیان کنند اما نکته این است که آیا مخاطب در تئاتر به این حد از فرهیختگی رسیده است که در کنار قهقه های بلند و (بعضا گوشخراش) کمی هم به عمق محتوای اثر بیندیشد و تاثیر اصلاحی بپذیرد؟! عوامل نمایش موفق بودند اما این که حد سواد در مخاطب به کدام نقطه رسیده است منوط به پژوهش های مخاطب شناسی در تئاتر است که جای آن در میان اهالی رسانه و روابط عمومی تئاتر (به جای رفتارهای خودپسندانه) خالی است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید