تیوال لیلا مظاهری | دیوار
S2 : 19:06:43
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
لیلا مظاهری
درباره نمایش تولد بازی i
موضوع نمایش خلاقانه و جالب بود: تغییر نقش زن و مرد و با این تغییر خلق موقعیتهای جالب و گاه مضحک. اینکه زن نقش شوهر داشته باشه و مرد نقش زن بدون اینکه وارد شوخیها و حرکات سخیف و کلیشه بشوند، تحسین برانگیز بود. در جامعه مردسالار ما که زحمات و تلاش زنها در نقش همسر و مادر کمتر دیده میشه و کمتر ارج نهاده میشه، ساخت چنین نمایشهایی با این موضوعات قابل تقدیر و زیباست.
بازیها خوب بود و بدون اغراق. دکور مختصر میشد به چند چهارپایه و میز. در زمان تغییر صحنه، بازیگرها به ترتیب ترانه ای میخواندند که خیلی جالب بود.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا
خب چون الهه فرازمند الان خوابه،من بجاش از شما تشکر میکنم برای دیدن اجرا و انرژی خوبتون
لیلا جان دیدن شما توی سالن افتخاریست که خدا چند باری ست داره نصیبمون می‌کنه
دیروز
خانم لیلا
از انرژی خوبتون و لطفتون خیلی زیاد ممنونم
۷ ساعت پیش
لطف شماست کیمیا جان کاظمی. امیدوارم همیشه بدرخشید.
۶ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بعد از دیدن نمایش ناراضی از سالن بیرون نیومدم. دکور مختصر و در اندازه اجرا، طراحی لباس خوب و خلاقانه، حرکات مبارزه اسلوموشن جالب بود و حس جالب و بانمکی به آدم دست میداد. بازیگران در مجموع خوب بودند و بازی برخی قویتر بود مثل بازی متین اوجانی (کارگردان نمایش). قسمتهایی که به زبان مثلا ژاپنی هم صحبت میکردند جالب بود.
ردیف پشت من چند خانم نشسته بودند که دائم داشتند صدای بازیگرها رو تقلید میکردند و یا نظرات مشعشع میدادند ( احتمالا مهمانان گرامی گروه اجرا بودند!!) و یک عدد عکاس همیشه در صحنه با شاتر صدادار هم حضور داشتند و البته ایشون متحرک بودند و فقط کم مانده بود که بین بازیگرها هم برن و بخشی از اجرا بشوند.
عزض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا
غودااا:))
۲ روز پیش، جمعه
من برای نمایش نیومدم.
بعدش اومدم.
میخواستم نمایش تموم شد بیام دم در سالن ولی خیلی بی سر و صدا تموم شد و همه اومدن بیرون.
من اصلا نفهمیدم.
اشکان جان اومد توی کافه پیدام کرد .
ولی در عوض اون دیدار پنجشنبه به قدری چسبید که حالا حالاها از یادم نمیره :)))
دیروز
میدونستم برای نمایش نمیای. جدا روز پنج شنبه خیلی جالب بود. صندلی کناری من اونم در کنسرت کامکار دقیقا صندلی بغل دستی!! به من هم خیلی چسبید.
دیروز
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیدن پیش کسوتهای تاتر مثل ایرج راد بر روی صحنه بسیار جذاب و دوست داشتنی ست.
بازیها خیلی خوب و به اندازه بود به جز نقش پسر بچه که می تونست بهتر باشه.
بخش اصلی دکور یک میز بلند و بزرگ بود که کلی کشو و محفظه دردار داشت که بسیار برای من جالب و جذاب بود. کشوها و محفظه های متعدد خودش باعث سردرگمی میشد که به موضوع نمایش نزدیک بود.
واقعا آقای اشمیت کیه؟ آیا مرد واقعا آقای قوچیه یا اشمیته که دچار اسکیزوفرنی شده؟ آیا زن، همسر آقای قوچیه یا همسر آقای اشمیته و شاید فقط در ذهن آقای قوچی/اشمیت باشه و شاید وجود خارجی نداشته باشه؟ شاید فرزندی هم در کار نباشه؟ کی می دونه؟ شاید بقیه ی شخصیتها هم فقط در ذهن آقای اشمیت/قوچی حیات دارند؟
موضوع نمایش خیلی جالب بود و سوالهای بسیار زیادی در ذهن ایجاد میکرد.
متاسفانه یک عدد عکاس هم حضور داشتند که با صدای بلند شاتر عکسهای ... دیدن ادامه » فراوان گرفتند و از لذت نمایش کم کردند. به امید روزی که عکاسها با شاتر بی صدا عکس بگیرند.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا خصوصا ایرج راد نازنین.
دیشب هم سه تا عکاس بودند که یکی شون تو ۹۰ دقیقه حدود ۵۰۰ تا عکس گرفت
۴ روز پیش، چهارشنبه
سپهر خدایی ۵۰۰ تارو شمردی:))
۴ روز پیش، چهارشنبه
495 تا
۳ روز پیش، پنجشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خیلی لذت بخشه که نمایشی رو ببینی که سوژه ی پایان نامه ت بوده. نمایش ابزوردی که هیچ اتفاقی توش نمی افته و گاهی حتی گفتگوها هم خالی از معناست و گاهی عجیب غریبه یا غریب عجیبه و ارتباطات کلامی منطقی بین شخصیتها شکل نمیگیره و کاراکترها از ایجاد ارتباط ناتوانند.
نمایش رو دوست داشتم و به متن اصلی وفادار بود. بازیها خوب و قابل قبول، دکور معقول و جمع و جور، موسیقی هم مناسب.
انتخاب این نمایش راحت نبوده و شجاعانه بوده چون بیم حوصله سر بر بودن برای مخاطبی که به دنبال سرگرمیه میره.
جا داره تشکر کنم بابت بروشور و توضیحات خوبش در مورد نمایش.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا.
خانم مظاهری سپاس از مهر و محبت و حمایتتون
کاملا درست میفرمایید واقعا متن سخت و پیچیده ای هست و تو این یکسال بارها کم آوردم ولی خدا بود و گروه خوبم
۲۱ دی
آقای مرادی سپاس از زحمات شما و گروه نازنینتون. بهتون خسته نباشید میگم. لطفا بمانید و ناامید نشید و بدرخشید.
منتظر کارهای بعدیتون خواهم ماند.
۲۱ دی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لیلا مظاهری
درباره نمایش مانستر i
از دیدن نمایش خیلی لذت بردم. کوروش شاهونه و بازیگران رزومه ی قوی دارند و همین دلیل انتخاب نمایش بود. خوشبختانه از دیدن دوباره شون روی صحنه در یک نمایش دلپذیر خیلی لذت بردم. بازیها بسیار خوب و به اندازه : درآوردن بازی فرد معلول ذهنی و جسمی راحت نیست و بازیهاشون بسیار باورپذیر و زیبا بود.
طراحی صحنه خوب و قابل قبول. موسیقی دوست داشتنی و خوب.
موضوع نمایش جالب بود. لحظات اضطراب زیادی ایجاد میکنه و تماشاچی رو تا آخر نمایش مشتاقانه و کنجکاو میکشونه و با نگرانی در انتظار نتیجه و‌ پایان نمایش ادامه میده.
اجرایی دلچسب و سر وقت با تماشاگران بسیار منضبط و فهیم و بدون عکاس مزاحم بود.
عرض تشکر فراوان و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا.
لیلا مظاهری
درباره نمایش مشروع i
سالها بود که با دیدن کلمه ی تعاملی این نوع نمایشها رو نمیرفتم ولی اینبار خواستم یک بار این نوع نمایش رو امتحان کنم. متاسفانه باید بگم که علاقه ای به نمایش تعاملی ندارم. موضوع نمایش برای من کلیشه و غیرجذاب بود. خیانت مرد به زن و واکنشهای زن و حرفهای حق به جانب مرد تکراری بود. صحبتهای تماشاگران هم بسیار تکراری و بی حس و حال بود. چون از نگاه من موضوع نمایش چالش برانگیز نیست تا در بین تماشاگران شور و هیجان ایجاد بشه.
متاسفانه امشب اجرای پرعکاسی داشتیم که عکس و فیلم و‌ لایو میگرفتند.
عزض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا.
کاملا تجربه ی دوست نداشتنی ای بود برام
۱۰ دی
لیلا جان نمایش تعاملی کلن برای این مرز و بوم تعریف نشده و دوستان اجراگر متاسفانه خوانش اشتباه و غلطی از این نوع اجرا دارن،اصولا هم در این حیطه بدلیل موضوع های کلیشه ای و دم دستی که نویسنده های عزیزمون اصرار بر انتخابشون دارن،خروجی کار،عمومأ سرخوردگی ... دیدن ادامه » و عدم رضایت مخاطب رو بدنبال داره.
۱۰ دی
@مرتضی جان متاسفانه همینطور بود برای من.
@ دایه جان شاید اگر یه موضوع چالشی تر و به نسبت نابتر انتخاب کنن بشه باهاش کنار اومد. ولی موضوعاتی که جوابش پیشاپیش در مشت تماشاچیان است و موضع تقریبا اغلب افراد مثلا به خیانت از قبل مشخص و فیکس شده جالب نیست.
۱۰ دی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لیلا مظاهری
درباره مونولوگ نقل مکان i
انتخاب مونولوگ برای دیدن برای من کار ساده ای نیست. خیلی سخت راضی میشم مونولوگ ببینم ولی چند تا مونولوگ خوب و به یادماندنی دیدم مثل “پابرهنه،لخت... “ و “کریمولوژی”و “این یک اعتراف نیست“. مونولوگ “نقل مکان “هم رفت تو لیست به یادماندنیها.
بازی امیر شمس رو خیلی دوست داشتم بسیار مسلط و به اندازه. متن هم خوب بود هر چند من کتاب دارالمجانین جمالزاده رو نخوندم. اوایل اجرا کمی برام گنگ بود ولی به مرور روشنتر شد.
بازیگر کلمه دارالمجانین ( با تشدید روی ج) رو به کار میبرد و من فکر میکردم چرا اشتباه تلفظ میکنه که بعد فهمیدم آدم بی کسی که فقط به خاطر داشتن سرپناه و خوراک به دیوانه خانه پناه میبره و دنبال حمایت مجانیه پس برای او دارالمجانین با ج مشدد میشود.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا
خانم مظاهری...
درود بر شما..
بعد از پرفرمنس و گروه های همسرا، عاشق مونولوگ
هستم...
یا بازیگرایی که مجبورن مثلا ۲۰ دقیقه جلوی تماشاچی
متن بخوانند...
کریمولوژی را ندیدم، یک کارهای بدی کرده بود
مهران رنجبر ... ندیدمش...
ولی خیلی بهتر از کاروان سوخته بود..
شمس ... دیدن ادامه » رفته تو لیست خوبها...
۰۶ دی
هم این نمایش رو دوست داشتم
هم نوشته ی شمارو
امیدوارم تا آخر هفته تمدید بشه چون امکان تماشای کار برای خیلی از دوستان این ساعت توو روزای وسط هفته فراهم نیست
۰۷ دی
مرتضی جان از لطفتون سپاسگزارم. گویا تا اواسط هفته تمدید شده. امیدوارم تا آخر هفته ادامه داشته باشه.
۰۷ دی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لیلا مظاهری
درباره نمایش سبکی i
یک نمایش ساده و بی شیله پیله در سالن کوچیک و جمع و جور استاد انتظامی. من دوستش داشتم. بازیها به اندازه و خوب بود با اینکه بازیگرهای جوان و کم سن و سالی هستند ولی خوب از عهده ی نقششون برآمده بودند.
با اینکه دکور و طراحی صحنه ی خاصی نداشت و خلوت بود ولی بازیهای خوب و صمیمی بازیگرها آدم رو راضی میکنه. نحوه پرداختن به مسئله ی مرگ و زندگی و چرایی زندگی ( اینکه اصلا برای چی به دنیا میاییم و کلی خوشی و ناخوشی رو تحمل میکنیم و بعد میگذاریم میریم) جالب بود و بدون استفاده از جملات مبتذل از آدم خنده میگرفت.
موسیقی رو هم دوست داشتم.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا
ممنون از نظرتون،پیشنهاد میکنم نمایش لرز رو هم ببینید،از کارگردان همین کار،نمایش دیگری از گروه ما،مثل سبکی راضی خواهید بود،در فضای متفاوت تر
۰۶ دی
همون ور که نوتیفش هم میاد براتون دیگه:)))
۰۶ دی
بله دقت نکردم عزیزم. الان میام اونور.
۰۶ دی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کوهها با همند و تنهایند
همچو ما با همان تنهایان
"شاملو"
آخ شاااااااااملوی کبیر❤❤❤
۰۲ دی
عالی نوشتید خانم مظاهری
۰۴ دی
ارادتمندم سپهر جان
۰۴ دی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شب اول اجرا رو دیدم. دکور مثل سایر نمایشهای مساوات پر و پیمون و کارشده و دقیق. همیشه از دکور نمایشهای مساوات راضی ام اصلا کم نمیگذاره.
متن و‌‌ موضوع نمایش ایده های خاص داشت. بیگانگی آدمهایی که با قرارداد اجتماعی با هم همزیستی دارند ولی در واقع بیگانه اند و همدیگر را درک نمیکنند. حتی از بیان احساسات و خواسته های واقعیشون به طرف مقابل عاجزند و ناتوان.
زمان نمایش طولانی بود و به نظرم یکی از نقطه ضعفهای عمده ش همین بود. از یه جایی کشدار بودنش برای من خوشایند نبود.
اون چهار دقیقه توقف نمایش و سکوت هم برای من خالی از لطف نبود. هر چند شاید عجیب بود و من فکر کردم پایان نمایشه ولی بعد از این وقفه باز نمایش ادامه پیدا کرد.
بازیها خوب و مسلط بود ولی من درک نمیکردم چرا محمد علیمحمدی با اون لحن و صدا صحبت میکرد‌.
یه نکته: این خنده های بلند و بی مورد برخی تماشاگرها ... دیدن ادامه » چه معنی میده؟!! باور کنید من هیچ چیز خنده داری در اون لحظات نمیدیدم.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا
خانم مظاهری به نظرم لحن مرد خانه یه جورایی حس بی تفاوتی و افسرده گی او را نشان میداد
۰۳ دی
علیرضا جان بله لحن میخواست حالات روحی مرد رو نشون بده ولی میتونست بهتر باشه. البته نظر منه و به نظرم کمی مصنوعی میومد.
۰۳ دی
تیپ شخصیتی مرد، احساساتش، تضادش با نوع بیان زن، به نظرم اتفاقا نوع دیالوگ‌گویی مرد کاملا درست و به‌جا بود و به کمک انتقال مفهوم اومده بود.
۱۲ دی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#این نمایش چهره ندارد.
صدای ناصر طهماسب به تنهایی خودش کلی دلچسبه و فقط باید چشمها رو بست و با صدا وارد قصه شد.
موضوع نمایش جنایی بود و من خیلی دوست داشتم. کمتر نمایش جنایی به این شکل در تیاتر دیدم و برام جذاب بوده و شایدم دیدم الان حضور ذهن ندارم.با اینکه نمایشنامه بر اساس یک رمان خارجی نوشته شده بود ولی به خوبی ایرانیزه شده بود.
بازیگرها تقریبا همشون خوب بازی کرده بودند و دوست داشتنی بودند.
دکور خوب و راضی کننده بود.
زمان نمایش کمی طولانی بود و اوایل کمی کشدار بود ولی از اواسط ریتم خوبی داشت و جذابتر شد. آخر نمایش خیلی خوب بود.
نمایش سر وقت و بدون تاخیر اجرا رفت (از سالن شهرزاد بعید بود) و هیچگونه مزاحمتی بابت عکاس و ورود بعد از شروع اجرا مشاهده نشد.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا.
خداروشکر راضی بودی و امیدوارم نقص هامون روز به روز برطرف بشه
۲۰ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
رمان شازده احتجاب گلشیری رو خیلی دوست داشتم و دلیل انتخاب نمایش هم همین بود.
نمایش خوبی بود و از دیدنش ناراضی نیستم. شاید به خاطر علاقه ی زیادم به فضای رمان شازده بود. دکور شامل یک صندلی و دو کف پوش سفید مستطیل شکل بزرگ بود که به نظرم میومد برای تفکیک اندرونی و بیرونی خانه تعبیه شده ولی به نظر این تفکیک در طول اجرا رعایت نمیشد. لباسها خوب بودند و فکر میکنم چکمه های بازیگران برای نشان دادن دیکتاتوری و جبار بودن شخصیتها بود.
بازی نقش شازده خسرو (هر دو نفر) رو خیلی دوست داشتم. بازی بقیه هم تا حدودی راضی کننده بود ولی در اجراهای بعدی حتما جا میوفته و بهتر میشه. فکر میکنم اگر برخی بازیگران زن کمتر فریاد بکشند بازیشون طبیعی تر میشه.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا.
یکی از رمان‌های مورد علاقه م
لیلا جان این رمان خوب میتونست به شکل بهتر(خیلی بهتری) اجرا بشه،ولی حداقل میتونم بگم انتظارات منو برآورده نکرد
۱۴ آذر
آقای لهاک نازنین ارادتمندم.
۲۱ آذر
خانم بی حد ارادت
۲۱ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از آرامش و سکوت تنیده در نمایش لذت بردم. دکور زیبا و چشم نواز، بازیها قابل قبول خصوصا بازیگر نقش یاشار. از ایده ی گرگ با اندام انسانی خوشم آمد.
لباسهای بازیگران در کلبه ی چوبی و با هوای برفی و زمستان به آن سردی جور در نمی آمد. اصولا در آن هوای سرد که امکان خروج از کلبه وجود نداره و‌سوخت به کفایت نیست نمیشه لباسهای نازک تابستانی پوشید بدون آنکه نلرزید. البته حتما دلیلی داشته که این لباسها انتخاب شده.
نمایش بیشتر برای من جذابیت بصری داشت تا جذابیت متن.
انسان برای زنده ماندن و بقای خود حاضر است فرزند خود و دیگری را قربانی کند. بی رحمانه به نظر میرسد ولی منطقی ست.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا.
باز این گروه جذاب و حرفه ای من رو مفتون خودشون کردند (هنوز طعم دلنشین سیزیف و زندگی در تیاتر به صورت پررنگ هست).
نمایشی صامت بدون دکور و با لباسهایی در کمال سادگی که با بهره گیری از بازیهای خیلی قوی و حرکات بدنی و سرعت عمل بالا (بازی چشمگیر عزیزان ایمان صیاد برهانی و محمد برهمنی ) باعث شد که از اجرا لذت ببرم. موزیسین نمایش لذت نمایش رو چند برابر کرد و عنصر بسیار مهمی بود.
موضوع نمایش که برگرفته از کتاب سیمای مرد هنرمند در جوانی اثر جیمز جویس که یکی از بزرگترین نویسندگان تاریخ ادبیات است، برای من تازه نیست و کم و بیش اغلب ما تجربه ش کردیم: تحول انسان و بازگشتش از اعتقادات راسخ دوران نوجوانی و اوایل جوانی و بلامصرف بودن این اعتقادات عمدتا مذهبی در زمان بلوغ عقلی و فکری و روی آوردن به هنر و فلسفه و مسایل عقلی.
مهترین ایراد: من ردیف 2 بودم و جلوی من ... دیدن ادامه » هم یک خانم با قد متوسط نشسته بود و برای صحنه هایی که بازیگران روی زمین دراز کشیده یا نشسته بودند باید دایم خودم رو جابجا میکردم تا بتونم ببینم و از نفر پشت سریم تذکر گرفتم که ثابت بنشینم. نمیدونم ردیفهای دیگر در چه حال و وضعی بودند.
عرض تشکر فراوان و خسته نباشید از عوامل محترم اجرا. حتما دوباره به دیدن این نمایش خواهم آمد.
موزیسین فوق العاده، برای من که نقطه قوت کار موزیک عالی اون عزیز گیتاریست بود.
۰۵ آذر
بله به نظر من بار اصلی نمایش رو دوش موسیقی و بازیها بود وگرنه موضوعش اصلا تازه نبود.
۰۵ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشنامه سارتر رو نخوندم ولی احساس میکنم دخل و تصرف خاصی در نمایشنامه نشده بود چون تر و تمیز و دست نخورده به نظر میومد. خوشحال میشم دوستانی که نمایش رو‌‌ دیدن و نمایشنامه رو هم خوندن نظر بدهند. نمایش رو دوست داشتم. بازیها خیلی خوب بود. دکور خوب، طراحی لباس خوب. محمدرضا نعیمی رو دوست دارم و برخلاف نمایش مردی به نام دایک که تو ذوقم خورد تو این نمایش مقبول بود.
عرض تشکر و خسته نباشید از کلیه ی عوامل اجرا.
آقای حسین مردی الان فهمیدم صندلی کناری من شما بودید! عرض ارادت دارم خدمتتون.
۰۱ آذر
پیام جان سلام، من با توقع بالایی که از نعیمی داشتم ( چون فکر میکنم در انتخاب نمایشنامه سختگیر باشه) به دیدن نمایش مردی به نام دایک رفتم و متاسفانه خیلی لذت نبردم.
بله نمایش دیگری به همین نام (دستهای آلوده) در برج آزادی روی صحنه ست.
۰۳ آذر
البته نمایش مردی به نام دایک را زمانی دیدم که مدتی بود نمایشی با بازیگران جا افتاده و‌میانسال ندیده بودم و شاید ازین جهت دلتنگ بودم و فراوان احساس خوشایندی داشتم.
۰۳ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لیلا مظاهری
درباره نمایش کد ۱۳ i
از دیدن نمایش لذت بردم. حال و هوای مدرسه دخترانه که برای من قابل لمس و درک بود. شوخی و خنده ها، بخشی از دغدغه ها، بایدها و نبایدها و خیلی چیزهای دیگه که در مدرسه با ما عجین بود، درین نمایش بود. بازیها خیلی خوب بود و تک تک نقشها برای من ملموس بودند. طراحی لباس خوب، دکور خوب، موضوع نمایش خوب. از همون لحظه ای که وارد سالن شدم و بازی دخترها رو دیدم، گفتم از دیدنش پشیمون از سالن بیرون نمیرم.
عرض تشکر و خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا و تشکر ویژه از میثاق زارع عزیز و بازیگران دوست داشتنی که ساعتی با روی گشاده و حوصله در مورد نمایش با ما به گفتگو نشستند.
ممنون از شما که انقدر به ما انرژی دادین
۳۰ آبان
پس با این اوصاف چه حیف من نبودم
۳۰ آبان
بله ،غیبت نکنید خانم نورا
۰۱ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لیلا مظاهری
درباره نمایش سوختن i
طراحی لباس هیچ ربطی به موضوع نمایش نداشت. دکور جالب بود. بازیها پایین تر از انتظار بود به جز سوگل خلیق و مصطفی پروین که بازی قابل قبولتری داشتند. میثاق زارع اصلا انتظار منو برآورده نکرد. بازی ایشون در پابرهنه لخت ... منو شگفت زده کرده بود ولی در این نمایش متاسفانه بازیش رو دوست نداشتم. موضوع و متن نمایش خوب بود ولی بازیها باعث شده بود با نمایش ارتباط برقرار نکنم و آن لذتی که باید ببرم رو نبرم. شاید در اجرای روزهای بعد بازیها جا بیوفته و نمایش جذابتر بشه .
با عرض تشکر و خسته نباشد به عوامل اجرا خصوصا علیرضا آرای عزیز که دیشب با سعه ی صدر صحبتهای دوستانمون رو گوش کردند و پاسخ دادند.
با اکثر نوشته ی شما موافقم خانم مظاهری
و اینکه موسیقی هم به نطرم‌ مناسب بود و روی کار نشسته بود
۲۹ آبان
همینطوره مرتضی جان. من هم موسیقی رو دوست داشتم.
۲۹ آبان
موافقم.بازیها ضعیف بود و متاسفانه نتونستم با نمایش ارتباط برقرار کنم
۱۱ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با دست رعشه دار
چو شبنم در این چمن
دامان آفتاب مکرر گرفته ایم

باور که می کند که در این بحر
چون حباب
سر داده ایم و زندگی از سر گرفته ایم؟!
"صائب"
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لیلا مظاهری
درباره نمایش دریاچه قو i
اجرای اول نمایش رو امشب دیدم و متاسفانه لذت نبردم. بازیها متوسط، حرکات باله ناهماهنگ و بی جان، موضوع نمایش برای من غیرجذاب و بدون کشش، طراحی لباس برای بعضی بازیگران خوب و بقیه ی چیزها معمولی.
عرض خسته نباشید به کلیه ی عوامل اجرا
درود
خانم مظاهری لطفن در صورت امکان یک مسیج بهم بدید ممنون
۲۷ آبان
سپاس از نظر شما
نقدتون رو به اعضای گروه منتقل میکنم

با احترام | تهیه‌کننده نمایش
۰۱ آذر
عرض درود و سلام به جناب حکم آبادی. با سپاس از پاسخ شما. اهمیت و اعتنای شما به بازخوردهای تماشاگران بسیار ارزشمنده.
۰۱ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لیلا مظاهری
درباره نمایش سکوت سفید i
نمایش رو خیلی دوست داشتم. بازیها خوب خصوصا بازی بازیگر نقش جان براون (سامان دارابی که شبیه تام هنکس هستند). دکور خیلی خوب، طراحی لباس خوب، موسیقی خوب. از همه مهمتر موضوع و متن نمایش خوب بود. به نمایش کشیدن انسان عاصی شده از جمع و جنگ و زندگی پرهیاهوی روزمره و تلاشش برای پیدا کردن یک کنج دنج و پر آرامش و انتخاب بیمارستان برای ماندن به دلیل اینکه در کودکی خاطره ی خوبی از اونجا داشته و‌ در نهایت عدم موفقیتش در یافتن آرامش و آوارگی مجددش.
کوروش سلیمانی آدم رو با رفتارهای صمیمی و دوست داشتنیش شگفت زده میکنه. خوش آمدگویی و پذیرا بودنش براش کاریزما ایجاد میکنه و هر بار نمایش ایشون رو من می بینم میزان کاریزمای ایشون برای من بیشتر شده.
از آقای کوروش سلیمانی تشکر ویژه دارم.
عرض خسته نباشید و تشکر فراوان به کلیه ی عوامل اجرا.
افتخاریست در جمع شما دوستان جان تئاتر دیدن، تبادل نظر کردن و استفاده کردن از چیزهایی که به خوبی بیان می کنید
۲۲ آبان
لیلا خانم مظاهری ممنونم از این لطف بی منتها و خوشحالم بسیار که همراهان شریفی چون شما از دیدن این نمایش ما هم راضی هستید ... خداروشکر و بازهم سپاس ...
۲۲ آبان
آقای کوروش سلیمانی، عرض ارادت و آرزوی درخشش روز افزون شما در هنر نمایش.
۲۲ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید