تیوال نمایش جان گابریل بورکمان
S2 : 14:16:12
بعد از ۸ سال حبس خود خواسته...
  ۱۰ آبان تا ۰۵ آذر ۱۳۹۷
  ۲۰:۳۰
  ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
 بها: ۲۵,۰۰۰ تومان

: هنریک ایبسن
: دکتر بهزاد قادری
: سعید کریمی
: امیرحسین سرداریان، شادی شاه علی، فایزه امیری، ابوالفضل سلحشور، مبین سپاس زاده، مریم حاجی زاده، معصومه دهقان نژاد، نگار نقش نژاد
: محمد حسین سرخو

: علی رجایی، حسین جعفریان، مجید کشاورز، محسن صادقی (هینکل)، سعید بیات، پرهام عاروان، پویان مهربان، پولاد شعبانی و شهاب صالحی (مرد معدن کار)
: ماریا حاجیها
: وحید قنوعی
: ماهرخ سلیمانی پور
: سعید کریمی
: جلال زرگانی
: مونا ترابی
: محمد علیزاده

: علی نجاتی
: زینب زارعی
: سحر حسین پور
: مهدی افشاری، علیرضا خسروآبادی.
: مریم زراعت کار
: نگین مرادوند
: عطیه مهرپیوند
: وحدت سرچونی
: فروغ فعال
: نازگل دم شناس
: زهرا ابراهیمی
: حمید شهرانلو
: علی رجایی
: محمد علیزاده
: حسین ساکی
: فاطمه بختیاری، مهدی مولایی
: ابوالفضل سلحشور، مهدی افشاری، علیرضا خسروآبادی، حسین جعفریان، مهدی مولایی
: جلال زرگانی
: متینه خرم جو
: غلامرضا جمشیدی
: پگاه جمشیدی
: جارچی نیوز

تبلیغات مجازی: گروه جارچی

بانکدار سابق نروژی به «نام جان گابریل بورکمان» به دلیل فساد مالی راهی زندان می‌شود. و تمامی اموال وی توسط دولت وقت مصادره می گردد. او پس از رهایی از زندان با همسر و فرزندش در خانه معشوقه سابق‌اش زندگی می‌کند. او خود را به مدت ۸ سال در اتاقی حبس می‌کند و ...
شهر:
تهران

گزارش تصویری تیوال از نمایش جان گابریل بورکمان / عکاس: پریچهر ژیان

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» «جان گابریل بورکمان» به کارگردانی سعید کریمی و محصول تلاش جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران، به خاطر استقبال ویژه تماشاگران، برای ۳ روز دیگر نیز تمدید شد.

» «جان گابریل بورکمان» شنبه ۲۶ آبان به صحنه می‌رود

» «جان گابریل بورکمان» افتتاح شد

آواهای وابسته

مکان

خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، مرکز تئاتر مولوی
تلفن:  ۶۶۴۱۹۸۵۰


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
دیشب آخرین اجرای جان گابریل بورکمان را دیدم
اول باید بگویم یک تئاتر کاملاً حرفه ای و بسیار بالاتر از یه پایان نامه ی دانشجویی بود.
شروع خیره کننده این نمایش مرا به وجد آورد تماشاگر ابتدا در تاریکی مطلق است بعد آرام آرام صدای نفس، ضربه و یک موسیقی ریتمیک و حرکات ریتمیک بازیگران بدن و در آخر جان گابریل بورکمان از دل تاریکی بیرون می آید و نور او را از پای می اندازد تمام نمایش نامه را می توان در این کمتر از دو دقیقه دید. جان گابریل پسر یک معدن کار بوده تاریکی معدن، تنگی نفس و... در این شروع دیده می شود.
طراحی نور به طور فوق العاده ای در این تئاتر زنده است و به شدت تآثیرگذار. در اغلب تئاتر های ایران نور تأثیر زیادی بر اجرا نمی گذارد یک طراحی نور ساده وجود دارد که کاملا از داستان جداست. اما در این اجرا نور همراه داستان می شود در لحظات قدرت نمایی و اظهارات ... دیدن ادامه » امیدبخش جان گابریل نور زیاد است. در لحظات حزن انگیز کم. جداکرد پس زمینه و پیش زمینه در طول اجرا توسط نور و ایجاد یک صحنه ی سه بعدی در نور پردازی از دیگر توفیقات طراحی نور در این کار است. در حالی که در بسیاری از نمایش ها طراحی نور یا بر طول صحنه متمرکز است یا عرض آن. نورهای در لحظاتی که بازیگران بدن به اجرا می پردازند، رنگهای آبی و قرمز است که باز هم به معدن و معدن کار بودن باز می گردد.
طراحی لباس این کار مثال زدنی ست. پوشیدن لباس های چرمین که ما را به یاد آهنگر ها می اندازد، منطبق بر داستان است. این که جان گابریل همواره توهم بازگشت به قدرت را دارد و همواره با لباس رسمی است از دیگر جذابیت های طراحی لباس است.
همزمانی وقایع پرده ها می تواند از دیگر جذابیت های مهم این کار باشد. در پرده اول بعد از آن شروع خیره کننده، گفت و گوی دو خواهر را می بینیم و در پرده دوم گفت و گوی جان گابریل با فریدا که همزمان در دو اتاق جدا از هم اتفاق می افتند.
از دیگر مواردی که می توان به آن در این کار اشاره کرد وجود ریتم در طول اجرا ست. تند و کند شدن حرکات، بالا و پایین شدن صدای بازیگر ها ریتمی جذاب برای این کار آفریده که تماشاگر را میخکوب می کند. حضور به موقع موسیقی و حرکات بازیگران بدن نقشی اساسی در پیشبرد روایت در طول این اجرا دارد.
آن چه بیش از هر چیز بر کیفیت این اجرا افزوده بازی روان و مسلط امیرحسین سرداریان است. بازیگری با تجربه ی فراوان که خیلی خوب ریتم را می شناسد، می داند چه زمانی باید صدایش را بالا ببرد، حرکات او انگار چیده شده نیست. به موقع حرکت می کند و حرکاتش به تمامی علت مند اند. بالابردن های صدای او علت مند اند چیزی که ما درباره سایر بازیگرها کمتر می بینیم و این تأثیریست که او بر متن گذاشته. امیدوارم درخشش او در این اجرا باعث مطرح شدن هرچه بیشتر این بازیگر خوب و با تجربه ی تئاتر ایران شود. اما بازی سایر بازیگر ها: بازی فائزه ی امیری در نقش گانهیلد اغراق شده بود. نبود احساس و لحن در بسیاری از لحظات اجرای او به شناخت این شخصیت توسط مخاطب لطمه زده، بازی الا اما به خصوص بود، نوعی حسرت در تمام لحظات او دیده می شد که این در اعماق وجود شخصیت الا وجود داشته و شادی شاه علی آن را کشف و در اجرای خود به کار برده است. ویلهلم را ابوالفضل سلحشور به خوبی اجرا می کند. او از طبقه ای پایین تر از سایرین است و این موضوع به خوبی در رفتار او دیده می شود، او از رفتن و پیشرفت دخترش خوشحال است برایش مهم نیست دخترش او را با کالسکه زیر کرده برایش پیشرفت او مهم است و این تفاوت میان طبقه پایین جامعه و بالای جامعه را نشان می دهد که در متن وجود دارد و در اجرا سلحشور به خوبی از پسش برآمده.
در پایان تشکر می کنم از سعید کریمی که این نمایش را خلق کرد
در مورد نور و موزیک و بازیگران بدن کاملا موافقم و لحن و صدای اقای سرداریان بنظرم بسیار زیبا و بیاد ماندی بود البته اجرا و متن و بازیها ایراداتی داشت که قبلا در یادداشتی به ان اشاره کردم و اینجا فقط خواستم به صحنه کوتاه اما بینهایت تاثیرگذار مراسم شام ... دیدن ادامه » اشاره کنم که در مورد ان کمتر صحبت شده و ان یکی از خلاقانه ترین صحنه های تئاتری بود که در حافظه نمایشی من ثبت شده و ای کاش کارگردان کمی بیشتر روی ان مانور میداد چون واقعا ارزش بصری این صحنه بیشتر از باقی لحظات این تئاتر بود.
۰۶ آذر ۱۳۹۷
باهاتون موافقم که صحنه ی شام آخر بسیار صحنه ی به یاد ماندنی ای بود اما به نظرم کارگردان صرفا قصد ارجاع دهی داشت همین
۰۶ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام... .
امشب به تماشای نمایش جان گابریل بورکمان نشستم.
نمایشی فراتر از پایان نامه ی دانشگاهی.
نمایش با هیجان شنیداری و دیداری آغاز شد،که این امر کمک مطلوبی در راستای جذب شدن به کل نمایش کرده بود.
با احترام به ایبسن[احترام کلامی]،می تونم بگم که اگه فرم به وجود اومده رو بر نمایش حاکم نمی کردن،نمایش می تونست خیلی بیشتر از این خسته کننده بشه.
یکی از نقاط قوت این نمایش، بازی های به دور از اغراق بازیگراش بود. و واقعا بازی همگی قابل تحسین بود.
موسیقی نمایش رو خیلی دوست داشتم.موسیقی تونسته بود تراژدی بودن قصه رو برامون قابل لمس کنه. اما کاش در صحنه هایی که تنها دیالوگ گفتن بود که نمایش رو پیش می برد، موسیقی میومد و جای خالی ش رو‌ روی صحنه پر می کرد.
استفاده از متن کلاسیک، در این دوره از تاریخ جذاب کشورمون، میتونه ریسک بزرگی به حساب بیاد.[البته نه هر ... دیدن ادامه » متن و هر نمایشی]. ولی خوشبختانه کارگردان به کمک فرمی که با پیاده کردنش قصد به تصویرکشوندن فضای ذهنی کاراکتر اول قصه رو داشت، تونسته بود میزان ریسک انتخاب متن کلاسیک رو کاهش بده.
نمی دونم دلیل ندادن بروشور در قبل و حتی بعد از اجرا چی بود. ولی کاش بروشور نمایش رو بهمون میدادن تا حداقل می تونستم اسم دوتا از کاراکترهایی که با بازی جذاب و درست بازیگراشون تونسته بودن بیشتر در ذهن م بمونن رو میگفتم.[که مجبورم اینطور ازشون یاد کنم: بازی بازیگری که نقش خواهر زن جان رو بازی میکرد،و بازی بازیگری که نقش نویسنده ایی که بزرگترین متن تراژدی جهان رو نوشته بود رو بازی می کرد[ابولفضل سلحشور]. ]
به زعم بنده[به عنوان یک تماشاگر] در هنگام رو به رو شدن جان با همسر خود، که بعد از هشت سال بود که این دیدار به وجود اومده بود، دو بازیگر مذکور میتونستن درام اون لحظه رو حداقل با چند ثانیه سکوت کردن به وجود بیارن. که متاسفانه تنها شاهد یک دیدار معمولی بودیم.
در آخر بگم که با‌وجود اینکه طراحی حرکات فرم،دارای اصالت و نظم درستی نبود،اما نمیشه زحمات بازیگران فرم[بدن] رو نادیده گرفت. و جا داره ازشون به خوبی یاد کنم.
در کل،نمایش خوب و قابل تحسینی بود.
دمتون گرم گروه نمایش جان گابریل بورکمان... .
شب اجرای ما بروشور موجود بود و فکر میکنم حتما تعدادش کم بوده که متاسفانه شبهای بعد توزیع نشده
۰۵ آذر ۱۳۹۷
کاملا باهاتون موافقم و در تایید فرمایشتون عرض کنم ماه گذشته در سالن انتظار نمایش (ایستگاه ... بعدی) یکی از عوامل بوسیله بلوتوث بروشور نمایش رو برای همه ارسال کردند که کاری بسیار لازم و پسندیده بود.
۰۶ آذر ۱۳۹۷
اقای مقدم اگر خواستید شماره یا ایمیل بدید حداقل عکسشو براتون ارسال کنم
۰۶ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خب ! از همون ابتدا بسیار مسحور کننده و گیرا . داستان بسیار جذاب و بازی ها هم خیلی عالی . به همه با هر سلیقه ای توصیه میکنم ، و امیدوارم در سالن های بهتر با بهترین تجهیزات دوباره این کارو رو صحنه ببینیم
به تیوال خوش آمدین دوست گرامی :))
۰۳ آذر ۱۳۹۷
آخه جناب محمودیان نوشته : به همه با هر سلیقه ای توصیه میکنم !!!!
دوستان نمیکنن 4 تا مطلب در مورد تبلیغات بخوونن که انقدر تابلو نباشن :)))
۰۴ آذر ۱۳۹۷
:))))
۰۵ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یکی تز بهترین کارهایی که دیدم مخصوصا از نظر فضا سازی موسیقی و بازی ها توصیه می کنم حتما ببینید
ممکنه از بقیه کارهایی هم که دیدین برامون توضیح بدین تا ما بیشتر با نقطه نظرات شما آشنا بشیم ؟
۰۳ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جان گابریل بورکمان...
باید به دست‌اندر کاران این تئاتر خسته نباشید گفت که با امکاناتی کمتر از تئاتری مثل شاه‌لیر محصولی با کیفیت بالاتر تولید کردن.صحنه خلوت و بدون اشیاء اضافی که فقط تماشاگر رو گمراه میکنه، یکی از نقاط مثبت این کار بود، همچنین نورپردازی که کاملاً فکر شده بود و کوچکترین نقصی نداشت.بازیگران بدن و بازیگران اصلی متاسفانه به خاطر سنگین بود کار به شدت افت کرده بودن که خب میشه بدلیل اینکه روزهای پایانی اجرا بود از این مورد چشم پوشی کرد،ولی من توقع این همه ضعف رو در بیان بازیگرها نداشتم. و سوال بزرگی که برای من پیش اومده اینکه چرا آقای سعید کریمی از موسیقی هانس زیمر استفاده کردن؟؟ با توجه به اینکه ایشون خیلی علاقمند به حضور دانشجوها در تئاترشون هستن اما موسیقی رو انتخاب کردن که احساسات رو وارد جریان میکنه و باعث عدم بکارگیری درست ... دیدن ادامه » ذهن توسط تماشاگر میشه!
سلام آهنگ هانس زیمر نبود ! من اسم آهنگ ها رو اخرین صفحه بروشور خوندم اصلا از کارهای هانس زیمر استفاده نکردند ولی شبیه بود .
۳۰ آبان ۱۳۹۷
درود
صحنه خلوت و بدون اشیاء اضافی که فقط تماشاگر رو گمراه میکنه، یکی از نقاط مثبت این کار بود؟؟

یعنی به نظر شما دکور و طراحی صحنه کامل باعث گمراهی تماشاگر میشه یا این کار این ویژگی رو داره از دید شما؟ و فقط وجود 2 تا مبل و صندلی نقطه مثبت کاره؟
۳۰ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کار خیلی قویی بود
فرامرز فخری، فرزاد جعفریان و آذین علی اکبر این را خواندند
mahsaa kavandi این را دوست دارد
نقطه قوتش کدوم بخش بود؟
۳۰ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای خیلی خوبی بود ما که لذت بردیم...
چندجا میزانسن ها بر خلاف کلیت کار فکر شده بنظر نمیرسید...
نور با موسیقی خوب و بسیار هماهنگ بود...بازیگران نیز خیلی خوب بودند ولی فریاد هاشون بنظرم میتونست بجا تر باشه تا ازار دهنده نشه...
صحنه اول غیر قابل پیش بینی بود..احساس جان گابریل و معشوقه در صحنه های اخر که پسرش رو میخواست خوب بود...صحنه هایی که ذهنیت جان گابریل رو میخواستین نشون بدین عالی بودن مخصوصا توهم هایی که خود جان گابریل داشت خیلی خوب درومده بود و باورپذیر کرده بود..
صحنه اخر هم خیلی خوب بود...
خب در کل روی متن سنگینی کار شده بود و به همین دلیل نظر ها مختلف است!
اجرای دیشب بسیار برام جذاب بود با وجود اینکه بازیگر نقش اول گفتن صدای شات اذیت نکرد که کرد اما در کل خوب بود ولی بهتر بود قبل بلیت میگفتن که عکاسان هست البته من خودم میدونستم اجرای عکاسان هست ...حس جان گابریل بسیار عمیق بود گروه بچه های سنگی هم و مرد پتک زن خیلی هیجان انگیز بود مخصوصا که توام با موسیقی خوب بود واقعا چندجا مخصوصا صحنه اول استرس زا بود برام و بسیار عالی...بقیه بازیگرا هم تلاششون رو کردن بهرحال ولی جان گابریل خیلی بهتر بود...نور های متنوع در صحنه های صخره و فرم همراه موسیقی تشویش ایجاد میکرد...همچنین صحنه اخر که واقعا ناراحت کننده بود جان گابریل به سوی مرگ میرفت ولی مشخص نشد بالاخره خیانت و بدی کرده یا خوب بوده گنگ بود!در کل بخام بگم کارگردانی دکور گریم لباس ها و جان گابریل و موسیقی عالی بودن خسته نباشید
محمد لهاک، امیرمسعود فدائی، امیر، سایه * و محمد جواد این را خواندند
فرزاد جعفریان و sepand این را دوست دارند
اون شبی که من دیدم این کارو‌، اتفاقا یه اقایی در مورد عکاسی انتقا‌ کرد ، ولی مثل اینکه بی فایده بوده، البته من ردیف بالا بودم اذیتی نداشت برام
۰۴ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای بسیار زیبایی بود . خسته نباشید .
محمد لهاک و فرزاد جعفریان این را خواندند
mahsaa kavandi این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت هفته پایانی این نمایش، از دوشنبه ۲۸ تا چهارشنبه ۳۰ آبان، به نویسندگی هنریک ایبسن و کارگردانی سعید کریمی و با بازی امیرحسین سرداریان، شادی شاه علی و ... آغاز شد.
سایه * این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امشب به تماشای این نمایش نشستم..یه اجرای شیک و قابل قبول از متن ایبسن..که علاوه بر روایت داستان، تونسته بود تا حد زیادی پیچیدگیهای مفهومی متن ایبسن رو هم در خودش جا بده.امیرحسین سرداریان عالی بود، اما بازیگران خانم مخصوصا بازی اون دو خواهر کمی ضعیف و بعضا حوصله سربر و یکنواخت بود..ایده ی بازیگران بدن بسیار جالب بود و درواقع مخاطب رو از یکنواختی درمیاورد.انتخاب موسیقی ها خیلی خوب و مناسب بود.
با عرض سلام و خسته نباشید


شب عجیبی رو برام ساختید،
عوامل محترم جان گابریل بورکمان
ممنون که یادآوری کردین ما همه انسانیم و امکان خطا داریم.
ممنون که نشون دادین پلهای پشت سر رو خراب کردن چه بهای گزافی داره.
ممنون که منتهای خودخوری و سرزنش کردنای درونی رو نشونمون دادین.
من از امیدواری و استواری شخصیت بورکمان با قبول کردن تمام اشتباهات گذشته اش بسیار لذت بردم....وای از اون لحظاتی که افکار واعتقادات خودخواهانه و پوسیده انسان رو به بند بکشند و کم کم هیولایی بشن سر راه تمام زندگی....
و زمان اجرا به نظر من مناسب بود، نه کم و نه زیاد...بازیگران خصوصا آقای سرداریان و بازیگران فرم عالی ظاهر شدین. دست مریزاد...و نورپردازی جالب و کاملا هماهنگ که جای تشویق داره.
امیرمسعود فدائی، امیر، فرزاد جعفریان و NetHunter این را خواندند
محمدرضا، هنگامه و sepand این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من دو روز پیش به تماشای این نمایش نشستم. با وجود دانشجویی بودن کار (به گفته کارگردان) دکور، نور پردازی و جلوه های صوتی با کیفیتی رو شاهد بودم. بازی آقای سرداریان با اخلاف قابل پیشبینی ای بهتر از بقیه بازیگران بود. ولی بازی بازیگر نقش معشوقه بورکمان به شدت خارج بود. مخصوصا صدا و لحن بازیگر که با شدت های ناگهانی لول صدا ایجاد انزجار میکرد و بنده رو چندبار از فضای صحنه ها بیرون کشید. و چندین بار با آکسان های غلط و حتی داشتن لحجه من رو متعجب کرد. بازی بقیه بازیگر ها هم قابل قبول بود با اختلاف های کم نسبت به هم. به طور کلی کاری بود که ارزش دیدن داشت. و من به بقیه مخصوصا دانشجویان کارگردانی پیشنهاد میکنم این کار ببینند. متشکر از تیوال
دیشب به تماشای این نمایش نشستیم و لذت بردیم . خوشحالم که به دیدن این کار رفتم . بازی آقای سرداریان بسیار درخشان بود . نور و موسیقی عالی بود . کارگردانی خوب . شروع کار عالی و قوی بود . و تنها ایرادی که در کار دیدم طولانی بودن کار بود به نظر من میتونست کمی فشرده تر باشه. پیشنهاد میکنم حتما به تماشای این نمایش زیبا بنشینید.
خسته نباشید میگم به تمام عوامل
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس ویژه هفته پایانی این نمایش، شنبه ۲۶ آبان (دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰)، به نویسندگی هنریک ایبسن و کارگردانی سعید کریمی آغاز شد.
مهدی (آرش) رزمجو این را خواند
رابعه افتخاری و محمد لهاک این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من واسه گروه فرم،نور و موسیقی خیلی خوبش دوباره میرم ببینمش
محمدرضا و مهدی (آرش) رزمجو این را خواندند
رابعه افتخاری و محمد لهاک این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشنامه ی «جان گابریل بورکمان» روایتی درباره ی زوال و نابودی آرزوهاست. تراژدی که در «خانه» اتفاق می افتد و همه در اون مقصرند و «همه» شکست می خورند.
جذابیت اجرای «سعید کریمی» از این نمایشنامه این است که اثر رئالیستی «هنریک ایبسن» را به سبک اکسپرسیونیستی کارگردانی کرده و «هیجان درون» رو بر صحنه نشون داده.
دیدن این نمایش رو به دوستان پیشنهاد می کنم.
اول اینکه ارزش دیدن داشت و خوشم اومد، خسته نباشید و تشکر به عوامل نمایش
نقطه قوتش متن به نکات عمیقی اشاره داشت که بسیار موردپسندم بود و موسیقی هم خوب بود و پایان بی نقصی هم داشت
نقطه ضعف بازی چند تن از بازیگران مورد پسندم اصلا نبود و باعث از دست دادن تمرکز میشد هرچند که بازی نقش جان گابریل بهمراه معشوقه و دوست جان گابریل بی نقص بود، در مورد نور هم میشد خلاقیت بیشتری بخرج داد
با آرزوی موفقیت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازی امیرحسین سرداریان به تنهایی بار همه عوامل رو به دوش میکشید
آغاز و پایان عجیبی داشت اما نیمه اول واقعن فرسایشی بود و تماشاگر منتظر اتفاق بود اما فقط زمان میگذشت
گروه کارگران معدن به تنهایی و تک تک خوب بودند اما هماهنگی کافی نداشتند
موزیک ها هم به خوبی انتخاب شده بود
خسته نباشید
حسین جعفریان این را پاسخ داده‌است
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک اجرای عالی از نمایشنامه ی جان گابریل بورکمان هنریک ایبسن!
امیدوارم در آینده باز هم شاهد چنین اجراهایی از آثار ایبسن باشیم. XX
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید