آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال آریان رضائی | دیوار
S3 : 12:42:51 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
امشب آخرین اجرای خانم آنلاین خواهد بود
لطفن‌‌ در نظر داشته باشید که اجرا راس‌ ساعت ۱۰ شروع می‌شه بنابراین از چند دقیقه‌ قبل وارد‌ سالن آنلاین‌ اجرا بشید
هر سوالی هم اگر دارید حتمن زودتر با تیم پشتیبانی سایت تیوال مطرح کنید
منتظرتون هستیم
سحر تاجیک، پویا فلاح و شایان صادقپور این را خواندند
محمد لهاک این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در ستایش دو بازیگر / یادداشتی به بهانه اجراهای آنلاین "آقای شادی" و "خانم آنلاین"

آریان رضایی: افشین هاشمی و نسیم ادبی در حالی از پایه‌گذاران بدعت اجراهای آنلاین بودند که تاوان آغاز رسمی تازه را نیز پس دادند.
در ستایش دو بازیگر / یادداشتی به بهانه اجراهای آنلاین "آقای شادی" و "خانم آنلاین"

سرویس تئاتر هنرآنلاین، آریان رضایی کارگردان "آقای شادی" و "خانم آنلاین" به بهانه اجرای این نمایش آنلاین، یادداشتی را در اختیار هنرآنلاین قرار داد که متن آن بدین ... دیدن ادامه ›› شرح است:

"ستایش کار دو بازیگر حرفه‌ای، متعهد و جسور، دلیل اصلی نگارش این یادداشت است. بازیگرانی که برای من افتخارِ اعتمادی را ساختند که موجب بدعتی تاثیرگذار در حیطه‌ اجرا و بازیگری شد.

افشین هاشمی و نسیم ادبی در حالی از پایه‌گذاران این بدعت بودند که تاوان آغاز رسمی تازه را نیز پس دادند. متهم شدند به کاسب‌کاری، آن‌هم در حالی که تمام عواید اجرای نخست "آقای شادی" صرف کمک به پویش یاران درمانگران ایران شد و کمترین مبلغ ممکن برای نرخ بلیت اجرای دوم "خانم آنلاین" در نظر گرفته و در نهایت سود مالی برای هیچ‌کدام از اجراها عاید گروه نشد.

افشین هاشمی و نسیم ادبی با این‌که سال‌ها تجربه‌ بازی در برابر تماشاگران تئاتر و تشویق آن‌ها را داشتند برای این بدعت، رنج اجرایی را یدک کشیدند که از قبل می‌دانستند قرار نیست در پایان آن برای‌شان دست بزنند و تشویق‌شان کنند. بنابراین از سال‌ها تجربه‌ خود در دو مدیوم تئاتر و سینما بهره بردند و شاید این در آینده تبدیل به مولفه‌ای برای بازی در اجراهای آنلاین و این رسانه جدید شود. یعنی آشنایی به حضور هم در صحنه‌ تئاتر هم مقابل دوربین.

افشین هاشمی و نسیم ادبی هر دو از قبل می‌دانستند، در حالی باید به ایفای نقش بپردازند که بر خلاف عادت همیشگی، شاهد حضور فیزیکی تماشاگران نخواهند بود و این دشواری کارشان را برای جلب توجه مخاطبانی که نمی‌دانیم در چه حالت و وضعیتی به تماشای‌مان نشسته‌اند دو چندان می‌کند.

اما شاید از همه مهم‌تر، حفظ پویایی و زنده بودن اجرا در یک پلتفرم دیجیتالی باشد، که در تعاملِ بازیگر/ اجراگر و مخاطب ساخته می‌شود و این‌جا، هر دو بازی‌گر در پلتفرمی آزموده نشده خطر این تعامل را به جان خریدند تا به هنگام ایفای نقش در وضعیتی شاید دشوارتر از تجربه‌های پیشین خود، وارد تعامل با مخاطبان خود شوند و بی‌تردید، عنصر تعامل، از مولفه‌های اصلی چنین رویدادی است. جایی که یک پلتفرم دیجیتالی تبدیل به مکان اجرا می‌شود و فرم تعاملی آن، حضور مخاطب را به ما یادآوری می‌کند.

واکنش بازیگران به این دو عنصر (مکان دیجیتالی و مخاطب آنلاین) نیز می‌تواند تداعی‌گر همان برداشتن دیوار چهارم نیز باشد.

تجربه‌ این دو اجرا و کار با افشین هاشمی و نسیم ادبی در مدیوم این رسانه‌ جدید، آن‌قدر برایم واقعی بود که حیف است برای توصیف آن از واژه‌هایی چون "مجازی" استفاده کنم.

حقیقت این است که در فرآیند این دو اجرا، ما فاصله‌ای میان خود و تماشاگران نمی‌دیدیم و حضورشان را به هنگام ورود به اتاق آنلاین اجرا با دیدن نام کاربری و خواندن گپ‌و‌گفت‌شان قبل از شروع احساس می‌کردیم.

انسان این توانایی را دارد که به هنگام انجام عمل خود را تماشا کند، این جادوی تخیل و وجه دیگری از تعریف اجراست. ما خود را به شکلی متفاوت اما واقعی مشاهده کردیم و این تجربه‌ای‌ست که درک آن فقط در گرو آزمودن آن است.

اکنون این فرصت را غنیمت می‌شماریم تا به دانسته‌های خود کمی شک کنیم. کاری که افشین هاشمی و نسیم ادبی انجام دادند، چیزی که نشان روشن‌فکری آن‌هاست و تعجب من از کسانی‌ست که هرگز به دانسته‌های خود شک نمی‌کنند اما در لباس روشن‌فکری، در برابر هر بدعتی مقاومت می‌کنند."
عجیب ولی موهومی از متن موجود:

"بنابراین از سال‌ها تجربه‌ خود در دو مدیوم تئاتر و سینما بهره بردند و شاید این در آینده تبدیل به مولفه‌ای برای بازی در اجراهای آنلاین و این رسانه جدید شود. یعنی آشنایی به حضور هم در صحنه‌ تئاتر هم مقابل دوربین. ... دیدن ادامه ›› "

گروه اجرایی محترم چرا فرافکنی می کنید!!؟؟

چرا یک شوی ویدئویی تعاملی که در هزارجای دنیا رخ داده را می خواهید با تعاریف من درآوردی به "رسانه جدید" و "مؤلفه های تلفیقی" بدل کنید!

وقتی می گوید رسانه "تئاتر" متوجه باشید از کدام پلتفرم صحبت می کنید؛ تعاریف موهومی را از تئاتر محض جدا بدانید و مثل بدنه اکثریت اجتماع حاصل از چهار دهه تحجر حاکم سعی در بخیه زدن دو جنس نامتجانس نشوید.
بدعت گزاری شما بنیانش بروی ابری از تکنولوژیست که با ریشه های تئاتر متنافر است، پس جریان سازی غلط انجام ندهید، مسیرتان را در بستر یک شوی ویدئویی ادامه دهید و در دیوار تئاتر این اراجیف را سرهم نکنید.

مطمئن باشید این ویروس هم پادزهرش حاصل می شود و تئاتر صحنه بزودی ادامه مسیر خواهد داد پس انحراف فکری ایجاد نکنید.
والسلام.
۱۹ اردیبهشت
کمی مودبانه‌ تر هم می‌شود نوشت جناب کمی با تامل بیشتر نیز‌.
هیچ‌ جای این یادداشت گفته نشده اجرای تئاتر. نه گفته شده تئاتر است و نه گفته شده تئاتر نیست این اجرایی‌ست که باید منتقدین‌ و کسانی‌که تحلیل‌گر رویدادها‌ هستند‌ بر آن نام بگذارند‌‌. گفته شده بازیگر از تجربه‌ی خود در تئاتر استفاده‌ کرده
بنابراین پیشنهاد میکنیم اینگونه عصبی و هیجانی‌ برخورد نکنید.
ممنون از نظرتان اما شما هم مطمئن‌ باشید این جریان محدود به تعطیلی سالن‌ها نمی‌شود
۱۹ اردیبهشت
بی ادبی در متنم وجود ندارد قربان؛
حقیقت را بیان کردم؛
وقتی نوشته خود را به محاق می برید دیگر بحث بی حاصل است؛
شمایید که با اتهام زنی به بنده برای هیجان زدگی و عصبی بودن فرار رو به جلو می کنید؛
مشخصاً هیجان زدگی نزد شماست بواسطه تعریف جدیدتان در این حوزه بر اساس زیربنای منفعت طلبی.

متأسفم.
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوستان عزیز خوشحال میشیم کسانی که اجرا رو دیدن نظراتشون رو برای ما بنویسن
از کسانی که به دلیل مشکل فنی پیش آمده نتونستن وارد سالن اجرا بشن پوزش می خوایم قطعن توضیحات سایت تیوال برای همه ی عزیزان پیامک شده
امیدوارم فردا شب تشریف بیارید و از حضورتون مثل امشب لذت ببریم
درود عزیزان، وقت خوش و همگی خسته نباشید

اول اینکه برای بقای تئاتر در این دوران تجربه نشده این مسیر درستیه و باید ادامه پیدا کنه؛ تا روزگاری که دوباره سالن های تئاتر از حضور و مواجهه ی چهره به چهره ی مخاطبین و گروه های اجرایی گرم بشن. البته با اطمینان از گذار کامل از شرایط دشوار و جدی پاندمی کرونا که دیگه ایران و خارج نمی شناسه و همینطور با حداقل ریسک روی سلامتی گروه ها و تماشاگرها در اون روزگار،
حتما خبر دارین که جشنواره بزرگی مثل کن که ظاهرا قرار بود ماه سپتامبر(شهریور) برگزار بشه؛ اعلام کرده که امسال این جشنواره برگزار ... دیدن ادامه ›› نمیشه، پس باید اینجا و اونجا رو دید و شرایط رو تحلیل و تا حدی پیشبینی کرد و با برنامه ادامه داد. تکنولوژی رو باید به خدمت گرفت و نیاز به تجربه کردن بیشتر هست و همینطور هم افزایی از طریق تبادل نظرها و افکار.

در مورد تئاتر اینتر اکتیو که بطور کلی کمرنگ می بینمش بدلیل اولا تجربه کمِ مخاطب ها (که عادت کرده به ناظر بی کنش بودن) و دوما دودلی و گاهی سردرگمی گروه های تئاتری در این موقعیت ها؛ نکته ای که به نظرم می رسه اینه که وفاداری حداکثری به متن و حال و هوای متن رو باید کنار گذاشت و حداقلیش کرد و مخاطب کم تجربه رو مدیریت کرد و ازش دیالوگ بیرون کشید.

تا حدی تغییرات و حذفیات متن اصلی برای مناسب تر شدن برای این اجرای آنلاین انجام شد و مثلا اون صحنه سیگار کشیدن هم که اضافه شده بود خیلی بجا و دراماتیک بود، حالا وارد جزییات نمیشم چون فردا شب هم اجرا هست. اما میان کنش مخاطب اصلا وارد ماجرا نشد با اینکه خانم آنلاین چند بار اشاراتی کردن اما حالا شاید بدلیل اینکه فرصت کافی برای خوندن کامنت ها نبود؛ استارت دو طرفه شدن این قضیه نخورد.

مشکل اصلی تماشاگرها در شروع این میان کنش هاست و بازیگر با اعتماد کردن به مخاطب و با کمی خلاقیت و مدیریت کردن اوضاع می تونه تا حدی ریتم اجرا رو هم کنترل کنه، اصلا مهم نیست که یکی دو دقیقه حال و هوا و سمت و سوی اجرا تغییراتی کنه، به هر حال اسمش تئاتر اینتر اکتیوه و این ها توش پذیرفته شده ست.
اگرچه انصافا روی صحنه این ارتباط بازیگرها با تماشاگر خیلی سریع تر و راحت تر می تونه با یک نگاه و چرخش سر برقرار شه، اما اینجا مشخص بود که بازیگر هم تجربه و هم قدرت خیلی بالایی برای این کار داره که کاش فردا شب ریسک کنه یا اجازه بدن ریسک کنه و دلشو به دریای دیالوگ کردن با مخاطب بزنه و این تجربه یک گام دیگه به جلو بره.
به نظرم با مدیریت کنش های مخاطبین طول زمان این اجرا به راحتی می تونه چهار پنج دقیقه بیشتر هم باشه و همونطور ریتم خودش رو حفظ کنه. من خودم هفت دقیقه قبل از اجرا وارد شدم، فکر می کنم اون فاصله وقت خوبیه که بازیگر ایده هایی برای کلید زدن دیالوگ های وسط اجرا برداره و مخاطب رو آماده دیالوگ در چند جای اجرا کنه، البته نباید هم مثل استادیوم های فوتبالمون بشه که تماشاگرها از ساعت 12 ظهر که درهای استادیوم باز میشه مشغول شعار دادن بشن و وسط بازی مثلا تیم ملی که عصر برگزار میشه همه ساکت و بیصدا مشغول تماشا میشن!

سلامت و پایدار و آفتابی باشین
۱۹ اردیبهشت
اوه البته که از عوامل کار نیستم :)) چون نمیشه عوامل کار سوال بپرسن و خودشون جواب خودشونُ بدن! بعنوان یه مخاطب و یه تئاتری نظرمو صادقانه گفتم، این هم یه نوع کنشه، اصولا اساس تئاتر انواع کنش های دراماتیک و ریتمه.

یه کار تجربی هیچ دو شبش مثل هم نمی تونه باشه، به هر حال هر فرمی امکانات و محدودیت های خودش رو با خودش میاره و هیچ چیزی مثل هنر لو دهنده نیست! کافیه جدی و بدون پیش داوری باهاش رودررو و همراه بشیم؛ همش بازیه ولی کلک نیست؛ اگه کلک باشه لو میره. در مجموع خانم آنلاین اجرای موفقی بود، قد کشیدنش محسوس بود.
۲۰ اردیبهشت
من شب اول رو ندیدم. وگرنه متوجه میشدم که نظرات متفاوته، ولی قشنگ بود، اگر تماشاگرها میدونستن که میتونن تاثیر مستقیم داشته باشن. خوب میشد.
فکر کنم اکثریت مثل من نمیدونستن. و اونجاهایی که کامنتا باز میشد، فکر میکردم برای نوشتن عوامل پشت صحنه هست که مثلا تماشاگران هستند. کاری که بعضی جاها مرسومه
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان عزیزم‌ قرار نیست چیزی جایگزین چیز دیگری بشه
تئاتر در سالن‌ها‌ از گذشته تا الان و قطعن در آینده جایگاه خودش‌ رو داشته و خواهد داشت و چیزی جاشو‌ نمی‌گیره اجراهای آنلاین‌ یک رویداد مستقل‌ه که نباید با رویداد دیگه ای مقایسه بشه
تلاش به مقایسه کردن و همینطور مقابل هم قرار دادن رویدادها‌ راه به جایی نمی‌بره...
در حال حاضر در شرایطی که سالن‌های تاتر تعطیل هستند ما با طراحی اجراهای آنلاین از طریق پلت‌فرم تیوال تلاش می‌کنیم به شیوه ای متفاوت با مخاطبانمان‌ ارتباط برقرار کنیم‌ و امیدوارم شما هم از این تلاش و گفت‌و‌گو‌ استقبال کنید
زیربنا » اتاق مجازی
گنجایش کاربران این سرویس تکمیل شده است.
۱۸ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
طرز تهیه‌ی بیف‌استراگانف‌ رو بلدین؟
آقای رضایی عزیز شما از اوضاع قسمت کامنتها در اجرای قبلی راضی بودید؟ یعنی مشکلی نداشتید با حجم کامنت های غیر مرتبط در طول اجرا؟
منظورم اینه که شخصا انتظار داشتم تماشاگران هم در نقش خودشون فرو برن و حداقل هر حرفی دارن با "آقای شادی" بزنن به جای "آقای هاشمی"
اینجا دقیقا مثل کامنتهای لایو اینستا بود، که انتظار میرفت وقتی اجرایی تو تیوال هست مخاطب یه مقدار جدی تر بگیره فضا رو.

اگر شما هم راضی نبودید با فضای کامنت ها، آیا ایده ای دارید برای بهبود در اجرای پیش رو؟
۱۵ اردیبهشت
The page you were on is trying to send you to an invalid URL (http:///api/v2/reserves/acc?id=2187737).
اینم جواب لینک
۱۹ اردیبهشت
اجرای خانم ادبی عالی بود، "وقتی گریش گرفت یعنی هنوز زندس!" چه تلخ بود وقتی قصد خودکشیش هم یادش رفت، چقدر آشنا بود حس انتظار اینکه یکی کلید بندازه درو وا کنه اسمشو صدا کنه، شاید خانم انلاین تصویر تو آینشو فراموش کرده، آینه بدید بهش، تنها چیزی که یادش بود هم یادش رفت.بیف استراگانف. دوستای مجازیش اسم واقعیشو نمیدونستنن.
قشنگ بود اقای رضایی.خیلی چیزای فراموش شده مارو یادمون اورد، دیگه یادمون نیار...
۱۹ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
صفحه‌ی دومین اجرای آنلاین گروه ما: نمایش خانم آنلاین با بازی نسیم ادبی
https://www.tiwall.com/p/khanomonline
سلام دوستان عزیز
ممنونم که در اجرای دیشب نمایش آقای شادی هم‌راه ما بودین از مشارکتتون لذت بردیم
دیشب به مدت چند دقیقه یه مشکلی به‌ وجود اومد که دوستان ما در تیوال بلافاصله و قبل از زمان شروع اجرا به بهترین شکل ممکن مشکل رو برطرف کردن‌ و من برای فراهم کردن این بستر واقعن‌ ازشون ممنونم چون ما اجرای گرم و پرشوری رو با حضور مخاطبانمان‌ تجربه کردیم‌.
با این حال از شما پوزش می‌خوایم و این امکان رو فراهم کردیم که همه‌ ی مخاطبانی که برای دیشب بلیت گرفتن امشب به صورت‌ رایگان اجرا رو ببینن
منتظرتون هستیم ✌
عه!!
بالاخره یه ایموجی دیدیم توو تیوال...
✌✌✌✌✌
۱۲ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوستان تیوالی‌ عزیز
خوش‌حالیم‌ که در این ایام قرنطینه‌ هم می‌تونیم با تئاتر‌ میزبان شما باشیم‌ و این‌بار از رسانه‌ای متفاوت
برای دوستانی که درباره‌ی اجرا سوال داشتن‌ این توضیح رو می نویسم:
این اجرا در دسته‌ی اجراهای دیجیتال تعاملی قرار می‌گیره‌ در اینجا سایت تیوال به عنوان یک پلت فرم در نظر گرفته می‌شه که آقای شادی هم بر اساس همین پلتفرم‌ و ابزارهایی که داره طراحی شده شرایط خاصی حین اجرا برای مخاطب در نظر گرفته نشده شما در هر جایی از ایران که باشید می‌تونید به صورت آنلاین شاهد یک اجرا با یک بازی‌گر باشید که گاهی می‌توانید از طریق نوشتن‌ کامنت نیز در این اجرا مشارکت کنید.
بعذ از خریداری بلیت در صفحه ‌ی پیگیری خریدتون‌ از نیم ساعت قبل از اجرا‌ برای شما امکان دسترسی‌ به سالن مجازی اجرا فراهم می‌شه
به امید دیدار
امشب ساعت ۹ اولین اجرای نمایش مشروع به روی صحنه می‌ره
منتظرتون هستیم
امیر مسعود و پویا فلاح این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
هر زنی که مهریه‌ش رو نبخشه‌ شوهرش باید ازش انتقام بگیره؟
( از متن مشروع)
بستگی به شوهرش داره و همچنین به مهریه
۰۶ دی ۱۳۹۸
آدنا جان همه‌چی آخر سر درست میشه بالاخره، فقط به عمر ما قد نمیده :)))
۰۸ دی ۱۳۹۸
کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری... بهار جان :))))
۰۸ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بیش از ۱۲۰۰ نفر در نظرسنجی آنلاین نمایش مشروع شرکت کردند

سوال اول:
آیا همه‌ی رفتارهای شما مشروع است؟
پاسخ: ۸۵ درصد گزینه‌ی خیر و ۱۵درصد گزینه‌ی بله

سوال دوم: آیا عشق دائمی است؟
پاسخ: ۷۳ درصد خیر و ۲۷ درصد بله

سوال سوم: آیا تمایل دارید به عنوان بازی‌گر در نمایش مشروع مداخله کنید؟
پاسخ: ۵۴ درصد بله و ۴۶ درصد خیر

سوال ... دیدن ادامه ›› چهارم: آیا دلیل گرایش به رفتارهای شرعی حفظ آبروست؟
پاسخ: ۴۴ درصد خیر و ۵۶ درصد بله

سوال پنجم: به نظر شما رابطه‌ای که در آن خیانت روی داده را می‌توان ترمیم کرد؟
پاسخ: ۵۳ درصد خیر و ۴۷ درصد بله
پستی که در اینستاگرام آقای رضایی وجود داره و دو ساعت زودتر از این پست در تیوال هست: سوال چهارم با ۱۲۲۰ پاسخ دهنده ۵۵.۸ درصدشون پاسخ مثبت دادن .
۰۵ دی ۱۳۹۸
ممکنه توضیح بدین که آیا اکثریت قریب به اتفاق این ۱۲۰۰ نفر از طریق سایت تیوال به این نظر سنجی دسترسی‌ داشته ا‌ند یا از چندین لینک مجازی مختلف (مثال‌های واتسپ، اینستگرم، تلگرام ...)؟

متشکرم
۰۵ دی ۱۳۹۸
اکثریت از طریق سایت تیوال
اگر در شبکه های دیگه هم لینکی منتشر شده آدرس سایت تیوال بوده
۰۵ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوباره دوستان
این فرم نظرسنجی آنلاین به هدف ارتباط بهتر شما با موضوع اجرا، شناخت بیش‌تر ما از دغدغه‌ی شما و شروع مشارکت در نمایش مشروع هست و پر کردن اون کاملن اختیاری
ببخشید آیا میتونیم بیایم و اونجا با توجه به نوع تعاملی که باید داشته باشیم انتخاب کنیم که میخوایم تعامل داشته باشیم یا نه ؟
آخه سوالهای فرم یه جوری بود آدم میترسه
۰۱ دی ۱۳۹۸
تعامل در اجرا اجباری نیست و به اختیار تماشاگر هست
۰۱ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام به همه‌ی دوستان عزیزم در تیوال
موضوع اجرای مشروع شاید حساس‌ترین موضوع در میان همه‌ی تئاترهایی که از من دیدین باشه... بی‌صبرانه منتظرم هشتم دی ماه برسه و شاهد حضور و مداخله و مشارکت شما در این نمایش باشم.
بی‌تردید این اجرا هم‌چون اجراهای سابق ما به شیوه‌ی تعاملی و مشارکتی با حضور شما کامل خواهد شد و مطمتنم جدل و مباحثه‌ی جذابی رو تجربه می‌کنیم
هم‌بستگی‌مان پایدار
سوال:
مجبوریم تعامل کنیم؟ یعنی اگه بخوایم میتونیم کنار وایسیم و مثل همیشه تماشاچی باشیم؟
۲۶ آذر ۱۳۹۸
سمیرا جون مرسی از حمایتت D:
پس سانس زودتره میبینمت :))
۲۷ آذر ۱۳۹۸
ممنون جناب رضائی عزیز و بزرگوار :)
۲۷ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
شب گذشته اجراهای نمایش دروغ در سالن ناظرزاده تمام شد و از پنجشنبه سوم مرداد اجراها در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر ادامه خواهد داشت...
منتظرتون هستیم
خدا قوت
در ادامه امید که بهترین ها رو تجربه کنید❤️⁩
۰۱ مرداد ۱۳۹۸
آقای رضایی کار مشارکتی و تعاملی ندارید دیگه؟
۰۱ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به لطف حمایت و همراهی شما عزیزان نمایش دروغ یک هفته و در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر تمدید شد
دوستان تیوالی عزیز نمایش دروغ به هیچ وجه تمدید نمی شه و روزهای پیش رو آخرین روزهای اجرا خواهد بود
به امید دیدار
ناهید بابازاده و ندا این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوستان عزیز
بلیت های امروز تموم شده اما به بلیت های خارج از ظرفیت هم صندلی های تکی اختصاص داده می شه و مشکلی برای جای نشستن وجود نداره
مخلص
امشب بعضی از دوستان عزیز تیوالی رو بعد از اجرا دیدیم و باهم در کنار بازی گران گپ خوبی زدیم
خوش حال می شیم.شمارو بعد از اجرا می بینیم
مخلص همگی
متقابلا جناب رضایی گرامی
۰۵ تیر ۱۳۹۸
جناب رضایی بزرگوار، انشاله سه شنبه آینده به همراه دوستان خدمت می رسیم
۰۵ تیر ۱۳۹۸
بسیار عالی منتظرتون هستیم
۰۵ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام به دوستان تیوالی
خیلی خوش حالم که بازهم با یک نمایش قرار هست میزبان مخاطبانِ خوب تیوال باشم
پیش از این نمایش های گروه ما : برلین ، خداحافظ ، دیور و ... با استقبال بسیار خوب شما عزیزان به روی صحنه رفت
مشتاقم که با "نمایش دروغ" هم هر شب با شما دیدار کنیم و از کنار هم بودن در فضای نمایش جدیدمون لذت ببریم
ما همه ی تلاشمون رو کردیم تا نمایشی متفاوت و جذاب رو به روی صحنه بیاریم
پس : منتظرتون هستیم
مخلص همگی
اریان رضایی بی شک یکی از با اخلاق ترین و با شخصیت ترین و کار بلد ترین هنرمندهای تاتر هست
امیدوارم مثل کارهای دیگه ات بدرخشی ❤️❤️
۲۳ خرداد ۱۳۹۸
اقا دستت درد نکنه لذت بهش بود با اینکه اجرا اول بود فقط با عرض پوزش اقای ارسطو خوش رزم ضعیف بودن mr.theater
۰۱ تیر ۱۳۹۸
پیروز باشید
۰۲ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
| بفرمایید بازی کنید! |

✨یادداشت عباس یاری درباره اجرای نمایش دیور Dior در تئاتر شهر


علاقه مندان تئاترهای خوب، بویژه دوستدارانِ بازیگری را به تجربه دیدار، یا شاید حضور روی صحنه دعوت می کنم؛ در نمایشی که این روزها با استقبال بسیار در تئاتر شهر در حال اجراست... ویژگی نمایش دیور نوشته هاله مشتاقی نیا این است که تا لحظه های پایانی، بارها بازیگران اصلی و تماشاگران با هم جابجا می شوند و مسیر قصه هربار با دیالوگ های فی البداهه تماشاگرانی که داوطلبانه وارد صحنه شده اند، تغییر می کند. در این جابجایی ها بازیگر اصلی نمایش نیز ناچار است در پاسخ تماشاگر، دیالوگ هایی را ادا کند که در تکس نمایش اش نیست. جالب اینجاست که در پایانِ این بازیِ پر هیجان، که با اجراگردانیِ آریان رضایی و با تسلط بسیار طراحی شده، اینستاگرام هم به شکلِ زنده وارد نقش آفرینی می شود. دیور قطعا تجربه ای تازه و نو در نمایش های روی صحنه است. این بده بستان دراماتیک، تماشاگر را تا پایان با خود همراه می کند و با او از صحنه نمایش وارد ... دیدن ادامه ›› دنیای واقعی می شود. ایده نمایش آنجا کامل می شود که در پایانِ اجرا، کارگردان و بازیگران برای تشویق شدن از طرف تماشاگران روی صحنه حضور پیدا نمی کنند و مانند سایرین صحنه را ترک می کنند تا وارد صحنه بزرگی از زندگی شوند که شبیه این نمایش، سرشار از سوتفاهم است. در این تجربه تازه که اگر از آغاز اجرا تا روز پایانی، تصویربرداری هم شده بود، قطعا مجموعه تصویری درخشانی از ایده های تماشاگران شکل گرفته بود که هم بار دراماتیک داشت، هم به لحاظِ روانشناسی قابل بررسی بود.

نمایش دیور هر شب ساعت 19:30 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود
عاطفه گندم آبادی و امیر این را خواندند
علی عبداله زاده، شاهین، شیدا احمدی و مریم سعیدی این را دوست دارند
نماینده گروه اجرایی خدمتان سوال داشتم که بعد ازچند کامنت پایین تر است..منتظر پاسختان هستم‌
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
سوال شما رو متوجه نشدیم متاسفانه چه کسی به عنوان مهمان ؟
لطفن در تلگرام به این شما پیغام بدید
شماره ی روابط عمومی گروه هست
+989214985486
۳۱ فروردین ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید