تیوال عقیل بهرامی | دیوار
S3 : 23:37:04
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
عقیل بهرامی
درباره نمایش جوادیه i
عزیزانم هم خانواده ای های تیوالیم
اول از همه خدا رو شکر می کنم که یاری ام کرد و امسال چهارمین نمایش را در کنار دوستان قدیمی و یاوران همیشگی بروی صحنه دارم، و باز خدا رو شکر می کنم که شما عزیزان را دارم که همیشه لطفتان شامل حالم بوده و هر بار که بروی صحنه تئاتر ایستادم حمایت کردید و حقیقتا مانند خانواده در کنارم بوده اید.
خدا شاهده هر بار تمام سعیم را کرده ام که از جان و دل بر صحنه مایه بگذارم، امیدوارم که راضی و خوشنود از نمایش جوادیه پای خود را بیرون از سالن بگذارید...
یا علی مدد
ماییم و نوای بی نوایی
بسمه الله ار رفیق مایی
عقیل بهرامی
درباره نمایش کال سنتر i
هم خانواده ای های تیوالیم سلام
بعد از پنج ماه تمرین و کلی لحظه های سخت، شیرین، تلخ و شاد بالاخره نمایش رو به صحنه رسوندیم. ما مشق کردیم و همچنان در حال کسب تجربه ایم
خوشحال میشم رفقا تشریف بیارید و در کنارمون باشید.
اولین باری هستش که نمایش کمدی به صحنه می برم و امیداورم که به دل بشیند
خسته نباشید جناب بهرامی
انشاله موفقیت های بیشتر
۲۰ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عقیل بهرامی
درباره نمایش سیسیلی i
هم خانواده ای های عزیز سلام

این یک بیانیه یا اعتراض یا هر چیز دیگری غیر از حرف دل نیست

بعد از کلی تمرین و تلاش و بارها و بارها اصلاحیه (در شرایط سخت اقتصادی، بدون تهیه کننده و هزینه برای تبلیغات آنچنانی در فضای شهری و مجازی، بدون چهره های سینمایی و بدون خیلی چیزهای مادی دیگر) با همدلی گروهی، و اندیشه کارگردانی بالاخره نمایش سیسیلی به نویسندگی و کارگردانی فرهاد مهرخیرانی روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان شروع می شود. و فقط ۱۵ شب می توانیم میزبان خالصانه ای باشیم که روی صحنه هر چه در توان داریم مایه بگذاریم، دوباره درس پس دهیم و تجربه آموزی کنیم. امیدوارم که مانند همیشه مورد عنایت و مهربانی شما عزیران قرار بگیرم. الحق که به جزء (او) و صفای وجودی شما هم خانواده ای های تیوالی دل به چیزی یا کس دیگر خوش نداریم. قدم به چشم ... دیدن ادامه » بگذارید و خواهشا بعد از تماشای اثر نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. و اگر قابل دانستید در اینستاگرام های خود برایمان پست یا استوری قرار دهید. چون واقعا هزینه ای برای انجام این امور نداریم .
.
ماییم و نوای بی نوایی
بسمه الله اگر رفیق مایی
.
مخلص همه شما
هم خانواده ای کوچکتان عقیل بهرامی
به امید موفقیت
امیدوارم فرصت کنم و خدمت برسم
۰۹ دی ۱۳۹۷
ارادتمندم جناب جعفریان عزیز ممنون از شما که ایرادات را گوش زد میکنید و ما را در بهبود اوضاع یاری میدهید
۲۰ دی ۱۳۹۷
عالی بودید همگی
۲۱ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عقیل بهرامی
درباره نمایش چسب هایش i
نمایش دغدغه مند و گیرایی بود
لدت بردم از تماشای این اثر از یک متن خوب که کشش دارد، درام دارد و طناز های خاص و دلنشینی که نویسنده هوشمدانه از آن ها استفاده میکند.
به همراه عمو فرهاد قصه ها، رامین معصومیان و جناب marillion عزیز به تماشا نشستیم و نمایش لذت همراهی دوستان را دوچندان کرد.
همیشه محمدرضا سجادیان و بهادر آذری را دنبال کردم، پیشرفت خیلی خوبی داشتند و هر روز بهتر از دیروز کار می کنند چرا که دغدغه دارند و از تکاپو نمی افتند در هر شرایطی کار را جلو می برند و این همه جوششی است که سر منشا آن عشق به تئاتر است... خالصانه کار می کنند و از تماشای این خلوص لذت می برم.
بازی ها همگی روان و درست است و حس و حال خوبی را بازیگران منتقل می کنند. کار را لو نمی دهم چون هوشمندانه جلو می رود.
یک میزانس در این نمایش هست که چنان من رو به وجد آورد که یک آن از صندلی جدا شدم... ... دیدن ادامه »
خسته نباشید به همه گروه نمایشی، دستمریزاد عالی بودید
رفقا و هم خانواده ای های تیوالیم پیشنهاد میکنم در میان شلوغی و زرق و برق این روزهای تئاتر تماشای این اثر خالص و بی ادعا اما زیبا و لذتبخش رو از دست ندید
از هم خانواده ای های کار بلد و پر انرژیمان حمایت می کنیم
ماییم و نوای بی نوایی
بسمه الله اگر رفیق مایی
عقیل جان دوست هنرمندم مطمئنم خودت میدونی دیدن نمایش در حضور شما دوستان واقعا چقدر برای من لذت بخش بود و خیلی از دیدن همگی شما خوشحال شدم .. و راستی یک اعتراف . من میان اون همه از گفتگو ها یادم رفت این سوال را از کارگردان محترم نمایش محمدرضای عزیز بپرسم .. ... دیدن ادامه » و اینکه , اصولا :) .. از اون نگهبانهای درون نمایش کجا میفروشن ؟؟ :)) .. نگهبانی که هیچ عامل دنیوی و معنوی در او کارساز نیست :)) و حالا اگر مثلا من نگهبان باشم .. احتمالا کارخونه رو با جاش می برند ! :)) .. بازی بهادر عزیز در آن صحنه زیبا و بسیار ماندنی در ذهن بود و واقعا من را غافلگیر کرد .. :))
۲۰ آبان ۱۳۹۷
Marillion عزیز بله واقعا صحنه نگهبان هم یک غافلگیری جذاب بود و هم بازی ها به یادماندنی بهادر عزیز هم به یاد ماندنی در کل لذت بردم هم از همنشینی با شما دوست فرهیخته و عزی و هم از نمایش خوب چسب هایش، شب به یاد ماندی شد
۲۰ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عقیل بهرامی
درباره نمایش چسب هایش i
بی صبرانه منتظر تماشای این نمایشم، رفقای بامعرفت، هنرمندان دوست داشتنی و هم خانواده ای های تیوالیم محمدرضا جان و بهادر عزیزم بی شک شما بر صحنه میدرخشید
عقیل جان اینجا اگر بتونم یک میکروسکوپ الکترونی پیدا کنم خیلی خوب میشه :)) .. که بتونم درصد دلتنگی خودمو برای محمدرضا جان سجادیان عزیزم و بقیه دوستان محاسبه کنم :))
۰۱ آبان ۱۳۹۷
آقای marillion عزیزو خوشحال می شم اگر بشه با هم هماهنگ کنیم و به تماشا بشینیم. چون دلم برای صداقت و مهربانیت شما هم تنگ شده
۰۹ آبان ۱۳۹۷
باعث افتخار من خواهد بود .. اگر امکان باشه با جناب فرهاد مهر خیرانی هم بتونم هماهنگی کنم که با هم به دیدن نمایش بریم .. و همینطور بسیار ممنون از محبت شما دوست هنرمندم ..
۰۹ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشی جذاب و دوست داشتنی که هنگام تماشای آن زمان را احساس نمی کنید. و بعد از اتمام نمایش با خودت میگی ای کاش باز هم ادامه داشت...
پر از ایده و پر از لحظات شیرین....
خسته نباشید به خامم لادن نازی و همه گروه دوست داشتی و زحمتکش گروه خلاق این نمایش. دیدن این نمایش رو به همه عزیزان قویا پیشنهاد می کنم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عقیل بهرامی
درباره نمایش پرتی i
نمایش پِرتی حواستان را از حال این روزهای کف خیابان تهران پَرت می کند
.
از میدان انقلاب قدم زنان به سمت تئاتر شهر می رفتم. و از کنار دختران دانشجویی که روزهای آخر امتحانات را می گذرانند و پکر به فکر برگشت به شهرشان بودند.دختران نقاشی که بوم به دست اما مستاصل از گرانی به دنبال کار های ژوژمان خود بودند .دخترانی که در کافه ها چشم انتظارند ، دخترانی که در کنار خیابان بساط دستفروشی اثار هنری و صنایع دستی دارند و...می گذرم و به در پلاتو اجرا در قسمتی از دایره بزرگ تئاتر شهر می رسم و پله ها رو پایین می رم. سالنی کوچک و جم و جور، سکوتی بر صحنه حاکم است و انگار از سر و صدای شروع اجرا های پر صدا و پر از چهره این روزها خبری نیست. صندلی خودم رو در میان ۲۰ یا ۲۵ تا صندلی سالن پیدا می کنم. اجرا شروع می شود و باز هم دختران دانشجو، زمان می گذرد و من آن را حس نمی کنم. دختران ... دیدن ادامه » دانشجویی که بی ادعا بر صحنه زندگی می کنند و با قواعد خاص خودشون تمامیه مخاطبین رو به درون داستان خود می کشند. تئاتری ساده اما جالب و دوست داشتنی. دخترانی که عصبانی اند اما می خندند دخترانی که عمر و جوانیشان تلف می شود اما به مسیر ادامه می دهند و می جنگند. و چقدر ساده، زیبا و دلنشین بازیگران این نمایش اتفاقات بزرگ و هولناک جهان خود را به نمایش گذاشتد.

در میان بازی خوب همه بازیگران نقش آفرینی ثمین رادنیکنام بیشتر به دلم نشست دختر عصبانی کله شق مشنگ احوالی که حرف های جدیش را میزند. و برای اثبات خود مصرانه می جنگد و بار بزرگی از کمدی نمایش را به دوش می کشد.
اول تبریک می گم به بهاره رضی زاده به خاطر اینکه هم خوب بازی کرد و هم خوب کارگردانی کرد و می دانم کار دشواری است این روزها تئاتر بر صحنه بردن،آن هم بدون پشتوانه مالی و... و بعد به همه عوامل خوب گروه نمایش پرتی که خوش می درخشند.

نمایش پرتی چقدر در حال و هوای همان دختران خیابان انقلابی است که از کنارشان می گذشتم!

دوستان عزیز تیوالی هم خانواده ای های نازنین، شما را دعوت می کنم به تئاتر ارزان (از لحاظ قیمت بلیت ) و گِران (از لحاظ بار معنایی و تلاش این دختران هنرمند)
امیدوارم که شما هم لذت ببرید و یک ساعتی از حال و هوای سنگین این روزهای خیابان ها و کوچه پس کوچه های تهران در بیاید.
عقیل بهرامی
درباره نمایش نارنجیغ i
باورم بر این بوده و هست که تئاتر فرمول دارد اگر این فرمول را درست کنار هم چیدی که برنده شده ای در غیر این صورت باید بری باغ خیار بچینی...
متن دراماتیک + کارگردانی استرلیزه و درست+بازیگر توانا و پر انرژی =نمایش بی نقص
نارنجیغ کل این فرمول را درست انجام داده و در جزئیات نیز دقیق عمل کرده نارنجیغ حرف دارد ولی بی خودی فریاد نمی زند. نارنجیغ فریاد دارد ولی بی خودی پز روشنفکری نمی آید. نارنجیغ بازیگری سختی دارد ولی بی خودی زور نمی زند و ادا در نمی آورد. کارگردانی و میزانسن های درست و تمیزی دارد ولی به دنبال شلوغ کاری و جنگولک بازی نمی رود. موسیقی و نور و دکور بجا و درستی دارد. خلاصه که نمایش پر انرژی خلاق و حال خوب کنی است این نارنجیغ. دمتون گرم رفقا
وقتی قدرت دست دیوانه ها بیافته، راهی نداری جز اطاعت کردن
مرگ و دوشیزه نمایش روان اما خلاق، عمیق اما بی تکلف، با سواد اما بی ادعا، سینا راستگو را از سال ۹۰ سر کلاس های استاد کیومرث مرادی کمی شناسم، همیشه پر انرژی و پر از ایده بود و حالا تجربه و سواد ش بیش از پیش شده، نمایش مرگ و دوشیزه نمایش پخته و جذابی است، از قصه، بازیگری، نورپردازی و دکور گرفته تا موسیقی بی نظیرش و...
بازیگران نمایش تقریبا بازی یک دست و خوبی را ارائه می دهند. می دانند درام چیست و می دانند کجا بازی می کنند. در میان اینها دختری که نقش دوشیزه را بازی می کند (زهرا بهروز منش) می داند نقش محوری را بازی کردن چگونه است و می داند که عمق درام تا کجا است اما زمان درام اصلی را می داند و به اندازه بازی می کند، درست و بجا، زنی که چندین و چند نفر بار ها و بار ها به طرز کثیفی ۱۵ سال پیش به او تجاوز ... دیدن ادامه » کرده اند و امروز یکی از آنها مهمان خانه اوست و قرار است برای آن پزشک میز صبحانه بچنید....
عزیزان تیوالی امیدوارم که از تماشای این نمایش لذت ببرید
عقیل بهرامی
درباره نمایش داخایو i
هم خانواده ای های تیوال عزیزم
سلام
همیشه و همیشه در تک تک کار های خودم چه در سمت بازیگر و چه کارگردان بهم بینهایت لطف داشتید. من رو لبریز از انرژی مثبت و احساسات فوق العاده تون کردید و هیچ وقت تنها نگذاشتید. امروز بعد از سال ها که فعالیت مستقیم رسانه ای نداشتم به عنوان عضو کوچکی از نمایش داخائو به روابط عمومی مشغولم، بی شک می تونم بگم دلیلش واضح است و آن هم به خاطر عشق و علاقه ای که همیشه به تئاتر دارم مخصوصا تئاتری این چنین خالصانه که به شخصه از تماشای تک تک لحظه هاش لذت می برم. گروهی منسجم و با پشتکار که به پشتوانه حمایت و دلگرمی علاقه مندان واقعی نمایش و عزیزان دست به قلم و پر از مهر و محبت تیوال بر صحنه تئاتر حقیقا زندگی می کنند.
امروز خودم برای اولین بار فارغ از شلوغی ها به تماشای این نمایش نشستم و لذت بردم.
خالصانه شما عزیزان رو به تماشای ... دیدن ادامه » این اثر دعوت می کنم و تقاضا دارم نظرات خود را هر آنچه که هست بعد از تماشای اثر بر صفحه تیوال مزین بفرمایید.
سپاسگذارم
برادر کوچکی از خانواده بزرگ تیوال نازنین
عقیل بهرامی
سلام و درود
جناب آقای بهرامی ، من دیشب که اجرای سوم این نمایش بود در سالن بودم. نظرم رو درباره ی نمایش بعدن خواهم نوشت اما لازم دونستم چند نکته رو به عرضتون برسونم شاید کمکی به بهتر شدن اجراهای بعدی باشه:
- پرده ی دو تکه ی انتهای صحنه در تمام طول نمایش نیمه باز بود، هم در وسط هم در سمت چپ که رفت و آمد بازیگران انجام میشد... تردد افراد پشت صحنه و در باز شونده به راهرو قابل مشاهده بود! (حیف نیست این میزان بی دقتی در تئاتر برنده ی بهترین طراحی صحنه؟)
- دو عکاس از ابتدا تا انتهای نمایش یکی جلو و دیگری بغل گوش ما چیلیک چیلیک کردند. چرا عکاسی ها رو در آخرین تمرین یا روز افتتاحیه انجام نمیدید؟
- نیم ساعت از نمایشِ یک ساعته گذشته بود در باز شد و پنج نفر وارد شدند، گروپ گروپ رفتند نشستن ردیف ششم.
- در مدت نمایش بیشتر از ده بار در باز شد و عوامل نمایش وارد و خارج شدند. در این بین چیزی حدود پنج دقیقه در نیمه باز بود و از مشاهده ی رفت و آمد پرسنل در راهرو هم مستفیض شدیم.
بزرگوار! شما بلیط فروختید. اجرای خصوصی نبود که در این سالن کوچک که کوچکترین صدا و حرکتی میتواند تمرکز تماشاگر یا بازیگر را بهم بزند با تمام قوا جولان میدهید. نمایش اگر برای عوامل تکراریست برای ما جدید بود.
این موارد حاشیه است اما به اصل کار که نمایش ، انتقال پیام آن و لذت تماشاگر است؛ لطمه میزند.
بخاطر جوایز متعددی که این نمایش در جشنواره دانشجویی کسب کرده با علاقه و کنجکاوی وارد سالن شدم و با علامت تعجب از این همه بی نظمی از سالن خارج شدم.
سپاس ... دیدن ادامه » از توجه و اصلاح اشکالات
و آرزوی موفقیت برای گروه

۱۳ دی ۱۳۹۶
سرکار خانم اعظم م عزیز
سپاس گزارم از نظرتون و لطف مى کنید که بى شائبه و بدون تعارف نقدتون رو با ما در میان گذاشتید. به عنوان مجرى طرح نمایش داخائو ازتون خواهش مى کنم که در روزهاى آتى هر زمانى که براتون مقدوره و اگر تمایل دارید، یک بار دیگه به عنوان مهمان ... دیدن ادامه » ما به تماشاى نمایش ما بنشینید و امیدوارم که اشکالات برطرف شده باشه و اجراى بهترى رو از لحاظ فنى شاهد باشید.

سپاس دوباره :)
۱۳ دی ۱۳۹۶
ممنونم از لطف حضرتعالی جناب حسینی گرامی.
۱۳ دی ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عقیل بهرامی
درباره نمایش داخایو i

افتتاح نمایش "داخائو" روز جمعه در شهرزاد
«داخائو» نوشته شهرام ابوالقاسمی از ۱۰ دی‌ماه ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ شب در پردیس تئا‌تر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم افتتاحیه نمایش «داخائو» ۸ دی‌ماه با حضور اهالی تئا‌تر، سینما و چهره‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

داخائو به کارگردانی مشترک شهرام ابوالقاسمی ــ حمیدرضا هدایتی و به تهیه کنندگی سالار رضائی به روی صحنه خواهد رفت. حمیدرضا هدایتی، محسن بابائی، ارشیا زرین و مریم قربانیان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

این نمایش در ششمین جشنواره تئاتر دانشجوئی فجر در سال ٨۱ به نام آشوئیتس برنده جوایز اول کارگردانی، بهترین نمایشنامه، اول بازیگری مرد، دیپلم افتخاری بازیگری مرد، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی و منتخب تماشاچیان و هیئت داوران شده است؛ ... دیدن ادامه » و هم اکنون بعد از 15 سال با نام داخائو در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

داخائو داستان هنرمند جوانی است که گرفتار بیماری صرع شده و به هنگام تشنج فقط با شستن روی خود با آب و خنک شدن دمای صورتش به حالت عادی برمی‌گردد. در چنین شرایطی هنگامی که هنرمند جوان به همراه دو دوست دیگرش درگیر مشکل کمبود آب در مناطق حاشیه‌ای و حومه شهر تهران شده‌اند، مجبور به انتخاب‌های ناگزیری می‌باشند که ...

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «داخائو» هم اکنون در سایت تیوال آغاز شده است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

معجونی میشه ترکیب جنگ و هنر
آشویتس زنان به نویسندگی و کارگردانی علی صفری، معجون دلپذیر و مقوی ابرای اهالی نمایش و تئاتر بین های حرفه ای است. نمایشی که درد داره اما جنس دردش دوستداشتنه، حال آدم بعد تماشای اون خوب جوری بد میشه. فارغ از میزانس های چشم نواز و طراحی خاص حرکات با قصه ای مواجه می شویم که حرف برای گفتن داره و تماشاچی را به درون خود می کشه. علی صفری از اون فیلم بینای حرفه ای و دست به قلم خوبی هم داره، واسه همین میدونه چطوری مخاطب و درگیر کنه، گره گشایی کنه و از همه مهمتر قصه شو خوب و جذاب جلو ببره...
با دیدن این نمایش همچنان که درگیر اتفاقات و لذت تماشای صحنه های ریتمیک، خشن و احساسی کار بودم. دونه دونه زیباترین فیلم های مربوط به جنگ جهانی هم برام مرور میشد و بسیار کیف کردم.
مرسی از گروه خوب موسیقی به سرپرسی رها حاجی زینل عزیز،دستمریزاد ... دیدن ادامه » بابت هماهنگی و اجرای خوب و تاثیرگذارتون
خسته نباشید به تک تک بازیگرای پرانرژی کار و دیگر عوامل
علی جان صفری تبریک فراوان، خدا قوت

رضا تهوری، hesampars و محمد رحمانی این را دوست دارند
درود پرنده آلکاتراز نازنین الحق که زیبا و سخت و دردناک است این نمایش در این برهوت بی محتوایی تمایش این نمایش به جد توصیه می شود خدمت شما بزرگوار و دیگر هم خانواده ای های تیوالیم، امیدوارم که شما هم لذت کافی ببرید
۱۹ شهریور ۱۳۹۶
پرنده آلکاتراز عزیز همیشه یاور دلتنگت شدم فراوان انشالله که در ایام نزدیک بشود دیداری تازه کرد
۰۵ مهر ۱۳۹۶
آقای تهوری نازنین شما اونقدر مهربان و عزیزید که همیشه در وایت لیست ذهنم شما رو به یاد خواهم داد
۰۵ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

نمایش #نوای_اسرار_آمیز دارای یک فرمول است
متن خوب +کارگردانی خوب+ بازیگری خوب= اثری ماندگار
بسیار لذت بردم از این همه اوج و فرود از این همه هماهنگی و خوش ریتمی اثر، لذت بردم از همه چیز مرسی
ساقی عطایی دستمریزاد گل کاشتی،
هوم کیایی دمت گرم با انرژی و زیبا بازی می کنی، وحید آقاپور عزیز مثل همیشه دلنشین و عالی
مرسی از همه گروه خوش انرژی این نمایش
شب خوبی بود
تماشای این اثر رو به شدت خیلی زیاد پیشنهاد می کنم رفقای نازنین
عقیل بهرامی
درباره نمایش ال نینو i
عشق واژه غریبی است
نمی دونم من اینقدر سر در گمم یا اکثر هم دهه ای های من اینطورین؟ منظورم دهه شستی ها است. خیلی غریبیم با واژه عشق خیلی دوریم از روابط نا همجنس، یه جورایی بد جوری بلا تکلیفیم توی این قضیه، تقصیر خودمونه یا تقصیر تاریخ،جغرافیا، علوم اجتماعی،علوم دینی، علوم سیاسی، ریاضی و فیزیک و غیره مون نمی دونم. فقط به جد می دونم که خیلی توی فلسفه عشق موندیم، بد جوری هم گیریم، آمار طلاق و دوباره نگم بهتره، واقعا تکیلف خودمون در مورد عشق، باخودمون معلومه؟ می دونیم چی می خوایم ازش، چی می دونیم ازش یا چی هست اصن؟
این نمایش رو دیدم، بگذریم از اینکه نمایش پر انرژی،طناز، خوش ریتم و با احساسی بود. یه چیزی تو دل این نمایش بود که بد جوری ذهنم و درگیر کرده، اونم اینکه واقعا عشق یعنی چی؟ به چه دردی می خوره؟ اصن باید باشه؟ یا نبودنش بهتره؟ به دردسرش می ارزه ... دیدن ادامه » ؟ یا حتی یک لحظه اش هم به یک دنیا می ارزه؟
یه روز به یه دوست عزیزی گفتم: کی عاشق شدی؟
گفت:وقتی عاشق میشی دیگه زمان معنی نداره
آیا واقعا اینطوریه؟
ال نینو به کارگردانی نسیم افشار پور با بازی های تقریبا یک دست و رون که همگی با انرژی و در لحظه نقش آفرینی می کنند، حرف برای گفتن داره، یا الاقلش اینه که ذهنت رو درگیر می کنه. لحظه های کمدی و درام این نمایش به خوبی در اومده و دکور رئال و فضاسازی فانتزی اما به جای این اثر تماشاچی رو تا آخرین لحظه با خودش می کشونه. افشار پور بازیگر جوون و خوش ذوقی است که سرشار از انرژیه و بیشتر می تونم بگم که بازیگری است حسی که تکنیک رو هم بلده، اما تکیه بر حسش اونو به خوبی بر صحنه به پیش می بره. دیگر عوامل گروه هم به خوبی کار خودشونو انجام دادن و موسیقی زنده این نمایش به زیبایی هر چه تمام تر تماشاچی رو به اوج می بره. دیدن این نمایش جذاب و دیدنی، که پر است از لحظه های ناب کمدی و احساسی رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنم.
عشق برای ما دهه شستی ها پر از رمز و رازه . پرشکوه و زیباست .
عشق های نهانی ... یکرنگی صداقت ، اعتماد .
عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید .-. ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی
۰۳ اسفند ۱۳۹۵
ممنون از شما که وقت گذاشتین و نظر ارزشمندتون رو با ما به اشتراک گذاشین.
۰۷ اسفند ۱۳۹۵
از طرف پیک تهران طهران آمدم کار دوست داشتنی بود مخصوصا موسیقی زنده و بازی خوب خانم افشارپور ممنون خسته نباشید
۰۸ اسفند ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
http://farheekhtegan.ir/?nid=2093&pid=15&type=0

گفت‌وگو با صبا کاظمی کارگردان فیلم «مات» که فیلمش در روز افتتاحیه مورد توجه منتقدان قرار گرفت

فیلمی با طعم هیچکاک به یاد کیارستمی
نویسنده : سید حسین رسولی خبرنگار گروه تماشا

موزه سینما میزبان افتتاحیه یک فیلم تازه به نام «مات» به کارگردانی صبا کاظمی برای اکران در گروه «هنر و تجربه» بود. این اثر سینمایی در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپائولوی برزیل، اولین تندیس کیارستمی را به نام خود ثبت کرد و هیات داوران در این باره گفتند: «تندیس کیارستمی سهم فیلم مات است؛ برای اینکه با راهی خلاقانه و پرریسک، ‌نابسامانی دنیای مدرن را با ‌تعدادی بازیگر شگفت‌انگیز، تنها در یک آپارتمان واقع در تهران امروزی، در یک نمایش زنده روایت کرده است.» فیلم بلند کاظمی، روابط انسانی را در موقعیتی ناملموس و شکنجه‌آور روایت می‌کند. او توانسته 6 کاراکتر اصلی خود را تنها در یک آپارتمان و آن‌هم تنها در مدت دو روز فیلمبرداری به تصویر بکشد. در شب افتتاحیه «مات» منتقدان و کارگردانان بسیاری حاضر بودند و واکنش بسیار مثبتی به این فیلم بی‌ادعا و کم هزینه داشتند. صبا کاظمی پیش از این فیلم‌های کوتاهی مانند «زرتشت غربی»، «خط فاصله»، «جاده» و مستندهایی از قبیل «چهار در چهار» و «برف چال» را جلوی دوربین برده بود و در آثاری مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بهروز افخمی، «سایلنت» مرتضی میرمنتظمی و «مرگ» میلاد نیازی به‌عنوان بازیگر حضور داشته است. گفت‌وگوی ما را بخوانید.

فیلمنامه‌ شما از کجا متولد شد و چگونه پیش رفت تا آن را کارگردانی کردید؟
آغاز «مات» به دو فیلمنامه دیگر برمی‌گردد که مشغول نگارش آنها بودم. یک روز به‌طور اتفاقی خبری خواندم که در آن به موضوعی پرداخته شده بود که حالا موضوع اصلی فیلم من است. اگر اجازه بدهید این اتفاق را به علت لو رفتن داستان فیلم توضیح ندهم ولی اتفاقی است که این روز‌ها فراوان شنیده می‌شود. یک لحظه احساس کردم همین اتفاق باید در فیلمنامه جای بگیرد و عجب موقعیت دراماتیک پرکشش و پرتعلیقی است. همین شرایط چالشی بین تعدادی انسان و فضای پرتنشی که شکل می‌گیرد موضوع فیلمنامه دیگرم هم بود. فکر می‌کنم مدت دو ماه وقت گذاشتم تا یک طرح ۳۰ صفحه‌ای از این موضوع را روی کاغذ پیاده کنم و بعد با میلاد نیازی روی فیلمنامه اصلی کار کردیم که حدود دو ماه یا کمتر طول کشید تا به اتمام برسد. ما روی این فیلمنامه به صورت کارگاهی کار کردیم. دو ماه‌ونیم هم تمرینات با بازیگران زمان برد. برای تمرین روزی حداقل ۳ ساعت وقت گذاشتیم. این نکته را همین جا بگویم که از جنس بازی‌ها، زندگی شخصی بازیگران، ایده‌ها و حتی تجربه بازیگران و دیالوگ‌های آنها هم استفاده کردیم تا رسیدیم به این شکل نهایی که شما دیدید.

کار با بازیگران چگونه بود و چه تاثیری بر فیلمنامه داشت؟
اگر دیالوگ‌های فیلمنامه ثقیل بود، با بازیگران تمرین می‌کردیم تا واژه‌ها برای خودشان بشود. ما درنهایت به علت کمبود وقت، امکانات و حتی منابع مالی، دو روز فیلمبرداری داشتیم و درنهایت دو ماه‌ونیم تمرین را جلوی دوربین بردیم. میلاد نیازی خیلی در نگارش فیلمنامه وقت گذاشت. ما بسیار به شخصیت اصلی خود بازیگران توجه کردیم و سعی کردیم کاراکترهای فیلمنامه به آنها نزدیک بشوند. باید همه چیز واقعی و ملموس می‌بود. لهجه‌ها و شهرهایی که بازیگران به آن اشاره می‌کنند، ‌واقعی است.

بعد ... دیدن ادامه » از دیدن فیلم در سالن همه از هیچکاک و شیوه روایت او نام می‌بردند؛ شما به این کارگردان علاقه دارید؟
جالب است بدانید وقتی در جشنواره سائوپائولو برزیل بودیم و فیلم با زیرنویس بومی آنها پخش شد تمام هیات داوران و منتقدان حاضر همین را گفتند. حتی مردم در دو سانسی که فیلم به نمایش درآمد دائم می‌گفتند چقدر این فیلم شبیه به آثار هیچکاک است. من عاشق داستان‌گویی هستم. داستان باید نقطه عطف و تعلیق داشته باشد. سینما حتما باید کشش و شوک داشته باشد تا تماشاگر امروزی بتواند پای آن بنشیند. دکتر مسعود دلخواه و تماشاگران بعد از افتتاحیه فیلم آمدند و گفتند که تا ثانیه آخر درگیر ماجرای فیلم بودند. من روزها و شب‌ها در این فکر بودم که چه کنم تا مخاطب با فیلم «مات» همراه شود. دوست داشتم مخاطب در زندگی این کاراکترها سرک بکشد و با موضوعی مواجه بشود که برای خودش مساله است و با این آدم‌ها هم‌دل شود. خیلی از دوستان نیز وقتی دکوپاژها و فیلم تمرینات را دیدند؛ گفتند «مات» شبیه به فیلم «طناب» آلفرد هیچکاک است. ولی واقعا دوست نداشتم فیلمی شبیه آثار هیچکاک بسازم.

در روز افتتاحیه انتقاد‌ها بیشتر در مورد پایان‌بندی و نوع قاب‌بندی فیلم بود...
واقعا این موضوع را قبول دارم. فیلم من کامل نیست و حتما اشتباهاتی هم داشته‌ام. ولی در حقیقت جبر شرایط محیطی و منابع مالی خیلی دستم را بست. من دوست داشتم همه چیز در فیلم تار و مات باشد؛ چون این کاراکترها و زندگی آنها مات است. ما در سرتاسر فیلم لانگ تک (برداشت طولانی و بدون قطع) داشتیم. بازیگران ما همه تئاتری بودند و همه می‌خواستند سر اجرا‌هایشان بروند اما تلاش کردم تا سه ماه کامل در اختیار فیلم باشند و حتی یک کتاب و یک نمایشنامه دیگر هم نخوانند و به هیچ تمرین دیگری فکر نکنند. دو روز پنجشنبه و جمعه فیلمبرداری کردیم و به علت ضعف‌های پیش‌آمده تکنیکی و حتی کیفیتی مجبور شدم تنها از نماهای روز جمعه در فیلم نهایی استفاده کنم. تکان و لرزش دوربین زیاد داشتیم که این را قبول می‌کنم اما در این نوع سینمایی که من کار کردم این مساله طبیعی است.
فیلمبردار دقایق طولانی با «استدی کم» فیلمبرداری می‌کرد و واقعا کار بسیار زجرآور و کلافه‌کننده‌ای است. البته توجه کنید که اسم فیلم «مات» است و یک فیلم با شیوه لانگ تک چنین چیزی را می‌طلبد.
هزینه فیلم چگونه بوده و آیا حوزه هنری پشت فیلم شما بوده است؟
هزینه فیلم را تماما خودم تامین کردم. این کار یک فیلم کم‌هزینه است. فیلم دیگری با همین نام «مات» در حوزه هنری تولید شده که گاهی با فیلم من اشتباه گرفته می‌شود. البته این اتفاق تقصیر خودم است. کلی گشتم که اسم فیلمم تکراری نباشد و در تمام بانک‌های فیلمنامه و بخش‌های مختلف سرک کشیدم تا این اشتباه صورت نگیرد و درنهایت رخ داد. فیلم حوزه هنری قبل از فیلم ما ساخته شده و حتی در جشنواره فیلم‌های مذهبی ایتالیا هم شرکت داشت.

نمی توانید از هزینه فیلم خود به‌طور شفاف بگویید؟
همان‌طور که عرض کردم یک فیلم کم‌هزینه هست که تا به امروز برای پوستر و تمام جزئیات دیگرش از جیبم خرج کرده‌ام و قرار است باز هم خرج کنم.

گروه سینمایی هنر و تجربه را چگونه می‌بینید؟ آیا فیلم شما سودآوری خواهد داشت؟
گروه هنر و تجربه یک اتفاق بزرگ و شایسته در سینمای ایران است که کلی دشمن پیدا کرده و سعی می‌کنند که دائم این گروه را نقد کنند؛ ولی چه فیلم‌های بزرگی در این گروه به نمایش درآمدند و واقعا چقدر زحمت می‌کشند. نقاط قوت زیادی در هنر و تجربه است. در حقیقت باید بگویم که گروه هنر و تجربه بزرگ‌ترین اتفاق سینمایی در این سال‌هاست. فیلم محسن امیر یوسفی عزیز و خوش سلیقه را اکران کردند. فیلم «خواب تلخ» سال‌های دور ساخته شده بود و وقتی اکران شد من چندبار آن را دیدم. فکر می‌کنم یک شاهکار بزرگ و ماندنی است. مگر می‌شود یک فیلم پس از سال‌ها که از زمان تولید آن می‌گذرد و وقتی اکران می‌شود این همه قدرت داشته باشد؟! محسن امیر یوسفی کارگردان بزرگی است و در جشنواره‌های بین‌المللی هم درخشیده است. چرا نمی‌گذارند فیلم‌های او به راحتی اکران بشود؟ وقتی چهره او را می‌بینم می‌فهمم در این سال‌ها خیلی لاغر و تکیده شده و ریش و موهایش سفید شده است. این را بگویم که بعید می‌دانم در گروه هنر و تجربه فیلمی به مرحله سود دهی برسد؛ تنها دو فیلم «پرویز» و «ماهی و گربه» به علت اکران طولانی و کیفیت بالایی که داشتند و تبلیغات خوبی که نصیب‌شان شد؛ به سود رسیدند. فیلم «چهارشنبه» سروش محمدزاده که در جشنواره‌های بین‌المللی دیده شده بود و بازی شهاب حسینی را هم داشت، فکر می‌کنم فروش خوبی نکرد. «چهارشنبه» هم فیلم کم‌هزینه‌ای بود. ما هزینه‌ها را از جیب خودمان می‌دهیم و کسی از ما حمایت نکرده است.

در بخش بین‌الملل، پخش‌کننده دارید؟
بله داریم. در برزیل گفتند که پیش ازاین با فیلم‌های زنده‌یاد عباس کیارستمی بزرگ و چند کارگردان دیگر دچار شوک شده بودند و حالا فیلم «مات» باز آنها را شوکه کرده است. به داستان‌گویی فیلم در فضایی مدرن توجه ویژه داشتند. مردم هم فیلم را دوست داشتند.
مارال عظیمی این را خواند
بهنام [شاهین] باقری و رضا تهوری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
http://www.mehrnews.com/news/3819155/اکران-فیلم-مات-به-هنر-و-تجربه-رسید-رونمایی-از-پوستر

اکران فیلم «مات» به هنر و تجربه رسید/ رونمایی از پوستر
فیلم مات

از پوستر فیلم سینمایی «مات» ساخته صبا کاظمی که به زودی در گروه هنر و تجربه به نمایش در خواهد آمد، رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «مات» نخستین فیلم بلند صبا کاظمی است که روابط انسانی را در موقعیتی ناملموس به تصویر کشیده است. این فیلم به تازگی برنده نخستین جایزه جایزه جهانی «کیارستمی» از هیأت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپائولو شد.

آیین دیدار با عوامل فیلم و رونمایی از «مات» سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه در موزه سینما همزمان با آغاز اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه برگزار خواهد شد. همچنین چند روز مانده به اکران فیلم «مات» از پوستر این فیلم رونمایی شد.

عقیل بهرامی، ژاله بلمه، آبان عسکری، ... دیدن ادامه » میثم کریم پور، مینو ملکی، نیما کاظمی، رامیار مشایی، وحید ورسه و کیان کاظمی از جمله هنرمندانی هستند که در «مات» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

صبا کاظمی کارگردان این اثر تاکنون فیلم های کوتاهی چون «جاده»، «خط فاصله»، «زر تشت غربی» و مستندهایی چون، «برف چال» و «چهار در چهار» را کارگردانی کرده است.

وی در فیلم‌ هایی چون «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی، «سایلنت» ساخته مرتضی میرمنتظمی و «مرگ» به کارگردانی میلاد نیازی نیز ایفای نقش کرده است.
رضا تهوری و عمو فرهاد قصه ها این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با عرض سلام خدمت هم خانواده ای های تیوالی عزیزم

http://www8.irna.ir/fa/News/82293945/
برنده نخستین جایزه جهانی«کیارستمی» از جشنواره سائوپائولو «مات» شد
تهران- ایرنا- نخستین جایزه ویژه هیأت داوران چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپائولو، با عنوان جایزه کیارستمی، به فیلم «مات» ساخته صبا کاظمی رسید.
برنده نخستین جایزه جهانی«کیارستمی» از جشنواره سائوپائولو «مات» شد
به گزارش روز جمعه خبرنگار سینمایی ایرنا، آیین ‌اختتامیه چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپائولوی برزیل عصر پنجشنبه با معرفی برگزیدگان خود در بخش های مختلف برگزار شد که فیلم سینمایی «مات» به کارگردانی صبا کاظمی، در اولین حضور بین‌المللی‌اش توانست جایزه ویژه هیأت داوران را از آن خود کند.
این جایزه که به نام کیارستمی نامگذاری شده است، ‌برای نخستین بار به جوایز این جشنواره سائوپائولو ... دیدن ادامه » اضافه شده است. طبق گفته هیأت داوران این جایزه به فیلم‌هایی تعلق می‌گیرد که داستان‌سرایی‌های کلاسیک را به شکل فیلم سازی تجربی بسط دهند.
طبق این ویژگی‌ها، جایزه کیارستمی سهم فیلم «مات» شد چراکه با راهی خلاقانه و پرخطر، ‌نابسامانی های دنیای مدرن را با ‌تعدادی بازیگر شگفت‌انگیز، تنها در یک آپارتمان واقع در تهران امروزی، در یک اجرای زنده به تصویر کشیده است.
فیلم مات که پخش بین‌الملل آن را مرجان علیزاده (iran arthouse film) به عهده دارد، روابط انسانی را در موقعیتی ناملموس به تصویر کشیده است.
مات علاوه بر اینکه نخستین فیلم ایرانی است که یک جایزه مهم جهانی مزین به نام کیارستمی را دریافت کرده، به عنوان فیلم برتر از دید تماشاگران جشنواره سائوپائولو نیز معرفی شد.
«مات»، ‌هفته آینده در اکران فیلم‌های برنده جشنواره سائوپائولو اکران عمومی خواهد شد.
فیلم‌هایی چون «فروشنده» اصغر فرهادی، «لانتوری» رضا درمیشیان، «اژدها وارد می‌شود» مانی حقیقی در بخش نمایش و «چهارشنبه» سروش محمدزاده، «سینما نیمکت» محمد رحمانیان و «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» حمیدرضا قربانی در بخش اصلی مسابقه جشنواره حضور داشتند.
این فستیوال از 20 اکتبر(29مهر) تا 2نوامبر(12 آبان) در برزیل برگزار شد.
عقیل بهرامی، ژاله بلمه، آبان عسکری، میثم کریم پور، مینو ملکی، نیما کاظمی، رامیار مشایی، وحید ورسه، کیان کاظمی از جمله هنرمندانی هستند که در «مات» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«مات» پس از برپایی آیین دیدار با عوامل در روز دوشنبه 24 آبان‌ماه در موزه سینما، از 25 آبان در گروه هنروتجربه اکران عمومی خود را آغاز می‌کند.
رضا تهوری و عمو فرهاد قصه ها این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
http://farhangohonar.ir/detail/38650/نمایش-«او-فقط-خسته-بود»-تقدیم-به-حاج-کاظم-سینمای-ایران-شد

پیشنهاد تئاتری فرهنگ و هنر؛
نمایش «او فقط خسته بود» تقدیم به حاج کاظم سینمای ایران شد

بهرامی کارگردان و بازیگر نمایش او فقط خسته بود پس از اجرای شب گذشته در حضور تماشاچیان گفت: پرویز پرستویی بی شک بازیگر با معرفت و بزرگی است. به شخصه از رفتار حرفه ای این بازیگر خوش مسلک درس های بزرگی گرفته ام .

بهرامی شب گذشته پس از تمدید مجدد اجرای این نمایش تا 30 مهرماه این اثر را با احترام تقدیم به حاج کاظم سینمای ایران کرد.
لازم به ذکر این نمایش به دلیل استقبال تماشاچیان تمدید شده و تا پایان جمعه۳۰ مهر ماه به اجرا می شود.
*او فقط خسته بود *
نویسنده: فرهاد مهرخیرانی
کارگردان: عقیل بهرامی
بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه) :نسیم افشارپور(شبنم امیری) مریم مریجی(شیدا تمدن و صدای فاطمه) حوریسا تفرشی (ستوان ذاکری)، مهدی شمس(سیاوش)، مرضیه زهری(طناز)، ابوالفضل کارگذاری(ستوان حشمتی)، ایمان عبادیان (پرویز شهبازی)و عقیل بهرامی( عباس عابدی)
طراحی دکور، ویدیو آرت و قطعات افکتیو: حافظ معینی
دستیار کارگردانی و گرافیست: احسان رافتی داریان
عکس:دوربین.نت-احسان ... دیدن ادامه » طالب زاده
طراح نور : حمیدرضا ونایی
مکان: تماشاخانه فنی زاده ؛ خیابان انقلاب- خیابان استاد نجات الهی، کوچه مراغه، پلاک 2، ط 3
ساعت:19
در خلاصه داستان این اثر آمده است؛ دختری بعد از چند سال به ایران بازگشته، به فرودگاه که می رسد خیره و بی حرکت می ماند، او را به حراست فرودگاه می برند و آنجا...
خرید اینترنتی: تیوال www.tiwall.com
آرمین و پرندیس این را خواندند
hassan و پرند محمدی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هم خانواده ای های تیوالیم

امروز دوشنبه ۲۶ مهر ماه بلیت نمایش را با 33% تخفیف به مبلغ 10000تومن
برای خرید در تیوال قرار داده ایم. قدم به چشم بگذارید و با حضور گرم و سبزتان چراغ اجرای ما را در سالن کوچک منشور هنر روشن نگه دارید. تمام سعی ما بر آن است که با داشتن خاطره ای خوش سالن را ترک کنید. امیدوارم که لیاقت میزبانی شما خوبان را داشته باشیم

الهام برزویی این را خواند
محمد رحمانی، Marillion، رضا تهوری و مرضیه زهری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
http://www.irna.ir/fa/News/82266760/

نسیم افشارپور در نقش شبنم امیری در نمایش «او فقط خسته بود»
تهران- ایرنا- کارگردان نمایش «او فقط خسته بود» از جایگزینی نسیم افشارپور بازیگر تقدیر شده شب بازیگری تئاتر به جای شبنم امیری در این نمایش خبر داد.
افشارپور جایگزین امیری در نمایش «او فقط خسته بود»
عقیل بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار تئاتر ایرنا، اظهار کرد: با توجه به استقبال تماشاگران از نمایش «او فقط خسته بود»، تصمیم به تمدید اجرای این تئاتر گرفتم که در اجرای جدید نیز یکی از بازیگران نمایش تغییر خواهد کرد.
وی با اشاره به جایگزینی نسیم افشارپور به جای شبنم امیری، افزود: «او فقط خسته بود» از یکشنبه 25 مهرماه به مدت یک هفته در ساعت 19 اجرای خود را از سر خواهد گرفت.
بهرامی با بیان اینکه به دلیل محدودیت فضای تماشاخانه فنی زاده،برخی از دوستان علاقمند به این نمایش ... دیدن ادامه » نتوانستند آن را تماشا کنند، ادامه داد: در روز نمایش ویژه عکاسان و خبرنگاران نیز به دلیل استقبال اهالی رسانه که دین بزرگی به گردن من دارند، نتوانستیم به خوبی پذیرای این عزیزان باشیم که امیدوارم در این اجرای مجدد بتوانیم در خدمت دوستان رسانه ای باشیم.
کارگردان نمایش «او فقط خسته بود» گفت: در رابطه با اجرای مجدد پیشنهاداتی از طرف یکی دو سالن خصوصی داشته ایم اما بدون حمایت و بودجه، کار تئاتر کردن، آنقدر سخت و دشوار است که گاه احساس می کنم به اندازه چندین و چند سال در عرض چند ماه تمرین و اجرا خسته و شکسته می شوم. اما اگر حامی باشد حتما، چون این نوشته جای کار بیشتر دارد و البته این گفته من نیست، هنرمندانی که برای تماشا آمدند نیز همین نظر را داشتند.
نمایش «او فقط خسته بود» به نویسندگی فرهاد مهرخیرانی و کارگردان عقیل بهرامی، طراحی دکور، ویدیو آرت و قطعات افکتیو حافظ معینی به دستیار کارگردانی و گرافیستی احسان رافتی داریان تولید شده است.
پیش از این هنرمندانی چون خداداد جلالی کارگردان تحسین شده فیلم «بچه ای با جوراب قرمز»، عباس رافعی کارگردان فیلم «فصل فراموشی فریبا»، قاسم جعفری، کوروش نریمانی، سمانه نصری، صبا کاظمی، پوریا پورمعانی، اکبر روح، میثم غنی زاده، محمد حکیمی، پویا سالمی، پیمان عابدینی، مسعود همتی، خورشید سعیدی، الهام ندیمی، میلاد بهشتی و به تماشای این نمایش نشسته اند.
این نمایش از شنبه به مدت یک هفته در تماشاخانه فنی زاده و از ساعت 19 به آدرس خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات الهی، کوچه مراغه، پلاک 2 به صحنه می رود.
از جمله هنرمندان این نمایش به ترتیب ورود به صحنه نسیم افشارپور، مریم مریجی، حوریسا تفرشی، مهدی شمس، مرضیه زهری، ابوالفضل کارگزار، ایمان عبادیان و عقیل بهرامی هستند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است؛ دختری بعد از چند سال به ایران بازگشته، به فرودگاه که می رسد خیره و بی حرکت می ماند، او را به حراست فرودگاه می برند و آنجا...
فراهنگ**9246**1027**
عالیا این را خواند
رضا تهوری، محمد رحمانی و پرند محمدی این را دوست دارند
سلام آقای کربلای عزیز بله خودشون هستند.
۲۵ مهر ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید