در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | طیبه محسنی: تیوال، سانسور، بودن یا نبودن، مساله این نیست! سالهاست که یاد گرفتیم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:11:17
تیوال، سانسور، بودن یا نبودن، مساله این نیست!

سالهاست که یاد گرفتیم، بودن یا نبودن، مساله این است. حتی داستانهایمان با "یکی بود، یکی نبود" شروع می شوند اما اختلاف نظر های واقعی معمولا بین "٠٪"و" ١٠٠٪ "نیست بلکه؛چون آموخته ایم که تنها دو انتخاب موجود است جدالهایمان هم "دیجیتال" شده است. در حالیکه مساله سانسور، "چقدر بودن" است( وقتی برای اعتراض کاربران به قیمت بلیت، یک هنرمند آنگونه مدیر تیوال را مسؤل میداند، تصور کنید یادداشتهای سیاسی سانسور نشود، چه بر سر دودمان تیوال می آید؟!)
مدتی است دوستان دلگیری زیادی از تیوال و بطور ویژه در خصوص سانسورهای انجام شده دارند. من هم امروز وقتی دیدم" تاریخ" در تیوال بازنویسی شده و کورشها و داریوشهای زیادی از این کتاب حذف شده اند به شدت ناراحت شدم.(البته هیچ نام خاصی که قابل قیاس با کورش باشد در نظرم نیست و صرفا غلو کردم!)
اما
یکی از دوستان در بخش "درباره" پروفایلش جمله ای با این مضمون نوشته بود؛" همه چیز از آن روزی شروع شد که به تماشای تئاتر نشستم ... دیدن ادامه ›› و بعد از آن نتوانستم که تئاتر نبینم"
تیوال برای خیلی از ما وسیله ای شد که "خیلی چیزها شروع شود" مثل عکس قشنگ و دو نفری دوستانمان!
آقای عمروآبادی کار بسیار ارزشمندی را شروع کرده اند. شب شعر مازیار مجد، گروه کوهنوردی، تماشاچیان حرفه ای و گروههای بزرگ و کوچک بسیاری که در کنار این حرکت ارزشمند به دنیا آمدند!
خیلی از ما حالمان خوب تر شد و حصار برکه هایمان فراتر رفت.
مجازی نوشتیم ولی دوستان واقعی پیدا کردیم و واقعی تر "بزرگ" شدیم.
حالا این انشای نوشته شده، به زعم ما غلط هم دارد. باید چه کرد؟
آقای عمروآبادی عقیده ای دارد که صرفا مادی نیست. بخاطر عقیده اش از منافع فروش بلیت گذشت، بخاطر عقایدش ایستاده است و قهر دوستان تیوال را نظاره می کند؛ یک انسان که حال آدمهای بسیاری را خوب تر کرد، به فرهنگ ایران کمک کرد( شاید در مجموع بسیار بیشتر از بسیاری از هنرمندان بنام) کارآفرینی کرد و متواضع و مهربان با ما در قرارهایمان همراه شد و ... اینک دارد بهای عقایدش را مادی و معنوی پرداخت می کند.
بسیاری از ما شماره ایشان را داریم و مستقیما مشکلاتمان را می گوییم.
اینک پیشنهاد من این است؛
بیایید چند نفری ریش سفیدی کنند و به عنوان نماینده تیوالی ها داوطلب شوند و مجلس سنایی را تشکیل دهند که بصورت منظم نظرات هر دو گروه را بشنوند و راهکار اجرایی پیشنهاد دهند. جلسات حضوری بگذارند نظرسنجی داشته باشند و خلاصه با یک تعامل واقعی تر و با شنیدن دقیق معذوریت های مدیران و پیگیری منظم خواسته کاربران حال این فضای مجازی را بهتر کنند.
چند نفری که کمی بهتر با نوشته هایشان آشنا هستم و " پیشنهاد خام خام خام " بنده است عبارتند از افراد زیر ؛البته آقای حسین کوهی را هم قویا پیشنهاد می دهم ولی نتوانستم گزینه ها را ویرایش کنم. لطفا اگر دوست جدیدی را پیشنهاد میکنید به ایشان اطلاع رسانی فرمایید.
›› تا ۱۰ پاسخ










سایر: آقایان "آریو راقب کیانی" ، "کیارش" ، "بهرنگ" ، "محمدرضا دانش" ، "مسعود آبایی" ، "محمد مهدی صحرا پور" ، "حسین کوهی" ، "ابرشیر" ، "حسام الدین حیدری" و "علیرضا بخشی استوار" و خانمها "بیتا نجاتی" ، "نیلوفر " ، "گلنوش لطفی" ، "محیا پارسائی" ، "نفیسه نوری" ، "مریم عظیمی" ، "مرضیه" ، "شکوه حدادی" و "غزاله کهن دل" به شدت پیشنهاد می شوند!!!
۲۴ شهریور ۱۳۹۳
سپاسگزارم جناب ذوق زده گرامی
و با تشکر ازشما .
برقرارباشید .
۲۹ شهریور ۱۳۹۳
بیانیه گروه؛ با سلام و سپاس از تمام دوستانی که از این حرکت حمایت کرده و به این گروه اعتماد نمودید.
خوشبختانه جلسه گروه در روز جمعه و با حضور اکثر دوستان برگزار شد ومواردی مانند شرایط موجود، بهره گیری بیشتر از امکانات سایت( مانند گزینه گزارش)پیشنهاد ارائه امکانات بیشتر( مانند رتبه بندی و جستجو و ..) بررسی شد و برای جلوگیری از اقدامات عجولانه، مقرر شد که این گروه پیشنهادات دقیقتر خود را مکتوب نموده و در اختیار سایر اعضای گروه قرار دهند.
بدیهی است هر حرکت ریشه ای نیازمند شکیبایی و صرف وقت و انرژی است و امیدوارم شما سروران گرامی در پیمودن این مسیر همچنان همراه و حامی ما باشید.
سپاس از همراهیتان
۰۹ مهر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید