آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال فیلم منطقه پرواز ممنوع
S3 : 11:56:51 | com/org
بها: ۵,۱۰۰ تا ۷,۰۰۰ تومان
فیلم داستان ۳ نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.
دسته‌بندی
کودک و نوجوان
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
بعضی وقت ها آدم روش نمیشه بگه رفته یک فیلمیو دیده.( داستان ضعیف، بازی های ضعیف، کارگردانی ضعیف ... ).

بهتر بود براش رده سنی میذاشتن (مناسب برای پسر بچه های 8 تا 13 سال با تِم مذهبی).

1 از 5
فیلم منتخب جشنواره فیلم کودک بود چه حیف
۲۲ آبان ۱۳۹۸
:)))
۲۴ آبان ۱۳۹۸
با سلام
قطعن رده سنی کودک و نوجوان مد نظر بوده..
و باید در این قالب بررسی می شد..

من این فیلم را ندیدم و نمی بینم مگر مجبور بشم
در موردش جایی حرف بزنم...

اما نویسنده و کارگردان اش را از نزدیک می شناسم‌.
شاید ... دیدن ادامه ›› اگر دهه ۸۰ نامش بود اسم دوست را نیز برایش
می گفتم..
آخرین بار ۱۲ مرداد۸۸، مترو صادقیه دیدمش..
و البته از ۱۳ تیر تا ۱۱ مرداد تفرش با هم بودیم..
ولی دوست نمی نامش چون ۱۱ سال ندیدم و
توی دی ماه فهمیدم فیلم ساخته...

امیر داسارگر
لیسانس نقشه برداری دانشگاه امام حسین (ع)
( دانشگاه سپاه)، ورودی ۸۳
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه

از همان سالها علاقه مند بود و می دانست کار تئاتر می کنم
و الفبایی هم بلدم بعضی وقتها سئوالاتی می پرسید...
و از ابتدا نسبت به روابط بازیگری در تئاتر و سینما معترض
بود، و تلاش من برای اقناع این آدم که بازیگری حرفه هست
و این نوع رابطه جزو تفکیک ناپذیره...
و مثال برایش آوردم که یک مردی دکتر زنان هست، پس
این آدم بدی است؟ منحرف جنسی است ....
در معادلات مغزی اش نمی گنجید..

در تفرش برای ما فیلم (( دل شکسته)) را گذاشت، از اواسط
فیلم ته فیلم و رها ( مادر شهاب حسینی) و مشخصاتش
را برایش گفتم...
گفت: مگر فیلم را دیده بودی؟
گفتم: نه، به این دلایل واضح ته فیلم و شخصیت مادرش
معلوم بود...
راستش متعجب شدم فیلمساز شده...

بگذریم
نویسنده و کارگردان: امیر داسارگر
کارگردانی سینما: برای من پذیرفته شده است که کسی حتی
دانشگاه هم نرفته و به صورت تجربی کارگردان شده... چون
بیشتر جنبه مدیریتی دارد و معمولا از بازی گردان هم
استفاده می شود... و بقیه کارشان را هم بلدند..
فیلمبردار و صدابردار و تدوینگر و...
سواد می خواهد بدون خلاقیت هم یک کار حرفه ای ساخته
می شود ولی ماندگار نخواهد بود..
نمونه: حجم عظیم فیلمهای هالیوودی
برخلاف تئاتر که خلاقیت ۵۰ درصد کار را تشکیل می دهد..
نویسندگی:
داسارگر و نویسندگی!!!!!
بهترین کلاس های فیلمنامه نویسی هم رفته باشد
نویسندگی مثل گویندگی، خوانندگی می ماند تا کسی صدای
خوبی نداشته باشد...
اما به زیر و بم این حرفه آگاه باشد و با تجربه ۵۰ ساله هم
به نتیجه ای نمی رسد..

پس یا خودش ننوشته یا یک پرت و پلایی نوشته و چون
جزو خودی هاست مثل محمد نوری زاد دهه ۸۰، یک بودجه
ای گرفته...

شخصیت:
غیر از مناسبات خودی بودن و بالطبع اش شیعه معتقد
کم تفکر بودن ( نمونه: دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی)
آدم شریف، مودب، تا آن سالها و احتمالا تا الان معتقد
به پول حلال، صاف و بی ریا بود و احتمالن هست...

تقدیر :
سینمای کودک و نوجوان در ایران به محاق رفته..
بهترین اثرهای در دهه ۷۰ به پایان رسید..
کارهایی مثل کلاه قرمزی و پسرخاله، الو الو من جوجو ام..
دزد عروسکها..
و سریال فوق العاده (( سیاه، سفید، خاکستری)
پس به نفسه کارش ارزشمند است..
اما
چون تجربه کار تئاتر کودک را دارم، حتما باید در نگارش
فیلمنامه با تیم تخصصی روانشناسان کودک و نوجوان
اثر ساخته و پرداخته شود..

چون فیلم را ندیدم قضاوتی نمی کنم..
اما امیدوارم شاهد رشد و دیدن اثرهای درخشان از امیرداسارگر
باشیم.. جایی که برای فروش و جذب مخاطب نیاز به سلبریتی
هایی مثل هادی حجازی فر نداشته باشد..

تجربه موفق اش را در تئاتر دیدیم
لانچر۵، گردن، پا، آسانسور نداره، نقل مکان، من، شیهیدن و..
که بازیگرانی که فقط زیاد تئاترببین ها می شناختن
مثل امیر نوروزی و امیر شمس و یا اصلن برای هیج کس
شناخته شده بودتد...

و در انتها امید به روزهای بهتر برای تئاتر و سینمای ایران
به خصوص سینمای کودک و نوجوان...
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید