آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال فیلم کشتارگاه
S3 : 14:25:31 | com/org
“کشتارگاه” روایتی متفاوت از مشکلات اجتماعی این روزهای کشور است

گزارش تصویری تیوال از نشست خبری فیلم کشتارگاه / عکاس: رومینا پرتو

... دیدن همه عکس‌ها ››

اخبار

›› تاریخ مصرف دار و متعلق به همین روزها

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
دوستان توجه داشته باشید ژانر فیلم درام..(معمایی،رازآلود)
پس نباید توقع داشت داستان فیلم به سادگی قابل تشخیص باشه!
یعنی بیشتر سکانس های این فیلم نهفته است و اصلا ربطی به بازی ضعیف بازیگر نداره! بلکه ضعف برخی بازیگرها برمیگرده به داستان اصلی و رمزهایی که ببیننده باید از فیلم پیدا و دریافت کنه و داستان فیلم براش جذاب و آشکار بشه....

مثلا یک نمونه اش: یک قسمتی از فیلم به آدم خواری ربط داره!
دقیقا اونجایی که امیر وقتی میره پشت حیاط که جنازه ها دفن شده بودن و وقتی میبینه خاکه روی جنازه ها کمتر شده(مقدار برآمدگی خاک روی قبر کم شده و کامل تخت و هم سطح شده!)....باحالت عصبی و مضطرب میزنه توسر خودش و ناخنش رو میجوئه(معنیش اینه که یکی از جنازه رو خارج کردن وسلاخی کردن و امیر بافهمیدن این موضوع عصبی میشه) و بعداز این سکانس دقیقا زمانی رو نشون میده که با باجناق عبد دارن گوشت کباب میکنند و سر سفره موقع نهار میبینید که چقدر چندش آور و با ولع و خوی وحشیانه همه دارند گوشت میخورن و در آخر امیر از شدت تهوع و انزجار چشماشو میبنده و از غذاخوردن دست میکشه!
خیلی چیزهای دیگری هست خیلی طولانی میشه و سرتون رو درد میارم....
ولی خواهشن بدون تفکر ... دیدن ادامه ›› عمیق راجع به هنر کسی بد نگید و به زحمت هایی که اون شخص کشیده، توهین نکنید...

من که ده بار نگاه کردم و سیر نشدم!
مخصوصااون صحنه و دیالوگ امیر و اسرا که با تم موسیقی غمگین ترکیب بسیار زیبایی ساخته وبسیار دیدنی و شنیدنیه....
امیر مسعود و جعفر میراحمدی این را خواندند
سپهر، محسن جوانی، رویا و پویا فلاح این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید


بعد از دو فیلم قابل قبول و نسبتا خوب والدرما و هندی و هرمز، کشتارگاه قدم بزرگی رو به عقب بود
فیلم نهایتا می تونست یک فیلم کوتاه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای باشه که با تبدیل شدن به فیلم بلند به شدت مشکل پرداخت پیدا کرده بود و کشش ۸۰ دقیقه رو نداشت
فیلمنامه ضعیف که تلاش می کنه حرف مهمی بزنه ولی الکنه و باگ های زیادی داره
برای نمونه تو صحنه ابتدایی امیرحسین فتحی برای انجام کاری با ماشین وارد گاوداری می شه و مانی حقیقی با ماشین دیگه ای بعد از اون وارد می شه یک ربع بعد حقیقی رو به فتحی می گه رانندگی بلدی!
بازی ها هم چنگی به دل نمی زنه
در کل با ندیدن فیلم چیزی رو از دست نمی دید

۲ از ۱۰