تیوال نسیم زرینی | دیوار
S3 : 15:00:06
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
نسیم زرینی
درباره نمایش تراس i
امشب با تعدادی از دوستان به تماشای نمایش نشستیم و چقدر به دلمان نشست. با توجه به خارجی بودن متن ( فرانسوی)، آدمهای نمایش گویی از محیط پیرامون خودمان انتخاب شده بودند، همان مثال معروف که هر کجا بری آسمون یه رنگه. مجموعه ایی از آدمهای سرگردان که در هر زمانه ایی شبیه به آنها را پیدا می کنی. نوع طراحی صحنه و رنگ های انتخابی چقدر به فضای سرد و خالی این آدمها کمک می کرد، با شخصیت ها همراه می شویم، می خندیم ولی در کلیت اثر احساس میکنیم این آدمها خودمان هستیم که که بر روی صحنه ایم، و این تاثیر گذاری در ابتدا به واسطه ی متن خوب و کارگردانی و در نهایت بازی هایی بسیار باور پذیر صورت گرفته است. چقدر جواد یحیوی را دوست داشتم، احمد ساعتچیان که جای خود دارد و همیشه از حضورش در هر نمایشی لذت می برم، سایر بازیگران هم همگی درخشان بودند ولی حضور سر کار خانم فریده سپاه ... دیدن ادامه » منصور بسیار بسیار لذت بخش بود و چقدر حضور درخشانی داشتند.جناب کرامتی بدون هیچ ترفند به اصطلاح تماشگر پسند اثری را به روی صحنه برده است که این روزها جای آن خالی است، همگی خسته نباشید و در ادامه اجراهایتان آرزوی موفقیت برایتان داریم.
نسیم زرینی
درباره نمایش تراس i
حتما به دیدن نمایشتان خواهیم آمد، بخصوص با حضور جناب ساعتچیان گرامی. موفق باشید.
لیلا زاهدی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نسیم زرینی
درباره نمایش ملاقات i
یک اجرای معمولی از یک متن درخشان.
Sa ba این را خواند
امـیـر، زهره الف، taghaodi، حمیدرضا مرادی و مینا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
متن خوب. بازی ها درخشان، به ویژه احمد ساعتچیان. چقدر حال و هوای نمایش با اجتماع ما همخوانی داشت.
در کل نمایش راضی کننده ایی بود اما خلا اصلی در کار نبود تخیل از اثری به مانند شازده کوچولو بود. بسیاری این داستان را خوانده اند ....وقتی تصمیم به دیدن نمایشی با عنوان شازده کوچولو می گیریم در ابتدا این نکته را در نظر می گیریم که حال ببینیم این گروه اجرایی با این اثر چه کرده اند. این اجرا بیشتر شنیدنی بود تا دیدنی.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نسیم زرینی
درباره کنسرت-نمایش یرما i
بازی ها بی دلیل اغراق شده است. بیشتر ادای یک فضای بومی اسپانیایی است آن هم بواسطه صرفا موسیقی. نکته ایی که برایم سئوال بود این که چرا نامی از مترجم اثر نیست؟ در پوستر نمایش نام تهیه کننده بعد از نام لورکا است و بعد نام کارگردان ها !!! امیدوارم این در تئاتر باب نشود.
به نکته جالبی اشاره کردید که نشان از تیزبینی و درک صحیح شما بانوی عزیز دارد, سپاس
۱۹ دی ۱۳۹۶
نام لورکا را حذف می کردند بهتر بود. لورکا و نمایشنامه اش بهانه ایی بوده تا گروه موسیقی قطعاتی بنوازد....! صرفا عده ایی دوست داشته اند یک فضایی را تجربه کنند که شناختی هم از آن ندارند. آیا قصد گروه صرفا اجرای موسیقی بوده است یا تلفیقی از تئاتر و موسیقی؟ به ... دیدن ادامه » نظرم در بخش نمایشی خیلی ضعیف عمل کرده اند.
۱۹ دی ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این شب ها در تماشاخانه ارغنون نمایشی به روی صحنه است که بی تردید یکی از بهترین آثار نمایشی جهان به شمار می آید. قطار سانست لیمیتد متنی درخشان به همراه اجرایی حرفه ایی از دو بازیگر با تجربه. فرانک حیدریان با انتخاب صحیح در همه ی عناصر نمایش اثری را پیش روی مخاطب قرار می دهد که او را به تفکر وا می دارد، گاهی می خندیم، گاهی با شخصیت سیاه و گاهی با سفید احساس نزدیکی می کنیم و گاهی با خود می گوییم در دنیای عجیبی زندگی می کنیم. من این نمایش را بسیار دوست داشتم بخاطر صداقتی که در اجرای آن بود و هدفش فقط اجرای یک اثر بود نه کمتر و نه بیشتر.همه چیز به اندازه و صحیح بود و نکته ا یی که بسیار به چشم می خورد ریتم نمایش که باعث میشد شما لحظه ایی از نمایش را از دست ندهید. احمد ساعتچیان فوق العاده است، مهدی بجستانی در تمام لحظات بیننده را با خود همراه می کند، و در نهایت ... دیدن ادامه » با قرار گرفتن این دو کنار هم شاهد یکی از بهترین بازی های سالهای اخیر هستیم. سانست لیمیتد من را امیدوار کرد که هنوز می توان در انتظار نمایش های خوب اصیل ودارای تفکر بود. از خانم حیدریان و گروهشان کمال تشکر را دارم که نمایشی به این زیبایی را به روی صحنه بردند. منتظر کارهای آینده ایشان و گروهشان هستم.
موسیقی های انتخابی هم خیلی به فضای کار می خورد.
۲۳ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مرد بالشی... یا ( چگونه می توان یک اثر هنری را نابود کرد.)
سایر کاربران به حق نکات دقیق و درستی را اشاره کرده اند. در این آش شله قلمکار تنها خانم ولدیان ( چرا باید توپولسکی جنسیتش تغیر کند؟ چه کمکی به درام کرده است؟) توانسته گلیم خود را از آب بیرون بکشد. در شناسنامه این نمایش مرد بالشی نوشته مک دونا ذکر شده...آیا این مرد بالشی بود؟ فکر نمی کنید برای مخاطب آشنا با تئاتر یک توضیح لازم است که این آیا اقتباس یا با نگاهی به اصل اثر....می باشد. با دیدن این نمایش تنها می توانم بگویم..که چی؟
امیرمسعود فدائی و نیک اندیش این را خواندند
میلاد! این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک تئاتر خوب از جناب سلیمی...حضور ایشان در عرصه تئاتر غنیمت است.
بازی جناب سیاحی خوب بود.
آیا بازی ایشون تو این نمایش از نمایش "صور اسرافیل" بهتر بود؟ البته اگر صور اسرافیل رو دیدید بفرمایید .
۱۰ آبان ۱۳۹۶
میشه لطفا کمی راجع به نمایش توضیح بدین؟رئال هست؟ بازیگرا مستقیم با هم صحبت میکنن یا هر کس جداگانه بازی میکنه؟ داستان خطی روایت میشه؟منظورم از لحاظ سیر زمانی اتفاقات هست...و نهایتا میشه همراه خودم تاتر اولی ببرم؟ بدرد مخاطب عام میخوره؟
۱۰ آبان ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید