تیوال امیر سعید نصر | دیوار
S3 : 20:39:13
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
قابل توجه علاقه مندان تئاتر مدرن!!!!! نمایشی خلاق با اجرایی بسیار طاقت فرسا اما عاشقانه.دیدن این اثر به تماشاگران حرفه ای تئاتر توصیه می شود.نمایشی تجربی وآوانگارد.
آهای خبردار!!!!! در این وانفسای نمایشهای قابل اعتنا باز هم کاری ارزشمند وشریف با بازیهای خوب -میزانسن فکر شده-طراحی صحنه ولباس دقیق-روایت دراماتیک ودریک کلام نمایشی فراموش نشدنی از نظر اجرا ومحتوا.دست مریزاد به گروه اجرا وتوصیه اکید به علاقه مندان تئاتر ایرانی.
نیلوفر، جهان، امیر، سپهر، عاطفه گندم آبادی، شکوه حدادی و پوریا این را خواندند
امید گنجی و سحر صیدی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امیر سعید نصر
درباره کنسرت-نمایش یرما i
یک سورپرایز !!! در ده سال اخیر این سومین یرمایی است که بعد از کارهای رضا گوران ودکتر علی رفیعی دیدم.....در یک کلام...بسیار جذاااااب .ازدست ندهید.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ساعتی تفریح با نمایش-اجرا خوب است
مریم زارعی و امیرمسعود فدائی این را خواندند
محمد رحمانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نسبی گرایی یا عدم قطعیت به زبان ساده: مورد مثال , پیپ!! این یک پیپ است.این یک پیپ نیست .این پیپ هست.این پیپ نیست. این پیپی است که هست.این پیپی است که نیست.این پیپ که هست چه نیست؟ این پیپ که نیست چه هست؟ پیپ پیپ!!!! نتیجه گیری: 1-محمد مساوات مبتکر است. 2-محمد مساوات خشونت را دوست دارد.3- محمد مساوات محمد مساوات است.
نمایشی تلخ اما واقعی از زندگی هایی که بیصدا خاموش می شوند.نمونه ای شاخص از کاربرد صدا- نور حرکت در تئاتر-گاهی لازم است آستانه تحملمان را بالا ببریم تاشاهد نمایش خوبی باشیم-بازیها مسلط یکدست ودر خدمت نمایش است- برای دیدن زوایای پنهان اثر بایستی حواسمان جمع باشد.توصیه به علاقمندان آثار جدی نمایش ایرانی.
اجرایی بسیار زیبا وحرفه ای با الهام از داستان صادق هدایت. دیدن این نمایش برای تماشاگر حرفه ای واهل کتاب بسیار لذت بخش است.برای ارتباط بیشتر با اثر خواندن اصل داستان درمجموعه داستان کوتاه زنده به گور قبل از دیدن نمایش توصیه می شود. احسنت به گروه اجرا.
`قصه تلخ من از غصه غم انگیز تر است -کارم از گریه گذشته ست به آن می خندم.نمایشی مفرح از واقعیت درک وفهم ما جماعت ایرانی-دیدنش خالی از لطف نیست.توصیه می شود.
اگه دنبال یه کار خوب و داستانی جذاب با ظرافتهای خاص و بازیگرانی حرفه ای هستین بولشویک رو بهتون پیشنهاد میکنم
۰۸ آذر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
`نمایش خوبی است.در باره تنهایی آدم هاوآرزو هایی که در سر دارند ونرسیدن ها ودوست داشتن دیگری وجهانی که تغییر نکرد ومایی که تغییر کردیم.روایتی بی زمان ومکان اما قابل فهم.کارهای سیامک احصایی رادنبال می کنم ودوست دارم. نمایشی که بعد از دیدن در باره اش بایستی فکر وگفتگو کرد. به دیدن می ارزد.
نمایشی از جنس تئاتر اندیشه-برآمده از تقابل دو نوع نگاه به زندگی وهستی-دارای بن مایه های فلسفی-ارزش دیدن دارد.
واقعا ارزش دیدن دارد.
۱۴ مهر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش پالت-نوشته وکار محمد حاتمی-تماشاخانه ایرانشهر........-بسیار تماشایی بامتنی هوشمندانه واجرایی مثال زدنی- دیدن این اثر تامل برانگیز را از دست ندهید وبه دیگران هم توصیه کنید-دست مریزاد به کارگردان وگروه همکاران
سارا_ز و Mandana Motaei این را خواندند
farhad riazi، بابک، Hoorosh و رضا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش پرتره مرد ریخته ادای احترام به هنرمندی ادیب که قدرواهمیتش ناشناخته مانده است. این روزها تالار خلوت وکم مشتری سنگلج میزبان نمایشی است که موضوع آن برای جوانان علاقمند تئاتر ناآشنا وبرای مسن ترها حسی نوستالژیک است.گوشه هایی از زندگی عبدالحسین نوشین بانی تئاتر متدیک واندیشه ورز ایران با بازی تک نفره اصغرهمت برصحنه جان میگیرد که برای تعدادی یادآورخاطرات سالهای دور است.سالهایی که با امیدوانتظارشروع وبا ترس وفروپاشی به پایان رسید.بازی اصغرهمت مسلط ومیزانسن درعین ایجاز صحنه کامل است. تماشای این اثر فاخر به علاقمندان اثار جدی تئاتر توصیه می شود.
نیلوفر ثانی و عالیا این را خواندند
امیرمسعود فدائی، وحید عمرانی و raha tehrani این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشی که باید بیش از یک بار دیده شود.متن نمایشنامه اثری خلاقه است ومولف با بازآفرینی کلیت سه اثر جهانی-سه خواهر وباغ آلبالو وشاه لیر-در زبان فارسی با محوریت عمو فیروز وزمان قاجار موفق به خلق درامی ایرانی شده است. دو صحنه از گفتگوی فیروز با روح پدرش بسیار تکان دهنده وحائز اهمیت است. آگاهی از جنگهای ایران وروس در زمان قاجار وفرجام جنگ برای ایرانیان در فهم بهتر نمایش موثر است.مونولوگ راوی نمایش یا همان فیروز شایسته دقت است.مقدمه مبسوط کارگردان در بروشور نمایش قبل از دیدن اجرا حتما خوانده شود. برای دیدن نمایش درنگ نکنید چه بسا راغب دیدن اثر برای بار دوم وسوم شوید. نگران زمان طولانی اثر نباشید چون گذشت زمان را حس نمی کنید.اثری فاخر که با دیدن آن حس می کنید تئاتر هنوز زنده است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اولین نکته ای که توجه مرا جلب کرد اینکه بادیدن پوستر نمایش مطلع از نبودن نام نویسنده نمایش میشویم ولی حضور تک نفره فرزین صابونی وپیگیری کارهای نیما دهقان مرا راغب به دیدن نمایش کرد.بدون هرگونه ذهنیتی به تماشا نشستم وچند دقیقه اول هم حوصله ام را سربرد به نحویکه قصد ترک سالن را داشتم وچه خوب که این اشتباه را نکردم.حدودا از دقیقه 10 نمایش ماجرا شروع وتورا درگیر خود میکند-ترکیبی از بازی عالی وموسیقی زنده و ویدئو پروجکشن انیماتور و در یک کلام پرفورمنسی به یاد ماندنی. دیدن این اثر تماشائی را از دست ندهید !
قابل توجه علاقمندان تئاتر! تماشای نمایش جاودانگی کار تازه نیما دهقان با بازی مثال زدنی فرزین صابونی را از دست ندهید. ببینید وبه دیگران هم توصیه کنید ,پشیمان نمیشوید.تماشاخانه ایرانشهر ساعت 21.
مهدی حسین مردی این را خواند
امیرمسعود فدائی و رومینا خلج هدایتی این را دوست دارند
درود بر شما
با نوشتن نظر خود در برگه نمایش افراد بیشتر از آن بهرمند خواهند شد.
با سپاس از شما
۱۷ شهریور ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید