تیوال behrooz abdi | دیوار
S3 : 02:23:27
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
بسیار عالی. لذت بردیم از این نمایش، واقعا خسته نباشید.
زهره مقدم و امیر مسعود این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
behrooz abdi
درباره نمایش تراس i
آستروک : زبان دیگه کارکرد خودشو از دست داده، با این وجود مردم هنوز به حرف زدن ادامه میدن...!!!
behrooz abdi
درباره نمایش تراس i
آستروک: آینده مال خانه بدوش ها ست، مال آواره ها...!!!
behrooz abdi
درباره نمایش تراس i

تراس از فقدان عشق می گوید از آدمهایی که با وجود آنکه در کنار یکدیگرند تنها هستند، آنها از امید ها، آرزوها و ناکامی های خود می گویند و از عدم ارتباطی که افراد حتی به واسطه کلام نیز دیگر نمی توانند با یکدیگر بر قرار کنند. (آستروک: زبان کارکرد خودش را از دست داده) (اتین: خیلی وقتها خیلی چیزها را نمی فهمم...چرا آدم پیر میشه، چرا رابطه، چرا جدایی و ...) (زن املاک: من همیشه در روبای ترک کردن یک نفر هستم).
تنشی که در اواسط نمایش بین مادلن و موریس رخ می هد با واقعیت زندگی بسیاری از ما مطابقت دارد تا جایی که بعد از لحظاتی از نمایش شاید به خودمان بگوییم: چه جالب این که من هستم.
نمایش تراس در عین ساده گی پچیده گی های فراوانی دارد که با درک آنها اثر بسیار جذاب و تفکر بر انگیز می شود.
بازی ها را خیلی دوست داشتم. احمد ساعتچیان یکی از متفاوت تربن اجراها ی این سالهای اخیر ... دیدن ادامه » خود را دارد، ساعتچیان عموما بازیگر پر انرژی بر روی صحنه است اما این بار در یک سکون خاصی بسیار درخشان ظاهر شده است، بازی در سکوت ها ی او بسیار دیدنی است، لحظه ایی ارتباطش با نمایش قطع نمی شود، به نظرم با دنبال کردن شخصیت او در اثر می توانیم به لایه های پنهان اثر آگاه شویم. ساعتچیان را با نمایش های دهه ۸۰ ایشان شناختم، بازیگری است که بسیار به اندازه بازی می کند و تاثیر گذار، شاید جنس بازی او تا حدودی شبیه به حسن معجونی باشد، هر دو تلخی و شیرینی نقشهایشان را به خوبی ارائه می دهند.
از نکات خوب دیگر کار طراحی صحنه جناب عشایری است که همخوانی بسیاری با مفهوم اثر دارد، کاملا انتقال دهنده سردی فضای شخصیت ها است.
جناب کرامتی در مقام کارگردان، نمایشی دیدنی به روی صحنه برده اند که از تماشای آن لذت بردم، خسته نباشید و منتظر آثار دیگری از ایشان هستم.
در مورد شباهت بازی جناب ساعتچیان و آقای معجونی حقیقا شباهتی پیدا نکردم ، بازی هر دوی آنها را خیلی می پسندم ولی نکته ایی که به آن اشاره کردید در مورد تلخی و شیرینی نقش ،کاملا موافقم.
۰۱ خرداد
نظرتون درباره ی بازی اقای ساعتچیان در این اثربخصوص بنظرم کاملن درسته بخصوص که بازیهای اقای دلاوری ویحیوی وحتا فرجاد درکار خوب درنیومده که بازی اقای ساعتچیان بعد خانم میرعلمی و سپاه منصور کل بازیهارو به تعادل میکشونه که زیاد نقص بازیها به چشم نیاد
۱۳ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار پسندیدم، جدای تکرار بعضی از لحظات که به کلیت نمایش لطمه می زد کار قابل قبول و تفکر بر انگیزی بود، به کلیه ی عوامل خسته نباشید میگم.
پی نوشت: خانم ماهیان به نظرم همچنان سه جلسه تراپی بهترین کار شماست.
محمد جواد این را خواند
گلبرگ کامروز(گافکا)، NetHunter، زهره مقدم و سعیده شریفی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
behrooz abdi
درباره نمایش اکلیل i
به نظرم متن از اجرا جلوتر بود اما گاهی ارتباطم با متن قطع می شد،کنش و واکنش دو بازیگر گاهی با تقابل با یکدیگر نبود، لحظاتی از متن جدا بودند، اما لحظات خوبی هم داشتند.اگر بستر شوخی های ضعیف را در نظر نگیریم کار متوسطی است که به نظرم طی روزهای آینده بهتر خواهد شد.
درود بر شما
ممنون از وقتى که گذاشتید و به تماشاى نمایش اکلیل نشستید
و ممنون از نگاهتون
۲۹ اردیبهشت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
behrooz abdi
درباره نمایش هفت دقیقه i
جدای از کشدار بودن بعضی از لحظات و شعارهای پی در پی در متن، در این روزگار وانفسای تئاتر کار در خور تحسینی بود. همگی درخشیدید بر روی صحنه. موفق باشید.
behrooz abdi
درباره نمایش ملاقات i
خسته کننده ، کشدار با ترجمه ی پر از اشتباه، متاسفانه انتخاب بازیگر نقش کلر زاخاناسیان انتخاب درستی نبود. به نظرم جناب بهبودی در نقش آلفرد ایل نسبت به اجراهای دیگری که داشتند ضعیف ظاهر شدند.
فرزاد جعفریان، آقای سوبژه (محمد لهاک)، taghaodi و حمیدرضا مرادی این را خواندند
امـیـر و Sa ba این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مده آی سن مدار ***رویای محالی که به واقعیت پیوست***

این نمایش از آمال و آرزوهای انسان برای رسیدن به رویاهای خود در زندگی می پردازد. در مسیر پر فراز و نشیب زندگی این ما هستیم که چگونه مبارزه کردن را یاد می گیریم. شخصیت زن نمایش در تقابل با استاد تئاترش، والدین و در نهایت همسرش می آموزد که نباید به هر شرایطی در زندگی تن داد و عادت کرد و نویسنده اثر در پرداخت دیگاههای خود از هملت،آنتیگونه، مده آ و حتی خانه عروسک ایبسن وام میگیرد.شاید در ابتدا این تصور در بیننده به وجود بیاید که با اثری فمینیستی روبرو است اما در نهایت با نمایشی جهانشمول مواجه می شود. این اجرا در روایت نمایش موفق است بخصوص اگر مخاطبش با ادبیات نمایشی جهان آشنا باشد بیشتر ارتباط می گیرد. به طور مثال شیوه ی اجرای مونولوگ بودن یا نبودن هملت شکسپیر. مده آی سن مدار نمایشی است که ما را میخنداند ... دیدن ادامه » و به همچنین به فکر وا می دارد و به واسطه حضور بازیگرانی با تجربه کاملا موفق است. تبریک به تیم اجرایی و خسته نباشید.
نمایش در یک ربع پایانی دچار ضعف اجرایی است و با تعویض صحنه های مداوم دچار کندی می شود و به نظرم بیننده سردرگرم می شود...بخصوص اگر با متن نیز آشنا نباشد. لحظات خوبی نیز اتفاق می افتاد اما یک شتابزده گی در اجرا بود که به کلیت اثر ضربه وارد کرده بود. در کل راضی بودم ولی اجرا جای کار بیشتری داشت. خسته نباشید.
عاطفه گندم آبادی، زهره مقدم، محمد لهاک و جهان این را خواندند
میترا، امیر و رضا غیوری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار کار خوبی بود. پیشنهاد می شود.
مریم زارعی و امیر این را خواندند
ابرشیر، رضا تهوری و محمد رحمانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بالا سر هر لذتی سایه ایی از یک تبر هست و در نهایت به یک چیز ختم میشه...مرگ. همه چیز یک نتیجه ی واحد داره. و اون مرگه...
behrooz abdi
درباره نمایش بوی خواب i
ممنون از جناب سلیمی و گروه اجرایی ایشان. بسیار نمایش خوبی بود.
امیرمسعود فدائی و مریم زارعی این را خواندند
علی ابراهیم و محمد رحمانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به به مشتاقانه به دیدن دوباره ی این نمایش خواهم رفت. یکی از بهترین نمایش هایی بود که امسال دیدم.
تعدادی از دوستان من نیز موفق به دیدن نمایش نشدند ...با خبر اجرای مجدد حتما به همراه آنها دوباره به دیدن این نمایش پر مفهوم خواهم رفت.
۱۰ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
behrooz abdi
درباره نمایش مرد بالشی i
شروع نمایش با یک شلختگی تمام آغاز می شود. و در ادامه یک کار آماتوری را شاهد هستیم. علت اصلی کمبود مخاطب در تئاتر همین کارهایی است که به اسم حرفه ایی به روی صحنه می رود. و هیچ سیستمی نظارت ندارد. بعنوان یک تماشاگر از وقت و هزینه ایی که برای این کار کردم متاسفم.
امیرمسعود فدائی و ابوالفضل بیات این را خواندند
امیر و نسیم زرینی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازی خانم بهناز جعفری بسیار قابل تحسین بود. در کل نمایش خوبی بود.اگر کمی کوتاه تر می شد به نظرم لطمه ایی به داستان وارد نمی کرد. با این همه خانم ماهیان مثل همیشه نمایش دیدنی را به روی صحنه برده اند.
mohsen khanlari، مریم زارعی و زهره مقدم این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سفید: یارو مرد؟
سیاه: امیدوارم...ما که چالش کردیم.
از ویژه گی های بسیار خوب این نمایش بازی های درخشان احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی است. این دو مفاهیم عمیق این اثر را با بازی روان، و حساب شده ایی ارائه می دهند.کارگردانی نمایش توسط خانم حیدریان نشان از درک صحیح ایشان از متن است و با توجه به ترجمه بسیار خوب ایشان جای تبریک فراوان دارد. ریتم نمایش، و کاربرد بجا از موسیقی و افکت از نکات مورد توجه این نمایش است. به نظرم می رسد این نمایش می تواند برای علاقمندان بازیگری نمونه ی درستی از یک اجرای حرفه ایی باشد.من بسیار لذت بردم و خسته نباشید میگویم به گروه این نمایش.
جناب عبدی سلام. به نظرم آنچه که در نمایش هایی که دیده ام کمبودش احساس می شود همین درک صحیح از متن است که شما اشاره کرده اید. گروه اجرایی این نمایش درک درستی از کاری به روی صحنه برده اند داشته اند و همین به من مخاطب نیز انتقال داده می شود.
۱۵ مهر ۱۳۹۶
جناب خانلری ممنونم از توجه شما به یادداشت من. بله نکته ایی هم که شما اشاره کرده اید در این اجرا کاملا مشهود بود.
۱۵ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید