تیوال آلبوم موسیقی تئاتر «تبرئه»
S2 : 12:19:12
با ارسال رایگان (از ۱۰ اردیبهشت)
 بها: ۲۵,۰۰۰ تومان
: ارشام مؤدبیان، کیارش اعتمادسیفی
نوازندگان
: راحله بدیعی
: آیناز خزینی
: بهرنگ معتمدی
: ارشام مؤدبیان
: کیارش اعتمادسیفی
: کاوه اعتمادسیفی
: میلاد مرادی

نشر نغمه حصار | تاریخ انتشار ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

- این آلبوم روز شنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹ در خانه موزه بتهوون رونمایی خواهد شد.

 

نمایش «تبرئه» حکایت آدم‌هایی است بی‌آنکه مرتکب جرمی شده باشند گرفتار زندان شکنجه و اعدام می‌شوند. برخی از آن‌ها که بر اثر کشف دی‌اِن‌اِی (DNA) بی‌گناهی‌شان به اثبات رسیده پس از سالیان دراز سرانجام آزاد می‌شوند. در اجرای این نمایش آن‌چه تلخی این حکایت را دوچندان می‌کند بی‌شک موسیقی است. ساخت خلاقانه‌ی موسیقیِ متن و همراهی آن با نمایش گویی جدایی‌ناپدیز است.
محمد اسکندری

 

 

شهر:
تهران

عکس‌های پایه

آلبوم موسیقی تئاتر «تبرئه» | عکس

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
خرید آلبوم موسیقی نمایش «تبرئه» (به کارگردانی منیزه محامدی)، اثری از ارشام مؤدبیان، کیارش اعتمادسیفی آغاز شد.
زهره مقدم این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
Leon S. Kennedy
درباره نمایش (برگه وابسته) i
مردِ مکزیکی: ((از وقتی به اعدام محکوم شدم دیگه خواب هام یادم نمی مونه که بتونم خودم رو باهاشون سرگرم کنم)).
امیر این را خواند
م ح خ، آذرمهر، لیلا مظاهری و حمیدرضا مرادی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
Leon S. Kennedy
درباره نمایش (برگه وابسته) i
سانی: ((من گیاهخوارم، حتا نمی تونم گوشتِ حیوون بخورم؛ حالا چطوری می تونم خونِ انسانی رو ریخته باشم؟!))
امیر این را خواند
آذرمهر و لیلا مظاهری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
م ح خ
درباره نمایش (برگه وابسته) i
شاید یکی از مشکلات مواجه‌شدن با نمایش‌های مستند این باشد که بیننده برای درگیرشدن با نمایش باید کاری مضاعف را انجام دهد؛ یعنی هم وقایع نمایش را به‌عنوان واقعیت ببیند و هم با بُعد خیالی نمایش درگیر شود، و در این مورد رویکرد تمثیلی نمایش و مسئله و پرسش اصلی آن را دریابد. جهان نمایش، ضرورتاً جهانی سخت و سرد است چرا که از قربانیان قانونی مرده و بی‌روح و از تباهی زندگی‌ها به دست آن سخن می‌گوید... نمایش برای من یادآور دوگانهٔ روح و قانون هم بود. روحی که زنده می‌کند در برابر قانون «ناامیدانه‌»ای که می‌کُشد. متن، با این که از ملیت و فرهنگی دیگر آمده معاصر با ماست و از این رنج جهانی سخن گفته است. نفس به صحنه آوردن این متن از مسئولیتی هنرمندانه خبر می‌دهد. گمان می‌کنم اجرای این متن که داستان‌های به‌هم‌تنیده‌ای دارد، بازی‌هایی متمرکز و دقیق می‌طلبیده ... دیدن ادامه » است و نمایش دقیقاً چنین بازی‌های متناسبی دارد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امید گنجی
درباره نمایش (برگه وابسته) i
در کل نمایش قابل احترامی بود ولی بعضی " فکت " ها که به عنوان دیالوگ به زبون میومد خیلی خشک و اتوکشیده و خارج از نوع روایت داستان بود و اصطلاحا خیلی گُل درشت بود . خیلی ارتباط برقرار نکردم با اجرا ، مگر با قسمت پایانی که در گوشه صحنه ، حرفاشون رو راحت تر زدن و باورپذیرتر بود برام . خسته نباشید
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فریبرز محسنی
درباره نمایش (برگه وابسته) i
نمایشی تلخ و آرام درباره تبعیض‌نژادی در آمریکا به ویژه در نظام قضایی و پیامدهای آن. کارگردان برای نشان‌دادن این تبعیض دکوری دوطبقه طراحی کرده که بازیگران سفیدپوست در بالا و بازیگران رنگین‌پوست در پایین جای دارند، برای همین بازیگران برای بازی روبروی هم نیستند و بازیشان بیشتر حالت روایت دارد. آقای اسکندری که نقش شاعر را دارد، در پایان داستان هر کس، شعرمانندی می‌خواند که مانند وصله ناجوری است و کارکردی ندارد. آفرینشگری‌هایی در کاربرد نور و طراحی فرم دیده می‌شود اما در اندازه‌ای نیست که مایه خرسندی تماشاگر از اجرا را فراهم کند. خوشبختانه نمایش را در شب شکست تیم ملی از ژاپن دیدم؛ تلخی آن با حال و هوای پس از شکست سازگاری داشت :).
باسلام واحترام.دوست عزیز ممنون ازنظراتتون.ولی دکور دوطبقه و تبعیض نژادی ارتباطی بهم نداشتن.کاش کمی بادقت بیشتری نمایش رو تماشا میکردین.فارغ از اینکه نمایش رو پسندیدید و یانه...ازهمان اول نمایش مشخصه که بازیگران بالا نقشهای مختلفی رو بازی میکنند و درواقع ... دیدن ادامه » کسانی هستند که اتفاقهایی رو که برای شخصیتهای اصلی درگذشته افتاده،بازسازی میکنند.
۱۴ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای پایانی این نمایش، سه شنبه ۱۶ و چهارشنبه ۱۷ بهمن، به نویسندگی جسیکا بلنک، اریک جنسون، کارگردانی منیژه محامدی و با بازی مهوش افشار پناه، محمد اسکندری و ... امروز (شنبه) ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، یکشنبه ۷ و دوشنبه ۸ بهمن، به نویسندگی جسیکا بلنک، اریک جنسون، کارگردانی منیژه محامدی و با بازی مهوش افشار پناه، محمد اسکندری و ... آغاز شد.
مهدی (آرش) رزمجو این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حمیدرضا مرادی
درباره نمایش (برگه وابسته) i
قانون همون قدر که لازم و مفیده همونقدر هم میتونه باعث نابودی یک انسان شود
تبرئه یعنی مبرا شدن از اتهام اما چه فایده برای کسی که سال های بی گناه در زندان بوده داره، چه چیزی میتونه اون سال ها رو برگردونه
نمایشی در مورد قدرت و فساد سیستم قضایی و پلیس در امریکا و البته در تمام دنیا
سیستمی که همیشه بدنبال پیدا کردن متهم است برای ارامش اذهان عمومی / سیستمی که به انسان بها نمیده / سیستمی که زور و قدرتش برای ضعیفان و رنگین پوستان هست
و چه دردناک ٢٢ سال بی گناه در زندان بودند و زنده ماندن
اینهمه صبر قدرت میخواد / اینکه خودت بدونی بی گناهی اما کسی باور نکند / حتی بعد از مبرا شدنت هم باور نکنند
موضوع بسیار جذاب بود اما میشد با دراماتورژی متن به زمان و مکان خودمون نزدیک تر کنیم ( مثلا بحث تبعیض سیاه و سفید پوست ها )
کاش یکم روی بازی ها تمرکز بیشتری گذاشته میشد ... دیدن ادامه » تا باورپذیرتر برای مخاطب باشد ( خیلی جاها شبیه قصه گویی میشد ) / کاش یک مقدار تو حرکات و میزانسن ها هم دقت و وقت بیشتری گذاشته میشد تا این موضوع جذاب به از اثر فراتر رود و به اجرای شاهکاری نزدیک شود
( بازی مرد سیاه پوست که به اتهام تجاوز زندانی شده بود از همه بهتر و باورپذیرتر بود)
در اخر خسته نباشید به گروه خوب و کارگردان خوب و محترم کار❤️
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
۰۲ بهمن ۱۳۹۷
جناب لهاک عزیز ❤️❤️❤️❤️❤️
۰۳ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمدمصطفی سحری
درباره نمایش (برگه وابسته) i
نمایش تبرئه قرار است تا پیچیدگی قضاوت درباره انسان ها را نشان دهد. پیچیدگی ای که از در هم تنیدگی مناسبات اجتماعی، سیاسی، جنسی، طبقاتی، نژادی و غیره به وجود می آید. روایت این پیچیدگی از خلال روایت های تلخی که بیان می شود، از سرنوشت های هلناکی که جان های بی گناهی را به محاق اعدام کشانده، قرار است تا کلا مفهوم قضاوت را به چالش بکشد.
اما باید گفت که با نمایشی الکن روبرو هستیم. نمایشنامه را نخوانده ام و نمی دانم تا چه اندازه تقصیرها را می شود به کول کارگردان انداخت. اما چیزی که واضح است با نمایشی روبرو هستیم که فاقد خلاقیت و ظرافت است. این عدم خلاقیت از همه جای آن قابل مشاهده است. میزانسن، دکور، نورپردازی، موسیقی، جلوه های تصویری که قرار بود به کمک اثر بیاید، همه و همه اثر را بیشتر به سخنرانی ای که به خاطره گویی مبتلاست تبدیل کرده است. این روایت های تلخ ... دیدن ادامه » که بدون ظرافت و خلاقیت، بی حوصله و سطحی به خورد مخاطب داده می شود عمر اثر گذاری اش به مدت زمان اجرای نمایش هم قد نمی دهد. چرا که مدام در انتظار پایان نمایش هستیم تا رهایی یابیم.
در پایان ضمن عرض خسته نباشید به عوامل اثر پیشنهاد می کنم یک بازنگری کلی در نحوه پرداختن و اجرای آن داشته باشند.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، یکشنبه ۳۰ دی و دوشنبه ۱ بهمن، به نویسندگی جسیکا بلنک، اریک جنسون، کارگردانی منیژه محامدی و با بازی مهوش افشار پناه، محمد اسکندری، ارژنگ امیرفضلی و ... امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد.
محمد رضایی مقدم این را خواند
jalal shojaee این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، پنجشنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ دی، به نویسندگی جسیکا بلنک، اریک جنسون، کارگردانی منیژه محامدی و با بازی مهوش افشار پناه، محمد اسکندری، ارژنگ امیرفضلی، مجید جعفری و ... امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.
مهدی (آرش) رزمجو این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آقای سوبژه (محمد لهاک)
درباره نمایش (برگه وابسته) i
با سلام و احترام
درباره نمایشنامه تبرئه همانگونه که سرور ارجمند جناب جعفریان در توضیحات فرموده بودند نیازی به توضیح نیست اما درباره نحوه اجرا باید عرض کنم تجربه به تماشا نشستن این اثر برای من بسی دلچسب بود .
گرچه بخاطر شاید شرایط حاکم و شاید.....
شاهد کمی کم فروشی در برخی از بازیگران بودم اما کلیت اجرا دوست داشتنی بود
حضور دو استاد درخشان در اجرا نکته دل انگیز کار بود و بازی بازیگرانی که با کوله ای از تجربه همراه اثر بودند
بخاطر اسپویل شدن از توضیحات دقیق می‌گذرم اما به زعم من یکی دو جا میزانسن یا درست اجرا نشد و یا مشکل داشت صحنه ساعت بعد از آزادی
و خط نشستن بازیگران که دو نفر هم جهت نشسته اند
در متن چند باگ بزرگ بود که یا به اشتباه گفته شد ویا ....
اول ورود به زندان من ۳۶ سالم بود دستگیر شدم ده سال زندان بودم و الان پنجاه سالمه
فرزند جسی که اصلاً حین ارتکاب جرم معلوم نشد کجای واقعه قرار دارد
در مورد قتل کلانتر هم عدم وضوح داستان قضیه ارتکاب رو بی ربط جلوه میداد. تلخ ترین و غلط ترین جای نمایش مربوط به پسری بود که بیست و دو سال زندان بود و نوع روایت بخاطر ممیزی ها شاید کل ماجرا رو غلط بیان میکرد
به زعم من اینکه در سانسور هاجایگزینی میکنیم مثلاً رابطه دختر و پسر رو به برادر و خواهر تبدیل میکنیم ماجرا رو تغییر میده
سیاه پوست قاتل زن سفید پوست
موهای خودش در دستش؟!؟!؟
که در دو پرسوناژ این اتفاق افتاده. بود
بازیها ... دیدن ادامه » بجز یک نفر که تپق بیان بود البافی قابل قبول و حتی درخشان بودند
نور فوق‌العاده بود و خود این امر به جذابیت کار کمک میکرد
به زعم من در طراحی لباس کم کاری شده بود و شاید میشد جذابیت طراحی لباس رو دو صد هزار برابر کرد با درنظر گرفتن لباس محکومیت به رنگ خاکستری
در مورد طراحی صحنه باید گفت هر چند به ظاهر دکور امکان هایی میداد اما خیلی جای کار داشت مثبت زنجیرهای آویزان و یا...
صندلی به شکل مثبت فوق‌العاده بود و فضای نامطمئن رو یادآور میشد
ویدئو پروژکتور هم بی اثر بر صحنه سیاه بود حتی ما سایه ای هم نمی دیدیم و فقط با صدا تصور می‌کردیم
بازیگران در دیالوگ هم گاهی می آمدند که خودش با طراحی کارگردان صورت گرفته بود
مجموعا امتیاز من به کار
۷/۱۰
و به نظرم بهای ۳۰۰۰۰تومن برای اجرا مناسب است
لذت حین اجرا ۸/۱۰
به دوستان. پیشنهاد میکنم این اجرا رو ببینید و در موردش کمی فکر کنید شاید بخاطر وقایع اخیر و کمی تحقیق برای من مقوله تبرئه شدن و یا بیگناه به زندان رفتن بسیار دغدغه شده
عدالت رو به زوال ما رو به منتهی تاریکی می‌بره عدالتی که فقط به امکان موجود فکر می‌کنه امیدوارم رویش دوباره در نظام عدالت جهانی بوجود بیاد و پایه های ظلم برچیده بشه


خیلی دوست داشتم جناب لهاک
۲۵ دی ۱۳۹۷
آقا من هر روز به این امید میرم تئاتر شهر که شاید شما هم تشریف بیارید
فردا یه کارگاه عالی هستش رایگان مربوط به بازیگری مال آقای رحیمی اگه بیاید خیلی خوشحال میشم
بسیار کارگاه خوبی است به دلیل درک درست حس
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
در ... دیدن ادامه » غیر اینصورت امر کنید من سرتا پا در خدمتم
۲۷ دی ۱۳۹۷
جناب بابک عزیز
بسیاری عزیزان بجای گذاشتن کامنت فقط امتیاز به کار میدن
دوستان کمی هستند که کامنت هم میگذارند به نسبت تعداد دوستانی که امتیاز ثبت می‌کنند البته
روند یک کار بعد از چهار اجرا به راحتی به دست میاد کافیه چند نقطه نظر رو بخونید
امتیاز ها ... دیدن ادامه » در پایان اجرا کمک کننده هستند چون مثلاً همین کار روز اول بخاطر تاخیر زیاد امتیاز منفی گرفته از دوستان تاثیر این امتیاز نمره بسیار پایین برای کار هستش اما شب بعد چند ستاره بیشتر ثبت شده و شرایط تغییر کرده اینه که نمیشه به امتیاز کار در شروع توجهی کرد
۲۷ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش (برگه وابسته) i
برای دوستانی که علاقمند به داشتن اطلاعات راجع به این نمایش هستن ، الکی مثلن من از عوامل هستم و به صفحه ی کارم رسیدگی کردم :)))

تبرئه شده
جسیکا بلنک و اریک جنسون
ترجمه : منیژه محامدی
نشر افراز
اصلی ترین ویژگی نمایشنامه تک پرده ای «تبرئه شده» در پی تحقیق دو نویسنده کتاب درباره وضعیت افرادی تهیه شده است که به اشتباه در دستگاه قضایی ایالات متحده آمریکا مجرم شناخته شده و مدتی در زندان به سر برده اند و پس از اثبات بی گناهی شان ، تبرئه و آزاد شده اند .
جسیکا بلنک و اریک جنسون که در سال 2000 در سفری به دور آمریکا به تحقیق میدانی مسیع در این باره دست زده بودند ، سر انجام نمایشنامه «تبرئه شده» را با توجه به همین درونمایه و با دستاویزی از تجربه همین تحقیق به رشته تحریر در آوردند و جالب اینجاست که ساختار نمایشنامه آنها نیز مانند یک مستند تلویزیونی پی ریزی و به اجرا گذاشته شده است . پس مستند گونگی ای که در ابتدای این بحث بدان اشاره شد ، 2 وجه دارد : نخست آنکه شالوده درونمایه و موضوع اثر بر پایه مستندات بنا شده است و دیگر اینکه ساختمان نمایشنامه نیز مستند گونه است . در این وضعیت معمولا مخاطب با چند عامل پیش برنده رو به روست :
نخست روایت (narration) در یک روایت مستند معمولا شخص روایتگر ، خارج از دایره افراد مورد بحث (سوژه یا سوژه ها) قرار می گیرد و بخشی از روند تحقیق یا مسائل و پرسش هایی را که در آغاز و در حین اجرای طرح ،‌سازنده یا سازندگان در گیر آن بوده اند ، یادر پی یافتن پاسخی برای آن مطرح می کند . این وظیفه را در نمایشنامه «تبرئه شده» خود نویسندگان - یعنی جسیکا بلنک و اریک جنسون - به عهده گرفته اند (یا بازیگرانی با نام های آنها).
عامل دوم شخصیت هایی هستند که با موضوع ، رابطه مشترک دارند . در این بخش افرادی که سابقا مجرم شناخته شده و پس از چندی در پی اثبات بی گناهیشان آزاد شده اند ف به شرح ماوقع می پزدازد . سهم عمده درام بر عهده این افراد است ، چرا که بار اصلی پیشرفت داستان بر دوش آنها سوار می شود . در نمایشنامه«تبرئه شده »شاهد ورود و خروج شخصیت های متعهدی هستیم که هر یک از ابتدای در گیری شان در ماجرایی و اشتباه دستگاه پلیس و قضایی آغز می کنند و تا روشن شدن قضیه و تبرئه شدن شان به روایت ادامه می دهند. این گروه را ( که جانشین مصاحبه شوندگان یک مستند تلویزیونی هم هستند ) شخصیت های متعددی همراهی می کنند که وظیفشان اجرای دراماتیک طرحی است که نقل شده است . این افراد را می توان شخصیت های فرعی ماجرا نامید . پلیس ها ،‌وکیل ها ،‌خانواده ها ،‌ شاهدان و ... از این جمله اند . اما عامل سومی که معمولا در مستند ها به چشم می خورد ،‌تفسیر و تبیین ماجراست که در این بخش کاشناسان و منتقدان به اظهار نظر و دخالت در موضوع می پردازند و بعضا زوایای نا مشخص ماوقع را روشن می کنند یا تعبیر شخصی خود را از ماجرا بیان می دارند . این عامل سوم در نمایشنامه «تبرئه شده» به «دل برت تیبز» واگذار شده که در خلال روایت یا شرح ماوقع های شخصیت ها هرز گاهی خودی نشان می دهد و نظری ابراز می کند و نا پدید می شود. اما نقش او به همین جا خلاصه نمی شود . دل برت به جز آنچه گفته شد ، لا اقل دو نقش دیگر هم دارد .از اواسط کار ، مخاطب متوجه می شود که دل برت خود نیز قربانی سوء تفاهمی است که منجر به درگیری ،‌ حبس و حتی صدور حکم اعدام برای او شده است . با این حساب دل برت را باید در گروه دوم (ناقلان و مصاحبه شوندگان ) نیز به حساب آورد . نقش دیگر دل برت در نمایشنامه «تبرئه شده» نقشی میانجی است که در روایت های دیگر نیز مداخله می کند . در این سطح دل برت به مثابه یک مشاور روانشناس یا گرداننده جلسه هم دردان عمل می کند . در جای جای اثر مخاطب حس می کند در جلسه ای حضور دارد که افرادی از یک سنخ (مثلامعتادان به مواد مخدر که حالا ترک کرده اند یا مبتلایان به سرطان که نجات یافته اند) دور هم نشسته اند و درباره مشکلات مشترک شان یا شرح آنچه پشت سر گذاشته اند یا عواقب و پیامد های آن صحبت می کنند . نقش دل برت در این میان درست همانند کسی است که در مرکز این جمع قرار گرفته و وظیفه رهبری بحث را بر عهده دارد .
او ناگهان دنباله روایت یک بحث را می گیرد و از احساس او خبر می دهد یا احساسی که قاعدتا باید داشته باشد . به این قطعه توجه کنید :
دیوید : هنوز نمی دونم با ترس هایم ، چه جوری مقابله کنم ؟
کری : باید یاد بگیرم که تنها بودن برام خیلی وحشتناک نباشه .
دل برت : گاندی می گه : «وقتی تونستم خدا رو بشناسم ، موفق شدم با تمام ترس ها مقابله کنم . اگر قلبت پاک باشه ، می تونی با مشکلات و ترس راحت تر کنار بیای»
اما این دنیا واقعا ترسناکه ، چطوری مقابله کنم ؟ باید قلبم رو از بدی ها پاک کنم شاید بتونم آروم تر به زندگی ادامه بدم ...»(ص 55)
نتیجه ... دیدن ادامه » اینکه اگر در نمایشنامه «تبرئه شده» به عمل داستانی و روایت نمایش کمتر توجه شده و مخاطب شاهد حرکت چندانی نیست ، این مسئله را باید به حساب ساختار آن گذشت ؛ ساختاری که می کوشد هر چه بیشتر مستند گونه باشد تا نمایشی و نه از طریق به تصویر کشیدن درونمایه ، بلکه از راه ارائه آنچه که هست با زبان یک مستند تلویزیونی حرف بزندو این شاید ویژگی اصلی نمایشنامه «تبرئه شده» باشد .

http://adabiat.boomobar.com/contents/000597-naghde-namayeshnameye-tabrae-shode.php
جناب جعفریان تشریف بردید کار رو
۲۵ دی ۱۳۹۷
روز دوشنبه دیدم با ۴۵ دقیقه تاخیر
بیشتر به یک کار مستند تلویزیونی میخورد
سوژه ی آن جالب و جذاب بود
ولی
امان از بازی های مینمیمال با دکوری مینیمال
که می اندیشم به سبب نمایشنامه آن بود
به دیده ام میتوانست بهتر اجراشود
۲۶ دی ۱۳۹۷
درود و سپاس جناب شهباز عزیز
۲۶ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این نمایش، به نویسندگی جسیکا بلنک، اریک جنسون، ترجمه و کارگردانی منیژه محامدی و با بازی مهوش افشار پناه، محمد اسکندری، ارژنگ امیرفضلی، مجید جعفری و ... چهارشنبه (۱۹ دی) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
مهدی (آرش) رزمجو این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید