آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال تئاتر
S3 : 03:49:32 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید

 

mohammad arfi
درباره نمایش کمدی زا i
حیف پول و حیف وقت! اصلا انتظار همچین اجرای ضعیفی نداشتم‌. بازی آقایون خوب بود. از خانم‌ها یکی دو نفر خوب و خبره بودن. اما خانمی که نقش شاه رو داشتن افتضاح! متوجه نمیشدم چی میگه. کلمات رو درست بیان نمیکرد! و فکر میکنم بازیگر نبودن اصلا. نمایشنامه ضعیف بود و انتظار داشتم اجرای پرمحتوایی باشه
یاداشتی بسیار کوتاه بر تئاتر موفق
پنهان خانه پنج در
نوشته حسین کیانی
کارگردان : آرش فلاحت پیشه
مقدمه
هنرمندان تئاتری که در این شرایط سخت با عشق کامل به صحنه می روند لایق تعظیم و ستایش هستند
نخست
پنهان خانه پنج در
چه در متن و چه در اجرا شما را یاد نام بزرگتری از خالقان اثر می اندازد
دلم و روحم یاد بهرام بیضایی افتاد
متنی بسیار دلنشین که ... دیدن ادامه ›› روح زنانه داشت
متنی که خردمندانه نگاشته شده بود و در کارگردانی نیز بالغ بود
البته فراز و فرود در بازیگری داشت
بازیگر نقش عطری خانم ( سارا فتحی ) یک سر و گردن برتر از همه اجراگران اثر بود
در واقع انگار متولد شده برای این نقش
در مقام بعدی سه اجراگر ( مائده شهوازیان و ... ) اجرای قابل قبولی داشتند
تئاتر برای من تکنیک بیشتر از محتوا اهمیت دارد
محتوا حسین کیانی بسیار ارزشمند است و هر چه بگویم کم گفتم
روح زنانه
مبارزه علم با جهل
البته تا بلوغ کامل بیضایی شدن راه دارد
بخصوص در دیالوگ نویسی
اما چیزی کم ندارد
جناب کیانی را از نزدیک نمیشناسم اما نام ایشان همیشه سربلند است
بماند و تمام
اما آرش فلاحت پیشه عزیز که نیز برای من شناخته شده نیست اما اینک هر تئاتری اجرا کند مشق خودم و دانشجویانم می باشد
فلاحت پیشه نظم و هندسه می داند
ترکیب نور و موسیقی بلد است و اثر را درست هدایت می کند
اما نکته جالب نقد من حرکت است
چرا در حرکت بالغ و قوی تر نمی شویم
مشکل در کجاست ؟
بدن اجراگر یا محدودیت ؟
رقص و حرکت تئاتر پنهان خانه پنج در
می تواند اثر را به بهترین شکل در آورد ولی کاستی دارد
نکته قابل نقد دیگر گریم اثر است
گریم فیکس نیست و عرق بازیگر در چهره نمایان می شود و رنگ در چهره نمایان
و بعد تراژدی کمی سخره می شود فقط در ظاهر چهره
اثری که با روح امروزه جامعه خوانش داشت و در یکی از بهترین سطوح خود اجرا شد اما کاستی نیز داشت
سطح بازیگری اختلاف داشت خیلی هم اختلاف داشت
اما هر کسی پنهان خانه پنج در
در تالار اصلی مولوی ساعت ۲۰:۳۰ را نبیند ضرر کرده
با رعایت پروتکل بهداشتی بروید تئاتر ببینید
برای دوستانم نوشتم
پوریا قلی پور ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
یاداشتی بسیار کوتاه بر تئاتر اسطرلاب
اثر صدرا صباحی @sadrasabahy
مقدمه : هنرمندانی که در این شرایط با شجاعت بر روی صحنه هستند بدون شک سربازان واقعی فرهنگ و هنر این مرز و بوم می باشند
نخست
اسطرلاب در متن آنقدر موفق ظاهر می شود که مخاطب به آن فکر می کند چرا در بخش های طراحی به جز طراحی پوستر عقیم است ؟
چرا ؟
چرا در تئاتر طراحی بچه سر راهی محسوب می شود ؟ ذهن تماشاچی دوست دارد در یک مکان مجلل و با شرایط مناسب زیباشناسی اثر را به چشم ببیند سپس درک کند و احساس
سپس
بماند تهویه سالن کوچک مولوی ایراد دارد
اسطرلاب احتمالا قربانی عجله است
بخصوص بخش رسیدن بازیگر به شخصیت مطلوب بازیگران باور نمی کند
بازیگران ... دیدن ادامه ›› اسطرلاب کمدی را میشناسند درک می کنند اما درست اجرا نمی کنند
در واقع بازیگر اسطرلاب خودش باور ندارد چقدر می تواند بهتر عمل کند
بازیگری هنر درک و احساس است
صحنه بارها از کنترل خارج می شود
این را همه می دانند
اما نکته اصلی
اسطرلاب یکی از بهترین کمدی های این چند سال اخیر می توانست باشد اما کمی کاستی داشت کاستی در بازیگری در باور در طراحی در کارگردانی
البته باز هم آنقدر دلنشین بود که بگویم لطفا بروید ساعت هفت عصر در تالار کوچک مولوی در این شرایط تئاتر ببینید

صدرا صباحی خالق اثر را می شناسید ؟
صدرا بدون شک بی نهایت باهوش است و این را از من قبول کنید
صدرا ، تئاتر و اقتصاد و خانواده را خوب میشناسد
صدرا درک درستی از دیالوگ در درام خود دارد
نهایت جذابیت اثر دیالوگ نویسی شیوا و دلنشین آن است
بازیگران کمدی تراژدی اسطرلاب اگر کمی بیشتر باور کنند احتمالا اثری بی نقص رخ خواهد داد
نوشتم برای دوستانم
پوریا قلی پور ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
صدرا صباحی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
راستش این نمایش فوق العاده است ما دوبار به دیدن این نمایش درفتیم
mr.teatre
درباره نمایش جیرجیرک i
به دلم نشست
ارتباط داستان ها به خوبی به مخاطب القا میشدن
فرم حرکات و موسیقی کار خیلی خوب بودن
و آمادگی بازیگر ها و هماهنگیشون هم قابل قبول بود
ولی تایم رو میتونستن کمتر کنن چون یه جاهایی اضافه و حوصله سر بر بود
رویا این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فوقالعاده عالی و تاثیر گذار و بی نقص بود ممنون از تمامی عوامل اجرا
گلناز
درباره نمایش جیرجیرک i
حوصله سر بر بی سر و‌ته
به نظر تاتر دانشجویی میومد و ما گول اسم استاد نعیمی رو خوردیم
مدیریت سالن که افتصاح، ردیف اول کیپ تا کیپ پر بود کلی آدمم ماسک نداشتن
سپهر این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و عرض خسته نباشید خدمت عوامل محترم نمایش جوادیه
من امشب برای دومین بار برای دیدن نمایش آمدم و مثل همیشه بسیار لذت بردم ... شاد و سلامت و پیروز باشید، مرسی از آقای بهرامی عزیز.
رضا بهرامی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
عالی بسیار عالی بود خوشحالم که اولین تجربه دیدن نمایش برای دخترم اینقدر عالی بود
mr.teatre
درباره نمایش برلین ۱۰:۱۰ i
کار ساده و روونی بود و مثل مابقی کارهایی که اقای صفری و همسرشون خانوم حاجی زینل نقشی در اون داشتن لذت بردم از تماشای این اثر
بازیگرهای دهه هفتادی این کار تا حدود زیادی خوب بودن و جرأت خانوم حاجی زینل برای میدون دادن به این جوون های بااستعداد، ستودنیه
ولی یه نکته که البته به خاطر شرایط سالن اجتناب ناپذیر بود، اینکه همه تماشاگران هرچند ظرفیت کم بود ولی بدون فاصله نشسته بودن که توی این شرایط زیاد صحیح نیست
مخصوصا پسر لاغره شماره ۳
۶ ساعت پیش
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
شروع نمایش و بازی شهرام تاکسی بسیار در گرفتن توجه اولیه تماشاگر موفق است و حس وحالی میسازه که قشنگ برمیگردی به زمانی که جلو دونفر میشستن و کلی درگیری ها تو ذهنت ایجاد میشه و یاد آوری ، که در ادامه با ورود سیامک باز برای تماشاگر یک چرایی ایجاد میکند که ورود به صحنه از آنجا چه چیزی را میخواد بسازد و واقعا چه میخواهد بسازد ؟؟
تمامی مونولوگ هست و جز اندکی که حس نمیشه بازیگران با هم در ارتباط نیستن و شبیه به زیست امروزی انسان ها و حال و هوای موجود جامعه نیست اگر با مخاطب دهه ۸۰ ای به تئاتر بری تهش یه که چی بزرگ برایش ساخته میشود این که دیدن بچه ها جوادیه مشکلاتشون الان چقدر مفید چون موضوع بچه بالا و پایین با علایق دسته بندی شده مطرح شده که عمیقا بارها به موضوع پرداخته شده
دیالوگ ها طلایی که به حس و حال امروز جامعه هست موجود در کار اما از زیست امروزی دغدغه ها مشکلات چیزی نمی بینی و چک داستان زده نمیشه مگر این که اون آدم ها رو در اون دوران در اون روزها زیسته باشی
البته که از هوش کارگردان و نویسنده کار در استفاده درست از موسیقی و فیلم ها و بیان تکه ها خاطره انگیز با جملات نمیشه گذشت . ولی خب
من با هزاران چرا بی پاسخ از سالن بیرون آمدم
در ادامه برای هر گروهی که این روزها کار تئاتر میکند باید احترام قائل شد و تشکر کرد
خسته نباشید گروه جوادیه
میم و پویا فلاح این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نگاه
من دیشب به دیدن نمایش پزشک نازنین در دیوار چهارم رفتم در برخی از صحنه ها ضعف هایی وجود داشت و در بعضی صحنه ها از بازی بازیگران و نورپردازی حیرت زده شدم و پا رو حتی از کار آماتور کاملا فراتر گذاشته و تبدیل به یک تئاتر حرفه ای میشد بازی ولگرد در این نمایش برام بسیار جذاب بود به دو کارگردان اینکار آقای جباره اصل و آقای حافظی بابت تیم خوبشون و خلاقیتشون تبریک میگم پیشنهاد می کنم ببینید
پویا فلاح این را خواند
علیرضا حافظی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایش اودیسه ۲۰۲۰ i
آرش دادگر «اودیسه 2020» را در تالار چهارسو به صحنه می برد | عکس
آرش دادگر «اودیسه 2020» را در تالار چهارسو به صحنه می برد
نمایش «اودیسه 2020» عنوان تازه ترین نمایش تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه بیست وششم مرداد ماه سال جاری به کارگردانی آرش دادگر روی صحنه می رود. به گزارش واحد ارتباطات، ...
دیدن ادامه ››

نمایش «اودیسه 2020» عنوان تازه ترین نمایش تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه بیست وششم مرداد ماه سال جاری به کارگردانی آرش دادگر روی صحنه می رود.

به گزارش واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، آرش دادگر از کارگردانان و بازیگران مطرح تئاتر کشورمان از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه 1399 نمایش «اودیسه 2020» به نویسندگی امین طباطبایی را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می برد.

دادگر درباره محتوای این اثر نمایشی توضیح داد: «اودیسه 2020 درباره جنگ تروا و سازنده اسب چوبی است و اولیس شخصیت نمایش پس از ده سال آوارگی به خانه بازمی‌گردد.»

این کارگردان تئاتر پیش از این نمایش های «آژاکس»، «مکبث»، «کالون و قیام کاستلیون»، «طوفان»، «هملت»، «صبحانه برای ایکاروس»،«شاه لیر»، «اسب»، «او»، «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» و تعدادی دیگری از آثار نمایشی را در تالارهای مختلف کارگردانی کرده بود.

امین طباطبایی(نویسنده)، آرش دادگر (کارگردان)، امین طباطبایی، آرش دادگر و ندا حبیبی (گروه بازیگران)، شهرام احمد زاده (مجری طرح و مشاور کارگردان)، عمار عاشوری (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، کیکاووس شکوهی (دستیار کارگردان)، جاهد قربانی (مدیر صحنه)، آرش دادگر (طراح صحنه )، علیرضا زندیه (طراح نور)، مرضیه برزی (طراح لباس)، امیر رجبی (طراح پوستر و بروشور) گروه اجرایی نمایش«اودیسه 2020» را تشکیل می دهند.

نمایش «اودیسه 2020» به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه ساعت 19:30 به مدت 75 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر میزبان مخاطبان خواهد بود و علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.

میم این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایش فقط چهل روزه بودم i
اجرای نمایش «فقط چهل روزه بودم» در تالار سایه تئاتر شهر آغاز می شود / دعوت کارگردان از مخاطبان برای تماشای یک تئاتر متفاوت درباره کرونا | عکس
از روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه؛
اجرای نمایش «فقط چهل روزه بودم» در تالار سایه تئاتر شهر آغاز می شود / دعوت کارگردان از مخاطبان برای تماشای یک تئاتر متفاوت درباره کرونا
«فقط چهل روزه بودم» عنوان تازه ترین نمایش تالار سایه مجموعه تئاتر شهر است که از روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه میزبان مخاطبان خواهد بود.به گزارش تیوال به نقل از واحد ارتباطات، آموزش ...
دیدن ادامه ››

«فقط چهل روزه بودم» عنوان تازه ترین نمایش تالار سایه مجموعه تئاتر شهر است که از روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه میزبان مخاطبان خواهد بود.

به گزارش تیوال به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، نمایش «فقط چهل روزه بودم» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی از روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

مسعود طیبی کارگردان این اثر نمایشی با اشاره به ویژگی های این  تئاتر که با شرایطی متفاوت تر از اجرای جشنواره به صحنه می رود، توضیح داد: طی اجرای اول این اثر نمایشی در جشنواره و نیز اجرای دوم آن، نمایش براساس ساختار بازیگری «میکرواکتینگ» طراحی شده بود که در این شرایط، فضایی کاملاً سورئالیستی همراه با گسست زمان بر اجرا حاکم بود، اما برای دور سوم اجرای این نمایشنامه تغییرات عمده ای در اثر نمایشی به لحاظ تکنیک کارگردانی و بازی بازیگران اعمال کرده ام که می تواند برای تماشاگران یک تجربه متفاوت به حساب آید.

طیبی با اشاره به اینکه هنر و به ویژه تئاتر نمی تواند از زندگی اجتماعی و شرایط جامعه و تجربیات اجتماعی مردم کشور جدا باشد،‌ گفت: اجرای جدید این نمایش به لحاظ مفهومی مبتنی بر شرایط کنونی است که ایران و همه جهان تحت تاثیر اوج گیری بیماری کووید ۱۹ در شرایط قرنطینه، یک سبک زندگی متفاوت و جدید را تجربه می کنند. در این دیدگاه نمایشنامه «فقط چهل روزه بودم» به مضمونی کاملا شخصی و اجتماعی اشاره می کند که ذهن همه انسان‌ها را به خصوص این روزها درگیر کرده است.

طیبی با اشاره به کاربرد تئاتر درمانی نیز توضیح داد: تئاتردرمانی به دو شیوه انجام می شود در این چارچوب شیوه ای که من انتخاب کرده ام، بازگویی مسائل اجتماعی برای مخاطب و کمک به ایجاد حس هم‌ذات پنداری در او و رساندن مخاطب به نقطه درک از موقعیت و جستجوی شاه کلید رفع مشکل است.  در این فضا از نظر شخصی و روان‌شناختی محتوای نمایش به اتفاقاتی که برای افرادی که عزیزی را از دست می‌دهند، می پردازد. از جمله این که برخی از بازماندگان به خصوص در شرایطی که امکان برگزاری مراسم عزاداری و تسلی بخشی به خانواده ها وجود ندارد، دچار بیماری‌هایی مانند «سایکوسوماتیک» می‌شوند.

کارگردان نمایش «فقط چهل روزه بودم» به «محتوای اجتماعی» این اثر نمایشی نیز اشاره کرد و گفت: از نظر اجتماعی نیز نمایش به ناگفته ها و حرف هایی در دل مانده در روابط عاطفی میان زن و شوهر می پردازد. «فقط چهل روزه بودم» داستان زندگی زنی است که چهل روز با روح همسر نویسنده اش که در اثر کرونا فوت کرده، زندگی می کند و حالا  نقطه اوج داستان در چهلمین شب رخ می دهد.

نمایش «فقط چهل روزه بودم» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد، کارگردانی مسعود طیبی و تهیه کنندگی سمیه طیبی از روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه ساعت ۱۹ با مدت زمان ۴۵ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود و علاقه مندان برای تهیه بلیت نمایش با در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی تالارهای نمایشی به صحنه می رود، می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.

ایمان میرهاشمی و آرزوی صفی یاری (بازیگران)، حامد جبارزاده و کامران حاجی علی اکبر (دستیاران کارگردان)، حسین ابراهیم نیا (مدیر صحنه)، بهناز نادری (منشی صحنه)، سعید آرین مجد (طراح صحنه)، مجتبی گیویان (طراح نور)، متین کی منش (طراح لباس)، بتسابه نعیمانیی (طراح گریم)، یونس عبدالله پور (موسیقی)، صادق زارعی (مجری طرح)، داود زارع گاریزی (مدیرتولید)، سعید امینی (مدیر اجرا)، محسن الهی غیاثوند، حسین علی طلب (دستیاران صحنه)، نازنین طلوعی، صادق زارعی و بیتا حمزه (عکاسان )، سمیه طیبی (روابط عمومی و تبلیغات)، امیر رجبی (طراح پوستر و بروشور)، امیرحسین رکنی (طراح تیزر)، معین جورابچی و غلامحسین احمدی (گروه تیزر) و سعید امینی، نازنین طلوعی، مریم فرجاد و حسین ابراهیم نیا (همکاران گروه روابط عمومی) عوامل اجرایی نمایش «فقط چهل روزه بودم» را تشکیل می دهند.

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اعلام روزهای تعطیلی تئاتر در ایام محرم | عکس
اعلام روزهای تعطیلی تئاتر در ایام محرم
اداره‌کل هنرهای نمایشی همزمان با آغاز محرم و روزهای سوگواری امام حسین‌(ع) و اصحاب باوفایشان، برنامه تعطیلی تئاتر را مشخص کرد. به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، ...
دیدن ادامه ››

اداره‌کل هنرهای نمایشی همزمان با آغاز محرم و روزهای سوگواری امام حسین‌(ع) و اصحاب باوفایشان، برنامه تعطیلی تئاتر را مشخص کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، کلیه نمایش‌هایی که مضمون کمدی دارند، نمایش‌های موزیکال و یا آثاری که از موسیقی زنده در اجرای آن‌ها استفاده می‌شود از شب اول محرم برابر با پنج‌شنبه ۳۰ مرداد تا چهارشنبه ۱۲ شهریور (برابر با ۱۳ محرم‌الحرام) روی صحنه نخواهند رفت.

نمایش‌های دیگری که در دسته فوق قرار نمی‌گیرند به مناسبت ایام سوگواری امام حسین‌(ع) و یاران باوفای ایشان از جمعه ۷ شهریور (برابر با ۸ محرم‌الحرام) تا چهارشنبه ۱۲ شهریور (برابر با ۱۳ محرم‌الحرام) تعطیل خواهند بود.

 

 

پوریا صادقی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام همه چی خوب بود فقط خیلی طولانی بود و از حوصله خارج میشد ....مخصوصا الان در این زمان کرونا یی
پویا فلاح این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ادبیات نمایش زیبا ، موسیقی زنده خوب و حرفه ای و بازیهای قابل قبول از مشخصات این نمایش است . ممنون
سارا فتحی و پویا فلاح این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امضای تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه نوآوری در هنرهای نمایشی و رونق اقتصادی در این حوزه | عکس
امضای تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه نوآوری در هنرهای نمایشی و رونق اقتصادی در این حوزه
مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه‌ای را با هدف گسترش و توسعه نوآوری و فناوری در هنرهای نمایشی ...
دیدن ادامه ››

مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه‌ای را با هدف گسترش و توسعه نوآوری و فناوری در هنرهای نمایشی و رونق اقتصادی در این حوزه امضا کردند.

 به گزارش تیوال به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، ظهر سه‌شنبه ۲۱ مردادماه تفاهم‌نامه‌ای میان مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به منظور گسترش و توسعه نوآوری و فناوری در هنرهای نمایشی و رونق اقتصادی در این حوزه، منعقد شد.

موضوع این تفاهم‌نامه گسترش و تحول در شیوه تولید و ارائه برنامه‌های جشنواره‌های تئاتر به ویژه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از طریق رسانه‌های برخط بود و محورهای مشترک همکاری پنج‌گانه آن به شرح زیرند:

۱- ایجاد کارگروه مشترک برای بررسی ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و امکانات علمی و هنری و فناورانه
۲- مشارکت در پیاده‌سازی نتایج بررسی‌ها با اتکا به توان علمی و فناوری داخلی
۳- افزایش سهم فناوری‌های نوین در ارائه و بهره‌برداری از محصولات «جشنواره‌ها»
۴- ایجاد زمینه‌های اقتصادی نو بر پایه تحولات فناورانه برای محصولات نمایشی در «جشنواره‌ها»
۵- ایجاد زمینه برای تسهیل در بهره‌برداری مخاطبان
۶- پیاده‌سازی طرح توسعه فناوری فرهنگی در جشنواره‌های سال ۱۳۹۹

این تفاهم‌نامه به امضای قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و سیدمحمدحسین سجادی‌نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز رسید و رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، سیدمجید پرهیز مشاور مدیرکل هنرهای نمایشی، محسن امیری مسئول بررسی و پیگیری فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی و حامد شاطری کارشناس‌ارشد حوزه فناوری نرم و هویت‌ساز دیگر حاضران در این نشست بودند.

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوره، دوره ایه که حلال خور حروم شده و حروم خور حلال ...
دیشب به تماشای جوادیه (بیست متری) نشستم بسیار از این نمایش لذت بردم و به گروه سازنده اش تبریک میگم.
تو این زمانه دلگیر و ماتم زده، دیدن یه همچین تئاتری میتونه تلنگری باشه برای اینکه یادمون نره یه زمانی تو همین شهر آدم هایی بودن با حال خوب و زلال مثل آینه.
واقعا ما به کجا داریم میریم ....
پویا فلاح این را خواند
رضا بهرامی و امیر مسعود این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ایرج جوخانی
درباره فیلم‌تئاتر نورا i
با سلام
این نمایش را شب گذشته تماشا کردم بالاخره بعد از 5 ماه اضطرابات ناشی از کرونا توانستم باره دیگر تاتر ببینم آنهم بازی خوب جناب پیام دهکردی و سرکار خانم آبهرام / منتهی مراتب طولانی بودن ساعت نمایش آن را تبدیل به فیلم سینمایی کرده بود و تماشاچی را مقداری خسته می کردهمچنین نمایش مربط به 11سال قبل بود بهتر است سایت محترم تیوال نمایش های جدیدتری از این عزیزان در سایت به نمایش بگذارد / ممنونم
پویا فلاح این را خواند
پوریا صادقی و فاطمه سلطانی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
قبل از هرچیز یک خسته نباشید و دست مریزاد میگم خدمت تمام دست اندرکاران این اثر.
دوستان نظرات رو به درستی در مورد این مونولوگ جذاب و اجرای دلنشین دادن.
فقط نکته ای که میخواستم اشاره کنم این بود که تمامی پروتوکل های بهداشتی چه برای تماشاچیان و چه برای بازیگران و عوامل به خوبی اجرا شده بود و هیچ جای نگرانی از جهت مسائل بهداشتی وجود نداشت.
دوستان دیدن این اجرای خوب رو توصیه میکنم و درخواست میکنم با حضورتون در سالن ها اجازه ندید چراغ تئاتر خاموش بمونه.
سلام خدا قوت . من اجرای این کار رو دیروز دیدم و خسته نباشید میگم به گروه اجرایی . این سومین کاری بود که از آقای گشتاسب می‌دیدم و به نظرم تفاوت چندانی با متن های قبلیشون نداشت و جهان موضوع و پرداخت و گفت و گوهای کاراکترها کاملا تکراری بود و به شخصه دوست داشتم با متن متفاوت تری از ایشون مواجه بشم . متن به نظرم ایده خوبی داشت ولی کامل نبود / چند نوجوان هم محلی با هم میرن جنگ و کشته میشن/ . این دست آویز برای نوشتن یک نمایشنامه خیلی کمه واسه همینه که درام در هیچ لحظه یی از اجرا اتفاق نمی افته و ما دایم روایت می شنویم بجای اینکه اتفاق ببینیم و تأمل کنیم . طراحی صحنه زیبا بود ولی من ازش لذت نبردم چون نمیدونم چه ارتباطی به نمایشنامه داشت . مثل دلیل استفاده از بازیگرای بزرگسال در نقش پسر بچه ها که یقین شیوه ی اجرای کارگردان است اما وقتی من مخاطب معنای این انتخاب رو نمی‌فهمم و جوابی در بطن اجرا به این سوالات داده نمیشه ارتباطم با اجرا قطع میشه . در کل خدا قوت میگم بهتون
جعفر میراحمدی این را خواند
امیر مسعود این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای دلنشین و زیبا ، میتونه جلای روح و انرژی یک جسم باشه و این امر میسر نیست به غیر از تلاش گروهی هماهنگ و حرفه ای.
آقای تاراج شخصا ازتون تشکر میکنم که چراغ نوشته ی ایرانی رو زیبا روشن نگه داشتید و کارگردانی عالی آقای بهرامی ، که به شدت باعث شکوفایی این نمایش شد.
طراحی نور خیلی زیبا بود ، به خصوص در مونولوگ دوم که به اوج خودش رسید و بسیار تمیز و متفکرانه بود.
و بازی های عالی و حرفه ای که قاب این نمایش رو خاطره انگیز کرد.
از تمامی دوستان کمال تشکر رو دارم و بسیار سپاسگزارم که لابلای جهان گسسته ی تئاتر که این روزا پرشده از لوده بازی و ناهماهنگی، نمایشی تمیز و زیبارو به اجرا درآوردید.
سلام . خدا قوت . دوتا مورد هست که دوست دارم بگم . دوستان من تبلیغ این کارو دیدم که نوشته بود به علت استقبال دو اجرایی شد کلی خوشحال شدم و تعجب کردم . الان که خواستم بلیط بخرم دیدم اصلا صحت نداره و کلی صندلی خالی هر دو تا سانس و هر دوتا روز داره . تو ذوقم خورد . فریب تبلیغاتی هم باشه خوب نیست .هنرمندا با مخاطب صادق نباشن مخاطب حرفشون و هدفشون و نگاهشون رو تو اجرا نمی پذیره . نمی‌دونم ولی به نظرم این راه جذب مخاطب نیست .
کهبد تاراج این را خواند
رضا بهرامی این را دوست دارد
جناب حق شناس ارادت در مورد دو اجرایی بودن باید خدمتتون بگم که در این پنج اجرا اصلا یک صندلی خالی هم نداشتیم و همه فروخته شده بوده( گنجایش سالن با رعایت پروتکل)
سانس های ویژه هم تخفیف نیم بها در نظر گرفتیم که در این شرایط بتوانند همه استفاده کنند.
قرارنیست تا فروش باز بشود ، همه بلیت ها فروخته شود گروه با عنایت از استقبال مخاطبان در پنج روز اول تصمیم به دو اجرایی بودن گرفت.
ممنون از توجهتون
کهبد تاراج
جناب حق شناس ارادت در مورد دو اجرایی بودن باید خدمتتون بگم که در این پنج اجرا اصلا یک صندلی خالی هم نداشتیم و همه فروخته شده بوده( گنجایش سالن با رعایت پروتکل) سانس های ویژه هم تخفیف نیم بها ...
ممنون از توضیحتون
۱۲ ساعت پیش
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید