تیوال احمد نیکرو | دیوار
S2 : 15:31:10
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
بعد از تماشای اجرای این نمایش در جشنواره، مجددا این نمایش را در حوزه هنری نگاه کردم و البته این بار کارگردان نمایش را با تغییرات جدیدی بر روی صحنه برده است. نورپردازی بسیار خوب در اجرای مجدد این نمایش بسیار تاثیر گذار است و در تاثیرگذاری احساسی در مخاطب قدرت بیشتری می بخشد. اشک های بازیگر خانم در طول نمایش ناخودآگاه من را تحت تاثیر قرار داد. بازی در حالت واژگون بازیگر مرد هم بسیار سخت به نظر می رسید.
میترا، امیر مسعود و مسعود طیبی این را خواندند
somayeh ghazanfari این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همه نویسنده هایی که از زندگیشون می نویسن، بی استعدادن بهمن
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همین نمایش خوب را در اجرای اولش در تئاتر شهر دیدم، موقع ورود به سالن یادم نیست چه حال و هوایی داشتم اما پایان اجرا هیجان مدت اجرا آرام گرفت و سبک از سالن رفتم بیرون
امیر مسعود و آقامیلاد طیبی این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هر کدام از ما یک مستنطق درون داریم که باید آن را مهار کنیم ... یکی از ما به خاطر یه لقمه نان برادر می فروشد، یکی دیگر به خاطر یک لقمه بیشتر دزدی می کند، یکی دیگر به خاطر همان یک لقمه ای که یک میلیارد یورو می ارزد برادر که هیچ خواهر و وطن هم می فروشد!
طراحی صحنه ساده اما منسجم، بازی های یکدست و روان، متن بسیار زیبا، و کارگردانی هدفمند ... و به قول دوستا در یک کلام عالی بود
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید
علی صفری و مریم رودبارانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خون به پا می شود...این اثر را نمی توان بر اساس معیار هایی رایج تاتر امروز ایران تفسیر کرد، منظورم این نیست که یک معجزه است، سبک اجرایی را هدف قرار داده ام.... در ساحت کالبد شناسی متن با ساختار امروزی به معنی اینکه در یک فضای پست دراماتیک کارکتر ها دست به اعمالی بسیار غیر قابل پیش بینی می زنند روبرو هستیم... جایگزینی ایگو و اگو در ساحت روانشناختی خود... جرم، زیاده خواهی، سیاست بازی پایه اصلی اثر است.
کارگردان اگر چه در انتخاب برخی بازیگران دقیق عمل نکرده اما در طراحی میزانسن براساس لایه های زیر متن دقیق و بی نقص عمل کرده است. و اجرایی را به روی صحنه برده که در تاتر این روز ها حسرت به دلش هستیم. اگر این اجرا از طراحی صحنه مناسب بهره می برد واقعا نفس گیر تر از الان خود در روان تماشاگر رخنه می کرد. نمی دانم بی پولی علت نبودن طراحی صحنه است یا تحلیل کارگردان ... دیدن ادامه » و امیدوارم که بی پولی دلیلش باشد. من بسیار این اثر سیاسی و پراگماتیسم را دوست داشتم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید