تیوال تئاتر
S3 : 18:54:41
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال

 

آوا
درباره نمایش تالاب هشیلان i
گفتگوی تیوال با نوشین تبریزی | عکس
» گفتگوی تیوال با نوشین تبریزی

گفتگوی تیوال با نوشین تبریزی / نویسنده و کارگردان.

۳۹ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فراخوان کارگاه آکسیون کلودیا کاستلوچی  با عنوان مناظره‌ای در باب امواج در کویر مرکزی ایران | عکس
با همکاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان کارگاه "مناظره‌ای در باب امواج" دریکی از کاروانسراهای کویری اطراف شهر کاشان برگزار می‌شود.
» فراخوان کارگاه آکسیون کلودیا کاستلوچی با عنوان مناظره‌ای در باب امواج در کویر مرکزی ایران
... دیدن متن »

کلودیا کاستلوچی از شاخص‌ترین کارگردانان و طراحان حرکت معاصر جهان و از بنیان‌گذاران گروه رافائل سانزیو (به سرپرستی رومئو کاستلوچی) کارگاهی با تمرکز بر بدن، ریتم و طبیعت در دل کویر مرکزی ایران برگزار می‌کند و محصول آن را در یک کاروانسرا و  یا تپه‌های سیلک اجرا خواهد کرد.

این کارگاه هم‌زمان با جشنواره مهر کاشان از ۲۳ تا ۲۸ آذر به مدت ۶ روز برگزار و در روز ۲۸ آذر هم‌زمان با اختتامیه جشنواره اجرا خواهد شد.
ساعت برگزاری کارگاه هرروز از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۷ عصر در دل کویر خواهد بود و همچنین پس از اتمام  روزانه کارگاه، مباحث نظری و گفتگو با کلودیا کاستلوچی و ۵ نفر از اعضاء ایتالیایی گروه کاستلوچی ادامه خواهد یافت.
شرکت‌کنندگان در این کارگاه از روز شروع تا پایان کارگاه دریکی از کاروانسراهای اطراف کاشان و یا شهر کاشان  اسکان خواهند داشت.
این کارگاه با حضور ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان ایرانی و 5 نفر از اعضاء ایتالیایی گروه کاستلوچی به یک تولید مشترک خواهد رسید.
با توجه به هماهنگی های انجام شده و پس از کسب مجوزهای مربوطه، تولید این کارگاه، روز ۲۹ آذرماه دو اجرا در تاتر مولوی تهران خواهد داشت.
در صورت فراهم شدن امکانات و موافقت سرپرست کارگاه و ایجاد هماهنگی های لازم،  شرایط اجرای این اثر در کشور ایتالیا نیز امکان پذیر است.

شرایط ثبت‌نام در کارگاه:
- گرچه تمرکز این کارگاه بیشتر بر روی بدن و حرکت است اما حضور همه علاقه‌مندان به هنر تئاتر در شاخه‌های مختلف مجاز است.
-  سن مجاز شرکت‌کنندگان در کارگاه از ۱۸ سال به بالاست
 - هزینه شرکت در کارگاه‌ها شامل: هزینه‌های کارگاه، اسکان شرکت‌کنندگان، پذیرایی، حمل‌ونقل شهر کاشان و بیمه( به مدت ۶ روز) مبلغ ۴ میلیون تومان است
- دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار شوند.
مدارک موردنیاز:
یک قطعه عکس غیر پرسنلی( ابعاد عکس مهم نیست)
پرداخت هزینه ثبت‌نام
کپی کارت ملی
پر کردن فرم مربوط
توضیح: با توجه به محدودیت کارگاه در صورت تکمیل ظرفیت انتخاب شرکت‌کنندگان بر اساس پارامترهای مدنظر کاستلوچی است. بدیهی است در صورت منتفی شدن حضور شرکت‌کننده‌ای در کارگاه هزینه‌های ثبت‌نام به‌صورت کامل عودت داده خواهد شد.
توضیح: در صورت انصراف از کارگاه هزینه پرداخت‌شده عودت داده نخواهد شد.

مهلت ثبت‌نام تا ۵ آذرماه ۱۳۹۸ در سایت تیوال


برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش شیهیدن i
گفتگوی تیوال با عباس جمالی | عکس
» گفتگوی تیوال با عباس جمالی

گفتگوی تیوال با عباس جمالی / نویسنده و کارگردان.

۱ ساعت پیش
سپهر این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مدت زمان نمایش چقدره؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
روایتی از دیدار شمس و مولانا با خوانندگی روزبه نعمت‌الهی | عکس
«ملت عشق» بر روی صحنه می‌رود
» روایتی از دیدار شمس و مولانا با خوانندگی روزبه نعمت‌الهی
... دیدن متن »

کنسرت نمایش «ملت عشق» به خوانندگی روزبه نعمت الهی، روایت نسیم ادبی و کارگردانی محمد حاتمی، آبان ماه در سالن اسپیناس پالاس بر روی صحنه می‌رود.
در این کنسرت نمایش، جمعی از بازیگران تئاتر و سینما روزبه نعمت الهی را در رویداد دیدار شمس و مولانا همراهی می‌کنند.
تمرینات کنسرت نمایش «ملت عشق» بیش از یکسال است که در جریان است.


به زودی بازیگران این کنسرت نمایش اعلام می‌شوند.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش اُسلو i
گفتگوی تیوال با یوسف باپیری | عکس
» گفتگوی تیوال با یوسف باپیری

گفتگوی تیوال با یوسف باپیری / کارگردان.

۲ ساعت پیش
امیرمسعود فدائی و سپهر این را دوست دارند
یوسف باپیری آدم فوق‌العاده دوست‌داشتنی‌ای هست! با وجود اینکه من اصلاً این همه پیچیدگی رو نمی‌فهمم ولی عجیب احساس خوبی نسبت به ایشون پیدا کردم.
۲ ساعت پیش
دقیقا
۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار دیدنی و تامل برانگیز بود و تا اخر شب فکرم رو در گیر کرده بود وبازیها و صراحی صحنه بسیار عالی بود تشکر و همیشه موفق باشید و منتظر کار های بهتر بعدی هستیم

امیرمسعود فدائی و نورا احمدی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من اجرای اول رو دیدم که با توجه به اجرای اول بودن خوب و قابل قبول بود.بازیگران به نظرم خوب و مسلط بودند و از موضوع نمایش هم خیلی لذت بردم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان 2 تا بلیط اشتباها برای یکشنبه 12 آبان خریدم. اگر کسی بلیط ها رو میخواد به ID تلگرام من @alih122 پیام بده. همون قیمت خرید. صندلی های B-۴-۳ / B-۴-۴ تقریبا میشه وسط سالن.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش تمدید شد. خرید بلیت از یکشنبه ۲۸ مهر تا جمعه ۳ آبان، به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان و با بازی سعید آقاخانی، صدرالله آقاخانی و ... آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
طراحان نمایش «سکوت سفید» معرفی شدند | عکس
به کارگردانی کوروش سلیمانی؛
» طراحان نمایش «سکوت سفید» معرفی شدند
... دیدن متن »

گروه طراحان نمایش «سکوت سفید» به کارگردانی کوروش سلیمانی که قرار است از اواخر آبان ماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو به صحنه برود، مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش سلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر در تازه‌ترین تجربه کارگردانی خود قرار است نمایش «سکوت سفید» را در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو به صحنه ببرد که به تازگی گروه طراحان نمایش نیز معرفی شده‌اند.

طراحان این اثر نمایشی متشکل از طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گرافیک: مجید کاشانی (استودیو دفتر)، طراح نور: رضا خضرایی، ساخت تیزر و عکس: مصطفی قاهری، موسیقی: گلناز نویدان، گروه کارگردانی: امین رضا اولیا، پرستو حق گوی، مهدی زرکشان هستند.

«سکوت سفید» ۵ بازیگر دارد که اسامی آنها به ترتیب حروف الفبا عبارتند از آناهیتا اقبال‌نژاد، مهدی بجستانی، سامان دارابی، الهه زحمتی، الهه شه‌پرست.

این اثر نمایشی که قرار است از اواخر آبان ماه اجرای عمومی خود را آغاز کند نوشته تام استوپارد است که با نام اصلی «آرامش از نوعی دیگر» به همراه ۲ نمایشنامه دیگر با ترجمه زنده‌یاد هوشنگ حسامی به چاپ رسیده است.

تمرین‌های این نمایش که کاری از گروه تئاتر «بیستون» است این روزها در حال انجام است.

«سکوت سفید» داستان زندگی شخصی به نام جان براون است که از یک گذشته سخت و پیچیده به یک بیمارستان می‌رود و با پول زیاد قصد دارد در این بیمارستان بستری شود تا بتواند به آرامش برسد در حالی که هیچ بیماری ندارد. چالشی که بین جان براون و پزشک و پرستاران این بیمارستان بر سر بستری شدن او در بیمارستان شکل می‌گیرد، اساس نمایش را می‌سازد.


کد خبر 4751074

 

۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

صبا صالحیان و سید حامد حسینیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از دید یک جامعه شناس، اثری که نمایش رئال و اجتماعی نام دارد، تا حد امکان باید با مخاطب خود همذات پنداری و همدردی کند. این مطلب در "۳کیلو و ۲۵۰گرم"، از راه شخصیت پردازیِ بجای دو پرسوناژ "خاله(خانم یوسفی)" و "کمک کار افغانی(اقای حسینی)" چنان نرم و باور پذیر در ذهن تماشاچی می نشیند که ضعف پرداختِ پرتضاد شخصیت ته تغاری خانواده یعنی هانیه(که در نهایت نه مثبت و قوی و نه منفی و منفعل است) را مخفی می کند.
از بازیها اگر بگذریم، استفاده ی به عمد برخی اکسسوار، مانند سایه ی هواکشِ روی صحنه(که کارگاه کهنه را تداعی کرده) و جاروی کمک کار که بطور نمادین میشود میکروفنِ آواز پسر افغان(که در قالب مهمان نوازی این خانواده ی دردمند میتواند حرفش را بزند) را میشود نقطه قوت نمایش دانست. هرچند، نور پایین صحنه در پس زمینه آن، کار عکاس نمایش را سخت می کند اما برای ... دیدن ادامه » نمادی از دلمردگی اعضای خانواده گویاست. اما، باقی وسایل روی صحنه و دکور، واقعن اضافه هستند و نمایش را به سوی یک کار عام، و نه یک اثر ناب که متکی بر بازی ها و دیالوگها باید مخاطب را مجذوب کند، سوق می دهند.
اگر قرار است داستان نمایش، مبتنی برآسیب هایی اجتماعی مثل اعتیاد و قاچاق و دروغ باشد، ضرورت نقشی از افراد یا نهادهای مبارزه کننده با این دو، در جاهایی از نمایش حس میشود که هیچ خبری از این گروه یا افراد نیست!
در نهایت اما، کل اثر، برای ارائه ی مضمون اصلی، تضادهای زیبایی شناسانه ی مناسب و روایتی خوش ریتم و باور پذیر دارد که در مقام اولین کارهای آقای نجار حسینی، قابل قبول است.
فرزاد فروتنی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایشنامه خوانی، به نویسندگی ماکس فریش، کارگردانی بهناز سلیمانی و نقش خوانی علی رجائی، داوود شمس، زیبا کاظمی، الهه فربدزاده و .... آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش، به کارگردانی فرانک فروتن و با بازی صبا احمدی، غزاله باب زرتابی، بهار باقری و ... آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش غریبه های همیشگی i
گفتگوی تیوال با حسین پرستار  | عکس
» گفتگوی تیوال با حسین پرستار

گفتگوی تیوال با حسین پرستار / کارگردان.

۳ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پایان مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه ی مقالات رادی شناسی و  عدم تمدید زمان ارسال اثر به بخش مسابقه ی نمایش نامه نویسی دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی | عکس
دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی در اطلاعیه ای اعلام کرد:
» پایان مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه ی مقالات رادی شناسی و عدم تمدید زمان ارسال اثر به بخش مسابقه ی نمایش نامه نویسی دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی
... دیدن متن »

دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی با صدور اطلاعیه ای از عدم تمدید مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه ی نمایش نامه نویسی و پایان زمان ارسال اثر به بخش مسابقه ی مقالات رادی شناسی و این جشنواره خبر داد.


به گزارش امور ارتباطات رسانه ای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات برای حضور در بخش مسابقه ی مقالات رادی شناسی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ بوده و متقاضیان در فرصت باقیمانده نسبت به تکمیل و ارسال مدارک برای حضور در این بخش اقدام کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره با توجه به تماس های مکرر متقاضیان شرکت در بخش های یاد شده برای تمدید فرصت حضور در بخش مسابقه ی نمایش نامه نویسی، متاسفانه امکان تمدید زمان ارسال آثار برای این بخش به دلیل بر هم خوردن برنامه ریزی ها وجود ندارد و متقاضیان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۰ مهرماه سال ۹۸ آثار خود را (حداکثر دو اثر) با موضوع آزاد و مطابق شرایط و مقررات اعلام شده در این بخش همراه با فرم تکمیل شده تقاضای حضور در جشنواره به پست الکترونیکی دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین دبیرخانه جشنواره با توجه به فرصت باقیمانده برای حضور در بخش مسابقه ی مقالات رادی شناسی از متقاضیان شرکت در این بخش درخواست کرد در فرصت باقیمانده:
- سه نسخه از چکیده مقاله ی پژوهشی خود را به همراه یک قطعه عکس و خلاصه سوابق پژوهشی خود حداکثر در ۱۰۰ کلمه راضمیمه فرم تکمیل شده تقاضای حضور در این بخش کنند و  به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به آدرس  festivailraditheater@gmail.com  ارسال کنند.

اضافه می شود: دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، شورای اسلامی شهر تهران ، فرهنگسرای سرو و  اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش)  از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می شود.


محمد لهاک ( آقای سوبژه ) این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای ویژه در ساعت 18:30
امکان پیش خرید تـــــک ســـانـس ویـــژه برای *شنبه ساعت 18:30* فراهم شد.
بدلیل تداخل زمانی سالن، امکان اجرا در ساعت زودتر (18:30) فقط و فقط برای شنبه فراهم است.
س محمدی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سمانه
درباره نمایش پنجاه پنجاه i
اگر با موضوع نمایش آشنایی داشته باشی و کمی مطالعه میشه از زمان شروع از اجرا لذت برد، متن، گریم ،اجرا و هماهنگی و همینطور دکور خیلی عالی بود. فقط من همش میترسیدم کسایی که این باکس های شیشه ای رو میچرخوندن بخورن به دیوار :) واقعا به گروه اجرایی و تمام عوامل خسته نباشید میگم بسیار انرژی گذاشتین.ممنونیم :)
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میترا منیری منش
درباره نمایش لانچر ۵ i
میبخشید، بلیط خارج از ظرفیت نداره این نمایش؟؟
شاهین و فرزاد این را خواندند
خداکنه نداشته باشه...
۴ ساعت پیش
روزهای جدید باز شده، چرا خارج از ظرفیت؟!
۳ ساعت پیش
امیدوارم نداشته باشه
۳ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
در کارهای پر بازیگر (و عمدتاً آماتور) کارگردان چنان بر کار سوار می‌شود و به قولی کار کار کارگردان است که بازیگران صرفاً حالت ابزارهایی صرف برای به مقصد رساندن محمل کارگردانی هستند، ولی در این نمایش تک تک بازیگران چنان خوب نقش خود را درک و اجرا می‌کنند که تک تک آنها با وجود تعدد نقش به خوبی دیده می‌شوند.
امیرمسعود فدائی این را خواند
سمانه این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش واگیر ندارد i
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش ورودی ۸۹ i
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش دوزخ i
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش فرونشست i
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
انتشار یافته در روزنامه شرق به تاریخ بیست و هشتم مهر ماه نود و هشت

سادگی، سترونی و فروبستگی
نوشته محمدحسن خدایی
ساز و کار نوشین تبریزی در نوشتن نمایشنامه‌ای چون تالاب هَشیلان، ساده است و سر راست. یکی از همان بازنمایی‌هایی که سرگذشت خانواده‌ای را روایت می‌کند که مناسبات‌اش دیرزمانی است بحرانی شده و در آستانه فروپاشی‌ قرار گرفته. ماجرا با آشکار شدن ابراز عشق سالومه به پسر خاله‌اش حمید، آغاز می‌شود و با مخالفت و انکار آن عشق، فرجامی تلخ می‌یابد. سالومه زیر فشار اعضای خانواده، به اجبار تن به ازدواجی می‌دهد که عاقبت خوشایندی ندارد و به فاجعه ختم می‌شود. بنابراین بار دیگر با یکی از همان خانواده‌‌هایی روبرو هستیم که کمابیش در این سال‌ها در فضای تئاتر و فیلم‌‌ ایرانی بازنمایی شده. با استناد به توضیحات خود نوشین تبریزی، نمایشنامه محصول ... دیدن ادامه » یک دهه پیش و روزگار خوشِ دانشجویی بوده و همان سال‌ها در تالار مولوی، به اجرای عمومی درآمده. ناگفته پیداست که تجربیات نوشتاری نوشین تبریزی در این یک دهه، طیف متکثری از مضمون‌هایی است که گاه به تاریخ معاصر پرداخته و گاه وضعیت اجتماعی زمانه‌اش را متعین کرده. پرداختن به کم و کیف آن تجربیات نوشتاری، مجال دیگری می‌طلبد، اما به میانجی تالاب هَشیلان، می‌توان ایدئولوژی دوران جوانی نویسنده را در مواجهه با مفاهیمی چون عشق، وفاداری و خانواده بررسید. گویی در این نمونه خاص، با جهانی فروبسته روبرو هستیم که نه میراث خانوادگی، نه هنر و نه عشق، راهی برای برون‌رفت از این وضعیت ملال‌آور، مهیا نمی‌کنند. بنابراین در روایت شخصیت‌ها، نقطه‌ای برای عزیمت به سوی رستگاری و مقاومت ورزیدن، مشاهده نمی‌شود. اوج این مانیفست فروبستگی را در کلام انتهایی، مابین مجری زن رادیو و مرد کارشناس می‌شنویم. آنجا که در پاسخ به معنای کلمه هَشیلان توضیح داده می‌شود که « معنی لغوی هشیلان در گویش محلی یعنی لانه مار. در فرهنگ عامه این منطقه یه باوری وجود داره که می‌گه اینجا یه اژدها یا یه مار بزرگ خوابیده بوده و یه وقتی بیدار شده و رفته، این دایره‌ها جای پای اون اژدهاست که هرگز گیاهی در آن رشد نمی‌کنه...» اشاره‌ای استعاری و اساطیری به سترونی. گویا تالاب هَشیلان همچون اعضای خانواده، سترون است و توانی برای زایایی و آفرینش ندارد. فحوای تلخ نوشین تبریزی، در نهایت به اجرایی دامن زده که حتی طنز دلنشین آن، از سیاهی موقعیت نمی‌کاهد و مردمانی را بازنمایی می‌کند که در یک موقعیت بن‌بست‌گونه، به آرامی پنجه در چهره هم انداخته و باهم بودن را به محاق می‌برند. حتی فیگور منزه‌ و پاک‌دستی چون حمید هم در نهایت، توان ابراز عشق را نمی‌یابد و برای فرار از مواجهه هرروزه با بدن از کار افتاده سالومه، تصمیم دارد به شمال رود و ماهی پرورش دهد.
از منظر اجرایی، آن سادگی و سر راست بودن در متن نمایشنامه، به اجرا هم تسری یافته و چندان از پیچیدگی فرمال خبری نیست. گو اینکه برای بازنمایی موقعیت‌هایی این‌چنین در باب طبقه متوسط، رئالیسمی سر راست، می‌تواند پیشنهادی همیشگی و مقبول باشد. چراکه فرم و محتوا در این نوع زیباشناسی، تکمیل کننده استراتژی اجرا و در خدمت ایدئولوژی مورد نظر نویسنده و کارگردان هستند. بی‌جهت نیست که طراحی صحنه سینا ییلاق‌بیگی، فضای داخلی یک خانواده ایرانی را به خوبی می‌سازد و گرایشی به مینیمالیسم ندارد. چراکه مناسبات این خانواده هم در نهایت مبتنی است بر مسائل تجربه شده مانند مشکلات مادی، میراث خانوادگی، میل‌های سرکوب شده دوران جوانی و انبوهی خبط و خطای کوچ و بزرگ قابل پیش‌بینی. روایت نوشین تبریزی از مردمان طبقه متوسط، بیش و کم، مبتنی است بر همان ارزش‌های خانواده‌ای که میان جهان قدیم و مدرن، گرفتار است و با نوعی مادرسالاری، امورات خویش را سامان می‌دهد. بنابراین راز سالومه در خروج از سترونی و تن دادن به سقط جنین، در پرده‌ای از ابهام باقی می‌ماند و چندان آشکار نمی‌شود. خودکشی سالومه و افلیج شدن‌اش، یادآور همان اخلاقیاتی است که پاکدامنی و قربانی شدن را از سوژه‌ها طلب می‌کند. نوشین تبریزی وفادار به اخلاقیات جهان قدیم است و سوژه‌ای مانند سالومه را چنان روایت نمی‌کند که با سرگذشت خویش روبرو شده و فی‌المثل برای تغییر آن، خانه را ترک کند. از این منظر می‌توان کنش سالومه را مبتنی بر مناسبات قدیم در مواجهه با اتفاقات امروزی دانست.
در نهایت اجرای تالاب هَشیلان، تجربه‌ای است نه چندان رادیکال در بازنمایی مناسبات طبقات متوسط که مخاطب را کمابیش راضی نگه می‌دارد اما چندان هم به مخاطره نمی‌افکند. یکی از اجراهای استاندارد خانواده محترم و در تگنای ایرانی.
امیر مسعود این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش نیست i
۵ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۵ ساعت پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چه قدر دلم تنگ شده بود برای اینجا، برای دوران هر ماه حداقل دو تا تاتر دیدن
به به شقایق جانممممم مشتاق دیدارتتتت چقدر دلم می خواد ببینمت :) خوش اومدی
۵ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برای امروز ردیف ۲ ،یک بلیت دارم متاسفانه نمیرسم که برم اگر کسی خواست پیغام بدهد.
Mandi1356@
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
نمایش فوق العاده بود
واقعا دوست دارم بهتون تبریک بگم که اینقد بی هیاهو و بی ادعا یکی از مسایل روز جامعه رو اینقد قشنگ و ساده روایت کردید . بازی فرزانه و همسرش ( فک کنم خانم معیریان و آقای بازیگر مقابل شون ) عالی بود .
لذت بردم
خدا قوت
نوید آغاز این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گروه نمایش ترنم صبح تقدیم میکند:

نمایش "هنگامه ی آینه"

نویسنده: محسن جسور
کارگردان: سید وحید میریونسی
دستیار کارگردان: محمد جواد صادقی

بازیگران: سعید بحرالعلومی | زین العابدین تقی پور | حمید انصاری پور | محمد مهدی مردان خانی

موزه ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس | سالن خلیج فارس
۲۸ مهر الی ۶ آبان ماه ۹۸ | ساعت ۲۰
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به همه عوامل گروه خسته نباشید می‌گم، بازی جناب یحیوی رو دوست داشتم. در برخی صحنه‌ها ریتم کار میتونست بالاتر باشه که ارتباط مخاطب با کار قطع نشه.
با آرزوی موفقیت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از اینکه به تماشای افرای ژاپنی نشستم بسیار خوشحالم، یک اثر شسته رفته و تمیز، خیلی راحت به بیان قصه پرداخت، اینکه توضیحات نویسنده و کارگردان در بروشور وجود داشت عالی بود. دکور، نور، طراحی لباس دلنشین بودند. اما با صدای بچه نتونستم ارتباط برقرار کنم که به نظر می‌رسید در صورت عدم وجود هم به روند داستان لطمه‌ای وارد نمی‌کرد (البته نظرم رو به‌عنوان یک مخاطب عادی گفتم)
و اگه در یک جمله بخوام تمام احساسم رو از کار بگم: چه زیباست کسی که عاشق واقعی است.
دمتون گرم، با آرزوی موفقیت.
حسین کشفی اصل این را دوست دارد
بسیار سپاسگزارم از حضورتون و نظراتتون و همچنین انرژیِ مثبتِ شما
۵ ساعت پیش
ممنون از اینکه تک تک نظرات رو مورد توجه قرار میدین، به امید کارهای بیشتر از شما و گروه خوبتون.
۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حسین کوهی
درباره نمایش اُسلو i
دوستان, گفتگوی کاملی راجع به این نمایش با آقای یوسف باپیری انجام شده در رادیو آوای تیوال که به زودی آپلود خواهد شد,پیشنهاد میکنم بشنوید.
پرند محمدی این را خواند
شاهین، جعفر میراحمدی و محمد عسگری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید