آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال حسین حاتمی | دیوار
S3 : 11:43:19 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
با این که مهارت رضا گشتاسب در نوشتن ثابت شده هستش ولی باز به دوستانی که همراهم بودن وعده دیدن نمایش آنچنانی رو نداده بودم. خلاصه بگم که روسفیدم کردین.خسته نباشید میگم به بازیگران و همه عوامل بخاطر نمایش تمیز و منسجم و جذابشون.متن محتوا موسیقی صحنه و کارگردانی همه و همه عالی و در خدمت کار بودن.حیف و صد حیف بخاطر شرایط بحرانی و همچنین عدم حمایت.بازم تبریک میگم به گروه خوبتون
پویا فلاح، آقامیلاد طیبی و امین حق شناس این را خواندند
امیر مسعود و رضا کرمی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش خوش ریتم و تمرین شده که تلاش عوامل در هر صحنه ملموس بود.این که یک کار کارگاهی بدون حضور بازیگر چهره اینطور در قامت یک تئاتر حرفه ای جلوه میکنه نشون دهنده رنجش و زحمت بسیار و البته انرژی فراوونیه که در پروسه آموزش و تمرین اتفاق افتاده.بهتون خسته نباشید میگم و براتون آرزوی توفیق و درخشش روز افزون دارم.
یه داستان ساده که به طور بی مورد پیچیده شده بود.درسته که نباید کارهای آوانگارد و کلاسیک مورد قیاس واقع بشن ولی من فکر میکنم که حتی غیر منطقی ترین اثر هم مستلزم تبعیت از یه سری قرارداد هاست که مهمترینش خلاقیت و نوآوریه و به نوعی میشه گفت همونطور که از اسمش (پیشرو) پیداست نباید کار دیگه ای رو مقلد خودش قرار بده.
مدت زمان نمایش ،کشش های کلامی نقش پیرزن و ریتم یکنواخت دلایلی کافی بودن برای رنجوندن و خستگی تماشاگر.بطوریکه این داستان قابلیت خلاصه تر شدن درش دیده میشد و البته نمایش هایی از قبیل لانچر۵ هم هستن که تماشاچی در هر صحنه آرزوی تداوم داستان و نمایش رو داره.راجع به کشش های حوصله سر بر نقش خانوم همسایه هم باید بگم شاید در یکی دو مورد تکرار بامزه به نظر برسه ولی تکرار و تکرار این موضوع واقعا آزاردهنده بود.
در پایان جایزه این مطلب رو اعلام کنم که زحمات کارگردان و تیم اجرایی ملموس و قابل درک هستش ولی نه در جهت رضایت مخاطب و خلق یک اثر بی نقص.
موفق و پایدار باشین
طراحی نور طراحی صحنه متن موضوع محتوا کارگردانی بازی ها همه خوش درخشیدند. از همه عوامل بخاطر این کار ارزشمندشون ممنونم و براشون آرزوی توفیق و درخشش دارم.خسته نباشید.
نمایش آشپزخانه به گونه ایه که مخاطب رو خیلی زود جذب میکنه و با وجود تعداد بالای بازیگرانش خیلی سریع کاراکترهارو معرفی میکنه طوری که تو ذهن تماشاگر نقش میبندن. داستان راجع به گذر امورات در آشپزخانه رستوران در لندن هستش که هر کسی میتونه این ترکیب بندی رو در هر مکان یا فضای دیگه تو ذهن خودش تصور کنه.بعنوان مثال میتونیم آشپزخونه رو به دنیا یا همون کره آبی تشبیه کنیم که خودمون دلیل صلب آرامش خودمون و دیگران میشیم و تقصیرات رو به گردن دیگری و خیلی اوقات خالق هستی که همون مدیر رستوران هست میندازیم.یا اینکه با نارضایتی بی مورد فقط کاممون رو تلخ میکنیم و میدونیم که همه این رخدادها تکرار خواهند شد و این چرخه ادامه داره.از داستان و درونمایه که بگذریم به صحنه های شلوغ و پر پرسناژ میرسیم.این موضوع گاهی باعث غافل شدن تماشاچی میشه و به عبارتی تمرکز حواس رو ازبین میبره و در عوض به ریتم نمایش کمک شایانی میکنه طوریکه به هیچ وجه افتادن ریتم یا مکث مشاهده نمیشه. بیشتر روابط بین شخصیت ها با خشونت و درگیری همراهه و این مورد و سروصداهای ناشی از اون یکی از دلایلیه که موجب آزار مخاطب میشه.در کل نمایش جذاب و گیرایی بود و لذت بردم.خسته نباشید میگم به همه عوامل.پایدار باشید
یه نمایش منسجم و خوش ریتم دیدیم.نمایشی که هر چی زمان میگذره بیشتر جذبت میکنه خلاقیت ، ظرافت ،تسلط و انرژی مجید رحمتی زیبایی کار رو دوچندان کرده بود.خسته نباشین
فرزین محدث جادو میکنه و چیزی جز این انتظار نمیره ازش.ولی متن و موضوع رو دوست نداشتم.
سپیده، امیر مسعود و سعید رستمی این را خواندند
بهار این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
حسین حاتمی
درباره نمایش سیزیف i
یه نمایش کاملا خلاقانه و دلچسب و جذاب.خسته نباشین.❤
پیمان علیزاده این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خسته نباشید میگم به همه دست اندرکاران.لذت بردیم از تماشای این کارظریف. یک ایده خلاقانه بهمراه بازی های بی نقص و طراحی نور و البته یک طراحی صحنه مینیمال دست به دست هم میدن که یه اجرای جذاب به مخاطب تقدیم کنن.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید