در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال فیلم روز مبادا (هنر و تجربه)
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 06:40:31
۱۲ بهمن تا ۳۰ تیر ۱۳۹۴

خلاصه داستان: مادر هوای رفتن کرده و زندگی اش رنگی دیگر گرفته... اما اهل خانه او را باور نمی کنند.

گزارش تصویری تیوال از نشست نقد و بررسی آوای تیوال فیلم روز مبادا / عکاس: سجاد احمدی مجد

... دیدن همه عکس‌ها ››

گزارش تصویری تیوال از مراسم گفت‌وگو و دیدار با عوامل فیلم روز مبادا (سری دوم) / عکاس: نیوشا فرساد

... دیدن همه عکس‌ها ››

گزارش تصویری تیوال از مراسم گفت‌وگو و دیدار با عوامل فیلم روز مبادا (سری نخست) / عکاس: نیوشا فرساد

... دیدن همه عکس‌ها ››

گزارش تصویری تیوال از نشست خبری فیلم روز مبادا

... دیدن همه عکس‌ها ››

عکس‌های پایه

فیلم روز مبادا (هنر و تجربه) | عکس فیلم روز مبادا (هنر و تجربه) | عکس

اخبار

›› کارگردان فیلم «روز مبادا»: کیارستمی با ساده ترین چیزها قصه تعریف می‌کند

›› مراحل پایانی صداگذاری و تصحیح رنگ «روز مبادا»

ویدیوها

آواها

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
فیلمی بی ادعا و دوست داشتنی که تا انتها شما را با خود همراه می سازد.
با شروع کار و نحوه فیلمبرداری شما ناخودآگاه به یاد کارهای استاد عزیز کیارستمی خواهید افتاد ولی این حس بعد از نهایتا 20 دقیقه برطرف شده و فیلم خط خود را جدا میکند و میشود فیلم فائزه عزیزخانی، که برای یک کار اولی واقعا باید تبریک گفت بهش. فیلم خوده زندگی است.همه افراد خودشان هستند. بازی مادر فیلم بشدت گیرا ، جذاب و روان است.صحنه های مواجه شدن خانواده با هدیه تهرانی بسیار زیبا از کار درآمده.ابتدای فیلم تیتراژی نمیبینید ولی مطمئن هستم همه تا انتها منتظره تیتراژ میمانند که ببینند چه کسانی پشت این کاره جذاب هستند بله مشاور کارگردان: عباس کیارستمی تدوین: استاد خرقه پوش صدا :پرویز آبنار و تهیه :نگار اسکندرفر
باید یه تشکر ویژه از کیارستمی بزرگ کرد که اگر خودش بنا به دلایل مشخص فیلمی در ایران نمیسازد حداقل شاگرداش رو هدایت و حمایت میکنه که یه همچین فیلمایی بسازن.

فیلم رو دوست داشتم.یه فیلم بی ادعا و دوست داشتنی 
فیلم در واقع فیلمبرداری کارگردان از مادرش به عنوان شخصیت محوری و بقیه اعضای خانوادشه...شخصیت مادر با بازی بسیار روان و دل نشین خودش خیلی به فیلم کمک کرده البته بقیه اعضای خانواده در حد متوسط ظاهر میشوند و هروقت دوربین فقط روی اونها متمرکز میشه فیلم کمی افت میکنه...تدوین درست هم برای حفظ ریتم فیلم و جلوگیری از تبدیل شدنش به یه فیلم خانگی مؤثر بوده...فیلم جز فیلم های خوب هنر تجربه ی سال بعد خواهد بود.

و خدا این گروه هنر و تجربه رو از ما نگیره(!)وگرنه تماشاگرهای عادی مثل من هیچوقت فیلم هایی کوچک مثل این رو روی پرده نمی دیدند...

و خدا این گروه هنر و تجربه رو از ما نگیره... آمین!
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
چرا هرچی می گردم اسم تدوینگر این کار رو توی عوامل نمی بینم!!!؟
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
البته خوشبختانه در پوستر کار ذکر شده: مصطفی خرقه پوشِ کارکشته
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید