تیوال پیمان لسان | دیوار
S3 : 20:29:54
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
تا مرد سخن نگفته باشد...عیب و هنرش نِهُفته باشد!
.
.
.
کازابلانکــــا

پ.ن : و غنی زاده ای که هربار با زبان تئاتر و این بار با جادوی سینما سخن می گوید و هنر می چشاند!

#فیلمبازی #هما #فرامتن #عشق
دیالوگ زیاد داشت مخصوصا قسمت زلزه اش
۱۳ بهمن ۱۳۹۷
چون عوام پسند نیست فیلم
۱۶ بهمن ۱۳۹۷
تشکر ازشما.
۱۶ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مثل کارهای قبلی توکلی فضاسازی درخشانی داره (این بار در حوزه جنگ)
فیلمبرداری و مجموعا بخش های فنی ش خیلی خوبن
و کارگردانی دقیق و پرجزئیاتی داره.
برخلاف خیلی از فیلم های جنگی که میخوان جنگ رو با دیالوگ و خارج از جنگ نشون بدن ، فیلم متمرکز روی صحنه های جنگی هست و ادعایی در زمینه تئوریزه کردن جنگ نداره(البته بقول مجید:دفاع!)

و از نظرم همین خویشتن داری در فیلمنامه نویسی هم از نکات مثبت فیلم و حتی فیلمنامه س(ینی میتونن حداقل با همون دلیلی که پارسال موسیقی بدون تاریخ رو کاندید کردن ، فیلمنامه تنگه رو هم کاندید کنن!!)
روایت یک روز جنگ در تنگه رو خیلی ملموس به تصویر میکشه و کاراکترها و مناسباتشون رو در اندک زمانی خوب معرفی میکنه و هم حسی ایجاد میکنه.
مجموعا فیلم جنگی خوبیه و باز هم من توکلی رو دوست دارم چرا که شاخصه ی بسیار مثبتی داره و اون هم اینکه شناخت ... دیدن ادامه » و اشراف خوبی به تم کارهاش داره و این در تمام فیلم مشهود است.

پ.ن: مدت زمان مناسب فیلم با توجه به موضوعش و تو این سینما غنیمته....خاصه در جشنواره که کارگردان بخش هایی از فیلم های خانوادگیش رو هم میذاره تو فیلم به هوای تدوین مجدد تو اکران!!
فیلم سرپا با فیلمنامه ی یکدست و پرتحرکیه.
ولی از اونجا که فیلم رو زوج مهدویان-رضوی ساختن... مثل اثر قبلی شون، باید ابعاد سیاسی محتوا رو جدا از روایت و ساخت درنظر گرفت تا حق مطلب ادا بشه!!(که احتمال طرح مباحث فرامتنی رو زیاد میکنه)
پس سعی میکنم در این فرصت علی الحساب درون متنی صحبت کنم!

دوربین،فضا و ساخت فیلم شباهت زیادی به ماجرای نیمروز داره .. بنظر میرسه سعی کرده در این زمینه از فرمول جواب پس داده ی خودش استفاده کنه و تجربه ی جدید رو معطوف به قصه گویی کنه.

روایت چنین داستانی با مختصات فعلی برای سال 96 کمی قدیمیه که البته بنظرم این هم تعمدی و تمهیدی برای یافتن پیوند میان داستان اصلی با داعش،روحیه سازشگری،ترامپ و امثالهم هست که ازجمله اون سیاسی بازی هایی ست که عرض کردم...مصداق بارز این قبیل مفاهیم الصاقی به داستان اصلی ، دوقطبی فرخ نژاد-حجازی فر هست (انگار نمیشه به فرامتن نزد!)...بی خیال

بازی های فیلم همگی خوبن؛
ولی فیلم یه جواد عزتی عالی داره...با یه نقشی که بواقع سیمرغ پسنده! قطعا نامزد میشه و به شانس بالایی برای گرفتن داره.

موضوع"لاتاری" یه داستانک فرعی درون فیلمه(که کاش نبود) و فقط یکجا هم یک پیوند اجباری به قصه اصلی میخوره(دیالوگ نادر سلیمانی)
فلذا اسم فیلم بیشتر تجاریه تا مرتبط(ادای دین به حاتمی کیا حتی در اسم گذاری!)
البته صدرحمت به این تا "بادیگارد" که اسم تجاری متناقض واسه خودش گذاشته بود!
پایان فیلم هم به همین شکل ، تحمیلی-قهرمانی شده که باعث چندپارگی ایدئولوژی فیلم میشه که البته محصول فیلمسازی به اصطلاح جسورانه در نظارت شدید هم هست!

من ... دیدن ادامه » حیث المجموع فیلم ، ادامه ی منطقی برای فیلمساز ماجرای نیمروز محسوب میشه...

پ.ن: لاتاری فقط اونجاش که موسی(حجازی فر) با کفش تایگر و کت شلوار تو دبی چاقو دستش میگیره و تمام :))
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
*ایروین : حقیقت توی این آزمون همونقدر مسئله س که لباس توی استریپ تیز !

*دیکن : کلیشه حال میده...واسه همینه که کلیشه شده !
این ایروین ما رو نابود کرده کلا ! :))

۱۴ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بهمن : مهتاب ، من حرمت نشکستم...نذاشتم حرمت هنرمند شکسته شه!
[تماشاگر خاصی(!!) دل خود را گرفته و از خنده و غصه ی توامان به خود می پیچد]

نمیتونم تصور کنم این دیالوگ با توجه به کارکردش در اون سکانس از همه مراحل (به ذهن خطور کردن جمله،نوشتن اون،بازنویسی احتمالی،خواندن فیلمنامه توسط افراد مختلف،دورخوانی احتمالی،ضبط سکانس مربوطه،ادای دیالوگ،تکرار مجدد احتمالی،شنیدن اون توسط بازیگرهای مقابل و عوامل،روی میز تدوین در هر دو نسخه ی تهیه کننده و کارگردان،هنگام نمایش و داوری در زمان جشنواره ،ارائه جهت صدور پروانه نمایش) و مراحل دیگری که جا انداختم ؛ جان سالم به در برده باشد!!!
البته این قابل تعمیم به برخی مفاهیم و دیالوگ های مطروحه ی دیگر استاد در چند سال اخیر هم هست!
اما این خیلی خالص بود ... ناب و یونیک مثل استاد ... واسه همین نمایندگی رسمی سایر مفاهیم رو ... دیدن ادامه » میشه بهش اعطا کرد!
لطفا اطرافیان استاد یکم هوشمندتر باشن جای احترام فیک گذاشتن...نصف هوش کیمیایی سابق(حتی فعلی) هم کافیه ؛ اما امان از هنربندان ایرانی!

پ.ن1: با همه ی گله ها ، هنوز میتونم کار کیمیایی ببینم،برخی جاها تحسینش کنم و پشیمون نشم!
پ.ن2: بازی خوب جدیدی و مچ بودنش با جنس کیمیایی
#استاد #حرمت #ابزورد #حیرت #هنربند
احتمالا منظورشون اون بوده که حرمت هنرمند از حرمت بقیه مهم تره!!
۲۰ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"[خدایا] چقدر صبور شدم من"
این دیالوگ شخصیت زن داستان در میانه های فیلم "یک قناری،یک کلاغ" است!
تنها جایی که درکی از تصویر در من شکل گرفت و در فرامتن باهاش همذات پنداری کردم!
چقدر صبور شده مخاطبی که هنوز میاد و انتظار خرج حداقل هنر و شعور رو توی یه فیلم اصطلاحا هنری داره!
چقدر صبور به تماشای فیلمی نشسته که :
((کارگردانش اصلا نمیدونه برای چی گفته "1.2.3 حرکت" ! جز ایده ی مطرح شده در پنج دقیقه ی ابتدایی هیچ دلیل محکمی برای شروع نداشته و به همین جهت فیلم کش میاد و منطق روایی تهی میشه! تناقض تفکر فیلمساز در مورد تنهایی و گفتگو در جای جای فیلم بیداد میکنه و اصرار نویسنده به چپاندن شعر های "شر"گونه درون فیلم خش روی اعصاب می اندازد!))
چقدر صبور که گروه هنر و تجربه احتمالا در 90% مواقع بهش یک فیلم "لاهنر لاتجربه" تحویل داده به این بهانه ... دیدن ادامه » که امثال ماهی گربه و پرویز و هجوم "هم" اکران میکنه!
چقدر صبور که میره تو سالنی یکساعت و نیم میشینه که بسته های چیپس و پفک در دست کودکان بیشتر از کل تعداد مخاطب بزرگسال توی همون سالنه!
چقدر صبور که اصلا راجع به این وقایع مینویسه!

پ ن1: بخدا سوگند که از تیتراژ اول فیلم بیشتر از کل فیلم لذت بردم ... که ای کاش اون ابزوردیسم به داد فیلم و ما میرسید ... اما دریغ از تفکر و عرضه!
پ ن2: وای از روزی که کسانی که ادعای هنر دارند(زیاد هم دارند) برسند آنجا که نفهمند(زیاد هم نفهمند)
پ ن3: من این سینما رو نمیخوام(با لحن و میمیک سدممد مایلی کهن)

#صبوری #حماقت
چقدر موافقم وهمدردم پیمان عزیز ...
پیش تر ها گروه هنر و تجربه حداکثرهای ِخوبش بیشتر از بدش بود اما افسوس که درطی چندین فیلم آخر کاملا روند برعکس شده و چه بسا بهمین شکل ادامه پیداکنه
هنر و تجربه به معنای واقعی انگار تبدیل شده به یک دستگرمی ِتجربی برای ... دیدن ادامه » کسانی که میخواهند حداقل به اسم فیلم و اثر، چیزی را روانه ی بازار کنند که خریدارانش به شوق یک اثر هنری واقعی به تماشا می نشنیدند همان ها که دلشان از فیلم های تجاری و بی محتوا گرفته ویک حال خوب ِسینمایی میخواهند
دریغ ... دارند علنا مخاطب کُشی میکنند
۰۲ آذر ۱۳۹۶
بچه‌ها به نظرم یه کم دارید تند میرید دیگه!!یک فیلمی که از تیزرش معلومه آش دهن‌سوزی نیست رو اشتباهی انتخاب کردی برادر من!!اون‌وقت همه چیز رو می‌خوای با همون چوب برونی!!«کوه» امیر نادری بد بود؟!«برگ جان» بد بود؟!«هفتاد و شش دقیقه و پانزده ثانیه با عباس ... دیدن ادامه » کیارستمی» بد بود؟!این همه فیلم لذت‌بخش تو هنر و تجربه دیدیم!!
بزم رزم،اصطکاک،قهرمان آخر،آقای نخست‌وزیر...
به نظرم شرافت و پاکیزگی هنر و تجربه رو باید قدر بدونیم.
۰۳ آذر ۱۳۹۶
جناب فدائی
اصطلاح به چوب روندن با توجه به دلایلی که بنده در کامنت قبل ذکر کردم یکم نامربوطه ... پس ازش بگذریم
اینکه بنده اشتباه انتخاب کردم(!) که در وهله اول پاک کردن صورت مسئله س...بعدشم عزیز جان اذیتمون نکن دیگه...این گروه چه قله ای رو مفتوح در برابرم قرار ... دیدن ادامه » داده که بنده چنین فیلمی رو از ضعیف هاش تلقی کنم؟ من از این فیلم ناراضی هستم...ولی اتفاقا فیلم جلوه ی بارز سیاستهای به اصطلاح حمایتی همین گروهه!
در مورد مثال هاتون هم پیش تر عرض کردم...یک سری از فیلم ها که رسما اکران عادی هستن و اجبارا اینجا اکران میشن...یه سری ها هم(داخلی یا خارجی) در اینترنت قابل دسترسه و هنر و تجربه با هر بهونه ای رپرتوار میذاره!
ابدا فکر نکن بحثم اینه که همه ی فیلمهای این گروه بدن! که در اینصورت باید همه رو ببینم و بعد بگم!
بحثم اینجاست که نمیشه چنین گروه عریض و طویلی درست کنیم...بودجه های میلیاردی بگیریم...به تعداد انگشتان دست فیلم خوب رو ویترین و اعتبار کنیم...و حالا تعداد کثیری از آثار بی کیفیت،تکراری،قدیمی،قابل دسترس از طرق دیگه رو با قیمتهای عادی اکران کنیم...تازه بماند سالن ها و سانس های بیشماری که خالی میمونه اما اجاره سالن پیش پیش پرداخت شده!
پس اگه همچین اتفاقی میفته(اکران فیلم های بد به بهانه ویترین خوب با استفاده از بودجه دولتی) باید یکم بزرگتر به ساز و کار نگاه کنیم بعد صحبت از پاکیزگی مسئولینش بکنیم! رانت چنان علت العلل شده که در حوزه هنر و تجربه هم سکان دست هرکسی نمیفته! به این هم فکر کنیم.
سپاس
۰۳ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
متن رو پرت نکن زمین!
درسته همش رو خط زدیم...ولی این دلیل نمیشه پرتش کنی!
========================================
من معنی این همه بی احترامی از طرف تو رو درک نمیکنم جان!
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیمان لسان
درباره نمایش ۱۹۷۸ i
امروز آخرین اجراست؟
یا دوره ی اجرای دیگری هم هست؟
چون تاریخ پایان در برگه نمایش 30آبان ذکر شده
بله آقای لسان عزیز... امروز آخرین روز اجراس.
اون تاریخی که در برگه قید شده، به کل دوره ی رپرتوار "عصر تجربه" اشاره داره... ولی اجراهای 1978 امروز به پایان میرسه.
۰۹ آبان ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"روز ششم :
(خدا) از خویشتن خویش در کالبد خاک دمید پس مرد و زن (انسان) متولد شد!"

صور اسرافیل از این جهت دوست داشتنی میشه که همه ی کاراکتر هاش رو به یه اندازه دوست داره!
و این کار ساده ای نیست وقتی پای جنگ و عشق در میون باشه!
وقتی میشه به این نقطه رسید که در مورد "انسان" حرف بزنیم!
آنچه روز ششم آفریده میشود و وجودش به استراحت روز هفتم منتهی میگردد!
صور اسرافیل همه ی کاراکتر هاش رو به اندازه "انسان" دوست داره...

#انسان
پیمان لسان احساس نزدیکی عجیبی برام ساختی..توی چند متن اخرم ،پروانگی، لامپ،روشان، صور اسرافیل و تریو بدون هارمونی تشویق ها و نقدهای مختلفی دریافت کردم که بابت همشون از همتون ممنونم ووولی بالاخره چیزی رو که به خاطرش این متن ها رو نوشتم ،واضح با جملات تو ... دیدن ادامه » بیان شد. انسانی که سفید نیست همانطور که سیاه هم نیست یا بهتر بگم انسانی که با دو بال پرواز میکنه یکی سیاه و دیگری سفید و بخاطر همین تضاد و جنگ همیشگی، جذاب ،قابل احترام و دوست داشتنی میشه..از درک و نگاهت ممنونم
۱۰ تیر ۱۳۹۵
سیاوش جان ، دغدغه ی این انسان قابل احترام دیرزمانی ست که برای خود من وجود داشته ... و اما دغدغه ای که از پس این ماجرا بیرون میاد اینه که بتونی واسه دیگران توضیحش بدی تا به نوعی بقیه رو(هر کس تا حد خودش) شریک این درگیری ذهنی کنی...سختی مرحله دوم برای من اونجایی ... دیدن ادامه » مشخص میشه که بارها کاغذی زیر دستم نوشته شده ، مچاله شده و به کناری رفته ... اما بنظرم اتفاق خوب برای تو وقتی می افته که تا حد مطلوبی موفق عمل میکنی و تماشاگران متنت یه چیزی رو دوس دارن تو متن .. شاید دقیقا ندونن چیه یا مثلا کجای انسانیته ولی حتی در ناخودآگاه باهات همراه میشن! و جالب اینجاست که یادداشت کوتاه من بقول خودت بیانگر انگیزه ت از نوشتن بوده همونطور که نمایشنامه تو بیانگر جهان انسان محوری ست که من تا همیشه دوستش دارم .. سخن دراز است عزیز...امیدوارم تماشای تریو هم ممکن شه تا بیشتر انسان ببینم و از انسانیت بنویسم ... موفق باشی.
۱۲ تیر ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بعنوان یه "بهمن کوچیک"ی سابق (و بالقوه!) و یه "بداهه پسند"همیشگی، مشتاق به دیدن کار خوبی هستم ! :)
#بهمن
هشتگهات منو کشته لسان :-)
۱۱ فروردین ۱۳۹۵
بداهه پسند کی بودی؟
۱۴ آبان ۱۳۹۶
سیامک@ اونموقع یا الآن ؟
۲۴ آبان ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پلیس خطاب به یک شهروند کاملا معمولی :
آخه تو سنگک خوری؟!
#سنگک
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
(نقل به مضمون)
داریوش مهرجویی :
از بچه ها پرسیدم این "داف اسمی" یعنی چی؟!!
گفتن ینی "دختر نامدار" :))))

*لحن و ادای داریوش رو خودتون تصور کنید!
#همون #گروتسک
مجتبی مهدی زاده، Mehr N@z و بهنام [شاهین] باقری این را خواندند
مرتضا، وحید مقدم و کیمیا TAV این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#حشو-و-دژاوو ! :/ (mad)
نقره این را خواند
سپهر امیدوار این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لابد شوما هم دوست دارید مثل خیلی ها کارگردان شوید!
اما ممکنه شوما هیچ ایده ای برای فیلم ساختن نداشته باشید!
خب! خیلی مهم نیس...شوما می توانید ادامه دهید!
در بدو کار یک داستان کلیشه ای و امتحان پس داده گیر بیارید! برای مثال سریال "پس از باران" مخاطب خوبی داشت...همینو انتخاب کنید!
با کمی تغییر در روند داستان، اسم شخصیت ها و نسبت های موجود در فیلمنامه ، به خیل عظیمی از مخاطبان دریبل رونالدینیویی زده اید!
سراغ یک تهیه کننده پرنفوذ برید چون قراره ویترینی بسازه برای فیلمنامه ی بی چیز شوما!
اگر کمی خوش شانس باشید و فیلمنامه تون در گرفتن پروانه ساخت دچار مشکل بشه که قبل از استارت یک-هیچ جلو افتاده اید بشرطی که در بوق و کرنا کردنش را فراموش نکنید!!
حالا میرسیم به ساخت فیلم!
اون دسته از تماشاچیا که تا حالا دریبل نخورده اند ممکن است مشکل ساز شوند!
پس فیلمنامه رو همینطوری جلوی دوربین نبرید!!
اپیزودیک کردن فیلمنامه راه حل بسیار خوبی ست! علاوه بر خاص نشون دادن فیلمتون،قسمتی از اطلاعات و مفاهیم عمیق(!) در فیلمنامه تون رو مثلا به روش قطره چکانی تحویل مخاطب می دهید!
انتخاب شخصیت محوری و نامگذاری برای هر اپیزود (هرچند بی ربط و بدون کارکرد!) رو فراموش نکنید!
ضمنا مبادا از آغاز به پایان قصه برید! معکوس کشیدن در این مواقع حکم ضربه نهایی را دارد!
تبریک میگم! شوما هم اکنون یک کارگردان شریف و یک فیلم اولی قابل احترام در سینمای ایران لقب می گیرید و بدون توجه به بازخوردهای فیلمتون، میتونید به فیلمسازی ادامه دهید!
یه عده مخاطب دریبل نخورده هم باقی می مانند که احتمالا غر خواهند زد!
اینها ... دیدن ادامه » سالیان است که حضور دارند ولی هنوز سینمای ایران با قدرت به اضمحلال خود ادامه می دهد!
پس نگران نباشید :)
آخ اخ اخ اخ
حرف دل گفتی داداش
۰۵ آذر ۱۳۹۴
مجتبی سلیمان زاده@ بهترین کار رو میکنی بزرگوار...لطف داری
۰۶ آذر ۱۳۹۴
کاملا مشخصه که همچین فیلمی رو اصلا نباید دید!!
۰۷ آذر ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیمان لسان
درباره نمایش جان گز i
آغاز پیش فروش بلیت های "جان گز" از یک ساعت دیگر ...
فرزام قدیری نیا(Farzam Gh) و آوا فیاض این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیمان لسان
درباره نمایش جان گز i
پیش فروش بلیت ها از روز چهارشنبه ۹۴/۹/۴ ساعت۱۲ ظهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

"جان گز" از هشتم آذرماه در تماشاخانه سرو
مهدی حسین مردی و مرضیه این را خواندند
علی جعفریان، آوا فیاض و مریم پوراحمدی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت ؛
یکشنبه دهم خرداد ماه / ساعت 12
در سایت تیوال
ما که باید یعد امتحان مون بریم
۰۷ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گروه بازیگران نمایش «ایرلند نباید جای بدی هم باشه» تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا، با اضافه شدن بانی پال شومون، فاطیما بهارمست و پژمان جمشیدی گروه بازیگران نمایش «ایرلند نباید جای بدی هم باشه» نهایی شد.

این نمایش برگردانی از نمایشنامه «چلاق آینیشمان» مارتین مک دونا و ترجمه زهره جواهری است که توسط خسرو نقیبی دراماتورژی شده است.

«ایرلند نباید جای بدی هم باشه» پس از 15 سال تجربه کار تئاتر در زمینه‌های دستیاری کارگردان، برنامه‌ریز، مدیر تولید، مدیر صحنه و ... با هنرمندانی همچون آزیتا حاجیان، محمد حاتمی، محمد یعقوبی، کیومرث مرادی، بهرام بیضایی، علیرضا نادری، علیرضا کوشک جلالی، آرش دادگر و اکبر زنجان‌پور اولین تجربه کارگردانی فواد خراباتی محسوب می‌شود.

تمرین‌های این اثر که چندی پیش آغاز شده با تکمیل شدن گروه همچنان ادامه دارد، تا برای شروع اجرا از 17 خردادماه آماده شوند.

آوا فیاض، تهیه‌کننده این نمایش درباره حضور بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی و فاطیما بهارمست در این پروژه توضیح داد: با توجه به همکاری قبلی و خوب ما با پژمان جمشیدی در نمایش «آرامسایش» از ابتدا مایل به همکاری با وی بودیم، اما با توجه به چند اجرای پیاپی او، به توافق رسیدیم که شاید ایده درستی نباشد. در نهایت کمی که پیش رفتیم با توجه به رفتن بازیگر یکی از نقش‌ها دوباره صحبت کردیم و او در این فرصت کم ما را تنها نگذاشت و به گروه پیوست.

او افزود: همچنین متاسفانه به دلیل تراکم کاری، همکاری با خاطره حاتمی میسر نشد و اکنون فاطیما بهارمست نقش مورد نظر را بازی می‌کند. در آخر هم با حضور بانی پال شومون از چهره‌های جدید و مستعد بازیگری تئاتر و سینما گروه بازیگری این نمایش تکمیل شد.

بر اساس این گزارش، بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه تینو صالحی، سید جواد یحیوی، پژمان جمشیدی، اندیشه فولاوند، فاطیما بهارمست، بانی پال شومون، محمدرضا ایمانیان و الهام شعبانی هستند.

«ایرلند ... دیدن ادامه » نباید جای بدی هم باشه» از 17 خردادماه هرشب به جز شنبه ها ساعت 19 در سالن فرهنگسرای ارسباران به مدت 60 دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

پیش فروش بلیت‌های نمایش از روز 10 خرداد در سایت تیوال که تهیه‌کننده مشترک این اثر نیز هست، آغاز خواهد شد.

عوامل این نمایش هم عبارتند از: آوا فیاض و تیوال (تهیه کننده)/ خسرو نقیبی (دراماتورژ)/ کیانوش اخباری (مدیر هنری)/ ارشام مودبیان (آهنگساز)/ امیرحسین دوانی (طراح صحنه)/ الهام شعبانی (طراح لباس)/ تینا بخشی (طراح گریم)/ سینا افشار (طراح پوستر و بروشور)/ امیر حسین بزرگ زادگان (عکاس)/ دنیا راد (ساخت فیلم پشت صحنه)/ کمیل بابایی و پیمان لسان (گروه تولید)/ مریم پوراحمدی (مدیر روابط عمومی)/ تبلیغات (گروه هنری پاسپارتو)

لینک خبر :
http://www.isna.ir/fa/news/94030100222/-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%84%D9%86%D8%AF-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%87
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پس از مدتها؛
با خیال آسوده و از ته دل،
فشردن دکمه ی "دوست داشتم" تیوال!
.
.
.
رضا خان بهبودی سایه ت بر سر تئاترمون مستدام :)
گل گفتی پیمان خانِ لسان ، واقعا عالی بود .
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
واقعا سایه شون مستدام
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نشست خبری نمایش "کابوس شب نیمه ی آذر" برگزار می شود ؛
یکشنیه 24 اسفندماه / ساعت 15:30 / سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر
***
على کشورى (فرزند شهید احمد کشورى) ،کارگردان نمایش "کابوس شب نیمه ی آذر" از تمام وعده وعید هایى خواهد گفت که فقط در حد حرف ماندند ... درد و دل هایى با خبرنگاران و اهالى رسانه ...
همکار رسانه اى محترم از شما دعوت مى شود تا در این کنفرانس مطبوعاتى خاص حضور بهم رسانید.
======================================
ضمنا در شب های اخیر هنرمندانی همچون ماهایا پطروسیان، ساسان سالور و رضا ابوفاضلی به تماشای نمایش نشستند.

تنها دو اجرا تا پایان باقیست ...
حضور محدودیتی نداره؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۳
جناب لسان خود شما چه ارزیابی دارید .خانم پطروسیان نظرشان جه بود نمایش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میشود فاملی وسم طراح صحنه تان را بنوسید .دوباره .
۲۴ اسفند ۱۳۹۳
جواد قنبری@ جلسه مخصوص اهالی رسانه (خبرنگاران و عکاسان) بود.

مینا@ دوست عزیز بنده بعنوان عضو گروه تبلیغات در هیچ نمایشی نظرم رو (مثبت یا منفی) ابراز نمیکنم.
از نظر خانم پطروسیان مطلع نشدم.
نورایر ناظاریان طراحی صحنه نمایش را بر عهده داشتند.
۲۴ اسفند ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید