«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گقت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی محصولات و برنامه‌های جالب هر زمینه به هم‌دیگر و پیش نهادن دیدگاه و آثار خود برای دیگران. برای نوشتن و فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید

نگاشته‌های پررنگ

کوهنوردی تیوال ...<<<<<<<قرار نهایی شماره 13>>>>>>>>

جمعه 2 آبان ماه 93
آخرین برنامه ی قبل از ماه محرم
..اعلام تغییر در برنامه گروه در ماه محرم در روز جمعه...

به نام خدا
...... ضمن عرض تشکر بابت حمایت های پیشین تیوال تقاضا میشود این نگاشته پر رنگ شود.......

پیش از هر چیز بابت حضور دوستانه و گرم و رفتار های در خور جامعه ی فرهنگی کشور عزیزمان ایران اسلامی، از تمامی دوستان کمال تشکر را داریم و خدا را شاکریم

دوستان عزیز با اتمام نظر سنجی شماره 13 برنامه ی روز جمعه 2 آبان به صورت زیر اعلام میگردد:

مسیر انتخابی : درکه

وعده ... دیدن ادامه » ی ما : ساعت 6.15 الی 6.45 صبح ضلع جنوب شرقی میدان قدس روبه روی شهرداری
محدوده زمانی برگشت : 13 الی 14

چند نکته قابل تامل :
یادم نمیرود که چه قدر دوست داریم باهم بودنمان را،یادم نمیرود که چقدر بزرگ داریم و سایه شان مستدام رو سرمان،یادم نمیرود تک تکمان را که هجوم میبریم به دیگری وقت دل گیریشان
چقدر خوبیم ما، چقدر خدا هم هست لابلای بودنمان
قبل هرچیز یادم می آید اولین هایمان را...چقدر زود سفره ای گستراندیم به وسعت دوست به همت دست! یادت هست رگ تعصب و غیرتمان هنگام افتادن های کسی؟ یاد من هست که دیروز گفتیم یا علی...شاید فردا ها یک روزی و یک جایی جا بخوریم که چه زود رسیدیم به عشق!
قدرش بدانیم..یا علی.)))

1) گروه کوهنوردی تیوال گروهی متشکل از همه ی دوستان عزیز فرهنگی و سایر دوستان ، گروهی صرفا ورزشی _ فرهنگی می باشد که در چارچوب موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه کوهنوردی خود را دایر کرده است
2) گروه کوهنوردی موجود نه یک گروه حرفه ای و نه یک گروه آماتور می باشد و صرفا گروهی در حد توانایی همه ی اعضای گروه میباشد
3) دوستان عزیز هر کدام لوازم شخصی از قبیل : بشقاب . لیوان . قاشق . چاقو .فلاسک کوه نوردی ( آب جوش ) و یک عدد آب معدنی کوچک و تعدادی قند و سایر لوازم مورد نیاز شخصی به همراه داشته باشند
4) قطعا داشتن جوی دوستانه و گرم بدون در نظر گرفتن حریم ها و احترام متقابل به هم و پاس داشتن ارزش ها امکان پذیر نمیباشد.
5) رعایت شأونات اسلامی برای تمامی دوستان امری طبیعی میباشد که رعایت آن وظیفه ی تک تک دوستان عزیز تلقی میشود
6) فراهم کردن صبحانه و میان وعده به عهده گروه میباشد
7) ضمن احترام به تمامی دوستان عزیز پذیرای دوستانی که سن آنها بالاتر از 18 سال ( سن قانونی ) میباشد هستیم و چشم انتظار دیدن دوستانی که فعلا این شرایط رو ندارند در برنامه های آتی خواهیم بود

شماره من جهت هماهنگی بیشتر : 09126069284

یه مطلب مهم:::::::
این هفته های پاییزی رو از دست ندید تا شروع برنامه های جدید

۴ روز پیش، چهارشنبه
مشتاق تر از گذشته برای دیدار دوستان عزیزم میآیم.
وای وای چه ادینه ای بشه
۳ روز پیش، پنجشنبه
من هم مشتلق دیدن همتون هستم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان امروز ساعت 17:15 تا 17:30 پارک آب و آنش، جلوی جایگاه تماشاچیان.
منتظرتونیم برای یک ورزش نرم در هوای مطبوع پاییز
۴ روز پیش، چهارشنبه
زهره شاداب و مجتبی مهدی زاده این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سفرنامه دور اروپا 17: هلند (بخش سوم)

صبح روز بیستم بعد از خوردن صبحانه دوباره برای گشت وارد شهر Enkhuizen شدیم. بر خلاف شب گذشته، شهر شلوغ بود و زندگی در جریان. برخلاف خیلی از ماها، اروپایی ها شب ها زود می خوابن و صبح ها هم خیلی زود بیدار میشن. مثل سایر شهرهای هلند، زیبایی و آرامش در همه جا موج می زد. خلاصه اینکه به راهمون ادامه دادیم.
مقصد ما شهر Diever بود. برای دیدن یک دوست به این شهر میخواستیم بریم. برای رسیدم به این شهر از مسیری میرفتیم که دو طرف اون رو آب گرفته بود و فقط جاده بین آب ها بود. هر چند کیلومتر هم پل های معلقی بود که بالا میرفت تا کشتی ها و قایق ها بتونن از یک طرف به سمت دیگه برن. در سرتاسر این مسیر میشد، کشتیهای ماهیگیری و دسته های بزرگ پرندگان رو دید. این همون مسیری بود که صاحب اون کمپ سایت کوچیک به ما معرفی کرده بود. از شهرهای کوچیک و زیبا عبور می کردیم. تا حدود 4 عصر بود که به Diever رسیدیم.
دلیل ما برای اومدن به Diever دیدن یک دوست و اقامت در منزل بود. "جرالد اوست" دوست هلندی ما بود که در یکی از کمپ سایت های ایتالیا با اون و خانوادش آشنا شده بودیم و از ما دعوت کرده بود که وقتی به هلند رسیدیم به منزلش بریم. یکی از تجربه های جالب این سفر همنشینی با جرالد و خانوادش بود. چون ساعت 4 عصر شده بود و ما هنوز ناهار نخورده بودیم کمی به حاشیه شهر رفتیم و ناهار خوردیم و بسته هایی از پسته و خرما و آجیل برای هدیه دادن به خانواده جرالد آماده کردیم و به لطف GPS خیلی قویی که داشتیم، مستقیما به درب خانه جرالد رفتیم.
از بیرون خانه جرالد بسیار زیبا بود. با استقبال گرم همسر جرالد وارد منزل شدیم. جرالد یک کارخانه دار بود (یه جورایی میشه گفت آدم پولداری بود) و با همسرش "مریج" 11 سال بود که زندگی میکردند و صاحب دو دختر زیبا و با مزه بودند. علارقم بیرون خونه که به شدت زیبا بود و فضا سازی شده بود، داخل خونه برای ما چنگی به دل نمیزد. خونه دو طبقه که طبقه بالا اتاق های خواب بود و طبقه پایین یک اتاق کوچیک (نشیمن) و یک اتاق دیگه که آشپزخانه هم قسمتی از اون بود و داخل اون فقط یک میز ناهارخوری بود و یک دستگاه کامپیوتر. داخل اتاق نشیمن هم یک تلویزیون، یک کاناپه جلوی اون، که جرالد و همسرش روی اون منشستن و دو تا صندلی پلاستیکی که بچه هاشون روی اونها می نشستن! و کل زندگی اونها همین بود! همین و فقط همین! کاملا متفاوت از نوع و روش زندگی ما ایرانی ها! که داخل خونه هامون شیکه و بیرون زشت!
خلاصه بعد از کمی گپ و گفت همسر جرالد ازمون پرسید شام دارید یا از شام ما می خورید؟ این سادگی و بی تعارف بودنشون رو خیلی دوست داشتم. ما هم ازشون خواستیم تا براشون یک غذای ایرانی درست کنیم، و خوب غذامون چیزی نبود جز آش رشته. که پیشنهاد ما با استقبال مریج روبرو شد. چون شغل مریج ، تست کننده غذاهای مختلف بود و با صنایع غذایی کار می کرد و طعم و مزه محصولات مختلف رو تست می کرد. خلاصه آش رو درست کردیم و نشستیم پای میز غذا که دیدیم مریج و جرالد معضب نشستن! پرسیدیم چیه؟ که گفتن ماها عادت نداریم قبل از غذا دعا کنیم، اگه شما میخواهید دعا کنید که بعد غذا برو بخوریم. یک بار دیگه ما در تعجب کامل از احترامی که این افراد به عقاید دیگران میذارن موندیم. خوشبختانه مریج از طعم آش خیلی خوشش اومد، اما جرالد زیاد خوشش نیومد و غذای خودشون رو خورد. مریج از ما خواست که دستور پخت آش رو حتما بهش بدیم.
بعد از شام شروع کردیم با اونها از ایران صحبت کردن و معرفی کردن ایران به اونها. فیلم های مختلفی از ایران رو براشون نمایش دادیم، اونها خیلی خوششون اومده بود و میگفتن شما باعث شدید دید ما کاملا نسبت به ایران عوض شه. یکی از سوال هاشون مسئله حجاب بود که مخصوصا مریج خیلی ازش می پرسید، ولی وقتی عکس های جوان های ایرانی رو دید، کاملا حسش عوض شده بود. جالب این بود که اونها خیلی دوست داشتن به امریکا برن، مثل خیلی از ماها که راحتی خودمون رو در رفتن به اروپا می دونیم، اونها هم خیلی دوست داشتن به امریکا برن و اونجا زندگی کنن. یه نکته جالب دیگه این بود که جرالد و مریج هنوز به شکل رسمی ازدواج نکرده بودن، و وقتی از مریج علت رو می پرسیدیم می گفت دوست ندارم چون بعد از ازدواج نام فامیل من به نام فامیل جرالد عوض میشه و من دوست ندارم! باز یه مسئله جالب دیگه که ما گفتن این بود که ما اولین مهمون های خونه اونها بودیم، می گفتن در هلند کسی خونه یکی دیگه نمیره. در آخر هم یکی از صنایع دستی هلند رو بهمون نشون دادن که یه کفش چوبی سنگین و بزرگ بود، که مال خود جرالد بود و می گفتن به راحتی اون رو می پوشن و راه میرن. شب رو در کمپر زیبای اونها خوابیدیم و بعد از بیست روز در چادر و کیسه خواب خوابیدن طعم لذت بخش تخت خواب رو باز چشیدیم.

برای دیدن تصاویر به سایت پارسیس مراجعه نمایید.

نویسنده: ... دیدن ادامه » سعید عمرانی
۵ روز پیش، سه شنبه
"اونها خیلی خوششون اومده بود و میگفتن شما باعث شدید دید ما کاملا نسبت به ایران عوض "
چقدر خوب
و خوبتر پیشنهاد آش رشته به به
۵ روز پیش، سه شنبه
یه نکته جالبتر این بود که همش به ما می گفتن شما از دولتتون پول گرفتین که براش تبلیغ می کنید؟!!! اصلا باورشون نمیشد که با هزینه شخصی اومدیم.
عجب داستانهایی؟؟؟!!!!
ولی خدارو شکر که شماها با ذوق و انرژی خودتون مُهر خوبی ایرانی هارو میزنید تو دل دیگران. امیدوارم همیشه جیبتون پر پول باشه واسه سفرهای آینده و راهگشایی به دلای دیگر مردمان.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
(((کوهنوردی تیوال.... قرار شماره 13))))
(((جمعه 2 آبان ماه 93)))

از تیوال تقاضا میشود این نگاشته پر رنگ شود..با تشکر

سلام همه ی دوستان عزیز
شکر بابت یکی از لذت بخش ترین برنامه ی کوهنوردی (شماره 12 ) که با حضور شما و با لطف خدا به یکی از اوقات خوش هممون تبدیل شد

قطعا دوست داریم این هفته شما و تمامی کسانی که در کنار ما نبودند حضور پیدا کنند تا خوشی ها و خاطرات هفته ی پیش رو تقسیم کنیم و یک هفته ی جذاب دیگر رو رقم بزنیم

نکته ای درباره برنامه این هفته ::
..... دوستای عزیز با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری امام حسین ( ع ) برنامه ی شماره 13 آخرین برنامه قبل از ماه محرم خواهد بود ...ایشالا درباره برنامه های موجود در ماه محرم و تغیرات در روند برپایی برنامه در این ماه در روز جمعه پیشنهاداتی مطرح خواهد شد...قطعا برنامه های آخر هفته در این ماه با تغیراتی انجام خواهد شد و برنامه های میان هفته ( سه شنبه ها ) همچنان ادامه خواهد داشت....

یادآوری کوچک :::::
دوستای عزیز، امیدواریم همین طور که تا به امروز ضمن حفظ حرمت ها اوقات خوشی را رقم زده ایم دوست داریم با حفظ حرمت ماه محرم و امام بزرگوارمون این برنامه ی قبل از ماه محرم را هم در نهایت احترام و جذابیت برگزار کنیم

و ... دیدن ادامه » اما مسیر های این هفته:::::کاملا متفاوت
به خاطر لذت بردن از باران های احتمالی پاییزی و برپایی صبحانه گرم پاییزی در کنار رودخانه، 2 مسیر زیر پیشنهاد میشود
ساعت حرکت : 6.15 الی 6.45
ساعت بازگشت : بین ساعت 13 تا 14.30

نظر سنجی تا 10 شب چهارشنبه ادامه دارد و نتیجه نهایی و اطلاعات تکمیلی روز پنج شنبه اعلام میشود...
شماره من جهت هماهنگی : 09126069284
............دوستان عزیز که کنار ما خواهند بود " می آیم " رو انتخاب کنند خواهشا
تعداد افراد حاضر پیش بینی شده : 45 نفر

(((منتظر همتون هستیم که خاطره ی هفته ی پیش رو تکرار کنیم)))

به به
ریما خانم عزیز بعد از هفته ها دلتنگی در کنار ما خواهند بود
فقط من خیلی خجالتی و کم روم.مواظب باشین شمارو هم مبتلا نکنم :-)
۳ روز پیش، پنجشنبه
ممنون از توضیحات و خوشامد گویی. امیدوارم در برنامه های بعدی بتوونم شرکت کنم.
۲ روز پیش، جمعه
قرار میان هفته ایی ارتقا سطح آمادگی جسمانی
سلام دوستان
فردا(دوشنبه) ساعت 17:15 تا 17:30 پارک آب و آتش. روبروی جایگاه تماشاچیان به صرف یک ورزش نرم و ساده.
با توجه به باران پاییزی امروز بدون شک عصر زیبایی را برای ورزش در پارک خواهیم داشت.
قرار بعدی ما چهارشنبه همون ساعت همون جا
منتظرتونیم
هوای بسیار دلپذیر پاییزی و فضایی آرام. خیلی خوب بود:)). قرار بعدی ما چهارشنبه همون ساعت همون جا
سلام
بالخره بده که ادم ننویسه هرطور هست باید نوشت نگاشتن وظیفست
رفتیم کوه شکار اهو .... نه نه .... اهو نداشتیم اونجا ... البته مثل اهو جیران زیاد داریم تو جمعمون ...
میدونی همدلی انقدر زیاده که بچهها با اینکه خیلی دوست دارن برن بالاتر حالا چطوریش بماند... ولی...ولی بخاطر عزیز دل جمع میمونن پایین ... چرا... ؟ اهان اونم میگم ... چون قبلا قلبا گفتم جمع.جمع کوهنوردی نیست که جوونا جمع جمع دلنوردیه .... شاید کوهو نرفتیم بالا ولی عوضش ی ایستگاه دیگه دل رفتیم بالا مسیر دلا خیلی سختتره ها...ساده نگیرید ... بورانی به راهه تو دلا که اتیشش فقط محبته ...
حالا این جمع اتیش دل هم شدن .... خیلی راحت تر از سخت...
پشت همو دارن ... حداقل برای من اینطوریه ... تا الان که هوای داداش کوچیکتونو داشتید البته اگر قابل بدونید بع اینم اول خدا بعد هم شوما .........
میدونید.... منم نمیدونم ....
قربون ... دیدن ادامه » خدا برم ....
کوچک همه علیرضا
خاک پاتونم
یا حق
جمع دلنوردیه... خیلی راحت تر از سخت..
همین و بس.
درد دل و یادداشتی بر قرار کوهنوردی شماره 12
سلام به همهی دوستان
12 هفته یعنی 3 ماه ! سه ماه باهم بودن ، سر یک سفره بودن،
چقدر زود بزرگ شدیم و چقدر زود شکل گرفتیم تا پای درد های هم باز سر سفره ی دل همدیگر بشینیم.
خیلی ها اومدن و رفتن و خیلی ها هم ماندن و لقممون رو تقسیم کردیم به حرمت بودنمون
یاد گرفتیم که نام ها مهم نیستن و مهم " خودمونیم " خوشحالم که تو ی این گروه یاد گرفتیم خودمون باشیم
کاش بیش از قبل یاد بگیریم " با هم " باشیم
با هم بودن هایی که هممون میدونیم یه روزی حسرتش رو میخوریم
حالا که روزگار راهش اینه که ما رو به حسرت میکشونه بیاید ما بیراهه نریم و حواسمون به بودنامون باشه..
چقدر فهمیدیم حریم
چقدر یاد گرفتیم سکوت
چقدر امتحان کردیم خودمون رو پای خبط و خط!
چقدر کنار خوشی هامون یاد گرفتیم بد نبودن رو
جا ها مهم نبود، دل ها مهم بود که همه جا بود
تلخی ها مهم نبود مهم تلاش هم بود برای لبخند هم
کاش فقط کمی چشمامون رو ببندیم
فکر کنیم و ببینیم که چقدر هستند آدم هایی که وقتی سفره ی ما رو دیدن حسرت این با هم بودن رو خوردن
حالا که سه ماهه شدیم، حالا که 112 دل مختلف با هم هم دل بودیم، بیاید قدر همو بدونیم
بیاید هم دل باشیم

از همتون بابت همه ی این روز ها سپاس
رضا میم
حال خوب جمعه زیر باران با دوستان جان..
رضا جان بسیار ممنون...
۲۷ مهر
داداش رضا چه خوب گفتی ،واقعا نمی شه چیزی بهش اضافه کرد.
من هم خدا رو هزاران بار سپاس می گم که با شما ها آشنا شدم و کنار شما یه خانواده جدید تشکیل دادم و واقعا تو این سه ماه زندگیم رنگ و بوی نویی گرفته.
برای همتون آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم و از خدا می خوام ... دیدن ادامه » که همیشه دور هم بمونیم
یک روز زیبای پاییزی در کنار دوستانی بهتر از برگ درخت
دوازدهمین قرار کوهنوردی ما رو بارش رحمت پاییزی خدا بر سر این شهر تشنه تبدیل به قراری متفاوت و زیباتر از همیشه کرد.
دوستان جان ، ممنون از بودنتون ، از صفا و صمیمیتتون و از ساختن یه خاطره خوش دیگه در این جمعه پاییزی زیبا.
بازهم مثل همیشه جای تمام دوستانی که کنارمون نبودن بسیار خالی بود و به امید دیدارشون در هفته های آتی هستیم.
روز و روزگار بر همتون خوش و دست مهربان خدا به همراهتون.
شاید باورتون نشه و شاید درست نباشه بگم ولی واقعا اولا خدارو شاکرو خوبای من که هستید
نباشید نیستم
و اینکه الان که ساعت ده شبه و اینو مینویسم بخاطر زیبایی امروز و این گروه اشک شوق میریزم
همین
کوچیک همتون...جان بر کف ...
یا حق
۲۵ مهر
زهره جونم همیشه سلامت باشی و با خوشی کنارهم باشیم
سلام دوستان
اگه حوصله داشته باشید و سری به این سایت بزنید اطلاعات ارزشمندی نصیبتون میشه....
سایت خوبیه دیوید . .... ممنون بابت معرفی
موسیقی سایت: دوئت سه تار و پیانو
کاری از امیرحسین سام و سینا جهان آبادی
خواهش میکنم علی جان...فرزام عزیز
حمید جان ممنون واقعا موسیقیشو دوست دارم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کوهنوردی تیوال ...(((((قرار نهایی شماره 12 )))))

جمعه 25 مهر 93

ضمن عرض تشکر بابت حمایت های پیشین تیوال تقاضا میشود این نگاشته پر رنگ شود

دوستان عزیز با اتمام نظر سنجی شماره 12 برنامه ی روز جمعه 25 مهر به صورت زیر اعلام میگردد:

مسیر انتخابی : (((((بام تهران ...توچال)))))

وعده ی ما : ساعت 6 الی 6.30 صبح ضلع جنوب شرقی میدان قدس روبه روی شهرداری
محدوده زمانی برگشت : 15 الی 16

چند ... دیدن ادامه » نکته قابل تامل :

شماره من جهت هماهنگی بیشتر : 09126069284

یه مطلب مهم:::::::
این هفته های پاییزی رو از دست ندید تا شروع برنامه های جدید

عضو کوچک این گروه رضا
آخ جون اولین نظر رو من می دم.
در انتظار جمعه ای باشکوه همچون قرارهای قبلی در کنار دوستان عزیزم.
سلام به همه دوستان عزیز

از همه دوستانی که دست بر قضا (گوش شیطون کر) میخواستن فردا در برنامه آمادگی جسمانی شرکت کنند عذر خواهی می کنم چرا که فردا در سفر هستم و امکان حضور در برنامه و دیدنتون رو ندارم.
آخر هفته خوبی رو براتون آرزو دارم
دوشنبه آینده پارک آب و آتش بین ساعت 17:15 تا 17:30 (به صرف یک نرمش لذت بخش ) منتظرتونیم
شاد باشید
نسیم ، ریما کاوه و زهره شاداب این را دوست دارند
یه بارم که میشد و میتونستم باهاتون همراه بشم هم کنسل شد:((..کلی خوشحال بودم واسه فردا:(
۲۲ مهر
چه جمله عمیقی گفتی بهروز!!!!!!
۲۶ مهر
واقعا عمیق بود
تشکر از شوما داوید
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
((((((کوهنوردی تیوال...قرار شماره 12))))))
جمعه 25 مهر 93 ( گروه خودمون )

.....از تیوال تقاضا میشود این نگاشته پر رنگ شود....

سلام به همگی
عید همگی مبارک...منشتون و زندگیتون علی وار
همه ی " خودمونی ها " و دوستانی که توی این 12 هفته خواستند کنار ما باشند ولی ما سعادت حضور اونهارو نداشتیم
هفته ی پیش ( قرار 11 ) اولین قرار خارج شهر ما بود که به گفته ی خیلی ها دارای لحظات خوشی بود مثل همیشه حتی کمی جالب تر و لذت بخش تر
کمبود هایی هم بود که من بابت همه ی اون ها از تمامی دوستان و رفقا صمیمانه عذر میخوام..
خدارو شکر که همیشه خدا کنارمون بوده و سفره ی ما روز به روز گرم تر میشه
مرسی که هستید

میخوایم برنامه این هفته رو نظر سنجیشو آغاز کنیم
هفته های پاییزی رو از دست ندید..برای هفته های بعد تغیراتی خواهیم داشت
دوستان ... دیدن ادامه » تمامی مکان های اعلامی داخل تهران بوده و در دودسته ی پیک نیک و کوهنوردی

برنامه پیک نیک ساعت 8.30 صبح آغاز تا 17 وبه همراه صبحانه و نهار و میان وعده خواهد بود
برنامه کوهنوردی ساعت 6.30 صبح تا 15.30 و به همراه صبحانه و میان وعده خواهد بود

(((((((نکته :::::::یک گزینه هم برای پیشنهادات محل مورد نظر شما داریم که میتونید به اون رای بدید و محل مورد نظر با توضیحاتش رو در کامن بزارید تا بعد از بررسی اقدام کنیم)))))))))
( تمامی اطلاعات اعم از محل قرار و هواشناسی روز قرار بعد از اتمام نظر سنجی و اعلام قرار نهایی روز پنج شنبه به تمامی دوستان اعلام میشود )

دوستانی که کنار ما خواهند بود لطفا " می آیم "رو انتخاب کنند تا ما رو در برنامه ریزی دقیق تر کمک کنند.
نظر سنجی چهارشنبه شب ساعت 10 به پایان میرسه و قرار نهایی صبح پنج شنبه اعلام میشه

شماره من جهت هماهنگی : 09126069284

دوست داریم باشید کنارمون

منتظر همتون هستیم

یا علی
برنامه جمعه (قرار شماره 11) هیچ کمبودی نداشت آقا رضا خیلیم عالی بود واقعا ممنون از شما و همگی دوستان .... مخصوصا کسایی که بیشتر زحمت کشیدن ... و در اخر میگم که دل کندن از این گروه واقعا سخته و حتما این جمعه هم می آیم .
سلام... از کرج هم کسی هست تو این گروه؟
۲۴ مهر
آره فرناز جون با رضا میم تماس بگیر..
سلام
عید همگی مبارک
زندگی و منشتون علی وار
به علت تعطیلی عید نظر سنجی برنامه کوهنوردی شماره 12 روز سه شنبه اعلام خواهد شد
یا علی
عید شما هم مبارک، امیدوارم خواسته های دلت در پناه نگاه سبز خدا جامه حقیقت به تن کنه :))
عید شما هم مبارک داداش رضا و دست مولا علی همیشه یاورتون
مرسی آبجی نسیم عزیز..ایشالا یاور هممون
دیروز
جمعه 18 مهرماه 93
من به همراه خانواده با کوله بار خستگی برگشت از مسافرت و دیر رسیدنو جابجا نکردن وسایلو و باز نکردن چمدان، کوله پشتی همیشه همراه کوهو بستم که اینبار بریم اردو.
یه مسافرت یه روزه عالی
سرشار از سر سبزی و سرزندگی و همراهی.
جاتون خالی ماشینارو میدون صادقیه گذاشتیمو و با اتوبوس دل به جاده چالوس زدیم و شاد بودیم .ته ذهن هممون اردوهای بچگیمون مرور شد و دست زدیم و پا کوبیدیمو و شادی کردیم حتی توی تونل نفر جلویی میگفت بچه ها توووووونل و همه جییییییییغ.
رسیدیم به نزدیکی های آبشار اما اما اما متاسفانه اتوبوس نمیکشید (البته مقصر هیچکس نبود چون راننده این ماشین گفته بود نمیتونم بیام اما به ناچار اومد چون راننده قبلی مارو جا گذاشت و نیومد)
اما به هر حال جاری شدیم سمت رودخونه جاده چالوس و یه جای دنج و سبز با صدای رودخونه بساط یکدلیو پهن ... دیدن ادامه » کردیم.
گفتیم و خندیدیمو بازی کردیم و باز هم شاد بودیم.
صبحونه کیک و آبمیوه خوردیم ، تخمه،کلوچه فومن.ناهارم دوستای مهربون زحمت زغال و سیخ زدن جوجه رو کشیدنو نزدیکه دو متر منقل به پا کردند و جوجه زدیم. دم رفتنم که بلااااال خوردیم و بعضی از دوستانم بلالی شدن واسه شاد کردن بقیه گروه.
خلاصه براتون بگم نمیدونم دیروز کودک بودم یا آدم بزرگ هر چی که بودم همه چی خیلی خاطره انگیز شد .
ممنون از همراهی همتون . دلاتون شادو لباتون خندون. تنتون سالم.
جوجه کباب، منقل دومتری، کنار آبشار، صدای رودخانه، کلوچه فومن، بلاللللللل. تونل و جیغغغغغغغغغغغغ ماهور خانم این جوری با احساساتمون بازی نکن.....:))))
ماشاا... به شما که نرسیده عزم مجدد کردید:)))
آقا آرش مردم از خنده. جاتون خالی بود
خواهشمند است ماهوره خانم ابراهیمی...دوستان جای من
نتایج قرار معارفه گروه عکاسی / گردشگری

به نام خدا

واقعا ممنون از دوستان ای که اومدن و خیلی ممنون از دوستانی که گفتن میان ولی نیومدن و .. .( انتظار استقبال بیش تری داشتیم دوستان و دل سرد شدیم از بد قولیتان )

بله جلسه پنجشنبه در کافه گودو با حظور 4 نفر تشکیل و طی صحبت هایی که شکل گرفت و سرانجام رای ها با توجه به اکثریت آرا مصوبات جلسه به شرح زیر است :

1- هدف اصلی برنامه عکاسی است ولی همچنان برنامه گردشگری و تهران گردی وجود خواهد داشت .

2- برنامه به صورت یک هفته در میان و در صبح های جمعه بر گزار خواهد شد .

... دیدن ادامه » 3- مکان ها عکاسی هر جلسه در روز یکشنبه ان هفته به نظر سنجی گذاشته میشه و به مدت سه روز عزیزان وقت نظر دادن دارن و در روز چهار شنبه نتیجه طی پستی جدا گانه اعلام خواهد شد .

توجه : تمام موارد فوق به صورت رای اعضا بوده است ودر صورت لزوم و درخواست اعضا در صورت رسیدن به حد نصاب امکان تجدید نظر در این موارد خواهد بود

در روز یکشنبه نظر سنجی برنامه اول در قسمت عکاسی قرار خواهد گرفت .

منتظر نظرات شما هستیم .

موفق و پیروز باشید .
البته لازم بذکر بود که عکاسی یکی از فازهای برنماممون بود. در واقع تهرانگردی و پیاده روی مسیرهای خاص فازهای دیگه برنامه هستن که به مرور و تو برنامه آشنایی اعلامشون میکنیم )
۱۹ مهر
خانم کهن دل اگه دوستان مایل باشن و به حد نصاب برسیم میتونیم. این کار و بکنیم برا سه شنبه ها .

ولی مشکل اینه که اینجا این جا یه صفحه مجازی میشه خیلی کامنت گذاشت و پیشنهاد .... ولی در مرحله عمل که می رسه متفاوت میشه نتیجه .

برا همین به جناب شجاعی هم گفتم ... دیدن ادامه » تماس بگیرن . من شماره دوستان داشته باشم میشه خیلی راحت تر هماهنگ کرد . .

چون مقرر شده برنامه جمعه باشه . تا من مطمن نشم تعداد نفرات سه شنبه برای شرکت چقدر دقیق . نمیشه کاری کرد

خیلی حرف زدم ببخشید
۶ روز پیش، دوشنبه
علی عزیز، قصور بنده را ببخشید، بگذارید به حساب مشغله فراوان، اگر عمری باقی بود در برنامه عکاسی کاخ گلستان حضور خواهم داشت. مانا باشی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستانی که دیروز خیلی بهتون خوش گذشته!!!! عزیزانی که دیروز به دلایل مختلف نتونستن بیان منتظر تعریفای شما هستن، بیش از این منتظرشون نذارید.......
دوستانی که این پست رو دوست داشتن نمی خوان تعریف کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ مهر
من با وجود تمام شلوغیم به نیابت از دوستای مهربونو همیشه حاضر در صحنه کوتاه از دیرزو گفتم که ادای دینی کرده باشم به این همه لطف و اشتیاق شما . ممنون که به یادمونید آذرخش گرامی
هرچند نمیایید و ما هم حواسمون هست. :)
مریم خانم و ماهور عزیز خیلی دوست دارم بیام باهاتون ولی خب جمعه هام گاها پره و اون جمعه هایی هم که خالیه به قدری خسته ام که بشدت نیاز به استراحت دارم، مطمئنا اگر فرصتی دست دهد چه سعادتی بهتر از در کنار دوستان گلی چون شما بودن.

خب پس ما از فردا منتظریم :)))))
از تیوال درخواست میشود قرار شماره 11 کوهنوردی پررنگ شود
کوهنوردی تیوال ((( گروه خودمون ))).....(((قرار شماره 11)))

جمعه 18 مهر 93

از تیوال تقاضا میشود این نگاشته پر رنگ شود

(((تا قرار شماره 10 مفتخریم 107 نفر از عزیزان در برنامه ما شرکت کرده اند.)))

اسم برنامه این هفته :
همه باهم ( با مسر های جدید )

زمان حرکت برای تمامی مسیر ها : 6.30 صبح
زمان برگشت برای مسیر های داخل تهران 15
زمان برگشت برای مسیر های خارج تهران 18
برنامه داخل تهران : صبحانه + میان وعده
برنامه ... دیدن ادامه » خارج تهران : صبحانه + نهار

(ضمن سلام و تشکر بابت همراهی همیشگیتون و تشکر ویژه به خاطر با هم بودنمون در 10 هفتگی گروه کوهنوردی خودمون!
هفته ی پیش رو مثل خیلی از هفته ها و بعد از یک نظر سنجی جذاب گذروندیم و در نهایت در کنار هم دارآباد رو تجربه کردیم

خیلی از دوستامون مسافرت بودند و یکی از دوستان عزیزمون به علت در بستر بودن مادرشون کنار ما نبودند..
خیلی ها میخوان بیان و دوست داشتن در کنارمون باشند ولی تا به امروز روی ماهشون رو زیارت نکردیم

این هفته همه قراره که باشند
ما هم منتظر همه ی دوستانمون هستیم
همه ی اونهایی که حتی قراره اولین بار کنار ما سر سفرمون بشینن

تشکر ویژه از هممون به خاطر لحظات خوبی که در اوج حرمت ها در کنار هم داشتیم و شکر به خاطر داشتن هم و شکر که خدا هست لابلای بودنمون )

توی این نظر سنجی جدید مسیر هایی دیده میشه که توی نظرسنجی های قبلی بوده ولی هنوز حضور ما در اونجا میسر نشده
مثل همیشه با نظر سنجی و رای دادن آزادتون و در نظر گرفت تمامی شرایط گروه ما رو همراهی کنید
نظر سنجی تا روز 4 شنبه 10 شب ادامه پیدا میکنه و قرار نهایی اعلام میشه

توضیحات تکمیلی بعد از قرار نهایی اعلام میشه
دوستانی که این هفته سر سفره ی ما خواهند بود " می آیم " رو انتخاب کنند تا ما رو در هماهنگی بیشتر همراهی کنند

((تعدادی از دوستان همراهیشون رو از طرق دیگه اعلام میکنند به دلیل عدم دسترسی به نت
معمولا تعداد افراد حاضر به طور میانگین بین 55 تا 60 نفر میباشند))
منتظر همتون هستیم...
شماره من در صورت نیاز : 09126069284
امید به خدا می آیم البته امیدوارم که تا اون موقع حال مامان خوب شده باشه
۱۴ مهر
زهرا جان ممنون که به یاد ما هم بودین. خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته. امیدوارم قسمت شه و بازم شما دوستای عزیزو ببینم
خوش باشین همیشه
۲۱ مهر
سلام دم همتون گرم
نباشید نیستم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان امروز عصر (دوشنبه) بین ساعت 17:15 الی 19 اولین جلسه قرار میان هفته ایی ارتقا سطح آمادگی جسمانی پارک آب و آتش جلوی جایگاه تماشاچیان.
ضمنا وسایل مورد نیاز یادتون نره(در پست ((( برنامه میان هفته ایی ارتقا سطح آمادگی جسمانی- قرار نهایی به مدت یک ماه)))) همه وسایل مورد نیاز نوشته شده)
منتظر تونیم
یه سوالی اگه قراره دویدن و نرمش باشه خوب وسایل همراهمونو چی کار کنیم؟؟
۱۴ مهر
خواهش می کنم خانم پگاه اتفاقا سوال و نظر به جایی بود ممنون از توجه تون :))
نکته ایی در خصوص زیرانداز ضمن تشکر از خانم پگاه بخاطر یاداوری اون:

دوستان الزامی نداره که اقدام به خرید زیرانداز یک نفره از ورزشی فروشی ها با قیمت های بالا بکنن. عزیزان برای صرفه جویی در هزینه می تونند یک فوم نازک در ابعاد 1*1/50 با قیمت بسیار پایین تهیه ... دیدن ادامه » کنند که عایق رطوبتی بسیار خوبیه و کم حجم هست و براحتی در کوله جا میشه
کوهنوردی تیوال ((((((((((((((((قرار نهایی شماره 10)))))))))))))) جمعه 11 مهر

اسم برنامه : .......جشن 10 هفتگی...........

ضمن عرض تشکر بابت حمایت های پیشین تیوال تقاضا میشود این نگاشته پر رنگ شود

نکته ی این هفته :::::
دوستای عزیز مرسی که اینقدر پر شور در نظر سنجی شرکت کردید..جوری شد که مجبور شدیم تا الان اعلام نکنیم
اگر تعداد دوستان دیگه که به جز فشم و دار آباد را داده بودند به 15 نفر میرسید قطعا نظر سنجی رو تکرار و به دور دوم میرفتیم!
در نهایت احترام همیشگی به همه ی آرا اعلام میکنم آرا دوستان رو و نتیجه نهایی رو
خیلی از دوستان به نت دسترسی نداشتن و رای خودشون رو به من اعلام کردند که من نتیجه رو با احتساب اون د.ستان نیز اعلام میکنم
((( توضیحات مهم در ارتباط با نظر سنجی رو جمعه به دوستان اعلام میکنم ولی از همین جا به خاطر همه ی عزیزانی که به فشم رای دادند و خیلی نزدیک ادامه دادند و تمامی دوستانی که در رای دادن گذشت داشتن به خاطر دوستانشون اعلام میکنم که به زودی برنامه بسیار ویژه برای فشم خواهیم داشت )))

... دیدن ادامه » دوستان عزیز با اتمام نظر سنجی شماره 10 برنامه ی روز جمعه 11 مهر به صورت زیر اعلام میگردد:

مسیر انتخابی : دار آباد با 23 رای ( ضمن احترام به دوستانی که به سایر مسیر ها رای داده اند
وعده ی ما : بین ساعت 6 الی 6.30 صبح
ضلع جنوب شرقی میدان قدس روبه روی شهرداری
محدوده زمانی برگشت :14 الی 16

چند نکته قابل تامل :
چقدر زود بزرگ شدیم.............جشن 10 هفگی روز جمعه با حضور شما

عضو کوچک این گروه رضا
روناک خانوم برنامه ی این هفته رو همیاری هنوز پر رنگ نکرده!!!
لطفا به قسمت گردشگری مراجعه کنید.