تیوال تئاتر
S3 : 03:10:20
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال

 

به نظرم با نمایش خوبی مواجه هستیم ، متنی متعهد و یکدست که به نسبت ساده بودنش ، هم تماشاگر رو جذب خودش میکنه هم در پایان پالس هایی که میخواد رو بهش منتقل میکنه ، داستانی خانوادگی چالشی که شاید یادآور خشکسالی و دروغ و بعضی قسمت ها تن شوری باشه ولی در انتها پایان مستقلی رو ارائه میده . بازی های خوب و کار شده ای رو هم شاهد هستیم حتی از بازیگر خردسال گروه ، ایده ی دکور و صحنه ی سبز میتونه یادآور پرده سبز در صحنه های فیلمبرداری استودیوئی باشه که با وجود تعلیقات متن به نظرم ایده ی جالب و جذابی بود ، با توجه به زمان نمایش به نظرم بهتر بود کمی بیشتر روی شخصیت پردازی ها کار میشد تا باورپذیری بیشتری برای مخاطب بوجود بیاره ولی تا همین اندازه هم میتونه تماشاگرش رو راضی از سالن خارج کنه .
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت جناب زیکساری و گروه نمایشی و امیدوارم موفق ... دیدن ادامه » و پر مخاطب باشید .
امیرمسعود فدائی و حمیدرضا مرادی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از دل تئاتر در آمده، و سالهاست که تجربه ها اندوخته از این هنر جادویی . از بزرگان تئاتر و اجراست. کمتر کسی از جامعه تئاتری ها ندیدنش! بزرگوار است و متواضع. خودم از نزدیک او را دیده ام و رفتارش را زیر نظر داشتم. آدم بسیار خوش اخلاقی ست، محترم و اصلا به خودش اجازه نمیدهد کسی را اذیت کند.

هر که میبیندش عاشقش میشود،چه انسانی! چه آقاست!
چقدر هنرمند و تواناست! همونیکه فلان کاراکتر بود... آره خودشه.

و خدا وکیلی هنرمنده! کارش درسته! ....

و اما قصه اینجا به دو سوی پخش میشود، به دو رویکرد، دو گروه، دو تیپ اشخاص متفاوت....
اولی طرفدارش میشوند ، کارهایش را دنبال میکنند . تحسینش میکنند، دعایش میکنند تا موفق بشود . و وقتی موفقیت او را میشنوند غرق شادی میشوند و به دیگران میگویند، افتخار میکنند و در آخر به خود آقای هنرمند نبریک میگویند.

و اما گروه دوم، انگار از کره ماه آمدند ! عاشقققتتم آقای ..... جان، عزیز دلم .... جان و..... آدم فکر میکند آنها آمدند تا سفیر عشششق باشند. یک خانواده میشوند، دوستدار همدیگرند و سر سفره عالیجناب... مینشینند .
هیچوقت از هنرمند نشنیدم چنین بگوید...
آنها خود میگویند، مینویسند و..... و نیز خود درک میکنند .

ما ایرانیها تا چه وقت در فضای مجازی میتازیم مثلا از عشق؟؟؟

یادمان ... دیدن ادامه » باشد ما تمدن باستانی داریم ، ریشه داریم ، اصیلیم.



حمیدرضا مرادی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حیف سالن خیلی خلوت بود ولی بازی ها قابل تحسین بود و لذت بردم.
حسین کشفی اصل این را دوست دارد
ممنونم از حضورتون و خوشحالم که نمایشو دوست داشتید.همانطور که در پایان اجرا هم عرض کردم متاسفانه تعطیلاتِ اینچنینی که در سرزمین ما هم بسیار هست بیشترِ اوقات ضربه هایی رو به آثار هنری وارد میکنه و بهر حال اجتناب ناپذیر شده و ما دیگه باهاش کنار اومدیم.مهم ... دیدن ادامه » حضور شما هنردوستان و انرژیِ درجه یکتون بود که کلی کِیف کردیم.بازم سپاس.
۴۱ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کیمیا فاضل
درباره نمایش سیزیف i
نمایش فوق العاده که با هنرنمایی بی نظیر اسماعیل گرجی و مهدخت مولائی کامل شد. امیدوارم باز هم تکرار شود.
شاهین این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش بی مزه و سطحی بود این نظرم پا بر جا بود تا وقتی که بعد از نمایش تازه خلاصه داستان رو خوندم و تازه فهمیدم چی به چی بود و الان میگم خوب بود ولی ای کاش بعضی الفاظ و کلمات بی ادبانه توش به کار نرفته بود.
امیرمسعود فدائی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام من دوتا بلیط دارم برای فردا که نمیتونم بیام اگر کسی میخواد بهم پیام بده
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ساعت 21 شروع شد
یکبار دیگه فیلم رو میدیدم لذت بیشتری میبردم
یعنی ب کسی ک فیلم رو دیده اصلا توصیه نمیشه
امیر مسعود این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مریم صالحی
درباره نمایش اُسلو i
سلام و وقت بخیر
یه سوال داشتم
روزهای تعطیل رسمی هفته آینده اجرا هست یا نه؟
و اینکه فقط تا ۱۳ آبانه یا تمدید میشه؟
فقط تا ۱۳ آبانه اما نمیدونم تو تعطیلات هست یا نه. قطعا تمدید نمیشه
۴ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
والا..چه عرض کنم؟!
...
نیلوفرِ حیوونی.. دلشو این همه وقت چه صابونی زده بود..:(

ریگولیتو جونم چرا آخه؟؟
.
.
متاسفانه هیچ ارتباطی برقرار نکردم..توو بازیها هم هیچ نکته مثبت یا حرکت رو به جلویی نسبت به اجراهای قبلی این گروه ندیدم..
اما از همه بیشتر از نمایشنامه شاکی ام..چی بود اخه؟؟ من واقعا اصن نفهمیدم چی شد،چی میخواست بگه؟
انگار میخواست شبیه بازگشت به خانه باشه،با تقلیدی از نمایشنامه پینتر با یه رگه هایی از داستان های جنایی که تا حالا دیدیم (مثل پوآرو از نظر من) اما ابدا درنیومده بود..:((
ای وای پس خدا فردا شب منو بخیر کنه :(((((((
۴ ساعت پیش
حالا من که نه او رو دوس داشتم نه اگه بمیری تکلیفم این وسط چی میشه ؟! :))) ولی معمولن سلیقه م به رویا خانم نزدیکه :)))
۵۱ دقیقه پیش
اگه بمیری عالی بود... هنوز یادم نمیره... سپهر جان سلیقه‌ات یه جوریه دیگه!! قبول کن :))
۳۴ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازبینان جشنواره سراسری حبیب حرم معرفی شدند | عکس
» بازبینان جشنواره سراسری حبیب حرم معرفی شدند
... دیدن متن »

هیئت بازبینی بخش نمایش های محیطی جشنواره حبیب حرم معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس ، محسن سلیمانی فارسانی نویسنده کارگردان ، بازیگر و مدیرانجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و سید محمدحسین فدای حسین نویسنده و کارگردان تئاترکشور  به همراه خانم مرضیه درخشان نیا نویسنده و کارگردان تئاتر، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره حبیب حرم را بازبینی می کنند.

سومین جشنواره فرهنگی هنری  حبیب حرم در بخش های داستان کوتاه،شعر،نماهنگ،موشن گرافیک و نمایش های محیطی توسط سازمان بسیج هنرمندان همدان  دهه سوم آبان ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بهترین ویژگی نمایش موسیقی زیبایی بود که نوازندگان اجرا می‌کردند بخصوص اجرای چنگ و هنگ درام. بعضی از دیالوگ ها سطحی به نظر می رسید و کاراکتر خانوم افشاری کمی خام از آب در اومده بود اما در عوض آقای هومن برق نورد نقش یک مرد انزوا طلب رو خیلی خوب اجرا کرد به خصوص زمانیکه روی صندلی ننوی می نشست و نور قرمز رو صورتش می افتاد خیلی تاثیر گذار بود. پایان بندی نمایش رو هم خیلی دوست داشتم. در کل با یه نمایش دوست داشتنی و کمی طنز روبرو هستیم که حتی به خاطر اجرای نوازنده هایش هم که شده باید یک شانس به آن بدهید
امیر مسعود این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش نیست i
گفتگوی تیوال با حسنیه زاهدی  | عکس
» گفتگوی تیوال با حسنیه زاهدی

گفتگوی تیوال با حسنیه زاهدی / کارگردان.

۷ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره نمایش آشپزخانه i
«آشپزخانه» شیراز وارد تالار مولوی می‌شود. | عکس
از دوشنبه ۲۹ مهر؛
» «آشپزخانه» شیراز وارد تالار مولوی می‌شود.
... دیدن متن »

نسخه شیراز نمایش «آشپزخانه» به کارگردانی حسن معجونی و با حضور بازیگران جوان تئاتر شیراز، از دوشنبه ۲۹ مهر در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.


اجرای عمومی نمایش «آشپزخانه» به کارگردانی حسن معجونی از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۲۹ مهر در سالن اصلی تالار مولوی و با اجرای نسخه شیراز این اثر نمایشی که با حضور بازیگران جوان تئاتر شیراز تولید و به  صحنه می‌رود، آغاز می‌شود. پس از اجرای نسخه شیراز، به ترتیب نسخه‌های رشت و تهران این اثر نمایشی به صحنه می‌روند.
«آشپزخانه» نوشته آرنولد وسکر با ترجمه امیرحسین بیات و درماتورژی مهدی اجرا می‌شود.
فروش بلیت اجراهای «آشپزخانه» از طریق سایت تیوال انجام می‌شود.
بازیگران اجرای نسخه شیراز «آشپزخانه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
مهدی ابوحمزه، پوریا احمدی، نکیسا ادیب، امیر اسداللهی، برنا انصاری، سارینا بهرامی، افسون پالیزبان، پویا پورامین، زهرا پناهنده، شیرین جهانبخش، طناز جوانمردی، زهرا حسین آبادی، حسین حسینیان، مهران حیدری، پوریا خرم، علی خواجویی، مریم دارابی، رضا ذهبی، فائزه رستگاری، حامد سروری، مازیار سیدی، مونا طحانی، بهار علیپور، نگین فتحیان، زهرا کاظمی، هستی محمودی، مریم مرشدی، محمد مطهری پور، یاشگین معصومی، نجوا وهاب، کیمیا همایونی و محمد حسن معجونی.
دیگر عوامل این اثر نمایشی هم عبارتند از:
تهیه کننده: محسن خباز، مدیر تولید: رضا آقا ابراهیمی سامانی، طراح صحنه: شایلان عشایری، طراح لباس: ندا نصر، طراح نور: صبا کسمایی، موسیقی: پویا پورامین، کوریوگرافی: داوود زارع، طراح گرافیک: صالح تسبیحی، عکاس: مهدی آشنا، هانیه کاظمیان، تیزر: علی شریفی، مدیر اجرایی: مجتبی خباز، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش البخشی نائینی، منشی صحنه: فاطمه صادقیان، گروه کارگردانی: محمد معلق، زهرا میرآقایی، امیرحسین بیات، هدیه حسینی نژاد، دستیاران طراح صحنه: شیرین طیبی، ندا تسلیمیان، دستیار طراح لباس: سارا بقا، دستیاران طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، نیما خطیب شاد، مهران کریمی، مدیران صحنه: اَوین میرزایی، بهشاد رسولی، آیدین بهنامیان، امیر شجاعی، سینا صیام، تامین آکسسوری: وحید نظری، سرپرست دکور: سید مصطفی طباطبائی نسب وامیر حسین بابائیان، دستیاران اجرایی دکور: مصطفی جمال لیوانی، فرزاد چوپانی، حمیدرضاصفوی و محمد حسن درباغی فرد.


برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش تالاب هشیلان i
گفتگوی تیوال با نوشین تبریزی | عکس
» گفتگوی تیوال با نوشین تبریزی

گفتگوی تیوال با نوشین تبریزی / نویسنده و کارگردان.

۸ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فراخوان کارگاه آکسیون کلودیا کاستلوچی  با عنوان مناظره‌ای در باب امواج در کویر مرکزی ایران | عکس
با همکاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان کارگاه "مناظره‌ای در باب امواج" دریکی از کاروانسراهای کویری اطراف شهر کاشان برگزار می‌شود.
» فراخوان کارگاه آکسیون کلودیا کاستلوچی با عنوان مناظره‌ای در باب امواج در کویر مرکزی ایران
... دیدن متن »

کلودیا کاستلوچی از شاخص‌ترین کارگردانان و طراحان حرکت معاصر جهان و از بنیان‌گذاران گروه رافائل سانزیو (به سرپرستی رومئو کاستلوچی) کارگاهی با تمرکز بر بدن، ریتم و طبیعت در دل کویر مرکزی ایران برگزار می‌کند و محصول آن را در یک کاروانسرا و  یا تپه‌های سیلک اجرا خواهد کرد.

این کارگاه هم‌زمان با جشنواره مهر کاشان از ۲۳ تا ۲۸ آذر به مدت ۶ روز برگزار و در روز ۲۸ آذر هم‌زمان با اختتامیه جشنواره اجرا خواهد شد.
ساعت برگزاری کارگاه هرروز از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۷ عصر در دل کویر خواهد بود و همچنین پس از اتمام  روزانه کارگاه، مباحث نظری و گفتگو با کلودیا کاستلوچی و ۵ نفر از اعضاء ایتالیایی گروه کاستلوچی ادامه خواهد یافت.
شرکت‌کنندگان در این کارگاه از روز شروع تا پایان کارگاه دریکی از کاروانسراهای اطراف کاشان و یا شهر کاشان  اسکان خواهند داشت.
این کارگاه با حضور ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان ایرانی و 5 نفر از اعضاء ایتالیایی گروه کاستلوچی به یک تولید مشترک خواهد رسید.
با توجه به هماهنگی های انجام شده و پس از کسب مجوزهای مربوطه، تولید این کارگاه، روز ۲۹ آذرماه دو اجرا در تاتر مولوی تهران خواهد داشت.
در صورت فراهم شدن امکانات و موافقت سرپرست کارگاه و ایجاد هماهنگی های لازم،  شرایط اجرای این اثر در کشور ایتالیا نیز امکان پذیر است.

شرایط ثبت‌نام در کارگاه:
- گرچه تمرکز این کارگاه بیشتر بر روی بدن و حرکت است اما حضور همه علاقه‌مندان به هنر تئاتر در شاخه‌های مختلف مجاز است.
-  سن مجاز شرکت‌کنندگان در کارگاه از ۱۸ سال به بالاست
 - هزینه شرکت در کارگاه‌ها شامل: هزینه‌های کارگاه، اسکان شرکت‌کنندگان، پذیرایی، حمل‌ونقل شهر کاشان و بیمه( به مدت ۶ روز) مبلغ ۴ میلیون تومان است
- دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار شوند.
مدارک موردنیاز:
یک قطعه عکس غیر پرسنلی( ابعاد عکس مهم نیست)
پرداخت هزینه ثبت‌نام
کپی کارت ملی
پر کردن فرم مربوط
توضیح: با توجه به محدودیت کارگاه در صورت تکمیل ظرفیت انتخاب شرکت‌کنندگان بر اساس پارامترهای مدنظر کاستلوچی است. بدیهی است در صورت منتفی شدن حضور شرکت‌کننده‌ای در کارگاه هزینه‌های ثبت‌نام به‌صورت کامل عودت داده خواهد شد.
توضیح: در صورت انصراف از کارگاه هزینه پرداخت‌شده عودت داده نخواهد شد.

مهلت ثبت‌نام تا ۵ آذرماه ۱۳۹۸ در سایت تیوال


رضا بهکام این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش شیهیدن i
گفتگوی تیوال با عباس جمالی | عکس
» گفتگوی تیوال با عباس جمالی

گفتگوی تیوال با عباس جمالی / نویسنده و کارگردان.

۹ ساعت پیش
سپهر و نیلوفر ثانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مدت زمان نمایش چقدره؟
شاهین این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
روایتی از دیدار شمس و مولانا با خوانندگی روزبه نعمت‌الهی | عکس
«ملت عشق» بر روی صحنه می‌رود
» روایتی از دیدار شمس و مولانا با خوانندگی روزبه نعمت‌الهی
... دیدن متن »

کنسرت نمایش «ملت عشق» به خوانندگی روزبه نعمت الهی، روایت نسیم ادبی و کارگردانی محمد حاتمی، آبان ماه در سالن اسپیناس پالاس بر روی صحنه می‌رود.
در این کنسرت نمایش، جمعی از بازیگران تئاتر و سینما روزبه نعمت الهی را در رویداد دیدار شمس و مولانا همراهی می‌کنند.
تمرینات کنسرت نمایش «ملت عشق» بیش از یکسال است که در جریان است.


به زودی بازیگران این کنسرت نمایش اعلام می‌شوند.

غزال م این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش اُسلو i
گفتگوی تیوال با یوسف باپیری | عکس
» گفتگوی تیوال با یوسف باپیری

گفتگوی تیوال با یوسف باپیری / کارگردان.

۱۰ ساعت پیش
امیرمسعود فدائی، سپهر، رضا بهکام، فرزاد جعفریان و عرفان این را دوست دارند
یوسف باپیری آدم فوق‌العاده دوست‌داشتنی‌ای هست! با وجود اینکه من اصلاً این همه پیچیدگی رو نمی‌فهمم ولی عجیب احساس خوبی نسبت به ایشون پیدا کردم.
۱۰ ساعت پیش
دقیقا
۱۰ ساعت پیش
نمایش های یوسف باپیری را از "کامنت" به بعد به دلیل انتخاب های بیشتر تجربی- فرمی شان دنبال می کنم و ایشان به عنوان کارگردان متفاوت در تاتر برایم محترم است...اگرچه هرچه به جلو می آییم گویی دغدغه های اجرایی-فرمی تجربی ایشان، مساله ارتباط مخاطبان با ... دیدن ادامه » آثارش را کم رنگ می کند. منظور من از ارتباط با مخاطب انتظار تعریف داستان خطی و با فراز و فرودهای متداول یک درام نیست بلکه مناسبات اجرایی،حضور بدن ها و طراحی اثرگذار و قابل دریافتی است که نسبت به موضوع انتخابی روی صحنه اجرا می‌کند که در کارهای باپیری به زعم بنده در هر نمایشی کمتر و کمتر شده است. اتفاقی که در نمایش اسلو افتاده گنگ شدگی و ابهام آفرینی متن اصلی است و نه دراماتورژی...
اسلو، نمایشی است که به دلیل متن (تکست) ماهرانه و خوب پرداخت شده جایره تونی گرفته و در واقع به موضوع مذاکرات مخفی بین سازمان آزادیبخش فلسطین و اسراییل به واسطه یک زوج دیپلمات نروژی و تلاش های آنها برای تحقق آن می پردازد. دولت خودگردان فلسطینی از پیمان اسلو به بعد شکل می گیرد
باپیری به دوران نیولیبرالیسم در مصاحبه اشاره دارد دورانی که اصولا در آن تمایل به سیاست‌زدایی از همه چیز است. تا سرمایه به خطر نیوفتد ... باپیری اینطور معتقد است که با فاصله از موضوع( مجادله فلسطینی ها و اسراییلی ها) بخشی از حقیقت عیان میشود...اما سوال اینجاست که این شکل پرداخت گنگ و پر ابهام و اساسا بی کارکرد قرار است چه حقیقتی را عیان کند. به نظر من مدل اجرایی اسلو صرفا برای ابهام و پنهان کردن است. اتفاقا روش مبارزه با نئولیبرالیسم داشتن موضع است. پس چگونه باید به مواجهه با رابطه با قدرت واجد زور سیستماتیک و پشتیبانی شده و گروه تحت ستم رسید ؟ من بهانه ی کلیشه های مصرف شده و بمباران شده هر روزه را نمی پذیرم موضع راجرز هم‌در نمایش نامه کاملا منطبق بر نظم موجود جهان نولیبرالیستی کنونی است( و اساسا قابل نقد). به گمان من مازاد تولید معنا وقتی محقق میشد که موضع گیری (نه به معنای سیاسی روزمره اش) از نمایش دریافت میشد.. آیا این بدن ها و نسب هایشان روی صحنه انعکاس نظر آلترناتیوی بودند؟ واقعا چگونه از فاصله گیری و کلیشه زدایی می توان صحبت کرد وقتی شخصیتها و نمود اجرایی و فیزیکال انها روی صحنه ابتر است. شاید فقط در ایران است که از متنی سرراست مثل اسلو که البته بنا به ادعای راجرز اصلا مستند به معنای تاتری اش هم نیست، چنین انتزاع بی رنگ و بو و بی موضعی و البته گنگ روی صحنه می رود.
با سپاس از زحمات دوست گرانقدم آقای کوهی عزیز
۶ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار دیدنی و تامل برانگیز بود و تا اخر شب فکرم رو در گیر کرده بود وبازیها و صراحی صحنه بسیار عالی بود تشکر و همیشه موفق باشید و منتظر کار های بهتر بعدی هستیم

من اجرای اول رو دیدم که با توجه به اجرای اول بودن خوب و قابل قبول بود.بازیگران به نظرم خوب و مسلط بودند و از موضوع نمایش هم خیلی لذت بردم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش تمدید شد. خرید بلیت از یکشنبه ۲۸ مهر تا جمعه ۳ آبان، به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان و با بازی سعید آقاخانی، صدرالله آقاخانی و ... آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از دید یک جامعه شناس، اثری که نمایش رئال و اجتماعی نام دارد، تا حد امکان باید با مخاطب خود همذات پنداری و همدردی کند. این مطلب در "۳کیلو و ۲۵۰گرم"، از راه شخصیت پردازیِ بجای دو پرسوناژ "خاله(خانم یوسفی)" و "کمک کار افغانی(اقای حسینی)" چنان نرم و باور پذیر در ذهن تماشاچی می نشیند که ضعف پرداختِ پرتضاد شخصیت ته تغاری خانواده یعنی هانیه(که در نهایت نه مثبت و قوی و نه منفی و منفعل است) را مخفی می کند.
از بازیها اگر بگذریم، استفاده ی به عمد برخی اکسسوار، مانند سایه ی هواکشِ روی صحنه(که کارگاه کهنه را تداعی کرده) و جاروی کمک کار که بطور نمادین میشود میکروفنِ آواز پسر افغان(که در قالب مهمان نوازی این خانواده ی دردمند میتواند حرفش را بزند) را میشود نقطه قوت نمایش دانست. هرچند، نور پایین صحنه در پس زمینه آن، کار عکاس نمایش را سخت می کند اما برای ... دیدن ادامه » نمادی از دلمردگی اعضای خانواده گویاست. اما، باقی وسایل روی صحنه و دکور، واقعن اضافه هستند و نمایش را به سوی یک کار عام، و نه یک اثر ناب که متکی بر بازی ها و دیالوگها باید مخاطب را مجذوب کند، سوق می دهند.
اگر قرار است داستان نمایش، مبتنی برآسیب هایی اجتماعی مثل اعتیاد و قاچاق و دروغ باشد، ضرورت نقشی از افراد یا نهادهای مبارزه کننده با این دو، در جاهایی از نمایش حس میشود که هیچ خبری از این گروه یا افراد نیست!
در نهایت اما، کل اثر، برای ارائه ی مضمون اصلی، تضادهای زیبایی شناسانه ی مناسب و روایتی خوش ریتم و باور پذیر دارد که در مقام اولین کارهای آقای نجار حسینی، قابل قبول است.
فرزاد فروتنی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایشنامه خوانی، به نویسندگی ماکس فریش، کارگردانی بهناز سلیمانی و نقش خوانی علی رجائی، داوود شمس، زیبا کاظمی، الهه فربدزاده و .... آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش، به کارگردانی فرانک فروتن و با بازی صبا احمدی، غزاله باب زرتابی، بهار باقری و ... آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوا
درباره نمایش غریبه های همیشگی i
گفتگوی تیوال با حسین پرستار  | عکس
» گفتگوی تیوال با حسین پرستار

گفتگوی تیوال با حسین پرستار / کارگردان.

۱۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای ویژه در ساعت 18:30
امکان پیش خرید تـــــک ســـانـس ویـــژه برای *شنبه ساعت 18:30* فراهم شد.
بدلیل تداخل زمانی سالن، امکان اجرا در ساعت زودتر (18:30) فقط و فقط برای شنبه فراهم است.
س محمدی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سمانه
درباره نمایش پنجاه پنجاه i
اگر با موضوع نمایش آشنایی داشته باشی و کمی مطالعه میشه از زمان شروع از اجرا لذت برد، متن، گریم ،اجرا و هماهنگی و همینطور دکور خیلی عالی بود. فقط من همش میترسیدم کسایی که این باکس های شیشه ای رو میچرخوندن بخورن به دیوار :) واقعا به گروه اجرایی و تمام عوامل خسته نباشید میگم بسیار انرژی گذاشتین.ممنونیم :)
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میترا منیری منش
درباره نمایش لانچر ۵ i
میبخشید، بلیط خارج از ظرفیت نداره این نمایش؟؟
شاهین و فرزاد این را خواندند
خداکنه نداشته باشه...
۱۲ ساعت پیش
روزهای جدید باز شده، چرا خارج از ظرفیت؟!
۱۲ ساعت پیش
امیدوارم نداشته باشه
۱۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۱۲ ساعت پیش
محمد عسگری، امیر مسعود، فرزاد جعفریان و نیلوفر ثانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید