تیوال نمایش ننه دلاور بیرون پشت در
S2 : 11:34:02
  ۱۴ شهریور تا ۱۹ مهر ۱۳۹۲
  ۲۰:۳۰
  ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
 بها: ۲۰,۰۰۰ تومان

: سجاد افشاریان
: صابر ابر، هوتن شکیبا، سجاد تابش، آرش فضلعلی، مرجان وزین‌پو، پوریا قاسمی، امید سلیمی‌، محمود نصیری‌، ساناز رضاییان‌، سمانه امیری‌، محمد حسین محمدیا‌ن، سهیل عبدی‌، شکیبا قبادی‌، ملیکا بتو، عماد محمدی‌، بنیامین پیروانی‌، بهنام خرم‌نیک، فروغ محمدی، میلاد آریافر و پارمیس عزیزی‌نژاد‌، پارمیدا عزیزی‌نژاد‌، فرانک جلیلی، کیانا کیانی‌، مبینا تنها

: بهزاد عمرانی، مانی مزکی، جهانیار قربانی، آرش عمرانی، کیارش عمرانی، آبتین یغماییان، مارتین شمعون پور و شهرزاد بهشتیان
: سجاد افشاریان آرش مالمیر
: نگار نعمتی دستیار لباس: ماهی عظیمی، غزاله حسینی
: سینا شعاعیِ
: آنالی شکوری، محمد خوشبختیان
: رضا موسوی و حمید نجفی راد
: سمانه حسینی
: سجاد افشاریان
: مرتضی درویش‌زاده فر
: سیاوش مقصودی
: الهه اذکاری
: ایلیا تهمتنی
: گروه بُــــمرانی
: ایلیا شمس، ثمین مهاجرانی

رزرو تلفنی: 09379496502

نمایش ننه دلاور بیرون پُشت در قصه آدم های همین دور وُ اطرافِ که روزگار پُرخطر جنگ رو پشت سر گذاشتند
این نمایش اقتباسی از دو نماینامه آلمانی به اسم های بیرون پشت در و ننه دلاور نوشته شده و قصه اصلی نمایش مواجهه بکمانِ بیرون پُشت در با انافیرلینگ نمایشنامه ننه دلاور و مواجهه این دو با آدم های امروز معاصر که در هر لحظه می تونه اتفاقای مختلفی واسشون بیافته

شهر:
تهران

گزارش تصویری از نمایش ننه دلاور بیرون پشت در / عکاس: سارا حدادی

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش ننه دلاور بیرون پشت در / عکاس: مهسا صفاری پور

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری از حاشیه های اجرای نمایش ننه دلاور بیرون پشت در / عکاس: دنا جهان بخش

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری از نمایش ننه دلاور بیرون پشت در / عکاس: فریماه اشراقی

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش ننه دلاور بیرون پشت در/ عکاس: مهسا باقری

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش ننه دلاور و پشت در / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش ننه دلاور بیرون پشت در / عکاس: نیلوفر علمدارلو

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نشست خبری نمایش ننه دلاور بیرون پشت در / عکاس: علیرضا قدیری

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از تمرین نمایش ننه دلاور بیرون پشت در / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

آواهای وابسته

مکان

خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، سالن حافظ
تلفن:  ۶۶۷۵۶۰۴۳


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
فیلم این کار نمیاد؟
سپهر امیدوار این را خواند
خانم جویا تا به حال ندیدم فیلمی از اجرا های سالن حافظ بیرون اومده باشه. فیلم کار های ایرانشهر و اکو معمولا از موسسه بتهوون پخش میشه. کار های تئاتر شهر رو هم می تونید از کافی شاپ این مجموعه خریداری کنید.
۲۸ تیر ۱۳۹۳
مثل اینکه با اجرا رفتن ایران استرالیا چند تا از کارهای اقای سجادیان دی وی دی اش میاد که فکر کنم اینم باشه :)
۰۸ مرداد ۱۳۹۳
الشالله
فعلا منتظرم ایران استرالیا اجرا شه
تا اجراش شروع شه زود میرم میبینم
۰۹ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تصمیم داشتم قبل از دیدن این اجرا، کتاب های «ننه دلاور» و «بیرون پشت در» را بخوانم که نشد. اما بعد از دیدن، خواندم.
زیاد از جریان ها و مکتب های ادبی سر در نمی آورم اما بعد از دیدن این نمایش به ذهنم رسید که با توجه به همان اندکی که می دانم، فقط در یک صورت می توانم این نمایش را درک کنم و آن صورت این که نمایش را «پست مدرن» بدانم. نمایشی که اصل در آن بر بی معنایی باشد و در این بی معنایی، معنا و شکل بگیرد.
چرا می گویم در این نمایش اصل بر بی معنایی است؟
چون همه چیز پراکنده است. شاید تنها نخی که تکه های پراکنده ی نمایش را به هم متصل نگه می دارد، جنگ باشد. نخی که جاهایی نمایش از آن هم جدا می شود. در واقع فکر می کنم کارگردان اگر نیم نگاهی به مخاطب و «عموم مخاطبان هم باید از نمایش خوششان بیاید» نداشت، این نخ را هم در نمایش قرار نمی داد (فکر می کنم اگر ملاحظات بیرونی ... دیدن ادامه » نبودند، سجاد افشاریان در نوع اجرای خود حتا از آن چه ما دیدیم، جسارت بیش تری به خرج می داد). این ادعا را به خاطر شدت پراکندگی اثر می کنم.
نمایش برای کسانی که نمایشنامه های ننه دلاور و بیرون پشت در را نخوانده اند، چه داشت؟ جایی بخشی از توضیح های این نمایش، جایی بخشی از دیالوگ های آن نمایش. جایی اجرای منطبق بر نمایشنامه، جایی اجرای هجوگونه. کسی که نمایشنامه ها را نخوانده از این تکه ها چه خواهد فهمید؟
بله! بازیگران نمایش الحق همگی خوب بازی می کردند (به ویژه صابر ابر و هوتن شکیبا که می توان گفت معرکه بازی می کردند)، کارگردانی حرف نداشت. خلق و اجرای صحنه های به این زیبایی و به این سختی، کار هرکسی نیست. موسیقی ها و تلفیق شان با اجراها، عالی و شگفت آور بود.
اما همه ی این ها در نهایت به چه می رسیدند؟ به نظر من به هیچ! و از همین لحاظ است که می گویم نمایش به نظرم در پی معنا نبود. در پی ایجاد فضایی در قالب منطق مدرن نبود. منطق خاص دنیای خودش را داد که من فکر می کنم می توان آن را پست مدرن نامید.
ادعای «بی معنا» بودن نمایش تا این جا به معنی بدی نمایش نیست. به معنی متفاوت بودن است. به معنی منطقی دیگر داشتن است.
با این وجود به نظرم نمایش، در کلیت خود، خوب نبود. و این بر می گردد به این نکته که فردی که نمایشنامه ها را خوانده است چرا ممکن است از این نمایش خوشش بیاید و از دیدنش لذت ببرد (و در حالت تقلیل یافته تر: فردی که نمایشنامه ها را نخوانده است)؟ به نظرم این، به «زیبایی قطعه های پراکنده» بر می گردد. گفتم که بازی ها، کارگردانی، صحنه پردازی، موسیقی و... زیبا بودند. بعضی تکه های اجرا هم فوق العاده بودند. اما همه ی این ها به طور جداگانه خوب بودند. وقتی کنار هم چیده می شوند، ذهن منِ مخاطب دنبال معنایی می گردد. دنبال چیزی که بتواند این ها را به هم وصل کند. و هرچه تلاش می کند، آن چیز را نمی یابد. همین است که حتا اگر از نمایش خوشش بیاید و لذت ببرد از دیدنش، باز هم چیزی در ذهنش کم است. چیزی که در نمایش پیدایش نکرده است. و همین است که در «ننه دلاور، بیرون پشت در» (و در هر اثر هنریِ بی معنای دیگری از جنس تئاتر، ادبیات، موسیقی و...) آزاردهنده است. و باعث می شود من، چنین اثرهایی را -در کل- خوب ندانم.
زهرا غیاثیان این را خواند
سارا هاشمی این را دوست دارد
من با نقد شما کاملا موافقم.البته به نظرم اثر پست مدرن باید زمینه و نشانه های پست مدرن بودن رو هم داشته باشه نمی شه به هر چیز بی معنایی گفت پست مدرن.
۲۳ آبان ۱۳۹۲
بله. مسلمن باید یه سری نشانه ها داشته باشه. مثلن این که تاکیدش روی «وجود شناختی» باشه تا «معرفت شناختی». من زیاد نمی تونم این تئوری ها رو تطبیق بدم بر آثار تولیدی پست مدرن. اما در کل حرفم اینه که تنها در یه حالت می تونستم این تئاتر رو دارای معنی بدونم و اون ... دیدن ادامه » هم این که بگم پست مدرنه. چون تاکیدش بر شکستن کلیشه های مدرن بود انگار.
۲۴ آبان ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش پر جمعیت و پر آکساسوار واقعا کارکردنش سخته ! ولی با این وجود من نظم ِ کار رو دوست داشتم
ریتمش هم نه اونقدری کند بود که اذیت بشی نه اونقدری تند که جا بمونی
مناسب بود .
با بخش " بیرون پشت ِ در" ش به شدت ارتباط برقرار کردم ... و دیالوگ هاش کاملا به جا و به موقع ضربه می زد .
طراحی لباس هاش جالب بود و یکی از نقاط قوت ِ کار بود .
موسیقی که عالی بود . درد داشت ... مثل ِ پایی که از جنگ به یادگار برگشته ...
خیلی از ایده هاش نو بود و کپی برداری نبود برخلاف نمایش های فعلی . اینکه صابر ابر به راحتی نقش یک زن رو پذیرفته بود و خوب هم در آوارده بودش خوشحال کننده بود .
هوتن شکیبا که محشر ِ کلن بازیش :)
باید به تلاش و انتخاب های کارگردان آفرین گفت
جدا از نقدی که به کارگردانی ندارم !!! چون نمیشود به اثر کپی انتقادی داشت واقعا اینجا یک سئوال بزرگ برای من مطرحه چرا صابر ابر بازی در این کار را قبول کرده ؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آقا من خیلی دیر رسیدم... دیروز آخرین اجراش بوده... واقعا دارم حسرت میخورم... تمدید نمیشه؟ کسی خبر نداره؟؟؟
قطعا تمدید نمیشه چون نمایش روایت ناتمام جایگزینش شد
۲۰ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بابا به کی قسم من دوتا صندلی از اصغر فرهادی فاصله داشتم یک بار این مرد نخندید! این ملت به چی میخندیدن من نفهمیدمممممممممم !
درسته . لحظه ای که نمایش بهش تقدیم شد اولین بار لبخند زد .
نمایش راضی کننده ای بود ولی .
۲۰ مهر ۱۳۹۲
من هم امشب که آخرین شب اجرا بود آنجا بودم . اولا" که سالن علاوه بر تمام جایگاه ها روی پله ها و تقریبا" چهار ردیف هم به صورت نیم دایره روی زمین نشسته بودند .نزدیک به بازیگرها . خیلی شلوغ بود . نمی دانم چون شب آخر بود اینهمه جمعیت آمده بود یا شب های دیگر هم همینطور ... دیدن ادامه » بوده ، در هر حال در پایان نمایش هم آقای سجادیان اجرای امشب را به آقای اصغر فرهادی که در سالن نمایش حضور داشتند تقدیم کردند.
- با آقای حاج حسام کاملا" موافقم چون من هم نفهمیدم تماشاگران به چی می خندیدند، شاید چند جایی در حد یک لبخند بود نه بیشتر .
۲۰ مهر ۱۳۹۲
ضیایی:
ازشما چه پنهون که هیجان دیدن فرهادی واسه من بیشتر از نمایش بود به خصوص که وقتی از جلو پام رد میشد ازم عذرخواهی کرد :))))))))))))
۲۰ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از نظر من نمایش خوب شروع نشد....یه جاهایی از کارم یه کم گنگ و حوصله سر بر بود...ولی در کل دوست داشتم نمایش و....صحنه های خوب زیاد داشت...دیالوگا خیلی خوب بودن..حتی توی قسمتایی که خنده دار بودن هم یک نوع طنز تلخ وجود داشت که این مهارت نویسنده است که هم تماشاچی و از حالت یک نواختی نمایش در میاره و هم از مضنون اصلیش دور نمیشه..و پایان کار خیلی خوب بود....از نظر من نمایش انقدر خوب تموم میشد که به راحتی قسمتایی که یکم حوصله سر بر بود و فراموش میکنی و با رضایت تمام از سالن خارج میشی...هوتن شکیبا و صابر ابر هم بازی فوق العاده زیبا و خیره کننده ای داشتن...همیشه از کارهای سجاد افشاریان راضی بودم و امیدوارم که همیشه رو به پیشرفت حرکت کنه
هم نظرم با شما
۱۹ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یعنی تمدید شده که عبارت "رو به پایان" روی عکسش نیست؟!
نیلوفر ثانی این را خواند
درود بر شما
این برچسب در لیست های تیوال نمایان می شود و همینک در برگه لیست نمایش ها روی این نمایش نیز پدیدار است.
۱۹ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امشب کار رو دیدم و به نظرم اشکال کار اینجا بود که در تمام طول اجرا مخاطب رو میخکوب و جذب خودش نمیکرد و خیلی از صحنه ها خسته کننده بود حتی .. شما مثلن این نمایش رو با نمایش ویتسک که مقایسه میکنی با اینکه ویتسک زمانش سه ساعت بود آدم وقت نمیکرد پلک بزنه .. یا تو پاندورا 88 آدم نفسش بند میومد از جذابیت ..
بعد هم به نظرم بهتر بود مسئولین به جای اینکه اینهمه بیش از ظرفیت بلیط فروشی انجام بدن چند روز دیگه اجرا رو تمدید میکردن!‍
ظاهرن پسر آقای ژیگلر نیکولز هم از نمایش مترسگ تا حالا تو کفش آقای شکیبا گیر کرده !‍‍!!
حسین عزیز، مقایسه با ویستک برام جالب بود، چون من دقیقا برعکس شما بودم، یعنی ویستک اصلا جذبم نکرد اما ننه دلاور به نظرم خوب بود.
ممنون
۱۹ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خیلی لذت بردم چرا که:
کاملا برشت ی بودن برشت و بورشرت ی بودن بورشرت توی تیکه هایی که میشه گفت ساخته ذهن نویسندگان و کارگردان تئاتر بود (اشاره بخصوصم به صحنه ایه که مادر، ننه دلاور، پناهگاه، بالای پل، ناظر، + فرزند، بکمان، پناه گرفته، زیر پل، منظور) به هم آمیخته شده بود که کسی که این دو تا نمایشنامه رو از قبل نخونده باشه یه مقدار براش سخته درک تکه کلامهای استفاده شده در این قسمت.

کارهای نمایشی (ببخشید اگه چیز دیگه ای اسمشه و من از بیسوادی این اصطلاح رو بکار بردم) مثل حرکت موج، تغییر شخصیت، مخصوصا تکه ای که گاو و خریدار در هم تنیده میشن، تکه های شبیه به برنامه های آشپزی که با سادگی تمام برای مخاطب کم مطالعه یکه خورده از ناتوانی درک منسجم جریان داستان، زنگ تفریحی مبتذل ایجاد میکنه، استفاده از شراب و کلاه خود سر سفره خونین غذا، نشمه ها و نشمه بودن ... دیدن ادامه » و رژه ی مرگ سربازهای بازنشسته ای که مرگشون مرگ جنگه نه خود مرگ، این کار رو برام خیلی بالاتر از کارهای چند هفته اخیر قرار داد.

یکی از زیباترین تکه ها هم اون قسمتی بود که بکمان در بیرون زیر نور ماه خوابش برده و به خواب مادر و خواهرش رو میبینه که میان و بیدارش میکنن، واقعا شاهکار بود و نمره اش 20.

توصیه من اینه که شاید زمان بخواد یه تئاتر با این جنس رو دوباره دیدن پس فردا رو از دست ندید.

بازی «دیگری» هم که اسلاوی ژیژکی کرده بود کار رو نشون دهنده عمق مطالعات انجام شده برای این کار بود که یک مقدار مخاطبش رو ممکن بود کم کنه (اینکه کرده یا نه فکر نمیکنم قابل قضاوت باشه).
ضمنن من توی نقدها خوندم که خیلی ها از مبهم بودن صحبت کردند، بله درسته! واقعا هوشمندی و قوه تخیل تماشاچی رو به بازی میگرفتند که به شخصه خیلی لذت بردم. اینکه آیا هنری بودن و مبهم بودن رابطه ای با هم دارند هم نمیدانم و به اهل فن واگذار میکنم اما برداشت شخصیم اینه که اصولا فضای مه آلود مجالی میده به تصورات و برداشتها و کلا دیکته توش خیلی خیلی کمتره و یا در یه سطحی زیادتره.

به هر حال عالی بود خسته نباشید و فکر کنم هر کار دیگه ای از این گروه باشه حتمن برم و ببینم.
کار خوبی بود و ببشترین چیزی که به چشم میومد کارگردانی آقای افشاریان بود.بازی ابر و شکیبا هم عالی بود.
رسول حسینی این را خواند
تینا، سیاوش حیدری و سارا حدادی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بچه ها من ردیف C صندلی های آخر و رزرو کردم..میشه بهم بگید چیدمان صندلیا چطوریه؟؟ یعنی ردیفای پشتی توی دید مشکلی ندارن؟!؟! ردیف ها ی صندلی روی سطح زمینن؟ یا اینکه ردیفای عقب بالاتر از سطح صندلی های جلویی هستن(مثل سینما)؟ الان خودمم نفهمیدم چی گفتم :)))))
منم دقیقا متوجه نشدم چی گفتین!!! ولی صندلی های تالار حافظ شیب مناسبی دارند تو ردیفای عقبتر هم به صحنه دید دارید مثل برج میلاد نیست که اگه یه قد بلند روبروتون بشینه دید شما رو محدود کنه
۱۶ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگه بخوام در کل بگم کار متوسطی بود ....
موضوع نمایش... که خیلی گنگ بود و هر چی فکر میکردی که تیکه ها رو مثل پازل به هم وصل کنی و به ارتباطشون پی ببری نمی تونستی .....
موسیقی....بمرانی ام گروه خوبیه ولی تو این نمایش کار خاصی نمی کنن ولی باز بد نبودن
و تنها چیزی که میگم متوسط بخاطره صحنه های قشنگی که خلق کردن و بازی خوب ابر و شکیبا
ولی کاش کاش کاش این گروه خوب از نمایشنامه ی دیگری استفتده میکرد....البته جدیدا مد شده هرچی بیشتر نفهمی هنری تره:دی
سوال!

توی بلوک B و C
گوشه های بالایی (نزدیک تر به بلوک A) توی ردیف های بالا بهتره
یا
وسط های ردیف های پایین تر
؟؟
ستار محمودی این را دوست دارد
کلا زیاد فرق نداره حافظ اونقدر بزرگ نیست که متشکل صدا پیش بیاد ولی معمولا نزدیک تر به سن رو انتخاب می کند
۱۵ مهر ۱۳۹۲
A و B رو جابجا نوشتم کلن!
۱۵ مهر ۱۳۹۲
هانیه من c-2-19 گرفتمفامیدوارم بد نباشه
۱۶ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ننه دلاور...عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اون نمایشا که یادت نمیره ......همه چیش عالییییییییییییی تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید ....:)
ستاره سیارگان، بهار و نازنین بهروزیان این را پاسخ داده‌اند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ننه دلاور...عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اون نمایشا که یادت نمیره ......همه چیش عالییییییییییییی تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید تمدید ....:)
ثمین مهاجرانی و شادی بهرامی این را پاسخ داده‌اند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خوشبختانه دیشب این نمایش رو دیدم و الآن دوباره بلیط گرفتم !
فوق العاده بود ، عالی بود ، بهترین نمایشی که تا به حال دیدم .
بسیار تا ثیر گذار بود . اول که نمایش شروع می شه گیج می شی که چه خبره ، صحنه شلوغه ، پر سر و صدا ... بعد آروم میشه.... پر می شه ، خالی میشه ... ساکت میشه .... بعد داد می زنن... پر از کارهای متضاد و غیر منتظره و هیجان انگیز. هر لحظه 1 صدایی یا حرفی یا هر چیز دیگه ای هست که غافلگیرت کنه و به وجد بیاردت.
موسیقی نمایش خیلی خوب بود ، هماهنگ با کار
به نظر من این نمایش خیلی خلاقانه بود ، چون نویسنده 2 تا نمایشنامه رو با هم به نحو خوبی تلفیق کرده و ابتکار هم در اون به کار برده ، ایرانیش هم کرده 1 جاهایی ، البته به نحوی که اصالت کار حفظ شده، یعنی اگه یه کم با کارای برشت آشنا باشی کاملا ردپای برشت در کار معلومه و به اصطلاح حق کپی رایت رو حفظ کرده.
یکی از جذابیت ... دیدن ادامه » های نمایش اینه که هم طنزه ، هم تلخه ، هم شلوغه ، هم خلوته. حرکات غیر منتظره زیاد داره ، چیزی که منو خیلی جذب کرد و لذت بخش بود. البته بعضی نمایش ها هیجان انگیز اند ولی صرفا برای جذب تماشاچی و مضمون خاصی ندارن که باید بگم این نمایش مضمون خوبی هم داشت.
بازی آقای ابر و شکیبا محشر بود ، کاملا مسلط به نقش . فریاد های رسای این دو بازیگر آدمو تکون می داد . صابر ابر طوری در نقش حل شده بود که من 1 مادرِ واقعی می دیدم .
طراحی صحنه رو دوست داشتم. خیلی خوب بود و تاثیرگذار. 1 نکته رو خاطر نشان کنم که یکی از عواملی که بر جذابیت نمایش تاثیر گذاره ارتباط صحنه با تماشا چیه که در این نمایش صحنه با تماشاچی ارتباط نزدیکی داره و مرز بین تماشاچی و صحنه کمتره . به شخصه در اینچنین نمایش ها ، احساس بهتر و نزدیکی بیشتری با نمایش حس می کنم .
موسیقی همون طور که گفتم فوق العاده بود و بسیار تاثیرگذار .
در کل به نظر من کار ، عالی بود و خیلی دوست داشتم . خوشحالم که این نمایش رو دیدم . به دوستان هم پیشنهاد می کنم این نمایش رو از دست ندید به خصوص که اواخر اجرا هم هست !
با تشکر از عوامل نمایش
ایضا همین نظر را دارم... عالییییی
۱۵ مهر ۱۳۹۲
تازه با وجود بهمن فرمان آرا که نمایش اون شبم بهش تقدیم شد....
۱۵ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یه سوال در مورد خرید اینترنتی این نمایش اینکه جایگاه ‌‌A چرا انقدر پخش و پلاس ؟ الان صندلی های 1 تا 10 جایگاه ‌A ردیف جلو محسوب میشه و این اشکال سایت هستش یا نه کلن چیدمان صندلیای سالن اینطوریه ؟ اگه چیدمان اینطوریه یعنی ردیف C هیچی نمیبینه اصلن ؟!!
شادی بهرامی این را خواند
آقای مهدیون عزیز، سلام.
جایگاه ها، اطراف صحنه هستند (صحنه، وسط سه جایگاه قرار دارد) و همه صندلی ها، به صحنه اشراف دارند. متوجه سوال شما درباره ردیف C نشدم. چیدمان صندلی ها به همین شکلی است که در پلن سالن مشاهده می کنید و همه صندلی ها، می توانند نمایش را ... دیدن ادامه » به خوبی ببینند:)

با مهر
۱۵ مهر ۱۳۹۲
سلام .. ممنوم
۱۹ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کار خوبی بود
اما
صحنه خیلی شلوغ بود
ورود دختری با مقنعه و مانتو مثل یک دانش آموز و روایت چند ثانیه ای داستان ، خیلی تو ذوق میزد و دلیلشو اصلا متوجه نمیشم !
اما لذت بردم و احساس کردم وقتم تلف نشده
از جمله آخرتون در عجبم؟احساس کردم وقتم تلف نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۱ بهمن ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیشب با 3 تا از دوستانم این نمایش رو دیدیم. واقعا از دیدنش لذت بردیم. بازی صابر ابر حرف نداشت و بسیار مسلط بود. طراحی صحنه رو خیلی دوست داشتم. هر چند دقیقه یه سورپرایز جالب روی صحنه رخ می داد.
در کل یه جمعه ی عالی بود.
کار خیلی خوب بود و خلاقانه
۱۳ مهر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید