تیوال نمایش اینرسی
S3 : 16:38:16
  ۲۱ تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
  ۲۰:۳۰
  ۵۰ دقیقه
 بها: ۱۰,۰۰۰ تومان

: سیاوش حیدری
: احسان بداخشان ( مهمان از گروه پاپتی ها )، حسین پوریانی ( مهمان از گروه پاپتی ها )، حسن جنت مکان امیری، شیدا ( طیبه ) حسین زاده، مریم حیدری ( مهمان از گروه پاپتی ها)، شادی شاه علی، سجاد میرسعید، نرگس نیک سیرت

بر اساس رمان " شب یک، شب دو " نوشته ی بهمن فرسی
: بهنود بهلولی
: محمد جواد حیدری، علیرضا بخشی استوار
: آرین ولی پور
: پوریا پیرهادی
: سینا همای

: این اجرا هشت بازیگر دارد و نهایتن می تواند پذیرای هشت نفر از مخاطبان (به تعداد بازیگران) باشد، به دلیل اینکه وقت مخاطبان عزیز برای گروه اجرایی محترم است، خرید بلیت تنها از طریق سایت تیوال میسر می باشد و تحت هیچ شرایطی فروش حضوری یا رزرو بلیت نخواهیم داشت.
با سپاس فراوان از طرف گروه اجرایی.
اجرا شامل دو بخش است. بخش اول به صورت ایستاده مقابل مخاطبان اجرا می شود.این نمایش خردادماه 94 به روی صحنه رفته است که شما می‌توانید برای خواندن نظر ودیدن عکس و... اینجارا کلیک کنید

گزارش تصویری تیوال از نمایش اینرسی / عکاس: سید ضیا الدین صفویان

... دیدن همه عکس ها »

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
من با خودم فکر می کنم این شکم پر از یکی دیگه نیست،حتی پر از ژیرار هم نیست ؛این شکم پر از خود توئه، قفط تو...
الان که فکرش رو می کنم،اینرسی در واقع یک نمایشنامه خوانی بود تا اجرای تئاتر، چون کلاً اکت نداشت.. اجراگران حتی با چهره شون هم حسی رو منتقل نمی کردن و حرکتی هم که نداشتن و فقط دیالوگ می گفتن،صحنه پردازی هم که نبود. تنها فرق اینرسی با نمایشنامه خوانی های ... دیدن ادامه » مرسوم نحوه ی قرارگیری اجراگران بود که در بین تماشاچی ها و رو در رو می ایستادند...
البته تجربه ی اینرسی لذت بخش بود و مخصوصاً متن خیلی جالبی داشت و ارزش کار محفوظه.. ولی خب تئاتر نبود
۰۱ تیر ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

کارت پستی خیلی جا نداره ......

وقتی کارت پستی انتخاب می کنی ، یعنی دلت می خواد حرف بزنی
.
.
.
.
ولی چیزی نداری که بگی ......
درست مثل ایمیل فورواردی :دی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیشب یه تیاتر دیدم ولی الان چیزی ازش یادم نمی آد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اینرسی رو دیدم

بعد از دیدن کار می بینم پوسترش چقد خوب طراحی شده ، تبریک به طراحش

برای من کار از تحرک کمی برخوردار بود ، ینی فکر می کنم اگه برای بازیگرا سکانس های حرکتی چرخشی در نظر گرفته میشد که بازیگرا با هر نامه جلوی تماشاچی ها بچرخن ، هم کار پویا تر میشد ، هم آدم می تونست اجرا رو متنوع تر تجربه کنه

همین طور در مورد طراحی صحنه و لباس ، به نظرم خلا اش قابل احساس بود. کار گرون و پر خرجی هم نه ، حتی اگه کف فضا با روزنامه پوشونده شده بود آدم بیشتر احساس میکرد وسطه وسط یه روایته

نمیدونم طرح دار بودن و متنوع بودن لباس بازیگرا بود یا چیز دیگه ای که نمی ذاشت رو داستان تمرکز کنم و روال داستان ها رو پیگیری کنم

در کل به نظرم کار خوبیه ولی جای کار داره که به اجرای بهتری تبدیل بشه :)
ممنون که تشریف آوردی :)
۲۸ خرداد ۱۳۹۴
"بعد از دیدن کار می بینم پوسترش چقد خوب طراحی شده ، تبریک به طراحش"
منم تبریک میگم
۳۰ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
- - خواندن این متن ممکن است شما را با بخشی از حال‌وهوای اجرا آشنا کند - -

وقتی قلم در خدمت آنچه که در ذهن نویسنده است خلاقانه بچرخد، هرچقدر هم که ظاهر قضیه گنگ و مبهم باشد، نهایتاً تصویر روشنی از آنچه که در داستانِ اطرافت می‌گذرد خواهی داشت. داستان اطرافت از آن منظر ، که این خلاقیت در اجرا هم بی هیچ اغراقِ بیش از اندازه‌ای به‌کار رفته و تو را به قلب داستان می‌برد. شاید این‌که در اجرا یکی از خانم‌ها روبه‌روی من قرار گرفت بیشتر کمکم کرد که با شخصیت مذکر داستان همزادپنداری کنم و کنجکاوانه به سراغ مرتب کردن توالی اتفاق‌ها و حس‌وحال جاری بین بی‌بی و زاوش بپردازم. صحنه*ای که بی‌بی ، در میان اصرارهای راوی برای ترک سالن توسط تماشاگر ، اعترافی می‌کند در انگیزش احساسی بسیار موفق بود و در کنار واقعۀ باغ پدر بی‌بی و لحظۀ اعدام زاوش نقاط اوج داستان به ... دیدن ادامه » حساب می‌رفت.
متنم را با اشاره به خلاقیت در متن شروع کردم و به این اشاره خاتمه دهم که عبارات به‌کار رفته در متن برای فضاسازی و بیان وقایع بسیار بدیع بود، از تعریف شکل اتاق‌ها و صحنه‌آرایی مهمانی باغ تا توصیف موقعیت مکانی پرسوناژها و اجسام در صحنۀ دادگاه.

و چه خوب بود هدیۀ پایانی اثر...

- - - - - - - - - - - - - -
*اگر بتوان آن‌را صحنه خواند.
ممنون از لطفتون که قدم رنجه کردید
۲۵ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای خوب و نوینی بود، البته در سبک خودش که من صلاحیت نظر دادن در موردش رو ندارم
البته کمی گیج شدم
اما روایت نامه ها زیبایی خودش را داشت

ممنون
ممنون از تو که قدم رنجه کردی
۲۳ خرداد ۱۳۹۴
خیلی ممنون سیاوش جانم
۲۳ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

باز هم دیر رسیدم و تنها کاری که انجام میدهم بازگشت به صفحه خرید و دیدن تمام شده ها وحسرت ...
مجتبی مهدی زاده این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگه فقط یه روز دیگه تمدید بشه میتونم بیام ببینم :(
وحید هوبخت و مجتبی مهدی زاده این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید