تیوال نیکا نصیری | دیوار
T1 : 01:08:07
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
تاتری که حتما ارزش دیدن داره و تا مدتها در خاطره تاتری آدم باقی میمونه !
صرف نظر از تاتر میتوان در این نمایش، به دیدن یک بازی و بازیگری خوب نشست.
که البته حضور کارگردان با ابزاری که لابد طنازانه و آگاهانه ساده انتخاب شدند (کاسه روحی و سطل پر از آب و ...) باعث میشه تا توان هنرمندی هدایت هاشمی و متن نمایش بیشتر به چشم بیاد .
من هم مثل تیوال دیدنش رو پیشنهاد میکنم :)
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک تاتر رئال و البته با متن ایرانی،
سه اپیزود متفاوت که ماهرانه به هم مربوط میشد !
شروع و خاتمه خوبی داشت ... استفاده از ویدئو پروژکتور هم معقول بود و به نظرم به اندازه !
بازی بازیگر ها در همه اپیزود ها عالی بود و به نظرم انتخابشون برای نقشها خیلی خوب بود . من بازی شیدا خلیق رو خیلی دوست داشتم و خوشم آمد !
در مجموع به دیدنش میرزید و البته فضای دوست داشتنی مسعودیه هم به این رضایت می افزود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من این کتاب رو خیلی سال پیش در دوره راهنمایی خوندم ، اون موقع تاثیر عجیبی در من داشت ، کتاب خوبیه که حتما با این ترجمه خواندنی تر هم هست ،
خود سفر به کنار ، به نظرم هدیه گرفتن و گپ زدن راجع به این کتاب خودش اتفاق مبارکیه :)
امین مهدوی این را خواند
سارا صادقیان این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظرم کار خوب و دوست داشتنی بود،
نمایش راس ساعت شروع شد،
هر 4 اپیزود جالب بود و در عین مستقل بودن، شخصیت ها با هم در اتباط بودند و در نهایت کامل کننده هم.
بازی ها بسیار خوب و روان بود، بازی آقای عدل پرور و بنایی عالی بود.
زمان اختصاص داده شده به هر اپیزود هم مناسب بود و خسته کننده نبود.
شوخی ها و طنز جالبی در کار بود که دوست داشتم .
برخورد گروه اجرایی بسیار صمیمی و با احترام بود،
و در مجموع دیدنش رو به دوستان توصیه میکنم ، ممکنه در تالار محراب کمتر کاری دیده باشیم، اما دسترسی راحتی داره و به نظرم به دیدن یک تاتر خوب میرزه.
امیدوارم این کار تا زمان باقی مونده به خوبی دیده بشه.
از اقای تاراج و گروهشون هم تشکر مندم :)
ا
وحید هوبخت ، نیلی و پرند محمدی این را خواندند
مجتبی مهدی زاده و ذوق زده این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۲۱ مرداد روز جهانی دریای خزر


نگرانی کشورهای ساحلی از وضعیت رو به تخریب محیط زیست این محدوده آبی باعث شد تا کشورهای ساحلی با به رسمیت شناختن قوانین و مقررات هر یک از دولت های متعهد و آگاهی از تخریب دریای خزر به لزوم حفظ و احیاء منابع زنده برای نسل های حاضر و آتی توجه کنند.

از این رو کشور های حاشیه دریای خزر در سال 1382 یک «کنوانسیون منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریای خزر» موسوم به «کنوانسیون تهران» را امضاء کرده و در تاریخ 21 مردادماه 1385 لازم الاجرا شدن این معاهده نامه را بعنوان یک واقعه مهم زیست محیطی جشن گرفتند.

از سال 87 به بعد جشن روز جهانی دریای خزر در پنج کشور ساحلی برگزار می شود و ایران نیز همانند سایر کشورها هر ساله برنامه های ویژه ای را به مناسبت این روز اجرا می کند.به همین مناسبت امسال نیز برنامه های متنوعی برای آشنایی ساکنان بومی دریای ... دیدن ادامه » خزر با محیط زیست این دریا، فرهنگسازی و ایجاد حس مشارکت مردمی، استفاده درست از دریا و ارتقاء دانش جوامع محلی و مسئولان در سه استان ساحلی برگزار می شود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جشنواره «هفته فرهنگی هند در ایران» پنجم تا نهم مردادماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره سینمای مستند تجربی هند، اجرای موسیقی قوالی، نمایشگاه‌های صنایع دستی، نشریات و عکس، غرفه‌های گردشگری، لباس‌های هندی، نقاشی با حنا و همچنین چای و غذا از بخش‌های مختلف جشنواره هفته فرهنگی هند در ایران است.

آیین افتتاح این جشنواره 5 مرداد ماه از ساعت 18 تا 21 برگزار و اجرای موسیقی قوالی و پخش فیلم از ساعت 17 تا 20 و سایر برنامه‌های اجرایی این جشنواره نیز از ساعت 9 تا 21 و از تاریخ 6 تا 9 مرداد ماه اجرا می‌شوند.

شرکت در این جشنواره برای تمامی علاقه‌مندان امکان پذیر است. علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک فیلم معمولی اما لطیف، بی زمان و سیال، که در این روزگار غیر لطیف ، طبیعتا باید با اقبال مخاطب خودش مواجه بشه !
موسیقی فیلم هم خوب و حتی بالاتر از سطح خود فیلم .
زمان فیلم 100 دقیقه !!! خدایا ...... باور کنید وقتی توی سالن سینما نشستید ، احساس میکنید زمان فیلم 500 دقیقه است ، از بس که خسته کننده و سخیف و کشداره!!!
همراه با خنده های عجیب غریب تماشاچیان سالن که بیشتر آدم رو گیج و کلافه میکنه !
بحث راجع به موضوع و فیلمنامه و .... هم که بیشتر شبیه شوخیه .... یعنی در این حد!
تنها نکته مثبت فیلم، دیدن سلامتی و توانایی آقای علی نصیریان در 80 سالگیه که برای من خوشایند بود و امیدوارم همیشه سلامت باشند.
با نظرتون کاملا موافقم فیلم تا حد زیادی خسته کننده و کسالت باره و علاوه بر اینکه موضوع خیلی تکراریه متن طنز مناسبی هم نداره. من که با بهت زدگی و تاسف سینما رو ترک کردم.
۱۵ فروردین ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک تاتر دانشجویی نیمه حرفه ای، همراه با نقاط ضعف و قوت خاص خودش که به نظر میرسید همه تلاششون رو کردن که رضایت تماشاچی رو جلب کنند اما خب انگار که بعضا این همه تلاش کفایت نکرده بود.
همراه با نیمکت های ناراحت سالن ،
بازی هایی که بعضیا قویتر از بقیه بود ، مثل نقش پیتر در اپیزود آخر. همراه با یک موسیقی صمیمی و خودمونی...
تاخیر بیشتر از 20 دقیقه ای در شروع اجرا که معلوم نیست برای چی بود !
اولین تجربه دیدن تاتر با چندتا بچه کوچیک زیر ده سال ، که هر از گاهی نظراتشون رو بلند بلند اعلام میکردند و البته خندیدن از ته دل بچه ها که به مراتب از فضای طنز تاتر_که گاهی به تاترهای رو حوضی پهلو میزد_ مفرح تر بود.
همینطور تجربه دیدن تاتر با تماشاچی هایی که اصراری نداشتن سکوت رو رعایت کنند که حداقل تمرکز بازیگران حفظ بشه...
محمد حق جو این را خواند
مجتبی مهدی زاده این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش دوست داشتنی بود که بدون اینکه خط داستانی خاصی داشته باشه ، حوصله آدم در طول نمایش سر نمیبره و ای بسا کلی هم بخنده.شخصا بعد از تموم شدن نمایش، با رضایت سالن رو ترک کردم ، اینکه صحنه این تاتر، اشل کوچکتری از همین دنیای دیوانه ایه که توش در حال زندگی هستیم، چیزیه که نمیشه ازش فرار کرد، در نهایت ترکیب خوب و فکر شده ی ویدئو ها ، موسیقی، فضای کلی نمایش و همینطور دعای پایانی در مجوع نشان میده که کارگردان حرفی برای گفتن داره و به موضوعی میپردازه که بهش مسلطه به دور از ژست های روشنفکری... فقط به نظرم دیالوگها میتونست مفصل تر باشه و...
بازی ها هم خوب و قابل قبول بود ...
در مجموع از کل گروه و اقای خامنه ای ممنونم و فقط حیف ..... به نظرم انقدر که باید استقبال نشده.
ممنون از نظرتون.
من و همینطور گروه از شما تشکر می کنیم که وقت عزیزتون رو به ما اختصاص دادید.

در مورد دیالوگ ها تلاش کردم با کنش و دینامیک صحنه هاهم گام باشد تا ریتم مورد نظر که به نوعی در طول نمایش جنون آمیز می نماید حاصل آید.

استقبال مخاطبین به نظر من یک انتخاب شخصی است و باید نیز چنتن باشد.
برای شخص من حضور هر فردو مخاطبینی چون شما به معنای استقبال از یک کار هنری است. اگر قرار بر ارج نهادن بر کمییت مخاطبین باشد به سوی نوعی فاشیزم هنری خواهیم رفت و فردیت را قربانی نگاه گله ای و گروهی خواهیم کرد.
البته من کاملا متوجه حسن نظر شما هستم و متشکرم.

جمله ... دیدن ادامه » ای از فرانسوا تروفوکه در سالهای پنجاه در مجله کایه دو سینما نوشته بود به خاطرم آمد که برایتان نقل می کنم:
"هنر فردا به نظر من حتی شخصی تر از رمان های بیوگرافی شخصی است. چیزی است شبیه به اعتراف و یا دفترچه خاطرات و لذت بخش است به دلیل اینکه حقیقتی در آن نهفته است. کارگردانان آینده مواجب بگیران اجتماعی نیستند بلکه برای آنها خلق آثار هنری سفری ماجراجویانه و شگفت انگیز است. هنر آینده آینه تمام نمای خالق اوست و تعداد مخاطبین آن برابر با تعداد دوستان خالق اثر است. هنر آینده، عشقبازی است."

پیروز باشید.
۲۶ دی ۱۳۹۳
ممنون از پاسختون.
اتفاقا جنونی که میگید از یه جایی به بعد کاملا القا میشد ، حدافل در یک سوم اول نمایش من به دوست همراهم که اتفاقا روانپزشک هم بود، گفتم انگار تیمارستانه :) و البته ریتم و حرکات نامتعارف، کاملا این حس رو منتقل میکرد :)
۲۷ دی ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک فیلم تقریبا بدون فیلمنامه که معلوم نیست نقش آقای کیارستمی کجای نوشتنش بوده و البته دیدن اسم آقای یراقی همزمان در فیلمنامه ، تهیه کنندگی ، کارگردانی و بازیگری خودش گویای یکه تازی و متاسفانه عقده گشایی فیلمه، حتی همه اینها کمک نکرده تا شاهد یک فیلم شخصی ، با دیدگاهی خاص باشیم_مثلا مثل رد کارپت_..... در تمام طول فیلم هم ریتم کند، همراه با شوخی های بی مزه و دیالوگ های تکراری بر سخت تر گذشتنه زمان فیلم اضافه میکنه .
لیلا حاتمی هم بازی جدید و تازه ای نشان نداده و همان شخصیت تکراری _حداقل به زعم من_ که در فیلم سر به مهر داشته رو تکرار کرده ، دختری منفعل که اصلا معلوم نیست عاشق چه ویژگی بارزی در آقای سیگاری نقش اول شده ، اقای سیگاری که در تمام طول فیلم هم به جای ابراز علاقه، نقشی منفعل و خونسردانه از خودش نشون میده ، ضمن اینکه هر بازیگر دیگه ای هم جای آقای ... دیدن ادامه » یراقی بازی میکرد شاید تا حدودی فیلم بهتری میشد، در طول فیلم ،خیلی از تماشاچی ها سالن رو ترک کردن _من در سالن خانه هنرمندان دیدم_ و عده ای هم که مونده بودن میخواستن ببینن بالاخره چی میشه !و در نهایت تقریبا همه متعجب و گله کنان سالن رو ترک میکردن.
در مجموع اصلا فیلم رو دوست نداشت و به نظرم واقعا ارزش سینما رفتن نداره.
این نمایش مثل شکلات دارک بود، تلخ و سنگین اما دلپذیر ...
تجربه دیدن تاتری که بدون دکور و موسیقی و ... اضافه، با بازی های پر انرژی و لایه های متعدد، تماشاچی رو متعجب میکنه.
من هم مثل تیوال دیدنش رو توصیه میکنم :)
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگر شما سعدی را دوست دارید،
اگر شما سعدی رو به عنوان یک شاعر و ادیب بلند مرتبه میشناسید که خیلی از اوقات در قله ی ادبیات در کنار بزرگانی مثل حافظ و مولوی میشینه ، اگر شما از زیرکی و تیز بینی سعدی و حتی سیاسی بودن و مصلح بودنش به وجد میاید ، پس به هیچ عنوان دیدن این تاتر توصیه نمیشه ، چون این تاتر روایت کاملا شخصیه خانم صابریه_که البته همه برای ایشون قابل احترامند_ اما این سعدی شیرازی نیست ، سعدی صابریه!!!
علی رغم اینکه مشخصه خیلی برای این تاتر زحمت کشیده شده ، اما چنان دم دستی روایت میشه که گاهی شوکه کننده است ، مثل اوایل تاتر که چندین بار تکرار میشه که: سعدی متولد چه سالی بوده و این یعنی چند سال پیش؟! مثل تاترهای دبستان.
به نظرم تنها نقطه قوت این تاتر موسیقی خوبش و تسلط اعضاعش بود + صدای فوق العاده هر دو خواننده مخصوصا خانم سپهری ، اما واقعیت اینه ... دیدن ادامه » که ممکنه این حرکات به اصطلاح موزون 10 سال پیش و توی کارهای قبلی خانم صابری جذابیت زیادی داشت _ که به نظرم از این تاتر هم خیلی قوی تر بود_ اما اگر چیزی به اون اضافه نشه و به روز نشه عملا حوصله سر بره، تنها صحنه ای که من خیلی دوست داشتم صحنه شعر خوانی مادر سعدی بود که با تمام توان سعی شده بود ابهت و بزرگی مقام مادر تصویر بشه ، که لباس و صدا و اجرای خوب خانم سپهری هم کمک کرده بود، اما انتخاب بازیگر نقش سعدی اصلا مناسب نبود و آدم هر کاری میکرد پذیرشش نمی آمد !
و در آخر اینکه به نظرم خانم صابری استاد و عاشق درآودرن فضاهای عارفانه و درویشانه اند که میشه مثلا از شاعر بزرگی مثل مولوی چندین تاتر متفاوت بسازند و یا عرفای بنام دیگه . و خدا سعدی را رحمت کنه !
آیدا خمان ، شبنم و سپیده این را خواندند
سارا نوجوان ، شاهین جعفری ، عاطفه جنابی و علی عبدالرحیم این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من این فیلم رو دوست داشتم ، با این که خط داستانی منسجم و قوی نداره ، اما تا پایان حوصله آدم سر نمیره به خاطر ریتم خوب فیلم"شاید بازی "مهدی فخیم زاده" به طرز عجیبی خوب و دوست داشتنی بود و فیلمیه که به نظرم اکثرا وقتی از سالن سینما میان بیرون، حس خوبی دارند و حال و هواشون عوض شده. تصویر تمام قدیه از "خانواده" با آدمهای ریز و درشت و جورواجور که ممکنه حرف هم رو نفهمن اما کنار همند ، خانواده ای که این روزها کمتر توی فیلم ها میشه دید، به علاوه ی اسم فیلم مه به نرم خیلی خوب انتخاب شده بود. در مجموع همونقدر که دیالوگ های با مزه ای داشت خیلی وقت ها به لحاظ بصری هم چشم نواز بود.
خیر...اکثرا حال و هواشون عوض نشده...
۲۵ مرداد ۱۳۹۳
ببخشید پس شاید من حال و هوام قبل از فیلم خیلی بد بوده که بعدترش بهتر شده :)
۲۶ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شاید با اغماض هم نشه گفت فیلم خیلی خوب و عالییه، اما این روایت کاملا "عطارانیه" که خواسته مسائل ومشکلات تناقضات و توهمات و تصورهای عجیب غریب خیلی ها از فرنگ و ... رو نشون بده و ... حتی به سبک سریالهای عطاران پر از صحنه های دستشویی رفتنه و ... است و پیامی که به نظر من به چشم می آمد این بود که " آدم کم هوش ، بی سواد و متوهم، هرجا که باشه و هر جا که بره شرایط همینه که هست" ...یه جاهایی از فیلم حتی آدم فکر میکنه یه "مستربین" تو مخی اما جدی با ورژن ایرانی رفته به کن! و البته به نظرم سوژه ای که فیلم داشت خیلی بهتر از این میتونست طرح بشه . اما دیدن یه فیلم با سبک شخصی، میتونه خالی از لطف نباشه. و همه فیلم یکطرف و عنوان بندی اول فیلم یک طرف.
عاطفه کریمی و manimoon این را خواندند
farzam gh ، سپهر امیدوار و سینا حلاجیان این را دوست دارند
عنوان بندیش واقعا عالی بود...
من داشتم از نظر هنری بودن این دو شهر مقایسه می کردم فیلم رو... تهران و کن.. خب به نظرم کن واقعا عااالی که چه عرض کنم فوق عالی بود ... تصور اینکه تو یه شهر راه بری و از صبح تا شب تو خیابوناش یه جور گالری هنری برپا باشه واقعا برام جذاب ... دیدن ادامه » بود(چیزی که محال ممکنه اینجا اتفاق بیوفته) از اتاقش که عطاران میومد بیرون یه آهی می کشیدم که واقعا غیر قابل توصیفه... تصورشم جذابه ... از در خونه بزنی بیرون ... دم در یکی یه سازی دستش باشه و ماهرانه بزنه... یکی مجسمه بسازه.. یکی عکس بگیره... به هنرمندای باقی کشورا احترام گذاشته بشه... آدم با همه ی وجودش هنر رو می فهمه.. چه بچه باشه چه بزرگ. چه عادی . گه اهل هنر. هنر قابل احترامه اونجا .
۰۴ شهریور ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظرم یکی از تاترهایی بود که وقتی از سالن آمدم بیرون واقعا راضی بودم و نه تنها نقطه ضعفی به ذهنم نمیامد ، بلکه احساس خوبی از دیدن یک نمایش با نمایشنامه قوی و بازی های عالی داشتم... نه برای اینکه طنز فوق العاده قوی داشت بلکه بضمن اون موضوعی انسانی رو هم مطرح میکرد.
واقعا دیدینش رو به همه توصیه مبکنم. اینکه دو نفر ، بدون دکور خاصی و بدون اینکه حتی فارسی حرف بزنند در این حد تاثیر گذار باشند ... خب نمیشه دیدنش رو از دست داد.
در مورد پوشش هم من هیچ برخورد بدی ندیدم گرچه ما هم با پوشش های خیلی گشت ارشاد پسندی نرفته بودیم ، اما حضور اون خانم دم در ، در حد فرمالیته بود ، مثل خیلی از سالن های دیگه.
manimoon و الهه الف این را خواندند
سعید صادقی این را دوست دارد
موافقم در مورد کار.
در مورد کنترل حجاب هم من (با توجه به نوشته برخی دوستان) کمی دقت کردم اما چیز خاصی ندیدم و افراد با پوشش های معمول کوچه-خیابان حضور داشتند. نمایش واقعاً عصر جمعه خیلی خوبی برای مان رقم زد.
۱۰ خرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم نسبت به سینما ..... معمولی
نسبت به کارگردانش .........معمولی تر
موسیقی ............. عالی
جلوه های ویژه ...........خوب
صدا ....... عالی
بازی مریلا زارعی ........عالی
بازی عرب نیا ........ معمولی بلکم هیچی !!!
احساستان وقتی از سینما خارج میشوید ....... معمولی و کمی گیج که این فیلم کی بود...
حاتمی کیا ....... !!!
امیدوارم شهید چمران هم از این فیلم با این بازی و..... راضی باشند.
البته نسبت به سطحی که سینمای ایران داره این فیلم یکم بیشتر از معمولی بود،مخصوصا تو بخش جلوه های ویژه.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالی ، لطیف و دوست داشتنی... خوشحال شدم که دوباره توی سالن سینما اکران شد تا برای چند دهمین بار این فیلم رو تماشا کنم.... و متاسفم از اینکه همچنان فیلم یک دهه پیش بیشتر از فیلمهای امروز آدم رو به وجد میاره و لذت بخشه..... امیدوارم این تجربه ها تکرار بشه....
وحید hoo ، محمدرضا دانش و raha azimi این را خواندند
جواد بیات ، علی د ، Henas ، ترانه و mohsen miladi این را دوست دارند
البته تو سالاى اخیر هم فیلماىى درین حد جذاب داشتیم،درباره الى وو دو سه تا فیلم دیگه اما در کل ابتداى دهه هشتاد رویایی بود
۰۶ فروردین ۱۳۹۳
هنر وابسته به زمان نیست و اوصولاً انچه تاریخ مصرف دارد را در رده کاراهای هنری قرار نمی دهند...
حرف شما را میتوان اینگونه تفسیر کرد: متاسفم که هنوز هم باید از شعرهای حافظ لذت برد!!!!!
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این فیلم میتونه اولین تجربه تون باشه که نیم ساعت بعد از شروع فیلم، سینما رو ترک کنید اونم با اعصاب خرد! البته پیش بینی اینکه فیلم بدیه ، کار سختی نبود ، اما تو رودربایستی سینما رفتن هم عواقب خودش رو داره :)
تا تهش ندیدم اما از اول تا آخرش عین فیلم فارسی ها ولی به مراتب بدتر(با توجه به توسعه تکنولوژی) بودکه حتی بد تدوین شده بود و واقعا توهین به مخاطبه.
فرض کنید که در یک روز سرد برفی زمستانی، دوساعت وقت دارید که مثلا از محل کارتون به قراری دوستانه برسید ، یا با دوستی توی خیابون قرار دارید و لحظات آخر خبر میده که یک ساعت دیر میرسه، یا سردتون شده و خیلی خسته اید و میخواید یه جایی دو ساعت بخوابید، فقط در این شرایط حضور در سالنی که این فیلم رو نمایش میده توصیه میشه، در غیر این صورت، اصلا ارزش این رو نداره که دو ساعت درست و درمونتون را پای این فیلم اونم به صورت هوشیار تلف کنید، تقریبا و با اغماض، فقط تیتراژ آغاز فیلم مناسبه و بازی لیلا حاتمی هم که کلا و همیشه خوبه ، انقدر موضوع فیلم غیر منطقیه و کشش یک فیلم سینمایی رو نداره که تا روزی بعد از اون هم عصبی باقی میمونید . خلاصه داستانی که هم که اینجا آورده شده نشون میده که اون آدمی هم که این رو گذاشته در طول فیلم خوابیده وگرنه هیچ ربطی به فیلم نداره، یک فیلم ... دیدن ادامه » کاملا مسخره که استقلال دختر ها و یک عالمه موضوع مهم رو ول کرده و درگیری یه آدم تعطیل بی اعتماد به نفس رو که به واقع نیاز به مشاور داره ، نشون میده که از گفتن مسائل بدیهی هم عاجزه. یه آدمی که اصلا معلوم نیست فوق لیسانس چی داره که هیچ تخصصی از خودش نشون نمیده... هشدار جدی میدم و تحت هیچ شرایطی دیدنش رو توصیه نمیکنم... به هر حال دردل راجع به این فیلم زیاده :)
احساس مشترک ...
فرمایش شمارو کاملاً تایید میکنم
۰۱ بهمن ۱۳۹۲
من حرفهای شما رو قبول ندارم . خودم فیلم رو دوست داشتم و خیلیارو هم میشناسم که فیلم رو دوست داشتند . البته از نظر تکنیکی در سطح پایینی هستش ولی خوب دلیل نمیشه
۰۳ اسفند ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید