تیوال محمدرضا اقبالی | دیوار
S3 : 02:10:43
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
سلام
اگر دارین این پیام رو میخونین تا بدونین نظر دیگران درمورد این نمایش چیه
اول از همه توجهتون رو جلب میکن به تعداد صندلی های سالن و قیمت بلیت این نمایش. با یه حساب سرانگشتی متوجه میشید که این نمایش قطعا نمیتونه فروش و درآمد بالایی داشته باشه. پس تنها چیزی که میمونه که عشق و عشق و عشقه
عشقی که باید حمایت بشه تا بیشتر شاهدش باشیم. اگر دنبال طراحی صحنه و لباس خاص و گریم متفاوت و ... هستین سراغ این نمایش نرین.
با این انتخاب میتونین به تماشای یک اجرای متوسط با بازی های خوب 1 ساعتی از روزمرگی هاتون فاصله بگیرین و لذت ببرین.
نقش ها و دیالوگ ها خیلی خوب ادا میشدن به جز یکی دو جا که قطعا بعد از چند اجرا خیلی بهتر خواهد شد .
تبریک به آقای مطوری عزیز و آرزوی موفقیت های روزافزون. ضمن اینکه صدای گرم و دلنشینتون مارو یاد حسین پناهی می انداخت همش دوس داشتم بیشتر ... دیدن ادامه » صحبت کنین.
امیرمسعود فدائی و مریم زارعی این را خواندند
سمانه افتخاری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این افتخار رو داشتم در سانس ویژه عکاسان این نمایش زیبا رو ببینم. که جا داره یه تشکر ویژه از آقای جلال تهرانی عزیز برای اینکه این فرصت رو در اختیار ما قرار دادن داشته باشم.
طراحی صحنه ، موسیقی ، بازی فوق العاده بازیگران کاربلد در کنار کارگردانی آقای تهرانی یه اثر بی نقص رو ایجاد کرده.
در حین دیدن نمایش ناخودآگاه چون منتظر دنبال کردن موضوع و داستان هستین دیالوگ ها خیلی براتون وزن ندارن ولی همین که نمایش به پایان میرسه و پاتو از سالن میزاری بیرون شروع میکنی همون دیالوگ ها رو تکرار کردن و تازه برات قابل درک میشن . من کی ام؟
یک کار زیبای دیگه و صد البته قابل ستایش حضور افراد عادی بر روی صحنه است که حس متفاوتی رو ایجاد میکنه ، نمیدونم شاید آقای تهرانی میخواستن با این کار تلنگری بزنن تا توی نمایش غرق نشیم و لحظاتی با دنیای واقعی روبرو بشیم. ولی من همچنان ... دیدن ادامه » اعتقادم رو پاراگراف قبلیه.
مرسی از این گروه عالی و به امید دیدن کارهای بعدی .
با توجه به تیزر کار و نمایشنامه شکسپیر انتظار یک کار کلاسیک تری رو داشتم ، موضوعی که جدای از اجرا تو انتخاب لباس ها هم به طور کامل رعایت نشده بود.
طراحی صحنه خیلی سطح پایین بود . ولی در کل انرژی ، هماهنگی و بازی خوب بازیگران کار رو جذاب کرده بود. پیشنهاد میکنم ببینید این کار رو .


چند مورد هم درمورد خود سالن بود یکی اینکه راهرویی که از وسط تماشاچی ها رد میشد تو انتخاب صندلی سایت اعمال نشده بود و افرادی که گروهی خرید میکنن رو دچار مشکل میکرد. دوم اینکه فاصله بین ردیف ها اونقدر کم بود که بعد از نشستن کسی که میخواست رد بشه کاملا معذب میشد. و در آخر اینکه نور داخل اتاق های بالا خیلی زیاد بود و در جاهایی که صحنه کامل تاریک میشد تمرکز تماشاگر رو بهم میریخت.
مریم زارعی، امیرمسعود فدائی و نیلوفر ثانی این را خواندند
علیرضا زارع این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من این اجرا رو زمانی که تو تئاتر شهر رو صحنه بود دیده بودم.
اگر جزء نمایش های کودک و نوجوان قرار میگرفت میشد نظرات مثبتی درموردش گفت.
اما این اجرا برای مخاطب بزرگسال به جز معرفی یک سنت دیرینه هیچ چیز مثبتی نداره. واقعا حوصله بر و ساده است. علارقم تعداد بالای بازیگرانی که انصافا هم سطح پایین نیستند اما متاسفانه اینقدر متن و موسیقی و طراحی صحنه ضعیف بود که حتی اجرای بازیگران رو هم تحت تاثیر قرار میداد.
امیدوارم تو این اجرای جدید پیشرفت های خوبی اعمال شده باشه.
هرچند هنوزم معتقدم این اجرا تو رده سنی کودکان خیلی موفق تر میبود .
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازی آذین نظری اونقدر چشم گیر و زیبا بود که از چشم هیچ کس به دور نموند . در نقطه مقابل علی باقری خیلی بی روح و ساده بازی میکرد ، که صد البته کارگردانی و زمان بندی ها هم کم بی تاثیر نبودن رو کم رنگ شدن نقش های دو نفر اول.
اما در کل اونقدر متن و بازی ها خوب بود که هیچ جای بحثی در درجه یک بودن کار نمیزاره.
به هیچ وجه این نمایش رو از دست ندین