تیوال بهناز | دیوار
S3 : 05:53:57
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
حتی حضور عکاسان بی ملاحظه و بی توجه به ابتدایی ترین اصول حضور در سالن نمایش هم نتونست از حال خوب تماشای بازی این دو هنرمند پیشکسوت کم کنه
سلام.این اجرا تمدید نمیشه؟
محمد لهاک، میترا، علی عبداللهی و عاطفه گندم آبادی این را خواندند
سیما هرندی این را دوست دارد
سلام چرا قراره از 8 شهریور دوباره اجرا برن
۳۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام خانم بهناز
اگه تمایل داشته باشین برای اجرای بعدی گروه، که آبان ماه برگزار میشه به شماره 09121409095 پیغام بدین تا توی گروه مخصوص تماشاگرانی که خاطره خوبی از کار شاهکار داشتن اد کنم.سعی داریم تا قبل از شروع و بعد از شروع یکسری کارهای جالب با تماشاگرانمون ... دیدن ادامه » انجام بدیم.
۱۴ مهر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بهناز
درباره نمایش خدای کشتار i
امروز غمگین ترین روز زندگی منه...
چرا؟
۱۸ خرداد ۱۳۹۵
عزیزم :(
۱۹ خرداد ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آهنگ زیبا و گوش نواز "شالیزار"
گروه نوازی سنتور از آلبوم "ز بعد ما"
آهنگساز:سیامک آقایی


http://saz.sookhte.com/shali-zar-siamak-aghaie-ze-baad-ma
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بانوی بی حاشیه تئاتر،ماه گل مهر،برای همیشه صحنه تئاتر رو ترک کرد
الان تنها چیزی که تو ذهنمه آخرین دیالوگیه که از زبون سونیای دایی وانیا شنیدم اما فکر میکنم ماه گل مهر تو اون صحنه زندگیه خودشو هنرمندانه بازی کرد.از خدا براش طلب آرامش میکنم...آرامشی که توی آخرین لحظه بازیگریش با صدای گرمش بیان کرد...
سارا تهرانی این را خواند
محسن قربانی، حسین کوهی، شاهین نصیری، ذوق زده و الهه این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دخیل بسته است پاییز
به پنجره چشمانت
حتما،
خدا هم حاجتی داشته
که دو شمع
توی صورتت روشن کرده...!

سید حسین متولیان
ببخشید با تأخیر؛ خوش اومدید به تیوال:-)
۱۶ آذر ۱۳۹۲
سپاس از لطفتون.آشنایی با تیوال رو مدیون نمایش برهان هستم.اما مشغله زیاد اجازه حضور بیشتر بین اهالی خوب تیوال رو بهم نمیداد
۱۸ آذر ۱۳۹۲
باعث توفیقه.
سلامت باشید
۱۹ آذر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مجله 40چراغ،شماره 546،یادداشت های یک ولگرد،نیما پاشاک
موسیقی مدیون ولگردان است.پیش از آنکه هنر عصر هلنی یونان با قواعد جاری در هندسه و ریاضیات،اصوات را به زنجیر کشد،این دوره گردان بودند که در جشن و سوگواری،گوهر موسیقی را میان مردمان تقسیم می کردند.پیش از آن که تراژدی ها در کار شوند و موسیقی را نه به عنوان هنری مستقل،بلکه به عنوان بازوی کمکی نمایش مورد استفاده قرار دهند،کولیان آن را ارج می نهادند و در انتقال و گسترشش فعال بودند.تبلور موسیقی کلاسیک آلمان،ارتباط مستقیمی با دوره گردی دارد که یکی دیگر از مترادف های ولگردی است.بارها در تاریخ موسیقی ذکر شده که باخ،بیش و پیش از آنکه آهنگ سازی چیره دست و خوش قریحه باشد،یک تدوین گر وسواسی است.سوال آن جاست که او دست به تدوین وطبقه بندی چه فرهنگی می زند؟باید گفت که او قوام آورنده موسیقی نواحی دوچ زبان اروپاست ... دیدن ادامه » که به یاری موسیقی دانان دوره گرد و کولیان در حال گسترش بود.پس از مصیبت هایی که طی جنگ های سی ساله اروپا بر مردمان آلمان وارد آمد،شوریدگی و غلیان درونی،هیچ مفری جز موسیقی نیافت تا ترجمان فغان ستم دیدگان باشد.دوره گردان ساز بر دوش می گرفتند و ازقریه به قریه دیگر کوچ می کردند تا نوای این عزای عمومی به گوش همه رسیده باشد.چه آهنگسازانی نمود اندوه را زیباتر و با شکوه تر از گوستاو مالر و ریچارد واگنر تصویر کرده اند و چه کسی عمیق تر از نیچه،به رنج و هنر نظر افکنده؟چه کسی باور می کند این نام های بزرگ،میراث دار بی نام و نشان های که آس و پاس خطابشان می کنیم،هستند؟
ولگرد درون بسیاری از ما سرکوب شده است.حتی موسیقی دانان خیابانی،ترجیح می دهند گوشه ای ثابت برای خودشان نشان کنند و هر روز،مثل کسی که شغل صادق دارد و نه کاذب،به همان رجوع کنند و مشغول نواختن شوند.اما من هنوز بعضی از روزها با صدای ساز و دهل از خواب بیدار می شوم و کنار پنجره می روم تا گروهی دو نفره را از پنجره طبقه چهارم ببینم که کوچه ها و خیابان ها را زیر پا
می گذارند و می نوازند و می خوانند و دور می شوند.رباب است و قیچک است و سورنا. این ها هنوز نتوانسته اند ولگرد درونشان را سرکوب کنند.فرقی نمی کند بزمی در کار باشد یا یک غمگساری ملودیک،آدم ها را می بینی که یک به یک پشت پنجره یا روی بالکن حاضر می شوند و این قبیله دو نفره را با هیجان نگاه می کنند.میلی در آنان برانگیخته می شود و بدوی ترین شکل موسیقی که به غیر حرفه ای ترین شکل ممکن نواخته می شود،هوش از سرشان می رباید.این تاثیر شگرفیست که دوره گردی و ولگردی بر آنان می گذارد،اما کار به نام موسیقی تمام می شود.شور جمعی ، وجدی می آفریند که نشانه ای از جنون است.اگر بندها و زنجیرهای نامرئی نبودنداین گروه های دو نفره پس از عبور از هر کوچه همراهانی به خود جذب می کردند .فرقی نمی کرد که آدم های جدید موسیقی بدانند یا نه.،این چنین،کل شهر را می توان با خود همراه ساخت،به کمک موسیقی و یاری ولگردی...
sanaz m.barin این را خواند
امیر هوشنگ صدری، تینا و محمد شرفی این را دوست دارند
یکی از کارهایی که دوست دارم حتما بکنم اینه که تو خیابون ساز بزنم نه برای پول درآوردن، برای دل اونهایی که دوستشون دارم، اونهایی که دوست داشتنین، برای اونها میزنم.
۱۹ آذر ۱۳۹۲
برای دل خودتونم که شده این کارو بکنید.شاید آوای ساز شما و هنرمندان دیگه با این کار بتونه روح سرگردان و فراری این روزای شهرهامونو رام کنه و برگردونه...
۲۲ آذر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
متن ترانه باید دل سپرد (سارا نائینی)
فریاد شلوغی روز، کم داره صداتو هنوز
تقدیر سکوت تو بود، خورشید هرچی که سرود
هر واژه که از تو گسست، بیداری خونه شکست
ای ظلمت خواب عمیق
از تو،آه از تو دریغ
باید دل سپرد، بی دلیل انگار
باید دل سپرد، تا عبور از تکرار
حرفی تازه بود در سکوت، سایه وار
تا آواز نو، نغمه ای خوش تر
تا شعری بلند، تا زبانی دیگر
باید دل سپرد در سکوت، ساده تر


سنگینی خاطره ها، دلتنگی ساده ی ما
ترسی ... دیدن ادامه » شد و در تو خزید
در سایه ی این پرواز نرسیدن دید
تصویر گذشته ی دور، این فاصله های صبور
هر ثانیه در تو گریست
افسوس من از فرداست که نبود و نیست


باید دل سپرد، بی دلیل انگار
باید دل سپرد، تا عبور از تکرار
حرفی تازه بود در سکوت، سایه وار
تا آواز نو، نغمه ای خوش تر
تا شعری بلند، تا زبانی دیگر
باید دل سپرد در سکوت، ساده تر

http://www.sibmusic.com/#!song/50855