تیوال افشین شاهوردی | دیوار
S3 : 21:51:27
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
با سلام
تمدید نمی شه این نمایش؟
محمد لهاک و سحر تاجیک این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
1 سری سودای 1
1 سری سودای 2

سینما آزادی موجود هست
09144023324
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
دوستان برای 20 ام 2 تا بلیط دارم
متاسفاته یک مسافرت کاری برام پیش اومده هر کسی خواست تماس بگیره
09144023324
محبوبه اصفهانی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بادیگارد و 2 بار دیدم. اولین بار یه تماشاگر بودم که لذت بردم از عشقی که حیدر به کارش و اعتقادش داشت. کاری با این که دنیای حیدر با دنیای من خیلی فاصله داشت ندارم. این فیلم به نظرم داشت عشق و آرمان می ساخت، داشت قهرمان می ساخت. درسته که حاتمی کیا سعی در تطهیر نظام از دوره ای رو که گذشت رو داشت ولی انتقاد به 2 طیف اصلی داخل نظام سیاسی حاکم رو تا حدودی مطرح می کرد.
حیدر نسبتا سنتی که عاشق اعتقادشه و میثم نسبتا مدرن که عاشق ایرانشه ولی اعتقادایی هم داره.
فیلم و دوست داشتم چون همه کاراکتراش سفید و سیاه نبودن، خاکستری رنگ بودن.
بادیگار من جونو می برد تو قاب سینما، من و همراه میکرد با خودش، هر چند از نظر فکری ازم دور بود ولی باهش ارتباط برقرار می کردم.
بار دوم دیدم که حاتمی کیا بازم کارش چقدر خوبه، فضا سازیش عالی بود.
یه کم با شخصیت حاتمی و قائمیان مشکل پیدا ... دیدن ادامه » کردم و اینکه چرا صولتی شبیه دکتر ظریف بود؟؟؟
موسیقی کارن فوق العاده بود. فیلم برداریش هم خیلی خوب بود.
واسه پایان بندیش میتونست رفتارش متفاوت باشه.
ولی در کل مثل همیشه برای هنر حاتمی کیا باید کلاه از سر برداشت.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم با رنگ و بوی کودکی شروع می شد، انتظارتو کم کم بالا می برد، پر کودکی های تلخ و شیرین اون دوران بود. فضاسازی خوبی داشت، زبان قصه گویی لطیف و خوب. هم می خندوندت هم می گریوندت.
پر سیاه و سفیدی بود.
نگاه نویی داشت به موضوع کودکی.
یه کم با پایان بندیش مشکل داشتم. داستان بعضی جاها کش اومده بود.
به نظرم بیشترین ضربه رو از فیلم برداریش خورده بود، کلوزآپ با دوربین رو دست بدون حفظ خط افق سر درد میاورد!!!
ولی در کل دوسش داشتم بد نبود.
ببینینش.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
می گن سالی که نکوست از بهارش پیداست.
امیدوارم جشنواره ما بهارش فیلم مالاریا نباشه!!!
مطمئنن اگه مسعود خان فراستی موقع دیدن این فیلم یه بلایی سر خودش بیاره!!!؟!!!
از نظر فیلمنامه و داستان که هیچ مطلق.
واقعا بعد فیلم سوالی که داشتم این بود: مگه میشه فیلم به این بدی ساخت و تو جشنواره اومد؟
یعنی داستان در حد یه ماجراجویی ساده نوجونی هم از آب در نیومده بود.
سردرگم و عاجز بود نمی دونم آخر سر کی نقش اول این فیلم بود؟؟؟
فرار 2 جووون از خونشون چه ربطی به مذاکرات هسته ای داشت؟؟؟؟
نمی دونم؟؟؟؟؟

نمره فیلم 10/3
فیلمنامه 10/1
با این چیزی که نوشتید چطور سه امتیاز به فیلم دادید؟
۱۳ بهمن ۱۳۹۴
سه می گرفت چون:
فیلم ساخته شده بود با هر نقصی، ولی مطمئنن یه ایده ای پشتش بود هرچند خوب فرم نگرفته بود و منتقل نمی شد.
موسیقی های فیلم یا بهتر بگم سبک موسیقی انتخاب شده بسیار جسورانه انتخاب شده بود.
به نظر من 3 نمره ی بسیار ضعیفی محسوب می شه برای یه فیلم ... دیدن ادامه » تو جشنواره از 10 ولی 0 مطلق هم نیست.
۱۳ بهمن ۱۳۹۴
حتما خواهم دید....
منم شنیدم که ابد و یک روز خیلی خوب ساخته شده....
۱۴ بهمن ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با انتظار خیلی بالا نشستم رو صندلی سینما روبروی پرده، انتظار یه فیلم خوب حداقل در سطخ اعترافات داشتم.
فیلم تا 1/3 زمانش به نظرم خوب پیش ولی جمع نشد اصلن.
بازی نوید محمدزاده خوب بود و بازی طناز طباطبایی با اینکه به نظر تکراری بود ولی خوب از آب درومده بود.
به نظرم بزرگترین ضربه رو از فیلمنامه و داستانش می خورد.
در کل دیشب با دو دیدن فیلم مالاریا و خشم و هیاهو خسته خوابیدم.
به نظرم این گونه روایت های تئاتر گونه هومن سیدی کار خوبیه ولی سخت در می اد...
سلام دوستان.
من دنبال بلیط برای سودای سیمرغ 1 و 2 کاخ مردمی پردیس ملت هستم
اگه داشنه باشید منمون میشم اطلاع بدید.
09144023324
با تشکر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان.
من دنبال 2 تا بلیط سودای سیمرغ 1 و 2 کاخ مردمی پردیس ملت هستم
اگه داشنه باشید منمون میشم اطلاع بدید. 09144023324
با تشکر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان.
من دنبال 2 تا بلیط سودای سیمرغ 1 و 2 کاخ مردمی پردیس ملت هستم
اگه داشنه باشید منمون میشم اطلاع بدید. 09144023324
با تشکر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان.
من دنبال بلیط سودای سیمرغ 2 ساعت 18 به بعد سینما آزادی هستم اگه داشنه باشید منمون میشم اطلاع بدید. 09144023324 با تشکر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان.
من دنبال 2 تا بلیط سودای سیمرغ 1 و 2 کاخ مردمی هستم
اگه داشنه باشید منمون میشم اطلاع بدید. 09144023324
با تشکر
من یک سری سیمرغ 1 سینما ماندانا دارم .... ساعت 14 خواستین با این شماره تماس بگیرید 09211123051
۰۶ بهمن ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان.متقاضی خرید بلیت سودای سیمرغ2 پردیس آزادی هستم.اگه کسی داشت لطفا با شماره 09144023324 تماس بگیره.ممنونم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان.
من دنبال بلیط سودای سیمرغ 2 ساعت 18 به بعد رو داشنه باشید منمون میشم اطلاع بدید. 09144023324 با تشکر
امید بختیاری این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان.متقاضی خرید بلیت سودای سیمرغ ۱ و 2 پردیس ملت هستم.اگه کسی داشت لطفا با شماره 09144023324 تماس بگیره.ممنونم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برای دومین بار دیدم و بسیار لذت بردم و برای دومین بار گریه کردم، جالب بود اکثر مواقع این کار را خوب بلد نیستم.
به باور من جنس داستان از جنس اتفاقات این روزهای دیارمان بود، جوان تر های بی امید و بیچاره به دنبال تکه ای نان می گردند و عده ای هرکاره و بدکاره بدنبال میرزا آقاسی ها میروند برای چپاول و غارت.
بزرگ تر ها هم محتاط تر از گذشته جامه داری ان دسته از جوان هایی را بر عهده گرفته اند که اندکی پر امید تر اند، تا به انها بگویند که چه قدر تنهایند و انها را هم نا امید کنند. و چه قدر تنهایند امثال میرزا تقی خان های فراهانی.
استاد رفیعی به زیبایی این نمایش رو آینه تاریخ معرفی می کنند، من در آن خودمان را دیدم، به نظرم نیازی به بازگویی فرامکانی و فرازمانی از تاریخ نیست فقط همین که خودمان را ببینیم کافی است، باید خودمان را خوب ببینیم.
.......بگذریم....
طراحی ... دیدن ادامه » صحنه برایم تازگی داشت ولی در بعضی مواقع وجود مزاحم عنصر آب رو هم حس کردم.
طراحی صحنه چشم نواز
بازی های درخور

در مجموع کاری قابل دفاع و تامل

هنر سیامک صفری، مهدی سلطانی و علی رفیعی به وضوح در گوشه گوشه کار مشهود بود.
۰۹ آذر ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برای دومین بار دیدم، از اون فیلم هایی که ریتم آهسته دارند ولی اصلا نمی خوای تموم بشه... تو اون 10 دقیقه آخر فیلم استرس داری که نکنه تموم بشه!!!
شاید تو این سنگ بودن های امروزی مثل گلی، فرهاد شدن سخت باشه ولی می ارزید!
یه عاشقانه شاید اغراق شده ولی ملموس...
تصور جالت فرهاد از پاریس... نگاه پر از حسادت فرهاد به آنتوان و اینکه فرهاد آنتوان رو خوب می شناخت.
یه فیلمی که شاید یادمون بندازه چه چیزارو فراموش کردیم!!!
چه کسایی رو نمی بینیم ...
به نظرم این فیلم و باید باور کرد.



"شاید تو این سنگ بودن های امروزی مثل گلی، فرهاد شدن سخت باشه"

تعبیر قشنگی بود :)
۰۶ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید