تیوال مینا اسدی | دیوار
S2 : 21:01:06
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
ستاره شناس:
متن: عالی
کارگردانی: خیلی خوب
طراحی صحنه: خیلی خوب
نورپردازی: خیلی خوب
بازی ها: احمد ساعتچیان عالی- سهیلا صالحی و غزاله رشیدی: خیلی خوب
در کل نمایشی بسیار دلنشین، با متنی گیرا و قابل تامل، طنزی به اندازه و درست.
کل گروه خسته نباشید.
خیلی ممنون خانم اسدی عزیز
۰۸ شهریور
بر خلاف نظر شما مشکل متن داشت..
اتفاقا متنش عالی نبود ..
۱۵ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کوشک جلالی در اغلب نمایش هایش از شوخی های جنسی استفاده می کند حتی در سیستم گرون هولم که اصلا نیازی نبود، و در این نمایش نیز همینطور اشاره های بئاتریس کاملا خارج از متن بود.، نمایش در سطح باقی می ماند و بازی بازیگران خوب کار کمک چندانی نمی کند هر چند تلاششان را برای ایفای نقششان نباید نادیده گرفت. در کل عاشقانه ایی که اثری از عشق در آن نبود.
مینا اسدی
درباره نمایش تراس i

آینده مال خانه بدوش هاست، دیالوگی که از زبان شخصیت آستروک بیان می شود، خلاصه ایی از کلیت اثر در این دیالوگ نهفته! همه شخصیت حتی اگر سقفی بالای سر خود داشته باشند، مانند موریس که صاحب سه خانه است، یا خانم املاک که در هتل زندگی می کند، و زوج مادلن و اتین، همگی آواره و خانه بدوش هستند، تراس هم دردی را دوا نمی کند، در نهایت شخصیت ها به عملی می رسند، به مانند لحظه ی پایانی که با گفتن "بریم"، باز اتفاقی نمی افتد.
در مجموع کار رو دوست داشتم،بازی جناب ساعتچیان بیشتر به دلم نشست.خسته نباشید.
پی نوشت: امان از دست تماشاگرانی که حین دیدن نمایش خوراکی میل می کنند.
خشونت، الفاظ رکیک، و هیاهویی برای هیچ، نپسندیدم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید به کلیه ی عوامل این نمایش پر محتوا. انتخاب من برای دیدن این نمایش حضور احمد ساعتچیان بود و بسیار از انتخاب خود راضی ام .نه تنها ایشان بلکه الیکا عبدالرزاقی و مهدی بجستانی بازی های بسیار درخشانی از خود ارائه می کنند.اما احمد ساعتچیان بسیار من را سر ذوق آؤرد و تا کنون چنین اجرایی از ایشان ندیده بودم. حضورشان غنیمتی است بر صحنه تئاتر. نمایش بر گرفته از نمایشنامه ی مشهور مده آ است که در این متن در شهری بنام سن مدار زندگی می کند و زندگی ملال آوری را در کنار همسر خود سپری می کند. نگاه نویسنده کاملا امروزی و کمدی ست اما در دل اثر مفاهیم و دیگاههای خود را به زیبایی گنجانده و تغییر نگاه تاریخی به شخصیت مده آ بارزترین نکته ی این نمایشنامه است. اگر کسی علاقمند به دنیای نمایش باشد و یا در این حرفه فعالیت می کند قطعا از این نمایش لذت خواهد برد،
سرکار خانم اسدی
امیدوارم این نمایش همینطور که گفتید باشد.
بیشتر از قبل راغب به دیدن این نمایش شدم.
تشکر
۱۳ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نه سورئال بود، نه روانشناسانه، نه ابزورد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک تئاتر کلاسیک به مفهوم درست. از متن ، ترجمه و کارگردانی گرفته تا بازی های بسیار روان دو بازیگر درخشان کار مجموعه ایی را تشکیل داده که من بعنوان بیننده در ابتدا هم لذت ببرم و هم به تفکر وادارم کند. کشش متن بر پایه ی دیالوگ است که احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی هنرمندانه آن را اجرا می کنند. خیلی خیلی از بازیها لذت بردم. و تبریک میگم به زوج هنرمند و فهیم فرانک حیدریان و احمد ساعتچیان که نمایشی عمیق و بی ادعا را در شرایطی که تئاتر رنگ و بوی تجاری به خود گرفته به روی صحنه برده اند. قطار سانست لیمیتد را ببینید.
نکته ایی که در این اجرا بود احترامی بود که به مخاطب خود گذاشته بود. این روزها در بعضی از اجراها فخر فروشی گویا مد شده است.
۰۴ دی ۱۳۹۶
در بعضی از اجراها گویا گروه اجرایی هم نمی داند که چه چیزی را اجرا میکند. فقط عطش روی صحنه رفتن را دارند.
۰۴ دی ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید