تیوال فیلم انزوا
S2 : 19:49:10
: مرتضی علی عباس میرزایی
: احمد رفیع‌زاده، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی
: امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی، لعیا عباس‌میرزایی، همایون ارشادی، سیامک صفری، مهران رجبی و امید روحانی
: پیمان جعفری
: پیمان جعفری
: علی بیات
: مهدی ایل‌بیگی
: مرتضی‌علی عباس‌میرزایی،  لعیا عباس‌میرزایی
: مصطفی بافرونی
: مهرداد میرکیانی
: پیام حسین‌سوری
: پیام آزادی
: احسان عباسی
: سهراب دادگستر
: عطاالله مقدسی
: ماشالله ملکی
: محمدعلی باشه‌آهنگر، محمدحسین فرج
: ولی اویسی
پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری هم دارد...
شهر:
تهران

گزارش تصویری تیوال از اکران خصوصی فیلم انزوا / عکاس:‌ حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نشست فیلم انزوا / عکاس: رضا جاویدی

... دیدن همه عکس ها »

عکس‌های پایه

فیلم انزوا | عکس فیلم انزوا | عکس

اخبار وابسته

» نشست «انزوا» در برج میلاد / فیلمی درباره غیرت و تعصب

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
من خنجر قتل تو شدم پرویز
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امتیاز: ۸
فیلمی که ساخته شده برای میخکوب کردن شما. حتی تدوین و موسیقی هم بر همین مبنا هستند. اثری متفاوت و غافلگیر کننده در مقیاس سینمای ایران که می‌داند چگونه اطلاعات را به مخاطب بدهد و فقط پایان بندی و گره‌گشایی‌اش نچسب است.
یک دختر کوچولوی دوست داشتنی و متفاوت هم دارد، با کلی نقش دوم کوتاه و متفاوت.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلمی در مورد پیش داوری ها و قضیه ی در دروازه و حرف مردم..! در کل بعنوان یک فیلم اولی بد نبود اما در شخصیت پردازی ها کمی اغراق شده بود و شخصیت هایی وجود داشت که کمتر تو جامعه دیده میشه..داستان هندی وار تموم میشه و چند داستان فرعی نا ملموس رخ میده..ولی در کل فیلم خوش ساخت با ریتم خوبیه و نسبت به فیلم های امسال جشنواره میشه جز فیلم های خوب محسوبش کرد.
الهه الف و مهسا خواجوی این را خواندند
روح اله این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این همه سرو صدا و موسیقی التهابی باسه اینه ته فیلم بفهمی زنت پاک دامنه!!!
پیشنهاد نمی کنم!!!به هیچ وجه.
آیدا طاهرزاده و روح اله این را خواندند
وحید عمرانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درام اجتماعی کمدیک جنایی در ژانر وحشت؟ «چه قدر خوبه که یه فیلمی مجبورت نکنه برای خیلی فکر کردن»، اولین جمله من به بغل دستی‌ام در هنگام دیدن «انزوا» بود، البته بزرگ‌ترین حسن #انزوا هم در همین است، چرا که برخی سینماگران تلاش دارند تا بی‌خود و بی‌جهت، فیلم خود را پرمعنا نشان دهند و با همین وسیله ذهن مخاطب را سر هیچ درگیر کنند. قصد «انزوا» تلنگری به قضاوت‌های نادرست انسان است، در تمام فیلم کلی شبهه مبنی بر بدکاره بودن همسر پرویز مطرح می‌شود، اگرچه شخصیت پرویز به‌گونه‌ای طراحی شده که مخاطب نیز این شبهات را باور نمی‌کند اما پایان‌بندی فیلم هم به این شبهات پاسخ جامعی نمی‌دهد. اگر مخاطب این مساله را باور کرده بود، بدون شک پایان‌بندی فیلم از نارضایتی فراوانی برخوردار می‌شد. ورود داستان‌های فرعی نامانوس پاشنه‌آشیل این اثر است، داستان‌هایی ... دیدن ادامه » که فهم آن تنها با اشک و درددل مرتضی عباس میرزایی در نشست خبری میسر می‌شود. فرم «انزوا» شباهتی به فیلمنامه آن ندارد، در حالی که سیر فیلمنامه شدیدا کند پیش می‌رود، مدام شاهد موسیقی تند همراه با جامپ‌کات‌هایی هستیم که معنی خاصی جز پوشاندن ضعف فیلمنامه ندارند، کارگردان با کات‌های پی در پی باعث «واقعیت‌زدایی» از این اثر شده و مخاطب به هیچ وجه نمی‌تواند خود را با شخصیت اصلی فیلم هم‌دل ببیند. اقتباس «انزوا» از کارگردانی در سینمای بالیوود بشدت مشهود است، استفاده از رنگ‌های گرم، نماهای اکشن، طراحی صحنه، پوشش و حتی آرایش صورت تمام بازیگران نیز، نمود واضحی از سینمای هند است که اگر صدای فیلم را قطع کنیم یا به زبان دیگری دوبله کنیم، تشخیص اینکه «انزوا» در ایران ساخته شده، بسیار دشوار خواهد بود. هرچند در سینمای بالیوود روح واحدی بر ژانر ویژه به خود حاکم است اما مخاطب در «انزوا» متوجه نمی‌شود با چه اثری روبه‌رو است؛ درام اجتماعی کمدیک جنایی در ژانر وحشت؟ اما همین فرم متفاوت با تمام نقص‌هایش برای یک فیلم‌اولی، جرات و جسارتی ستودنی است، جسارتی که در دل بسیاری از کارگردان‌های باتجربه نیز پیدا نمی‌شود، هرچند انزوا متفاوت از سینمای گیشه است اما به احتمال فراوان در بازار اکران عمومی تجربه موفقی خواهد داشت. اقبال مخاطب به فیلم ‌هندی در سینمای ایران روز به روز افزایش یافته و دور نخواهد بود که سایر فیلمسازان نیز به این سبک از فیلم‌سازی روی آورند. yon.ir/251r

روح اله این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اول اینکه چطور در نام بازیگران این فیلم نام جمشید هاشم پور را ثبت نکرده اید؟!
دوم اینکه بسیار فیلم ضعیف و غیر قابل دفاعی بود. فیلمی تعجب آور در جشنواره سی و پنجم که اصلاً مشخص نیست با چه متر و معیاری مجوز حضور در جشنواره را پیدا کرده است!
اما در این بین از بازی خوب جمشید هاشم پور و علیرضا استادی نباید گذشت که از قضا نام او را هم در بین بازیگران ثبت نکرده اید! تنها نقطۀ روشن این فیلم همین دو بازی بود.
با معیاری که من فیلم رو دوست داشتم
۰۳ اسفند ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان بنده دو عدد بلیط برای این فیلم برای چهارشنبه سیزدهم ساعت19.30 سینما بهمن دارم اگر کسی خواست با09396746703 در تلگرام پیام بدهد
غزاله روغنى این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید