تیوال | دیوار
S3 : 15:44:59
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
هنر مردمی، جذب مخاطب بهتری خواهد داشت/نسل جوان نیاز به آثاری چون «خاتون» دارند | عکس
شهرام کرمی:
» هنر مردمی، جذب مخاطب بهتری خواهد داشت/نسل جوان نیاز به آثاری چون «خاتون» دارند
... دیدن متن »

مدیرکل هنرهای نمایشی عنوان کرد: هنرمندان هر چه بتوانند به هنر مردمی و عمیق با مفاهیم دینی و مذهبی نزدیک شوند، نگاه منطقی و درست‌تری به عرصه هنرهای نمایشی با جذب مخاطب بیشتر خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی نمایش خاتون، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش خاتون در پردیس تئاتر تهران، طی صحبت‌هایی با تبریک هفته دفاع مقدس عنوان کرد: نمایش مذهبی در یک جامعه دینی مخاطبان خود را دارد به خصوص اینکه در ماه‌های محرم و صفر هم باشیم و عزاداری حسینی به مضامین تئاتر دینی و مذهبی نزدیک می‌شود.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از تولید نمایش‌های مذهبی افزود:‌ اینکه یک نمایش بتواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد، مهترین سرمایه جامعه هنری و اینکه بتواند استمرار هم داشته باشد، بسیار خوب است.

کرمی در پاسخ به این سؤال که طرح «هنر برای همه» می‌تواند در راستای ترویج نمایش بینی مردم اثر گذار باشد یا خیر، گفت: نمایش‌های دینی ـ مذهبی جزء ژانر نمایش‌های مردمی محسوب می‌شوند یعنی نمایش‌هایی که توده مردم از آنها استقبال خوبی می‌کنند به نظر من این سیاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری هم در راستای برنامه‌های هنری قابل ستایش است .

وی همچنین افزود: ما هر چه بتوانیم به هنر مردمی و خاصه هنر عمیق با مفاهیم دینی و مذهبی نزدیک شویم، نگاه منطقی و درستی در عرصه نمایش داریم. نسل جوان در انتقال مفاهیم و مضامین دینی نیاز به تولیدات مناسب هنری دارد و علاوه بر تئاتر در سایر عرصه‌ها نیز می‌بایست فعال باشیم.

وی درباره نمایش خاتون نیز توضیح داد:‌این نمایش خلاقانه و موفق است و درباره اصحاب و خانواده امام حسین(ع) روایت هنری جذاب و دراماتیکی ارائه کرده است و به نظرم همین که به سال چهارم اجرا رسیده و چهل هزار تماشاگر داشته، قابل تقدیر است.

کرمی با بیان اینکه هنرنمایی یک کودک جزو نقش‌های اصلی در این کار قابل ستایش است، گفت: تجربه نشان داده که مخاطبان اینگونه با مضامین واقعه کربلا بهتر ارتباط برقرار می‌کنند. پردیس تئاتر تهران هم مدتی بود که اجرایی در سالن اصلی‌اش نبود و به خوبی این کار توانست مخاطب مناسبی را جذب خود کند.



 

 

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلبوم
از نمایش افرای ژاپنی i
۱۷ دقیقه پیش
محمد عسگری و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پست موقت

ترویج فرهنگ باج گیری به نام معضل تماشاگر
در وانفسای افول حضور مخاطب ، هنر آلودهِ ، ناچار ، فقیر (هم مالی هم فرهنگی)، به بهانه تبلیغات به هر روشی و منشی دست میبرد از بلیط در مقابل ستاره و کامنت گرفته تا عروسک های بزرگی که تا دیروز دم پیتزا فروشی ها تبلیغ میکردند
از...... تا .......
اساسا با ترویج فرهنگ تئاتر دیدن نه من مخالفم و نه هیچ کدام از کاربران تیوالی چه دوست و چه ... مخالفند
همیشه سعی کردم که بلیط بخرم و کمتر تن به بلیط رایگان دادم شاید کمتر از یک در صد
گواه کلامم حساب کاربری و لیست خرید بلیط از تیوال و تیکیت . ایران کنسرت
اما شاهد ساختاری با عنوان بلیط مجانی نقد مثبت هستم و انگار پایه های این بنا از ابتدا به زعم من البته کج است
خانم هدایتی عزیز خاطرتان هست که در اینستاگرام به من پیام دادید و فرمودید اگر گروه نمایشی هابی که میشناسید تمایل دارند ما تعدادی علاقمند هستیم به تئاتر به ما تخفیف بدهند یا بلط رایگان تا ما در مقابلش نقد مثبت بنویسیم و کامنت بگذاریم
در جواب شما عرض کردم که اینکار نه تنها غیر اخلاقی و بسیار شنیع است بلکه کاملا حرکتی ضد فرهنگیست
خیانت به کاربران بی اطلاع از ماهیت ستاره ها و کامنت هاست
این مسئله و پیام بدون درج نام شما خدمت جناب عمروآبادی نازنین دادم و عرض کردم زیر پوست مهربان تیوال اتفاقات نامیمونی در حال وقوع هست
اما گمان کردم به رفتن دو تا کار و همان شش نفر کارگری که نوشته بودید تمام میشود امروز به بهانه غم نان به دغدغه فروش و خروش شاهد فوران آتشفشان نقد در مقابل بلیط هستم
که البته به قول دوستی هر چیزی قیمتی دارد
در ... دیدن ادامه » هر حال هنوز هم مشتاقم که در گفتگو بتوانیم نسبت به هم محترمانه به حل معضل برسیم
سید مهدی نازنین شجاعانه به مسئله پرداخته که برای اطلاع بیشتر توجه کاربران گرانقدر به پست زیر معطوف میکنم
https://www.tiwall.com/wall/post/216587
Samira، بهار گراوندی و امیرمسعود فدائی این را دوست دارند
کاش این پست موقت نباشه
۱۱ دقیقه پیش
ای وای :((
۳ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۲۱ دقیقه پیش
محمد عسگری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش به کارگردانی نیکا کرمانی و بازی پدرام عزیزی، دل آرام کرمانی همینک آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برنامه های انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس ویژه هفته دفاع مقدس اعلام شد | عکس
مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس از برنامه های این انجمن ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
» برنامه های انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس ویژه هفته دفاع مقدس اعلام شد
... دیدن متن »

به گزارش روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس محسن سلیمانی فارسانی مدیرعامل این انجمن گفت:به پاسداشت یاد و خاطره حماسه مانا و تاریخی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر هجوم ارتش بعثی و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،جانبازان ایثارگران و رزمندگان و مجاهدان جبهه حق علیه باطل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس با شیوه ای نو این بار به میان مردم و اقشار گوناگون جامعه خواهد آمد.

سلیمانی فارسانی افزود:با برنامه ریزی های انجام شده و با جلب مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت مترو تهران و حومه و با همکاری هنرمندان حرفه ای تئاترخیابانی و محیطی قصد داریم تا برنامه ای را با عنوان" روایت حماسه  "در میادین اصلی ، ایستگاه های پر تردد و پرمخاطب مترو برگزار نمائیم.از این رو هنرمندان سرشناس این حوزه آقای علی محمد رادمنش و فاطمه رادمنش دعوت ما را لبیک گفتند و در این برنامه مارا همراهی می کنند.
وی افزود:این برنامه قرار است از فردا دوشنبه یکم مهر ماه تا شنبه ششم مهر ماه در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) و محوطه تئاترشهر تهران برای عموم مردم و مخاطبان اجرا شود.
 سلیمانی فارسانی همچنین از اجرای برنامه پرفورمنس "فصل شیدایی" توسط مردان نقره ای (silver man) خبر داد و گفت: برنامه دیگر انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس ویژه هفته دفاع مقدس اجرای تصاویر و قاب های ماندگار دفاع مقدس توسط گروه هنری هنرمند گرامی آقای ابوالفضل همراه است که از فردا دوم مهرماه تا ششم مهر ماه در میدان آزادی،میدان امام حسین(ع)،تئاترشهر،ایوان انتظار و میدان امام خمینی(ره) برنامه هنری خود را اجرا خواهند کرد.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش‌نامه خوانی به کارگردانی سوگل نواب صفوی و خوانش رها اردستانی، نادیا محبوبی، سونیا الماسی، زهرا بابایی، بهناز ذکوی، مهزاد آخوندی همینک آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش موزیکال کودک و نوجوان، به کارگردانی سینا نورائی و با بازی آنا نمکچیان، پانیذ بدیعی، کیمیا کلانترهاشمی، پرینیان خسروی مهر، مهرداد تمدنی، سینا نورائی، با تخفیف آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید


آنچنان کز صفر گردد رتبه‌ی اعداد بیش
پایه‌ی این ناکسان از هیچ بالا رفته است

#تسلی_استر‌آبادی


https://www.tiwall.com/wall/post/216587
درود
چند روز پیش یکی از دوستان بحثی رو مطرح کرد راجع به یک پدیده جدید و قابل نکوهش و الان که کامنت ش پایین دیوار رفته چند نفر دیگه از دوستان پاسخ هایی بهش دادن و بحثی بوجود اومده که شاید دیدنش برای سایر دوستان هم کم اهمیت نباشه
لینک ش رو اینجا قرار میدم :

https://www.tiwall.com/wall/post/216587
همیاری جان چون بحث مهمی تو اون پست شکل گرفته امکانش هست برای مدتی بالا قرار بگیره تا همه دوستان تیوالی بحث رو ببیند و در موردش نظر بدن
۵۶ دقیقه پیش
جدیدا میبینم خیلی از افرادی که بهشون انتقادی میشه،بعد از یه مدت که به قول تو،مطلب در پایین دیوار قرار میگیره و به نوعی کهنه میشه،یا در ساعتهایی که کمتر کسی آنلاین هست، یا در پست هایی که کمتر کسی میبینه (گزینه خواندم یا دوست دارم نزده)، جوابگو میشن و اتفاقا ... دیدن ادامه » حرفهای خوشایندی نمیزنن..
این بی ادبی ها یا به نوعی "نشان‌دادن چهره حقیقی" باید دیده بشه.
واسه همین گزینه "دوست دارم" رو انتخاب کردم..مرسی..
۵۲ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش به کارگردانی کارگردان: مژگان جودکی و بازی علی مختاری، مژگان جودکی، حسین گنج خانی، ملیحه رحمانی، با حضور بهروز پیروزیان و سعید رضایی، با هنرمندی مرشد ابوالفضل ورمزیار همینک آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار لذت بردم از داستان و دیالوگ های ساده اما پر از معنا . و بیشتر از اون موسیقی متن زیبا. خسته نباشید به همه دست اندرکاران.
فقط نمیدونم برای انتقاد از تهویه سالنهای شهرزاد به کجا باید بگیم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من انقدر خوشم میاد رقص کاغذ پاره ها رو تماشا کنم
انقدر خوشم میاد
بیا
بیا تماشا....
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
Parisa
درباره نمایش ۱۴۳۸ هـ . شـ i
این اجرای دوم از گروه آهیشا بود که من موفق شدم ببینم پیشرفت چشمگیر گروه کاملا مشهود بود موضوع نمایش برام جذاب بود چون همیشه به این فکر میکنم که زندگی امروز در آینده به چه شکلی تغییرمیکنه مثبت یا به سمت نابودی. آینده ای که نویسنده به تصویر کشیده می‌تونه فرصتی به مخاطب بده که نسبت به حال با تعمق بیشتری عمل کنه به هر حال تاتر یک اجرای زنده س و می‌تونه دچار نواقص یا خلاقیت‌های فی البداهه ای باشه که هرشب اجرای متفاوتی روببینیم واین خاصیت تاتر هست بازیگران جوان در نمایش کار گروهی خوش درخشیدن و آرزوی موفقیت روز افزون برای گروه آهیشا دارم و بی صبرانه منتظر کار بعدی این گروه هستم
Pedram Parnianfar این را خواند
درود
ممنون از لطف و حمایتتون.
۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره نمایش پنجاه پنجاه i
 تماشاگر به مثابه همدست شکنجه گر... | عکس
نزهت بادی: نگاهی به نمایش "پنجاه، پنجاه" که پیشنهاد می کنم دیدن آن را از دست ندهید
» تماشاگر به مثابه همدست شکنجه گر...
... دیدن متن »

نمایش با روایتی گنگ و مبهم از کابوس زن و مردی آغاز می‌شود که در هنگام بازدید از موزه به یاد می‌آورند و با احضار ارواح دوستان مرده‌شان، شکل کنونی موزه به اردوگاه مرگ در گذشته تغییر می‌یابد و زن و مرد دوباره به اعماق تاریخ بازمی‌گردند تا راوی نمایشی باشند که در آن جا بازی کرده‌اند و سپس آرام آرام این تکه‌های داستانی پراکنده و نامفهوم به واسطه تکرار در قالب تمرین‌های نمایش به مثابه شکنجه بسط و گسترش می‌یابد و در ذهن ما کامل می‌شود و ما با زندانیان / بازیگرانی روبرو می‌شویم که بازی می‌کنند تا زنده بمانند اما زندگی / بازی‌شان چیزی جز مرگی تدریجی نیست. ایده گرفتاری شخصیت‌ها در نمایش / کابوسی بی‌پایان به نظر ساده می‌آید اما خوانشی که هاله مشتاقی‌نیا و مرتضی اسماعیل کاشی از آن دارند، منجر به متنی پیچیده، چالش‌برانگیز و فرمالیستی می‌شود که آن صحنه کوچک نمایش را به عرصه سترگ تاریخ پیوند می‌زند و گذشته‌ای را که در اکنون تداوم دارد، در حال بلعیدن آینده جهان می‌نماید و با برداشت متفاوت‌شان از داستان "خودی و غیرخودی" برتولت برشت نشان می‌دهند که چطور دیکتاتوری در خارج از صحنه می‌ایستد و مردم را در قالب قربانی و متجاوز در برابر هم قرار می‌دهد و شکنجه آن‌ها را به دست خودشان تماشا می‌کند. بازی جابه‌جایی میان شخصیت‌ها و عوض کردن لباس‌های‌شان در راستای همین مفهوم است که همه آن‌ها قربانیان تباه شده‌ای بیش نیستند و تنها راه نجات‌شان این است که در کنار هم قرار بگیرند و آن جداسازی میان‌شان را که با تمهید خلاقانه دو باکس شیشه‌ای در نمایش می‌بینیم، از بین ببرند و در جمعی به هم پیوسته مرگ را بر زندگی علیه هم ترجیح دهند.

لباس و گریم مشابه بازیگران و حرکات و پرفورمنس جمعی‌شان، آن‌ها را در قالب یک توده بی‌شکل می‌نماید که همه بازیچه یک کارگردان / دیکتاتور پنهان هستند؛ اما بتدریج که شخصیت‌ها نسبت به وضعیت رنج بار خود آگاهی می‌یابند و علیه بازی‌گردان / شکنجه‌گر خویش عصیان می‌کنند، هویت از دست رفته خود را بازمی‌یابند و در انتها آن انبوه زنان و مردان استحاله شده به شکل ارواح و اشباح نامرئی، به اسم و رسم شناخته می‌شوند و آن دست‌های ناامید و چهره‌های وحشت‌زده ناشناس و مجهول که در پشت شیشه زندان برای زنده ماندن تقلا می‌کنند، فردیت تهی شده‌شان را بازمی‌یابند. هاله مشتاقی‌نیا با درک عمیق از مفهوم رابطه فرد و هویت جمعی و مرتضی اسماعیل کاشی به واسطه طراحی و اجرای دقیق، موفق می‌شوند تأثیرات انتخاب و اراده جامعه بر سرنوشت فرد را بازنمایانند و با چنین رویکردی داستان یک رخداد تاریخی در گذشته، ابعاد امروزی و معاصر می‌یابد و بر لزوم و ضرورت آگاهی فردی برای تغییر صورت‌بندی جمعی تحمیق‌شده، تأکید می‌کند. نمایش پنجاه / پنجاه به دلیل بهره بردن از متنی پیچیده و جسورانه، میزانسن‌های متکثر و نوآورانه، دکور و لباس و گریم هوشمندانه، بازی خلاقانه با نور و سایه، پرفورمنس و حرکات بدن ماهرانه بازیگران و هماهنگی حیرت‌انگیز میان همه این اجزا به یک تجربه نامتعارف سینمایی در تئاتر بدل می‌شود که برای تماشای آن به چندین چشم نیاز داریم تا بتوانیم به جای دوربین غایبی که مدام بر اساس زوایا و فواصل مختلفی در صحنه حرکت می‌کند، قرار بگیریم و دکوپاژ نامرئی میان نماهای پراکنده در صحنه را در ذهن مجسم کنیم و بر اساس مونتاژی پنهان، داستان سیال و چند لایه‌ای را که در کل صحنه جریان دارد، در ذهن بسازیم و ما هم به عنوان تماشاگر / همدست شکنجه‌گر، ایده تکان‌دهنده نمایش را از متن به دل واقعیت تعمیم ببخشیم که تا وقتی کسانی به عنوان ناظر برای تماشای نمایش دیکتاتوری هستند، صحنه جنایت می‌تواند به وسعت جهان گسترش بیابد و کابوس رنج انسان را پایانی نباشد.


منبع: هنرآنلاین

شهاب و سپهر این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
علی راد
درباره نمایش آرش i
آوخ که این همه زیبایی و شکوه و دلیری در زیر زمین چهارسو و آن عربده های بلند و نا زیبای شمر و یزیدیان در صحن تئاتر شهر همراه با نوای سورنا و....
ای کاش می تونستم جای اینها رو عوض کنم و اونقدر بلیط این نمایش رو می خریدم که تمام رهگذران چهار راه کالج حداقل به اندازه ی طول این نمایش یادشون میومد که چه اسطوره هایی خودمون داشتیم و داریم در ادبیات غنی مون با بهترین آموزه های انسانی و اخلاقی فراتر از تمام داستان‌های تازی و حجازی و بیگانه و غیر بومی.
روایت نمایش متفاوت بود از آنچه تا به حال دیده بودم، با گویشی که سالیان ساله فراموش شده، به طوری که باید تموم حواست رو جمع کنی تا کلمه ای رو از دست ندی. دستمریزاد به نویسنده ی نمایش.
اجراهای با حداقل اکت فیزیکی به مراتب سخت تر از بازی‌های نمایش های موزیکال و کلاسیک با حداکثر حرکات فیزیکی و استفاده ی کامل از فضای ... دیدن ادامه » پلاتو هست. حداقل به نظر بنده. بازی‌های این نمایش بد نداشت، و بین عالی و خوب جابجا میشد. خوبها هم بخاطر مقتضیات نقش شاید مجال عرضه نداشتن به قدر کفایت.
بازی‌های افراسیاب و کشواد و هومان به نظرم بی نقص بود و صدای البرز لرزه بر دلها می انداخت.هر چند آرش جای بهبود داشت.
متن نمایش حرفها داشت در دلش بسیار، شاید کسی بیاندیشد، بارها به فکری فرو می‌بردت که بی اختیار با خیسی گونه ات به خودت میومدی که واقعاً "ما ایرانیان را چه شده است؟ "
چرا این نمایش با اینهمه زیبایی که دیدنش برای هر ایرانی واجب می نماید اینقدر بی ایرانی اجرا می‌شود. جواب ما ایرانیان را چه شده است را می توان از صندلی‌های خالی سالن کوچک چهارسو فهمید شاید.
حدود 15 اجرای دیگه تا انتهای دیدن این حماسه مونده. فرصت این لذت رو به خودتون بدهکارید.
میترا این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ف کیوان
درباره فیلم کتاب آشپزی i
کاش حداقل یه سر نخی به ما میداد نویسنده محترم که چه منظوری رو میخواد برسونه. :) کار شروع خوبی داره اما در اواسط تغییر جهت میده و در آخر هم که مشخص نمیشه چی میشه.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
mehdi Nazeri
درباره نمایش در اسکله i
ممنون میشم از نمایش ها ویدئویی کوتاه قرار بدید
میترا این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اینکه یک هنرمند جوان سعی در تولید محتوا و تشکیل یک گروه هنری می دهد که این اجرای سخت را اجرا کنند به تنهایی تشویق جداگانه دارد چرا که ریسک شهامت می خواهد و مهم عملی شدن هنر بود که من دیدم.
در آوردن شخصیت های پیچیده ی این متن کاری بود که بازیگران به خوبی از پس آن بر آمدند.به نظرم موسیقی و صحنه با متن اثر خوب چفت و بست پیدا کرده بود تا فضای ایجاد شده را به مخاطب بیشتر انعکاس دهد.مونولوگ آخر هم اگر نبود بیشتر دوست داشتم تا ذهنم درگیر بماند و خودم به نتایجی برسم،اما حتما نیاز بوده برای عوام و باز نظر من است.
خواسته ام از گروه این است که به تلاش خود ادامه دهند،ما به هنرمندان دغدغه مند در این عرصه نیاز داریم.
میترا و Pedram Parnianfar این را خواندند
Parisa و فرزاد جعفریان این را دوست دارند
درود
ممنون از لطفتون به ما و اینکه وقت گذاشتید.بالاخره هر کاری دچار نقص هایی است که باید تحلیل و بررسی شوند جای ارزش گذاری.با قسمت مونولوگ من هم نظر با شما هستم و درست می فرمایید،نتیجه ی دراماتوژی کار این بود که در قسمت آخر مونولوگ قرار گیرد.
در تلاشیم ... دیدن ادامه » و پر قدرت ادامه می‌دهیم ممنون از انرژیتون.
۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هانیه نصیری
درباره نمایش آرش i
خسته نباشید می گم به گروه، اما نمایش خوبی نبود. متن نو آورانه ای نبود درباره آرش. و به جز بازی بازیگر نقش افراسیاب در نیمه دوم نمایش. نکته مثبتی ندیدم.
فرزاد، امیر مسعود و میترا این را خواندند
سلام و روز بخیر، نظر هرکس محترم هست مطمئناً ولی معنی یه"متن نوآورانه" که دنبالش بودید از یک افسانه ی حماسی رو نفهمیدم؟ نمایش روایتی از داستان آرش بود در قید زمان و مکان حالا. من شخصا لذت بردم از سبک روایی نمایش با حداقل اکت.
در خصوص بازی‌ها هم تو ... دیدن ادامه » نقدی که بر اثر نوشتم بازی‌ها رو بین خوب و عالی قراردادم.
شاید کم انصافی باشه که بازی قدرتمند کشواد و هومان و یا نوای البرز رو ازش نامی نبریم. معتقدم بازی آرش جای کار بیشتری داشت با توجه به شخصیت کلیدی داستان.
ولی اگر از حق نگذریم نمایشی بود که به دیگران هم توصیه کرد انصافاً در این وانفسای نمایش‌های پرطمطراق و سلبریتی محور و بی محتوا که معمولاً حرفی گفتنی برای گفتن ندارن.
۲ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
samaneh samie
درباره نمایش بهار شکنی i
من لذت کافی و وافی نبردم یجور پیچیدگی مبهمی داشت که جذابش می کرد اما به نظر من نتونسته بود به عنوان یه تئاتر دلچسب به نظر بیاد
امیر مسعود و میترا این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
الهه هدایتی
درباره نمایش آواز قو i
نمایش آواز قو در سالن ناطر زاده این شب ها اجرا دارد. با ۱۵ تا از دوستان قرار داشتیم و دیشب در سانس ویژه به تماشای خانم سیف و اقای پور صمیمی نشستیم. من خیلی دوستش داشتم. از لحظه ورود اقای پورصمیمی با ان مورپزیک خوب تا پایانش ... متن نمایشنامه با ان چیزی که من خوانده ام یه کوچولو فرق داشت. ولی خیلی بازی و طراحی نور و موزیک و همه جیز عالی بود. مثل همیشه سر ساعت شروع و سر ساعت پایان. نظم فکق العاده و سکوت تماشاچی های گل... از دیدن یک تئاتر خوب لذت بردیم. و بعد کار که با دوستان گپ می زدم اکثرا خیلی دوست داشتند. البته من شخصا بخاطر خود استاد پور صمیمی رفته بودم. واقعا هم دوستشان داشتم. در طراحی دکور و صحنه شاید می شد بهتر عمل کنند. اما در کل دوستش داشتیم.
مرسی که ساعت ویژه گذاشتند تا ما هم بتوانیم ببینیم
انید دارم بارها و سالها اقای پور صمیمی رو ببینیم در صحنه ... دیدن ادامه » ... ارزوی تندرستی و شادکامی و برکت دارم برای همه گروه های تئاتری و تماشاچی های خوب ...
پ.ن ارزو دارم همه سالنها مثل سالن دیشب پر باشد. کیفیت کارها عالی باشد و همه راضی
میترا این را خواند
راضیه فیض آبادی و بهاره خالقی این را دوست دارند
سپاس از شما و دوستان تان که وقت گذاشتید و نمایش مارا دیدید.فکر می کنم رضایت تماشاچی فرهیخته تئاتر باید سرلوحه وظایف گروه های هنری باشد.گروه نمایش آواز قو مفتخرست که توانست بعداژظهر خوبی را برای شما و دوستان تان رقم بزند.
۴۰ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
الهه هدایتی
درباره نمایش مشق شب i
من این نمایش را ندیدم . از دوستانی که بهشان اطمینان دارم هم نشنیدم دیده باشند. اما با این که ندیدم ، برید ببینید، بلکه دوستان ، دست از سر گروه ما بردارند که چرا مشق شب رو نمی بینیم. کار دانشجویی قطعا ارزش دیدن و حمایت دارد . امیر نجفی هم کارهای دیگری ازش دیدم و دوست داشتم. ان شالله که مشق شب هم شایسته است.
پ.ن به امید کنار گذاشتن همه خصومتهای شخصی، به امید پاک بودن فضای تئاتر. ان شالله وقت کنیم دوست داریم بیاییم ببینیم ،
آرزوی موفقیت روز افزون برای همه گروه های خوب تئاتری دارم.
میترا، سپهر، شاهین و پیمان لسان این را خواندند
این که آدم پیشنهاد بده یه کار دانشجویی دیده بشه خیلی خوبه.
ولی این که نمایش رو ندیده امتیاز 1 بهش بده .......
یادم باشه در ماه به 14 تا نمایش امتیاز بدم . یه وقت نکنه پروفایلم رو چک کنن خالی باشه.
مردم چی میگن ؟
۳ ساعت پیش
اول اینجا رو خوندم چیزی نفهمیدم چه خبره تا لینک بحث سید مهدی رو خوندم تمام و کمال

الان منتظرم مشق شب واسه آخر هفته باز بشه

ممنون
۲۸ دقیقه پیش
سپهر باز خوبه عصبانیتت این جوری خالی میشه..

کاش حالا به غیر از خانم هدایتی،یه سری دیگه هم یه ذره به خودشون بگیرن..یه جوری بعضی ها زدن به کوچه علی چپ که انگار نه انگار خودشون هم دست کمی ندارن!!!
۶ دقیقه پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آگر بخوام صادقانه بگم تا یک سوم نمایش همه چیز برام گنک بود. دیالوگ ها، حرکات اغراق شده بدن، فضای معما گونه و تاریک و وهم آلود... اما از یه جایی به بعد بازی ها و ریتم نمایش من رو به شدت جذب کرد. یه طوری از کشفی که می کردم لذت می بردم. بازی با نورها و هماهنگی حرکت بازیگران پر تعداد نگاهم رو به گوشه گوشه صحنه نمایش برد تا لحظه آخر و اون اتاقک های شیشه ای. و اما موسیقی، موسیقی به طرز زیبایی روی صحنه ها و حرکات نشسته بود. هم غمگین شدم، هم همراه با بازیگرها رنج کشیدم و شکنجه شدم. و هم مغزم پر از صدا شد، شلوغ شد. و این شلوغی رو دوست داشتم. دوست دارم دوباره نمایش رو ببینم شاید هم بارها و باها...
س محمدی این را پاسخ داده‌است
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
«تا باران چند پاییز مانده» به صحنه می‌رود | عکس
» «تا باران چند پاییز مانده» به صحنه می‌رود
... دیدن متن »

آرمان شهبازی، به زودی نمایش «تا باران چند پاییز مانده» را در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌برد.


به گزارش روابط عمومی نمایش «تا باران چند پاییز مانده» به نویسندگی عرفان پورمحمدی و   کارگردانی آرمان شهبازی و تهیه کنندگی شهاب غروی از میانه مهرماه در تماشاخانه نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.
آرمان شهبازی پیش از این دو فیلم کوتاه «ممد» و «سکوت فریاد» را در مقام کارگردان تولید کرده و این نمایش اولین تجربه او در عرصه تئاتر به شمار می‌آید.


«تا باران چند پاییز مانده» به صورت کمدی اجتماعی روایت شده و در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «تن خسته زدم به دریا ، شناگر بودم ولی این موج‌های لعنتی غرقم کرد... .»
اطلاعات تکمیلی این اثر شامل بازیگران ، زمان دقیق اجرا ، طراحان و عوامل اجرایی به زودی اعلام می‌شود.

میترا این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فوق العاده عالی بود.... با یک ذهنیت بد رفتم ولی کاملا دگرگون شدم ... یکی از بهترین کارهایی که امسال دیدم... واقعا برای این کار زحمت کشیده شده و معلومه ماه ها با وسواس کار شده همه چیز سر جای خودش قرار داره و موضوعات جالبی و بحث انگیزی رو از نگاه جدید مطرح میکنه
شهاب فرح بخش این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید