آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال نمایش پنهان خانه پنج در
S3 : 20:11:48 | com/org
امکان خرید پایان یافته
۰۵ تیر تا ۲۸ مرداد
۲۰:۳۰
۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
بها: ۳۰,۰۰۰ تومان
"درس اول این بود که نترسید از آنچه با آن می ترسانند، در زمانه‌ای که آگاهی برای زنان جرم محسوب می‌شد عطری جان منزل خود را وقف آموزش و تحصیل زنان کرده که مردان، شوهران، گزمه‌ها و درآخر بیگانگان و مغول‌ها بر آنها وارد می‌شوند و هر بار به ترفندی باید ایشان را مغلوب سازند.

توجه مهم: با توجه به اینکه محیط باز روبروی سالن بخشی از محیط دانشگاه تهران است، کشیدن سیگار در این محیط ممنوع است.

اخبار

›› نمایش پنهان خانه پنج در  تا بیست هشتم مرداد ماه در مرکز تئاتر مولوی تمدید شد.

›› تعطیلی اجراهای مرکز تئاتر مولوی به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع)

مکان

خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، مرکز تئاتر مولوی
تلفن:  ۶۶۴۱۹۸۵۰

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
نمایشی واقعا عالی
پویا فلاح این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کار زیبایی بود با طراحی صحنه جالب و طراحی لباس خوب و میزانسنهای فکر شده. بازیهای گروه زنان بهتر بود اما هماهنگی بی‌نظیری وجود داشت بین بازیگران. و صدالبته یک موسیقی درخشان. در کل کاری بود که اگر شب آخر اجرا نبود دیدنش را باید پیشنهاد می‌دادیم .... خسته نباشید
سارا فتحی و پویا فلاح این را خواندند
sara alaghmand و کاوه علیزاده این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش جالب، بازیها و کارگردانی گیرا که اول تا آخر منو با خودش کشوند
وقتی فهمیدم بازیگرا تازه کار هستن بیشتر تحسینشون کردم


و چقدر این تئاتر چسبید بعد از مدتها
پویا فلاح و سارا فتحی این را خواندند
رویا و sara alaghmand این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بعد از مدت‌ها از دیدن یه نمایش از آغاز تا پایان لذت بردم. واقعا دست مریزاد
چهار خانم جوان بازیگر با استعداد به همراه سایر بازیگران خوب و موسیقی عالی هفتاد دقیقه مخاطب رو از لحظه اول غرق نمایش می‌کنن.
نگاهی هم به نقدها انداختم. به نظرم هیچ دلیلی وجود نداره که یه نمایش‌نامه حتما از منطق خطی پیروی کنه. فیلم سینمایی که نیست. درامه. نمایش لزوما به گره‌های پیچیده هم نیازی نداره تا قوی باشه. البته این به مضمون و درون‌مایه و حرفی که میخواد بزنه هم بستگی داره.
نمایش‌نامه نشون از چیرگی بسیار خوب نویسنده بر روی تاریخ ایران داره و نشون میده که آقای کیانی به تاریخ «زوال اندیشه و انحطاط ایران» و عواملش آگاهی داره و در هر پرده کاملا هوشمندانه تیرش رو به هدف میزنه. جای چنین نمایش‌هایی که به عمق مشکل میرن و از شعار و نق زدن و خودخوارپنداری به دور هستن واقعا خالیه. امیدوارم در آینده به همین ترتیب کارهای درخشان‌تری رو از این گروه خوب ببینیم.
به این خوبی ها نبود..
به نقد سرکار خانم ثانی مراجعه فرمایید..
۲۷ مرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این نمایش رو تو جشنواره هامون دیدم و کلی لذت بردم. داستان، بازی ها، موسیقی همه جذاب بود.
احتمالا پستم هنوز اون پایینا باشه.
نمره ۶.۵ ازم گرفت..
۱۵ دقیقه اولش که بیخود بود..
نمی دونم نوشته خودم را ندیدم..
۲۷ مرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تدریجا در هر نمایش خود را ارتقا داده و بسیار خلاقانه و جذاب بود. بسیار با نسخه پس از کرونایی اش ارتباط بیشتری گرفتم
اجرای خوب و یک دست عالی. حتما باید ببینید و غافلگیر بشین 👌🏻
پویا فلاح، آقامیلاد طیبی و سارا فتحی این را خواندند
شهروز و sara alaghmand این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
پوریا قلی پور
درباره نمایش پنهان خانه پنج در (برگه وابسته) i
یاداشتی بسیار کوتاه بر تئاتر موفق
پنهان خانه پنج در
نوشته حسین کیانی
کارگردان : آرش فلاحت پیشه
مقدمه
هنرمندان تئاتری که در این شرایط سخت با عشق کامل به صحنه می روند لایق تعظیم و ستایش هستند
نخست
پنهان خانه پنج در
چه در متن و چه در اجرا شما را یاد نام بزرگتری از خالقان اثر می اندازد
دلم و روحم یاد بهرام بیضایی افتاد
متنی بسیار دلنشین که ... دیدن ادامه ›› روح زنانه داشت
متنی که خردمندانه نگاشته شده بود و در کارگردانی نیز بالغ بود
البته فراز و فرود در بازیگری داشت
بازیگر نقش عطری خانم ( سارا فتحی ) یک سر و گردن برتر از همه اجراگران اثر بود
در واقع انگار متولد شده برای این نقش
در مقام بعدی سه اجراگر ( مائده شهوازیان و ... ) اجرای قابل قبولی داشتند
تئاتر برای من تکنیک بیشتر از محتوا اهمیت دارد
محتوا حسین کیانی بسیار ارزشمند است و هر چه بگویم کم گفتم
روح زنانه
مبارزه علم با جهل
البته تا بلوغ کامل بیضایی شدن راه دارد
بخصوص در دیالوگ نویسی
اما چیزی کم ندارد
جناب کیانی را از نزدیک نمیشناسم اما نام ایشان همیشه سربلند است
بماند و تمام
اما آرش فلاحت پیشه عزیز که نیز برای من شناخته شده نیست اما اینک هر تئاتری اجرا کند مشق خودم و دانشجویانم می باشد
فلاحت پیشه نظم و هندسه می داند
ترکیب نور و موسیقی بلد است و اثر را درست هدایت می کند
اما نکته جالب نقد من حرکت است
چرا در حرکت بالغ و قوی تر نمی شویم
مشکل در کجاست ؟
بدن اجراگر یا محدودیت ؟
رقص و حرکت تئاتر پنهان خانه پنج در
می تواند اثر را به بهترین شکل در آورد ولی کاستی دارد
نکته قابل نقد دیگر گریم اثر است
گریم فیکس نیست و عرق بازیگر در چهره نمایان می شود و رنگ در چهره نمایان
و بعد تراژدی کمی سخره می شود فقط در ظاهر چهره
اثری که با روح امروزه جامعه خوانش داشت و در یکی از بهترین سطوح خود اجرا شد اما کاستی نیز داشت
سطح بازیگری اختلاف داشت خیلی هم اختلاف داشت
اما هر کسی پنهان خانه پنج در
در تالار اصلی مولوی ساعت ۲۰:۳۰ را نبیند ضرر کرده
با رعایت پروتکل بهداشتی بروید تئاتر ببینید
برای دوستانم نوشتم
پوریا قلی پور ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
فوقالعاده عالی و تاثیر گذار و بی نقص بود ممنون از تمامی عوامل اجرا
پویا فلاح، آقامیلاد طیبی و سارا فتحی این را خواندند
Behzad Naji، شهروز و sara alaghmand این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ادبیات نمایش زیبا ، موسیقی زنده خوب و حرفه ای و بازیهای قابل قبول از مشخصات این نمایش است . ممنون
سارا فتحی و پویا فلاح این را خواندند
آقامیلاد طیبی، شهروز و sara alaghmand این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بازیهای روان و عالی و کارگردانی بی نقص . آرش خان فلاحت پیشه ثابت کرده که همیشه دقدقه آموزش و اونهم آموزش صحیح داشته . خداقوت به تیم خوب بازیگری. خدا قوت به تیم حرفه ایی کار گردانی و عوامل و در آخر از موسیقی خوب و بجای این نمایش سپاسگزارم . همیشه بدرخشید
سارا فتحی این را خواند
sara alaghmand این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در اواسط این نمایش بود که خودمو کاملا غرق در بازی دیدم. چنان محو شده بودم که نمیتونستم تشخیص بدم دارم یک تاریخ عینی رو میبینم یا دقیقا روی صندلی یه تئاتر توی دانشگاه تهران نشستم. انقدر گیج که نمیدونستم باید از نمایش لذت ببرم یا غمخوار تاریخی باشم که به زنان این سرزمین گذشته. که گاهگاهی از خودی ضربه خوردن و در هر هجومی از بیگانگان. که اگرتن اونها طعمه هوسی نبود حتما نگاهی متجاوزگرانه تر به فکر و اندیشه و اندام روانی شون داشتن.
نمایش تموم شد ولی غمی رو تا مدتها به روی دل هر تماشاگری گذاشت.
عالی❤
عالی👌🏼❤️
پویا فلاح و محمد حسن موسوی کیانی این را خواندند
رویا، arash tehrani و sara alaghmand این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوستان من امشب این نمایش خارق العاده رو دیدم واقعا و از ته دل میگم همه چیز همه چیز ....از برخورد عوامل گرفته تا متن و بازی بازیگران طراحی صحنه ...نورپردازی.......تسلطی که تمام گروه به کارشون داشتند ....صداها و سازها و افکت ها .....خلاصه همه و همه عالی بودند .......وقتی داشتم نمایش رو میدیدم پیش خودم فکر کردم چقدر و در چه شرایطی این گروه باید تمرین کرده باشن که بتونن اینقدر قشنگ و هماهنگ کار کنند.....که بعدش دوستان گفتند حدود دو سال و نیم......به خاطر حالت صحنه و نزدیکی بازیگران به تماشاچیان و با توجه به اینکه در ردیف اول نشسته بودم تونستم واقعا احساس واقعی رو در چهره ی تک تک بازیگران این نمایش بی نظیر ببینم واقعا که شب بیاد موندنی شد برام از همه عوامل واقعا تشکر میکنم....مطمئنا قبل از اینکه این نمایش تموم بشه دوباره میام و میبینمش چون ارزش بارها دیده شدن رو داره.....خدا قوت به همتون و دمتون گرررم .....منتظر کارای خوب بعدیتون هم هستم حتما
این شاید دفعه اول یا دومی بود که دیدم در ایران برای نور احترام قائل شدن،
فضاسازی ها و موسیقی بسیار مناسب بود و کمک زیادی به انگیزه دادن به مخاطب میکرد.
بازیگران تا حد قابل توجهی دقیق و هماهنگ بودن، معلوم بود که حاصل تلاش زیادیه.
خیلی لذت بردم از تماشای این نمایش. امیدوارم بازم از این نمایش ها ساخته بشه و مخاطب اون رو پیدا کنه.
چون من که هیچ تبلیغ یا حتی بلاگی ازش ندیدم و تنها یکی از دوستانم معرفی کردن.
بسیار عالی بود
هماهنگ سر ضرب و خوش ریتم

دوبار دیدم اجرارو

هم متن بسیار خوبی داشت هم بازیگران کم‌نقص بودند

آرزوی موفقیت بیشتر برای گروه
پویا فلاح و آقامیلاد طیبی این را خواندند
شهروز و sara alaghmand این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خسته نباشید به تمامی بازیگران و عوامل ، خصوصا کارگردان حرفه ای این کار. همونطور که آقای فلاحت پیشه فرمودند، تو روزایی که تئاتر های بی محتوا و عوام فریب ، با کمترین تمرین و تلاش به روی صحنه میروند و گیشه های شلوغی دارند ، جای همچین تئاتر زیبا و دغدغه مندی خالی بود. مخصوصا با نقش آفرینی بازیگرانی جوان و تازه کار ، که ارزش کار رو دوچندان کرده و امتیاز خوبی دریافت میکنه.چکیده ی نمایش بسیار زیبا و قشنگ بود ، موسیقی زنده بسیار عالی و خوش سلیقه ، بازی خانم ها حرفه ای تر و محسوس تر (مخصوصا خانم جوانی که قد کوتاه تری داشتند) و بازی آقایون ( خصوصا بازیگری که موی بلند داشتند) جای تمرین بیشتری داشت. انتهای نمایش هم از نظر بنده میتونست قشنگتر به پایان برسه و شکل جذاب تری رقم بخورد.
درکل خسته نباشید میگم بهتون آقای فلاحت پیشه ، بخاطر تعلیم اینچنین بازیگران مستعد و حرفه ای ، و روی صحنه بردن این تئاتر تعمل برانگیز و زیبا
و بعد از ماه ها انتظار بالاخره نمایش خوبی دیدم که واقعا ارزش دیدن داشت .
در این دوران کرونا و با وجود تمام شرایط سخت موجود , دیدن این تیم جوان و قوی به روی صحنه حس خوبی را در وجودم زنده کرد ... اینکه هنوزهم تئاتر زنده است , جان دارد و نفس می کشد .
خسته نباشید و خداقوت به تمام عوامل این نمایش .
متن اثر را دوست داشتم اما پایان بندی نمایش را نه . بازی ها و نقش های بانوان باورپذیرتر و جاافتاده تر بود نسبت به آقایان . موسیقی زنده و نورپردازی و طراحی و هماهنگی حرکات به بهترین شکل ممکن اجرا شد و من واقعا لذت بردم .
در کل امتیاز من به این نمایش : ۷ از ۱۰
( و اما در مورد سالن , نه تهویه و کولر نه تابلو و سردر و نه ... صد حیف و افسوس از وضعیت نامناسب سالن های تئاتر کشور)

با سلام
نمایشی ایرانی با دیالوگ هایی که دلم برای شنیدن آنها تنگ شده بود...
باید بگم حین اجرا حسرت زیادی داشتم بدلیل عدم امکان عکاسی چون نور پردازی قوی و معناگرا در کنار میزانسن حساب شده و رعایت نسبت های طلایی باعث شد من اجرایی پر از کادرهای جذاب ببینم، البته که با توجه عرض سالن و فاصله تماشاچی تا محل اجرا بنظرم بهتر بود مقداری فاصله عرضی حرکت و قرارگیری بازیگران کمتر میشد تا ببیننده امکان تماشا و دقت به رفتارهای کل بازیگران در لحظه رو داشته باشه، تسلط بر دیالوگ، کنترل حس و حرکات موزون نرم از نقاط قوت کار بود خصوصا در بازیگران خانم، بنظرم بهتره مقداری در حس و عمل گریه بازیگر آقا کار بشه، بعضی اوقات ریتم کار مقداری ضعیف میشد که بهتره مقداری نوسان کار بیشتر بشه، دو صحنه پایانی کار به شدت در خاطر ماندنی هست.
در پایان از عوامل نمایش کمال تشکر را دارم و تنها نقد و حتی اعتراضم به کیفیت پایین تهویه سالن هست که در انرژی تماشاچی برای دنبال کردن داستان و توجه به کار تاثیر منفی داشت.