تیوال نمایش به طرز غریبی
S3 : 17:32:10
بازیگری یه بازیِ خیلی جدیِ که میتونه به طرز غریبی گِیم اُوِرت کنه!
  ۲۹ خرداد تا ۱۶ تیر ۱۳۹۶
  ۱۸:۰۰
  ۵۰ دقیقه
 بها: ۱۵,۰۰۰ تومان

: شهاب مهربان، سپهر زمانی
: آوا فیاض
: (به ترتیب الفبا) مهدی بوسلیک، مهدی حسینی نیا، اسما رمضانی، سارا شاهرودیان، مریم نقیبی

: سیاوش پاکراه
: امیرحسین دوانی
: سینا افشار
: فواد خراباتی
: آرزو رونقی
: محمد صادق زرجویان
: رضا علی پناه
: سبا جزایری

صفجه رسمی نمایش "به طرز غریبی" در اینستاگرام

شهر:
تهران

مکان

تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر، مجموعه فرهنگی و هنری تئاترشهر
تلفن:  ۶۶۴۶۰۵۹۲-۴

گزارش تصویری تیوال از نمایش به طرز غریبی / عکاس: سید ضیا الدین صفویان

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از تمرین نمایش به طرز غریبی / عکاس: رضا جاویدی

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» نگاهی به نمایش «به طرز غریبی» به کارگردانی آوا فیاض

» نادر برهانی مرند "به طرز غریبی" را افتتاح می کند.

» پوستر نمایش "به طرز غریبی" به طراحی گرافیک سینا افشار و به کارگردانی آوا فیاض به‌صورت مجازی رونمایی شد.

» نمایش مستند-داستانی به «طرز غریبی» در تئاتر شهر، اعلام زمان پیش فروش

» نمایش مستند-داستانی "به طرز غریبی" در تئاتر شهر/اعلام زمان پیش فروش

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
دو اجرایى شد.
فروش بلیت سانس ویژه هم اکنون باز است.

نمایش "به طرز غریبى" به دلیل استقبال تماشاگران و اتمام تمامى بلیت هاى روزهاى پایانى ،در آخرین روز اجرا جمعه ١٦ تیر،یک سانس ویژه ساعت ١٧ خواهد داشت.
خانم فیاض جناب نقیبی منتقد تشریف اورده بودند؟
۱۶ تیر ۱۳۹۶
Nita
کاش تمدید میشد
۱۷ تیر ۱۳۹۶
خسته نباشید وبه امید اجرا تان در مجموعه تاتر شهر .خانم فیاص گرامی :-P.
۲۱ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
صادقانه بگم سورپرایز شدم
انتظار کاری به این قوی ای و به این عالی ای رو نداشتم
اکثر عزیزان میدونند من با کسی رودربایستی ندارم و به قول آقای نادر برهانی مرند که در باره بنده گفته بودند داوود حرفشو بدون ملاحظه و بی پرده میزنه (جمله دقیقشون یادم نیست) من حرفم رو رک میزنم میخواد طرف خوشش بیاد میخواد نیاد!
عزیزان هم این رو قبول کردن که من رک هستم و از من ناراحت نمیشن (یا لااقل اینجوری نشون میدن!)
نمایش به طرز غریبی واقعا به طرز غریبی همه چیش خوبه
من انتضار یک کار خوب رو به پایین رو داشتم چون معمولا کارهای اول کارگردان های جوان اینگونه هستند، ولی این کار باعث شد نگاه من در انتخاب کارها برای دیدن یه کم عوض بشه، در جایی که کارهای بعضی از کارگردان های بسیار حرفه ای ما که گاها استخوان خورد کردند در تئاتر واقعا قابل دیدن نیست و در طول اجرا مدام آرزو میکنی کاش ... دیدن ادامه » زودتر کار تموم بشه دیدن همچین کارهایی که کار اول هم به جساب میان نعمته
آوا فیاض برای کار اولش ژانر فوق العاده سختی رو انتخاب کرده (نمایش مستند) چون به نظر من اگه نشه گفت سخت ترین ولی میشه گفت یکی از سخت ترین و صد البته جذاب ترین ژانرهای تئاتر نمایش مستند هست
در این کار همه چیز خیلی دقیق و حساب شده چیده شده
متنی خوب در اختیار داشتن خودش اولین قدم در ارائه یک کار عالی هست که در این کار شاهد یک متن فوق العاده هستیم
در طول اجرا چند نقطه از کار واقعیت و تمرین، نمایش و زندگی انقدر با ضرافت و دقت و ریز مخلوط میشه که تماشاچی واقعا میمونه که کدومش واقعا نمایش هست و کدومش تمرین و این مسئله نه تنها باعث آزار تماشاچی نمیشه که باعث لذت بیشتر از کار میشه
این ضرافت اول از همه برمیگرده به کار کارگردان و بعد تیم بازیگران، بازیگران انقدر بازی هاشون خوب هست و انقدر بده بستان خوبی بینشون جریان داره که من تماشاچی گاهی فراموش میکردم که دارم یک نمایش میبینم
در جای جای کار هرکدوم از بازیگران زیر نوری موضعی قرار میگرفتند و داستان زندگیشون رو که به نوعی پیوندشون زده بود به کارشون میگفتن، داستان هایی تلخ که البته به واقعیت خیلی خیلی نزدیکند، یادمون نره از تئاتر مستند حرف میزنیم نه قصه های پریان!
به کل گروه خسته نباشید میگم و آرزو میکنم ای کاش سالن بهتری در اختیار اینگونه کارهای خوب قرار میگرفت...
آوا فیاض و نازنین اسکندری این را دوست دارند
داود عزیز خیلى از این یادداشت خوبت انرژى گرفتم. سپاس
۱۲ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظرمن بازیگری یه بهانه بود, آدما تو هر شغلی و هرکجایی که باشن یه داستان دارن, یه داستان شاید جذاب برای مخاطب, یه داستان شخصی که به طرز غریبی اکثر مخاطبا درکش می کنن.
.
دست مریزاد آوا فیاض, مخاطب اونقدر محو تماشای نمایشت شده بود که حتی سرشم بر نمی گردوند, اونقدر با نمایشت ارتباط برقرار کرده بود که با خنده هاش و حرفاش واکنش نشون می داد.
.
بازی با ذهن مخاطب, در ابتدا و انتهای نمایش برای من بسیار جذاب بود جملات کوتاهی که مخاطب تا میخواست روش تمرکز کنه باید به جمله ی نفر بعدی گوش می داد.
.
زمان بندی عالی برای مونولوگ ها و تعریف داستان های شخصی یکی دیگه از نقاط قوت این نمایش بود منِ مخاطب کاملا منتظر مونولوگ های جذاب بازیگرا بودم.
.
اما همونطوری که گفتم بازیگری یه بهانه بود بهانه ای که به نظر من تنها به دلیل توانایی حرفه ای که کارگردان در اون داشت انتخاب ... دیدن ادامه » شد و به نظرم چقدر خوب اتفاقات رخ داده و واقعی درونش بیان شد.
.
و مجددا باید دست مریزاد گفت به کارگردان این کار که بازیگران درست و قالب هر نقش رو انتخاب کرده بود, بازیگرایی که چند برابر به مخاطب کمک کردن تا داستان رو بپذیره.
.
خسته نباشید به همه ی گروه به طرز غریبی که عالی بودن, تک تک شون
.
فقط یه انتقاد بسیار جدی بهش وارد بود کار با دهه هفتادی هارو مسخره نکنید
محمد لهاک این را خواند
آوا فیاض و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
ممنون از یادداشت خوبتون
۱۲ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امروز تخفیف دانشجویى با ارائه کارت در گیشه تئاتر شهر

تا کنون نادر برهانی مرند،حمید پورآذری،رضا گوران ،ایوب آقاخانی،علی سرابی ،وحید رهبانی ،سارا بهرامی،مرضیه وفامهر،حمیدرضا قطبی،خسرو نقیبی،نرمین نظمی،سید جواد یحیوی ،فرزین محدث،عباس غفاری ،میلاد نیک آبادی،علی احمدی ،ملودی آرام نیا ،محمد ولیزادگان ،شیرین فرش باف ،مصطفی قاهری،افسانه صرفه جو ،سعید حسن لو ،گلبو فیوضی،مصطفی تقی زاده ،مجید رحمتی ،سینا کرمی ،سجاد تابش ،لیدا فتح اللهی،بانی پال شومون ،سام بهشتی،سروناز نانکلی ،حمیدرضا محمدى،فرزانه تفرشی،ستایش محمودی و ... به تماشاى این نمایش نشستند.

فقط ٦ اجرا مانده
مینا &۱۲ این را خواند
تماشاچی حرفه ای این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من از پاستای شِف متنفرم.به نظرم پاستای شف خود ِ انتقامه.

فقط ٦ اجرا باقیست.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شما اصلا" میدونین اجرای تئاتر توو نیویورک یعنی چی؟تاحالا راجع به رویای آمریکایی چیزی شنیدین؟

٧ اجرا باقیست
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از همه چی لذت بردم .
از متن روان و جذاب .
کارگردانی که خیلی خوب بود .
بازی ها هم که جای هیچ بحثی رو نذاشتن ، فقط در اون قسمت ها که نقش ها بیرون از محوطه در مورد گذشته شون حرف میزدن خیلی سخت میشد باهاشون ارتباط حسی برقرار کرد . حالا یا تشخیص کارگردان به این شکل بوده یا زمانش کوتاه بوده .
ولی در تمام زمان اجرا لحظه ای نمیشد از داستان دور شد .
داستانی که شاید خیلی ها از اینور اونور تئاتر و سینمای ایران شنیدیم و حرف هایی که خودمون همیشه تو پلاتو میزنیم . برام جالب بود که یه بار از بیرون ببینمش .
آرزوی موفقیت برای کارگردان و عوامل و بازیگرهای توانا .
یا حق
آوا فیاض، علیرضا و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
سپاس از اینکه تشریف آوردید و اینجا هم نظرتونو ثبت کردید.
۰۸ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید روزهای تازه این نمایش از امروز ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

به بهانه اجرای نمایش به طرز غریبی

کلاس های آزاد آموزش بازیگری آقای هنرپیشه...
کارگاه بیان و حرکت در تئاتر به سرپرستی خانم هنرپیشه...
تست بازیگری برای فیلم فلان به کارگردانی آقای کارگردان معروف...
امروز شاید برای خیلی از افراد جوان حضور در یکی از موارد بالا به آرزو و دغدغه اصلی تبدیل شده باشد.
آوا فیاض در اولین تجربه کارگردانی تئاتر به سراغ یکی از آرزوهای پرطرفدار نسل جوان یعنی بازیگر شدن رفته که این روزها کم کم به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده است.
نمایش به طرزغریبی یک روایت مستند داستانی است که توسط شهاب مهربان و سپهر زمانی نوشته شده است و این پرسش را مطرح می کند که همه ساله چند نفر از نسل های مختلف برای تحقق آرزوی بازیگر شدن زندگی خود را قربانی می کنند و آیا بعد از پشت سر گذاشتن تمامی مشکلاتی که با آن مواجه می شوند به مدینه فاضله ای که در ذهن خود ... دیدن ادامه » مسجم می کردند رسیده اند؟
نمایش شامل پنج مونولوگ و یک داستان مدرن از تمرین تئاتر یک گروه جوان برای اجرا است.روایت پنج انسان که هر کدام به نوبه خود برای بازیگری بهای گزافی داده اند و با مشکلات زیادی مواجه شده اند و هنوز نیز به آینده ای روشن در این مسیر امیدوارند. اینکه هر کدام از این پنج نفر از کجا و چگونه وارد این عرصه شده اند و چه مشکلاتی را از سرگذرانده اند در قالب مونولوگ ها برای مخاطب روایت می شود.
بازیگران این نمایش با همان نام های اصلی خود بازی می کنند تا هر دو نمود بیرونی و درونیشان باورپذیرتر باشد که این یکی از نکات مثبت این نمایش محسوب می شود. استفاده از بازیگران جوان و ناشناخته بهترین انتخاب برای روایت دغدغه های فیاض است که به خوبی با متن همخوانی دارد.
میزانسن های این نمایش بدون مرز است و حس صمیمیت بیشتری بین بازیگر و مخاطب ایجاد می کند. همچنین طراحی صحنه که شامل کفش ها و لباس های متنوع است که به صورت دایره وار با رنگ قرمز دور تا دور بازیگران قرار داده شده است در واقع ترسیمی از دنیای بازیگری با تنوع نقش ها و خصلت های مختلف است که انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد.
در گذشته ورود به عرصه تئاتر و رفتن روی صحنه برای هر کسی ممکن نبود و چه بسا نیاز به تحصیلات آکادمیک به صورت تخصصی داشت و در صورت محقق شدن این امر پس از ممارست های فراوان ، صحنه برای بازیگر قداست داشت اما امروزه به لطف تعداد زیاد کلاس های آزاد بازیگری با هزینه های گزاف و همچنین سالن های خصوصی متعدد ، هر کس می تواند در هر شرایطی حداقل یک بار تجربه رفتن روی صحنه را بدست بیاورد. نسل جدید نیز با دیدن مسیر هموار و بدون شناخت کافی از این حرفه وارد تئاتر می شوند و در چنین شرایطی است که آسیب های روحی و شخصیتی مسیر زندگی جوانان را تغییر می دهد. این ها از مواردی است که دغدغه های کارگردان برای به صحنه بردن چنین اثری را مطرح می کند. آوا فیاض که قبلا تجارب زیادی در زمینه دستیاری کارگردان و روابط عمومی و تبلیغات داشته کاملا با افرادی که آرزوی بازیگر شدن را در سر دارند آشناست و به همین دلیل به خوبی از پس روایت دغدغه آنها بر آمده است.
چه خوب است کسانی که سودای بازیگر شدن را در سر می پرورانند و تنها از بیرون به دیدن این دنیای پر زرق و برق رفته اند، با دنیای درونی و شاید بی رحم این حرفه نیز آشنا شوند تا با دقت و اطلاعات بیشتری دست به انتخاب بزنند.
این نمایش هر روز ساعت 18 در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود. تجربه اش کنید.
علیرضا و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
خیلى ممنون از یادداشت خوبتون
۰۷ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک نمایش رئال مستند دیدنی
دیشب شاهد اجرای بسیار خوب این نمایش بودم. نمایشی که به طرز غریبی واقعیه
درهم تنیدن واقعیت و نمایش با الهام از واقعیت های موجود در میان عاشقان بازیگری ، به همراه تمام سختی ها و مشقات بازیگران با دیالوگ های روان ، واقعی و بازیهای تاثیر پذیر بازیگران از این نمایش یه کار خیلی خوب ساخته
استفاده از یک فضای کاملا ساده با نشانه هایی از عاشقان بازیگری که هر کدام وسیله ای را به دلیل بخشی از خاطرات تلخشون از بازیگری برجا گذاشتن ، به فضای رئال مستند کار کمک کرده
در مجموع تماشاگر بدون احساس خستگی یا گذشت زمان یه کار خوب با ریتم مناسب و تعلیق های به جا رو میبینه
شاید تنها ضعف نمایش به نظر من پایان باز ماجرا ( به سبک اصغر فرهادی !!! ) نمایشه که شاید تماشاچی عام رو با سوال و بدون پاسخ از روال کلی داستان به بیرون حمایت کنه
کارگردانی اول ... دیدن ادامه » خانم فیاض نشون داد ایشون تجربه سالها همکاری با گروه های تئاتر رو در کار استفاده کردن و در نتیجه کرگردانی ایشون بیشتر از یه کار اوله
امیدوارم شاهد کارهای بیشتر ایشون و گروه بازیگران هنرمندشون باشیم
دیدن این کار رو در فرصت باقیمانده ( 9 روز ) به سایر دوستان توصیه می کنم
آوا فیاض و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
دوست عزیز سپاس از لطف و مهربونى شما.
۰۷ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من یاد گرفتم جاى آدماى دیگه با خودم حرف بزنم،اما بلد نبودم جاى خودم با بقیه حرف بزنم
تماشاچی حرفه ای این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش، مستند یا اولتیماتوم
تماشای این اثر، تجربه جدید و خاصی بود. جزو معدود مواردی که اجرا و واقعیت خیلی استادانه در هم تنیده شده و تماشاگر در فضای بین یک نمایش و یک روایت مستند معلق میموند. مونولوگ های خلاقانه و تاثیر گذار در خارج از دایره اجرا که فضای واقعی صحنه محسوب میشد، کارکرد خیلی خوبی در درک گره های داستان داشت و البته از دید من این اجرا میتونه یک اولتیماتوم اخلاقی هم باشه. هیچ اطلاعاتی برای همیشه مخفی و محرمانه نمیمونه و هیچ انسانی نمیتونه مرزهای اخلاق رو جابجا کنه...
تاکید روی عبارت به طرز غریبی در مونولوگ ها کمی گل درشت شده بود و بنظرم از باورپذیری اون کم میکرد، صحنه پردازی خاصی هم دیده نمیشد. در مجموع دیدن این اثر رو به تیاتر دوستان به عنوان یک فضای نو توصیه میکنم.
پرند محمدی و نیلوفر ثانی این را خواندند
آوا فیاض و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
دوست عزیزم ممنونم از حضورتون و بیان دیدگاهتون
۰۶ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یادداشت کوتاه آناهیتا همتى بعد از دیدن نمایش در صفحه شخصى اینستاگرامشان:

تماشای این تاتر را به همه کسانی که در سینما و تاتر فعالیت دارند، پیشنهاد میکنم...
آنهایی که به هر قیمتی خواهان هنرپیشه شدن و شهرت هستند.... آنهایی که برای معروف و مشهور تر شدن پا روی کمر همکارانشان میگذارند و پله های ترقی رو بالا میرن.... آنهایی که با پاچه خواری و زیرآب زدن در این حرفه به اهدافشون میرسن..... آنهایی که علی رغم زحمت و کوشش در سالهای طولانی هنوز جایگاه هنریشونو پیدا نکردن ..... خلاصه ،همه و همه همکاران، دوستان و دشمنان تماشای این تاتر رو پیشنهاد میکنم
#آسیب_شناسی در #بازیگری و #تاتر و #سینما
#تاتر_خوب_ببینیم
#تاتر_شهر #پلاتو_اجرا ساعت ۱۸
تماشاچی حرفه ای این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان عزیزم با توجه با قانون تئاتر شهر سایت تیوال از ساعت ١٥ هر روز بسته مى شود، اما ما حضورى در گیشه هم بلیت صندلى دار و هم خارج از ظرفیت داریم.

منتظرتونم.
عاشق خوندن کامنت هاى اینجا هستم،بیاین ،ببینید و نقد کنید.
تماشاچی حرفه ای این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تخفیف دانشجویى؛ یکشنبه ها با ارائه کارت دانشجویى به گیشه تئاتر شهر بلیت ١٠ تومنى بگیرید.

منتظرتونم
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

چاپ شده در روزنامه آرمان به تاریخ ١ تیر ٩٦:
به بهانه اجرای نمایش «به طرز غریبی»
ره 100ساله‌ای که یک‌شبه طی نمی‌شود
فواد خراباتى

در کشورهای پیشرفته هنر نمایش بستری مناسب برای رشد فرهنگی و اجتماعی یک جامعه است.تاثیر تئاتر در بیان آسیب‌های اجتماعی بیش از هر هنر دیگری است. آوا فیاض در نمایش «به طرز غریبی» به سراغ یکی از عجیب‌ترین آسیب‌های اجتماعی رفته است. بازیگری هنری است که تاثیر مستقیم در سرنوشت و زندگی افراد گوناگون دارد. اما نکته حائز اهمیت ماجرا، نگاه جدید کارگردان به این پدیده جذاب است. به‌راستی طی این‌همه سال و در نسل‌های مختلف چند‌ هزار نفر قربانی بازیگری شده و بهترین سال‌های زندگی خود را از دست داده‌اند؟ نمایش «به طرز غریبی» ترکیبی از تئاتر کلاسیک در قالب پنج مونولوگ و یک داستان مدرن از تمرین یک گروه جوان تئاتری است؛ روایت پنج ... دیدن ادامه » انسان که هر کدام به نوعی قربانی بازیگری شده و همچنان با انگیزه به راه خود ادامه داده و چشم امید به آینده دارند. اینکه آنها طی این چند سال چگونه در این مسیر حرکت کرده و به جایگاه امروز رسیده‌اند، مهم‌ترین دغدغه کارگردان است. جالب‌تر آنکه این پنج نفر همچنان بازیگری را تنها راه نجات خود می‌دانند! دوستی می‌گفت تمام عوامل تئاتر و سینما ابتدا با هدف بازیگری وارد این حرفه شده و با گذشت زمان و بر اساس شرایط کارگردانی، نویسندگی، فیلمبرداری، صدابرداری، طراحی صحنه و گریم را انتخاب کردند. آنچه مشخص است بیشتر عوامل پشت صحنه رویای بازیگری داشته و برای تحقق رویای خود همچنان در نقش دستیار کارگردان، مدیر صحنه و مدیر تدارکات به فعالیت می‌پردازند. اما نکته جالب ورود افراد به این حرفه است. در گذشته دانشگاه و تئاتر مکانی مناسب برای پرورش بازیگر قبل از ورود به سینما بود. اما این روزها به لطف سالن‌های خصوصی، تئاتر آسان‌ترین راه برای شروع بازیگری است. این دو مبحث بسیار با هم متفاوت بوده و دلیل این تفاوت به نگاه نسل جدید برمی‌گردد؛ نسلی که یک‌شبه می‌خواهد ره صدساله برود؛ نسلی که دیگر به تحصیلات آکادمیک و تجربه پلکانی اعتقادی ندارد. این نسل خروجی آموزشگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های چند‌ماهه است. حال در این آشفته‌بازار ورود به دنیای پر زرق و برق بازیگری دیگر به واسطه توانایی افراد صورت نمی‌گیرد. در چنین شرایطی آسیب‌های به‌وجودآمده که اکثر آنها روحی است، شخصیت و مسیر زندگی افراد را تغییر می‌دهد. این روزها برای بازیگری باید بهای زیادی پرداخت کنید، حال آنکه موفقیت در این حرفه دیگر هیچ ‌فرمول مشخصی ندارد. آوا فیاض در نمایش خود به شما تمامی این موارد را یادآوری می‌کند. نمایش «به طرز غریبی» نوعی هشدار برای نسل جدید قلمداد می‌شود؛ اینکه دنیای بازیگری با آنچه شما از بیرون می‌بینید بسیار متفاوت است. در واقع سرنوشت شما برای موفقیت در دنیای بازیگری به دست خودتان رقم نخورده و این افراد و شرایط پیش روی هستند که سرنوشت شما را تعیین می‌کنند. گاهی سکوت‌کردن بزرگ‌ترین خیانت به افراد است و چه خوب که نگاهی درست به دنیای واقعی بازیگری داشته و تجربه چند‌ساله خود را در اختیار دیگران قرار دهیم؛ تجربه‌ای که شنیدن آن برای تمامی اقشار جامعه که تصور درستی از شرایط این روزهای بازیگری ندارند، بسیار ارزشمند است.
* کارگردان تئاتر
آوا فیاض و حسین کریمی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشه خیلی خوبی بود ... و به نظرم داستان متفاوت هر بازیگر میتونست با مخاطبای مختلف ارتباط برقرار کنه و مخاطب حس بازیگر رو درک کنه ...
آوا فیاض، رضا تهوری و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
دوست گرامى خیلى از شما ممنونم
۰۴ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#به_طرز_غریبی از نمایش لذت بردم ...
نمایشی با بازی ها و مونولوگ های عالی ... شدیدا پیشنهاد میکنم ببینید !
سمانه و حسین کریمی این را خواندند
آوا فیاض و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
سپاس از حضور و بیان نظرتون
۰۳ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خیلی اجرای خوب و دلچسبی بود. دیدنش رو توصیه میکنم
بازی ها عالی
فضاسازی خوب
یه کار حرفه ای بعد از مدتها دیدم
حسین کریمی این را خواند
آوا فیاض، farhad riazi و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
سپاس از تشریف فرماییتون
لطف دارید
۰۳ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شاید باورتون نشه من از اون روز به طرز غریبی از گوسفند می ترسم.



**************************


گوسفندانی بودیم
خرمان کردند
گرگ شدیم


#سینا_بهمنش
پرند محمدی و نیلوفر ثانی این را خواندند
آوا فیاض، حسین کریمی و تماشاچی حرفه ای این را دوست دارند
ممنون از این پست شما
۰۳ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید