آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال Ataafaa | دیوار
S3 : 13:31:56 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
Ataafaa
درباره نمایش جان و جو i
به به در عین سادگی چه حساب شده و بجا.
Ataafaa
درباره نمایش سبکی i
هممون سبک میشیم یه روز .سبکِ سبک
خب
حالا چی بود این زندگی؟
پیشنهاد میکنم نمایش لرز رو هم ببینید،سه شب پایانی اجرا،نمایشی از کارگردان سبکی در فضایی متفاوت تر
۰۹ دی ۱۳۹۸
سلام.
ممنون از پیشنهادت. بتونم حتما میبینم
۰۹ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
Ataafaa
درباره نمایش فرمالیته i
فرمالیته ، گروتسکی که ما را تحریک به اندیشیدن میکند در جنبه های مختلف.
و چاشنی کمدی هم لذت بخش اش میکند.
مرسی از شما
۲۶ آذر ۱۳۹۸
ممنونم از حضور و محبت شما
۲۶ آذر ۱۳۹۸
ممنون از محبتتون
۲۶ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
Ataafaa
درباره نمایش فرمالیته i
کارگر دشمنه ، همیشه.
ما کسی و نمیکشیم. حذفش میکنیم. خودش میمیره. بدون اینکه بکشیمش...
Ataafaa
درباره نمایش مقدس i
تقدس هم مثل مقصد از آن واژه هایی ست که آدم را گیر می اندازد.
نه آخرش کامل است نه داشتنش معلوم، مثل مقصد سراسر فریب و تراشیده،
آمده به قامت نالانان
شیرین به کام ریاکاران.
#این نمایش چهره ندارد ولی بدون چهره هایی شناخته شده هم از پس رازآلودگی و محتوای هراس آور خوب بر آمده. این کار هم مثل کارهای قبلی امین میری نشان از
دغدغه ی او نسبت به مسائل اجتماعی دارد.
خداروشکر رضایتت جلب شد و ممنون از لطف و محبتت
۲۰ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خوشحالم مساواتی با غرور کاذب و خود شیفته ای تمام قد وجود داره و کار اجرا میکنه که کارش، نه یکبار بلکه بیشتر ارزش دیدن داره.
Ataafaa
درباره نمایش شیهیدن i
جامعه ای با این حجم از خفقان و سانسور ، نیاز به همین قدر لفافه برای بیان داره. نقطه... نقطه... نقطه...
به نقطه بدون سر خط میرسیم ، وقتی تنها صدای یک نفر بلند است.
شاهین و پارسا یزدی این را خواندند
لیلا مظاهری، سپهر، رویا، میترا شریفی، نرگس و محمد مجللی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
چه خلاصه ی جذابی
میترا این را خواند
مهدی معبودی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
Ataafaa
درباره نمایش خاندان چن چی i
فکر میکنم خسته کننده شده اعتراض حداقل برای من، اینکه متنِ دوست داشتنی ام رو دیدم که داره اجرا میره وبا ذوق هفته اول اجراش رو دیدم و عجییب توی حالم خورد بخاطر ناهماهنگی بخاطر وجود سه تا عکاس و حضور تماشاگرانی که حداقل تو دو تا ردیف اول معلوم بود دعوت شدن بدون اینکه بدونن اینجا سالن سینما یا کنسرت یا... نیست.
اکت های انقدر جذاب و بازیِ بازیگرانی که دمشون گرم که تو اون بلبشوی دو ردیف اول تمرکزشون رو از دست ندادن و
بخاطر اونها اعتراضی نکردم به بغل دستی حراف و گوشی بدستم... که من عامل بهم خوردن تمرکزشون نشم
نمیخواستم بنویسم چون احساس میکنم هرچه بیشتر میگیم و مینویسیم در این مورد حساسیتمون بیشتر میشه باید بزنم به بیخیااالی و یه امرِ عادی بدونم و کم کم هم کنار نیام و حذف بشم.
خاندان چن چی این متنِ پر از شقاوتِ محبوبم برام بی حظ بود. امیدوارم باقی دوستان به دور از این آشفتگی ها بتونن از کار لذت کافی ببرن...
متاسفانه امشب هم با اینکه یک هفته بعد از حضور شما و کامنت شما هست ظاهرا، صدای شاتر عکاس عزیز و نور مانیتور دوربینشون به ما لحظه ای فرصت تمرکز نداد
۰۳ مهر ۱۳۹۸
شبی که من اجراررو دیدم عکاس محترم تیوال هم حضور داشت که نه صدا نه نور دوربینش ازار دهنده نبود، منظور اینکه میشه حرفه ای عکاسی کرد و مزاحم بقیه هم نبود ، امیدوارم که یاد بگیرن و جا بیفته این رفتار
۰۴ مهر ۱۳۹۸
دقیقا موافقم .من هم تا دیشب مشکل خاصی با حضور عکاسان نداشتم ولی این خانم عزیز به هیچ وجه رعایت تماشاگر رو نمیکردند. منم امیدوارم لااقل از این به بعد این موضوع رعایت بشه
۰۴ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
- چرا تنهایی زندگی نکنیم؟
- تنهایی میخوای چیکار کنی؟
- هر کاری که بخوام
- تنهایی و نمیشناسی، تنهایی رو من میشناسم، تنهایی یعنی آدم نبودن...
اتا
درباره نمایش فرشته تاریخ i
راویِ درست، نمایش را جوری روایت می کند که آگاهی و رهایی بدون نیاز به شکل دراماتیک ، روحِ اثر را لبریز و به جانِ تماشاگر ورود می کند.
آقای رضایی راد ، چقدر درستین شما
اتا
درباره نمایش فرشته تاریخ i
انتخاب این نقاشی برای پوستر رو دوست دارم.
"فرشته ای را میبینیم با چنان چهره ای که گویی هم اینک در شرف روی برگرداندن از چیزی است. که با خیرگی سرگرم تعمق در آن است. چشمانش خیره ، دهانش باز و بالهایش گشوده است. این همان تصویری است که ما از فرشته ی تاریخ در ذهن داریم" /والتر بنیامین
اتا
درباره نمایش آپارتمان i
ساده، بی ادعا، ایرانی
اتا
درباره نمایش کرونوس i

واقعا نویسنده های درجه یکی داریم که اگر هم ایده خوبی درذهن هست اونا با شناخت ساختار یک نمایشنامه و تسلطی که دارن مطمئنا بهتر میتونن بروی کاغذ بیارن... میتونن یک نمایشو از روایت روی یک خط صاف بی هیچ کنشی نجات بدن و اجراش هم خیلی لذت بخش میشه!!!
اتا
درباره نمایش ملاقات i
عدالتِ برپا یا انسانیتِ نشسته؟
یکی در راهِ بالاها یکی به خاک
یکی رسا
آنِ دیگر خموشِ خواب آلود
همه به تن سوراخی فراخ آبستنِ پول و پول و پول
مثلِ هزارانِ این حوالی... این کاغذیِ دل نوازِ روح کُش جامه دلقی است گرانمایه.


میترسم وقتی مردم
هنوز باشم
ولی دیگه چیزی یادم نیاد...
میثم هنزکی این را خواند
نفیسه نوری، امیر مسعود و محمد جواد این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بهت گفته بودم میخوام چیکاره بشم
یه رقصنده
انقدر نپرسیدی تا خودم گفتم./
لیلا مظاهری و شیرین پناهی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اتا
درباره نمایش تابستان i
50 دقیقه سکوت. لطفا!!!
اتا
درباره نمایش تن شوری i
من دیگه هیچ نمایشی و از tik8 نمیخرم و نمیبینم. تا زمانی که به تک صندلی تنها مونده بیشتر از من بها میدن :-
کاش بذارن و بشه که سر حرفامون بمونیم
وسوسمون نکنن هی
بخصوص دست اندرکاران نمایش ها هم کمک کنن و اگه کارشون ازون کارای خوبه :)) بیارنش همین جا سر سفره ی تیوال، صفاش بیشتره ولله
۱۸ دی ۱۳۹۷
من که فکر نکنم خیلی سر حرفم بمونم . ولی خارج از ظرفیت میگیرم که به تک صندلی ها هم بر نخوره
۱۸ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید