تیوال نمایش ۲۵
S3 : 03:49:25
امکان خرید پایان یافته
  ۲۱ خرداد تا ۲۳ تیر ۱۳۹۳
  ۲۰:۰۰
 بها: ۱۵,۰۰۰ تومان


: محمد یعقوبی
: اشکان خیل‌نژاد، مرتضی میرمنتظمی
: مرتضی میرمنتظمی

بی‌درنگ
نویسنده: هادی احمدی، کارگردان: تایمازرضوانی
پاس‌گاه
نویسنده و کارگردان: تایماز رضوانی
تردید
نویسنده: پیمان شمس، کارگردان: سعیدرسولی
تو با همه فرق داری خوش‌گِل من
نویسنده: محمد یعقوبی، کارگردان: عباس شکیب مهر
تو خانه را آن دور می‌دیدی
نویسنده: لیدا شیرمرد، کارگردان: علی حیدری
تو خانه را آن دور می‌دیدی
نویسنده: لیدا شیرمرد، کارگردان: کارگردان: محمدارفعی
دختران انتظار
نویسنده: تایماز رضوانی، کارگردان: حلیمه نوروزی
روز دروغ
نویسنده و کارگردان: محمد یعقوبی
سوگ
نویسنده: ارنواز صفری، کارگردان: مهدی ربوشه
شباهت فرهنگی
نویسنده: ابراهیم قربان پور، کارگردان: شاهین خواجویی نژاد
عشق کوفتی
نویسنده: تایماز رضوانی، کارگردان: علی احمدی
عشق وچوبه
نویسنده و کارگردان: تایماز رضوانی
کلوخ‌کوب
نویسنده: سیامک کبیری، کارگردان: مجیدبراتی
ماه‌رو
نویسنده: رحیم رشیدی تبار، کارگردان: دانیال شهریاری
ماه‌رو
نویسنده: رحیم رشیدی تبار، کارگردان: مریم کاظمی
نور می‌رود
نویسنده: مریم مالمیر، کارگردان: سعیدرسولی

شهر:
تهران

گزارش تصویری تیوال از نمایش بیست و پنج / عکاس : نیلوفر علمدارلو

... دیدن همه عکس ها »

مکان

خیابان پاسداران، بعد از سه راه اقدسیه، روبروی پارک نیاوران، خیابان فرهنگسرا
تلفن:  ۲۲۲۸۷۰۸۱-۲، ۲۲۲۹۹۷۳۰


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
سلام خسته نباشید میگویم به گروه نماش 25 . من دیشب اجرا را دیدم فکر میکردم خسته کننده باشد ولی با دیدن اپیزود تو خانه را آن دور می دیدی خستگی از من دور شد . اجرای خیلی تاثیرگذاری بود مخصوصا اجرای بازیگر زن که خنده و گریش منو تحت تاثیر قرار داد و در کل بازی ها و متن و دوست داشتم و به عوامل این اپیزود تبریک و خسته نباشید می گویم چون همه چیز سر جای خودش و کامل بود .
وحید هوبخت این را خواند
شاهین نصیری، مهتاب جباری و محمد الف این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جمعه به تماشای کار نشستم. جالبه که از کار یه عده بازیگر ناآشنا استقبال خوبی در نیاوران میشه. اپیزود اول کار ، روز دروغ ( که ظاهرا با استناد به بروشور، کار خود آقای یعقوبی بوده) من رو به تماشای یه تئاتر خوب و تقریبا حرفه ای امیدوار کرد. ابتدا که نور اومد فکر کردم آیدا کیخایی روی صحنه است!!! که فهمیدم خواهر ایشونن.! بازی بازیگر مرد روان و باورپذیر بود. در ادامه، سایر اپیزودها به نظرم کمی فاصله می گرفت و به سمت یه اجرای کارگاهی سوق پیدا کرد. البته باید به اپیزود این عشق کوفتی لعنتی هم به عنوان یه کار خوب اشاره کنم با بازی های روان و باورپذیر. سایر اپیزودها بعضا متنهای خیلی معمولی داشتند و فاقد کارگردانی درستی (البته فقط از نظر من) به نظر می رسند. بازیها در اپیزود دختران انتظار، تو خانه را آن دور میدیدی و کلوخ کوب مصنوعی و گاهی بسیار درشت به نظر می رسید که ... دیدن ادامه » با فضایی که من از آقای یعقوبی سراغ داشتم همخوانی نداشت. ای کاش برای تفکیک اپیزودها از هم فکر بهتر و نمایشی تری می شد. استفاده از نور ساده ترین راه به نظر می رسید.
خسته نباشید به دوستان
تینا این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام به دوستان خوب تیوالی که با نوشتن نظراتشون امکان دوباره نگریو رو کارا فراهم میکنن .
ای کاش نظرات به صورت گفتگو اتفاق می افتاد . مثلن اعضای اجراها پاسخ میدادن و بقیه دوستانم شرکت میکردن.


من دیشب اجرا رو دیدم . از تو خانه را آن دور میدیدی و ماهرو تعریف شنیده بودم . واقعن هم خوب بودن . از تو خانه را آن دور میدیدی خیلی خوشم اومد . دوگانگی اصرار زن برای عشق ورزیدن و سردی مرد احساس بیگانگی آدما رو منتقل میکرد . مرد میخواست بره و زن شعر میگفت و...! این خیلی باعث تلخی میشد! اینکه چقدر زندگی واقعی میتونه از آرزوها و فکرای ما دور باشه حتا بعد از نمایش ذهنمو به خودش مشغول کرده بود . سرمای بدی تو نمایش بود که یه لحظه مو رو بر تنم سیخ کرد و غمگین شدم ولی ای کاش این لحظه های حسی بیشتر بود .
راجع به نمایش ماهرو میخوام مثالی بزنم . ظاهر همه چی خوب بود . مخاطب راغب ... دیدن ادامه » بود ادامه کارو ببینه . استیصال مرد تو مواجه شدن با این حقیقت که باید از زن مورد علاقه اش دست بکشه تاثیر گذار بود ، اما نمایش یه مشکل بزرگ داشت . انگار درام رو هیچی ساخته شده بود . چطور ممکنه زن عمویی به بچه ای شیر بده و هیچکس خبر نداشته باشه؟ ای کاش واسه این مشکل استدلالی وجود داشت . مثلن دلیلی برا اینکه چرا زن عمو این همه سال موضوع شیر دادن به جمالو پنهان کرده بود کاش ذکر میشد . چون خونواده هایی که این رسمو دارن و توشون رایجه همه خبر دارن فلان بچه از فلانی شیر خورده . حیف که این استدلال وجود نداشت . همین باعث شده بود درام مثل صحنه بازی پینگ پونگی خیالی بشه که توپ و راکتی در کار نیست و ما فقط حرکت پینگ پونگی خیالیو میبینیم .
در مورد بقیه کارا نقاط قوت و ضعفی وجود داشت اما در درجه اول باید داستان ، استدلال ، روابط علی معلولی در بیاد که بشه با بازی بازیگر ، طراحی صحنه ، شکل اجرایی کارگردان و همه چی کانکت بشیم . متاسفانه نمایشای دیگه ای که من دیشب دیدم حفره های زیادی داشت ، اما من به خوبی میدونم هدایت و به سامان رسوندن چنین پروزه ای چقد سخت و دشواره .
همگی خسته نباشید
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به همگی خسته نباشید میگم. نمایش خوبی بود و معلوم بود خیلی زحمت کشیده بودید. یکی دو تا از اپیزودها چندان قوی نبود متأسفانه که فکر کنم حدس می زنید کدوما رو میگم. در مورد بازیگرها هم همینطور. چند بازیگر زیاد توی نقش نبودن. مزیت این نمایش تنوع زیاد و علاقه مند نگه داشتن تماشاچی بود در درجه ی اول. و بعد هم کشمکش های زن و مردها که همگی درگیرش هستیم و همیشه آدم رو جذب می کنه
لیلا علی اکبری و emad gholipour این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با درود به همه گروه ها،
جدا از روز دروغ استاد یعقوبی تنها اپیزودی که توانستم با آن ارتباط برقرار کنم تو خانه را آن دور می دیدی بود. از تماشای این تکه نمایشی بسیار لذت بردم چرا که هویت مستقلی داشت که به زیر سایه محمد یعقوبی بزرگ پنهان نشده بود.
چیزی که در نمایش 25 خودنمایی می کند مشکلات ناشی از متن نمایشی است. همان مشکل همیشگی تئاتر. اگر متنی دراماتیک باشد فارغ از هر سلیقه و دیدگاهی قادر به برقراری ارتباط است. متن ها در این نمایش مشکلات بنیادینی داشتند. در بعضی حتی اصول منطقی رعایت نشده بود. انتخاب متن هوشمندی یک کارگردان است و بابت یک متن ضعیف نمی توان تنها به نویسنده خرده گرفت. من همه اپیزودها را با دقت تماشا کردم. متنی که امکانات نمایشی بالقوه ای داشت تو خانه را آن دور می دیدی بود. داشتن حداقل امکانات نمایشی به بازیگران امکان می دهد به جای نمایش ... دیدن ادامه » خود بر صحنه تئاتر به ایفای نقش بپردازند. این اتفاق را در تو خانه را آن دور می دیدی شاهد بودم. بازی مهتاب به نمایش گذاشتن بازیگر نبود و چون هر کنشش بر صحنه برخاسته از موقعیت نمایشی متن بود بر دل می نشست و تاثیر می گذاشت. به کارگردان، نویسنده و بازیگران این اپیزود تبریک و خسته نباشید می گویم. موفق باشید.
منم میخواستم همینو بگم . خیلی بده که دانشجوهای نمایش به سمت تاثیر گرفتن صرف از استاد بزرگی برن . ما یه استاد یعقوبی داریم که خودش اصله . با شما هم نظرم . البته یادگیری مرحله آزمون و خطاست تا راه خودشونو پیدا کنن . دست همگی درد نکنه
۲۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام

کارو دیشب دیدم نمایش ماهرو و تو خانه را آن دور می دیدی سزاوار این همه تعریف و داشت ، بی نظیر و بهترین بودن . همگی خسته نباشید ... 20
خانم بیاتی زاده .. از طرف گروه ماهرو از لطفتون ممنون و سپاسگدارم
۲۰ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ویدئو پشت صحنه این نمایش رو میتوانید در سایت پشت صحنه مشاهده کنید:
http://www.poshtesahneh.com/video/poshtesahneh-theater-25.html
دوستان عزیزم! نمایش 25 فردا دوشنبه 16 تیرماه به دلیل وفات حضرت خدیجه (س) اجرا نخواهد داشت. روز سه شنبه ، 17 تیرماه نیز نمایش از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد. لطفا اطلاع رسانی کنید.
درورد فراوان ...
محمد علی نجیمی و وحید هوبخت این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید


دوستان تیوالی عذر می خواهم که اینجا این نوشته را می نویسم ، چاره ی دیگری پیدا نکردم.

با سلام به دوستان بیست و پنجی

این نمایش اپیزودیک را امروز دیدم. و آن را کار مومنی نیافتم. نکاتی در یکی از اپیزودهای این نمایش به نام سوگ بود که مرا نسبت به برخی از این دوستان مشکوک و معترض کرده است. کمی ناراحت ، غمگین و در عین حال آتشفشانی از خشم هستم. از دوستان دست اندرکار این اپیزود به خصوص مهدی ریوشه و یا خانم ارنواز صفری اگر در تیوال هستند ، تقاضا دارم با ایمیل این حقیر تماس بگیرند تا مسئله را برایشان بازگو کنم و امیدوارم در اشتباه باشم و به طبع این خشم فروکش کند.

با تشکر.



Mr.tambourineman67@yahoo.com
جناب پیکانی گرامی، سلام- اپیزود سوگ همان بود که یک خانمی فوت شده بود و دوستانش دور هم جمع بودند؟... اگر صلاح دانستید لطفا" اندکی در مورد مطلبی که به آن اشاره کردید، توضیح بدهید. چون در هر حال دوستان تیوالی هم بعضا" این نمایش را دیده اند و شخصا" هم ... دیدن ادامه » این نمایش و اپیزود مورد اشاره را دیده ام و کنجکاو شدم بدانم مقصود شما از این که نمایش را «کار مومنی نیافتم» و یا نکته ای که شما را خشمگین کرده چه است؟!! زمانی که من این نمایش را دیدم، نکته ی خشمگین کننده و یا ناجوری در آن مشاهده نکردم. اگر صلاح دانستید، پاسخ بدهید. با سپاس.
۱۴ تیر ۱۳۹۳
ببخشین چرا اسم داستان مورد نظرتون و نویسنده اشو نمیگین؟ با نگفتن این سوتفاهم پیش میاد شاید غرض ورزی وجود داره . به نظر من اگه واقعن حرف آقای پیکانی درست باشه باید با رفرنس بگن نه که فقط حاشیه درست کنن . این بچه ها زحمت کشیدن . لطفن شفاف سازی کنین
۲۱ تیر ۱۳۹۳
خانم شیرازی ، به خدا اگر قصدم این بود که زحمات کل گروه را زیر سوال ببرم. اگر هم چنین چیزی در نوشته ام بوده ، تقصیر از من ست و حق با شماست.
شما هم همین طور.

خانم بهفر ، باری دیگر می گویم که بنده نه سر پیازم و نه ته پیاز. درباره ی "غرض ورزی" و " حاشیه ... دیدن ادامه » سازی" هم می سپارم به دوستانی که با آن ها "شفاف" صحبت کردم.
ممنون از توجه شما.
۲۹ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان تیوالی من خیلی تعریف نمایش ماهرو و تو خانه را آن دور میدی و شنیدم روزهای اجرای ماهرو را در تیوال دیدیم ولی لطفا روزهای اجرای تو خانه را آن دور میدی و اطلاع بدین . خسته نباشید
سلام دوست عزیز
تو خانه را آن دور می دیدی در روزهای یکشنبه،سه شنبه،پنج شنبه و جمعه پذیرای شما می باشد.
۱۲ تیر ۱۳۹۳
دوست عزیز سلام .. نمایش ماهرو توسط دو گروه مجزا و با بازیگرای متفاوت روی صحنه هستش.
ماهرو به کارگردانی مریم کاظمی در روزهای یکشنبه:سه شنبه:چهار شنبه و جمعه هستش و
ماهرو به کارگردانی دانیال شهریاری روزهای دوشنبه و پنج شنبه هستش.

ببینید کدام یک مد نظر ... دیدن ادامه » شما هستش که در روز صحیح تشریف بیارید
۱۲ تیر ۱۳۹۳
سلام خانم بیاتی زاده ، مرسی بابت گفتن نظرتون . من به خاطر کامنت شما دقت کردم حتمن دو اپیزود ماهرو و تو خانه را آن دور میدیدی رو ببینم . خیلی دوست دارم بقیه کارا رو هم ببینم .
۲۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
نباید از حق گذشت . نمایش تو خانه را آن دور میدی از لحاظ متن و اجرا بی نظیر بود و اصلا قابل مقایسه با بخش های دیگر نبود ( درسته همه زحمت کشیده بودند ) ولی توان و اجرای بازیگران این بخش عالی بود و منو تحت تاثیر قرار بود . مخصوصا اجرای بازیگر خانم این کار . اگر اختیارات آقای یعقوبی را می داشتم حتما از این بانوی زیبا و هنرمند برای اجراهای جدی تر بهره می بردم . به شما تبریک میگویم .
بازیگر زن این کار خیلی خوب بودن . کلن بازیگری نمایش تو خانه را میدیی رو دوست داشتم .
۲۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان عزیز نمایش های ماهرو و دختران انتظار توسط دوگروه مجزا و دارای کارگردان های و مجزا و روزهای متفاوت روی صحنه میره .
پس اگز لطف می کنید و نظری می نویسید ، بفرمایید که کدوم اجرا مد نظر شما هستش تا بتونیم استفاده بیشتری از نظراتتون داشته باشیم .

ماهرو به کارگردانی مریم کاظمی : روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، چهار شنبه و جمعه هستش و
ماهرو به کارگردانی دانیال شهریاری روزهای دوشنبه و پنج شنبه روی صحنه می رود

دختران انتظار به کارگردانی حلیمه نوروزی روزهای یکشنبه، چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه هستش
دختران انتظار به کارگردانی تایماز رضوانی روزهای دوشنبه و سه شنبه روی صحنه می رود
وحید هوبخت این را خواند
لیلا علی اکبری و محسن قربانی این را دوست دارند
:( آخه چند بار باید ببینیم که بتونیم همه کارا رو ببینیم؟
۲۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ظاهرا برای تماشای تمام اپیزودها باید سه یا چهار شب وقت گذاشت. دوست داشتم فرصتی می شد تا تمام اپیزودها رو ببینم. اما اگه به همین هشت اپیزودی که دیدم تکیه کنم باید بگم نمی تونم درباره یه تاتر با عنوان مشخصی که در ذهنم دارم نظر بدم. تا مخاطب بخواد با اپیزودی همراه بشه اپیزود دیگه ای با یک داستان کاملا مستقل می آد روی صحنه.
بعضی از اپیزودها در همون زمان کوتاه آدم رو با خودش همراه می کرد. اپیزودهای این عشق کوفتی لعنتی و بی درنگ همیچین فضایی داشتند. بازی بازیگر زن در اپیزود این عشق کوفتی لعنتی خوب بود. بازی های بی درنگ (خشتک پاره!!! : )) روان بود به ویژه زن و مرد اصلی. اما مشکل این دو اپیزود هم مثل بقیه اپیزودها محدودیت زمانی بود که نویسنده، کارگردان و بازیگر با آن مواجه است. این محدودیت شاید در نوشتار به عنوان داستان کوتاه مشکلی ایجاد نکنه و اصلا جالب هم باشه! ... دیدن ادامه » اما روی صحنه بردن یک نمایشنامه با روابط پیچیده و درهم، میان آدم ها در یک زمان ده تا پانزده دقیقه به نظر من فکر بیشتری می طلبه. اپیزود روز دروغ تنها اپیزودی بود که سعی داشت آغاز و پایان مشخصی داشته باشه. بازی های روز دروغ هم به ویژه مرد خیلی خوب بود.
کلیشه موضوع دیگری بود که در بعضی از کارها آزار دهنده بود. بخشی از بازیهای ماهرو، دختران انتظار و نور می رود از این نظر من رو آزار می داد و و در بعضی از این کارها خط سیر کارگردانی هم دیده نمی شد.
تفاوت کیفی در متنها هم احساس می شد به ویژه اپیزودهای آخر که البته باید چاشنی خستگی مخاطب رو هم به اونها اضافه کرد!
وحید هوبخت این را خواند
سلام و ممنون از یادداشت ... چون دختران انتظار و ماهرو توسط دو گروه کار شده .. ممنون می شم اگزروز که به تماشای کار نشستی یا اسم کارگردان رو دکر کنی کمک بشتری به گروه خواهد شد .. بازم ممنون از لطف بیکران شما
۱۰ تیر ۱۳۹۳
من فقط به عنوان یه بیننده علاقه مند نظرم رو دادم بعید می دونم بتونم کمک خاصی کرده باشم دوست عزیز! سه شنبه هفته پیش اجراتون رو دیدم.
خسته نباشید فراوان
۱۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یه خسته نباشید به همه دوستان و هنرمندان عزیز مجموعه 25
اجرای پر انرژی و دلچسبی بود با اینکه زمان زیادی داشت اما بالا بودن سطح کیفی بعضی اپیزودها جایی برای خستگی و نا آرامی در مخاطب نمی گذاشت.
اکثر اپیزودها خوب بودند و سعی داشتن دغدغه های نویسنده های کارهایشان که عموما" در روزگار امروز ما رایج و مشهود است را به تصویر بکشند و تا حدود زیادی هم موفق بودند. من به شخصه با احترام زیاد به همگی از اپیزود ماهرو به خاطر کارگردانی خوب و با درایت و بازی روان و دلنشین و همچنین فکر باز نویسنده بیشتر لذت بردم و همچنین اپیزود بی درنگ که همه چی داشت و یک اجرای کامل بود، اپیزود نور می رود و تو تا حالا هند رفتی هم اجرای روان و خوبی بود.البته من روز سه شنبه رفتم و قصد دارم در روزهای آینده هم برای دیدن بقیه کارها حتما" برم. همگی خسته نباشند، خدا قوت
لیلا علی اکبری، emad gholipour و Mahshid Badrnia این را دوست دارند
ممنون امیر .. خودم از طرف گروه و کارگردان (مریم کاظمی) ازت تشکر می کنم .. بسیار بسیار
۱۰ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید به همه دوستان و عوامل مجموعه 25. خوشحالم از این که 120 دقیقه کار رو بدون احساس خستگی تماشا کردم. کار کشش داشت. این موفقیت بزرگی محسوب می شه.
بازی ها در ماه رو, پاس گاه و تو خانه را آن دور می دیدی روون بود. بازی مرد در دوباره پایان هم روون بود. بازی زن در تو خانه را آن دور می دیدی درخشان بود. متن پاس گاه طنز بی معنایی بود به دنبال جذب مخاطب به هر قیمتی. این توهین به شعور مخاطب است. اما در کنار این متن دو متن خوب دیده می شد. تو خانه را آن دور می دیدی یک درام واقعی بود. تنشی که در متن وجود داشت از هر لحظه کنش نمایشی ساخته بود. تو تا حالا هند رفتی هم فارغ از حشوی که داشت متن خوبی بود. البته پایانی که نتیجه گیری می کرد و مشکل رو به زن نسبت می داد کار رو خراب کرده بود. متن سوگ دیالوگ های بی ربطی داشت که موقعیت اولیه نمایشی خوب اثر رو زایل می کرد و ارتباط را ... دیدن ادامه » مختل می کرد.
در کل کار ارزشمندی بود. اما امیدوارم آفت لودگی برای جذب مخاطب از جوانان تئاتری ما دور شود. تقلید چشم بسته و به نمایش گذاشتن بازیگر نه نقش نتیجه خوبی برای تئاتر ما ندارد. ما نیاز به آن های مستقل داریم. بدل های ضعیف به کار تئاتر ما نمی آیند.
ببخشین آقای مافی منظورتون از «آفت لودگی» چیه ؟ من که لودگی ندیدم
اما اینکه میگین تو خانه را آن دور میدیدی تنش داشت که باعث کنش شده بود و کارو جذاب کرده بود موافقم .
۲۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام به همه دوستان

تایم این کار چند دقیقه س؟
وحید هوبخت این را خواند
دو ساعت
۰۸ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ملغمه‌ای از روابط!
آشفته‌بازار تعهد!
و مرز غمناک و دهشتناکِ اعتماد و عدم اطمینان!

به کجا رهسپاریم؟!
چنین شتابان...

/برای پروژه‌ی نمایشی 25/

فارغ از تفاوت کیفی نمایش‌ها، تماشای (همراه با تأمل) این نمایش رو به دوستانم پیشنهاد می‌کنم.
و خسته نباشید میگم به تمامی عوامل و دست‌اندرکاران این پروژه.
:
با احترام به تمام نمایش‌های مجموعه‌ی 25 و دوستانم،
نمایش "ماه‌رو" /به کارگردانی مریم کاظمی/
کاری بود که با جدیت به موضوع مورد بحث خودش پرداخت و به اون احترام گذاشت. لحظات شیرینی هم در نمایش بود که خوشبختانه بازیگران برای انتقالش اضافه‌کاری نمی‌کردن. این ما بودیم که به شرایط مضحک اون جوون می‌خندیدیم.
لحظات ... دیدن ادامه » دراماتیک و درست که پر واضحه ستون اصلی این لحظات، حضور و انرژی درست بازیگران و دقت نظر و و سواس کارگردان بوده...
هرچند نقد و پیشنهاد دیگری هم در مورد کار هست که اگر اعمال بشه، به نظرم کیفیت و درصد فهم مخاطب از نمایش رو بیشتر می‌کنه...
البته نمایشنامه ارزش این رو داره که کمی قوام بیاد و فراتر از یک داستان و یک موقعیت نمایشی باشه.

***
و دیگر اینکه صد البته بعید نیست دلیل اصلی ارتباط من با این نمایش اتفاق مشابهی باشه که در کودکی برای خودم افتاده!!! :)
بله! هیچ بعید نیست :)
با سلام و خسته نباشید به همه بچه های گروه نمایش 25
واقعا" با دیدن این نمایش بسیار مشعوف شدم که یک گروه جوان و گم نام توانسته بودند با حداقل ها بهترین ها را خلق نمایند که در مجموع اثری خوب و درخور توجه از آب درآمده بود.
شاید مقایسه اپیزودها کار درست و اصولی نباشد ولی با توجه به یک دست نبودن اپیزودها ذهن ناخودآگاه مبادرت به مقایسه می کند پس بدون ترتیب باید بگم اپیزود های "سوگ"،"ماه رو"،"تا حالا هند رفتی" و " تو خانه را آن دور می دیدی" را دوست داشتم که هم از لحاظ متن و هم از نظر کارگردانی و بازی جز بهترین اپیزود ها بودند خصوصا" نمایش تو خانه را آن دور می دیدی که بازی های بسیار حرفه ای و هوشمندانه را داشت و گیر افتادن شخصیت مرد در گوشه ای از رینگ و تقلا و تلاش او برای مقابله به مثل با زن را به خوبی نمایش داده بود و یا در نمایش ماه رو به خوبی بحران بوجود آمده به ... دیدن ادامه » تماشاگر منتقل میشد و نمایش های سوگ و تاحالا هند رفتی هم سرشار از لحظه های واقع گرایانه بود.
در انتها برای همه بچه های نمایش 25 آرزوی موفقیت را دارم.
آقای رفیعی بی نهایت سپاس از اینکه وقت گذاشتین و به تماشای ما نشستین و باعث دلگرمی ماست که از کارها خوشتون آمده، امیدوارم هرشب اجرای بهتری داشته باشیم.
۰۴ تیر ۱۳۹۳
آقای رفیعی به نظر من تو ماهرو بحران به خوبی به وجود اومده بود ولی باورپذیر نبود که زن عمو یواشکی به جمال شیر داده . خب چرا؟ چرا تو نمایش به این سوال پاسخ داده نشده؟ من خودم از نمایش ماهرو لذت بردم اما همه اش منتظر بودم به سوالم جواب داده بشه ولی نشد و نمایش ... دیدن ادامه » تموم شد و بحران خلق شده واسم بی معنا شد . :(
۲۱ تیر ۱۳۹۳
خانم بهفر سلام .
من به عنوان بازیگر اپیزود ماهرو از شما بابت نظرتون تشکر می کنم .
فقط اینکه کار یه کار کوتاه هستش . و در کار کوتاه به طور مخصوص نمی شه به تمامی مسائل ریز پرداخت و تمامی سوالات را پاسخ داد. نیاز به تخیل تماشاچی هست و اینکه گدشته ای بسازه .همونطور ... دیدن ادامه » که ما ساختیم در تمرینات . و البته دیالوگی مادر داره که می گه اولا از عاقبتش خبر نداشته .بعد که می فهمه چه کرده سختش بودی به عاموت بگه ..
و ازون جایی که ازدواج دختر عمو و پسر عمو در عشیره های جنوب به زوری می شه گفت اجبار هستش و انجام نشدنش رو یه سیاه بختب می دونستن از گفتن ترسیده ...
امید وارم تونسته باشم کمی جوابه سوالتونو بدم
۲۳ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امشب کار رو دیدم ممنون از آقای یعقوبی و ممنون از همه بازیگران .تایم کار خیلی طولانی بود و بعضی موضوعات تکرار میشد و اینکه بهترین کار امشب کار ماهرو با گارگردانی خانم کاظمی و بازی بسیار زیبای آقای عماد قلی پور و آناهیتا خسروی و بهنام مومنی بود هر سه بسیار خوب بازی کردن.احساس آقای قلی پور بغضی لطیف در درون من ایجاد کرد ممنون از این احساس شون در اجرا.به امید اجراهای بهتر در آینده .
فرناز نوروزی این را خواند
لیلا علی اکبری و emad gholipour این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان عزیزم! نمایش 25 فردا چهارشنبه ( 4 تیرماه ) به دلیل بازی تیم ملی فوتبال کشورمون اجرا نخواهد داشت. امیدواریم از پنجم تیرماه باز هم شما رو ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران داشته باشیم. به امید موفقیت و پیروزی ملی پوشان فوتبال ایران.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید