تیوال زهرا پوررضا | دیوار
S3 : 11:19:20
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
خوشحال میشم دوستان تیوالی که برای تماشای اجرا ما تشریف بیارید
درود فراوان
اگه علاقمند به حضور دوستان تیوالی هستید چرا دیگر سایت های محترم که اصلن روزنه ارتباطی با مخاطب ایجاد نمی‌کنند رو بزای بلیط فروشی انتخاب کردید؟ :)
۲۶ شهریور
جناب جعفریان من به عنوان یک عضو تیوالی دعوت کردم وگرنه صلاح دید تهیه کننده این بود تو سایت دیگه بلیت فروخته بشه
من خودم نظرم این بود که حتما فروش بلیت از طریق تیوال باشه ولی نپذیرفتن متاسفانه
البته کار دیگری هم دارم‌ که در همین تیوال بلیت فروشی داره ... دیدن ادامه »
۲۷ شهریور
خانم پور رضای گرامی تصور ما از نمایش های خارج از تیوال اینه که به فکر ارتباط با مخاطب نیستن و صرفن به فروش بی دردسر و بی گفتمان فکر میکنن، من بارها این عزیزان رو در سایر رسانه های ارتباطی مخاطب قرار دادم ولی نه تنها باهام هم صحبت نشدن بلکه از یک جواب کوچیک ... دیدن ادامه » هم طفره رفتن لذا دید مثبتی بهشون ندارم
کار تیوالی تون رو بفرمایید با افتخار خدمت می رسم
۲۷ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
زهرا پوررضا
درباره نمایش رگ i
دو عدد بلیت برای چهارشنبه ۲۷ شهریور موجوده کسی اگر تمایل داشت بخره
تماس بگیره 09369158565
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از نظر من همه چیز فیلم قابل قبول و خوب بود حداقل یک مقدار از نوید بازی متفاوت دیدیم که خب خداروشکر.البته که پریناز اصلا تو نقشش خوب جا نیافتاده بود که بتونه رضایتبخش باشه بازی که داره ، ولی من از نیما جاویدی از همه راضی ترم که یک جهش بزرگ زد از ملبورن به سرخپوست حتی با کم کاستی هایی که همیشه میشه از فیلم و سینمای ایران گرفت.
سپیده این را خواند
امیر مسعود و ماهرو رستمی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بار اول که دیدم از سر هیجان جشنواره با یکسری حذفیات ابتدای کار، فیلم دوست داشتم
بار دوم با خانواده و بدون هیجان اما با استرس دیر رسیدن به جای پارک پردیس ملت فیلم دوست نداشتم و تازه اونجا بود که عیب و ایرادات فیلمنامه تو ذوق می‌زد و از یکجایی به بعد نه من و نه خانوادمو جذب نکرد!
ولی جالب بود که پایان فیلم هم با حذف شدن یک سکانس مهم اکران شد
امیر مسعود، سپیده، مجتبی بشیرپور و فرناز نوروزی این را خواندند
حمیدرضا مرادی و شیرین این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
زهرا پوررضا
درباره نمایش مگس i
نمایش عالی بود. چه بازی درخشانی داشتند اقای دارابی و ایوب جان آقاخانی !
ولی حیف که مردم به جای متوجه شدن اصل مطلب فقط خندیدن و حرف زدن و گوشی دستشون بود.
من نمیدونم مشکلی که از اقتباس میگیرند چی هست، اما بطور کلی اقتباسی که نوشته شده برای من قابل رضایت بود، چون فضای متفاوت تر و جدیدتری بهم ارائه دادن نسبت به متن اصلی.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا تعجب میکنم چرا برای اجراهای تخصصی به مردم عادی بلیت میفروشن که وسط بازی مردم پاشن برن بیرون هم حواس تماشاگر هم بازیگر بهم بریزه!
متاسفانه مردم تو تئاتر دنبال چی هستند من درک نمیکنم ولی خدارو شکر دارم درسشو میخونم و میفهمم که یک نمایش و یک اجرا اونم با ساختار جدید مثل وقتی خروس غلط میخواند یک اجرا کامل و بی نقص و جذاب بود که نمونه اش تو اجراهای ایرانی ندیدم!
بانیپال از قدیم میشناسم بعد از مدتهای طولانی بازیشو دیدم و عجب محشر بازی میکرد این لعنتی!
ای کاش اقای پارسایی فقط بازیگر باشن :))
خانم زهرا پوررضای عزیز عرض سلام
جسارتا مطلب شما سوالاتی رو برام ایجاد کرد...
تعریف شما از اجرای تخصصی چی هست؟
مردم عادی از دید شما چه کسانی هستند؟و با کدوم متر و معیار مردم رو به عادی و ... تقسیم بندی می‌کنید؟
استفاده از واژه های «کامل»،«بی نقص»...در مورد ... دیدن ادامه » یک نمایش (اون هم در این کشور که بخاطر مشکلات و محدودیت های فراوان اجرایی و ساختاری،نمایش ها در بهترین حالت فقط میتونن خوب باشند)، از جانب شما که فرمودید درس نمایش می‌خونید کمی غیرمنتظره هست.دوست من وقتی از واژه ی کامل و بی نقص استفاده می‌کنید،به این معناست که راه رو به روی گفتگو و نقد میبندید،چون حتی خود علی شمس هم قبول نداره که نمایشش کامل و بی نقصه.
۲۴ بهمن ۱۳۹۷
برای همین جشنواره تئاتر فجر دوست دارند اجرای عموم جلوشو بگیرند فقط افراد خودشون بیان کارهارو ببیند
بخاطر همین صحبت هایی که شما دوستان دارید
۲۷ بهمن ۱۳۹۷
خانم پوررضا، به نظرم خیلی بهتره شما که دیدن نمایش رو به مثابه کار حرفه ای تو رشته تخصصی خودتون میبینید، از وجوه ناپیدای کار که برای من تماشاچی معمولی و تحصیل نکرده این رشته پنهان مونده، سخن بگید و دلالت های معنایی نمایش رو پررنگ تر کنید که فهم من «مخاطب ... دیدن ادامه » معمولی» با خوندن نوشته شما بیشتر بشه، شاید هم بهونه ای بشه که مجدد این نمایش رو ببینم تا بتونم عمیق تر بهش نگاه کنم.
۳۰ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جای بازیگرا من تماشاگر بازی میکردم !
سر فحش ها اینقدر خندیدم که قهقه هام سالن و برداشته بود ! تازه متوجه شدم این چرت و پرتا چیه به اسم فحش نثار همدیگه میکنیم !
آرا آشور، امیر و الاهه انصاری این را خواندند
حمیدرضا مرادی، مرجان قاسم پور و زهره مقدم این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک سوالی که ذهن ممو درگیر کرده اینکه داستان این فیلم چند بار تو ایران فیلمش ساخته شده که دوستان میگن تکراری ؟ اگه منظور تم داستان هست که دروغ تو همه کارهای اصغرفرهادی پررنگ همیشه هست!
فقط چون داستان تو ایران قابل ساخت نبود رفت اسپانیا با بازیگرای خارجی ساخت درحالی که نوع فیلم برداری دقیقا طوری بود که من ایرانی بودن فیلم و بفهمم
نمیدونم چرا یکی در میون فیلم های فرهادی خوب درمیاد ولی این یکی خوب نبود
حمیدرضا مرادی، مهراد هدایت، رضا تهوری و Arash98 این را خواندند
جهان این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
باز هم مسئله زنان در جامعه ! نیاز به پرداخت بیشتری داشت
ای کاش علی مصفا بازی نمیکرد
میلاد طیبی این را خواند
navidjahan این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان ما تو بخش بازبینی هنری که ی بخش سینمایی هم داشت میگفتن خیلیا جلوی اکران این فیلم میخوان بگیرن میپرسیدن تو این فیلم چی داره که اینقدر حساس شدن بهش !
تا قبل از دیدن فیلم نمیدونستم قضیه بر سر چیه تا اینکه بازی بانو پناهی ها دیدم که الحق دوستان رو حساس کردند :)))))))))
داستان نداشت ! یعنی داستانی نبود که به درد فیلم بخوره ! ولی برای اولین بار از بازی جدی امین حیایی خوشم اومد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بله همه چیز از یک فحش دادن شروع میشه ! فحش دادن خودش یک جرمه که ممکنه آدم فحاش تبدیل به قاتل یا مقتول کنه ! البته یادتون نره عذاب وجدان همیشه هم خوب نیست
نمیشد اقای کیومرث پوراحمد بازی نمیکرد؟ که با بازی و دیالوگ گویی ایشون ما به خنده نیافتیم!؟
یاسمن و حمیدرضا مرادی این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حداقلش اینکه یک داستان جدید در ژانر معمایی دیدم و بلاخره نوید از زیر سایه نقش های فیلمای دیگه در اومده بود ، ولی نمیدونم چرا فیلمسازا تو پایان بندی فیلم ها اینقدر بد عمل کردند امسال !
در مجموع کار اقای جاویدی دوست داشتم هرچند که کارهای قبلی اصلا نپسندیدم.
و اینم بگم نوید و پریناز تا زوج هنری نکنند دست بردار نیستند :)))
شکوه حدادی، حمیدرضا مرادی، امیر و سپیده این را خواندند
یاسمن، فرزاد جعفریان و sirena این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
داستان قشنگی بود که روایت میشد و یکی از اثراتی که جنگ روی مردم شهر و دختران و سربازان گذاشته بود
فقط پخش صدا یکم آزار دهنده بود
مرسی از عوامل کار و خسته نباشید
امیر، مختار بایزیدی، حمیدرضا مرادی و میلاد طیبی این را خواندند
رجینا بیاتی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

تو این دنیایی که "کفن متری شش و نیم هستش و پارچه مشکی چهارتومن

درسته سینما به #حاج_کاظم می خواد که آرمان ها را یادمون بیاره... یه #آقاموسی لازم داره تا سرمون داد بزنه: به امام رضا قرار نبود اینطوری شه " یا حداقل یه #حیدر که از شخصیت نظام دفاع کنه و نه اشخاص... اما... اما تو این زندگی با شرایط فعلی، ما باید در بهترین حالت به #مرتضی باشیم که برای هزینه داروی مادرش با دست خالی قطار رو نگه می داره و یا یه #ناصرخاک زاد که برای ندیدن مرگ یکی دیگه مثل برادر بزرگترش اونم بخاطر پول دست به هر خلافی میزنه...
سخته بتونی ببینی که پدر و مادر پیرت مجبورن مثل گوسفند تو کوچه تنگ خونه عقب عقب راه برن تا نفر رو به رویی رد شه و تو #ناصرخاکزاد نشی...
تو این دنیایی که "کفن متری شش و نیم هستش و پارچه مشکی چهارتومن، صحبت از مرتضی یا ناصرخاک زاد برامون دلچسب تره تا #ملااسماعیل ای که در نیومده!

پ.ن: اسامی براساس فیلم های زیر به ترتیب
آژانس ... دیدن ادامه » شیشه ای،لاتاری،بادیگارد،بیشت و یک روز بعد،متری شش و نیم،۲۳ نفر
رضا تهوری و امیر این را خواندند
سپهر این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
رک بگم بهتون
از اعتیاد و داستاناش خسته شدید؟ نبینید
از نوید محمد زاده و پیمان معادی و پریناز خسته شدید؟ نبینید
بیشتر از ۱:۳۰ ساعت نشستن براتون سخت و حوصله سر بر هست؟ نبینید
چهره واقعی پلیس میخواین ببینید !؟ پس فیلم ببینید
سعید روستایی قبول ندارید؟ نبینید
ابد و یک روز دوست ندارید؟ نبینید
از نقش منفی جماعت تو فیلما خوشتون نمیاد ؟ نبینید
از مخالفین اعدام در ملا عام هستید؟ نبینید
از احسان علیخانی و ماه عسل بدتون میاد که گریه درمیاره برای دل رحمی مردم و احساسی کردناش؟ نبینید
اگه معتقد هستید بدبختی و ناخوشی مملکت نباید تو فیلما دید! نبینید
نمیدونم دیگه چیا بگم که باعث بشه فیلم و نبینید؛ ولی اگه فیلم ابد و یک روز دیدین و مغز های زنگ زده دیدین و دوست داشتید حتما این فیلم و ببینید! نوعی ۳گانه اعتیاده!

یاسمن، امیر، رضا تهوری، علی جباری، پ.ر و hassan این را خواندند
آذرمهر، سپهر، جهان و کاوه علیزاده این را دوست دارند
با سه گانه اش کامل موافقم ، چون بخاطر شباهت زیاد بازیگرا یهو میرفتی تو دو تا فیلم قبلی ولییی به نظر من این فیلم وقتی فیلم میشد که پلیسی که هشتش گرو نهش هست ،پلیسی که جفا دیده و مرگ بچه اش، حالا بخواد قد علم کنه، یا قاضی بتونه اونجوری که تو واقعیته بی رحم ... دیدن ادامه » باشه نه اشک تو چشماش جمع شه، اگر روستایی میخواست تلخ بسازه باید تمام عیار میساخت نه نیم بند. من منتظر بودم حتی تو یه صحنه که زیادم واضح نباشه نشون بده که این سیستم اگر واقعا قصدش جلوگیری بود این وضع کثرت مواد مخدر و اعتیاد نبود پس تو این چرخه یه جا لنگ میزنه، اون حلقه باید تو فیلم حتی مخفی میبود ولی نبود.......
۱۵ بهمن ۱۳۹۷
یاسمن جان بابت قضیه پلیس خیلی باز جای کار داشت باهات موافقم خیلی چیزا رو میشد واقعی تر بیان کنه ولی شما ببین روز اول اکران وقتی جلوی پخششو بابت همین قضیه پلیس گرفتند اگه یکم دیگه مانور میداد و بقولی اون قسمتارو که باید میدیدیم ولی ندیدیم قاعدتا سعی مینوشت!
این ... دیدن ادامه » همه اعدام میکنن ولی هنوز امثال رضا ژاپنی موندن تا پلیس پیداشون کنه و همچنان اعتیاد ریشه کن بشو نیست با این وضعیت مملکت! حتی اگه سر آشپز و بزنن!
۱۵ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سوژه ماه عسل کتابش نوشته شد ، مستندش ساخته شد ، فقط مونده بودن برای فجر چی بسازن گفتن چه بهتر از ۲۳نفر که روایتی متفاوت از جنگ بود که حداقل من دهه هفتادی تا قبل بهم گفته نشده بود ! فلیم ارزشش برای تلویزیون هست و البته اگه تنوع بازیگرای بچه و نووجون با لهجه های متفاوت و تجربه اولی، دوست دارید توصیه میکنم کار ببینید چیزی بدی نیست
رضا تهوری، امیر و میلاد طیبی این را خواندند
آذرمهر و سپهر این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیدن ۲۰ دقیقه از کار برام کافی بود تا کل پویانمایی حدس بزنم چی میشه کلا با نقاشی و داستان حال نکردم!
زمان فرعونم ۲تا زن بودن بقیه همه مرد بودن ؟! بابا دیگه تو انیمیشن چرا سانسور میکنید خودتونو :/
رضا تهوری و امیر این را خواندند
آذرمهر این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همه از فضای فیلم سازی قدیمی خودشون در اومدن جز آقای جیرانی ! هیچجوره بیخیال بشو نیست ! برای همین من تنها ۲۰دقیقه از فیلم تحمل کردم بقیه زمانمو به کارای مهم تر رسیدم.
فیلم بلاخره قدیمی بود یا جدید ؟ ایرانی بود یا خارجی ! اون فرم کج فیلمبرداری کردن چیو میخواست به ما نشون بده؟
اقای جیرانی کی بازنشسته میشن؟
با احترام باید بگم فیلم ارزش حتی این نقدی رو که وقت گزاشتید و نوشتید و من که دارم پاسخ میدم رو هم نداشت .
۱۴ بهمن ۱۳۹۷
تو قسمت زمین مجبور شدم کف زمین بشینم :))) پاشدم رفتم بیرون اصلا
۱۴ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ای کاش منم فیلمساز بودم فیلم سفارش میگرفتم پول فراوون میریختن تو جیبم باهاش هم فیلممو میساختم هم عشق و حال میکردم!
فیلم سفارشی چی داره برای گفتن واقعا؟ چی داره جز تبلیغات؟
با کلاه گیس مصنوعی مصنوعی که اصلا بهش هیچ رقمه نمیومد و به زور برای جوون نشون دادن ازش استفاده کردند! همه چیز در عین حال لاکچری و ساختگی بود که فقط میتونم بگم من کلی مدل ماشین کلی کشور کلی مشروب کلی تیپ و ظاهر لاکچری دیدم که چی ؟ اختلاف یک زن و شوهر به من نشون بده!
برای احترام به زمان و پول فیلم توصیه نمیشه
نیلوفر ثانی، رضا یزدانی پدرام، امیر، سپهر، مهشاد و Alireza Hosseini این را خواندند
رضا تهوری و Negin Fooladi این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید