در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | اخبار | نمایش و نقد فیلم ملکه
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:23:43
فیلم ملکه | نمایش و نقد فیلم ملکه | عکس
نقد و نمایش فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در چهل و چهارمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نشست که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود، محمدعلی باشه آهنگر، کارگردان، حمیدرضا آذرنگ، بازیگر، سعید قطبی زاده، کارشناس- مجری و طهماسب صلح جو، منتقد به بررسی این اثر سینمایی می پردازند.

آئین نمایش فیلم ملکه دوشنبه 30 اردیبهشت ساعت 16 در سینما سپیده برگزار می شود.
ملکه پنجمین اثر بلند سینمایی باشه آهنگر است که برنده چهار سیمرغ بلورین و کاندیدای 14 بخش در سی امین جشنواره فیلم فجر شده است.
حمیدرضا آذرنگ برای بازی در این فیلم کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگری از جشنواره فیلم فجر شد. فیلم ملکه در دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت نیز در سه بخش به عنوان برترین فیلم مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین این فیلم در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم قبرس نیز مورد تقدیر قرار گرفت و توانست‌ برنده جایزه ویژه هیات داوران دانشجویان شود.
فیلم سینمایی«ملکه»، روایت دیده‌بانی در پالایشگاه نفت آبادان است که با نگاهی خاص به موضوع جنگ و وقایع آن می پردازد. در این اثر بلند سینمایی میلاد کی مرام، حمیدرضا آذرنگ، مهدی سلطانی، حسین باشه آهنگر و مصطفی زمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقمندان، برای عضویت در باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند.سینما سپیده در خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان قدس واقع شده است.
درباره فیلم ملکه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲