تیوال میرقاسمی | دیوار
S3 : 11:29:53
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
میرقاسمی
درباره نمایش گریزلی i
گریزلی نامگذاری خشنی بود برای این کار لطیف و نقلی
اجرا دلچسب، شریف و خوش ریتم بود و توصیه میکنم.
این هفته دو اجرای دیدنی دیدم یکی این کار و همینطور دریم لند
ممنون از شما
۳۱ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
متن
موسیقی
دکور
نورپردازی
کارگردانی
ریتم

نگم براتون که فرشته خانم عرفایی هم نتونست جای کمرنگ عوامل فوق الذکر رو پر کند.

توی این شب گرم مرداد که ما دیدیم، در این اتاق بادی نوزید.
ممنون از نگاهتون
۱۶ مرداد
ممنونم به هر حال نظر مخاطب برای من بسیار ارزشمنده
۱۸ مرداد
سپاس از توجهتون
واقعن امیدوار بودم کار هیجان انگیزی رو ببینم
ولی مواردی که برشمردم مانع شد
بهرحال براتون با این روحیه ی انتقاد پذیری بهترین ها رو ارزو دارم.
تیاتر هامون (باران سابق) هم واقعن نوسازی خوبی درش صورت گرفته مخصوصا درب دوم سالن که ورود متاخرین ... دیدن ادامه » رو بدون مزاحمت برای بقیه فراهم میکنه.
۱۸ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش گورخواب ها i
کار جمع و جور و شیکی رو شاهد بودم
بازیها بالغ و دلنشین
متن با ایده ناب اما پردازش ایده راصی کننده نبود
دیالوگها قابل تامل و کار درست گرچه سیاست زدگی و تکرار هم درش رخنه کرده که قابل پرهیز مینمود.
دکور و کارگردانی خنثی
بنظرم کار روبراه بود و محترمی برای دیدن
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازیها در نیومده بود
منن چنگی به دل نزد
کارگردانی حسش نکردم
دکور و جانمایی رنج آور ( مخصوصا دوتا روشنایی وسط صحنه)
سالن عین این روزها رو مخ و گرم
بهرحال حظی نبردیم از این شب مرداد
متاسفانه کاملا حس شما رو داشتم حین دیدن نمایش :(
۰۶ مرداد
خداروشکر پس یادداشت کاربران تیوال براشون اهمیت داره ، ترتیب اثر میدهند.البته چیزی که دوستان تحت عنوان "روشنایی" ازش نام می برن دو تا به اصطلاح تیر چراغ برق در خیابان بود که روشنایی هم نداشت صرفا دکور صحنه بود ولی جلو دید تماشاگر رو می گرفت.
۱۲ مرداد
تیر چراغ برق ها بودن
ولی نور آزار دهنده ای نداشتن
ولی جلوی دید رو تا اندازه ای رو می گرفتن
من کلا این مدل صحنه رو دوست ندارم
مخصوصا اینکه روبرو هم دوستان دیگه نشستن و حواسم پرت میشه
۱۲ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش مگس i
متن و بازنویسی انجام شده قابل اعتناست با یک ایده قابل باور
بازی ایوب خان چشم نواز و ۳ کاراکتر با بازیهای متوسط
نقطه بهبود کار بنظرم رها شدن از شوخیهای تکرار شونده ی سطح پایین لفظی خواهد بود.
صبا صالحیان و رضا تهوری این را خواندند
دلداده و محمد لهاک (آقای سوبژه) این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش فرشته تاریخ i
"تاریخ هم قهرمانان و هم قربانیان خود را تمسخر میکند."

اسم کار باید لذت تیاتر میبود.
دقیقا
۲۸ تیر
و همچنین کلاس درس تئاتر
۲۹ تیر
با سلام
واقعاً کلاس درس بود..
کلاسی با درس های خسته کننده
شاید ایراد از درسش نبود
استادش خواب اور درس می داد!!!
۱۹ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بنظرم متن از اجرا جلوتر و جذاب تر بود.
نبود موسیقی و نور پردازی به چشم می آمد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

شاید زود باشه ولی بنظرم کار درنیومده بود.
بازی آقای مولویان مخصوصا در دوره مستی شون خیلی به چشم میوومد ولی بقیه بازی ها متوسط ( حتی آقای سیدی در دوره آشفتگیشون بنظرم مصنوعی)

از منظر سناریو منطق روایی داستان باگ داشت و سیر تحولات انسانی و اتفاقات
اقناع کننده گی مطلوبی نداشت.

دکور ، صحنه و قطعات موسیقی کار رو دوست داشتم.
سناریو؟!
منطق روایی شپارد باگ داره ؟
من از طرف اون مرحوم از شما عذرخواهی می کنم :)
۰۴ تیر
آقای خطیبی
منظور من روایت خود اجرا از کار نویسنده شهیر بود، این تحول یک شبه پدر و مخصوصا پسر خانواده برای من مخاطب باور پذیری محدودی داره که شاید از بازی ها و البته خط داستانی کار متاثر شده باشه.

اینکه کار رواشناسانه و محتوی محور هست وسواس مخاطب رو ... دیدن ادامه » برای درک عمیق تر از شخصیت ها رو بیشتر میکنه

در هر حال به قضاوت من اپیزود پایانی اجرا برعکس اپیزود ابتدایی نتونست همراهی جانانه ای رو از سمت مخاطبین با خودش داشته باشه.

سپاس از توجهتون و به امید اجراهای موفق
۰۴ تیر
اقای میرقاسمی ممنونم بابت توجه تون
اجرای اثر نعل به نعل نیست ولی مطلقا هیچ تغییر شخصیت پردازی یا ساختاری مطلقا اعمال نشده
تحول یک شبه ی پدر تلاش بی نتیجه ای ست برای نغلطیدن در سرنوشت محتوم خود و خانواده اش
این کار نوعی اگراندیسمان مفهومی و دراماتیک ... دیدن ادامه » است
نفرین قحطی زده گان در سه پرده و سه روز متوالی و از پی هم اتفاق می افتد
❤️
۰۴ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش سیزیف i
بازی ها و متن
آبیه رو آتیش این روزها

کارگردانی
ظریف و روانکاوانه

کارش چنجس باید به نیش بکشی
دیدمش
با نیم ساعت تاخیر شروع شد ( گویا فقط بدلیل تاخیر مهمان ویژه اجرا آقای مسعود خان کیمیایی)
صدای هواساز سالن در شروع اجرا شنیدن دیالوگ ها رو نامیسر کرده بود و بعد از تذکر و خاموش شدن تحمل گرما رو .
سالن مملو بود مهمانان گروه اجرایی که تو خود حدیث مفصل بخوان.
اما برسیم به خود اجرا؛
متن جذاب نبود ولی توش نوستالژی داشت برای بچه های دهه شصت
بازی ها روان بود و بازیگردانی کار بچشم میومد ولی دلنشین نبودن
نورپردازی تقریبن نداشت و صحنه پردازی دم دستی کار شده بود.

کار همانند کارهای مهمان ویژه اش به شکل مستقیم و رنج اوری به بیان مشکل میپردازه اونهم در لایه کاملن بیرونی و فیلمفارسی طوری.
میرقاسمی
درباره نمایش است i
امشب همراه با تردید اولیه به دیدن کار نشستم

اجرای لطیف از بابت بازی های بی پیرایه و طبیعی و متنی نچندان بی نقص ولی نوستالژیک
صحنه پردازی و کارگردانی رو با توجه به جوان بودن تیم کار خواهید پسندید
یه کار بی ادعا که حرفی برای زدن داره هرچند با ریتمی کند و خلا های نمایش نامه ای اون رو تثبیت نمیکنه
کار رو به توصیه آقای سوبژه و بهمراه سه نفر از دوستانم دیدیم
نظم و کیفیت سالن استاد انتظامی رو که استحضار دارید
بازی ها قابل احترام و مفرح اند. با تاکید روی آقای برقعی
متن تئاتری- انتقادی با خلق موقعیت های ریز کمدی
بنظرم سرفصلهای متعددی از نقد درش گنجونده شده که بانقد " چرایی کارگردان" به وجدم آورد.
همراهانم به جز یکی از کار بهره ای نبردند ولی اجرای محترم و متفکری رو شاهد بودم.
پارامترهای جذابیت معمول شده ی کارهای امروز که فراموش کنیم کار برای دیده شدن پتانسیل خوبی داره مشخصا برای کسانی که در فضای حرفه ای تیاتر نفس میکشند.
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
جناب مهندس میرقاسمی نازنین
امیدوارم براتون لذت بخش بوده باشه
این اثر چند وجهی است و میشه از جهات مختلفی به تماشای این اجرا نشست امیدوارم که خیلی زود دوباره همراهتون باشم تا دربارش باهم گپ بزنیم
۰۲ خرداد
ارادتمندم
من هم به همراهی شما مشتاقم
۰۳ خرداد
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
۰۷ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش مارگاک i
امشب با حدود ۲۰ نفر دیگه کار رو دیدم
متن حرف داشت ولی بنظرم یه جاهای کار می لنگید
ریتم و بازیها متوسط با صدای صحنه مزاحم
موسیقی کمکی به کار نکرده بود
بنظرم انتخاب بازیگر و کارگردانی هم محل بحث میتونه باشه
طراحی صحنه هم که ابتدایی
جزو کارایی بود که دیدنش چیزی رو بهتر نمیکنه حتی حال رو.
مرسی که به تماشای نمایش مارگاک نشستین و ممنون از نظراتتون.
۲۸ اردیبهشت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش آنتیگونه i
کار حرفی برای گفتن نداشت حیف
میرقاسمی
درباره نمایش اکوان دیو i
امشب بعد دیدن یه کار نچسب عصرگاهی بدیدنش نشستم
اجرا توش انرژی و خلاقیت ، موزیک و حرکت هست
بازیهاش رو با تلاش و هماهنگی دراورده بودن و دلنشین
متن از مغز داستان ابولقاسم خان فردوسی جون میگیره ولی با قلم امروز روانش کردن که گاه و بیگاه تو ذوق میزنه
یکم صبوری کنین کارش بی نصیبتون نمیزاره.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش نه نه نه i
عصری گفتم برم یه کار خوب ببینم دلم یه هوایی عوض کنه تو این واویلا
که نشد.

مجبور شدم یه کار دیگه ببینم بلکه بشوره و ببره این اجرای نچسب رو

که شد.
آقای سوبژه (محمد لهاک) این را خواند
azi rezaei و پارسا یزدی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش ملاقات i
بالاخره دیدمش هرچند از روی بالکن :)

طراحی ، متن، موسیقی، دکور و بازیها قابل دفاع و دلنشین بودند
پ.ن سوزنبان و رصا بهبودی ستاره دار

تیاترشهر همواره برای اجراهای سنگین بوسیله نکته های بد ریز و مدیریتی
هنرنمایی میکنه مثل عدم تعهد به راه ندادن پس از شروع.
مینا ۱۲& و حمیدرضا مرادی این را خواندند
Negin Fooladi و آقای سوبژه (محمد لهاک) این را دوست دارند
من دیشب دیر رسیدم اجرا و برعکس سالنهایی که راه میدن و طرف اون وسط مسطلا جاشه و میره همونجا هم میشینه ، برای همراه من توضیح داده یودن که چون یک نفرتون دیر میاد دیگه نمیشه برید سرجای خودتون ردیف 2 بنشینید و هروقت بیان میتونیم ردیف آخر براتون صندلی بذاریم ... دیدن ادامه » که خب ما کلی خوشحال شدیم . میخوام بگم که بنظرِ من نوعِ راه دادنشون منطقی بوده ، نبود اینطور؟
۰۶ اردیبهشت
مرسی از اشتراک گذاری تجربتون؛
ولی واقعیتش از لحاظ منطقی و حرفه ای واقعیت تمرکز توی اجرا چه برای بازیگر و چه تماشاچی حائز اهمیت فراوان و حیاتیه .
میشه که انعطاف پذیر باشیم مثه خیلی از موضوعات روزمره بگیم حالا یه کاریش بکن اما بنظرم قاطعیت در این قبیل ... دیدن ادامه » موضوعات باعث عدم تکرار و زمانشناسی میشه.
پ.ن منم برام اتفاق افتاد که همراهم دیر کرد ولی اجرا رو در عین ناباوری از دست دادم ):
۰۷ اردیبهشت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش زن هستم i
امشب کار رو دیدم

روایت و بازیها سطحی جلوه میکنه و در نیومده بود
کارگردانی و طراحی رو دنبالش نباشین
متن یه سورپریز با ایده هالیودی داشت (شاید برای شما هم اتفاق ببافته) همچنین شخصا لفاظی مستقیم پیرامون تلخی رو لزوما منشا اثر نمیدونم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرقاسمی
درباره نمایش هفت دقیقه i
متن حرف داره ولی زیاده گویی و دیالوگ ضعیف آزاردهندس
بازیها آماتور ولی قابل تحمل که میتونه ایراد کارگردانی هم باشه

دیدنش خالی از لطف نیست.
ممنون از نظرات تون
۲۳ فروردین
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای عمیق و دلچسبیه
اگر تمرکز دارید به تماشاش بشینید ولذت ببرید