تیوال لعیا میری | دیوار
S3 : 17:10:28
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
موجودی دوجنسی...دگردیسی ناقص تاتر به فیلم.... پوسته ای جذاب که هنوز هویتی مشخص برای خود نیافته.
و واجد تمام ویژگی های آثار غنی زاده.
در نهایت یکساعت تشوویق ایستاده برای «علی نصیریان».
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
...دخترای برنارداآلبا «عادت کردن»...
...اونا دیگه خواب نمیبینن!
موفقیت یک اجرای تک صدایی به دو رکن متن توانمند و چند بعدی و توانایی بازیگر و قدرت او برای اجرای بدنی وابسته است. بازیگر یک تنه بار یک گروه اجرا را به عهده دارد و زیر و بم ها و ابهامات متن باید جای خالی چند صدایی نمایش های معمولی را پر کند. در این اجرا،گذشته از متن نه چندان نوآور که تماشاگر را تنها برای نیمی از اجرا درگیر میکرد(باقی متن قابل حدس بود اگر تنها چند متن در همین حال و هوا را تجربه کرده باشید) احسان گودرزی علیرغم سابقه کوتاه اما درخشانش در فیلم اژدها وارد می شود، آنطور که باید در گذاشتن تاثیری که بازیگر در چنین اجراهایی در زمان کوتاه بر بیننده میگذارد، موفق نبوده است. همین ترکیب از متن متوسط و اجرای متوسط، نمایشی را تحویل تماشگر داده می شود که از همه نظر «متوسط» است.
به من که یک نمایش عالی تحویل داده شد
حالا به شما متوسط داده شده دیگه نمیدونم
۰۷ آبان ۱۳۹۷
آقای ابراهیم از اینکه برای شما عالی بوده خیلی خوشحالم، ولی برای تفاوت در محصول باید شکایتمو برم ثبت کنم که برای شما علی بوده برای من متوسط ):)))
۰۷ آبان ۱۳۹۷
برای منم عالی بود :)
۰۷ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گاهی احساس میکنم هر چه به تعداد لیست «نمایش های تماشاکرده» در پروفایل تیوالم افزده می شود، توانایی لذت بردنم از این محبوب جذاب پر راز و رمزم(تئاتر) کمتر میشود. یا شاید این محبوب جذاب دیگر آن تلاش همیشه اش را برای جلب نظر عاشق دلتنگش نمی کند. نمی دانم اشکال از کدام ماست، من عاشق که معشوقم را در سراشیبی نمیتوانم ببینم،یا معشوق لجباز که سرش گرم زرق و برق های عاشقان تازه سوار بر بنز ولکسوس شده است...
...برای شکستن این مردم باید به غرورشون حمله کرد...چیزی که اگه از دست بدن دیگه هیچوقت برنمیگردن!
همیاری جان تاریخ اجرا رو تصحیح کنید،تیکیت الان تا ۵ام رو میفروشه
سلام روز های جدید به رودی در سایت باز میشه
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
داوود نژاد هرروز بهتر از دیروز.
در حالی که کارگردان های نامدار نسل گذشته هربار علاقمندان خود را از زنده شدن خاطره خوب فیلم های گذشته نا امیدتر میکنند،داوودنژاد بی هیچ سر و صدایی سیر صعودی را آرام طی میکند. بعد از فیلم به یاد ماندنی«مرهم» اینبار در «فراری» نشان میدهد که یک فیلمساز فارغ از سن خود تا چه اندازه میتواند در عمق جامعه خویش کند و کاو کند و صحنه هایی آشنا اما دیده نشده را از آن را به تصویر بکشد. پردازش نقش «گلنار» (ترلان پروانه)،مهم ترین گواه این ادعاست. نوجوانی از دهه 80 با تمام ویژگی های این دوره و تفاوت هایش با نوجوانان متولد دهه 60. کاری که کارگردانان جوان با وجو نزدیکی نسلی موفق به انجام آن نشدند.
فراری تلخ است، اما نه تلخ تر از واقعیت.
پ ن 1: ترلان پروانه نوید یک بازیگر زن زیبا،اما توانمند و باهوش را برای سینمای ایران می دهد.
پ ن 2: پردیس ... دیدن ادامه » سینمایی باغ کتاب تهران یک دروغ بزرگ است. یک سالن 30نفره با صفحه تصویری کمی بزرگتر از تلویزیون خانه قطعا سینما نیست. آنهم پردیس سینمایی با بهای 15000!!!
معمولا به مجموعه ای متشکل از ده سالن سینما با ظرفیتهای متفاوت از 400 صندلی تا حتی سی صندلی پردیس گفته میشود
۲۶ فروردین ۱۳۹۷
خانم الف سالن چهار سی نفره هست و سالن یک از همه بزرگتر هست با حدود 400 صندلی
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
ممنونم :)
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظر میرسد تا زمانی که ایلیا امکان ایفای نقش کودک را داشته باشد ما شاهد نام رضا ثروتی در کنار نمایش «فهرست » خواهیم بود و بار تنوع نمایش در کارنامه این کارگردان خوب را تنها مضاف الیه اضافه شده به نام فهرست به دوش خواهد کشید.
لعیا میری
درباره نمایش بی پدر i
نمیخواید بگید که در روزگار تمدید های هزارباره نمایش های معلوم الحال، از تمدید خبری نیست و ما در حسرت دیدن یه کار خوب میمونیم؟:(
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
وقتی با یک دکمه به دنبال دوختن لباسی فاخر باشیم نتیجه اش می شود فیلمی مثل «نیمه شب اتفاق افتاد» . هرچقدر هم یک موضوع جذاب و دیده نشده باشد، برای ساختن محتوا کافی نیست. این بین «فیلمنامه» ای لازم است که این موضوع جذاب را خوب بپردازد و تبدیل به فیلمی درخور کند. چیزی که ضعف آن در کنار تمام نکات قوت فیلم، مثل بازیهای درخشان تک تک بازیگران، باعث شد ساخته ی تینا پاکروان آن لباسی از آب در نیاید که در ذهنش پرورانده بود.
دیدن این فیلم تنها به خاطر بازی بازیگران توصیه می شود، البته اگر تا آخر فیلم بتوانید دوام بیاورید.
پرند محمدی و علیرضا این را خواندند
شیرین، آلاله احسان منش و نوبادی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
در طول دیدن این نمایش به شما «خوش میگذرد» همین و بس.
آنهم نه همه طول آن، شاید نیمی از آن
پس اگر به فکر خوش گذرانی یک ساعت ونیمه در اثر دیدن تصاویر زیبا و زنده و شنیدن موزیک هایی که شما را لحظاتی به وجد آورد هستید، حتما به تماشای این تاتر پرزرق و برق بنشینید. (که بالکن طبقه دوم هم برای آن کفایت میکند(توصیه دوستانه))
هرچند همین 1و نیم ساعت اوقات خوش برای انتخاب گزینه «دوست داشتم» کافی نیست ولی برای ناامید شدن از یکی از بهترین کارگردان های سالهای اخیر شاید...
درباره در انتظار گودو و کالیگولا که عالی بودند همایون غنی زاده بیشتر مخاطب خاص رو مخاطب قرار داده بود که بسیار لذت بخش هم بودند اما در این تئاتر بیشتر مقبولیت عمومی رو در نظر گرفته بودند. در کل عملکرد ایشون را باید در کل دید نه در یک تیاتر خاص
۰۹ آبان ۱۳۹۵
درست میفرمایید جناب حسنی، من هم به همین حرف رو به نوعی دیگه ای گفتم و منظور از «خوش گذشتن» صرف همین بود...البته از نظر من ایجاد اوقات خوش تنها رسالت تاتر نیست و این هنر به خاطر دغدغه آفرین بودنش متمایز است... که در هر حال امیدوارم این نمایش شروع روند معکوس ... دیدن ادامه » برای همایون غنی زاده نباشد.
۱۰ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خب تمدید کنید دیگه...
اگر امکانش هست تا هفته آینده تمدید کنید.
۰۷ مهر ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از تمدید خبری نیست؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
«نمایشی برای شنیدن»
وقتی بعد از دیدن نمایشی تا چندین ساعت سوالی در ذهن تو میماند و مغزت را زیر و رو میکند برای یافتن جوابی که مال توست،یعنی نمایش کار خود را کرده است..سوال را ساخته.تلنگر را زده و ذهنت را به موضوعی که تا قبل خبر از وجودش نداشتی مشغول کرده است.
تا اینجای کار همه چیز درست است، اما چه چیزی باعث میشود «روزهای بی باران »در آخر به عنوان یک نمایش تمام و کمال در خاطره باقی نماند؟
جواب این سوال ترکیبی است جاهای خالی ای که در جزییات مختلف کار به چشم می آید.جای خالی اکسسوار مناسب در صحنه(اگر قبول کنیم هر صحنه ی خالی ای خوب نیست)،جای خالی موسیقی ای که بتواند فضای های خالی را در گوش پر کند و از کسالت دیالوگ های پشت هم بکاهد(اگر قبول کنیم نمایشی از موسیقی بی نیاز است که مخاطب متوجه نبود آن نشود)، جای خالی میزانسنی با خلاقیت و هیجان بیشتر تا نگاه ... دیدن ادامه » را در صحنه به چرخش در بیاورد(اگر قبول کنیم هنر نمایش تنها روخوانی از متن خوب نیست) ، جای خالی حرکات طراحی شده برای بازیگران توانای نمایش که الحق با توجه به دست خالی آنها برای اجرا خوب از پس نقش ها برآمدند و جای خالی «سجاد افشاریان» ی که تکرار صدسال پیش از تنهایی ما و اسکارلت دهه60 نباشد. (اگر قبول کنیم تکرار یه نقش ،هرچقدر هم دوست داشتنی،از جذابیت آن در خاطر مخاطب کم میکند)
.
.
و کاش این ترکیب از جاهای خالی باعث نشود که از خود بپرسیم اگر این کار از رادیو پخش میشد،دوست داشتنی تر نبود؟
حانیه تولایی و حمید این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لعیا میری
درباره نمایش مایبر i
چه سخت بود تشویق نکردن چنین اجرایی در پایان نمایش.
واقعا همینطور بود
۲۷ تیر ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
انتخاب بازیگر برای ایفا در نقش کلیدی فیلم، مستقل از توانایی بازیگری و درک روانی وی از نقش، باید با توجه به مقتضیات فیزیکی و شخصیتی بازیگر انجام شود. اتفاقی که به نظر میرسد در مورد انتخاب سحر دولتشاهی برای نقش اول فیلم نیفتاده است. باوجود تلاش زیاد سحر دولتشاهی برای در آوردن این نقش،بزرگترین ضعف فیلم همین «محسوس بودن تلاش» او برای بازی کردن نقش است. ترکیبی که ایجاد نشده و تماشاگر هرچقدر هم تلاش کند نمیتواند با فضای فیلم و احساسات نقش اول ارتباط برقرار کرده و تلاطمات روحی شخصیت را باور کند.
زهره مقدم این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لعیا میری
درباره نمایش سوراخ i
آخرین روز اجرا ۲۷امه یا ۳۱ام؟
همراه گرامی، طبق اعلام گروه محترم نمایشی آخرین اجرا روز ۳۱ اردیبهشت ماه است. درصورت تمدید از همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گاهی خدایان هم برای دلشون تاس میندازن...
ابرشیر این را خواند
رومینا خلج هدایتی، عمار عاشوری و pardis این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام و سال نو‌مبارک و صد سال به از این سالها و اینا..
چند ماه است که در هر کتابفروشی ای را زدم به دنبال کتاب«سه جریان تاتری معاصر آمریکا» نشر افراز و جوابی نگرفتم، آخرین راه چاره را دوستان متخصص تیوال دیدم که اگر این در بسته را باز کنند و راهی و حایی نشانم دهند قطعا من را بسیار ممنون خواهند کرد.
شکیبا این را دوست دارد
سال نو شما هم مبارک

سلام

سرکار خانم میری

به شهرکتاب آنلاین سفارش بدید ، موجود هم داره ، خیلی شیک میاره در منزل :

این هم لینک کتاب (بخاطر طولانی بودن لینک ، کوتاهش کردم ) روش کلیک کنید و سفارش بدهید :

http://tinyurl.com/Jaryane
۰۴ فروردین ۱۳۹۵
نفرمایید،
هر کسی نسبت به تجربه قبل چیزی رو در جریان هست.
کتابهایی که پیدا نکرده بودم، اینجا با یک هزینه ارسال بدستش اوردم.
به شما هم پیشنهاد دادم.
مبارکتان باشه
۱۹ فروردین ۱۳۹۵
نه نه منظورم نادونی درمورد موضوع کتابی بود که دنبالش بودم:)
۲۰ فروردین ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
صفحه ای برای«مالی سوئینی» و «گزارش» ایجاد نشده یا باید دقتمو ببرم بالا؟
ممنونم آقای ظلی
ولی یعنی حتی خبر تمدیدشم منتشر نشده؟
۲۴ بهمن ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید