خرید از تیوال
۲۰,۰۰۰ تومان
امکان خرید پایان یافته
عضویت در تیوال برای همه رایگان و آسان بوده و مزایای گوناگونی در پی دارد. اگر هنوز عضو تیوال نیستید همینک عضو شوید
:  فرهنگسرای نیاوران - سالن خلیج فارس
:  ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵ دى ۱۳۹۲
:  ۱۸:۰۰
:  ۶۵ دقیقه
:  ۲۰,۰۰۰ تومان

:  علی نرگس نژاد
:  بهاره رهنما، پژمان جمشیدی

آهنگساز: پریا قاسم خانی 
طراح صحنه و لباس: علی نرگس نژاد 
: مریم جلالیان 
: ‌ رضا اکوانیان 
: ‌ مانی لطفی زاده 
: ‌ ساحل کریمی 
طراح پوستر و بروشور: اشکان چگینی 



شماره هماهنگی و رزرو:‌ ۰۹۳۹۸۲۲۱۹۳۴
خیابان پاسداران، بعد از سه راه اقدسیه، روبروی پارک نیاوران، خیابان فرهنگسرا
تلفن: ۲۲۲۸۷۰۸۱-۲ - ۲۲۲۹۹۷۳۰

گزارش تصویری تیوال از نمایش بادی که تورا خشک کرد، مرا برد / عکاس: حانیه زاهد

گالری عکس گالری عکس گالری عکس گالری عکس گالری عکس ... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش بادی که تورا خشک کرد، مرا برد / عکاس: علیرضا قدیری

گالری عکس گالری عکس گالری عکس گالری عکس گالری عکس ... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نشست خبری عوامل نمایش بادی که تو را خشک کرد مرا برد/ عکاس: محمدرضا بهشتیان‎

گالری عکس گالری عکس گالری عکس گالری عکس گالری عکس ... دیدن همه عکس ها »

عکس‌های پایه

گالری عکس گالری عکس

آواهای وابسته

گفتگوی تیوال با پژمان جمشیدی


گفتگوی تیوال با علی نرگس نژاد
تیوال نمایش بادی که تورا خشک کرد، مرا برد | تیوال تئاتر
بخش «برجسته» مهم‌ترین و اصولی‌ترین نوشته‌های کاربران را نمایش می‌دهد. برای دیدن همه نوشته‌ها بخش «همه» را باز نمایید. اطلاعات بیشتر »
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گقت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی محصولات و برنامه‌های جالب هر زمینه به هم‌دیگر و پیش نهادن دیدگاه و آثار خود برای دیگران. برای نوشتن و فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
برگزاری جشنواره تئاتر فجردر شیراز/ اجرای هشت نمایش

شیراز – خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره تئاتر فجر در شیراز خبر داد و افزود: در این جشنواره دو نمایش صحنه ای در تالار حافظ و شش نمایش دیگر در تالار استاد هودی و خورشید به صحنه می روند.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران، گفت: علیرغم شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که دولت را در موقعیتی ویژه قرار داده، برنامه های فرهنگی و هنری یکی پس از دیگری با قدرت و عزت انجام می گیرد.

وی با اعلام اینکه جشنواره تئاتر فجر نیز در راستای اقتدار فرهنگی و هنری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تئاتر می تواند محمل خوبی برای ارتقا سطح زندگی و حقوق شهروندی مورد بهره قرار گیرد، از این رو افزون بر به صحنه رفتن 6 تئاتر توسط گروه های استانی، دو نمایش صحنه ای سی و دومین ... دیدن ادامه » جشنواره بین المللی تئاتر فجر در شیراز به صحنه می رود.

وی در تشریح برنامه های جشنواره تئاتر فجر در شیراز، گفت: ششم تا هشتم بهمن ماه نمایش " بیوه های غمگین سالار جنگ " به کارگردانی شهاب الدین حسین پور با بازی گلاب آدینه، شیرین بینا، حمید رحیمی و نورا هاشمی در تالار حافظ به اجرا در می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: "بادی که تورا برد مرا خشک کرد" به کارگردانی علی نرگس نژاد با هنرنمایی بهاره رهنما و پژمان جمشیدی نیز از 9 تا 10 بهمن میهمان تالار حافظ خواهد بود.

در حالیکه تئاتر "بیوه های غمگین سالار جنگ" سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفته، دیگر نمایشی که در شیراز با عنوان "بادی که تورا برد مرا خشک کرد" به صحنه می رود از جمله آثاری است که در بخش غیررقابتی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار دارد و در بخش مروری بر آثار به این جشنواره گام نهاده است.
raha azimi و یاسمن این را خواندند
سارا س و رضا قاسم پور این را دوست دارند
یعنی بگم بینهایت خوشحااالم اغراق نکردم.....
۰۲ بهمن
ای بابا خدانکنه من ببینم سارا خانم،برای شما میخواستم بلیط بگیرم!!
کاوه جانم :))
۰۳ بهمن
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بچه هااااااااا تموم شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوشحال باشیم یا ناراحت؟
ناراحت از تموم شدن خنده ها...خوشحال از (به یاری خدا)دیگر ندیدن جمشیدی جان در تئاتر!
^_^
شقایق قربانی الیزه این را خواند
sara safari این را دوست دارد
:))
ناراحت نباش برادران قاسم خانی فرمودند فیلم سینمایی پژمان در راه است(مشغول فیلمنامه نویسی هستند)!!!
۲۴ دى
ممنون جناب کوهی شما هم سلامت باشین...
۲۶ دى
دوستان این نمایش تموم شده؟؟؟؟
دیگه جای اجرا نمیشه؟؟؟؟
۲۷ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا می تونم بگم جزء معدود تئاترهاییه که با قدرت میتونم بگم افتضاح بود ! افتضاح
پولتونو به چاه بریزید بهتره چون لااقل وقتتون رو از دست ندادید
سارا ، یاسمن و روجا حافظی این را خواندند
نمایش سقراط رو همچون دیگر نمایش ها می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد. من شخصا از نوع نگاه و رویکرد نویسنده و کارگردان این اثر خیلی لذت بردم. آمیختن فضا و دیالوگ های فلسفی با نگاه طنز نه تنها نمایش رو جذاب کرده بود و سنگینی گاها توام با کسالت مباحث فلسفی ... دیدن ادامه » رو تا حدود خیلی زیادی از بین برده بود، بلکه باعث شده بود میزان اثرگذاری دیالکتیک موضوعات طرح شده بیشتر شود. به نظرم از موسیقی و گروه آواز هم به جا و موثر استفاده شده بود. از بازی بسیار زیبای آقای فرهاد آییش و خانم لادن مستوفی هم نباید گذشت. در کل نمایش رو خیلی دوست داشتم و به دوستان هم توصیه می کنم این کار رو ببینند. آرزو می کنم بیش از پیش شاهد چنین نمایش های خوب و جذابی باشیم.
۱۹ دى
متین جان من راجع به نمایش کذایی "بادی که تو را خشک کرد ..."نظر دادم
وگرنه صدالبته که سقراط فوق العاده بود
۱۹ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یعنی تموم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
haaaaaaaalleluuuuuuujahhhhhhh
سارا و manimoon این را خواندند
تایماز موسی زاده و کیارش این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کار خوبی بود. دوست داشتم.
البته من نمایش "چشم هایی.... " خانم رهنما رو قبلا دیده بودم. اون کار حس بهتری داشت و بیشتر تماشاچی رو با خودش در گیر می کرد.
امیدوارم که کارهای بهتری از خانم رهنما ببینیم.
از همه عوامل این نمایش تشکر می کنم و خسته نباشید بهشون می گم.

یاسمن این را خواند
سارا و سارا س این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش خوبی بود، به نظرم تنها نقطه ضعف کار صدا بود که کاملاً بی ربط زیاد بود، بازی خانم رهنما مثل همیشه عالی بود، آقای جمشیدی با توجه به حضور تازه اش در تآتر قابل قبول بود، البته که کل بار نمایش بر دوش خانم رهنما بود.
در مورد پژمان جمشیدی و حضورش در تآتر به نظرم کاملاً مطلبی شخصی است که بی جهت مورد بحث قرار گرفته است. بازی جمشیدی در این نمایش معقول بود، اما اصلا کلیدی نبود، حال اینکه چرا دوستان از این حضور اینقدر آشفته هستند براى من قابل درک نیست، اگر این حضور مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد که ادامه دار خواهد بود اگر هم نه که تکلیف مشخص است .
من این نمایش رو ندیدم اما همیشه نظاره گر اختلاف دو جبهه بودم!
داشتم با خودم فکر میکردم که یکی از دوستان هم رشته ی خودم که فنی خونده الان تیاتر کار میکنه.از رشته های غیر مرتبط دیگه هم میشناسم.اگر قرار باشه به پژمان جمشیدی حمله بشه پس خیلی های دیگه هم هستن ... دیدن ادامه » که باید شماتت بشن!!
۱۴ دى
به نظر من هم هرکس تو این دنیا شرایط و امکانات خاص خودشو داره وعاقلانه اینه که ازش استفاده کنه و این به معنای گرفتن جای دیگران نیست
۱۴ دى
مووووووافق جناب حریری و سارا س جون و اقای دوستی...!
۱۴ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام ...
من کارو امشب دیدم
می خوام بدونم چرا برای کاری مثل سقراط که تو اون سالن و اون تعدد بازیگر و اون دکور و ... باید همون مبلغ پرداخت که واسه این نمایش می پردازیم ؟!
نکته اول در تعیین قیمت بلیط سالن است و معمولا کارگردانها و تهیه کنندگان تلاش میکنند که در سالن بهتر با قیمت بیشتری بتونن اجرا برن. سالنها هم بر اساس میزان استقبال سالیانه شان قیمت گذاری میکنند. مثلا در تالار وحدت معمولا یه کنسرتی چیزی هست اما سالن نیاوران ... دیدن ادامه » در طول سال کمتر با استقبال مواجه میشود و شاید نصف سال را به دلیل نمایشهایی مورد استقبال قرار گیرد که این مساله جدای از محل نه چندان خوب سالن نیاوران هم نیست!

نکته دوم میزان حمایتهای دولتی از یک تئاتره. فکر نمیکنم این نمایش از هیچگونه امکانات دولتی استفاده کرده باشه. اما سقراط رو میدونم که چنین چیزی داشته. البته حمایتهای دولتی چندان هم قوی نیست و شاید حدود 20% هزینه ها را کاهش بدهد. که معمولا کمتر ازین مقدار است.

نکته سوم هم کارگردانها هستند. برخی به دنبال کسب سود بیشتر و صرفا پول درآوردن هستند و کیفیت هنری برایشان چندان اهمیتی ندارد. اما حمیدرضا نعیمی حداقل ثابت کرده که سالی یک کار اجرا میکند اما آن یکی را با کیفیت اجرا میکند و زیاد در بند پول و کسب سود بیشتر نیست و از سر و ته کار هم نمیزند.
۱۴ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من این نمایش رو دیدم و دوست داشتم از نقدهای فنی بگذریم چون کار من نیست اما این ارزو رو میکنم که روزی همه ی ادما تو دنیا اون جایگاهی که دوست دارن رو به دست بیارن و هیچکس هم تصور نکنه که جای کس دیگه ای گرفته شده.دلم گرفته دلم گرفته که این روزا سادگی نمی بینم همون سادگی ای که سهراب میگفت :"ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت.." دلگیرم که نمی بینم همه ادما بی نهایت واسه هم خوبی بخوان....
من منتظرم که این روز برسه و هیچ کدوم از انسایها از هم کینه به دل نداشته باشن و توهینی به هم نکنن.برای اقای جمشیدی درود میفرستم که گفت از هیچکس دلخور نیست و هم برای ایشون و هم برای همه کسانیکه که دوست دارن وارد عرصه تئاتر یا هر عرصه دیگه ای که علاقه دارن وارد بشن.ارزوی موفقیت میکنم...
هستی خانم نیستید خیلی وقته؟
سارا هم نیست
همینطور آسمان آرام
۰۴ ارديبهشت
منم نبودم خیلی وقته الان اومدم بعد از مدت ها...
۱۴ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من همین الان دارم مصاحبه پژمان جمشیدی رو گوش می کنم. حرفهاش خیلی غیر اصولی و غیر منطقی است. حتی کلامش و طرز صحبت کردنش قابل گوش کردن نیست. ایشون از اون آدم هایی هست که فقط حرف میزنه و نمی تونه گوش کنه. حتی ایشون نمی تونه حرف ها و نقد های اهالی تئاتر رو درک کنه. شمایی که حداقل معنی زحمت کشیدن رو در فوتبال می دونید باید این زحمت کشیدن رو هم در تئاتر بفهمید که بنظر من نمی فهمید. دست اندر کاران این تئاتر از اسم شما استفاده کردند برای فروش این نمایش. فکر کنم بیشتر از 10 بار کلمه فحش رو در مصاحبه ایشون شنیدم. الان دارن میگن تک تک نقد ها رو خوندن. آقای جمشیدی در صفحه تیوال فکر نکنم به شما فحشی داده باشند.تماما نقد سیستم و تصمیمی که کارگردان گرفته بوده.

پ.ن فحاشی مختص ورزشگاه ه آزادی و امثالهم است آقای جمشیدی
ای وای خانم عظیمی،آتش زیر خاکستر رو شعله ور کردی،الان سارا پیداش میشه :)))
۰۹ دى
و دیگر اینکه آیا به زودی شاهد برچسب پیشنهاد تیوال این نمایش خواهیم بود؟؟؟
۱۸ تير
باشد که پست ماندگاری دیگر در برگه این نمایش رقم بخورد....
۱۸ تير
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برنامه اجرا :
سه شنبه 10 دی ساعت 18
پنج شنبه 12 دی ساعت 18
جمعه 13 دی ساعت 18
شنبه 14 دی ساعت 18
یکشنبه 15 دی ساعت 18
مکان : فرهنگسرای نیاوران
بهرنگ و manimoon این را خواندند
jeiran1378 ، سارا ، parastoo OO و زهرا ش این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خانه از پای بند ویران است...!

ما دنبال ایراد گرفتن از یرمای رفیعی به سر می بریم ، نگو اینجا چه بزمی است!
اصلا ایراد همین است ، یافتمش ؛ پژمان جمشیدی!
شما تازه به جمع تیوالی ها پیوستید. داستان ها داشتیم سر این نمایش..
۰۷ دى
کیارش جان منظورم این بود که ما در سطح بالاتری از نقد نمایش ها هستیم نگو اینجا چه خبره!
۲۹ فروردين
قبلا با مادر قهر میکردن خواننده میشدن جدیدا بازیگر میشن
۲۹ فروردين
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برنامه اجرا :
سه شنبه 10 دی ساعت 18
پنج شنبه 12 دی ساعت 18
جمعه 13 دی ساعت 18
شنبه 14 دی ساعت 18
یکشنبه 15 دی ساعت 18
مکان : فرهنگسرای نیاوران
jeiran1378 ، parastoo OO ، ویدا ، زهرا ش ، سارا و peivandraad این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خب حالا که اجرا این اثر در تالار حافظ تمام شد به دور از این فضای جدل و کش مکش های این مدت نظر خودم درباره این نمایش می نویسم

به نظر من این اثر از نظر متن فاقد جذابیت و کشش لازم برای جذب مخاطب بود. درام پردازی متن اثر ضعیف بود و به نظر من در شخصیت پردازی هم موفق عمل نکرده بود

از نظر کارگردانی شما با ایده و خلاقیت خاصی روبرو نبودید. فضای بصری نمایش هیچ کمکی به درگیر شدن بیشتر مخاطب نمی کرد و استفاده از تصویر هم خلاقیت جدیدی نبود.

بازی ها:

نقشی که پژمان جمشیدی بازی می کرد هیچ اوج و فرود خاصی نداشت و زمینه مناسبی برای ایجاد چالش برای یک بازیگر فراهم نمی کرد تا میزان توانایی های او آزمایش شود.

شخصیت مقابل با بازی بهاره رهنما با وجود اینکه دارای نمودار حسی متنوع تری بود اما با این وجود از آنجایی که چه در ساختار متن و چه طراحی کارگردان پایه و زمینه مناسبی برای شخصیت خلق نشده بود با پرسوناژهایی تک بعدی و تخت مواجه می شدیم.

در کل به نظر من این نمایش با خط داستانی ضعیف و درام پردازی بی رمق خودش نمایش جذابی نبود.
در مورد حواشی این اثر هم صحبتی ندارم چرا که موافقین و مخالفین به اندازه کافی نظر داده اند فقط امیدوارم یک زمانی فرا برسه که در هنگام نقد و بیان نظر خود با هر سلیقه ای که هستیم دست از کنایه، توهین، بگم بگم کردن برداریم

مردانی ... دیدن ادامه » که بگم بگم می کردند
کسانی که لو لو ممه هایشان را برده بود
افرادی که همه هنرمندان زن را به چشم فاحشه نگاه می کردند
آنهایی که چماق برداشته سینما آتش می زدند
آقایانی که تئاتر تعطیل می کردند
فعلا که رفته اند و امیدوارم قصد بازگشت نداشته باشند اما ظاهرا ادبیات سخیف و هرزه آنها دست از
سر ما بر نمی دارد.
جایی نرفتند دوست عزیز. هنوز هستند!
آقای زیبا کلام را هم که به تازگی تهدید به ترور کرده اند!
کاش رفته بودند...
۰۵ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بچه ها سالن حافظ فضایش بهتر بود یا فرهنگسرای نیاوران ؟
نمایش زیبایی بود پیشنهاد می کنم حتما ببینید بازی خانم رهنما فوق العاده بود
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آقای جمشیدی فقط یک سئوال:
آن کاگردان 18 ساله ای که با هزار امید و آرزو وارد عرصه ای به نام تئاتر شده چگونه باید خودش را نشان دهد؟
بواسطه ی کدام کارگردان؟
با کمک کدام هنرمند؟
کجا؟چه زمان؟
یک جوان هنرمند حق ندارد اعتراض کند به اینکه بعد از این همه تلاش ،فردی با شهرت ورزشی بیاید و با یک اشاره در تئاتری نقش بگیرد؟ درحالی که او هنوز دارد برای گرفتن سالن کل تهران را می گردد؟
آن هنرمندی که عشق دارد،امید دارد،آرزو دارد اما امکانات ندارد...
پس چه کسی جوابگو است؟
تا کی هنرمندان جوان بی صدا بیایند و بروند و کسی حتی به یاد تئاترشان هم نیفتد؟
لطفا کمی تامل کنید به حال هنرمندان با استعدادی که می دانند سخت است اما می روند و می روند تا برسند.اما برای این رسیدن کل عمرشان هم کم است.
تمام این حرف ها فقط خلاصه ای بود از درد و دل های من و دوستانم.
فقط خلاصه ای...
_______________________________________________
به این دلیل که نظراتم در بین نظرات میانی گم شده بود دوباره در همین جا اشاره می کنم که مقصر آقای جمشیدی نیست!
وضعیت تئاتر طوری ست که بودن من بر روی صحنه به معنی نبودن شما بر روی صحنه است پس همه با هم رو در رو می شوند و مشکل اینجاست که کسانی که مقصر هستند آن پشت ها قایم می شوند .
مشکل ... دیدن ادامه » اینجاست!

۰۴ دى
فاطمه نخستین آصف ، زری ، هورام و سارا این را خواندند
حسین کوهی ، کیارش ، دلارام خورشیدی و شادی امامی این را دوست دارند
مخاطبو اشتباه گرفتین ...
آقای نرگس نژاد باید پاسخ گو باشند که به خوبی هم جوابتونو دادند...
۰۴ دى
و بعد از 56 نظر این بحث پایان می یابد!
عجبا!
۱۱ دى
خدایا منو پولدار کن....با بقیه کار ندارم!!!!!!!!
۱۷ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیالوگی از نمایش :

بهاره: یه تاکسی گرفتمو تا امامزاده صالح آویزانش شدم رسیدم اونجا و گفتم:خدایا چه خبره؟...اگه میخوای یه نفر دیگه جای تو به من خدایی کنه خب یه نشونی بفرست،تکلیف منو معلوم کن...ولی اگه راست میگی که همه ی بنده هاتو دوست داری،همه ی ما رو قد هم دوست داری،اگه راست میگی که بیشتر از مادر دوسمون داری...چرا به دادم نمی رسی؟
گفتم :مگه تو دادرس نیستی،خب من دادمو می خوام...خیلیه تو عرش کبریاییت این کارو واسه یه زن بکنی؟مگه چی ازت می خوام؟می خوام بچمو ببینم...میخوام این پسر کوچولو رو بذارم جلوم نگاش کنم...به چشماش نگاه کنم بدون اینکه یاد باباش بیفتم...می خوام خودشو ببینم بدون اینکه پای هیچ لعنتی دیگه ای،هیچ لعنتی دیگه ای،هیچ لعنتی دیگه ای در میون باشه...
من این دیالوگ رو خودم مکتوب کردم،ممنون که اینجا گذاشتیدش،یه نشونه هایی توش گذاشتم که بفهمم برا خودمه...آخه من صدای نمایشو ضبط کردم اینجاشو چون خیلی دوست داشتم مکتوب کردم،بقیشم ایشالا توی فرصت مناسب...
۰۶ دى
سلام.پرستو جان من خیلی دوست داشتم متن این نمایش رو داشته باشم و نمیدونم ایا اصلا میشه جایی پیداش کرد یا نه.خیلی خیلی ازتون ممنون میشم اگر امکانش هست و میتونید سر فرصت مناسب دیالوگ های طولانی این نمایش رو اینجا بذارید.من وقتی این نمایش رو دیدم دیالوگ هاش ... دیدن ادامه » مدام تو ذهنم می رفت و می اومد اما چون زیاد بودن هیجکدوم رو دقیق نتونستم به ذهنم بسپرم.باز هم میگم اگر تونستید.خیلی ممنون :)
۱۰ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوست دارم به عنوان شاید اخرین متنم در مورد این نمایش و بازخوردهاش بنویسم :
من همیشه تئاترو دوست داشتم و می دیدم ولی توی این سایت عضو نبودم،اولین باری که اومدم تو این سایت به خاطر نمایش " بادی که تو را خشک کرد مرا برد" بود چون قبل از شروع نمایش حرفهایی علیه بازیگر این تئاتر شنیدم، باورم نشد که اهالی تئاتری که فکر می کردم موقع بی حوصله گیام به من انرژی میدن و شادم میکنن می تونن انقدر راحت دل کسایی رو بشکنن و خودشونو صاحب امکاناتی که خدا به همه داده بدونن و بخوان دنیای به این بزرگی رو تقسیم کنن و همدیگه رو از بعضی نعمتها محروم کنند،حتی اگه بخوان سهم کمی برای خودشون بردارن.
هیچوقت دوست ندارم در مورد کسی که گناهی مرتکب نشده این حرفا رو بشنوم یادمه یه بار توی یه کتابی خوندم که امام صادق(ع) فرمودند:" ذلیل ترین مردم کسی است که به مردم اهانت کند." این حدیث ... دیدن ادامه » به اندازه کافی گویا هست که نخوام ادامه بدم من تمام انتقادمو در سطرهای بالای این متن حک کردم حالا می خوام یه چیزی رو برای دل خودم تعریف کنم که ربطی به انتقادهام نداره:
حدود دو سال قبل خیلی خوش رو و خوش خنده بودم به قول دوستام خیلی باحال، ولی به خاطر چند اتفاق تو زندگیم دو سالی بود که فکر می کردم دارم مثل مرده متحرک زندگی می کنم فقط کارم شده بود مثل خوشگذرونی هایی که اصلا واسم خوشی نداشت و فقط وقتی خیلی دلم می گرفت می گفتم خدایا کمکم کن ولی منتظر نمی موندم که کمکهای خدارو بگیرم .گاهی یه مکان، گاهی یه حرکت، گاهی هم حتی یه جمله خیلی ساده می تونه تو رو به هوش بیاره حتی خیلی مهم نیست اون جمله رو از زبون یه آدم خیلی خوب بشنوی یا نه. خدا حرفاشو یه جوری یه جایی به ما می رسونه و اون می شه همون کمکی که از خدا خواستیم، حرفی که باعث شد فکر کنم هنوزم می تونم به همه اون چیزایی که می خوام برسم ولی باید تغییر کنم تا خدا به من بیشتر از قبل لطف کنه، حرفی که شاید خود داداش پژمان یادش نیاد کجا و کی اونو گفته.
عااالی بود آقای یوسفی بی نهایت دوست داشتم...
۰۴ دى
ممنون اقای یوسفی حرفهای دلنشینی بود...
۰۹ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

بزرگترین نابکاری آن است که بپنداریم برای آنکه برترین باشیم
باید دست به ویرانگری چهره دیگران بزنیم .
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من الان نگران صفحه های تقلبیی که به لطف این نمایش ساخته شد هستم!!
یعنی ماموریتشون فقط کلیک رو گزینه دوست داشتم و توهین به بچه های تئاتر بوده؟
بعد این نمایش چی میشن؟
نمیدونم حرفتون چقدر راسته!!!!
فقط تو این فکرم کی باید نگران اون 27 نفری باشه که قبل از شروع این نمایش رو گزینه دیدم و دوست نداشتم کلیک کرده بودند ...

۰۵ دى
بله تقصیر تیواله. این مساله برای من هم پیش اومد
۰۵ دى
اونا که قبل از اجرا کارو دیده بودن و قضاوتش کرده بودن..،لابد دارای کراماتن...
۰۶ دى
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید